ספטמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
חתונה ממבט ראשון 4


הניסוי החברתי שסחף את אמריקה. סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש.

הזוגות בעונה החדשה הם: סוניה גרנדסון עובדת סוציאלית בת 33 וניק פנדרגרסט מנהל תיירות בן 32, הת'ר סידל דיילת בת 32 ודרק שוורץ מנהל חשבונות בן 35, ליליאן וילצ'ז אשת נדלן בת 24 וטום וילסון, מעצב פנים של ספינות בן 29.

 

LeRanch

New member
צוות עקרב 4


דרמת האקשן הקומית המבוססת באופן חופשי על חייו של מומחה המחשבים המבריק וולטר אובראיין, שבה בעונה חדשה.

וולטר אובראיין וצוות הגאונים המוזרים שאסף סביבו, גוייסו על ידי מהמחלקה לביטחון המולדת של ה- FBI להקים את "צוות עקרב" , שאמור להוות את קו ההגנה האחרון נגד איומים היי-טקיים מורכבים מסביב לעולם.

הצוות כולל את אובראיין עצמו, אחד האנשים האינטליגנטים בעולם, בעל איי.קיו 197, וחבריו סילבסטר דוד, "מחשב אנושי" ומומחה לסטטיסטיקות, הפי קווין, מהנדסת גאונה שיכולה לתקן כל דבר, וטובי קרטיס, פסיכיאטר ומומחה להתנהגויות שיכול בקלות "לקרוא" אנשים.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
אז ככה...

את ה את האמי, כמובן. אני אחזור לעונה 2 של "החיים עצמם" ולספיישלים של "מכתבי אהבה". אנסה את "הצמד" ואולי את "נסיכה לבנה".
למה אני לא אחזור? ל"הכי גרועים שיש"(זהו הם איבדו אותי לקראת סוף עונה 3) ול"דברים טובים". בשאר לא צפיתי בעבר ולא נראה לי שאנסה לצפות עכשיו.
 

נאנדה

New member
אז גם ככה...

הצידוק היחיד להיצע הלא מלהיב - גם בארה"ב כמעט כל הסדרות הטובות חוזרות רק בשבוע האחרון של ספטמבר. כמו קודמי לתגובה, את הרוב לא ראיתי בעבר כך שעונות המשך לא מהוות תוכן עבורי. אראה: צוות עקרב, מכתבי אהבה. במשפחות הכי טובות עונה 2? יס היקרים, יש כבר עונה 3. פספוס של שנה...
 

LeRanch

New member
אז בנוסף גם ככה...


תקופת היובש מסתיימת!

אצפה בעונות החדשות של אימה אמריקאית, החיים עצמם, זרה, אפיזודס, דברים טובים, הכי גרועים שיש, סגני המנהל ובמשפחות הכי טובות וכמובן שגם בטקס האמי. גם אימת המתים המהלכים חוזרת בספטמבר אך היא הושמטה מהפרסום.

אתן צ'אנס לשלג צח והצמד. בכל השאר אני לא צופה או שאין לי כוונה לעשות זאת.
 

is00

New member
על "משחקי הכס" את מדברת, אני מניח?
כאן ומעלי.

הם קרובי משפחה. כבר שנים רצה התאוריה על זה שג'ון הוא טארגריין. הרבה לפני הסדרה. בסדרה פשוט נתנו לך אישור לזה. הוא הבן של ליאן סטארק וראיגר טארגריין.
 
תודה אבל הם לא אחים רק קרובי משפחה פשוט

כל השמות ומרוב שהסדרה עמוסה בדמויות ושמות כבר איבתי את הקשר

מי הוא מי

אז רק קרובי מש]פחה לא נורא מה שהם עשו


הם מגקסימום יריבו על "כס הברזל"
 
למעלה