ספטמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
ספטמבר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
שלג צח / Snowfall


שלג צח היא דרמת פשע חדשה ומדוברת מבית FX (ערוץ הסדרות הטוב ביותר בארה"ב, "האמריקנים", "טאבו", "אטלנטה", "אויבות"), שיצר ג'ון סינגלטון ("החבר'ה מהשכונה") המתרחשת בלוס אנג'לס בשנת 1983 ובמרכזה תחילתה של מגפת הקוקאין והקראק וההשפעה המהותית והקיצונית שהיתה לה על התרבות שאנו מכירים היום. בשל הצלחתה הסדרה חודשה כבר לעונה שניה.

אלון אבוטבול מככב בסדרה כאחת הדמויות המרכזיות ולחלוטין גונב את ההצגה במשחק משובח.

הסדרה משרטטת את הדרך שבה הקראק זלג לתוך השכונות (בעיקר שחורות ועניות יותר) החלשות וכיצד הממשלה העלימה עין או עודדה את הסחר בשל אינטרסים גדולים יותר, ובכך יצרה את המגפה הנוראית ביותר שהיא מתמודדת איתה כיום.

העלילה סובבת סביב מספר דמויות במסלול התנגשות אלים, ומספר עלילות מקבילות. ביניהן: פרנקלין סיינט (דמסאן אידריס), יזם-רחוב ונער צעיר שמנסה לשפר את חייו, בעודו חי עם אמו הקפדנית (מייקל הייט "הסמויה", "ריי דונובן") וסוחר בקטנה בגראס עבור דודו ג'רום (אמין ג'וזף). חברותו עם נער עשיר לבן תוביל אותו למקומות שלא חלם עליהם.

גוסטבו זפאטה (סרג'יו פריס-מנצ'טה) מתאבק מקסיקני הלכוד במאבק כוחות בתוך משפחת פשע ובהשפעת זוג המפעיל אותו, טדי מקדונלד (קרטר הדסון) סוכן CIA המנסה להשאיר מאחור את עברו האפל, אך בעקבות תקרית הקשורה בסוכן אחר, מוצא את עצמו עובד מול מורד ניקראגווי ומבריח קוקאין (חואן חבייר קרדנס השרמנטי) הקשור לארגון הקונטראס שפעל בניקרגואה, ולוסיה וילנואבה (אמילי ריוס, אנדראה ב"שובר שורות") בתו של ברון סמים מקסיקני, המנסה להכנס לעסקי הקרטל.

הנקודה ישראלית מגיעה בדמותו של אבי דרקסלר (אבוטבול) סוחר סמים לא צפוי הפועל בעמק סאן-פרננדו ומתחבר לפרנקלין.

בוושינגטון פוסט כינו את הסדרה "מדוייקת ומאיימת. למרות שהיא עוסקת במשבר מדכא (ואלים) בחברה האמריקאית, היא צפיית חובה לכל אחד השנה".

 

LeRanch

New member
רון 2


רון חוזר עם 13 פרקים חדשים – ובבינג'!

למרות הניסיונות שלו "לקחת את עצמו בידיים" הוא די נשאר באותו מקום.. הוא כבר בן 36 הוא התרגל לשגרה יומיומית, אפורה ומשמימה, וכשהוא מביט אחורה הוא רואה את מיטב שנותיו מנופפות לו לשלום.

הוא לא מצא אהבה, קריירה או כיוון כללי לניחוח של משמעות והדבר מתחיל להכביד לו על הנשימה.

בניסיון להתאפס על עצמו הוא מחדש קשר עם ענת ומנסה לשנות הרגליו על מנת להשיג פיסה קטנה של אושר.

שחקנים אורחים: ששון גבאי, דובל'ה גליקמן, נעמי פולני.
תסריטאי במאי ושחקן ראשי – רון פלדמן.
תסריטאית ושחקנית – ענת אורן.
עורך תסריט – מודי בר און.
חברת הפקה – יולי אוגוסט.

כל פרקי הסדרה ישודרו בבינג' בחמישי ה-14.9 החל מהשעה 22:00 ויהיו זמינים למחרת ב-yes Binge ב-VOD.

 

LeRanch

New member
אימה אמריקאית 7: כת


כמדי שנה, מעטים פרטי המידע המפורסמים על העונה החדשה של "אימה אמריקאית", וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב.

מתוך מה שכן נאמר ניתן להבין שהעונה תתרחש במישיגן ותעסוק בבחירות 2016 בארה"ב כמשל, עם ייצוג לשני הצדדים הפוליטיים, תוך התמקדות והדגשת קבוצות באוכלוסייה שהממשל החדש מתעלם מהן וחבריהן חוששים שחייהם עומדים להילקח מהם או להשתנות לבלי הכר.

בראיונות שנתן, אמר ראיין מרפי, שהעונה קשורה בדרך כלשהי לעונה הרביעית "אימה אמריקאית: פריק שואו" אבל תתרחש בימינו, ייתכן שתהיה בה דמות המבוססת על דונלד טראמפ, אבל היא לא תעסוק בטראמפ או בקלינטון והפרק הראשון צפוי להתרחש בערב הבחירות או כמו שמרפי ציין: "עבור אנשים בכל המחנות, הנזק שנגרם באותו ערב הוא סיפור אימה" אבל הוסיף שהעלילה לא תתמקד בבחירות עצמן וש"אימה אמריקאית היא תמיד אלגוריה, ולכן גם הבחירות הן אלגוריה בעונה הזו".

אל העונה חוזרים אוון פטרס בתפקיד גדול מתמיד, שרה פולסון, אמה רוברטס וצ'אז בונו; ומצטרפים לינה דנהאם, פרנסס קונרוי, אדינה פורטר, בילי אייכנר, אליסון פיל, קולטון היינס, בילי לורד, ושאיין ג'קסון.

 

LeRanch

New member
טקס פרסי האמי ה-69 בהנחיית סטיבן קולבר


טקס האמי 2017 יתקיים השנה ב-18/9, בהנחייתו של סטיבן קולבר.

הוא יועבר בשידור ישיר מלוס אנג'לס וישודר בערוץ yes Oh בלילה שבין ראשון לשני ה-17/9-18/9.

הטקס המתורגם ישודר ביום שני ה-18/9 ב-20:00 ב-yes Oh HD ויהיה זמין ב- VOD במהלך הערב.

שיאניות המועמדויות לאמי השנה הן הסדרות "ווסטוורלד" ו-"SNL" עם 22 מועמדויות לכל אחת, ואחריהן "אויבות: בטי וג'ואן" עם 18 מועמדויות, Veep עם 17 ו"שקרים קטנים גדולים" עם 16 מועמדויות.

 

LeRanch

New member
החיים עצמם 2


מה לא נאמר על הסדרה שהמיסה את הלב של כולנו (וגם שברה אותו לרסיסים פה ושם), ניפצה את טבלאות הצפיה, שברה את שיא הצפיה לפרומו בטריילר ביוטיוב, גרמה לנו להתאהב בדמויותיה, הביאה אותנו לצחוק ודמע והכניסה קצת טוב לחיים שלנו?

"החיים עצמם", המועמדת ל-10 פרסי אמי, חוזרת בעונה שניה, לאחר שחודשה כבר לעונה שלישית. בפתיחת העונה, ג'ייק (המועמד לאמי מילו ונטימיליה) ורבקה (מנדי מור) מנסים להבין איך יחסיהם התדרדרו עד כדי פרידה ומתאמצים למצוא את דרכם חזרה אחד אל השניה; "שלושת הגדולים" יחגגו יום הולדת 37: קייט (המועמדת לאמי כריסי מץ) בוחנת את האפשרות לפצוח בקריירת שירה; קווין (ג'סטין הארטלי) משקיע את עצמו בקריירת המשחק בסרטי קולנוע ואילו רנדל (המועמד לאמי סטרלינג קיי. בראון) ובת' (סוזן קלצ'י וטסון) שוקלים לאמץ ילד. במהלך מעברי הזמנים בסדרה תחזור דמותו של ויליאם (רון צ'פאס ג'ונס), אביו הביולוגי של רנדל ובמהלך העונה תענה שאלת מותו של ג'ייק שעלתה בעונה הראשונה.

בעונה יתארח אגדת הקולנוע סילבסטר סטאלון, שיגלם את עצמו, כשחקן המככב לצידו של קווין בסרט שהם מצלמים.

הסדרה חודשה מראש לעונה שלישית בעקבות הצלחתה.

בהיותה הסדרה החדשה המצליחה ביותר בארה"ב היא תזכה השנה לאכלס את משבצת השידור היוקרתית שאחרי הסופרבול ובכך תזכה ככל הנראה להיות המשדר המתוסרט הנצפה ביותר בשנה

 

LeRanch

New member
נסיכה לבנה / The White Princess


דרמה תקופתית חדשה מבית STARZ המבוססת על ספרה בעל אותו השם של פיליפה גריג'וי וסדרת המשך ל"מלכה לבנה" של ה-BBC (שאף היא זמינה במלואה ב-yes LONDON החל מ-24/8).

בדרמה בת שמונת הפרקים המתרחשת בסוף המאה ה-15, נישואיהם של המלך הנרי ה-7 ואליזבת מיורק מסיימים את מלחמת השושנים ומאחדים את בתי לנקסטר ויורק, אבל הטינה וחוסר האמון השוררים בין השניים, יחד עם המזימות שרוקמות אימהותיהם, מאיימות לפרק את קשר הנישואין ואת הממלכה.

הנרי ה-7 ממשפחת לנקסטר (ג'ייקוב קולינס-לוי), הראשון לשושלת טיודור (ואביו של הנרי ה-8), שניצח זה עתה את המלך ריצ'ארד ה-3 בקרב בוסוורת', מגיע ללונדון כמנצח ומוכתר למלך אנגליה. כדי להשכין שלום, הוא נאלץ להינשא לאליזבת (ג'ודי קומר המדהימה והוירטואוזית, "שלוש עשרה", "דוקטור פוסטר") ממשפחת יורק, אחייניתו של ריצ'ארד והמאהבת שלו, אותה הנרי מתעב. גם ליזי שונאת את הנרי, ושנאתה גוברת כשהוא מחליט לעבר אותו עוד לפני שהתחייב להינשא לה, אך כשהיא מזהה את ההשפעה הגדולה של הריונה הטרי על הנרי, היא מחליטה לשתף פעולה ולשחק את תפקיד הרעיה הטובה, בזמן שהיא ואימה (אסי דייויס, "משחקי הכס") קושרות קשר נגד משפחת טיודור. כעת המלך הנרי נמצא בטווח בין שתי הנשים בחייו: אשתו מצד אחד, ואימו ליידי מרגרט ביופורד (מישל פיירלי, "קייטלין סטארק" במשחקי הכס), שהקריבה את חייה להכנת בנה לתפקידו כמלך, אך מבינה במהרה שהיא לא באמת מכירה אותו.

שחקנים נוספים כוללים את: רוזי דה פאלמה (שחקניתו הקבוע של אלמדובר), וינסנט ריגן, ג'ואנה וואלי והדוגמנית לשעבר סוקי ווטרהאוס (שהתפרסמה כזוגתו של בראדלי קופר) המפתיעה בתפקיד דרמטי כאחותה של אליזבת.

 

LeRanch

New member
הצמד / The Deuce


ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילנהול מככבים בדרמה החדשה והאמיצה מבית היוצר של דיויד סיימון וג'ורג' פלקונוס (הסמויה, טרמיי), העוקבת אחר התפתחות תעשיית הפורנו בטיים סקוור בניו יורק של שנות ה-70.

"הצמד", שמתגאה באנסמבל מרהיב של שחקנים ובהפקתם של סיימון, פלקונוס, וג'יימס פרנקו עצמו, מספרת על צמיחתה של תעשיית הפורנו שהחלה בשנת 1972 בניו יורק והונעה על ידי הלגליזציה ההדרגתית שהפורנו קיבל מחד, והרצון הפוליטי "לנקות" את טיים סקוור, מאידך.

בין הדמויות הצבעוניות שניצלו את ההזדמנות להרוויח מעסקי הפורנו המתפתחים היו: וינסנט מרטינו (ג'יימס פרנקו, "127 שעות") ברמן בעל חזון וקשרים; פרנקי מרטינו (פרנקו בתפקיד נוסף), אחיו התאום של וינסנט ועמיתו חסר המעצורים בצורה מסוכנת, ליוזמה של וינסנט; קנדי (מגי ג'ילנהול, "לב לא שפוי") פרוצת רחוב ששמה עינה על קריירה חדשה בצילום סרטי פורנו; הסרסורים סי.סי. (גארי קאר, "אחוזת דאונטון") ולארי בראון (גבנגה אקינגבה, "האישה הטובה") ועוד. במהלך שמונת פרקי העונה, הסדרה תספק מבט מקרוב על העולם הקשוח והקשה של סקס, פשע ואלימות גוברת, כשעסקי הפורנו לתפוס לגיטימיות, קביעות תרבותית וריווחיות של מיליוני דולרים.

עוד משתתפים: מרגריטה לויאווה (איך להצליח באמריקה), לורנס גיליארד גוניור (הסמויה), דומיניק פישבק (דרוש גיבור), אמילי מיד (הנותרים), כריס באואר (דם אמיתי, הסמויה), כריס קוי (באנשי) ומייקל ריספולי (הסופרנוס).

פרק הבכורה של הסדרה כבר זמין לצפייה ב-yes VOD.

 

LeRanch

New member
זרה 3


הדרמה האפית-היסטורית המצליחה, המבוססת על סדרת הרומנים בעלי אותו השם, פרי עטה של דיאנה גבלדון חוזרת בעונה חדשה. העיבוד הטלויזיוני נעשה על ידי רונלד די. מור ("מסע בין כוכבים: הדור הבא" ו"מסע בין כוכבים: חלל עמוק תשע", "בטלסטאר גלקטיקה") עבור רשת STARZ.

העונה נפתחת מיד לאחר מעברה של קלייר (קטרינה בלף) דרך האבנים, וחזרתה לחייה ב-1948. קלייר נושאת את ילדתו של ג'יימי (סאם היוגן) ומתמודדת עם תוצאות המסע הקודם שלה לעבר והשפעתו על נישואיה עם פרנק (טוביאס מניזיאס). בינתיים במאה ה-18, ג'יימי סובל מתוצאות הקרב ההיסטורי בקולודן ומאובדנה של קלייר.

כשהשנים עוברות, השניים מנסים לבנות את חייהם בנפרד אך כל אחד מהם נרדף על ידי זיכרון אהבתם האבודה. קצה קצהה של אפשרות שקלייר תוכל להתאחד עם ג'יימי שוב, מפיחה תקווה חדשה בליבה וגם ספק חדש. מופרדים על ידי, שנים, יבשות וארצות, על ג'יימי וקלייר למצוא את דרכם האחד אל השניה וכמו תמיד מזל רע, מסתורין והרפתקאות מצפים להם. השאלה שנותרה בעינה היא מתי ימצאו אחד את השנייה והאם נשארו אותם אנשים שהיו כשנפרדו ליד האבן, לפני כל כך הרבה שנים?

 
תיקון לגבי מועד השידור

הסדרה תשודר בימי שלישי, בשעה 22:00 החל מ-12 בספטמבר 2017 ולא כפי שמפורסם בטעות.
 

LeRanch

New member
הרווק 21


ניק ויאל הוא הרווק החדש, שיככב בעונה ה-21 של להיט הריאליטי הרומנטי.

ניק בן ה-36 ממילווקי, בן למשפחה מרובת ילדים, חובב טיולים, כדורעף חופים ומעריץ מושבע של קבוצת הפוטבול "גרין ביי פקארס", בעל תואר שני בחשבונאות ומנהל עסקים, חבר טוב ואיש מקסים שהנשים מתקשות לוותר עליו. ניק השתתף בשתי עונות של "הרווקה", בשתיהן הגיע כמעט עד הגמר הגדול ובשתיהן ננטש על ידי אהבותיו, רגע לפני שהציע להן להינשא לו. ניק שבור הלב חזר לביתו, שם הגיע למסקנה שמה שלא הורג – מחשל וכעת הוא חוזר, חזק מתמיד מוכן ולהוט להתחיל את החיפוש שלו אחר אהבה, והפעם כשהוא במרכז הבמה.

בין 30 הרווקות שיתחרו על ליבו של ניק ישנן: מורה לחינוך מיוחד, מאמנת דולפינים, דוגמנית, מנהלת מרפאת ניתוחים פלסטיים, אחות חדר ניתוח, אחות ניידת, צלמת חתונות, אחות תינוקייה, מלצרית, דולה, מנהלת שיווק, צלמת, שפית, דיילת, רקדנית, בעלת עגלת אוכל רחוב, עורכת דין, מורה, רואת חשבון, יועצת נפשית, ומדריכת פילאטיס.

 

LeRanch

New member
אפיזודס 5 - עונת הסיום


"אפיזודס" חוזרת לעונה חמישית ואחרונה שצופיה מצפים לה מאוד, בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב על תפקידו בסדרה, מאט לבלנק.

עונת הסיום נפתחת מספר חודשים מאז הפעם האחרונה שפגשנו את מאט, שון ובברלי . השעשועון בהנחייתו של מאט מצליח מאוד , אבל לצערו הרב הוא נחשב עכשיו למנחה שעשועונים בלבד וכל שנותיו כשחקן נשכחו לגמרי. שון (סטיבן מנגן) ובבוורלי (טמזין גריג) אומללים באותה מידה. שותפו-לשעבר השנוא של שון אחראי כעת על התוכנית החדשה שלהם והם נאלצים לסבול בשקט את חוסר הכישרון וחוש ההומור שלו, כשהם צופים בו הורס כל חלקה טובה בתוכנית.

 

LeRanch

New member
הירושה 3


עונה חדשה של "הירושה" או בשמה הדני Arvingerne, הדרמה המשפחתית מהערוץ שהביא אלינו את "הממשלה" (בורגן), המספרת את סיפורם של ארבעה אחים ואחיות, המתמודדים עם מות אימם.

בפתיחת העונה החדשה, ארבעת היורשים השחימו אחד עם השני ועם העבר. לאחר מותו של תומאס, אמיל מגדל את מלודי באחוזה, שם חיה גם אחייניתו האנה, עם חבורת האמנים שלה. סיגנה ובן זוגה אקסל חיים רוב הזמן ביחד, החווה האקולוגית שלה מצליחה למדי והיא עוסקת בפיתוח רעיונות עסקיים. גרו הקימה חלל תערוכות עבור אמנים צעירים ופרוגרסיבים ויחד עם האנה היא מתכוונת לאתגר את עולם האומנות. פרדריק חיי בארה"ב, מקדם קריירה מצליחה ויוקרתית וכעת מוכן להשלים עם אשתו, אבל משפחתו השתנתה. האם הוא באמת מוכן למה שמצפה לו כשיחזור הביתה?

 

LeRanch

New member
דברים טובים 2


פמלה אדלון חוזרת בעונה חדשה של הקומדיה שובת הלב שלה, שיצרה עבור רשת FX, בהפקתו של לואיס סי. קיי. בה היא מככבת בדרכה המדויקת, האמיתית והמצחיקה כשהסדרה מוציאה את אדלון מהצללים ומאירה באור בהיר את כשרונה ושאיפותיה.

בסדרה המבוססת באופן רופף על חייה של אדלון עצמה, היא מגלמת את סאם, שחקנית חד הורית המגדלת את שלוש בנותיה לבדה, ומתמודדת עם גיל ההתבגרות המוקדם שפוקד אותן, תוך קשיי הפרנסה, מציאת עבודה וטיפול באימה הסנילית.

 

LeRanch

New member
הכי גרועים שיש 4


הקומדיה האדג'ית של רשת FX חוזרת בעונה חדשה. סיפור אהבה על מה שקורה כששני אנשים בעייתיים מאוד, כאלו שאף אחד לא רוצה שום קשר איתם, אגוצנטרים, נרקסיסטיים, ציניים ובעלי יצר הרס עצמי, מתאהבים אחד בשניה למרות כל המגרעות, ומנסים לעשות את הבלתי אפשרי- ליצור מערכת יחסים זוגית.

העונה הרביעית נפתחת לאחר שגרטשן (איה קאש) הסכימה להצעת הנישואין של ג'ימי (כריס גיר), שמיד נבהל מעצמו ומהמחשבה שגרטשן תהפוך למשפחה שלו ועזב אותה בגבעות הוליווד. כעת, שבורי לב ובמערכות יחסים עם אנשים אחרים, ג'ימי וגרטשן נאבקים להמשיך הלאה ובאותו זמן נגררים כל העת אחורה, ואחד אל השניה.

 

LeRanch

New member
סגני המנהל 2 - עונת הסיום


עונה שניה ואחרונה לקומדיה המופרעת מבית HBO, שיצרו דני מקברייד וג'ודי היל (יוצרי "על הפנים").

הסדרה מספרת את סיפורו של בית ספר תיכון ושני האנשים שכמעט מנהלים אותו – סגני המנהל. ניל גמבי (דני מקברייד) אב גרוש וסגן המנהל האחראי על המשמעת בבית הספר, ולי ראסל (וולטון גוגינס, "המגן", "שמונת השנואים") סגן המנהל האחראי על תוכנית הלימודים, הניחו בצד את היריבות שלהם במטרה לחבל בהצלחתה של המנהלת ד"' בלינדה בראון, תוכנית שנשאה פירות ביום העונה הראשונה כשבראון נאלצה להתפטר בבושת פנים. האופוריה שגמבי וראסל חווים כשהם מקבלים יחד את תפקיד המנהל הזמני היא קצרת מועד, כשמכוניותיהם מועלות באש בחניית בית הספר וגמבי נורה על ידי תוקף אלמוני. האם מדובר בנקמתה של בלינדה בראון, או במשהו זדוני יותר? האם גמבי ישרוד, יחזור לעבודה ויזכה בליבה של אמנדה? האם ראסל יצליח להתמודד עם ניהול בית הספר בהעדרו של גמבי? כל התשובות בעונה החדשה והאחרונה של הסדרה.

 

LeRanch

New member
במשפחות הכי טובות 2


הקומדיה על משפחת שורט הגדולה והמאושרת חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה מספרת את סיפורם של שלושת הדורות למשפחת שורט, על הרגעים שמהווים ציוני דרך בחייה – רגעים מוזרים, מצחיקים ובעיקר יפים, המסופרים על ידי מגוון חבריה, מנקודת מבטם האישית. בכל פרק מסופרים ארבע סיפורים קצרים העוסקים בשבט, ומתחברים לפסיפס גדול יותר.

בעונה החדשה, הת'ר מנסה לגרום לטייטל וקלמנטין לבטל את נישואיהם, מאט עובר לגור עם קולין ומסתבך עם השותפה שלה, ג'ון לוקח בטעות מנה גדושה של תרופת אין אונות ומגיע לבית החולים, טים מנסה לפטר את הת'ר אך מקדם אותה במקום, כשהמורה הצעיר של ג'ואן מתעניין בכתיבתה ג'ון חושש שהוא מתחיל איתה, דוגי יוצאת מהארון ולוקחת את הבנות לערב בבאר של גייז וסמנתה מתגלה כמתאגרפת מוכשרת למרבה קנאתו של ג'ון.

בזמן שחיי המשפחה נחשפים בארבע סיפורים חדשים בכל פרק, בני המשפחה משתדלים להנות מהרגעים הקטנים שמגיחים לרגע, אבל נשארים איתם לעד.

שחקנים אורחים: מייגן מולאלי ("וויל וגרייס"), קארי אלווס ("הנסיכה הקסומה"), אנדי ריכטר, מולי שאנון ("גירושים"), אנג'לה קינסי ("המשרד"), גרג גרונברג ("גיבורים", "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר").

 

LeRanch

New member
מכתבי אהבה - פרקים חדשים


ספיישל חדש של "מכתבי אהבה": הסדרה עוקבת אחר חייהם ופעילותם של ארבעה "בלשי" דואר שהופכים לצוות חוקר המאתר נמענים של פריטי דואר שלא ידוע למי הם מיועדים. משימתם לוקחת אותם אל מחוץ למשרדם ולתוך עולם לא צפוי, שבו מכתבים וחבילות שאיבדו את דרכם יכולים להציל חיי אדם, לפתור פשעים, לאחד בין אהבות ישנות ולשנות את העתיד, כאשר הם מגיעים באיחור אך בדרך מופתית כלשהי, תמיד בזמן. הצוות כולל את מנהיג החבורה, בלש הדואר הגאון והמקסים, אוליבר א'וטול (אריק מביוס, "בטי המכוערת"), חברת הצוות שיין מקלנרי (קריסטין בות', "אורפן בלאק"), חובבת טכנולוגיה מושבעת שמביאה את המאה ה-21 אל הקבוצה, ועוזריו של אוליבר: ריטה הייויט (קריסטל לאו, "העולם החדש") בעלת הרוח החופשיה והזיכרון הצילומי, ונורמן דורמן (גרוף גוסטבסון, "העולם החדש") החביב, המומחה לשיטות מחקר.

העונה החדשה מביאה שלושה סיפורים:

אחד ממיליון: צוות הדוורים מתבקש לאתר מכתב המכיל כרטיס לוטו ספציפי, אחד ממיליון. אביו של אוליבר וחברו קצין המשטרה עוזרים בחקירה, שבסופה ישתנו לעד חייהם של שני אנשים.

אבוד בלעדייך: חבילה חבוטה נמצאת על סט צילומי פרסומת בדנוור וצוות הדוורים יוצא לגלות אל מי היא אמורה להגיע. הם מגלים שהחבילה מכילה רשימת דברים שמישהו רוצה להספיק לפני מותו ונורמן וריטה יוצאים למסע בין המדינות כדי להביא את החבילה ליעדה.

שטח גבוה: הוריקן קתרינה בניו אורלינס לקח את ביתו ואת אהובתו של זמר הבלוז גייב רקולט, רגע לפני שהביע את אהבתו בפני האטי, בעלת המועדון בו שר והשאיר אותו חסר בית ושבור לב. שנים לאחר מכן, צוות הדוורים צריך לפתור תעלומה חדשה, למצוא את שולח מכתב האהבה שכתב גייב, ולאחד בינו לבין האטי.

 
למעלה