דצמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
דצמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.

הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
פאודה 2


העונה השנייה של הסדרה הכי מצליחה והכי מדוברת בישראל, כבר כאן!

זוכת טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2015 בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר וב-5 פרסים נוספים, שעונתה הראשונה זכתה כבר לשידור ב-190 מדינות ברחבי העולם.

פאודה ("כאוס" בערבית) מספרת את סיפורם של צוות מסתערבים ובראשם דורון קביליו. בעונתה השנייה הסדרה מדגישה ביתר שאת את המחיר הבלתי נסבל של הסכסוך הישראלי פלסטיני ואת האופן שבו הוא שואב את הנוגעים בו והורס את חייהם. כל מהלך אלים של צד אחד, מוביל לתגובה אלימה של הצד האחר וחוזר חלילה. אולם בסופו של דבר, עבור חלק מהדמויות בסדרה, כמו גם במציאות, המעגל האלים הבלתי נגמר הוא חלק בלתי נפרד מחייהם והם אינם יכולים להתנתק ממנו. בפתיחת העונה השנייה אנחנו מתוודעים ליריב חדש, אשר טורף את כל הקלפים ומשנה את מאזן הכוחות בגדה ומציג אתגר חדש ליחידה.

שחקנים: ליאור רז, עידן עמדי, רונה לי-שמעון, צחי הלוי, יגאל נאור, נטע גרטי, בועז קונפורטי, דורון בן דוד, יעקב זדה דניאל, יובל סגל, איציק כהן, פיראס נאסר, לטיסייה איידו, שאדי מערי.

יוצרי הסדרה: ליאור רז ואבי יששכרוף.
תסריטאי ראשי: אמיר מן.
תסריטאית: מיכל אבירם.
עורכת תסריט: שרי תורג'מן.
במאי: רותם שמיר.
צלם: משה משעלי.
מפיקה: ליאת בנאסולי.
חברת הפקות: ל. בנאסולי הפקות.

 

LeRanch

New member
עשרה ימים בוואלי / Ten Days in the Valley


דרמה חדשה בת 10 פרקים מבית ABC בכיכובה של קירה סדג'וויק (המפענחת) המגלמת את ג'יין סדלר, יוצרת ומפיקה של סדרת משטרה פופולרית המכורה לעבודתה. ג'יין היא גם אמא של לייק בת ה-9 ומצויה במאבק משמורת מול בעלה לשעבר פיט, מוזיקאי בתהליך גמילה מסמים. בלילה גשום, בזמן שג'יין עובדת בצריף הסמוך לביתה לייק נחטפת ממיטתה. ג'יין משוכנעת שפיט חטף את לייק ומתחילה חקירה עצמאית כדי למצוא אותה. במקביל החקירה המשטרתית למציאתה של לייק מכניסה לחייה של ג'יין את חוקר המשטרה ג'ון בירד (אדוואלה אקינויה-אגבז'ה, סיימון אדביזי מ"אוז") שמתחיל לחשוף סודות מחיי המשפחה.

שחקנים נוספים: אריקה כריסטיאנסן ("הורים במשרה מלאה"), מלקולם ג'מל וורנר ("משפחת קוסבי", "אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון"), אמילי קיני ("המתים המהלכים") ובתפקיד קטן השחקנית הישראלית שני אטיאס, אחותה של מורן אטיאס.

 

LeRanch

New member
NCIS: לוס אנג'לס


עבור כל חובבי NCIS מגיע אלינו הספין אוף הראשון שלה: דרמת חקירות על העולם רווי הסיכונים של יחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי. על ידי שימוש בזהויות שאולות ובטכנולוגיות החדשות ביותר, צוות NCISהמורכב מסוכנים מאומנים היטב משמשים כסוכנים סמויים ומציבים את חייהם בסכנה בשטח במטרה לתפוס את המטרות שלהם.

הסוכן המיוחד "ג'י" קאלן (כריס א'ודונל) הוא מעין זיקית המשנה עצמו לכל מי שהוא צריך להיות כדי שיוכל לחדור לעולם התחתון; שותפו הוא הסוכן סאם האנה (הראפר אל. אל. קול ג'יי), לוחם לשעבר ב"יחידת אריות הים" של צי ארה"ב ששירת בעירק ובאפגניסטן. הצוות כולל את הנרייטה "האטי" לאנג (לינדה האנט) יודעת-הכל האחראית על הטיפול בעניינים הפוליטיים הכלולים בעבודה, ובהשגת כל הציוד הטכני עבור פעילות הצוות; הסוכנת המיוחדת קנסי בליי (השחקנית הפורטוגלית דניאלה רוחה) היא ביתו המבריקה של חייל מארינס שנרצח. היא חיה עבור ריגוש האדרנלין שבא יחד עם העבודה כסמויה; מרטי דיקס (אריק כריסטיאן אולסן) הוא בלש סמוי מנוסה ממשטרת לוס אנג'לס שגוייס לצוות על ידי האטי; מומחה הטכנולוגיות אריק ביאל (ברט פואה) מכיר את כל הגאדג'טים החדישים ושולט ביד רמה במחשוב במרכז הפעילות של הצוות ואנליסטית המידע נל ג'ונס (רנה פליס סמית') שזוכה להערכת הצוות על הערכותיה המדויקות ותובנותיה הממולחות. לאחרונה הגיעה עוזרת המנכ"ל שי מוסלי (ניה לונג)- סוכנת השירות החשאי לשעבר המכירה היטב את כל מה שרוחש בוושינגטון- כדי לפקח על הצוות.

כשהם חמושים בציוד ההיי-טקי החדשני ביותר ונשלחים באופן קבוע למשימות מסכנות חיים, חברי היחידה חייבים לסמוך אחד על השני כדי שיוכלו לשמור על הביטחון הלאומי.

 

LeRanch

New member
מקום בלב 5


עונה חדשה לדרמה האוסטרלית ששבתה לבבות רבים.

העונה החדשה לוקחת את הצופים ארבע שנים קדימה מסיומה המטלטל של העונה הרביעית, ומאז שראינו לאחרונה את שרה ובני משפחת בליג', לשנת 1958.

הקפיצה בזמן תשקף את השינוי שחל בחברה האוסטרלית, שינוי שנובע משחיקת העושר וזכויות היתר. ערכי המוסר נשחקים גם הם ודור חדש וצעיר גדל, והוא אינו אוהב את העולם הישן של המבוגרים.

עבורם, המלחמה היא עניין של העבר, והתייחסותם גוררת עימותים עם אלו שממשיכים לסבול את כאבי המלחמה. גם הכלכלה משתנה בשנים אלו, ופעולותיהם המרושעות של אויבים לא ידועים, מאיימות על קיומו של אש פארק, אבל בתוך המהומה שנוצרת, האהבה הופכת למקום המוגן היחיד שאפשר לחוש בו בבית.

 

LeRanch

New member
סדר אותי / High Maintenance


סדרת הרשת שהפכה לבת בית ב-HBO נוצרה על ידי קטיה בליכפלד ובן סינקלייר ובוחנת את חייהם הפרטיים המסקרנים והאקצנטריים של כתריסר תושבי ניו יורק שמקשר ביניהם דבר אחד: סוחר המריחואנה שלהם. תוך שאנחנו עוקבים אחרי הבחור חסר השם (המכונה "הבחור") שרוכב על אופניים ומחלק את מרכולתו ברחבי ניו יורק, אנחנו נחשפים לבתיהם והרוטינות של מגוון לקוחותיו העירוניים, לכל אחד מהם סיבותיו שלו לקיים עסקים עם "הבחור". כל פרק מספר שלושה סיפורים הבוחנים את אורחות החיים של תושבי העיר בסגנון "זבוב על הקיר", בדרך הומוריסטית עם מינון מדוייק של פאתוס. "סדר אותי" נוגעת בתחומים הנעים בין התפתחות מערכות יחסים בין הורים וילדיהם, דעיכת חברויות של מבוגרים ועד האתגר של ניווט בעולם הרשתות החברתיות.

 

LeRanch

New member
סוג א' - עונה 2


מרוון כריסטי, כריסטופר אקלסטון, לי אינגלבי ושאר הקאסט של "סוג א' "- הדרמה מבית ה-BBC המבוססת על "פלפלים צהובים" הישראלית - שבים אלינו בעונה חדשה, שמתרחשת שנתיים מסיום העונה הראשונה. כשנפגוש את ג'ו הוא יהיה בן שבע והוא כבר מתחיל להבין שהוא שונה מהילדים שסביבו.

"ג'ו שמע את המילה "אוטיסט" אבל הוא עוד לא מבין את משמעותה" אומר היוצר הבריטי של הסדרה פיטר בוקר: "שונה זה מה שהוא מרגיש ופחד הוא דבר רע מבחינתו. על המשפחה שלו מוטלת האחריות לעזור לג'ו להבין טוב יותר מי הוא ומה מקומו בעולם, אבל כדי שיוכלו לעשות זאת, הם חייבים קודם כל להיות כנים לגבי עצמם.. וכל מי שראה את העונה הראשונה יכול להבין כמה קשה זה יכול להיות עבור משפחות הוג'ס וסקוט".

בעונה החדשה נוכל לשוב ולצפות בעליות ובמורדות של חייהם המשעשעים, מבולגנים ומסובכים.

 

LeRanch

New member
כתום זה השחור החדש 5


"כתום זה השחור החדש" הדרמה הקומית הנועזת מבית נטפליקס, המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של פייפר קרמן "כתום זה השחור החדש: השנה שלי בכלא לנשים", חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ'פמן (טיילור שילינג), אשת יחסי ציבור המתגוררת בניו יורק אשר נשלחת לבית הסוהר הפדרלי לנשים למשך 15 חודשים בגלל פשע שביצעה לפני עשר שנים – הברחת מזוודה מלאה בכסף מעסקאות סמים. המזוודה שייכת לאלכס (לורה פריפון, "מופע שנות ה-70"), מבריחת סמים בינלאומית ובנוסף בת זוגה לשעבר של פייפר.

במהלך תקופת המאסר, נאלצת פייפר לשרוד את מצוקות חיי הכלא ולמצוא את מקומה בהיררכיה הפנימית בבית הסוהר, תרבות מרתקת, שהיא לחלוטין לא בנויה אליה.

העונה החמישית מתרחשת במהלך ארבעה ימים של מרד אסירות, בעקבות חוסר שביעות רצונן מהתנהלותו של קפוטו עם מותה של פוסי. הן משתלטות על הכלא, לוקחות חלק מהסוהרים כבני ערובה וחושפות אותם לתנאים הנוראיים איתם הן נאלצות להתמודד מידי יום. האסירות נושאות ונותנות עם הנהלת הכלא על רשימת דרישות שכוללת הפעלת תוכנית פסיכומטרי לאסירות, שיפור הטיפול הרפואי, חסינות לכל מי שלקחה חלק במרד, מאסרו של הסוהר ביילי באשמת הריגתה של פוסי וצ'יטוס חריפים. במקביל האסירות מפרסמות סרטונים משפילים של הסוהרים ברחבי הטוויטר ומתחילות לצבור אהדה בקרב הציבור.

 

LeRanch

New member
מישל וולף: ספיישל סטנד-אפ


הקומיקאית מישל וולף היא כותבת ומגישה אורחת בתוכנית הלילה "הדיילי שואו עם טרוור נואה" והמערכון שלה על קליאן קונווי זכה ליותר משני מיליון צפיות ביוטיוב. זהו הספיישל סטנד אפ הראשון שלה שישודר ב-HBO ובו היא תציג את אבחנותיה המפתיעות על פמיניזם, על הסביבה, על איך זה שהטבע הוא בעל מאפיינים סקסיסטיים, המסתוריות סביב שירותים ציבוריים, למה הילארי קלינטון לא יכולה להיות "אישה נחמדה", למה יותר קל להיכנס להריון מאשר להכין קרואסון, דייטינג ונושאים חברתיים נוספים. המופע צולם ב"סקירבול סנטר" בניו יורק.

 

LeRanch

New member
אוז - כל הפרקים מההתחלה


"אוז" חוגגת 20 שנה לעלייתה ואנחנו משדרים את כל הפרקים, כל העונות, כל לילה.

מדובר על אחת הסדרות הטובות ביותר של HBO, מהיוצר טום פונטנה (רצח מאדום לשחור").

לראשונה בטלוויזיה נחשפו החיים בכלא באופן הכי בוטה, אלים ונאמן למציאות. יוצרי הסדרה לקחו סיכונים רבים מבחינה עלילתית ולא הססו להרוג דמויות ראשיות בחטף, ללא הכנה מוקדמת, דבר שהגביר את המימד הריאלסטי של הסדרה. החיים מאחורי הסורגים באגף הניסיוני "אמרלד סיטי" בבית הסוהר "אוזוולד" מתקן כליאה עם שמירה מקסימלית; האגף הניסיוני נועד לאפשר שיקום לאסירים ובמסגרתו נבנו תאים שקופים שמטרתם למנוע מהאסירים לעסוק בפעילויות אסורות ללא פיקוח.

אך האסירים ב"אם סיטי" נאבקים ללא הרף למלא אחר הצרכים שלהם: חלקם נאבקים על כוח או על מנת לזכות בשליטה בסחר הסמים בכלא או כוח על אסירים אחרים. חלקם משיגים כסף דרך סמים והימורים והאחרים, סוהרים ואסירים, פשוט רוצים לשרוד מספיק זמן כדי להשתחרר או אפילו רק לראות את המחר.

את הסיפור מוביל ומנחה אוגוסטוס היל (הרולד פרינו ג'וניור, "אבודים") , אסיר נכה המרותק לכסא גלגלים. הוא מלווה אותנו בעולם המטורף של אמרלד סיטי, פורש בפנינו את סיפור המסגרת, הקונטקסט בו הדברים קורים, ההקשרים השונים וההיגיון או חוסר ההיגיון בנעשה בכלא.

בין הדמויות הבולטות בסדה: כרים סעיד (אימון ווקר, "שיקאגו פייר") – מנהיג חבורת המוסלמים בכלא. נמצא בעימות מתמיד מול אדביזי (אדוולה אקינויה- אגבז'ה, "אבודים") מנהיג סוחרי הסמים השחורים של הכלא. טוביאס ביצ'ר (לי טרגסן, "עקרות בית נואשות", "האמריקנים") – אסיר ללא עבר פלילי הנגרר למסכת משחקי שליטה בין מנהיג ה"אריים" שילינגר (ג'יי. קיי. סימונס, "ויפלאש", "המפענחת") לבין אהובו קלר (כריסטופר מלוני, "חוק וסדר: מדור מיוחד", "דם אמיתי") . צוות הכלא מורכב מד"ר ניתן (לורן ולז, "דקסטר"), הרופאה הראשית של הכלא, האחות פיט מארי (ריטה מורנו "סיפור הפרברים"), הפסיכולוגית, והכומר של הכלא, האב ריי (בי.די. וונג. "מיסטר רובוט").

בראש האגף עומד מנהל היחידה טים מק'מנוס (טרי קיני, "מיליארדים") המגובה על ידי מפקד בית הסוהר ליאו גלין (ארני הדסון). השניים נלחמים מלחמה בלתי פוסקת מול המושל דבלין המנסה לסגור את האגף לצורך ענייניו הפוליטיים.

שחקנים נוספים: קירק אסוודו ("חוק וסדר: מדור מיוחד"), דין ויטרס ("ברוקלין 9-9") זליקו איבנק ("דם אמיתי", "מזכירת המדינה"), אידי פאלקו ("הסופרנוס"), ג'יי.די ויליאמס ("הסמויה", "ליל האירוע").

 

LeRanch

New member
תצוגת האופנה של ויקטוריה סיקרט 2017


yes גאה לשדר את תצוגת האופנה המדוברת של "ויקטוריה סיקרט" במקביל לשידור בארה"ב!

מידי שנה מאחד המותג האהוב את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו.

השנה ירחיקו המלאכיות של "ויקטוריה סיקרט" עד שנגחאי שבסין, שם תתקיים התצוגה לראשונה באזור הזה של העולם.

כ-60 דוגמניות עתידות לצעוד על המסלול במהלך התצוגה, ביניהן הדוגמניות הקבועות ג'יג'י חדיד ובלה חדיד, המלאכיות הוותיקות אדריאנה לימה (שרמזה שיתכן שזו התצוגה האחרונה שלה), אלסנדרה אמברוסיו, קנדיס סוואנפול ומלכת השערים של "ספורטס אילוסטרייטד" לילי אלדרידג' ששמועות ברשת טעונות שהאורח המוזיקלי קשור אליה (היא נשואה לסולן "קינגז אוף ליאון" כיילב פולוויל).

שמות רבים ומסקרנים אחרים כוללים את סטלה מקסוול (בת זוגה של קריסטן סטיוארט); מרת'ה האנט; אחת הדוגמניות הפופולאריות ביותר ברשת, שרה סמפיו המקסימה מדי יום למעלה מ- 10 מיליון עוקבים ואחרי שנתיים הפסקה חוזרת למסלול חברתה הטובה של טיילור סוויפט קרלי קלוס, המעוררת סקרנות לגבי הגעתו לתצוגה של בן זוגה ג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר חתנו של דונלד טראמפ. מהדוגמניות החדשות בולטות גרייס בול ודאשה מלטינה.

לייס ריביירו , הדוגמנית הברזילאית בת ה-27, נבחרה ללבוש השנה את חזיית הפנטזיה – הנקראת השנה "לילות שמפניה" – החזייה המוערכת ב-2 מיליון דולר, מעוטרת זהב, יהלומים, אבני ספיר צהובות ואבני טופז כחולות. ריביירו, מלאכית רשמית מאז 2015, מצטרפת לרשימת המלאכיות האגדיות שלבשו את חזיות הפנטזיה – מקלאודיה שיפר שהייתה הראשונה, ג'יזל בונשן, מירנדה קר והיידי קלום שלבשה את היקרה מכולן (15 מיליון).

כמדי שנה, "ויקטוריה סיקרט" יוצאת בשיתוף פעולה עם בית אופנה גדול ויוקרתי לקראת התצוגה והפעם היא חוברת למותג הצרפתי "בלמיין" ולמעצב אוליבייה רוסטינג שיהיה אחראי ליצירת מגוון סגנונות שונים עבור התצוגה וצפויות כמה הפתעות מנצנצות בצבעים עשירים שיכללו פנינים, עיצובים בזהב ופרטים מאבני חן, כיאה לעיצובים המוכרים של "בלמיין".

זהותו של האורח המוזיקלי עדיין לא פורסמה, אך הופעתם של ליידי גאגא וברונו מארס בשנה שעברה בתצוגה פאריס, מצביעים על הפתעות גדולות גם בתחום הזה.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
אני אוותר על...

הכל!
אני הכי מאוכזב שיס לא הולכת לשדר את "סוכני שיל"ד" השנה בצמוד לשידור שלה בארה"ב. ממש מאוכזב. גם מהרשימה אני יכול לראות שהולכים להיות לנו כמה חודשים שחונים של ש"חים ברוב המשבצות של ערוצי הסדרות. בכל זאת רוב הסדרות שמשודרות בערוצי הסדרות של יס עכשיו יוצאות לפגרת החורף שלהן.
 

LeRanch

New member
אצפה רק בשתי סדרות


ובשתיהן מדובר בעונה השנייה - פאודה וסוג א'.
&nbsp
אולי אתן צ'אנס ל-סדר אותי.
&nbsp
בשאר צפיתי בזמן אמת (כתום זה השחור החדש) או לא צופה ולא מתכנן לעשות זאת.
 

shulak14

New member
10 ימים בוואלי ומקום בלב

אולי ncis לוס אנגלס. למרות שמעדיפה לחכות לעונה 12 של התוכנית המקורית
 
למעלה