אוגוסט 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אוגוסט 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
ריי דונובן 5


הדרמה המדוברת של רשת Showtime, בכיכובו של שחקן הקולנוע ליב שרייבר כשלצידו ג'ון ווייט הותיק כאביו, תפקיד עליו זכה בפרס גלובוס הזהב, חוזרת לעונה חמישית.

הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס הנוצצת, בה ריי דונובן (שרייבר) הוא "פיקסר" למפורסמים והעשירים – האיש שאחראי להשיג כל דבר, לתקן כל בעיה ולהוציא אותם מהבורות שחפרו לעצמם. העונה ריי משיב את הפוקוס שלו להוליווד, ואילו אביו מיקי שסוף סוף התקבל לביתו ומשפחתו של ריי, מבטיח לתקן את דרכיו הנלוזות.

מפיק הסדרה דיויד הולנדר, מבטיח שהצופים ילמדו להכיר את משפחת דונובן הרבה יותר טוב בעונה החדשה: "אתם יכולים לצפות למבט נוקב על משפחת דונובן, באופן שלא ראינו קודם לכן.. מערכות יחסים אינטנסיביות וטוויסטים שיגרמו להלם אצל הצופים".

אל העונה החדשה מצטרפת סוזן סרנדון שנשארת בטלוויזיה לאחר "אויבות: בטי וג'ואן" ותגלם את סמנת'ה וינסלו, מנכ"לית חזקה וממוקדת של אולפן סרטים בהוליווד.

עוד תשחק בתפקיד אורח מתמשך כמנתחת חסרת גבולות, קים רייבר ("24", "ליפסטיק") אשר עושה קאמבק טלוויזיוני השנה ותשוב בהמשך ל"האנטומיה של גריי" בה שיחקה ב-4 עונות.

 

LeRanch

New member
הרווקה 12


רומנטיקה, יריבות ואולי אפילו – אהבת אמת!

ג'וג'ו פלטשר, אשת הנדל"ן היפהפייה בת ה-25 מטקסס הגיעה למקום השני בעונה קודמת של "הרווק" , וכעת הגיע תורה להכיר קבוצה של רווקים נפלאים ולמצוא ביניהם את אהוב ליבה והנפש התאומה שלה. שלוש רווקות מעונות קודמות יתאספו כדי לתת לה טיפים ועצות מעשיות על איך להתנהל עם הרווקים, עם הדרמות ומפחי הנפש, בזמן שהיא מחפשת אחר בעלה לעתיד. הן מזהירות אותה שיש הבדל גדול מאוד בין תשוקה וכימיה לבין אהבה.

כרגיל ב"הרווקה", תצטרך ג'וג'ו לבחור רווק אחד מתוך 30 צעירים נאים, המתחרים על ליבה. היא מתכוננת להתאהב, ולמצוא את האחד שלה.

בין המחזרים החדשים שלה נמנים שחיין אולימפי, יוצא מארינס, כבאי, ספר, מתאגרף, בחור המוגדר פשוט כ"היפסטר" ואחד אחר תחת הטייטל המחייב "מעריץ של הרווק/ה" ואילו אוון מקונטיקט הוא "מומחה בבעיות זקפה". משעמם זה לא יהיה.

 

LeRanch

New member
המירוץ לדראג של רו פול 8


ראי ראי שעל הקיר מי הדיווה של העיר?

yes Drama גאה להוסיף צבע לקיץ עם המירוץ לדראג של רו פול!

את הסדרה מנחה זוכה האמי רו פול, מלכת הדראג הבינלאומית ששברה כל שיא ומנחה את הסדרה שמכתירה את מלכת הדראג הבאה של אמריקה!

המרוץ לדראג היא סדרת הלהיט האהובה שסחפה את אמריקה ועוררה שיחה ערה וכנה כולל הצצה אמיתית לאומנות הדראג – הסדרה מועמדת השנה ל-7 פרסי אמי כולל על סדרת הריאליטי התחרותית הטובה ביותר, על המנחה הטוב ביותר (פרס בו המנחה, רו פול צ'ארלס, זכה שנה שעברה) ועל סדרת הריאליטי הדוקומנטרית הטובה ביותר לסדרת הבת "רו פול: ללא גבולות".

חבורה של מלכות דראג מכל רחבי אמריקה יתחרו ביניהן בסדרה של מבחנים שיבחנו ויחפשו את מלכת הדראג הטובה ביותר. מלכת הדראג/זמרת רו-פול הוא המנחה, ההשראה והמנטור בסדרה.

בתור רו–פול צ'ארלס הוא יהווה מנטור למשתתפים ויעזור להם להתכונן פיזית ומנטלית לאתגרים. בתום המשימות הוא יעלה על הנש ויהפוך לרו פול, הדראג קווין האייקונית, שתשפוט אותם יחד עם חבר השופטים שלה: חברתה הכי טובה מישל ויסאז' (לשעבר חברת להקת הניינטיז Seduction), המעצב (וממנחי "קוויר איי") קרסון קרסלי, והמנחה והכתברוס מתיוס, לצד שופט אורח מתחלף.
המתחרים יבצעו "מיני אתגר" אשר הזוכה יקבל בו יתרון ל"אתגר המרכזי" בו המלכות יציגו על הבמה המרכזית. שתי מלכות הדראג שימצאו את עצמן בתחתית יצטרכו "לשיר עבור חייהן" בקרב ליפ סינק שבסופו רו פול תכריז Shantay, you stay למתחרה שניצל ו- Sashay Away לאלו שיהדסו הביתה.

בקיץ הקרוב, נשדר שלוש מעונותיה האחרונות של הסדרה: עונה 8, עונת האול-סטארס השניה ולסיום, העונה התשיעית והחדשה ביותר. בנוסף אחרי כל פרק תשודר "רו פול: ללא גבולות", סדרת בת המראה את מאחורי הקלעים בזמן שהמתמודדות מחכות להכרעה, בה רובן נחשפות לסיפורי החיים של המתמודדות האחרות ולקשיים שחוו עד שהגיעו לסדרה.

העונה השמינית של המירוץ לדראג של רו פול הציגה לעולם ולצופים הנאמנים דור חדש של דראג – דור המילניאלז ומלכות הדראג של האינסטגרם, אשר חלקן מתנגשות עם מלכות הדראג הותיקות שעלו דרך המועדונים ועבודה קשה ולא דרך הרשתות החברתיות.

בנוסף לרו פול וחבר השופטים שלו, בין השופטים האורחים העונה נמנים: ניקול ריצ'י, דבי הארי ולהקת בלונדי, דוגמניות העל ג'יג'י חדיד ושאנל אימן, אגדת האר'אנ'בי פיית' אוונס, מעצב העל מארק ג'ייקובס, התמלילנית וכוכבת פיץ' פרפקט אסתר דין, וכוכבת "אימפריה" ויויקה איי פוקס.

12 המשתתפים יעברו סדרה של אתגרים בדרכם להיות מוכתרים בתואר "מלכת הדראג הבאה של ארה"ב" ולזכות ב-100 אלף דולר ואספקת איפור לשנה. בין האתגרים – קרב קבוצות ליפסינק "ביץ' פרפקט" בהשראת הסרט, אתגר שחזור הלוק הטוב ביותר של מדונה, "משחק הסנאץ'" האתגר בו יכולות החיקוי עומדות למבחן ו"האימפריה של רוקו" – אתגר בהשראת הסדרה הנצפית ביותר בארה"ב, "אימפריה".

המשתתפים כוללים את: דריק בארי (32) מלכת דראג המבוססת בווגאס והנחשבת לחקיינית מס 1 בארה"ב של בריטני ספירס; בוב הדראג קווין (29) מניו יורק, מלכה מצחיקה השואבת השראה מוופי גולדברג וקרול צ'אנינג; קים צי' (27) משיקגו אבל במקור מקוריאה, היא מלכת אינסטגרם השואבת השראה מקוספליי ומנגה יפנית; צ'יצי' דויין (29) מלואיזיאנה היא מלכת ריקודים דרומית עם פה גדול; סינתיה לי פונטיין (34) מלכה לטינית מטקסס, במקור מפורטו ריקו עם אישיות קצת לוקו; דקס סימן קריאה (31) מסוואנה מגדירה את עצמה "מלכת החנונים"; ליילה מקווין (22) הצעירה היא מלכת רוק/גות' מודרני; נעמי סמולס (21) לא סתם נקראת נעמי, ההשראה שלה הן הסופרמודלס של ה90; ניישה לופז (31) מגיעה עם ניסון וניצחונות בתחרויות יופי לדראגיסטיות; רובי טורנר (33) ה"מאמא" של העונה, רובי חכמה וחריפה ותמיד מוכנה עם יציאה שנונה; ת'ורגי ת'ור (31) מלכה מנוסה ומוכרת מניו יורק, עם סטייל קיצוני ואוונגרדי ואסיד בטי (37) מלכה מברוקלין שמגדירה את עצמה כ"ביץ'" של התוכנית, אבל יש לב זהב.

המלכות הטובות ביותר יתייצבו לקרב של חייהן ב- המירוץ לדראג: אולסטארס בה מיטב המלכות שלא זכו אמנם בכתר אבל כבשו את לבבות הצופים, יקבלו הזדמנות שניה להוכיח שיש להן את מה שצריך כדי להיות מלכת המלכות לזכות בכתר ולהיכנס ל"היכל התהילה של הדראג".

לצוות השופטים הקבוע מישל ויסאז' וקרסון קרסלי, יצטרף סנסציית יוטיוב טודריק הול כשופט קבוע, ולצידם שלל שופטים אורחים: מנחת הטוקשואו וכוכבת דיסני רייבן סימון, הזמרת ניקול שרזינגר, מעצב האופנה ג'רמי סקוט, כוכבת "לגיון"אוברי פלאזה, ומלך הטוק שואו האנגלי ומעריץ של הסדרה – גרהאם נורטון.

10 מלכות נבחרות מבין עונות 2-7 ישתתפו בסדרת אתגרים בדרכם לכתר ול-100 אלף דולר … אבל יש טוויסט! לראשונה, הכוח עובר מרו פול בחזרה אל המלכות! מי שיערכו בינן "קרב ליפסינק על המורשת" הן שתי המלכות הטובות ביותר – והמנצחת תכריע מי מבין שתי המלכות בתחתית, תודח.

 

LeRanch

New member
קוד שרוף 4 - עונת הסיום


עונת הסיום לדרמה המרתקת מבית AMC על אנשים עם חזון, שמוצאים את עצמם במרוץ ליצור את "תואם ה-IBM", המחשב האישי הראשון, אי שם בשנות ה-80. בבסיסה של הסדרה עומדת רוח החדשנות והיזמות והיא חוקרת איך זה לעמוד בחזית מהלך שישנה את העולם, ולחתור אליו, למרות הסיכונים. בסדרה מככבים לי פייס, מקנזי דיוויס, סקוט מקנירי וקארי בישה.

בעונה החדשה, הדמויות מנסות לנווט בימיו הראשונים של האינטרנט ומחפשים תשובות במישור המקצועי והאישי, בעוד אופיו התחרותי של עולם הטכנולוגיה ממשיך לצמוח ולהשפיע על מערכות היחסים שלהם.

אל העונה החדשה מצטרפת אנה קלמסקי (Veep), שתגלם את ד"ר קייט הרמן, אונטולוגית ראשית, בעלת תפקיד משמעותי בחיפושי החבורה אחרי יוזמה עסקית.

 

LeRanch

New member
אני יודע(ת) מי אתה 2


דרמת המסתורין הספרדית המותחת והמצמררת חוזרת בשבעה פרקים אחרונים.

בעונה הראשונה פגשנו את חואן אליאס, עורך דין פלילי מצליח, בעל שאיפות להפוך לדיקן האוניברסיטה, והמרצה המבוקש ביותר בארץ בתחום האתיקה, המואשם ברצח אחייניתו שנעלמה, כשהוא מציג חזות של אדם שאיבד את זכרונו, אינו זוכר מיהו ואיך הגיע למקום שבו נמצא.

בעונה החדשה, העלילה הולכת ומסתבכת, אליאס ממשיך להחזיק באנה בעוד משפחתו כולה הופכת שותפה לעסק הביש: אליסיה מותקפת, פול מסתבך בשקרים וחולייטה נעלמת. אווה ממשיכה לחפש ראיות לאשמתו של אליאס, אך מתקשה מאוד.

 

lulita0010

New member
אחרי עונה ראשונה מעולה, העונה השניה

בגין פגיעה באינטליגנציית הצופים.
התחלתי בציפייה גדולה, לא שרדתי יותר מפרק, שניים.
חבל.
 

LeRanch

New member
ילדי האנרכיה - כל העונות


דרמת הפשע עטורת השבחים מבית FX, שנוצרה על ידי קורט סאטר ("המגן"), תעלה במלואה ל-yesBinge.

הסדרה עוקבת אחר חייהם של חברי מועדון האופנוענים פורעי החוק בעיר הדמיונית צ'ארמינג בקליפורניה, ובמיוחד אחרי ג'קסון "ג'קס" טלר (צ'ראלי האנם), סגן נשיא המועדון שמתחיל לפקפק במועדון ובעצמו. כל עונה בסדרה מספרת שני קווי עלילה שנשזרים זה בזה ועוסקת בערכים כמו אחווה, נאמנות וגאולה ונושאים כמו לקיחת החוק לידיים, שחיתות וגזענות נבחנים דרך המיקרו קוסמוס של מועדון האופנועים, המייצג את השינוי שחל באנושות כולה.

העונה הראשונה מתמקדת בחייו ובחיי משפחתו הקרובה של ג'קס, באשתו לשעבר וונדי המכורה להרואין בעודה נושאת את ילדו ובאמו של ג'קס, ג'מה (קייטי סגל, "נשואים פלוס", שזכתה בגלובוס הזהב ובמועמדות לאמי על תפקידה בסדרה).

 

LeRanch

New member
גבר מי שנשאר אחרון 6 - עונת הסיום


כוכב העבר טים אלן ("שפץ ביתך") חוזר בעונה שישית ואחרונה לקומדיה המצליחה.

בעונה חדשה, מייק פוגש דוב , ראיין חש שהוזנח כשקריסטין משקיעה יותר במסעדה מאשר במערכת היחסים שלהם, מסיבת רווקים מתוכננת עבור קייל ומנדי ומעצבנת את מייק, הוריה של מנדי מגלים שהחלה לעשן, אך בסופו של דבר ונסה נגררת אחריה וחוזרת לעשן לאחר שנים של הפסקה. מסיבת האלווין משפחתית יוצאת משליטה, איב מחליטה להפסיק לעבוד ולתרום את זמנה לעמותה ללא רווח ומייק נחוש ללמד אותה שיעור במחירי החיים ומתחיל לחייב אותה בעלות המזון שהיא צורכת, וביום הולדתו העשירי של בויד, מייק רוצה להמשיך את המסורת המשפחתית וללמד אותו לצוד, אך מסתבר שראיין מתנגד לרעיון.

 

LeRanch

New member
ג'ורג' לופז: ספיישל סטנד-אפ


ג'ורג' לופז חוזר ל-HBO בהופעה חדשה, סטנד אפ הכולל חומרים חדשים, מהופעתו במרכז קנדי שבוושינגטון לפני קהל חי. לופז עוסק בנושאים חברתיים ויומיומיים שמעסיקים אותו, כמו מזון אורגני, אלגיות אקזוטיות לאוכל, כלבים שקשורים לעגלות ילדים, ואיך אפשר בלי קצת פוליטיקה: מה נסגר עם החומה של טראמפ?

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
100% כלום.

מעניין רק כמה חורים זה אומר שעכשיו יהיו בלוח השידורים של יס, בלי שום דבר חדש, אלא רק מיחזורים.
 

tg151

Well-known member
חוץ מקוד שרוף שאני אוהב, שום דבר מעניין.

לא יכלו להכניס את פליז לייק מי החודש?? נו באמת!
 

Rondo23

New member
מאכזב שהם כנראה ויתרו לגמרי על סדרה ותיקה כמו דוקטור הו

חודש כזה חלש הייתה יכולה להיות הזדמנות טובה להשלים את העונה האחרונה. נראה שלאחרונה פחות משקיעים שם ביס לעומת שנים עברו וקצת שמים על הצופים.

אשמור אמונים לריי דונובן וקוד שרוף.
 

LeRanch

New member
יש לי תחושה ש"דוקטור הו" עברה לנטפליקס


עונות 5-9 זמינות בנטפליקס ואני לא אתפלא אם העונה העשירית תצוץ שם גם. בהתחשב בעובדה שהעונות האחרונות שודרו ב-yes די בצמוד לשידורן בבריטניה (והספיישלים ממש בשידור חי) - העיכוב בשידור העונה העשירית לא מבשר טובות לדעתי.
 

is00

New member
או שפשוט....

יס החליטה שמיותר לשדר את הסדרה אצלם בערוצי הסדרות, בהתחשב בכך שאחרי שנה פלוס/מינוס העונה כבר מוקרנת ב- BBC ENTERTAINMENT.
 
זה נראה לך קצת או שחסר לך סדרה?

כי הגיוני שבפגרה של חו"ל יש מעט סדרות
בכל אופן אני מקווה שזה שלא רשום Ncis עונה 11 לא אומר שהיא לא משדרת תכף אחרי עונה 10 תסתיים בעוד שבועיים כי לרוב הם מציינים עונות שעוד לא שודרו ברשימה החודשית
 

LeRanch

New member
זה הכל


מרבית הסדרות של Yes משודרות בצמוד לשידורן בחו"ל, ולכן עקב פגרת הקיץ, אין הרבה תכנים חדשים. חודש ספטמבר צפוי להיות עמוס יותר.
 
למעלה