נובמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
נובמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
ערוצי הסדרות עוברים דירה


בשל המעבר של קשת, רשת וערוץ 10 לערוצים חדשים, ב-25/10 ערוצי הסדרות עוברים מקום:

yes Drama עובר לערוץ 16, yes Action עובר לערוץ 17 ו-yes Oh עובר לערוץ 18.

הקלטות שבוצעו ו/או תוזמנו מראש בערוצי הסדרות של yes ישמרו ללא שינוי. פרטים באתר yes.

 

LeRanch

New member
שחורכזה 4


הקומדיה המצליחה של רשת ABC, בכיכובם של אנתוני אנדרסון ("המגן", "חוק וסדר"), טרייסי אליס רוס ולורנס פישבורן, חוזרת בעונה חדשה.

לאנדרה "דרה" ג'ונסון, יש עבודה מצוינת, אישה יפה ומצליחה, ארבעה ילדים ובית קולוניאלי בפרברים. אך האם ההצלחה גרמה למשפחה לשכוח את מורשתה ולהיטמע כליל באוכלוסיה הלבנה שסביבה? כך חושב דרה, ובעזרת אביו, הוא יוצא ליצור זהות תרבותית עבור משפחתו, כזו שתכבד את עברם ומורשתם, אך תמשיך לאמץ אל ליבה את העתיד.

 

LeRanch

New member
משפחה מודרנית 9


הקומדיה המצליחה והאהובה שבה בעונה חדשה.

בעונה החדשה צפויות כל המשפחות לעבור שינויים משמעותיים: מני ילך ללמוד בקולג' וישתדל להימנע מפרידה עצובה, כשגלוריה וג'יי ילוו אותו למעונות, פיל וקלייר מבינים שאלכס הרבה יותר עצמאית בקולג' ממה שחשבו, מיטש מאיץ בטעות שיפוץ מתוכנן והיילי מקבלת הזדמנות בלתי צפויה כשהיא מתחברת עם בחורה עשירה מהקאנטרי קלאב.

 

LeRanch

New member
שלדון הצעיר / Young Sheldon


מיוצרי "המפץ הגדול" מגיעה סדרת בת חדשה מרגשת – "שלדון הצעיר".

הסדרה, המזכירה מאד במבנה את "שנות הקסם" המיתולוגית, עוקבת אחרי דמותו של שלדון קופר, הדמות שמגלם זוכה האמי ג'ים פארסונס ב"המפץ הגדול", כשהפעם אנחנו זוכים לראות את שלדון בילדותו בגיל 9, מגולם על ידי השחקן הצעיר איאן ארמיטג' (הזכור כזיגי, בנה של שיילין וודלי ב"שקרים קטנים גדולים"), כשאנחנו עוקבים אחרי חייו של שלדון בקרב משפחתו במזרח טקסס ולימודיו בתיכון, אליו הוקפץ בעקבות מנת המשכל הגבוהה. את קולו של שלדון המבוגר המקריין את חוויות העבר מגלם כמובן פארסונס עצמו, שהוא אף ממפיקי הסדרה.

שלדון חי בקרב בני משפחתו המורחבת – את אמו מארי קופר מגלמת זואי פרי, בתה במציאות של לורי מטקלף, המגלמת את אמו של שלדון המבוגר ב"המפץ הגדול", ונשמעת ונראית בדיוק כמו גירסא צעירה שלה. כמו דמותה ב"המפץ הגדול" מרי היא נוצריה מאמינה שלא מוכנה לתת לשלדון לעשות כל מה שמתחשק לו, אך היא גם אמא מגוננת שתעשה הכל כדי לתת לו להגשים את חלומו ושלא ירגיש שונה וחריג מהילדים האחרים.

לאנס ברבר מגלם את ג'ורג' קופר , אביו של שלדון, מונטנה ג'ורדן מגלם את אחיו הגדול ג'ורג' ג'וניור ואילו ריגן ריורד הצעירה היא אחותו התאומה מיסי. את תפקיד סבתו האגדית "מי מואו" מגלמת השחקנית הקומית הותיקה אנני פוטס("מכסחי השדים", "נשים מעצבות").

את הסדרה מפיקים צ'אק לורי וסטיבן מולארו ("שני גברים וחצי") שעומדים גם מאחורי סדרת האם "המפץ הגדול", יחד עם ג'ים פארסונס ובן זוגו טוד ספיווק.

 

LeRanch

New member
רגליים קרות 7


הדרמה הקומית האהובה מתחילת שנות ה-2000 שבה בשנה שעברה לעונה שישית, 13 שנים לאחר סיומה. לאור ההצלחה, חוזרת "רגליים קרות" בעונה חדשה בכיכובם של ג'יימס נסביט (אדם), ג'ון תומפסון (פיט), פיי ריפלי (ג'ני), הרמיוני האריסון (קרן), ורוברט בטהרסט (דיוויד) שמשחזרים את דמויותיהם.

העונה ממשיכה את קודמתה, מספר חודשים מהסיום: טינה עוברת לגור עם אדם וחוששת שהמעבר יפגע ביחסים שלהם, אדם מתחיל עבודה חדשה בסטארט-אפ טרנדי, קרן מגשימה את חלומה ומשיקה את בית ההוצאה לאור שלה ונאבקת לשמור על שלמות המשפחה, אבל מבינה במהרה שמחיר המאבק גבוה מידי, ג'ני, שמצליחה מאוד בעבודה, מזניחה את נישואיה ואת רצונו של פיט לחוש מוערך בביתו. פיט התגבר על הדיכאון בו לקה בעונה הקודמת וגם צרותיו הכלכליות מתחילות להסתדר אבל הוא מחפש משמעות עמוקה יותר לחייו מתפקידו כנהג עבור העשירים. לשניים צפויה הזדמנות מפתיעה והחלטה קשה שתשנה את חייהם. דיויד, שהצליח לחמוק ממאסר על הונאה, ושנישואיו לרובין מתפרקים מתאמץ להחזיר את חייו למסלול. מזלו הרע מתחיל להשתנות לטובה כשפיט פותח בטעות בשיחה עם לקוח עשיר.

 

LeRanch

New member
המפענחת: פשעים חמורים 6 - עונת הסיום


עונת הסיום לדרמת המשטרה בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל בתפקיד קפטן שרון ריידור. ריידור מפקדת על יחידת "פשעים חמורים" במשטרת לוס אנג'לס, יחד איתה הבלשים פרובינזה, פלין, טאו, סנצ'ז, איימי סייקס והצלם באז.

בעונה החדשה, ריידור ושאר חברי היחידה יעמדו בפני האתגר הגדול ביותר שלהם, כשתיקים מורכבים ומסובכים נקלעים לתוך עימותים פוליטיים ומעלים שאלות ותהיות לגבי אמון החוקרים במערכת הצדק, שמשנה את העדפותיה חדשות לבקרים. וגרוע מכך- היחידה תצטרך לשוב ולהתמודד מול עורך הדין המרושע, הרוצח הסדרתי פיליפ סטרו (בילי בורק, "רבולושן"," ZOO"), שנהנה להפוך את חייהם לסיוט מתמשך.

במהלך העונה תחגוג הסדרה את הפרק ה- 100 שלה (פרק שמיני של העונה שישודר ב- 28/12).

 

LeRanch

New member
הבוזגלוס


המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי נחשפת בסדרה חדשה!

הסדרה מלווה שנה סוערת בחיי משפחת הכדורגל המוכרת ובראשה יעקב בוזגלו, אבי המשפחה, הידוע גם ב"פה הגדול שלו", אשר מנהל ביד רמה (ויש האומרים שיחד עם זאת גם הורס) את הקריירות של ארבעת ילדיו ובעיקר את זו של היהלום שבכתר: מאור בוזגלו, מכוכבי הכדורגל הגדולים בישראל.

הסדרה חושפת את מערכות היחסים המורכבות בין האב ליתר בני המשפחה, ומציצה אל מאחורי הקלעים של עולם הכדורגל הישראלי כשהיא עוקבת אחר קורות המשפחה – האחים ונשותיהם וכמובן האבא והאמא הדומיננטיים בחייהם כשברקע סצנת הכדורגל הישראלית.

 

LeRanch

New member
ספק סביר / Doubt


דרמת בית משפט חדשה בכיכובה של קת'רין הייגל ("האנטומיה של גריי" ) המגלמת את סיידי אליס, עורכת דין מבריקה בפירמה קטנה ויוקרתית המתאהבת בלקוח שלה, בילי ברנן, רופא ילדים ומנתח כריזמטי המואשם ברצח חברתו לפני 24 שנים. סיידי מסתירה את רגשותיה כלפיו מהסובבים אותה וביניהם עמיתה אלברט קוב שבטוח שהוא יודע עליה הכל. החלטתה של סיידי להתחיל מערכת יחסים עם בילי יכולה לסכן את הקריירה שלה וגם את אושרה, בעיקר אם ימצא אשם ולכן עליה לעבוד קשה פי כמה כדי להוכיח ספק סביר, אפילו אם היא בעצמה אוחזת בכמה ספקות לגביו.

 

LeRanch

New member
הויקינגים 5 - חלק א'


סדרת הדרמה האפית- מיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, חוזרת בעונתה החמישית שתכלול 20 פרקים, בשני חלקים.

העונה החמישית מתחילה כשאיוור חסר העצמות מכריז על פיקודו על הצבא, בעוד לגרטה שולטת כמלכת קטאגט. רצח בתוך המשפחה יוצר את הרקע לקרב האכזרי שצפוי להגיע, כשבניו של רגנאר מתכננים את צעדיהם הבאים לאחר שהם נוקמים את מות אביהם. ביורן הולך בעקבות גורלו ויוצא אל הים התיכון, ופלוקי שכואב את אבדן אשתו הלגה יוצא גם הוא אל הים ונכנע לרצונם של האלים. העונה מלאה בריתות ובגידות מפתיעות במהלך מלחמתם של הויקינגים לשלוט על העולם.

בעונה החדשה, נפגוש דמויות ותיקות לצד כמה חדשות: קטיל פלטנוס, לוחם פראי ואמיץ שנבחר על ידי פלוקי להיות אחד ממנהיגי הויקינגים שעתידים לצאת לאיסלנד ולהקים שם קהילה חדשה. את קטיל יגלם כוכב הWWE – אדם "אדג'" קופלנד. בסיום העונה הקודמת הכרנו גם את דמותו החדשה של האומונד, דתי אדוק ומטורף, אותו מגלם ג'ונתן ריס מאיירס (שושלת טיודור).

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


עם איזו סדרה תחממו את הרגליים הקרות שלכם בחודש נובמבר?

יש לכם ספק סביר אם לצפות באחת הסדרות ורוצים המלצה?

שתפו בהמוניכם במה תצפו בחודש הקרוב
 
שלי

שחור כזה, שלדון הצעיר, המעפנחת שבאסה שזאת עונה האחרונה כי כבר לא נשארו לי כמעט סדרות ,והבוזגלוס.
ומה קורה עם אלמנטרי מתי היא מתחילה שם?
 

is00

New member
אממ...אממ...כנראה כלום.

טוב אולי נבדוק את "שלדון הצעיר", למרות שמזמן ויתרתי על המפץ ואף פעם לא חיבבתי את הדמות של שלדון.
 

גםצופה

Member
מנהל
אצלי...

רגלים קרות ואולי אנסה את ספק סביר - כי אני אוהבת סדרות של עו"ד - אם כי רוב הסיכויים שבסוף אוותר עליה...
 
משבת הקרובה

לאחר מספר שינויים:
החל משבת הקרובה, 28 באוקטובר 2017 בשעה 18:15 ב-Comedy
וב-VOD
.
 
למעלה