ינואר 2018 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
שקרן/שקרנית / Liar


"לכל אמת יש שני צדדים; רצוי להתבונן בשניהם לפני שנתמסר לאחד מהם" (איזופוס).

סדרה חדשה מה הארי וג'ייק ויליאמס, היוצרים של הדרמה עטורת השבחים "הנעדר", והיא אכן לא אכזבה – שקרן/שקרנית כבשה את טבלאות הרייטינג בבריטניה והפכה לסדרה מס' 1 בממלכה.

שקרן/שקרנית מספרת על הלילה ששינה את חייהם של לורה נילסון ואנדרו ארלהם לעד.

לורה היא היא מורה חכמה ומסורה שלא מזמן סיימה מערכת יחסים ולא בטוחה שהיא מוכנה לחזור כבר אל סצנת הדייטים. אנדרו הוא מנתח ידוע שבנו לומד בבית הספר שבו לורה עובדת. משיכה ראשונית מובילה את השניים לדייט, אך שניהם לא מבינים את המשמעות המלאה שתהיה לפגישתם על חייהם ועל חיי משפחותיהם. אמת והשלכות הולכות יד ביד במותחן המתעתע שבוחן את שני צדדיה של מערכת היחסים ושני צדדיה של האמת. האם באמת יש שני צדדים בכל סיפור?

הסדרה בוחנת את המחיר ההרסני של הרמאות עבור הזוג, חבריהם ומשפחותיהם, כשהסודות והשקרים נחשפים.

בכיכובם של ג'ואן פרוגט (אחוזת דאונטון) ויואן גריפית' (UnREAL).

טיימס: "חלקלקה, מלאת רבדים ומצליחה לשמור כל הזמן על הבלבול באשר לגירסתו של מי נאמין".
דיילי מייל: "זו הולכת להיות הדרמה הטובה ביותר של ITV השנה."
וושינגטון פוסט: "כל טוויסט בעלילה מחייב אותנו לבחון מחדש למי מהדמויות אנחנו שומרים אמונים"

 

LeRanch

New member
שיי-טאון / The Chi


מזוכת האמי הטרייה לאנה ווית' מגיעה סדרה חדשה שהיא כתבה ומככבת בה, עבור רשת Showtime, סדרה המתרחשת בדרום שיקגו.

באזור הדרומי של שיקגו ביום ממוצע ילדים מתכוננים לבית הספר בזמן שההורים שלהם יוצאים לעבודה בתקווה להביא פרנסה הביתה והמבוגרים יושבים על המרפסת, משקיפים ושמים עין על השכונה. אבל אלו גם שכונות קשות, עם סכנות אמיתיות המאיימות מדי יום לרמוס חלומות וההחלטה הכי פשוטה יכולה להיות עניין של חיים ומוות, ושיי-טאון היא בדיוק במרכז העניינים כדרמת התבגרות על חבורת אפרו אמריקאים ממעמד הביניים הנאחזים ברצון לחיות ולחוות ומראים שמעל הכל הרוח האנושית והתקווה לעולם לא מתים. הבמאי הניגרי ריק פאמויווה ("באישור") יביים את הסדרה.

 

LeRanch

New member
מודוס 2


דרמת המתח השוודית המרתקת "מודוס" חוזרת בעונה חדשה בכיכובם של מלינדה קינמן והנריק נורלן בתפקידים הראשיים. העונה מצטרפים אליהם שלושה כוכבים בינלאומיים מוכרים: קים קטרל ("סקס והעיר הגדולה"), בילי קמפבל ("להתחיל מחדש", The Killing) וגרג וייז ("הכתר").

בעונה החדשה מתח, אהבה, נקמה וסודות נסתרים מאיימים לפגוע בכל: ביקורה הממלכתי של נשיאת ארצות הברית הלן טיילר (קים קטרל) ובעלה (בילי קמפבל) בסטוקהולם נקטע כשהיא נעלמת לפתע באופן מסתורי. כשהאיום על חייה של אחת הנשים החזקות ביותר בעולם הולך וגדל ומכה גלים בכל העולם, מתקיימים מאבקי כוחות בין אנשי הביטחון האמריקאים והשוודים- כולם הלומי בהלה – המנסים למצוא אותה בריאה ושלמה. אינגר ג'והנה (מירנדה קינמן) ואינגוור (הנריק נורלן) נשאבים לחיפוש אחר האמת אך במהרה מסתבר שאי אפשר לסמוך על אף אחד.

באותו זמן, אינגר ג'והנה ואינגוור נמצאים בעיצומו של השינוי הגדול בחייהם, כשהם עוברים לגור יחד ומצפים לילדם הראשון יחד. אבל הכל מתהפך כשוורן שיפורד (גרג וייז) המנטור של אינגר ג'והנה מימיה ב-FBI ויד ימינה של הנשיאה הנעדרת, מגיע לשוודיה. הגעתו הלא צפויה מאלצת את אינגר ג'והנה להתעמת עם סודות מכאיבים מעברה כששיפורד- אלוף המניפולציות – מתווה את דרכו בחזרה אל חייה.

 

LeRanch

New member
צ'אנס 2


דרמה פסיכולוגית פרובוקטיבית חדשה, בכיכובו של יו לורי ("האוס"). לורי מגלם את ד"ר אלדון צ'אנס, ניורו-פסיכיאטר משפטי מסן פרנסיסקו, שבעונה הראשונה נגרר שלא מרצונו אל עולם מסוכן ואלים של זהויות שגויות, שחיתות משטרתית ומחלות נפש, ומצליח לצאת ממנו, אדם שונה ולא ברור אם זה בגלל שהרג אדם, או כתוצאה מהפגיעה המוחית הטראומטית שחווה.

יחד עם חברו די. ד"ר צ'אנס לוקח על עצמו לעזור למטופלים שלו- כולם קורבנות של פשעים אלימים- על ידי הענשת הפושעים המתעללים, בעצמו. אבל ארועי העונה הקודמת חוזרים לרדוף אותו כשהבלש קווין היינס דופק בדלתו. הוא יודע מה צ'אנס עשה וישמור על סודו – כל זמן שצ'אנס ישתמש בתפקיד החדש שלקח על עצמו ויעזור לשוטר הטוב להרוג רוצח סדרתי שחמק מעונש.

 

LeRanch

New member
מאהבת בתשלום מראש 2


בעונה החדשה של הדרמה הפרובוקטיבית והנועזת מבית Starz, יוצרות הסדרה לודג' קריגן ואיימי שיימיץ חילקו ביניהן את פרקי הסדרה לחצי, כשכל אחת מהן כותבת ומביימת חצי מהעונה באופן עצמאי לחלוטין. בין שני החצאים המספרים שני סיפורים שונים אין קשר פרט לנושא המרכזי, אך ישנן מספר נקודות השקה המחברות בין העולמות.

כאמור, העונה מספרת שני סיפורים מקבילים העוסקים ב"מאהבות בתשלום" החיות בתוך עולם מערכות היחסים בתשלום, הידוע בשם "חווית בת הזוג" (The Girlfriend Experience או (GFE – נשים המספקות מערכות יחסים אמוציונליות ומיניות במחיר גבוה מאוד.

הסיפור הראשון מתרחש בוושינגטון D.C., בתקופת בחירות אמצע הכהונה, ועוקב אחרי אריקה מיילס (אנה פריאל, I.T., "ללא גבולות") מנהלת כספים בועדת גיוס הכספים של המפלגה הרפובליקנית, ואנה גאנר (לואיסה קראוס, "מיליארדים"), מאהבת בתשלום. אריקה הנתונה תחת לחץ רב לעמוד ביעדי הארגון, שוכרת את שירותיה של אנה כדי שתסחט מגייס כספים אחר.

הסיפור השני מתרחש בניו מקסיקו ועוקב אחר בריה (כרמן אז'וגו), מאהבת בתשלום לשעבר שנכנסה יחד עם ביתה החורגת בת העשרה והמנוכרת לתוכנית להגנת עדים, כדי להימלט ולהינצל ממערכת יחסים מתעללת. בלית ברירה היא נאלצת לחזור אל עולם הליווי, דבר שמהווה איום על הזהות החדשה שלה ועל חייהם של ביתה ושל המרשל המופקד על שמירתן.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
לשם שינוי יש מבחר.

ב"סוכני שיל"ד" ו"תיקים באפילה" וטקס גלובוס הזהב אני בטוח אצפה. כנראה גם ב"מודוס".
את מה אנסה? את "אריות הים", "smilf " ואת "תפוס את שורטי".
לא בטוח: "מוזאיק", "הרצח של ורסצה" ורליק.
כנראה שלא: שיי-טאון, שקרן/שקרנית(אני היחיד שהתקציר מזכיר לו את "הרומן"?), ספק סביר ומפורסם כמו לבן. גם לא נראה לי שאחזור לעונה 2 של "צ'אנס".
בכל השאר אני לא מתכנן לצפות. את חמוץ מתוק נטשתי בעונה הקודמת. את מכת המחץ נטשתי אי שם בעונה 3 וביתר לא צפיתי בעונה הראשונה ואין לי כוונה לצפות גם בשנייה(או בראשונה).
 

חוטהשני

New member
אני חושבת
שאצפה בטקס הגלובוס, ספק סביר, הרצח של ורסאצ'ה (באמת תהיתי מה קורה לסדרה - האם לא היתה אמורה להיות עונה על הוריקן קתרינה ?) ומשפחת פוסטר...
 

LeRanch

New member
חל שינוי בסדר העונות של "American Crime Story"


העונה השנייה של הוריקן קת'רינה נדחתה ותשודר בתור העונה השלישית, והעונה השלישית על ורסאצ'ה הפכה לעונה השנייה. שתיהן ישודרו ב-2018.
 

חוטהשני

New member
הבנתי ותודה...
מעניין שנציגי יס בפייסבוק לא ידעו מה לענות לי על זה..
 

LeRanch

New member
תוספת: סדרות עבר מגיעות ל-yes EDGE


חברת yes רכשה מחדש את זכויות השידור של הסדרות בטי ו-זהות בדויה ואת זכויות השידור של הסדרה אלה הם חיי שישודרו בערוץ החדש yes EDGE החל מיום ב' ה-1/1/18.

להלן שעות השידור (שמשתנות מדי יום בהתאם לאורך הפרקים) -

בטי - 14:40 (ש.ח ב-18:05).

זהות בדויה - 15:25 (ש.ח ב-18:50).

אלה הם חיי - 16:30 (ש.ח ב-19:55).
 

dana 64

New member
שיחזירו את צעירים חסרי מנוח, זו הייתה אופרת סבון טובה

אז הם הורידו אותה ככה פתאום.
 

גםצופה

Member
מנהל
אשמח אם יחיזרו למרקע בארץ

את 'קרוב רחוק'...
&nbsp
לא יודעת אם אתחבר לסדרה שוב (כי תמיד מחזירים אותה לא בדיוק מאיפה שעצרו) אבל אשמח אם באמת יחזירו אותה...
 
למעלה