יולי 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יולי 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
משחקי הכס 7


ממשיכים עם המסורת – כבכל שנה במשך שבע השנים האחרונות בהן yes Oh שידר את הסדרה, עונה חדשה של משחקי הכס.

הסדרה זוכת 38 פרסי האמי, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, חוזרת בעונה שביעית חדשה ומרגשת, עונה אחת לפני אחרונה, שהוגדרה על ידי חלק מהשחקנים כ"רמה אחת מעל העונות הקודמות".

והנה, ההמתנה הארוכה עומדת להסתיים! שבעת פרקי העונה השביעית של הלהיט הכי גדול בשנים האחרונות כבר כמעט כאן. ספויילרים, שמועות והדלפות של העלילה מלווים את עליית העונה אבל מה שאנחנו יודעים לבטח זה שעם הגיעו של החורף, בעוד סרסיי לאניסטר, ג'ון סנואו ודאניריס טרגריין נלחמים על כס המלכות והשליטה בשבע הממלכות, האיום הגדול באמת מגיע מצפון בדמות ההלכים הלבנים בראשות מלך הלילה. האם יצליחו בני האדם להתאחד במלחמה נגד הכפור המאיים לבלוע אותם?

 

LeRanch

New member
תום יער עושה את שביל ישראל


סדרת דוקו ריאלטי מקורית חדשה!

תום יער, הכוכבת הקומית נאלצת לצאת מגבולות תל אביב.. כדי לעשות את שביל ישראל.

תום יער יוצאת לעשות את שביל ישראל, זה לפחות מה שהבמאי שלה רוצה, אבל אותה זה לא ממש מעניין.. היא פוגשת טיפוסים מאוד מעניינים על השביל אבל לא באמת מתאים לה לישון בשטח, להתחבר אל הטבע ולהתעמק במה שהאורחים רוצים לספר לה..

התוצאה: דוקו-ריאליטי קורע ברוח השטותית והאנרכיסטית כמו שרק תום יער יודעת (ותוך כדי שיחות טלפון עם אבא שלה ובעלה האהובים שהשאירה מאחור), אך עם זאת מרגש ומעשיר.

מדן ועד אילת, היא פוגשת בדרכה טיפוסים מוזרים – היפים רוחניים, זמרים נודדים, עולי רגל נוצרים, משחזרי היסטוריה מוטרפים, טיילים מדופלמים, ורבים אחרים.

היא תישן במיטות גחלים, תתקלח במעיינות, תשתה מים מוטמנים ואולי אחרי כל אלו תצליח להסיר את הציניות ולהתרגש מנופיה של ארץ הקודש. בין שביל להר מגיחות דמויות מוגזמות אותן היא מגלמת, שמגיבות באופן אסוציאטיבי לנושא הפרק: ירין ז'אק צלם הטבע האוחצ'ה, עדינה המתלהבת בעלת הצימרים, אסי אלפא הבוטנאית הערסית, לידיה שגיא-ברדק כוהנת און ויועצת פוריות, אוריאל הילד שגדל עם זאבים ועוד.

בפרקים, המסודרים בסדר גיאוגרפי מדן ועד אילת, ישולבו קטעי סטנד אפ של תום בנושא הפרק.

תום יער הפכה כבר למותג שמתחבר עם הומור שלא עושה חשבון אבל מצד שני כבשה כבר את הפריים טיים ("ארץ נהדרת", "היום בלילה עם גורי אלפי").

יוצרים: תום יער, דניאל אדר, נטע שושני.
מפיקים: אבירם בוכריס, לי ירדני בוכריס.
חברת הפקה: מאי טי וי תקשורת בע"מ.
מפיקה ראשית: עידית קליגר.
תסריטאים: תום יער, משה רוזנטל, עידן חגואל, עידו אדלר קציר, דרור אלעל, עומרי לרון.
במאי: דניאל אדר.

 

LeRanch

New member
לגיון


הדרמה המקורית והיפה ביותר השנה, מגיעה ל-yes Oh וזמינה במלואה ב-yes Binge.

דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון") מככב בסדרה עטורת השבחים וחביבת המבקרים מבית FX.

"לגיון" היא דרמת מתח משובחת ומהפנטת, שנוצרה על ידי נואה האוולי ("פארגו"), המשמש גם כשואוראנר של לגיון, עבור רשת האיכות המובילה בארה"ב, FX ("אטלנטה", "דברים טובים", "אויבות: בטי וג'ואן", "האמריקנים", "טאבו").

המבקרים בארה"ב הגדירו אותה כ"אקס מן פוגש את ווס אנדרסון" והיא אכן מעין גרסה טריפית שונה לחלוטין מכל סדרה שנעשתה על "כוחות", עם השפעות של קובריק ולינץ', אווירת ארטהאוס ולוק שהופך אותה לאחת הסדרות היפות והמרשימות ביותר ויזואלית שנעשו אי פעם.

זהו סיפורו של דיויד הלר (דן סטיבנס, מת'יו קרולי מ"אחוזת דאונטון" וכוכב "היפה והחיה" החדש), צעיר הסובל מבעיות נפשיות המאובחן כבר בגיל צעיר כסכיזופרן, אבל ייתכן שהוא בעצם יותר מאדם רגיל. דיויד בילה את רוב חייו במוסד סגור לחולי נפש, אך לאחר מפגש מוזר עם סיד (רייצ'ל קלר המהממת, שפרצה ב"פארגו") חולה אחרת במחלקה, הוא מתחיל להבין שקיימת אפשרות שהקולות שהוא שומע והחזיונות שהוא חווה הם אמיתיים. כאשר היכולות העל-טבעיות שלו מתחילות להתגלות, מספר ארגונים מנסים לשים עליו את ידיהם.

הבחירה לתאר את המאורעות מנקודת מבטו של הלר מטשטשת את גבולות המציאות.

שחקנים נוספים כוללים את כוכבת "הליגה" קייטי אסלטון כאחותו איימי, אוברי פלאזה כלני חברתו מהמוסד וזוכת האמיג'ין סמארט (24) כמלאני בירד, פסיכאטרית המנסה לעזור לו. הסדרה מבוססת (באופן חופשי מאד, בקומיקס המקורי הלר בכלל היה ישראלי יליד חיפה) על סדרת קומיקס מבית היוצר של מארוול, וקשורה ליקום של X-Men.

הסדרה חודשה כבר לעונה שניה ועונתה הראשונה זכתה לביקורות מעולות ומשתפכות:
בניו יורק טיימס כינו אותה "ספקטקולרית.. האוולי לקח עבודה קיימת ושמר על הטון שלה אך יצר משהו מקורי לחלוטין עם טון משלו. הסדרה כתובה היטב והויזואליות המרשימה שלה מפתיעה לטובה", בהוליווד ריפורטר כינו אותה "מאסטרפיס על בריאות נפש וכוחות מוטאנטים…אין שום דבר כמו לגיון בטלוויזיה"; ב-Entertainment Weekly השתפכו על יופיו של הפיילוט וכינו אותו "יוצא מן הכלל" ואת הסדרה כינו "שוק חשמלי של מקוריות נועזת, 'לגיון' לופתת את הדמיון ומצליחה ללכוד את רמות המתח הגבוהות של טשטוש המציאות באמריקה", ב-Vanity Fair אמרו "עזבו את הסדרות מבוססות הקומיקס האחרות שאתם צופים בהן. זו הסדרה שכדאי לכם לעשות לה בינג'", והגארדיאן הבריטי שיבח את המורכבות שלה וכתב "לגיון עוסקת במחלות נפש באופן שרבות מתוכניות הטלוויזיה חוששות לגעת בהן".

 
יפה שיס נזכרו. אני כבר צפיתי בה

כששודרה במקור, לפני לא מעט חודשים.
ממש לא מובן למה לחכות כל כך הרבה זמן עם השידור שלה.
כל מי שידע מספיק בשביל להתעניין בה כבר בטח מצא דרכים מהירות יותר לצפות או סתם איבד עניין בינתיים.
 

LeRanch

New member
פרוצות / Harlots


"פרוצות" היא דרמה בריטית תקופתית חדשה, חצופה ומרעננת, שיצרו אליסון ניומן ומוירה בופיני ומספרת את סיפורן של נשות המקצוע העתיק בעולם ובראשן מרגרט וולס המנהלת בית בושת בלונדון של המאה ה-18 ונאבקת לגדל את שתי בנותיה במשק הבית הכאוטי שלה.

לונדון ב- 1763 פורחת ואחת מכל חמש נשים מתפרנסת ממכירת גופה. בתי הבושת הענפים מנוהלים על ידי נשות עסקים ערמומיות וקשות לב. מרגרט וולס (זוכת הבפטא וגלובוס הזהב סמנתה מורטון,"רילינגטון פלייס"), שנמכרה על ידי אימה בגיל 10 לזנות, נאבקת למצוא איזון בין עבודתה כבעליו של בית בושת ואימהותה לשתי בנותיה שרלוט (ג'סיקה בראון פינדלי, "אחוזת דאונטון" שתהפוך במהרה לאחת הפרוצות הכי מבוקשות בעיר) ולוסי, פרוצה מתלמדת צעירה. כשהעסק שלה מותקף על ידי לידיה קוויגלי (לסלי מנוויל, "ריבר"), מדאם יריבה ואכזרית, מרגרט נאלצת להשיב מלחמה אפילו אם תאבד בדרך את משפחתה או את חייה.

הסדרה זכתה לביקורות אוהדות ותוארה על ידי ה"בוסטון גלוב" כ"וולגרית, מצחיקה, אמיצה ולעיתים מרגשת", ב"בוסטון הרלד" ציינו ש"Harlots" תופסת אותך, מפתיעה, לעיתים מצחיקה, ואפילו קצת פרובוקטיבית כשהיא בוחנת מה ערכו של סקס במטבעות של כסף ושל כוח", וב"הוליווד רפורטר" אמרו שהיא "מרחפת מעל הקלישאות ומכוונת לראליזם של התקופה".

ואכן צוות ההפקה, היוצרות, הבמאיות והמפיקות, כולן נשים חזקות, מיקדו את העלילה ביריבות בין שני בתי הבושת ובניסיון לקרב את הסיפור ככל האפשר למציאות כפי שהיתה ב-1763.

ההשראה לסיפור מגיעה מספרה הבלתי יאומן של ההיסטוריונית היילי רבנהולד The Covent Garden Ladie, המבוסס על המדריך השנתי Harris's List of Covent Garden Ladies שפורסם החל מ-1757 והכיל את הנתונים הגופניים ותיאורים מדויקים של המומחיות והשירותים שמציעות כ-190 פרוצות שעבדו באזור קובנט גרדן.

 

LeRanch

New member
קליקה / Clique


דרמת מתח חדשה וסקסית מבית ה-BBC.

כיצד חברות אחת יכולה להוביל לסבך של שקרים ו…רצח?

חברות הילדות ג'ורג'יה (אשלינן פרנסיוזי, The Fall, "משחקי הכס") והולי (סינובה קרלסן) התחילו ממש לפני שבועות ספורים את לימודיהן באוניברסיטת אדינבורו, תקופה שאמורה להיות הטובה ביותר בחייהן, כאשר ג'ורג'יה נגררת לתוך קליקת העילית של בנות האלפא, המונהגת על ידי המרצה ג'וד מקדרמיד (לואיס ברילי, "שרלוק"). לג'וד יש דרך חשיבה וסגנון מתפרץ שמהלך קסם על הבנות, בדיוק כמו מעגל הסטודנטים המבריקים שבו היא מקיפה את עצמה. כניסתה חסרת המאמץ של ג'ורג'יה אל תוך הקליקה משאירה את הולי בודדה ובמהרה קנאתה מתגברת והופכת לפניקה של ממש כשהתנהגותה של ג'ורג'יה מתחילה להפוך ללא יציבה.

הולי, המבוהלת מהמהפך שעוברת חברתה הטובה, נאלצת להיכנס גם היא לקליקה השמורה של ג'וד כדי לנסות להוציא ממנה את ג'ורג'יה ומגלה עולם מפתה של מסיבות ראווה אליהן מגיעים אנשי העסקים החזקים והעשירים של העיר. ככל שהולי ממשיכה וחושפת את ליבתו המושחתת של העולם הזה, הסכנה לשלומן של הבנות גוברת מכל הכיוונים. האם הולי תצליח להציל את חברתה? ומה יהיה המחיר שתשלם על כך?

"קליקה" צברה לה קהל מעריצים גדול בבריטניה. היא שודרה בתחילה כסדרה אקסקלוסיבית עבור BBC 3, זרוע האונליין של ה-BBC, אך במהרה ובעקבות התהודה לה זכתה לשידור בערוץ המרכזי, BBC One.

 
אני טועה? או שבפרסום יש 2 סדרות באותו הזמן ובאותו הערוץ?

גם Clique וגם Harlots רשומות שתיהן ביס דרמה/לונדון ביום שלישי 18/7 ב 21:15.
הכיצד?
 

LeRanch

New member
המושיעים / Salvation


הקיץ מגיע ואיתו שוב סדרת קיץ מותחת מבית CBS, שהפכה את סדרות הקיץ המפוצצות למסורת ("בתוך הבועה", "ZOO", "חסרי מוח" ועוד) והפעם האיום הגדול מגיע מהחלל…

מותחן הקיץ החדש מגיע מהמפיק אלכס קורצמן ("צוות עקרב", "סליפי הולו") ונסוב סביב גילוי מרעיש: אסטרואיד ענק נמצא שישה חודשים בלבד מפגיעה בכדור הארץ.

בלי להזהיר את הציבור, איש ההייטק הצעיר והמצליח דריוס טאנז (סנטיאגו קבררה הצ'יליאני, כוכב "גיבורים" ו"מרלין") ובוגר MIT ליאם קול (צ'ארלי רואו "לעולם אל תיתן לי ללכת") חוברים אחד לשני כדי להושיע את האנושות מהאפוקליפסה הממשמשת ובאה. שמירה על הסוד תהפוך את חייהם וחיי קרוביהם למסובכים.

בינתיים הממשל נוקט בגישה שונה: גרייס ברוז (זוכת האמי ג'ניפר פיניגן,"הרודן"), היא דוברת הפנטגון וגם אם חד הורית המנווטת במיומנות את משימותיה המסובכות בשני התפקידים, ועובדת יחד עם סגן שר ההגנה האריס אדוארדס שמריץ תוכנית סודית ביותר להסטת האסטרואיד ממסלולו. במקביל, דריוס מגייס את ג'יליאן, סופרת מדע בדיוני, לעבוד על גישה תיאורטית להצלת האנושות – פרויקט שעתיד להפוך למציאות בזמן הקרוב ביותר.

 

LeRanch

New member
המרגלים של וושינגטון 4 - עונת הסיום


עונה חדשה ואחרונה למותחן ההיסטורי המרתק מבית AMC, שמחזיר אותנו לימיה הראשונים של ארה"ב ולמרגלים שהניחו את יסודות עבודת המודיעין והריגול המודרני.

"המרגלים של וושינגטון" היא סיפור הצלחה אמריקאי, על קבוצת המרגלים הראשונה בהיסטוריה של ארה"ב: "טבעת קולפר". הרבה לפני שקמו ה-CIA וה-FBI, "טבעת קולפר" ריגלה עבור הגנרל ג'ורג' וושינגטון, בניו יורק של 1776, תחת הכיבוש הבריטי.

העונה הרביעית מביאה את סיפורה של "טבעת קולפר" אל סופו, אך לא לפני שתציג את דרך החתחתים שעברו הכוחות עד לסיום המהפכה האמריקנית ותעקוב אחר דמותו רבת הפאתוס של הגנרל וושינגטון הנלחם ומנצח במלחמה ההיסטורית והופך לאב המייסד של המדינה החופשית שבעבר היתה קולוניה בריטית. המעורבות של אייב וודהול והמרגלים של טבעת קולפר ובמיוחד החבר הכי מהולל שלה רוברט טאונסנד, הקורבנות שהקריבו והנסיונות המרים בהם עמדו, ישתלמו עם סיום הסיפור.

 

LeRanch

New member
Suits 7


עונה חדשה לדרמה המשפטית האהובה, שתענה על שאלות שנותרו פתוחות בסיום העונה הקודמת: האם מערכת היחסים בין מייק והארווי תשתנה, כעת כשמייק קיבל את ההסמכה והפך לעורך דין חוקי? האם זה ישפיע על הדינמיקה ביניהם? איך יתפתחו היחסים בין דונה להארווי ולמה התכוונה כשאמרה שהיא "רוצה יותר"? האם לואיס יעמוד בשברון לב נוסף? האם ג'סיקה באמת עזבה לתמיד ואם כן, איך יראה המשרד בלעדיה? ומה יקרה לאהבה הגדולה של רייצ'ל ומייק, כעת כששניהם עורכי דין?

העונה החדשה תתרכז בחזרתו של מייק לפירמה, כעורך דין מן המניין בפאזה חדשה בחייו, ותבחן את השינויים הצפויים בפירמה.

 

LeRanch

New member
בולרז 3


הדרמה הקומית המצליחה מבית HBO, בכיכובו של דווין ("דה רוק") ג'ונסון, חוזרת בעונה חדשה המתרחשת הפעם בלוס אנג'לס שטופת השמש.

סטיב לוינסון ("הפמליה", "אימפריית הפשע") הוא היוצר של הקומדיה, הבוחנת את העולם שטוף השמש של שחקני, ושחקני העבר בקבוצת פוטבול מקצועני. למרות שעל המגרש הם מקצוענים, מחוצה לו, הם מתקשים להתמודד עם החיים. בעונה החדשה, הכל תחרותי יותר ומסובך יותר, כשהקווים בין מקצועי לאישי מטשטשים במרדף אחר הצלחה ותהילה ארוכות טווח.

בעונה החדשה, לאחר שחשף את נשמתו בסימפוזיון של טירוני ה-NFL ונכנס לגמילה ממשככי כאבים, ספנסר, יחד עם עמיתו משכבר הימים ג'ו קרוטל, חוזר ל-ASM עם נקודת מבט רעננה ומטרות חדשות, מקווה ליצור קשרים עם שחקנים חדשים ברחבי הארץ בעודו משפר את קשריו עם הלקוחות הקיימים שלו. בינתיים ריקי ג'רט צריך להכריע בין כסף לתהילה כשהוא בוחר את קבוצתו הבאה, ורנון ליטלפילד מסתגל למתחרים צעירים ממנו לאחר שקיבל את ההסכם בדאלאס, ה"דולפין" לשעבר צ'ארלס גריאן לומד שלהיות מאמן זה קשה לפחות כמו להיות שחקן וג'ייסון אנטולוטי ממשיך לסגור עסקאות כדי לספק את חשבונות הבנק של הלקוחות שלו, ואת האגו הענק שלהם.

 

LeRanch

New member
חדר 104 / Room 104


אנתולוגיה חדשה של האחים ג'יי ומארק דופלאס ("כולנו יחד", "הליגה") עבור HBO, המאפשרת הצצה לחדר אחד במוטל אמריקאי ממוצע ובוחנת את סיפוריהן של הדמויות שעוברות בחדר בכל לילה נתון. הסדרה מקבלת בברכה את הרעיון שכל דבר בנאלי יכול להפוך למעניין אם עוצרים ובוחנים אותו לעומק, ולכן כל אחד מ-12 פרקי הסדרה מספר סיפור אחר כשפרט לחדר עצמו שנשאר אותו דבר – הטון, העלילה, הדמויות ואפילו תקופת הזמן – משתנים וכך גם הז'אנרים: לפעמים זו סדרת דרמה, לפעמים קומדיה ולפעמים מותחן אימה.

הסיפורים בעונה הראשונה כוללים את סיפורו של שליח פיצה שמקבל הרבה יותר ממה שביקש, ערב בייביסיטינג שהופך למוזר ומשונה מרגע לרגע, סיפור אהבה בין בני שמונים פלוס, שני מיסיונרים מורמונים שעוברים משבר אמונה ועוד. כל אחד מהפרקים החריפים והמשונים של "חדר 104" מלא בטוויסטים והפתעות, נראה כמו סרט קצר, מציע גילוי חדש משבוע לשבוע ומספר סיפורים של אנשים רגילים המשוועים לקשר ומשמעות, בגבולות חדר אחד.

בין שחקני הסדרה ניתן למצוא את: ג'יימס ואן דר ביק, טוני טוד, מיי וויטמן, אורלנדו ג'ונס, אלן גריר ורבים אחרים.

 

LeRanch

New member
לא בטוחה 2


הקומדיה המושחזת מבית HBO חוזרת בעונה חדשה.

את הסדרה יצרה ומככבת בה איסה ריי, הקומיקאית השחורה שיצרה את סדרת האינטרנט המצליחה Awkward Black Girl, יחד עם לארי ווילמור מ"דיילי שואו". הסדרה עוקבת אחר חברותן של שתי נשים שחורות בימינו אנו, איסה ומולי (איבון אורג'י), שמשתפות בחוויות הלא נעימות ובגזענות שהן נחשפות אליה, בעודן מייצגות את הנשים השחורות הכי לא סטריאוטיפיות שיש.

העונה הזו ממשיכה ישירות מסיום העונה הראשונה, ובה איסה מקבלת בברכה את ההזדמנות שנפלה בחיקה, לחקור את חיי הרווקות לאחר פרידתה מלורנס. משימת עבודה מאתגרת מציבה את ידידותה המלבלבת עם עמיתתה פרידה במבחן. מחויבותה של מולי לשיפור עצמי מאלצת אותה להתמודד עם הערך והעתיד שלה במשרד עורכי הדין, ולורנס מאמץ בשמחה את ההתחלה החדשה בעבודה שלו ובעולם הדייטים, אבל מגלה במהרה שלהתחיל מחדש זה לא קל כמו שחשב.

 

LeRanch

New member
Zoo 3


מותחן האימה חוצה הארצות מבית CBS, המבוסס על הרומן רב המכר מאת ג'יימס פטרסון, חוזר בעונה חדשה וקופץ 10 שנים קדימה.

העונה השלישית נפתחת בשנת 2027 והעולם הגיע לנקודת מפנה: אוכלוסיית העולם הולכת ומצטמצמת בעקבות בעיית העקרות שיצרה התרופה לוירוס, וכעת עולה איום חדש והרסני באותה מידה – "ההיברידים" – צבא של יצורי מעבדה בלתי ניתנים לעצירה הנחושים להכחיד את האנושות. ג'קסון אוז (ג'יימס ווק, "המטורפים") יחד עם חבריו לצוות, מדריך הספארי אברהם קנייתה וג'יימי העיתונאית, שגילו שמיטש בחיים ועובד על פתרון לאיום ההיברידים, מוצאים את עצמם שוב במרוץ נגד הזמן ונגד ההיברידים בניסיונם להציל את העולם.

 

LeRanch

New member
הנגיף 4 - עונת הסיום


סדרת האימה מרשת FX, שנוצרה על ידי גיירמו דל טורו ("פסיפיק רים", "הלבוי") וצ'אק הוגן ומבוססת על טרילוגיה בעלת אותו שם, הכוללת גם את ספרי ההמשך: The Fall ו-The Night Eternal, שבה בעונה חדשה ואחרונה.

בפתיחת עונת הסיום, אנחנו מוצאים את הגיבורים 9 חודשים לאחר סיום העונה הקודמת. העולם שקע באפלה והסטריגוי שולטים בו. הפיצוץ בסיום העונה השלישית יצר אפוקליפסה גרעינית עולמית והחורף הגרעיני שיחרר את הסטריגוי כשהוא מאפשר להם להסתובב בשעות היום ומאפשר למאסטר ליצור משטר טוטליטרי. כטורף שחיי על פחדיהם של ההמונים, המאסטר ומשרתיו יצרו ברית מטרידה הנקראת "השותפות" שזוממת להכחיד את כדור הארץ כפי שהכרנו אותו. מרבית בני האדם עובדים עכשיו עבור הסטריגוי ופועלים מתוך הבנה אחת – ישתפו פעולה או ימותו, וכשהעולם מצוי באי סדר והגיבורים שלנו נפוצו, כל אחד מהם צריך להתגבר על מצוקה אישית ולחמוק ממוות על האפשרות הקלה ביותר של התנגדות למשטר. כשלפניהם סכנת הכחדה ברורה וממשית, האם לגיבורי הסיפור יש את מה שצריך כדי להציל את האנושות מכלייה?

 

LeRanch

New member
פילדלפיה זורחת 12


עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה, שחודשה כבר לשתי עונות נוספות.

פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו"די" (דיאנדרה) – בעליהם של "פאדי'ס" פאב אירי מקומי חצי כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים.

העונה החדשה נפתחת בפרק מיוזיקל שבו תאונה מוזרה בה מעורבים שמיכה חשמלית ומכשיר וידאו המנגן את הסרט The Wiz, גורמת לחבורה להפוך לאפרו-אמריקאים. עכשיו עליהם למצוא דרך לבטל את הכישוף, תוך שהם בורחים מהשוטרים שבטוחים שהם פושעים. בפרק 2 מתארחים בהופעת אורח קצרה דיויד בניוף ודי.בי. וייס (היוצרים של "משחקי הכס") כשומרים משועממים בפארק מים בו החבורה מבלה.

 

LeRanch

New member
כשגבר פוגש אישה 3 - עונת הסיום


הקומדיה מרשת FXX המבוססת על הסיפורים הקצרים פרי עטו של סיימון ריץ', שהוא גם יוצר הסדרה, יחד עם לורן מייקלס (SNL, והטונייט שואו) חוזרת בעונה חדשה ואחרונה.

הסדרה עוקבת אחר ג'וש גרינברג (ג'יי בארושל, "מיליון דולר בייבי", "רעם טרופי"), שבשתי העונות הראשונות חיפש אהבה חדשה. הוא נאבק לשמור על מערכות היחסים שלו, והקונפליקטים שלו הגיעו למצבים אבסורדיים ונלקחו לקיצוניות מוגזמת.

בסיום העונה השניה ג'וש פגש את לוסי (קייטי פינדלי, "יומני קארי ברדשו", "המדריך לרוצח") ובפתיחת העונה החדשה הם מנהלים מערכת יחסים שמחה וחיונית אבל גם היא טומנת בחובה בעיות. כשלוסי פוגשת את הוריו של ג'וש, אמא של ג'וש נקשרת אליהם יותר מידי, נסיונה של לוסי ליצור קשר עם מייק הופך לסיוט, ג'וש מתחבב מידי על הוריה המעצבנים של לוסי לצערה הרב וחש רגשי נחיתות ליד חבריה הנחשבים, והשגרה, גם היא נוגסת וגורמת לשניים לחפש הרפתקאות.

 

LeRanch

New member
משפחת פוסטר 5


עונה חדשה לדרמה המשפחתית האהובה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לינה אדמס ("בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולינה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים חסוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה – קאלי וג'וד שהוצאו מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לינה.

השאלה הגדולה שעמדה בסיום העונה הרביעית ובפתיחת העונה החדשה היא מה יעלה בגורלה של קאלי? בסיום העונה קאלי הצילה נערה אחרת מידיו של דיאמונד הסרסור ומצאה את עצמה כבולה אליו, בלי שום סיכוי שמשפחתה תוכל לאתר אותה. מפיק הסדרה פיטר פייג' מדבר על המקום האפל שקאלי הגיעה אליו: "אחת הסיבות שאנחנו מטפלים בנושא הסחר בבני אדם, היא עד כמה זה אמיתי, קורה כל הזמן, וכמה מעט מדברים על זה. מספר עצום של ילדי אומנה מגיעים בסופו של דבר לזנות. אורבים להם ומנצלים אותם כל כך בקלות. חשנו שזו חובתנו לבחון את הנושא הזה בסדרה. קאלי לא תהיה הנערה החכמה הראשונה שמוצאת את עצמה במצב הזה."

 
למעלה