אפריל 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

אפריל 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


"כבודו" - סדרת דרמת מתח מקורית ומסעירה.
יובל סמו חוזר עם "השוטר הטוב" לעונה שנייה
עונות חדשות של "עמק הסיליקון", "Veep", "סליפי הולו" ו"אימפריה".
עונת הסיום של "הנותרים".
סדרות משובחות מבריטניה
ועוד ועוד.....
 
כבודו

כבודו

הסדרה הישראלית הראשונה שמשודרת ב-4K

פרק ראשון בבכורה החל מ-30 במרץ 2017 ב-VOD

שידור שבועי בימי שבת, החל מ-8 באפריל 2017 בשעה 22:00 ב-Oh


שי, בנו בן ה-17 של שופט השלום המבריק מיכה אלקובי (יורם חטב), מעורב
בתאונת פגע וברח. הוא פוגע ברוכב אופנוע ופוצע אותו אנושות. שניות לפני שמיכה מסגיר את בנו יחידו למשטרה, מתגלה לו זהות הקורבן: בן למשפחת פשע רצחנית שאצלם כללי המשחק שונים מאלה שהוא מכיר ממרומי כס השופט. בניסיון להציל את חיי בנו הוא מוצא את עצמו במדרון חלקלק, שגורם לו לעשות דברים לא פחות חמורים מאלה ששפט ושלח לכלא. ניסיונו להיפטר מהרכב המעורב בתאונה בתחילת הסדרה, מצית מלחמה ישנה בין משפחות הפשע, גורר פנימה את חברו הטוב והקהילה הבדואית והסוד של מיכה ושי שולח גרורות ופוגע בסביבתם, בחבריהם ובכל המעורבים בפרשה.

שחקנים: יורם חטב, אלמה דישי, הישאם סולימאן, לוסי אהריש, תום חגי, ארז עובד, אילנית בן יעקב, ג'יטה מונטה, דני שטג ועוד.

יוצרי הסדרה: שלמה משיח ורוני ניניו.

תסריטאי ראשי: שלמה משיח

במאי: רוני ניניו.

 
השוטר הטוב 2

השוטר הטוב 2

פרק ראשון בבכורה החל מיום שני, 3 באפריל 2017 ב-VOD
,
שידור שבועי בימי רביעי, החל מ-5 באפריל 2017 בשעה 20:30 ב-Comedy
.


יובל סמו, הקומיקאי הענק, חוזר אל חבריו מתחנת המשטרה, בדמותו של השוטר דני קונפינו, לדני מחכה תקופה של התרחשויות לא צפויות, שמטלטלות את עולמו האישי והמקצועי וגורמות לו לחשוב מחדש על חייו. עם כניסתו לתפקיד של המפכ"ל החדש, אלשייך, התחנה נכנסת למתח ודריכות, כשעל הפרק צצות שאלות כמו מקצועיות, תדמית ציבורית, גאוות יחידה ושפם כן או לא.

שחקנים: יובל סמו, גיא לואל, יגאל עדיקא, אורטל בן שושן, לואי נופי, ליאורה ריבלין, אורי גבריאל, צחי גראד, ורד פלדמן, אלון חימאווי ואחרים.

יוצרי הסדרה: ארז אבירם ותומר אבירם

מפיק: יואב גרוס

תסריטאים: ארז אבירם ותומר אבירם

במאי: תומר אבירם.

צלם: אורי אקרמן.

עורכים: יפעת תדמור, אייל בש, קובי אור כהן, נדב לזר ולירון לנגר

יועץ מוזיקלי: ליאור אבירם.

 
נמלטים 2017 Prison Break

נמלטים 2017 Prison Break

ימי רביעי, החל מ-5 באפריל 2017 בשעה 05:30 (במקביל לשידור בארה"ב) ובשידור נוסף בשעה 21.15 ב-Action
.

כל פרק יעלה ל-VOD
מיד עם שידורו ובקטגוריית Binge
כבר זמינות כל העונות הקודמות של הסדרה.


האירוע הטלוויזיוני המרגש של השנה, במסגרתו חוזרים למסכי הטלוויזיה וונטוורת' מילר ודומיניק פרסל בתפקידם האייקוני כמייקל סקופילד ואחיו לינקולן בורוז, במיני סדרה בת 9 פרקים.

7 שנים לאחר סיומה של הסדרה המקורית, השלב הבא בסיפורה של "נמלטים" יהיה מסעיר, מרתק ומותח ויחזיר את הריגוש שהבעירו העונות הקודמות.

יוצר הסדרה פול שורינג, חוזר לכתוב את כל תשעת הפרקים ויחד עם מילר ופרסל ישובו גם שרה ווין קאליס (שרה), אמורי נולסקו (סוקרה), רוקמונד דנבר (סי-נוט), רוברט נאפר (טי-באג) ופול אדלסטיין (קלרמן).

הסדרה החדשה פוגשת את הגיבורים כ-7 שנים לאחר אירועי סיום העונה הרביעית, כשחבריו ואהוביו של מייקל סקופילד קברו אותו, לאחר מאבק במחלה. אך כעת מסתבר שמייקל עודנו בחיים, ולאחר שנים של עבודה עבור ארגון טרור, הוא כלוא עכשיו באחד מבתי הכלא הקשים ביותר בעולם, בתימן. כשלינקולן ושרה מגלים שמייקל חי, הם חוברים יחד לתכנן את הבריחה הגדולה ביותר בכל עונות הסדרה. אל המשימה מצטרפים או נגררים גם חבריו ואויביו, הנמלטים הידועים לשמצה מכלא "פוקס-ריבר", טי-באג, סוקרה וסי-נוט.

כוכבים אורחים נוספים במהלך העונה יהיו מארק פויירסטיין ("רופא להשכיר") כסקוט נס, בעלה של ד"ר שרה טנקרדי והאב המאמץ של ילדם של שרה ומייקל, ענבר לביא הישראלית בתפקיד שיבה, מושא אהבתו של לינקולן, וריק יון ("למות ביום אחר") הוא ג'ה, גנב זהויות גאון.

 
גאון - Genius

גאון - Genius

ימי שבת, החל מ-29 באפריל 2017 בשעה 21:45 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ישדר לראשונה בשידור בכורה סדרת דרמה.

הסדרה "גאון", בכיכובם של זוכה האוסקר ג'פרי ראש ("ניצוצות", "נאום המלך"), המועמדת לאוסקר אמילי ווטסון ("לשבור את הגלים"), ג'וני פלין, טי.אר. נייט ("האנטומיה של גריי"), סת' גייבל, וינסנט קרטיזר ואניה בוקשטיין, מספרת את הסיפור המוכר למעטים בלבד, על חייו האישיים והסוערים של אחד הסמלים הבולטים ביותר של המאה ה-20, אלברט איינשטיין.

הסדרה עוקבת אחר חייו של המדען היהודי המבריק, זוכה פרס נובל לפיזיקה ומגלה כיצד הפך איינשטיין, הפקיד היצירתי במשרד הפטנטים, שהתקשה לקבל משרת הוראה והיה לכוד בנישואים כושלים, למפענח סודות האטום והיקום באמצעות תורת היחסות שהגה ועוסקת באדם שמאחורי ההישגים המדהימים, פעילותו הפוליטית, חיי המשפחה שלו ומערכות היחסים המורכבות שקיים. לצד הקשרים האישיים מלאי התהפוכות. הסדרה מציגה גם את הישגיו המדעיים יוצאי הדופן של איינשטיין.

את איינשטיין הצעיר מגלם ג'וני פלין ובתפקיד איינשטיין הבוגר, זוכה פרס האוסקר, ג'פרי ראש. עוד מככבים: אמילי ווטסון כאשתו השנייה של איינשטיין, ניקולס רו ועוד רבים וטובים. אניה בוקשטיין הישראלית משחקת אף היא בסדרה בתפקיד מרגריטה קוננקובה, המאהבת האחרונה של איינשטיין.

הסדרה מבוססת על ספרו רב המכר של וולטר אייזקסון: "חייו והיקום שלו" ומפיקים אותה רון הווארד, שאף מביים את הפרק הראשון ובריאן גרייזר.

 
בלתי נשכח 2 Unforgotten

בלתי נשכח 2 Unforgotten

ימי חמישי, החל מ-6 באפריל 2017 בשעה 23:00 ב-Oh
.
החל מתאריך זה, כל הפרקים יהיו זמינים בקטגוריית London
ב-VOD
.


סדרת דרמת המתח המצליחה מבית ITV הבריטית, שהייתה מועמדת לפרס ה-BAFTA (פרס האקדמיה הבריטית לקולנוע ולטלוויזיה) לשנת 2016 וזכתה לביקורות משבחות, חוזרת בעונה חדשה.

בתוך מזוודה, שנמשתה מן הנהר בלונדון, נמצאים שרידים של שלד ישן. החוקרת קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר, "Spooks", "בבילון") ושותפה סאני חאן (ראנג'יב באשקר) פותחים בחקירה, במטרה לגלות את זהותו של האיש, שנראה שנמצא בתחתית הנהר כבר 25 שנים. החקירה מובילה אל שלושה אנשים שעל פני השטח לא נמצא קשר ביניהם: בברייטון חיים עורך הדין הפלילי קולין אוסבורן (מארק בונאר, "קטסטרופה") ובן זוגו סימון, שנמצאים בשלבים האחרונים לאימוץ ילדה בת 10, בלונדון אנחנו פוגשים את האחות מריון קלסי (רוזי קוולירו, "יומני הרופא הצעיר", "מרגל"), שנאבקת לשמור על הגבולות בעודה מפתחת יחסים אישיים עם מטופלת צעירה במחלקתה, ובסאלסברי, המורה שרה מחמוד (באדירה טימימי, "איסט אנדרס", "הולבי סיטי") מועמדת לקידום, אך מתקשה להציג את חוזקותיה בפני הנהלת בית הספר. החוקרים חושפים סודות נשכחים הקבורים עמוק ואשר יש להם השפעה דרמטית על החקירה שלהם ועל חייהם של החשודים. גילויים האיטי של הסודות על ידי קאסי וסאני, בעודם רודפים אחרי הרוצח, ישנה את הדינמיקה במשפחות המעורבות, ובין החשודים לאהוביהם, לעד.

כמו העונה הראשונה, גם העונה השנייה זכתה לשבחים מכל עבר:
ה"טלגרף" כתב: "דרמת הבלשים של העשור.."
ה-"TV Times" כתב: "אחד מרגעי השיא של השנה.. הופעה מסעירה באמת.. סיום מדהים".
ה"סאנדיי טיימס" כתב: "הסדרה יוצרת מתח מרשים.. ומציבה תגליות ופתרונות מסקרנים בכל צעד", "דיילי מייל" כתב: "שיעור כושר מעורר למוח.. 'בלתי נשכח' מצריכה מאמץ מחשבתי, אבל מתגמלת את צופיה על כך. כתיבה ומשחק מבריקים".

 
סמוך על סול 3 Better Call Saul

סמוך על סול 3 Better Call Saul

ימי רביעי, החל מ-12 באפריל 2017 בשעה 22:00 ב-Oh
וב-VOD
.


סדרת הבת המצליחה, ללהיט זוכה האמי "שובר שורות", המתחקה אחר עלילותיו של סול גודמן בשנים שלפני סדרת האם, חוזרת בעונה חדשה.

העונה השנייה הסתיימה כשצ'אק, הנחוש למנוע מאחיו לעסוק בעריכת דין,עורך הונאה משוכללת שבמהלכה הקליט את ג'ימי כשהוא מודה בדבר עבירה וכשמייק מתכנן להרוג את הבוס הסוציופת של הקרטל, הקטור סלמנקה. התערבות מבשרת רעות גורמת לו להוריד את האצבע מההדק ומעלה שאלות לגבי השחקנים הנוספים במשחק.

בפתיחת העונה החדשה, תוצאותיה של התרמית של צ'אק, מעמידה במבחן את מקצועיותם של ג'ימי וקים (ריה סיהורן) ואת מערכת היחסים שלהם. האיום הקיומי הקבוע על חייהם, דוחק את המצפן המוסרי המגמגם של ג'ימי, אל הגבול. באותו הזמן, מייק מחפש אחר מתחרה, שנראה שיודע כמעט הכל עליו ועל העסק שלו. וככל שהעונה תתקדם, דמויות נוספות יוצגו וסיפורים נוספים ישפכו אור על העתיד המוכר לנו מהעולם של "שובר שורות".

 
רלינגטון פלייס - Rillington Place

רלינגטון פלייס - Rillington Place

ימי חמישי, החל מ-13 באפריל 2017 בשעה 22:00 ב-Oh
.
החל מתאריך זה, כל הפרקים יהיו זמינים בקטגוריית London
ב-VOD
.


מיני סדרה חדשה בת 3 חלקים מבית ה-BBC, המבוססת על הסיפור האמיתי והמזעזע של הרוצח הסדרתי הידוע לשמצה, ג'ון רג'ינאלד כריסטי. משפט הרצח והסיקור העיתונאי סביבו היו לסנסציה בבריטניה ולמאורע לאומי שאין מי שלא מכיר אותו בממלכה (בדומה לסיפור רוז פיזאם או תאיר ראדה בארץ, ואפילו בעוצמות גדולות יותר).

הסדרה שופכת אור על דמותו המפלצתית והמתעתעת של כריסטי ויחסיו עם אשתו.

ב-1950 הוצא להורג טימותי אוונס באשמת הריגת ביתו התינוקת, ג'רלדין ואשתו, בריל (ג'ודי קומר, כוכבת "שלוש עשרה" ו"דוקטור פוסטר"), אך עד לרגעיו האחרונים אוונס עמד על כך שהוא חף מפשע. שנים לאחר מכן גילוי מבעית חשף ששכנו, העד המרכזי של התביעה, רג' כריסטי, לא זו בלבד שרצח את בריל וג'רלדין הקטנה, אלא הרג במו ידיו שש נשים נוספות וביניהן גם את אשתו אסטל. טים רות' וסמנת'ה מורטון מגלמים את רג' ואסטל, בסדרת הדרמה והמתח, המתרחשת באפלת ביתם ברחוב רילינגטון פלייס 10 ומנסה לדמיין את מערכת היחסים בין כריסטי, אשתו והזוג אוונס הצעירים והחפים מפשע. איך הצליח כריסטי לחמוק מעונש על פשעיו כל כך הרבה זמן, איזו השפעה מעוותת הייתה לו על בריל וטימותי ואיך הצליח להונות את השופט והמושבעים עד כדי כך שישלחו אדם חף מפשע אל מותו?

עיתון "הגארדיאן" הבריטי השתפך על המשחק המשובח של רות' ומורטון והתפעל מהסדרה: "זה סיפור שסופר פעמים רבות לפני כן, אבל הצורה בה הסדרה שוטחת את המניפולציה, ההפללה, חוסר האשמה העצמית, הפשרות והאומללות, הנובעת ממעשיו הנוראיים של אדם אחד, מעולם לא נעשתה טוב יותר".

 
אני יודע מי אתה - Sé quién eres

אני יודע מי אתה - Sé quién eres
החל מיום חמישי, 20 באפריל 2017 בקטגוריית Binge
ב-VOD
.


סדרת דרמת מסתורין חדשה ומשובחת מספרד, הנמצאת בפריחה של דרמות משובחות השנה.

גבר בן 55 בערך, נמצא מטייל לאורכו של כביש שומם. מבגדיו הקרועים ופניו הפצועות נראה שעבר תאונת דרכים, אך הוא אינו זוכר מיהו או איך הגיע לשם. אין לו תעודות, אין לו טלפון נייד או כל דבר אחר שיכול לעזור לגלות את זהותו. הוא בשכחה מוחלטת. שמו של האיש חואן אליאס, עורך דין פלילי מצליח, בעל שאיפות להפוך לדיקן האוניברסיטה והמרצה המבוקש ביותר בארץ בתחום האתיקה. לחואן ילד בן 19, שמעריף אותו, וילדה מרדנית בת 11, מנישואיו לשופטת אליסיה קסטרו, נישואים המבוססים לא רק על אהבה עזה אלא גם על כנות ושותפות מלאות. הרופאים ממליצים שאליאס יחזור הביתה, ומקווים ששהייה בסביבה מוכרת ותומכת, תעזור להשיב את זכרונו. כשהוא חוזר הביתה, חואן מגלה מחדש איזה אב ובעל הוא היה ומנסה לשחזר את הקשרים הרגשיים שהיו לו בעבר. זו אינה משימה קלה עבורו וגם לא האתגר היחיד שיעמוד בפניו. כשהמשטרה מוצאת את רכבו המפורק של חואן, היא מוצאת גם את הטלפון של אנה, אחייניתו בת ה-23 ותלמידה שלו, שנעלמה בליל התאונה. הראיות מצביעות על כך שככל הנראה, חואן הרג אותה. כעת, עליו למצוא דרך להוכיח את חפותו, למרות שהוא עצמו אינו בטוח אם הוא אשם או לא.

 
Veep עונה 6

Veep עונה 6

החל מיום רביעי, 19 באפריל 2017 בשעה 22:45 ב-Oh
.
ובבכורה החל מיום שני, 17 באפריל 2017 ב-VOD
.


סדרת הסאטירה העוקצנית של רשת HBO, זוכת פרס האמי לסדרה הקומית הטובה ביותר, בכיכובה של זוכת האמי לשחקנית הראשית בסדרה קומית, ג'וליה לואי-דרייפוס, שבה בעונה שישית.

העונה החדשה מתחילה כשנה לאחר אירועי סיום העונה החמישית, שבה סלינה הפסידה בהצבעה בסנאט ואיבדה את הנשיאות. כעת, כשהיא אינה נושאת במשרה ציבורית, לראשונה מזה שנים רבות, היא מחפשת דרך לשמור על מורשתה ולמצוא את מקומה בעולם, בעוד מרבית עובדי הסגל שלה יצאו לדרך חדשה, כדי להגשים את שאיפותיהם האישיות.

הסדרה עטורת השבחים ואהובת הקהל ממשיכה לעקוב אחר קבוצת הלא-יוצלחים הזו, שמנסים להשאיר אחריהם חותם, בעודם מנווטים בנוף הפוליטי הסבוך של וושינגטון.

 
עמק הסיליקון 4 Silicon Valley

עמק הסיליקון 4 Silicon Valley

החל מיום רביעי, 26 באפריל 2017 בשעה 23:15 ב-Oh
.
ובבכורה החל מיום שני, 24 באפריל 2017 ב-VOD
.


עונה חדשה לסדרה הקומית של מייק ג'אדג' עבור רשת HBO, שהייתה מועמדת לפרסי האמי וגלובוס הזהב, לסדרה הקומית הטובה ביותר, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון, בו האנשים המוכשרים והמוצלחים ביותר, הם דווקא אלה שלא מצליחים להתמודד עם ההצלחה.

בעונה הרביעית, חבורת "פייד פייפר" ממשיכה לעבוד במרץ על אפליקציית הוידאו-צ'אט שלהם, "פייפרצ'אט", אבל ריצ'ארד (תומאס מידלדיץ') מתקשה לוותר על החלום שלו למצוא שימוש מתאים והולם יותר, לאלגוריתם שיצר. ארליך מחפש את הפריצה הגדולה הבאה שלו, ביג הד מנסה את מזלו באקדמיה, ב"הולי", גאווין חש מאויים מג'ק ברקר, בזמן שמוניקה מנסה לחזור ל"רוויגה" לאחר הקשיים שהציבה בפניה לורי.

 
הנותרים 3 The Leftovers

הנותרים 3 The Leftovers

ימי שני, החל מ-17 באפריל 2017 בשעה 04:00 ובשידור נוסף בשעה 22:00 ב- Oh
וב-VOD
.


עונה שלישית ואחרונה לסדרה של דיימון לינדלוף ("אבודים") וטופ פרוטה ("אוז") עבור רשת HBO, בכיכובו של ג'סטין ת'רו, על שתי משפחות הנאבקות להתמודד עם תוצאות האירוע המכונן בו 2% מאוכלוסיית העולם, נעלמו באופן בלתי מוסבר. 140 מיליון בני אדם נעלמו ברגע אחד.

4 שנים לאחר אירועי סיום העונה השנייה וכמעט 7 שנים לאחר ההיעלמות הגדולה, אנחנו פוגשים את משפחות גריווי ומרפי בעיר מירקל שבטקסס, מתאחדות יחד ומנסות מתוך ייאושן, ליצור מערכת ערכים שתנסה לענות בצורה טובה יותר, על השאלות הזקוקות לתשובה.

כצופים, אנחנו מבינים, שהעולם עומד בפני דבר ענק שעתיד להתרחש וקשור בקשר עבות למשהו שקרה בסמוך להיעלמות וגרם שנים אח"כ לסחרור שמביא את כולם למסע אחרון אל יבשת אוסטרליה, שם מתרחשת מרבית העונה, לשיא מרגש שיסיים את הסדרה.

 
הון שלטון - Incorporated

הון שלטון Incorporated

ימי חמישי, החל מ-27 באפריל 2017 בשעה 22:00 ב-Action
.
החל מתאריך זה, כל הפרקים יהיו זמינים בקטגוריית Binge
ב-VOD
.


סדרת דרמת פעולה ומדע בדיוני, בהפקתם המשותפת של בן אפלק ומאט דיימון.

השנה 2074 והעולם נשלט על ידי ארגונים וחברות ענק המחזיקות במירב העוצמה והכסף. אותן חברות מוחזקות על ידי אחוז אחד בלבד מהאוכלוסייה, שחיים באיכות חיים גבוהה מאוד, עם עילית הציוד והטכנולוגיה הידועה לאדם, באזור הירוק. שאר האוכלוסייה חיה בגטאות, בתנאי מחיה ירודים, ברעב ועוני, באזור האדום.

בן לרסון (שון טיל), הוא מנהל בארגון הגדול בעולם "ספיגה ביוטק". הוא עובד תחת אליזבת (ג'וליה אורמונד), אמה המנוכרת של אשתו לורה. לבן יש זהות אחרת, סודית: במציאות שמו האמיתי הוא ארון, והוא פליט מהאזור האדום מחוץ למילווקי. ארון הסתנן לאזור הירוק כשהוא בזהות של בן, במטרה לחפש אחר אהובת נעוריו אלנה, שבצירוף מקרים מצער הפכה לנערת ליווי של המעמד הגבוה ב"ספיגה", במועדון היוקרתי "ארקדיה". ארון, בזהותו הבדויה, התקבל לעבודה ב"ספיגה" והתקדם בדרגות, בדרכים שונות, כדי שיוכל להיכנס למועדון האקסקלוסיבי ולהציל את אלנה. הוא מוכן לסכן הכל ולהסתכן בתוצאות קטלניות בדרך. מי שעוזרים לבן במשימתו הוא ת'יאו, אחיה של אלנה, שחי באזור האדום וריד, מסתננת נוספת לאזור הירוק שהצליחה להשיג זהות שאולה, הרבה לפני שבן עשה זאת.

 
סליפי הולו 4 Sleepy Hollow

סליפי הולו 4 Sleepy Hollow

ימי חמישי, החל מ-27 באפריל 2017 בשעה 22:45 ב-Action
וב-VOD
.


סדרת המתח והמדע הבדיוני "סליפי הולו" - העיבוד המודרני על אגדת "סליפי הולו" של וושינגטון אירווינג ,שזכה להצלחה גדולה - חוזרת לעונה חדשה.

לאחר 250 שנים בהן ישן, איכבוד קריין (טום מייסון) מקדיש את חייו וידיעותיו על העל-טבעי, להבסת הכוחות השטניים, שמטרידים את העיירה "סליפי הולו" בהווה. אך לאחר אירועי סיום העונה הקודמת, עולמו של קריין התהפך לחלוטין בעקבות מותה של שותפתו, אבי מילס. איכבוד הובל אל מחוץ לעיר על ידיד קבוצה מסתורית, שהבטיחה שתהפוך אותו לאחראי על הארגון למלחמה ברשע, שהקים לפני מאות שנים, לא אחר מאשר ג'ורג' וושינגטון. כעת קריין מוצא את עצמו בעיר חדשה, יש לו בני ברית חדשים והוא יוצא למשימה הכי חשובה אי פעם: להציל את עיר הבירה של האומה האמריקאית מאיומים מעולם אחר, שמטרתם לפגוע בכל דמוקרטיה על פני כדור הארץ.

 
נס רפואי 5 Saving Hope

נס רפואי 5 Saving Hope

ימי ראשון, החל מ-9 באפריל 2017 ב-VOD
, עם 5 פרקים ראשונים ופרק נוסף בכל שבוע.


סדרת הדרמה הרפואית המתרחשת בבית החולים "תקוות ציון" בטורונטו, חוזרת בעונה חדשה ואחרונה.

במרכז הסדרה, ד"ר אלכס ריד (אריקה דוראנס, לויס ליין ב"סמולוויל"), רופאה כירורגית בבית החולים. בן זוגה, ד"ר צ'ארלי האריס (מייקל שאנקס, "סטארגייט") יכול לראות את רוחותיהם של החולים שנמצאים בתרדמת, מסתובבים ברחבי בית החולים, לאחר שבעבר היה בעצמו בתרדמת בעקבות תאונת דרכים.

העונה הרביעית הסתיימה בנשף הענקת פרס של בית החולים, שהופרע על ידי אירוע ירי חמור, כשטום קרנשו, הרוצח שניסה לשכנע את צ'ארלי לעזור לו לנקות את שמו, ירה לכיוונו כדי להורגו.

בפתיחת העונה החמישית והאחרונה, נגלה מה עלה בגורלם של אלכס, צ'ארלי וחבריהם. דרמות רבות יפקדו את בית החולים בעונה הקרובה, הרופאים העסוקים ימשיכו להציל חיים וצ'ארלי ילווה רוחות נוספות בדרכן האחרונה, אך האם הסדרה תסתיים כפי שהחלה, בחתונתם של אלכס וצ'ארלי?

 
משפחת פוסטר 4 The Fosters

משפחת פוסטר 4 The Fosters

ימי שלישי, החל מ-25 באפריל 2017 בשעה 21:15 ב-Drama

וכבר כעת בקטגוריית Binge
ב-VOD
.


עונה חדשה לסדרת הדרמה המשפחתית האהובה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר, שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית, הכוללת ילדים ביולוגים, ילדים מאומצים וילדי אומנה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לנה אדמס ("בטיפול") ומשפחתן המיוחדת, שחיה בסאן דייגו. סטף ולנה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים ג'זוס ומריאנה, שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה, קאלי וג'וד, שהוצאו מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לנה.

העונה הרביעית מתחילה מיד עם סיום אירועי העונה השלישית, כשניק שבור הלב, שראה את מריאנה מנשקת את מאט, מגיע לבית הספר ובידו אקדח. הוא מאיים לפגוע בתלמידים. קאלי וברנדון מנסים לשער מה תהיה תגובתן של לנה וסטף לבשורה שקיימו יחסי מין וקאלי בטוחה שיחליטו לשלוח אותה לבית אומנה אחר. במהלך פרויקט צילום, קאלי מגלה לתדהמתה שאחד מאחיה האומנים מן העבר, מואשם ברצח.

 
אימפריה 3 חלק שני Empire 3B

אימפריה 3 חלק שני Empire 3B

ימי רביעי, החל מ-19 באפריל 2017 בשעה 22:00 ב-Drama
וב-VOD
.


"אימפריה" חוזרת בפרקים חדשים של עונתה השלישית, מלאת תככים ומוזיקה.

בפרקים החדשים, שיחזרו לאחר קפיצת זמן מסוימת מסיום החלק הראשון של העונה, אנדרה משלים את השינוי שחל בו והופך לאדם קר, מחושב, רע וחסר רחמים. שנאתו לאביו הולכת וגדלה וכעת, כשכבר אין לו מה להפסיד, הוא מבין שעליו להרוג את לושיוס. ג'מאל עובר תהליך ריפוי במכון הגמילה אליו נשלח על ידי הוריו.

 
מספר הפרקים של הסדרות המתחילות החודש

כבודו - 12 פרקים.
השוטר הטוב 2 - 15 פרקים.
נמלטים 2017 - 9 פרקים.
גאון - 10 פרקים.
בלתי נשכח 2 - 6 פרקים.
סמוך על סול 3 - 10 פרקים.
רלינגטון פלייס - 3 פרקים.
אני יודע מי אתה - 16 פרקים.
Veep עונה 6 - 10 פרקים.
עמק הסיליקון 4 - 10 פרקים.
הנותרים 3 - 8 פרקים.
הון שלטון - 10 פרקים.
סליפי הולו 4 - 13 פרקים.
נס רפואי 5 - 18 פרקים.
משפחת פוסטר 4 - 20 פרקים.
אימפריה 3 חלק שני - העונה כוללת 18 פרקים, החלק השני של העונה יכלול 9 פרקים.
 
למעלה