אוקטובר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
החץ 6


עונה חדשה לסדרת האקשן-מד"ב. העונה החמישית הסתיימה כשנראה שחלק גדול מהדמויות קיפחו את חייהן. למיטב ידיעתנו, שתי הדמויות הטובות היחידות שניצלו הן אוליבר וויליאם ואכן, העונה החדשה היא בסימן משפחה - בעונה הקרובה השניים צפויים להתקרב, ליצור מערכת יחסים של אב ובן, וכל זאת כשויליאם יודע שאוליבר הוא "החץ" והדינמיקה ביניהם תיחקר לעומק, כשאוליבר מנסה להשתפר כאב וכאדם כדי להוות דוגמא חיובית עבור בנו.

 

LeRanch

New member
מחשבות פליליות 13


סדרת הלהיט הותיקה של רשת CBS חוזרת לעונתה השלוש עשרה!

הסדרה המצליחה, שהמוטו שלה הוא "כדי לתפוס רוצח צריך לחשוב כמו רוצח", חושפת את הצופים לפושעים המסוכנים והמתועבים ביותר באמריקה, דרך עיניהם של צוות סוכני FBI המתמחים בשרטוט פרופילים של פושעים (פרופיילרים) ו"מוצנח" למקרים חשובים ברחבי המדינה, בדר"כ במרוץ נגד השעון כדי לנסות לפתור פשעים שטרם פוענחו.

כל חבר ביחידה מתמחה באספקט אחר של פשע ויחד הם מנסים להיכנס למוחם של הפושעים הכי מטרידים בארה"ב: חוטפים, רוצחים סדרתיים, אנסים, מתעללים בילדים וכו'.

אל העונה החדשה מצטרף דניאל האני, חבר הקאסט של הספין אוף "מחשבות פליליות: ללא גבולות" שבוטלה בתפקיד הסוכן המיוחד מת'יו סימונס, ויעזוב את הסדרה דיימון גופטון (הסוכן המיוחד סטיבן ווקר).

 
תיקון לגבי תאריך השידור

הסדרה תתחיל ביום רביעי, 11 באוקטובר 2017 בשעה 22:45.
(אגב, 23 באוקטובר - לא יוצא בכלל ביום ברביעי)

 

LeRanch

New member
המפץ הגדול 11


לאחר שנחגוג יומולדת 10 שנים לקומדיה המצליחה וזוכת הפרסים, הסדרה תחזור בעונה החדשה:

העונה העשירית הסתיימה במתח כששלדון כרע ברך והציע לאיימי להינשא לו. בפרק פתיחת העונה, איימי תשיב לשאלתו של שלדון, אבל תשובתה אינה כה ברורה מאליה. האוורד וברנדט יצטרכו להתמודד עם חדשות לא צפויות, לאונרד ירגיז את האוניברסיטה ואת כל קהילת הפיזיקה כראיון מביך איתו יתפרסם, ואיימי וברנדט יתקרבו כשיאלצו להסתיר את הצלחתן משלדון והאוורד. חיי הנישואין של פני ולאונרד יהיו גועשים וצפויות להם עליות ומורדות במהלך העונה. לאחר שאיבדו את הפרוייקט שלהם עם חיל האויר, שלדון, לאונרד והאוורד יצטרכו למצוא לעצמם פרוייקט חדש ונראה שאפילו לראג' צפוייה עונה משמחת.

הסדרה האהובה חודשה לעונה 12.

 

LeRanch

New member
קפה ומאפה / Superior Donuts


הקומיקאי ג'רמיין פלוור והשחקן הותיק ג'וד הירש ("מספרים") יככבו בקומדיה חדשה של רשת CBS, המבוססת על מחזה באותו שם ועוקבת אחר מערכת היחסים בין ארתור- בעליה המחוספס והמבוגר של חנות דונאטס בשכונה מעורבת בשיקאגו, המסרב למכור מאפים חדשניים וקפה מפונפן, או לשפץ את חנותו המיושנת שלא השתנתה כלל מאז נפתחה ב- 1969- והיזם הצעיר והנלהב פרנקו- העובד החדש בחנות שמצליח להיכנס לחייו של ארתור בעזרת דיבורו המהיר ונחישותו. פרנקו משכנע את ארתור שהוא יכול לקדם את החנות, ואת ארתור עצמו, אל המאה ה-21 ובתמיכתם של הקונים הקבועים בחנות- בני בית בפני עצמם, ולאור האיום של מכירת הבניין והחנות, ארתור מבין שאין לו ברירה אלא להצטרף לקדמה – לאמץ את פרנקו ולהיעזר בכישוריו.

שחקנים נוספים: דיויד קושנר ("הגולדברגים"), דריאן סילס-אוונס ("טרמיי") וקייטי סגל ("נשואים פלוס").

 
עוד תיקון לגבי התאריך

מישהו ב-
לא שם לב שבשבת הבאה, 30 בספטמבר 2017 יוצא יום הכיפורים ולכן לא ישודרו פרקים חדשים של הסדרות הקומיות, לכן הסדרה "קפה ומאפה" לא תתחיל ב-28 באוקטובר 2017, אלא ב-11 בנובמבר 2017.
 

LeRanch

New member
ויקטוריה 2


הפקת הענק החדשה והמושקעת מבית ITV ומהאנשים שמאחורי "אחוזת דאונטון", שכתבה דייזי גודווין, והפכה במהרה לסדרה הנצפית ביותר בימי ראשון בבריטניה. הסדרה, בכיכובה של ג'נה קולמן ("דוקטור הו") את המלכה ויקטוריה בצעירותה. נערה קטנטונת שהפכה בין לילה למלכה ובסופו של דבר לאישה הכי חזקה בעולם. אל העונה החדשה חוזר גם טום הודג'ס המגלם את הנסיך אלברט וביחד הם עומדים מול אתגרים חדשים מבית ומחוץ.

העונה מתחילה חודש לאחר סיום ארועי העונה הראשונה ומבססת את מקומה של ויקטוריה כהורה וכאם עובדת, הלומדת איך לאזן את המחויבויות של כמלכה וכאם. הנסיך אלברט עדיין נאבק למצוא לעצמו תפקיד לצד אשתו החזרה, שכעת צריכה להוכיח לאומה האנגלית כולה שהיא מסוגלת לתפקד גם כאמה וגם כמלכה ראויה.

היוצרת דייזי גודווין אומרת: "בעונה הראשונה ויקטוריה נישאה לנסיך יפה התואר, אבל בעונה הזו היא ואלברט כבר מגיעים לדברים הרציניים של לחיות באושר ועושר- ולפעמים בסערה- עד עצם היום הזה. ויקטוריה היא המלכה היחידה בהיסטוריה של אנגליה שנישאה וילדה ילדים בזמן מלכותה והאתגר של עמידה בראש מדינה יחד עם היותה אשת איש ואם הוא אתגר עצום. במובנים רבים הדילמה שלה היא מודרנית – איך את מקיימת נישואים מוצלחים ומשפחה מאושרת כשאת אוחזת בתפקיד כ"כ חשוב וגדול. האם באמת אפשר לקיים את שניהם זה לצד זה בהצלחה?"

אל הקאסט הקבוע מצטרפת זוכת הבפטא דיים דיאנה ריג (וליידי אולנה האהובה ב"משחקי הכס"), שתגלם את הדוכסית באקלו, "הגבירה אשר על הגלימות" – הליידי הבכירה של חצר המלכות.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

tg151

Well-known member
התכנון שלי

יש בהרבה סדרות החודש שאני רואה.
&nbsp
אני צריך להשלים עוד את העונה ה-1 של החיים עצמם. אז נעשה בינג' של העונה ה-1 מתישהו בקרוב.
&nbsp
הרשימה השחורה,תרגיע,האקסית המטורפת,המתים המהלכים,המפץ הגדול - כתוב שהיא תשודר ב-28 באוקטובר, וזה יוצא יום חמישי, לא יום שבת.
&nbsp
ננסה את ואלור למרות שזה סדרה של ה-cw, נראה איך היא. וגם את ויקטוריה רציתי לראות אבל עוד לא ראיתי את העונה ה-1.
 

LeRanch

New member
התכנון שלי


אצפה בעונות החדשות של אימפריה, החיים עצמם, האנטומיה של גריי, תרגיע, סטרדיי נייט לייב, האקסית המטורפת, המתים המהלכים, החץ, מחשבות פליליות והמפץ הגדול.
&nbsp
אתן צ'אנס לשלדון הצעיר ואולי גם לקפה ומאפה.
&nbsp
בשאר לא צופה או שהפסקתי.
 

גםצופה

Member
מנהל
אצלי...

לא מעט....
* ‫החיים עצמם (צריכה לסיים את הפרק האחרון... אהבתי מאד את הסדרה.
שמחה שלא התייאשתי למרות חוסר הזמן שיש לי...)
* ‫האנטומיה של גריי 14‬ (אני עדיין לא סיימתי את העונה ה13...)
* ‫הרשימה השחורה 5‬ (לאחר מחשבה להפסיק לצפות בסדרה הקלטתי שוב את הפרקים שלא ראיתי ואני בהחלט חושבת לצפות בה... )
* ‫מק'גייוור 2‬ (גם פה נשארו לי כמה פרקים מהעונה הראשונה - אבל הסדרה בהחלט חביבה...)
* ‫ג'יין הבתולה 4‬
* החץ 6 (שוב... גם כאן יש לי עוד כמה פרקים מהעונה הקודמת
)
* וויקטוריה 2...
&nbsp
איך שאני שמחה שויתרי לגמרי על עד עצם היום הזה.... הסדרה הפכה להיות לגמרי מטורללת...
 
"אריות הים" ו"חכמת ההמונים"

בניגוד לפרסום הקודם שידור הסדרה "אריות הים", שתוכנן בתחילה ל-10 באוקטובר 2017 - נדחה.

אם לא תהיינה הפתעות בלתי צפויות והסדרות הללו לא תבוטלנה, שתי הסדרות החדשות של רשת CBS - "אריות הים" ו"חכמת ההמונים" אמורות לעלות בימי ראשון, החל מתחילת חודש דצמבר.
 

tg151

Well-known member
אלו עוד סדרות חדשות נוספות אמורות להגיע ליס

בחודשים הקרובים? כלומר לא עונות חדשות של סדרות וותיקות. אלא אלו סדרות חדשות נרכשו/יירכשו ע"י יס?

אין כל כך סיכוי ל"שלדון הצעיר" נכון?!
 
עוד סדרות חדשות

The Orville
9JKL

ומסדרות המידסיזן:
911
Instinct
The Resident

שלדון הצעיר - ישודר בנטפליקס.
 
למעלה