יוני 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
יוני 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות שיופיעו בהמשך עלולות לכלול
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
לגיון / Legion


הדרמה המקורית והיפה ביותר השנה, מגיעה ל-yes.

דן סטיבנס ("אחוזת דאונטון") מככב בסדרה עטורת השבחים וחביבת המבקרים מבית FX.

"לגיון" היא דרמת מתח משובחת ומהפנטת, שנוצרה על ידי נואה האוולי ("פארגו"), המשמש גם כשואוראנר של לגיון, עבור רשת האיכות המובילה בארה"ב FXX ("אטלנטה", "דברים טובים", "אויבות: בטי וג'ואן", "האמריקנים", "טאבו").

המבקרים בארה"ב הגדירו אותה כ"אקס מן פוגש את ווס אנדרסון" והיא אכן מעין גרסה טריפית שונה לחלוטין מכל סדרה שנעשתה על "כוחות", עם השפעות של קובריק ולינץ', אווירת ארטהאוס ולוק שהופך אותה לאחת הסדרות היפות והמרשימות ביותר ויזואלית שנעשו אי פעם.

זהו סיפורו של דיויד הלר (דן סטיבנס, מת'יו קרולי מ"אחוזת דאונטון"), צעיר הסובל מבעיות נפשיות המאובחן כבר בגיל צעיר כסכיזופרן, אבל ייתכן שהוא בעצם יותר מאדם רגיל. דיויד בילה את רוב חייו במוסד סגור לחולי נפש, אך לאחר מפגש מוזר עם סיד (רייצ'ל קלר, שפרצה ב"פארגו") חולה אחרת במחלקה, הוא מתחיל להבין שקיימת אפשרות שהקולות שהוא שומע והחזיונות שהוא חווה הם אמיתיים. כאשר היכולות העל-טבעיות שלו מתחילות להתגלות, מספר ארגונים מנסים לשים עליו את ידיהם. הבחירה לתאר את המאורעות מנקודת מבטו של הלר מטשטשת את גבולות המציאות.

שחקנים נוספים כוללים את כוכבת "הליגה" קייטי אסלטון כאחותו איימי, אוברי פלאזה כלני חברתו מהמוסד וזוכת האמיג'ין סמארט (244) כמלאני בירד, פסיכאטרית המנסה לעזור לו. הסדרה מבוססת (באופן חופשי מאד, בקומיקס המקורי הלר בכלל היה ישראלי יליד חיפה) על סדרת קומיקס מבית היוצר של מארוול, וקשורה ליקום של X-Men.

הסדרה חודשה כבר לעונה שניה ועונתה הראשונה זכתה לביקורות מעולות ומשתפכות:
בניו יורק טיימס כינו אותה "ספקטקולרית.. האוולי לקח עבודה קיימת ושמר על הטון שלה אך יצר משהו מקורי לחלוטין עם טון משלו. הסדרה כתובה היטב והויזואליות המרשימה שלה מפתיעה לטובה", בהוליווד ריפורטר כינו אותה "מאסטרפיס על בריאות נפש וכוחות מוטאנטים…אין שום דבר כמו לגיון בטלוויזיה"; ב-Entertainment Weekly השתפכו על יופיו של הפיילוט וכינו אותו "יוצא מן הכלל" ואת הסדרה כינו "שוק חשמלי של מקוריות נועזת, 'לגיון' לופטת את הדמיון ומצליחה ללכוד את רמות המתח הגבוהות של טשטוש המציאות באמריקה", ב-Vanity Fair אמרו "עזבו את הסדרות מבוססות הקומיקס האחרות שאתם צופים בהן. זו הסדרה שכדאי לכם לעשות לה בינג'", והגארדיאן הבריטי שיבח את המורכבות שלה וכתב "לגיון עוסקת במחלות נפש באופן שרבות מתוכניות הטלוויזיה חוששות לגעת בהן".

 
באיחור של 4 וחצי חודשים, אבל מי סופר...

אפילו העונה השניה של "בדם קר" המקושקשת הגיעה מהר יותר...
 

LeRanch

New member
מת על הבמה / I'm Dying Up Here


דרמה חדשה ומסקרנת מבית Showtime, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של זוכת האוסקר מליסה ליאו, המבוססת על ספר באותו שם שכתב ויליאם נודלסדר. הסדרה מתרחשת בסצנת הסטנד אפ קומדי של לוס אנג'לס בשנות ה-70, המקום ממנו יצאו קומיקאים מצליחים רבים כמו דיויד לטרמן, ג'יי לנו וריצ'ארד פריור, ומציגה את האנשים הפגומים, מלאי ההשראה והקצת משוגעים, שעמדו לבדם לפני קהל חי, בעודם כמהים לתהילה, עושר ועם קצת מזל, כמה דקות על הספה של ג'וני קרסון. הם אלו שייסדו את העסק הסבוך והמרתק שמטרתו לגרום לאנשים לצחוק.

את הקבוצה הדמיונית של קומיקאים מתחרים, אבל גם מגובשים, מדריכה "גולדי" (לאו), הבעלים של מועדון סטנד-אפ-קומדי נחשב, ששולטת בעסק שלה ביד ברזל ומטפחת את הקומיקאים שלה באהבה קשוחה.

אנסמבל השחקנים הרחב של הסדרה כולל את ארי גריינור, מייקל אנגרנו (The Knick), קלארק דיוק, אנדרו סנטינו, אריק גריפין, אר.ג'יי. סיילר, אל מדריגל וג'ק לאסי. בין השחקנים האורחים: דילן בייקר ("האישה הטובה", "האמריקנים"), רוברט פוסטר ("ג'קי בראון"), קאת'י מוריארטי ("השור הזועם"), אלפרד מולינה ("שוקולד", "אויבות: בטי וג'ואן") וסבסטיאן סטן (קפטן אמריקה: חייל החורף").

 

LeRanch

New member
בית הקלפים 5


העונה החדשה תעלה במלואה ל-yes VOD ב-31/5.
מרתון של כל הפרקים ישודר ב-1/6-3/6 ב-yes Oh.


הדרמה הפוליטית המדוברת בכיכובם של זוכה האוסקר וגלובוס הזהב, קווין ספייסי, וזוכת גלובוס הזהב על תפקידה בסדרה, רובין רייט, שבה בעונה חדשה.

ספייסי ורייט מגלמים את פרנק וקלייר אנדרווד, זוג פוליטיקאים שאפתנים וחסרי מעצורים בוושינגטון, שלא יעצרו ולא יבחלו בכלום על מנת לכבוש את הפסגה. העונה החדשה תעסוק ככל הנראה בהכרזת המלחמה של פרנק על ארגון הטרור ICO. העונה הרביעית הסתיימה בהכרזה הזו של פרנק, בניסיון סדיסטי להסיט את תשומת הלב הציבורית הרחק מהסקנדל שעמד להפיל את קמפיין הבחירות של האנדרוודים. מעט מאוד פורסם לגבי העונה החדשה, אך השמועות אומרות שלנשיאותו החדשה של דונאלד טראמפ תהיה השפעה על קו העלילה של הסדרה ושישנם קווי דמיון רבים בין קמפיין הבחירות של טראמפ לזה הבדיוני של אנדרווד, כפי שהוצג בעונה הקודמת.

העונה החמישית תהיה העונה הראשונה ללא יוצר הסדרה בו וילימון בתפקיד השואוראנר של הסדרה, ויחליפו אותו מליסה ג'יימס גיבסון ופרנק פוגליס, שניים מהכותבים הראשיים מאז העונה השלישית.

אל העונה החדשה מצטרפים שני שחקנים ותיקים: פטרישיה קלרקסון ("עמוק באדמה") וקמפבל סקוט ("רופא להשכיר", "ספיידרמן המופלא"), וחוזרים לתפקידיהם מייקל קלי (דאג סטמפר), אליזבת' מארוול (הת'ר דאנבר), נב קמפבל (ליאן הארווי) וג'ואל קינמן (וויל קונווי).

 

LeRanch

New member
ערוץ משחקי הכס


התרגשתם כשחאליסי יצאה מהלהבות ובידיה דרקונים?

נפעמתם כשג'ון סנואו קם לתחייה?

רק ב-yes ערוץ "משחקי הכס" חוזר!

הערוץ הייעודי ישדר מדי ערב את כל פרקי הסדרה, ויביא את כל הסיפורים העסיסיים שמאחורי הקלעים, ראיונות, קטעי פרשנות, טריוויות ועוד.

לאור ההצלחה והביקוש הרב, yes מעלה גם השנה את ערוץ "משחקי הכס", במטרה לאפשר לאוהדים וצופים חדשים ליהנות מחוויה ייחודית לקראת עליית העונה החדשה והשביעית של הסדרה. הערוץ ישדר באפיק 16 החל מה- 20.6 ועד למועד עליית הפרק הראשון של העונה השביעית והחדשה ב-17.7, שישודר ב-yes במקביל לשידור בארה"ב.

בשנה שעברה זכה ערוץ "משחקי הכס" שעלה בyes- להצלחה רבה ואף היה מועמד לפרס יוקרתי בקטגוריית Pay TV Initiative of the Year של המגזין המקצועי TBI – Television Business International בפסטיבל שבקאן.

ברוכים הבאים לשבע הממלכות!

"ערוץ משחקי הכס" שלyes יביא לצופים את עולם ממלכת ווסטרוז וכל הסיפורים שמאחורי ההפקה המדוברת, זוכת הפרסים ושוברת שיאי צפייה בארץ ובעולם.

מלבד שידור כל פרקי ששת העונות הראשונות של הסדרה, ישודרו קטעים שטרם נראו על הפקת הסדרה ומאחורי הקלעים, ראיונות וקטעי פרשנות של היוצרים והשחקנים, פרטי מידע וטריוויה, אילנות יוחסין ועוד מגוון גדול של תכנים ייחודיים שיעצימו את חווית הצפייה. זוהי השנה השביעית ש- yes משדרת את סדרת המופת, כש"ערוץ משחקי הכס" מהווה חגיגה אמיתית עבור המעריצים וגם עבור צופים חדשים.

 

LeRanch

New member
סטאר / Star


דרמה מוזיקלית חדשה מבית היוצר של לי דניאלס ("אימפריה") וטום דונהי המספרת את סיפורן של שלוש נשים צעירות ומוכשרות – הבורחות מעברן ונואשות להתחלה חדשה – המחפשות את דרכן בעסקי המוזיקה הקשוחים, במטרה לפרוץ ולהצליח, אבל דיי מהר המציאות טופחת על פניהן והן לומדות שלשאיפות שלהן יש מחיר כבד.

סטאר (ג'וד דמורסט) היא אישה צעירה וקשוחה שגדלה במשפחות אומנה והחליטה ביום אחד לקחת אחריות על חייה. היא מאתרת את אחותה סימון (בריטני או'גריידי) ואת חברתה מהאינסטגרם אלכסנדרה (ריאן דסטני) ויחד השלוש יוצאות לאטלנטה בתקווה להפוך לכוכבות.

הסדרה כוללת מוזיקה מקורית והופעות מוזיקליות יפהפיות. את מנהל הלהקה ג'היל – מנהל אמנים שמנסה לשקם את הקריירה שלו – מגלם בנג'מין בארט, ואת קרלוטה, אימן המאמצת של הבנות מגלמת קווין לטיפה. את הוריה של אלכסנדרה, כוכב רוק ותיק, ואלכוהוליסטית בגמילה, מגלמים לני קרביץ ונעמי קמפבל.

בעקבות הצלחתה הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
מגורש 2


דרמת המתח והאימה מהיוצר של "המתים המהלכים" רוברט קירקמן ומבית Cinemax (באנשי, The Knick) המבוססת על סדרת קומיקס באותו השם, חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחר קייל ברנס (פיליפ פוג'יט, "נעלמת") בחור צעיר שהמחפש תשובה לשאלה מדוע הוא נרדף על ידי שדים מאז ילדותו, וחושף מידע שיכול לכלות את כל החיים על כדור הארץ, כפי שהם מוכרים כעת.

בעונה השנייה, החקירה והמסתורין של מה שנמצא מאחורי ההתגלות העל טבעית שרודפת את קייל ומדוע היא נמשכת אליו, נמשכים. כשהדיבוק שמטריד אותו ממשיך להתעצם, קייל נאבק להגן על האנשים הקרובים אליו ויקרים לליבו. לצידו נמצאים הכומר אנדרסון (פיליפ גלניסטר) וצ'יף גילס (רג' אי. קאת'י, "בית הקלפים") בעוד אחותו של קייל נלחמת בשדים משלה. אבל איומים אחרים, ברמה העולמית, הופכים גדולים יותר מכל מה שקייל יכול היה לחזות, ומאבקו יהפוך למלחמה עבור כל "רומא", כשיגלה את הסודות הרודפים אותו מעברו שלו.

כל פרקי העונה הראשונה זמינים ב-yes Binge ב-yes VOD.

 

LeRanch

New member
קשר דם 3 - עונת הסיום


דרמת המתח מבית Netflix ומהיוצרים שמאחורי Damages, בעונה חדשה ואחרונה.

הסדרה, על משפחה קרובה, שסודותיה נחשפים בעקבות חזרתו של האח שנחשב ל"כבשה השחורה" לחייהם, בכיכובם של זוכה האמי קייל צ'נדלר (אורות ליל שישי) בתפקיד הראשי, זוכת האוסקר סיסי ספייסק, לינדה קרדליני ועוד. "קשר דם" היא דרמת מתח על השדים הפנימיים ועל סודות משפחתיים מתחת לפני השטח במשפחה אמריקאית מהוגנת על רקע אזור הביצות הגועש.

שאלות רבות נותרו פתוחות בסיום העונה השניה ויוצרי הסדרה יצטרכו לענות עליהן: האם סודם של ג'ון ונולן ריינבורן עומדים להתגלות? בסיום העונה ג'ון ברח מאיי פלורידה לאחר שהרג את אחיו דני (בן מנדלסון) ונולן היה זה שתכנן להעלות את המסעדה של דני באש. בעונה החדשה, ג'ון יחזור הביתה, ופרצופו ההרסני של נולן, בדומה לאביו, יתחיל להיחשף.

גם העונה הזו תעסוק בניסיונותיה של משפחת ריינבורן לכסות על בעיות הסמים, הבגידה, התעללות בילדים ופשע, בשביל להישאר ביחד.

 

LeRanch

New member
אני יודע מי אתה


דרמת מסתורין ספרדית חדשה.

גבר בן 55 בערך, נמצא מטייל לאורכו של כביש שומם. מבגדיו הקרועים ופניו הפצועות נראה שעבר תאונת דרכים, אך הוא אינו זוכר מיהו או איך הגיע לשם. אין לו תעודות, טלפון נייד או כל דבר אחר שיכול לעזור לגלות את זהותו. הוא בשכחה מוחלטת.

שמו של האיש חואן אליאס, עורך דין פלילי מצליח, בעל שאיפות להפוך לדיקן האוניברסיטה, והמרצה המבוקש ביותר בארץ בתחום האתיקה. לחואן יש ילד בן 19 שמעריץ אותו, וילדה מרדנית בת 11, מנישואיו לשופטת אליסיה קסטרו, נישואים המבוססים לא רק על אהבה עזה אלא גם על כנות ושותפות מלאות.

הרופאים ממליצים שאליאס יחזור הביתה, ומקווים ששהייה בסביבה מוכרת ותומכת, תעזור להשיב את זכרונו. כשהוא חוזר הביתה חואן מגלה מחדש איזה אב ובעל הוא היה, ומנסה לשחזר את הקשרים הרגשיים שהיו לו בעבר. זו אינה משימה קלה עבורו, וגם לא האתגר היחיד שיעמוד בפניו.

כשהמשטרה מוצאת את רכבו המפורק של חואן, היא מוצאת גם את הטלפון של אנה, אחייניתו בת ה- 23 ותלמידה שלו, שנעלמה בליל התאונה. הראיות מצביעות על כך שככל הנראה, חואן הרג אותה. כעת, עליו למצוא דרך להוכיח את חפותו למרות שהוא בעצמו אינו בטוח אם הוא אשם או לא.

ששת פרקי העונה השנייה של הסדרה זמינים ב-yes VOD וישודרו ברצף לאחר העונה הראשונה ב-yes Drama.

 

LeRanch

New member
אתגר הנינג'ה 6


הסדרה הכי כיפית וגדושת אקשן שתפגשו בקיץ הקרוב!

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל"לוחם נינג'ה אמריקאי". השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם, כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על 500 אלף דולר.

בעונה ה-6 משתתפים כמה מתעמלים אולימפיים, מאמן מקצועי מ-The Biggest Loser, מתאבקים מקצועיים, שחקני כדורסל, רוכבי אופניים, גולשי סנובורד ועוד והיא מלאה ברגעים עוצרי נשימה ומעוררי השראה, ביניהם גם הקטע הבא בו קייסי קטנזרו עושה היסטוריה והופכת לאשה הראשונה שמשלימה את המסלול (ופותחת את הדלת לרבות וטובות אחריה בהמשך).

 

LeRanch

New member
מלכת הדרום 2


דרמת המתח חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה מספרת את סיפורה העוצמתי של תרזה מנדוזה (אליס ברגה), אישה צעירה שנאלצת לברוח ממקסיקו ולחפש מקלט באמריקה, לאחר שבן זוגה, סוחר הסמים, נרצח באופן לא צפוי. בדרך, היא חוברת לדמות מעברה במטרה להפיל את מנהיג כנופיית הסחר בסמים שגרם למנוסתה. תרזה היתה בחורה צעירה וענייה משכונות המצוקה במקסיקו, שמצאה דרך לצמוח מתוך מצבה חסר התקווה – בתחילה התאהבה באחד מחברי קרטל הסמים, ומאוחר יותר, הקימה אימפריית סמים משל עצמה והפכה לאחת הנשים העשירות בעולם. היא למדה בדרך הקשה, שאינה יכולה לסמוך על איש פרט לעצמה, ושעליה להישאר תמיד צעד אחד לפני כולם, אם היא רוצה להישאר בחיים. וכשייאושה הפך לנחישות, החל מסעה להפוך ולהיות מלכת הדרום.

הסדרה מבוססת על הרומן המצליח La Reina Del Sur של הסופר ארטורו פרז-רוורטה. שחקנים נוספים: ג'סטינה מקאדו ("עמוק באדמה"), המקי מדרה ("העשב של השכן"), פיטר גדיוט ("תות").

 

LeRanch

New member
בייבי דאדי 6 - עונת הסיום


הקומדיה האהובה מבית Freeform חוזרת בעונה שישית ואחרונה.

הסדרה עוקבת אחר בן, ברמן בשנות ה-20 לחייו המגלה להפתעתו שלסטוץ חד פעמי שהיה, יש השלכות מרחיקות לכת על חייו, כשהוא מוצא על סף דלתו תינוקת קטנה. בן מחליט לגדל את ביתו, יחד עם אחיו דני, חבריו הטובים ריילי וטאקר ואימו בוני.

בפתיחת העונה החדשה, בן ממשיך לחפש אחר הבחורה שפגש חודש לפני כן במכבסה ובמונית, ריילי בהריון, חוששת מן הלידה ומהאימהות ובעיקר חשה חוסר נוחות מעינה המשגיחה של בוני ומבקשת מדני לעודד את בוני ובראד לצאת לטיול שלהם מסביב לעולם, אך רגע לפני שהם יוצאים, בראד נעצר באשמת הונאה ובוני מבקשת מריילי שתייצג אותו. טאקר חוזר מלוס אנג'לס ומסרב לשתף את חבריו בחוויה הקשה שעברה עליו שם.

 

LeRanch

New member
אימת המתים המהלכים 3


בעונה השלישית והחדשה של אימת המתים המהלכים המשפחה מתאחדת למפגש אלים בגבול ארה"ב-מקסיקו.

גבולות בינלאומיים מטשטשים כשהעולם מגיע לקיצו והדמויות שלנו מנסות לבנות מחדש, לא רק את החברה האנושית אלא גם את משפחתם.

מדיסון התאחדה עם טראוויס, אבל אלישה שבורה מהעובדה שרצחה את אנדרס. ניק נמצא מרחק של קילומטרים ספורים מאמו והפעולה הראשונה שלו כמנהיג גרמה להתקפה על לוסיאנה ע"י קבוצת מחתרת אמריקאית. הזוג אומנם ברח ממות אך ניק כבר לא חש בלתי מנוצח כמו פעם.

סטרנד מתחיל לחשוב על ניצול המטבע החדש בעולם והשבי של אופיליה יבחן את היכולות שלה לשרוד - האם היא תרתום את האכזריות שירשה מאבא שלה לטובתה?

 

LeRanch

New member
פילדלפיה זורחת 12


עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה, שחודשה כבר לשתי עונות נוספות.

פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו"די" (דיאנדרה) – בעליהם של "פאדי'ס" פאב אירי מקומי חצי כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים.

העונה החדשה נפתחת בפרק מיוזיקל שבו תאונה מוזרה בה מעורבים שמיכה חשמלית ומכשיר וידאו המנגן את הסרט The Wiz, גורמת לחבורה להפוך לאפרו-אמריקאים. עכשיו עליהם למצוא דרך לבטל את הכישוף, תוך שהם בורחים מהשוטרים שבטוחים שהם פושעים. בפרק 2 מתארחים בהופעת אורח קצרה דיויד בניוף ודי.בי. וייס (היוצרים של "משחקי הכס") כשומרים משועממים בפארק מים בו החבורה מבלה.

 

LeRanch

New member
חתונה ממבט ראשון 3


הניסוי החברתי שסחף את אמריקה. סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש.

הזוגות בעונה החדשה הם: ונסה נלסון, מנהלת אירועים בת 26 וטראס ראסל, איש מכירות רכבי יוקרה בן 27, אשלי דוהרטי, סטודנטית לסיעוד בת 30 ודיויד נורטון, מנהל חשבונות בן 29, וסמנת'ה רול, בנקאית בת 30 וניל בולוס, קצין ציות בן 31.

 

LeRanch

New member
טי.ג'יי מילר: ספיישל סטנד-אפ


כוכב "עמק הסיליקון" הסטנדאפיסט טי.ג'יי. מילר, עולה על הבמה במופע סטנד אפ שצולם במהלך מסע ההופעות שלו, עבור HBO. המופע, שצולם בעיר הולדתו דנבר, מציג את ההומור המוזר, המביך והמבדר להפליא של מילר, אליו יצטרפו על הבמה אשתו הקומיקאית קייט מילר והקומיקאי ניק וטרוט.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
תוכניותיי, אבל קודם...

למה אתה ער ב-7:00 בבוקר יום שבת, אורן?


&nbsp
התכניות שלי הן... "מגורש 2", "לגיון", אולי "סטאר" וייתכן שגם את "אני יודע מי אתה."
&nbsp
 

LeRanch

New member
כוחו של הרגל


שלא תדע מתי אני מתעורר בימים רגילים..
 
למעלה