"הטובות לקרב" הרבה יותר טובה מהאישה הסבירה

trilliane

Well-known member
מנהל
"הטובות לקרב" הרבה יותר טובה מהאישה הסבירה

קיבלנו סדרה הרבה יותר טובה ומהודקת, פחות דמויות משנה מעצבנות ובעיקר פחות אלישה! כ"כ עייפנו מהדמות הזאת ובעיקר מה"חבילה" המעיקה שהיא סחבה על גבה – הילדים המעיקים, הבעל הסורר, החמות הדביקה, האם המטורללת, האח הנודניק והמאהב הבלתי נלאה שסירב להיעלם גם כשחשבנו שאין יותר סיכוי שנראה אותו.

איזה כיף שלדאיין אין משפחה והחיים שלה הם העבודה! (ובעלה סבבה). איזה כיף שהסדרה הנוכחית לא מייגעת אותנו עם שלל עלילות סבון מיותרות! איזה כיף שהיא מתמקדת בעיקר ולא בטפל! והכי כיף שהיא החזירה למסך כמה מהדמויות הכי שוות שהיו בסדרה המקורית, ועכשיו אפשר להתמקד רק בהן, הידד! שרק תמשיך כך.
 

is00

New member
כשהם יגיעו לעונה 4 או 5 בסדרה...

תוכלי לעשות השוואה הוגנת ביניהן.
אני מוצא את "הטובות לקרב" כמיחזור מייגע של "האישה הטובה", בינתיים. אבל זה אני.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא רלוונטי. ראשית, כי מה שעצבן אותי אז היה כך מלכתחילה

ולאורך כל הסדרה; ושנית, כי זו לא סדרה שמתחילה מאפס ואין סיבה להתייחס אליה ככזו. כמובן, אם מבחינתך היא "מחזור מייגע" למה לצפות בה? זה לא שהפרקים היו שונים במהותם עד כה. אנחנו התלהבנו כבר מהפרק הראשון והפרקים שומרים על אותו קו בסה"כ.
 

is00

New member
לא מתחילה מאפס?

דווקא לדעתי הם כן ניסו להתחיל מסוג של אפס ברגע שדיאן עזבה את הפירמה שלה ואז קרה מה שקרה והיא התחילה "מההתחלה" בפירמה חדשה.
בכלל חלק מהדמויות שהוצגו כבר ב"האישה הטובה" לדעתי קיבלו מתיחת פנים רצינית לסדרה הזאת.
בכל מקרה - היו לך 7 עונות ומעל 150 פרקים של "האישה הטובה" ובקושי 6-7 פרקים של "הטובות לקרב" וכבר קבעת שהיא הרבה יותר טובה. מצטער, אבל אני חושב שזה ממש לא הוגן.
אה ואם כל כך סבלת מ"האישה בטובה" למה בכלל לצפות בה?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא. לא הייתה בה כמעט הצגת דמויות של הדמויות הוותיקות

לא שאי אפשר להצטרף אליה גם ככה, אבל הם בונים על כך שהצופים מכירים. אין לי מושג על איזו "מתיחת פנים" אתה מדבר. דאיין עצמה בונה את עצמה מאפס כלכלית, הסדרה ממש לא.

לא קבעתי שהסדרה טובה יותר; הבעתי את דעתי שהיא טובה יותר בשבילי. אני נהנית ממנה יותר. אין פירוש הדבר שלא נהנינו מ"האישה הסבירה" (כך אנחנו קוראים לה מראשיתה...) אלא שהיו בה לא מעט אלמנטים מיותרים שהיינו שמחים לוותר עליהם. חלקם העיקו קלות בזמן אמת, את חלקם אנחנו קולטים עכשיו, בדיעבד, מתוך ההנאה הגבוהה יותר בצפייה בלעדיהם.
 

הלדיל

New member
לדעתי היה צריך לדבוק בתוכנית המקורית

ולהחליף את הזוג קינג בכותבים ראשיים שייתנו זווית ראייה חדשה לדמויות. מנקודת המבט שלי, העובדה שהעלילה המרכזית של העונה אין לה קשר לדיאן אלא בצורה די רופפת מעידה על הקושי של הזוג קינג להחליף דיסק לגבי דמותה של דיאן (הם רגילים לכתוב אותה כבעלת ברית, מנטורית ואויבת לסירוגין של אלישה. היא לא אמורה להיות הגיבורה של הסדרה). העלילה של מאיה רינדל, לדעתי, יכלה לעבוד עם דיאן עם קצת עבודה יצירתית. דווקא ציפיתי שהם ירחיבו יותר על המשפחה של דיאן אחרי שלא שמענו עליהם כלום בסדרת האם. לדעתי, לכתוב דמות כדיאן כדמות ראשית קשה יותר מלכתוב מישהי כמו אלישה או מאיה. האתגרים שמישהי כמוהה עומדת בפניהם דורשים יותר דמיון ושיהוו אתגר לכישורים ולאינטלקט שלה.
 
"האישה הטובה" גמרה בזמן, והשאירה את הבמה לגירסה משודרגת שלה

השאירו בחוץ את אלישיה פלורק ובעלה, שהתחילו לייגע - ומתמקדים בדמויות המשנה הכי מעניינות.
רק חבל לי שאיליי גולד, היועץ הפוליטי, נשאר בחוץ. היה שווה ספין-אוף בזכות עצמו....
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חולה על אלן קאמינג
אם כי זו סדרה ממוקדת נשים

(וטוב שכך, אני לגמרי בעד) והוא היה עלול לגנוב פוקוס.

גם ב"האישה הסבירה" לא חסרו נשים, כמובן, בפרט אלישע (כך אנחנו קוראים לה...
) עצמה, אבל היא הייתה לא מעט גם בצל בעלה או לצד גבר אחר או עם הילדים, ועכשיו המיקוד הרבה יותר משפטי ואני בעד.

העוול הגדול ביותר בעיניי הוא פרק הסיום של הסדרה. לא רק שהוא לא היה מי-יודע-מה "סיומי", הוא סיים בשתי דמויות נשיות שרבות/נעלבות בשם בעליהן ולא בשל עצמן. עצבן אותי בטירוף.
 

גםצופה

Member
מנהל
בעיני את מרגישה כך

כי למרות שהיא ספין אוף - באיזה מקום זאת סדרה חדשה...
(האם מדובר גם בכותבים חדשים ?)
&nbsp
את 'האישה הטובה' סיימו בזמן ואם היו ממשיכים בסוף באמת היינו כולנו מרגישים קצת אובר...
&nbsp
אני עדיין לא התחלתי לצפות בה - היא מחכה לי במקס (התכנון שלי לנסות לראות אותה בחופשת פסח -אבל גם זה לא בטוח יצא...)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, להפך; אני מרגישה שהיא ממש המשך של אותו הדבר

רק בלי אלמנטים שהעיקו עליי במקור (חלקם אני קולטת רק בדיעבד). יש לציין שלא עקבנו אחרי "האישה הסבירה" בזמן אמת אלא צפינו בה במרתון בחודשים האחרונים, רק אחרי שהסתיימה, למעשה. כך שמבחינתנו זה המשך רציף (ואלה אותם יוצרים, לשאלתך).
 

גםצופה

Member
מנהל
לראות את זה ברצף זה יכול להתיש...

באישה הטובה היו עונות טובות ועונות חלשות - לדעתי העונה האחת לפני אחרונה היתה טובה - האחרונה באיזה מקום העיקה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הותשנו; היו דמויות מעיקות, רובן היו כאלה מלכתחילה

אבל ברגע שהמינון שלהן עלה או שהעלילה לא הפסיקה להתמקד בהן זה העיק עלינו. באופן כללי אנחנו מעדיפים דרמת בית-משפט ופחות סבונייה משפחתית. גם כל הקטע הפוליטי בסדרה היה ככה-ככה. אנחנו בוגרי "הבית הלבן" (סדרה שצפינו בכל עונותיה הרבה יותר מפעם אחת) וסדרות נוספות, ויש לנו למה להשוות. בקיצור, השאיפות הפוליטיות של מר פלוריק, אמו הבלתי נסבלת, הילדים הנודניקים, מנהלת הלשכה וכו' עניינו אותנו כקליפת השום וסתם נתקעו בין תיקים משפטיים מעניינים הרבה יותר.

(ספוילרים כלליים לסדרה, לטובת מי שלא ראה ואכפת לו ומשום מה קורא את ההודעה הזאת...) הרומן/המתח המיני הבלתי נגמר בין ויל לאלישע היה בלתי נסבל. בכל פעם שחשבנו שזהו, מיצינו, זה המשיך כמו מסטיק... זה היה מתיש. גם מערכת היחסית של קלינדה ובעלה הייתה מזעזעת ודי הרסה את הדמות, שעד אז הייתה מגניבה למדי, אבל הפכה למוזרה ובלתי הגיונית בעליל.

בשורה התחתונה, המיש-מש לא עבד לנו טוב. החלקים המשפטיים היו מצוינים, השאר התנדנד בין חביב למייגע ומיותר. בינתיים ב"הנשים הטובות" המיקוד הוא חזק בנושא המשפטי וגם המעט שיש מסביב קשור קשר הדוק לנושא המשפטי ולא מתפזר או נמרח יותר מדי (וכך אנחנו מקווים שיישאר
).
 

גםצופה

Member
מנהל
נדמה לי שככל

שמתקדמות העונות - הכותבים מתחילים להשתגע וליצור עלילות לא הגיוניות, חלק אפילו די מטורפות... כמו המתח בין אלישיה לויל, המקרים שפתאום קראו לילדים של אלישיה, הסיפור של קלינדה ובעלה (שכמדומני בכלל לא הוזכר בעונות הראשונות ועוד....)
&nbsp
כשרואים את זה בקצב שידור הסדרה לא תמיד זה מפריע - כשרואים את זה במרתון זה לעתים קצת מציק...
&nbsp
המון סדרות התחלתי לנטוש בעונות מאוחרות - כי העלילה התחילה לעצבן ולהיות לא הגיונית באיזה שהיא מידה - כמו הומלנד (נדמה לי שראיתי את 3 העונות הראשונות...), עד עצם היום הזה...
&nbsp
זה לא קורה אצלי בכל הסדרות, אבל יש סדרות שהעלילה מתחילה להיות יותר מידי לא הגיוניתי שאני מעדיפה לנטוש...
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לרוב זה לא היה מטורף או בלתי הגיוני, פשוט משעמם/מעצבן/מעיק

חוץ מהבעל של קלינדה. כ"כ לא מתאים לדמות שקשה לתאר, וגם לא ברור לשם מה זה היה טוב... איזה קו עלילה מחורבן, קשה לתאר.

אגב, הומלנד אנחנו עדיין רואים (עוד מעט נצפה בעונה האחרונה שבדיוק נגמרת). היא מטופשת ולא כ"כ ריאליסטית, זה ידענו מזמן, אבל בסה"כ צפייה חביבה למדי.
 
למעלה