אוקטובר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אוקטובר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
אימפריה 4


"אימפריה" חוזרת בעונה רביעית, מלאת תככים ומוזיקה. בעזרת עלילתה המפותלת והפסקול המדהים שהגיע לראשי המצעדים, צברה "אימפריה" קהל מעריצים עצום, ויצרה באזז היסטרי ברשתות.

הסדרה, בכיכובם של המועמד לאוסקר טרנס האוורד ("התרסקות") והמועמדת לאוסקר ולאמי, טראג'י פי. הנסון, בהפקתו המוזיקלית של טימבלנד, שנוצרה על ידי המועמד לאוסקר לי דניאלס ("פרשס") ובהפקתם של זוכה האמי דני סטרונג , וזוכה האוסקר והאמי בריאן גרזר.

בעונה החדשה, לושיוס סובל מאובדן זיכרון לאחר הפיצוץ שמשפחתו ארגנה עבורו, וכעת נסמך על עזרתה של המטפלת שלו (דמי מור) כדי להחלים ולחזור למאבקי הכוחות המשפחתיים. שחקן אורח נוסף הוא זוכה האוסקר פורסט וויטיקר המגלם את "דוד אדי", אייקון מוזיקה שהיה המנטור של לושיוס בתחילת דרכו. בפתיחת העונה ישלבו "אימפריה" ו"סטאר" כוחות בשני פרקי קרוס-אובר, כשקווין לטיפה תופיע בפרק של "אימפריה", וג'סי סמולט יופיע בפרק של "סטאר".

 

LeRanch

New member
סטאר 2


הדרמה המוזיקלית מבית היוצר של לי דניאלס ("פרשס", "אימפריה") וטום דונהי חוזרת בעונה חדשה. הסדרה מספרת את סיפורן של שלוש בנות צעירות ומוכשרות – הבורחות מעברן ונואשות להתחלה חדשה – המחפשות את דרכן בעסקי המוזיקה הקשוחים, במטרה לפרוץ ולהצליח, אבל דיי מהר המציאות טופחת על פניהן והן לומדות שלשאיפות שלהן יש מחיר כבד.

אל הקאסט המרשים בכיכובם של קווין לטיפה ובנג'מין בראט מצטרפת מייקל מישל (ER, רצח מאדום לשחור) שתגלם את איינה, המתוארת כ"אלקסיס קרינגטון האפרו-אמריקאית המודרנית". היא הנשיאה החדשה של חברת התקליטים בה הבנות חתומות, וכל מה שמעניין אותה זה כסף. היא יודעת שעולם המוזיקה משתנה ונחושה לעשות כל מה שצריך כדי לשמור על הרלוונטיות של החברה שלה.

 

LeRanch

New member
החיים עצמם 2


מה לא נאמר על הסדרה שהמיסה את הלב של כולנו (וגם שברה אותו לרסיסים פה ושם), ניפצה את טבלאות הצפיה, שברה את שיא הצפיה לפרומו בטריילר ביוטיוב, גרמה לנו להתאהב בדמויותיה, הביאה אותנו לצחוק ודמע והכניסה קצת טוב לחיים שלנו?

"החיים עצמם", זוכת 2 פרסי אמי! חוזרת בעונה שניה, לאחר שחודשה כבר לעונה שלישית. בפתיחת העונה, ג'ייק (המועמד לאמי מילו ונטימיליה) ורבקה (מנדי מור) מנסים להבין איך יחסיהם התדרדרו עד כדי פרידה ומתאמצים למצוא את דרכם חזרה אחד אל השניה; "שלושת הגדולים" יחגגו יום הולדת 37: קייט (המועמדת לאמי כריסי מץ) בוחנת את האפשרות לפצוח בקריירת שירה; קווין (ג'סטין הארטלי) משקיע את עצמו בקריירת המשחק בסרטי קולנוע ואילו רנדל (זוכה האמי סטרלינג קיי. בראון) ובת' (סוזן קלצ'י וטסון) שוקלים לאמץ ילד. במהלך מעברי הזמנים בסדרה תחזור דמותו של ויליאם (רון צ'פאס ג'ונס), אביו הביולוגי של רנדל ובמהלך העונה תענה שאלת מותו של ג'ייק שעלתה בעונה הראשונה.

בעונה יתארח אגדת הקולנוע סילבסטר סטאלון, שיגלם את עצמו, כשחקן המככב לצידו של קווין בסרט שהם מצלמים.

הסדרה חודשה מראש לעונה שלישית בעקבות הצלחתה.

בהיותה הסדרה החדשה המצליחה ביותר בארה"ב היא תזכה השנה לאכלס את משבצת השידור היוקרתית שאחרי הסופרבול ובכך תזכה ככל הנראה להיות המשדר המתוסרט הנצפה ביותר בשנה.

שימו לב, בשל פרק פתיחה כפול של "האנטומיה של גריי" ישודר פרק הפתיחה של "החיים עצמם" בשעה 22:45.

 

LeRanch

New member
האנטומיה של גריי 14


כרגיל, מעט מאוד ידוע על העונה החדשה: פוסטר עמוס פוטושופ יש, תאריך יש, והרבה שאלות שעלו בפרק סיום העונה הקודמת.

רוחות חדשות מנשבות והשמועה אומרת שהעונה הקרובה תהיה יותר קלילה, כיפית וסקסית, אבל זה לא אומר שאפשר להניח את הטישו בצד: מייגן האנט (אביגיל ספנסר "העיניים של אנג'לה"), אחותו האבודה של אוון שהוחזקה במשך שנים בשבי חוזרת וחזרתה צפויה לעורר קשיים במערכת היחסים בין מרדית וריגס, ולהפוך לחלוטין את חייו של אוון, שמאשים את עצמו בכך שנטש את אחותו והמשיך בחייו. האם אמיליה תעזור לו להתגבר על הקושי? דמות נוספת מעברו של אוון צפויה לחזור לסדרה היא טדי אלטמן (קים רייבר) בתפקיד אורח מתמשך.

ובין הרווקים והרווקות של העונה הקודמת, מערכת יחסים חדשה צפויה להירקם בין מגי וג'קסון אך מה יהיה עם אפריל? האם בעלה המתעלל של ג'ו יפציע שנית, ומה יעשה אלכס קרב במקרה כזה? האם ליבה של אריזונה יישבר בעקבות עזיבתה של מיניק? ומי יתגעגע אל סטפני אדוארדס? הכל בעונה החדשה.

העונה נפתחת בשני פרקים שישודרו ברצף.

 

LeRanch

New member
הרשימה השחורה 5


בעקבות הגילוי הלא מאוד מפתיע בסיום העונה הקודמת, שריימונד רדינגטון (ג'יימס ספיידר) הוא באמת אביה הביולוגי של אליזבת קין (מייגן בון), הדינמיקה ביניהם בעונה החדשה עומדת להשתנות כשליז יודעת מי אביה ורד לא צריך יותר לשמור את הסוד קרוב לליבו. בעקבות המלחמה מול קפלן בעונה הרביעית, רד שבור לחלוטין, כל קשריו בעולם הפשע נהרסו כליל, אבל נראה שהמקום הפגיע ביותר בו היה במהלך ארבע העונות, ישנה את כיוונה של הסדרה ויביא אותה לפרק חדש.

דווקא במקום הכי נמוך רד חש משוחרר מעול באופן מפתיע. הוא חוזר ומתחיל לבנות מחדש את אימפריית הפשע שלו. תשוקתו לחיים חזקה מתמיד כשהוא מכין את היסודות ליוזמה החדשה שלו, אותה הוא מעצב עם ליז לצידו. בעקבות הגילוי החדש על אביה, ליז מוצאת את עצמה קרועה בין תפקידה כסוכנת FBI ובין הפיתוי לפעול בהתאם לאינסטינקטים הפלילים שלה. בעולם בו החיפוש אחר חברים ב"הרשימה השחורה" הפך לעסק משפחתי, רד נחוש לזכות מחדש בכינוי שקיבל לפני שנים: "השוער של עולם הפשע".

 

LeRanch

New member
תרגיע 9


לארי חוזר- ואלו חדשות ממש טובות! שש שנים לאחר שהסדרה זוכת פרסי האמי וגלובוס הזהב "תרגיע" הסתיימה, HBO מציגה 10 פרקים חדשים בכיכובו של היוצר/מפיק/קומיקאי לארי דיויד בתפקיד… היוצר/מפיק/קומיקאי לארי דיויד. כל פרק יציג סיטואציות מחיי היומיום של דיויד, בהן הוא נקלע למצבים מביכים עם דמויות בדיוניות ואמיתיות.

הקאסט הקבוע של הסדרה חוזר גם הוא: ג'ף גרלין (מנהל האמנים ג'ף גרלין), סוזי אסמן (סוזי אשתו של ג'ף), שריל היינס (שריל אשתו לשעבר של לארי) וג'יי. בי. סמוב (לאון, חברו של לארי שגר איתו).

השחקנים האורחים לוקחים חלק גדול בסדרה המגלמים את עצמם או מגוון דמויות, ביניהם: ג'רי סיינפלד, בריאן קרנסטון, מייקל ג'יי פוקס, ג'ימי קימל, בן סטילר, ג'ייסון אלכסנדר, מייקל ריצ'ארדס, אליזבת בנקס, טד דנסון, מארי סטיינבורגן, אליזבת פרקינס, נסים פדרד, לורן גראהם, אד ביגלי ועוד.

 
תוספת

הסדרה תשודר ב-Oh
גם בימי שני בבוקר, במקביל לשידור בארה"ב (החל מ-2 באוקטובר 2017 בשעה 05:00 ומ-23 באוקטובר 2017 - כשתתחיל העונה החדשה של "המתים המהלכים" הסדרה תשודר בשעה 06:00).

אגב, גם "בולרז" משודרת לפנות בוקר, אך משום מה ב
ממש הצניעו את העובדה הזאת.
 

LeRanch

New member
צוות עקרב 4


דרמת האקשן הקומית המבוססת באופן חופשי על חייו של מומחה המחשבים המבריק וולטר אובראיין, שבה בעונה חדשה.

וולטר אובראיין וצוות הגאונים המוזרים שאסף סביבו, גוייסו על ידי מהמחלקה לביטחון המולדת של ה- FBI להקים את "צוות עקרב", שאמור להוות את קו ההגנה האחרון נגד איומים היי-טקיים מורכבים מסביב לעולם.

הצוות כולל את אובראיין עצמו, אחד האנשים האינטליגנטים בעולם, בעל איי.קיו 197, וחבריו סילבסטר דוד, "מחשב אנושי" ומומחה לסטטיסטיקות, הפי קווין, מהנדסת גאונה שיכולה לתקן כל דבר, וטובי קרטיס, פסיכיאטר ומומחה להתנהגויות שיכול בקלות "לקרוא" אנשים.

 

LeRanch

New member
סטרדיי נייט לייב 43


עונה מספר 43 לתוכנית מערכוני הלייט-נייט האהובה, זוכת 9 פרסי אמי!

תוכנית המערכונים האמריקאית האייקונית, שיצאו ממנה מיטב המנחים והקומיקאים בארה"ב וסיימה לא מזמן את אחת מעונותיה המצליחות ביותר אי פעם, ממשיכה לספק את ההומור הכי מושחז ואקטואלי, בעונה חדשה.

את העונה יפתחו כמנחה אורח ראיין גוסלינג, וג'יי.זי כאורח מוזיקלי. בשבוע שלאחר מכן תנחה השחקנית גל גדות עם סאם סמית' כאורח מוזיקלי ושבוע אחריהם ינחה השחקן קומייל ננג'יאני עם הזמרת פינק כאורחת מוזיקלית.

אלק בולדווין הודיע שימשיך גם בעונה הקרובה לגלם את דמותו של דונאלד טראמפ, מייקל צ'ה וקולין ג'וסט ינחו את "עדכון סוף השבוע" כמו בעונה הקודמת וגם קינן תומפסון ימשיך לעונה הבאה שתהיה העונה ה- 15 שלו ובכך יהפוך לחבר הקאסט שנמצא בתוכנית הכי הרבה שנים, לאחר שיעקוף את דארל המונד שהשתתף בתוכנית במשך 14 שנים.

בובי מוינהאן, ונסה באייר ושאסיר זמאטה עזבו את התוכנית בסיום העונה הקודמת.

 

LeRanch

New member
מרתון המפץ הגדול


yes Comedy חוגג יום הולדת 10 ל"המפץ הגדול"!

בואו לחגוג עם yes Comedy במרתון צפיה רצוף של 231 פרקים (שלדון בטח יציין שמדובר ב-4851 דקות…) של הסיטקום הגדול ביותר והמצליח ביותר בארה"ב – "המפץ הגדול".

המפץ היא לא רק הקומדיה המצליחה ביותר בטלוויזיה האמריקאית אלא גם הסדרה המתוסרטת הנצפית ביותר בארה"ב וכוכביה משתכרים כמיליון דולר לפרק, השכר הגבוה ביותר בטלוויזיה האמריקאית כיום.

הסדרה זכתה בפרס המבקרים, פרס בחירת הקהל והיתה מועמדת ל-46 פרסי אמי, ג'ים פארסונס המגלם את שלדון מחזיק בשיא הזכיות באמי לשחקן קומי (4 זכיות, בתיקו עם מייקל ג'יי פוקס, קרול אוקונור וקלסי גרמר) והוא היחיד שזכה פעמיים ברצף.

הצלחתה של הסדרה ייצרה מה שמכונה "אפקט המפץ הגדול" – וגרמה להתעניינות מוגברת במדעים ולשינוי תדמית ה"מדען החנון", כשארגונים כמו ה-AAAS (האגודה האמריקאית לקידום המדע) ו-NASA משתמשים בסדרה ובדוגמאות מתוכה לקידום המדע, הסדרה עצמה מעסיקה מדענים כמו דיוויד סלצברג, ראש הפקולטה לפיזיקה ואסטרונומיה באונ' קליפורניה, המשמשים כבודקי עובדות, מתקנים תסריטים ומקפידים גם על הנוסחאות והתרשימים של שלדון ולנארד.

ויש לה גם מעריצים גדולים באמת – מעבר לסטיבן הוקינג, לנארד נימוי וסלבריטאים רבים שהתארחו בתפקיד עצמם בסדרה, ג'ורג' לוקאס יוצר "מלחמת הכוכבים" הוא מעריץ כה גדול שהוא אישר שימוש בסמלים ואזכורים של סרטיו חופשי וללא תשלום בסדרה וכשמכר את "לוקסאפילם" לדיסני התעקש שהסעיף הזה ימשיך להתקיים.

והנה עשרה דברים שאולי לא ידעתם על "המפץ הגדול":
  1. שחקני ושחקניות המפץ הגדול הם המשתכרים ביותר בטלוויזיה האמריקאית – כל אחד מהם גורף קרוב למיליון דולר לפרק. בזמן דיוני השכר של מים ביאליק (איימי) ומליסה ראוץ' (ברנדט) שהצטרפו לסדרה בעונה השלישית, התנדבו כל השחקנים האחרים להפחית 100 אלף דולר משכרם כדי להשוות את שכרן
  2. הצעצועים והאביזרים ברקע בסלון של לנארד ושלדון מתחלפים כל הזמן בהתאם ליציאת סרטים/סדרות, כך ניתן למשל לראות את החרב של ג'ון סנואו מ"משחקי הכס" או את הבאטמוביל של באטמן
  3. השם "המפץ הגדול" הוא אילתור של הרגע האחרון. במקור רצו לקרוא לסדרה "לני, פני וקני". כן, השם המקורי של שלדון בתסריט הראשון היה קני
  4. מים ביאליק היא יהודיה, דוברת יידיש עסיסית ועברית שוטפת. שומרת שבת ומצוות,לוחמת אדוקה למען ישראל ובת משפחתו של חיים נחמן ביאליק, שהיה דודו של סבה.
  5. במאי האחרון נישא ג'ים פרסונס לבחיר ליבו מזה 15 שנה, טוד ספייווק, בחתונה שמחה ומתוקשרת. היציאה הרשמית שלו מהארון הייתה ב-2012 בראיון ל"ניו יורק מגזין".
  6. דמותה של פני הוספה לסדרה רק אחרי כתיבת התסריט הראשון. הדמות נקראה בתחילה קאתי והיתה נערת רחוב חובבת אלכוהול וצינית, שעבדה בסלון איפור. בפרק ראשוני שצולם ושלא הוקרן מעולם, גילמה אותה אמנדה וולש.
  7. קלי קוקו (פני) וג'וני גלאקי (לנארד) יצאו ביחד במשך שנתיים, אי שם בתחילת צילומי הסדרה.
  8. האודישן הראשון של ג'ים פרסונס לתפקיד שלדון היה כל כך מוצלח שיוצר הסדרה צ'אק לורי ביקש ממנו לחזור מיד לאודישן נוסף אשר בסופו הציע לו את התפקיד.
  9. השחקנים בסדרה למדו לנגן בכלים בהם דמויותיהם מנגנות בתוכנית: איימי מנגנת בנבל, שלדון בטרמין ובחלילית ולאנרד בצ'לו. האווארד הוא נגן פסנתר מקצועי.
  10. השחקנית מים ביאליק (איימי פארה פולר) היא היחידה בצוות השחקנים שבאמת מחזיקה בתואר דוקטור, בביולוגיה עצבית.


 

LeRanch

New member
מק'גייוור 2


עונה חדשה לרימייק המדובר לסדרה הקלאסית הותיקה. זוהי דרמת מתח והרפתקאות –העוקבת אחר אנגוס "מק" מקגיוור בן ה- 20+ אשר מקים ארגון חשאי יחד עם ממשלת ארה"ב, שבו הוא נלחם בטרור ומציל חיי אדם בעזרת כשרונו המיוחד לפתור בעיות בדרכים לא קונבנציוניליות, וידע מדעי נרחב, כישרון אותו ירש מאביו. בעונה החדשה, לוטננט דיאז מוחזק עבור כופר בידי תא טרור קטן שדורש 5 מיליון דולר עבור שחרורו. דיאז נעדר במשך שנתיים והצבא האמין שמת בקרב. ג'ייק, בוזר, ריילי ומאטי מצטרפים לסוכנת כרמן לטובת משימת חילוץ בטורקיה. בעקבות השתתפותה במשימה כרמן מפוטרת מה-CIA והופכת במהרה לחברת הצוות. איסוף המידע שלהם מצביע על כך שדיאז מוחזק מחוץ לאיסטנבול והם יוצאים להצלתו.

 

LeRanch

New member
חירות ואומץ / Valor


דרמת מתח צבאית חדשה ממפיקי "אוורווד" ו"דוסון קריק".

טייסי מסוק "רוכבי הצללים" מיחידת העילית של צבא ארה"ב נשלחת למשימה סודית בסומליה, משימה שמסתבכת ונכשלת. רק שניים מחברי היחידה מצליחים לחזור בשלום: רב סמלת בכירה נורה מדני (כריסטינה אוצ'ואה) – אחת מטייסות המסוקים הראשונות ביחידה, ומפקדה קפטן לילנד גאלו (מאט בר), בעוד מקום המצאו של חברם ג'ימי קאם, לא נודע. כעת, כשהם שוב על אדמת ארה"ב, מדיני וגאלו הם היחידים שיודעים מה באמת השתבש בסומליה.

סגן איאן פורטר (צ'ארלי ברנט) בן זוגה של נורה, חושד שאינה מספרת לו את הסיפור השלם וג'ס, אשתו של ג'ימי וחברתה של נורה, מתוסכלת וזועמת על כך שמונעים ממנה מידע.

בינתיים לתיאה (מליסה רוקסבורו), קצינת ה-CIA המסתורית שאחראית לחקור את המשימה הכושלת יש חשדות משל עצמה לגבי מה אירע שם.

נורה, שעדיין מחלימה מפציעתה בעת האירוע, מקורקעת מטיסות, אבל כשמסתבר שג'ימי חי ומוחזק בשבי על ידי קבוצה חסרת רחמים של טרוריסטים, היא נחושה להצטרף לגאלו בתא הטייס ולהציל את חברם. השניים מתקרבים בזמן ההכנות והאימונים ובמהרה מוצאים את עצמם במאבק פנימי בין חובתם, כבודם ותשוקתם כשהם לא יודעים על מי הם יכולים לסמוך והאם הסוד שהם שומרים יעזור להציל את ג'ימי או יציב אותם בסכנה נוראית.

 

LeRanch

New member
הרווקה 13


רומנטיקה, יריבות ואולי אפילו – אהבת אמת!

הפעם הרווקה היא רייצ'ל לינדזי, שהפכה לאהובת הקהל בעונה קודמת של הרווק, כשחיוכה המכשף וקסמה הדרומי הרגוע גרמו לרווק להעניק לה את ורד ההתרשמות הראשונית. מאותו רגע ואילך, מרבית הצופים תמכו בעורכת הדין המבריקה והיפה מדאלאס, טקסס. רייצ'ל עברה את מסכת ההתאהבות ברווק, אך לא נבחרה על ידו, וכעת הגיע תורה להכיר קבוצה של רווקים נפלאים ולמצוא ביניהם את אהוב ליבה והנפש התאומה שלה.

כרגיל ב"הרווקה", תצטרך רייצ'ל לבחור רווק אחד מתוך 31 צעירים נאים, המתחרים על ליבה. היא מתכוננת להתאהב, ולמצוא את האחד שירקוד איתה לצלילי מייקל ג'קסון ופרינס, יצפה איתה בסרטי אימה ויתחרה על תשומת ליבה מול האחיין שלה וכלבה האהוב.

 

LeRanch

New member
בול 2


עונה חדשה ל"בול", הדרמה המצליחה בכיכובו של מייקל וות'רלי (NCIS) בהשראת סיפור הקריירה המוקדמת של ד"ר פיל מקגרו ("ד"ר פיל"), מייסד אחת מפירמות הייעוץ המשפטי המצליחות בכל הזמנים. ד"ר בול הוא מפעיל הבובות האולטימטיבי, מבריק, חצוף ומקסים. הוא משלב פסיכולוגיה, יכולות אינטואיטיביות גבוהות ומערכות נתונים מתקדמות כדי להבין מה גורם למושבעים, לעורכי הדין, לעדים ולנאשמים, לפעול. במשפטים בסיכון גבוה, יכולתו של בול לשלב תובנות מדהימות על הטבע האנושי, שלושה תארי דוקטור ואת הצוות הטוב ביותר, מספקת אסטרטגיות מנצחות שיוצרות יתרון ענק במערכת המשפטית, עבור לקוחותיו. בעונה החדשה יושם דגש על צד נוסף בדמותו של בול, על המאבק שלו למצוא את דרכו מחוץ לבית המשפט ולעבודה שבה הוא כ"כ מצליח: מערכות היחסים הזוגיות הכושלות שלו, חבריו המעטים ויחסיו המתוחים עם בני משפחתו.

 

LeRanch

New member
מזכירת המדינה 4


עונה חדשה לדרמה הפוליטית שיצרה ברברה הול ("ג'ואן מארקדיה") ומופקת על ידי לורי מקרירי ומורגן פרימן, בכיכובה של ת'יאה ליאוני.

אליזבת' מקורד, מזכירת המדינה של האומה החזקה בעולם, ממשיכה להניע את הדיפלומטיה הבינלאומית, נלחמת בפוליטיקה משרדית ועוקפת פרוטוקולים, בזמן שהיא מנווטת בין עניינים בינלאומיים ופנימיים, בבית הלבן ובבית שלה. הצוות שלה כולל את ראש הסגל נדין טוליבר (ביבי ניורית', לילית' ב"פרייז'ר"), כותב הנאומים מאט מהוני, מנהלת התקשורת דייזי גרנט, והעוזר המקסים שלה, בלייק מורן. בזמן שמקורד עוסקת בבעיות העולם השלישי ונאבקת בראש סגל הבית הלבן (זליקו איוונק, "אוז", "דמג'ס") שמתעקש לסכסך בינה לבין הנשיא, היא בסך הכל מתחממת לקראת הגעתה הביתה, אל בעלה הנרי (טים דיילי, "מרפאה פרטית"), ושלושת ילדיהם, שם המילים "פוליטיקה" ו"התפשרות" מקבלות משמעות חדשה לחלוטין.

בעונה החדשה, אליזבת צפויה לתת לפחדיה מאיבוד בעלה, להשפיע על עבודתה, כשהנרי יצא למשימות מסוכנות עם הכוחות המיוחדים, תפקיד שאליזבת עדיין לא הסתגלה אליו, ונטייתו לקחת סיכונים ולשים את טובת המדינה לפני משפחתו וחייו, עתידה ליצור חילוקי דעות ביניהם.

 

LeRanch

New member
עד עצם היום הזה 7


לקסם יש מחיר יקר.

"עד עצם היום הזה" חוזרת בעונה חדשה, אבל היא שונה מכל מה שהכרנו. הפנטזיה האגדית עוברת איפוס ומתחדשת בצוות שחקנים חדש כמעט לחלוטין. מהקאסט המקורי נשארים לאנה פרילה (המלכה הרעה), רוברט קרלייל (עוץ לי גוץ לי) וקולין או'דונהיו (קפטן הוק).

בעונה החדשה, הנרי הבוגר (אנדרו ג'יי ווסט, "המתים המהלכים") שאיבד אמונה באגדות, מגלה שיש לו בת צעירה שלא ידע על קיומה ושמופיעה על פתח דלתו כפי שהוא עצמו הופיע פעם אצל אמה. לוסי היא גם ביתה של סינדרלה (דניה רמירז, "עוזרות בית נחושות"), שצפויה בהמשך – או בעבר – להיות אהובתו של הנרי, בסיפור אהבה שיש לו חלק גדול בעונה. הנרי יוצא לחפש סיפורים חדשים בסטוריברוק, עם דמויות חדשות ועלילות חדשות, אבל כמו בסיפור אהבתם של סביו שלגיה והנסיך, הוא מסתבך בצרות וקורא לעזרתם של בני משפחתו – המלכה הרעה, הוק ועוץ לי גוץ לי.

 

LeRanch

New member
ג'יין הבתולה 4


עונה רביעית לדרמה הקומית המקסימה בכיכובה של זוכת גלובוס הזהב ג'ינה רודריגס ונציגתנו בהוליווד יעל גרובגלס.

בסיום העונה השלישית חייה של פטרה היו תלויים על בלימה כשאחותה התאומה איימה עליה באקדח, ואילו לחייה של ג'יין נכנס מאהב חדש-ישן, האהבה הראשונה שלה, אדם (טיילר פוזי, "זאב צעיר"), ששב לחייה זמן קצר לאחר שהשלימה עם תחושותיה לגבי רפאל. נוכחותו של אדם עתידה לשנות את הדינמיקה במשולש האהבה חדש ולהאיר את עולמה לאחר מותו של מייקל.

 

LeRanch

New member
האקסית המטורפת 3


הקומדיה המוזיקלית המצליחה מבית CW נוצרה על ידי רייצ'ל בלום שמככבת בתפקיד הראשי - שבה בעונה חדשה.

רבקה באנץ' תמיד היתה קצת מטורפת. בדרך כלל זה עזר לה, כשטיפסה מעלה במשרד עורכי הדין היוקרתי בו עבדה בניו יורק. זו גם הסיבה ככל הנראה שאין לה חיים. ולכן, כשרבקה האומללה נתקלה במקרה ברחוב בג'וש צ'אן, אהובה החתיך מאותו קיץ לפני שנים במחנה, היא הבינה שמדובר בסימן עבורה לעזוב את העבודה, לעזוב הכל מאחור, ולעבור לקצה השני של המדינה, לווסט קובינה בקליפורניה, שם במקרה לחלוטין, מסתבר שג'וש גר.

לאחר שכבר הצליחה להשתחל לחייו של ג'וש ולהביא אותו אל מתחת לחופה, הוא החליט ברגע האחרון לברוח ולהפוך לכומר. כעת, רבקה הפגועה מתכננת נקמה.

העונה תפתח עם פתיחה בסגנון דיסני שבה ישתתפו כמעט כל צוות השחקנים. שיר הפתיחה החדש והפתיח עצמו יבוימו על ידי במאי הקליפים הותיק ג'וזף קאן (שעבד עם בריטני ספירס, אמינם וטיילור סוויפט), ובהמשך העונה מבטיחים לנו את הקטע המוזיקלי הסקסי ביותר שנעשה בסדרה.

 

LeRanch

New member
המתים המהלכים 8


בעונה הקודמת, ריק גריימס וקבוצת השורדים שלו התעמתו עם האויב הכי רצחני שפגשו עד עתה. יחד עם הנחמה והביטחון שהשרתה עליהם אלכנסדריה, הם הסירו חלק מההגנות אך קבלו במהרה תזכורת לאכזריותו של העולם בו הם חיים. הצגתם של ניגן והמושיעים שברה ופיזרה את קבוצת השורדים שלנו.

לאחר הכישלון הצורב להתנגד לניגן לבדם, החלה הקבוצה בראשותו של ריק לחבור לקהילות אחרות תחת שליטתו של ניגן, ובעזרתן של קהילות הילטופ והממלכה היה להם סוף סוף מספיק כוח נשק להתעמת מול המושיעים.

בעונה הקרובה, ריק וחבריו מתכננים מלחמה גלויה בניגן וכוחותיו. קבוצת המושיעים גדולה יותר, מצוידת יותר וחסרת רחמים – אבל ריק והקהילות המאוחדות נלחמים עבור התקווה לעתיד בהיר יותר. קווי החזית נמתחים כשהם יוצאים למתקפה מתוכננת ומלאת אקשן.

עד עכשיו, ריק והקבוצה שלו התרכזו בהישרדות, אבל זה כבר לא מספיק. הם צריכים להיאבק כדי לזכות בחזרה בחופש שלהם כדי שיוכלו לחיות. כדי שיוכלו להיבנות מחדש. כמו בכל קרב, גם הפעם יהיו אבדות, יהיו נפגעים. אבל כשריק מוביל את הכוח של אלכסנדריה, מגי את הכוח של הילטופ, והמלך איזיקיאל את הכוח של הממלכה, ייתכן שאחיזתם של ניגן והמושיעים על העולם הזה, תסתיים בקרוב.

בהתחשב בביקורת שקיבלה העונה השביעית, מסביר השואוראנר סקוט אמ. גימפל על העונה החדשה: "העלילה הגיעה לשלב של עימות מרוכז ועוצמתי, שישפיע על מבנה הסיפור ויהפוך אותו ליותר מסוכן וכל הזמן בתנועה- אנחנו עוברים ממבנה של סיפורים שלמים בפרק אחד בכל פעם בקהילה אחרת, לכמה סיפורים מאוחדים בכל פרק, כשכל החלקים מתקבצים בסופו של דבר ביחד לסיפור אחד".

 
למעלה