חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
הספין אוף החדש מבית האנטומיה של גריי רק בyes!

מבית היוצר של "Shondaland" - חברת ההפקה של שונדה ריימס - מגיע אלינו הספין-אוף החדש של "האנטומיה של גריי" (ארבע שנים לאחר סיום הספין- אוף הקודם שלה "מרפאה פרטית").
לסדרה החדשה אין עדיין שם, אבל היא תתרחש בתחנת הכיבוי של סיאטל ותעקוב אחר הכבאים המסורים של העיר – מהקפטן עד אחרון המגויסים – ותעסוק בלוחמות ולוחמי אש, האמיצות והאמיצים שמסכנים את חייהם בזמן המשמרת וגם אחריה.
בראש הפקת הסדרה החדשה תעמוד סטייסי מק'י, המפיקה הראשית של "האנטומיה של גריי", שגם תהיה אחראית על כתיבתה, יחד עם הבמאי זוכה האמי פריס ברקלי.

בתפקידים הראשיים בסדרה החדשה יככבו ג'ייסון ג'ורג', ד"ר בן וורן מסדרת האם (שנראה שמתאמן בפרקים האחרונים לקראת תפקידו החדש ככבאי), וכוכבת "ד"ר רוזווד" ג'ינה לי אורטיז שהפרטים לגבי תפקידה נשמרים בסוד. לצורך התפקיד יעזוב ג'ורג' את האנטומיה ואת בית החולים סיאטל גרייס אך צפוי להגיח מידי פעם בקרוס אובר. הדמויות המרכזיות יוצגו לראשונה באחד הפרקים של "האנטומיה של גריי" לפני היציאה לחופשת החורף שבמהלכה תעלה הסדרה החדשה.

רשת ABC הזמינה 10 פרקים לסדרה וכבר נתנה אור ירוק להפקת עונה שלמה.
"אף אחד לא מסוגל לשזור את הסכנות עמן מתמודדים הכבאים בתוקף תפקידם יחד עם הדרמות בחייהם האישיים כמו שונדה, והסביבה המוכרת של סיאטל מ"האנטומיה" היא הרקע המושלם לספין אוף המרגש" אמרה נשיאת ABC צ'אנינג דונגי.
לגבי אופייה של הסדרה החדשה אומר ג'ייסון ג'ורג' שמדובר בסדרה שונה מאוד: "היא עוסקת בכבאים, היא שונה לחלוטין. כאן ההתרחשות נעשית ברחוב. בעוד באנטומיה מצילים חיים של אנשים שמגיעים לבית החולים, לוחמי האש מצילים אנשים במקום בו חייהם בסכנה ולוקחים אותם לבית החולים, אך יחד עם זאת, מדובר בסדרה של שונדה ריימס ולכן הסגנון של האנטומיה, הסיפורים מבוססי הדרמה ומערכות היחסים, יכנסו כנראה גם לספין אוף".

הסדרה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב בyes DRAMA !!!

 

גםצופה

Member
מנהל
הבוזגלוס

אתמול בערב התקיימה הפרמיירה לסדרה הכל-כך מסקרנת ומדוברת של החודשים האחרונים, שתעלה בשבוע הבא ב-yes-"הבוזגלוס"!
הסדרה תעלה בשבוע הבא לשידור ב-yes.

הקרנת הבכורה לדוקו-ריאליטי החדש שמלווה את המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי, משכה לרידינג 3 בת"א את כל אושיות הכדורגל הישראלי, שלא פספסו את המעמד: שחקנים, מאמנים וחברים מעולם הבידור הגיעו לפרגן למשפחת בוזגלו-
ההורים חני ויעקב' אסי ואשתו עדי, מאור ומירן, אלמוג ונטליה, אוהדי ופאני (שהגיעו יחד למרות הפרידה).
אבל ללא ספק את ההצגה גנב הכוכב הגדול, כדורגלן השנה בסין, ערן זהבי . זהבי, שנחת רק כמה שעות לפני האירוע הפתיע את כולם והגיע עם אשתו שי, לעשות כבוד לחבר מאור בוזגלו ולאבא יעקב.
את פני הזוג זהבי קיבלו החברים מאור בוזגלו ואשתו מירן, ולמרות שהודיע שיפסיק להתראיין לתקשורת הישראלית מאז הכעס שלו על תקרית זריקת סרט הקפטן, היה נינוח וענה על שאלות צוותי התקשורת שהסתערה עליו.

מי עוד בא לפרגן לבוזגלוס? כל שחקני מכבי חיפה, הקבוצה החדשה של מאור, הגיעו באוטובוס מיוחד שאסף את השחקנים היישר ממחנה האימונים של הקבוצה, ג'ובאני רוסו ומאיה פישל (ג'ובאני הסתלבט על המשקפיים האופנתיות של מאור ושאל אותו למה הוא מרכיב משקפיים כשהוא רואה 6/6..),
לירן שטראובר והבן, טום קשתי, פיני בלילי, רון שובל, בן שהר, בן ביטון וגיא חיימוב מהפועל ב"ש, שחקן העבר גילי לנדאו, השוער קאלה דרשלר, הזמר לירון רמתי וגם משה פרסטר..
בלטה בהיעדרה שיר אלמליח, שהצטלמה יחד עם מאור לקמפיין אופנה.

 

גםצופה

Member
מנהל
הסדרה

&nbsp
עלתה לשידור ב- 16/11 בYes VOD
ותעלה לשידור החל מה-לה ב-20/11 ב-yes Comedy
 

גםצופה

Member
מנהל
יריית הפתיחה של פאודה


יס יוצאים עם פעילות דיגיטלית מיוחדת לחשיפת תאריך השידור של העונה החדשה של פאודה,
הפעילות מתחילה היום בערב (14/11/2017) בעמוד הפייסבוק של yes,

בהצלחה !!!

 

גםצופה

Member
מנהל
דאעש: הדור הבא

סיפורם המצמרר של הילדים הנמצאים תחת המשטר של ארגון דאעש.
כדי להבטיח את המשכיותה של "המדינה האיסלאמית" ושל הח'ליפות שעומדים בראשה, ארגון דאעש שם את הילדים בצפון עיראק על הכוונת.

איאד בן ה-14, שגויס בגיל 12 למחנה אימונים, נלחם מול הכורדים והצליח להשתחרר אחרי שנתיים, כריסטינה שנחטפה בגיל 3 ועדיין מוחזקת ע"י הארגון, אכרם שנחטף בגיל 6 ולאחר שחולץ מגלה שהוריו כבר מתים וילדים נוספים - מספרים באומץ בעצמם, או בעזרת הוריהם, על האופן שבו חוטפים את הילדים ומשתמשים בהם לאימונים, לקרבות ולפיגועי התאבדות. את הרגישים ביניהם קוברים חיים, צולבים או עורפים את ראשיהם ואת אלו שנשארו בחיים – הופכים לעבדי מין.

עדויות מצמררות של משפחות הקורבנות, של עדים לפשעים הקשים ושל האנשים שמנסים לחלץ את הילדים מזרועות הארגון.
בימוי: סופיה אמרה (58 דק', צרפת, 2016)

בכורה: יום ראשון,19.11, בשעה 22:00 ב-yes דוקו וב-yesVOD.
שידור נוסף: שישי, 24.11, 22:45
 

גםצופה

Member
מנהל
תצוגת האופנה של VICTORIA'S SECRET תשודר במקביל ב
ובארה"ב

לראשונה!
תצוגת האופנה הנחשקת של השנה VICTORIA'S SECRET
תשודר ב-yes במקביל לארה"ב!

התצוגה תשודר ביום רביעי, ה- 29.11, בשעה 05:00 וב20:30 בערוץ yes DRAMA I yes VOD

מידי שנה מאחד המותג האהוב את הדוגמניות הנחשבות ביותר בתחום, לתצוגה של קולקציית ההלבשה התחתונה החדשה שלו. מרשימת הדוגמניות והכוכבים המופיעים בתצוגה, דרך קו ההלבשה התחתונה ועד שיתופי הפעולה הזוהרים, כל אלו הם חלק מן האירוע הנוצץ שכולם מחכים לו.
השנה ירחיקו המלאכיות של "ויקטוריה סיקרט" עד שנגחאי שבסין, שם תתקיים התצוגה לראשונה באזור הזה של העולם.

כ-60 דוגמניות עתידות לצעוד על המסלול במהלך התצוגה, ביניהן הדוגמניות הקבועות ג'יג'י חדיד ובלה חדיד, המלאכיות הוותיקות אדריאנה לימה (שרמזה שיתכן שזו התצוגה האחרונה שלה), אלסנדרה אמברוסיו, קנדיס סוואנפול ומלכת השערים של "ספורטס אילוסטרייטד" לילי אלדרידג' ששמועות ברשת טעונות שהאורח המוזיקלי קשור אליה (היא נשואה לסולן "קינגז אוף ליאון" כיילב פולוויל).
שמות רבים ומסקרנים אחרים כוללים את סטלה מקסוול (בת זוגה של קריסטן סטיוארט); מרת'ה האנט; אחת הדוגמניות הפופולאריות ביותר ברשת, שרה סמפיו המקסימה מדי יום למעלה מ- 10 מיליון עוקבים ואחרי שנתיים הפסקה חוזרת למסלול חברתה הטובה של טיילור סוויפט קרלי קלוס, המעוררת סקרנות לגבי הגעתו לתצוגה של בן זוגה ג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ארד קושנר חתנו של דונלד טראמפ. מהדוגמניות החדשות בולטות גרייס בול ודאשה מלטינה.

לייס ריביירו , הדוגמנית הברזילאית בת ה-27, נבחרה ללבוש השנה את חזיית הפנטזיה – הנקראת השנה "לילות שמפניה" – החזייה המוערכת ב-2 מיליון דולר, מעוטרת זהב, יהלומים, אבני ספיר צהובות ואבני טופז כחולות. ריביירו, מלאכית רשמית מאז 2015, מצטרפת לרשימת המלאכיות האגדיות שלבשו את חזיות הפנטזיה – מקלאודיה שיפר שהייתה הראשונה, ג'יזל בונשן, מירנדה קר והיידי קלום שלבשה את היקרה מכולן (15 מיליון).

כמידי שנה, "ויקטוריה סיקרט" יוצאת בשיתוף פעולה עם בית אופנה גדול ויוקרתי לקראת התצוגה והפעם היא חוברת למותג הצרפתי "בלמיין" ולמעצב אוליבייה רוסטינג שיהיה אחראי ליצירת מגוון סגנונות שונים עבור התצוגה וצפויות כמה הפתעות מנצנצות בצבעים עשירים שיכללו פנינים, עיצובים בזהב ופרטים מאבני חן, כיאה לעיצובים המוכרים של "בלמיין".
זהותו של האורח המוזיקלי עדיין לא פורסמה, אך הופעתם של ליידי גאגא וברונו מארס בשנה שעברה בתצוגה פאריס, מצביעים על הפתעות גדולות גם בתחום הזה.
 
למעלה