מרץ 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
מרץ 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
כבודו


דרמת מתח חדשה ומטלטלת.

שי, בנו בן ה-17 של שופט השלום המבריק מיכה אלקובי (יורם חטב), מעורב בתאונת פגע וברח ברוכב אופנוע ופוצע אותו אנושות. שניות לפני שמיכה מסגיר את בנו יחידו למשטרה, מתגלה לו זהות הקורבן: בן למשפחת פשע רצחנית שאצלם כללי המשחק שונים מאלה שהוא מכיר ממרומי כס השופט. בניסיון להציל את חיי בנו הוא מוצא את עצמו במדרון חלקלק שגורם לו לעשות דברים לא פחות חמורים מאלה ששפט ושלח לכלא. ניסיונו להיפטר מהרכב המעורב בתאונה בתחילת הסדרה, מצית מלחמה ישנה בין משפחות הפשע, והסוד של מיכה ושי שולח גרורות ופוגע בסביבתם, בחבריהם ובכל המעורבים בפרשה.

כבודו היא הסדרה הישראלית הראשונה שמשודרת ב-K4.

יוצרי הסדרה: שלמה משיח ורוני ניניו.

תסריטאי ראשי: שלמה משיח.

במאי: רוני ניניו.

שחקנים: יורם חטב, אלמה דישי, הישאם סולימאן, לוסי אהריש, תום חגי, ארז עובד, אילנית בן יעקב, ג'יטה מונטה, דני שטג.

 

LeRanch

New member
טאבו / Taboo


הדרמה התקופתית החדשה של רשת FX יחד עם ה-BBC, היא פרוייקט בן שמונה פרקים, המבוסס על סיפור מקורי שכתבו טום הארדי ואביו צ'יפס הארדי, נוצר על ידי סטיבן נייט (Peaky Blinders, Locke) ומבויים על ידי כריסטופר ניהולם (שביים את The Killing הדנית).

טום הארדי מגלם את ג'יימס קזייה דלייני, שחוזר בשנת 1814 ללונדון לאחר עשור בו שהה באפריקה, ומגלה שאביו השאיר לו עזבון מסתורי, שעוזר לו להקים אימפריית ספנות משלו. ג'יימס הנחוש לפתוח במלחמה מול כל מי שפגע בו, מוצא את עצמו בעימות נגד חברת איסט- אינדיה, בעודו משחק משחק מסוכן מאוד בין שתי אומות במאבק – בריטניה ואמריקה.

אל הארדי מצטרף קאסט מרשים: מייקל קלי (בית הקלפים) המגלם את דוקטור דמברטון האמריקאי, ג'ונתן פרייס (משחקי הכס, שודדי הקריביים) יגלם את סר סטיוארט סטריינג', מנכ"ל חברת איסט-אינדיה, ואויבו של ג'יימס, אונה צ'פלין (משחקי הכס, The Crimson Field) בתפקיד זילפה גירי, אחותו למחצה של ג'יימס, ודיויד היימן (מקבת'), בתפקיד ברייס, משרתו הנאמן של דלייני. בין השחקנים הנוספים נכללים ג'סי בקלי (המיני סדרה "מלחמה ושלום"), אשלי וולטרס, ג'פרסון הול (הויקינגים) ואד הוג (ג'ונתן סטריינג' ומיסטר נורל).

 

LeRanch

New member
קומנדו 6 / Six


דרמת מתח ואקשן חדשה ומבטיחה מבית ערוץ History ("הוויקינגים"), המספרת את סיפורו של צוות 6 של יחידת אריות הים – כוח מיוחד המשתייך לחייל הים של הכוחות המזויינים של ארה"ב. הסדרה נכתבה על ידי המועמד לאוסקר ויליאם ברויילס ומככב בה וולטון גוגינס ("המגן", "שמונת השנואים") יחד עם בארי סלואן ("נקמה"), חואן פבלו רבה ("סוכני שילד", "נרקוס") וקייל שמיד ("להיות אנושיים") ונדין ולסקאז ("קוראים לי ארל") הסדרה נהגתה על ידי מפיק העל הארווי ויינסטין שגם מפיק אותה. היא מבוססת על משימות אמיתיות של יחידת אריות הים, ומאפשרת מבט על חייהם האישיים המורכבים של לוחמי היחידה ואת ההחלטות החיים-והמוות שהם צריכים לקבל.

הסדרה נפתחת כשמשימתה הסמויה של יחידה 6, להרוג את אחד ממנהיגי הטאליבן באפגניסטן, משתבשת ומסתבכת כשהם מגלים שאזרח אמריקאי עובד עם הטרוריסטים ומפקד הצוות ריצ'ארד "ריפ" טאגרט (גוגינס), מקבל החלטה מפוקפקת. שנתיים מאוחר יותר, ריפ, כעת אזרח שעובד בתחום האבטחה באפריקה, נלכד על ידי הבוקו חראם וכעת חבריו לשעבר ליחידה נאלצים לשים בצד את המחלוקות ביניהם, כדי לאתר ולהציל את חייו של מפקדם לשעבר.

 

LeRanch

New member
אויבות: בטי וג'ואן / Fued: Bette and Joan


"אויבות: בטי וג'ואן" היא הסנונית הראשונה באנתולוגיה החדשה של רשת FX מבית היוצר של ראיין מרפי ובבימויו ("אימה אמריקאית", "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון"), המספרת את סיפור האגדה על היריבות המרה בין ג'ואן קרופורד (ג'סיקה לאנג) ובטי דיויס (סוזן סרנדון) במהלך שיתוף הפעולה שלהן ב- 1962, בהפקת הסרט "מה קרה לבייבי ג'יין?" המועמד לאוסקר, ועוד זמן רב לאחר שהמצלמות פסקו לצלם. הסדרה מציגה את הקשיים שחוו שתי השחקניות, אשר סבלו משנאת נשים, אפליה על רקע גילן ומינן, בעודן נאבקות למשוך את ההצלחה והתהילה, בדמדומי הקריירות שלהן.

שחקנים נוספים: ג'ודי דיויס כבעלת טור הרכילות הדה הופר, ג'קי הופמן כעוזרת הבית של קרופורד מאמאסיטה, אלפרד מולינה כבמאי הסרט רוברט אלדריך, סטנלי טוצ'י כענק האולפנים ג'ק וורנר, אליסון רייט כפאולין, עוזרתו של אלדריך, שרה פולסון כג'רלדין פייג', קתרין זיטה-ג'ונס ככוכבת הסרטים אוליביה דה הבילנד, קאת'י בייטס כג'ואן בלונדל וקירנן שיפקה כ-בי.די. ביתה של בטי דיויס.

 

LeRanch

New member
האמריקנים 5


דרמת הריגול שהוגדרה על ידי מרבית המבקרים כ"הסדרה הכי טובה בטלוויזיה" חוזרת בעונה חמישית:
Vulture: "הסדרה הכי טובה בטלוויזיה".
Rolling Stone: "סדרת הדרמה הכי טובה בטלוויזיה".
TV Guide: חמישה כוכבים.
Hollywood Reporter: "אחת הסדרות הכי טובות בטלוויזיה".
The Washington Post: "עדיין סדרת הדרמה הכי טובה בטלוויזיה".

לאחר שחשפו את זהותם האמיתית בפני ביתם המתבגרת פייג', יכולתם של פיליפ (מת'יו ריס) ואליזבת (קארי ראסל) לשמור על הכיסוי שלהם ועל משפחתם הולכת ונחלשת. בזמן שפייג' (הולי טיילור) דוחקת בהוריה להכניס אותה עמוק יותר אל סודם, פיליפ ואליזבת נאבקים לשמור על מידה של נורמליות בחיי המשפחה, בעיקר ליד הנרי. פייג', שיוצאת עם מת'יו – בנו של סטן בימן, סוכן ה-FBI ושכנם של הזוג ג'נקינס, המהווה את האיום הגדול ביותר עליהם, שכן כל תפקידו לתפוס סוכנים סובייטים כמותם – מגדילה את הסכנה לביטחון במשפחה.

לאחר שנינה, הסוכנת שסטן גייס והתאהב בה, נחשפה והוצאה להורג בעוון בגידה, הוא יצר מערכת יחסים עם קצין ה-KGB אולג בורוב שהעביר לו מידע מודיעיני חשוב אשר עזר להציל חיי אמריקאים רבים. אולג, הקרוע בין חובתו האזרחית ומצפונו, חוזר הביתה לבריה"מ, אך מתקשה לברוח מתחושת הבגידה הקשה שמציפה אותו.

וככל שהמלחמה הקרה גועשת, הפרנויה בשני הצדדים מגיעה לשיאים חדשים, והופכת את עבודתם של פיליפ ואליזבת לחיונית ומסוכנת הרבה יותר.

 

LeRanch

New member
צ'אנס / Chance


דרמה פסיכולוגית פרובוקטיבית חדשה, בכיכובו של יו לורי ("האוס"), המגלם את ד"ר אלדון צ'אנס, ניורו-פסיכיאטר משפטי מסן פרנסיסקו, שנגרר שלא מרצונו אל עולם מסוכן ואלים של זהויות שגויות, שחיתות משטרתית ומחלות נפש, כשהוא מתחיל לטפל בג'קלין בלקסטון (גרטשן מול, "אימפריית הפשע") שככל הנראה סובלת מפיצול אישיות, ומדווחת על התעללות קשה מצד בעלה השוטר. בעודו מתמודד עם גירושיו, עם ביתו המתבגרת ועם סודות אותם הוא מסתיר כבר שנים, הוא צריך להציל את ג'קלין מבעלה המתעלל, אך גם מעצמו. כשהוא שקוע עד מעל הראש בצרות, צ'אנס צולל במהירות בתוך החיפוש המתמיד של האנושות אחר הגבולות הנסתרים והמוצללים של הנפש האנושית.

הסדרה, שחודשה כבר לעונה נוספת, נכתבה על ידי קאם נאן ואלכסנדרה קנינגהאם ("עקרות בית נואשות", NYPD ), ומבוססת על ספר באותו שם שכתב נאן.

 

LeRanch

New member
מלכת הדרום / Queen of The South


דרמת מתח חדשה המספרת את סיפורה העוצמתי של תרזה מנדוזה (אליס ברגה), אישה צעירה שנאלצת לברוח ממקסיקו ולחפש מקלט באמריקה, לאחר שבן זוגה, סוחר הסמים, נרצח באופן לא צפוי. בדרך, היא חוברת לדמות מעברה במטרה להפיל את מנהיג כנופיית הסחר בסמים שגרם למנוסתה. תרזה היתה בחורה צעירה וענייה משכונות המצוקה במקסיקו, שמצאה דרך לצמוח מתוך מצבה חסר התקווה – בתחילה התאהבה באחד מחברי קרטל הסמים, ומאוחר יותר, הקימה אימפריית סמים משל עצמה והפכה לאחת הנשים העשירות בעולם. היא למדה בדרך הקשה, שאינה יכולה לסמוך על איש פרט לעצמה, ושעליה להישאר תמיד צעד אחד לפני כולם, אם היא רוצה להישאר בחיים. וכשייאושה הפך לנחישות, החל מסעה להפוך ולהיות מלכת הדרום.

הסדרה מבוססת על הרומן המצליח La Reina Del Sur של הסופר ארטורו פרז-רוורטה. שחקנים נוספים: ג'סטינה מקאדו ("עמוק באדמה"), המקי מדרה ("העשב של השכן"), פיטר גדיוט ("תות").

 

LeRanch

New member
אדמת הפקר 2


העונה השנייה נפתחת כאשר סאני (דניאל וו) ואם.קיי. (אראמיס נייט) מופרדים וכלואים.

אם.קיי. מתקשה לשלוט בכוחות שלו, ואילו סאני נחוש למצוא את דרכו חזרה אל אדמת ההפקר.

בריתות חדשות, בגידות וכוח אפל המאיים בנקמה. עד סוף העונה חייהם של סאני ואם.קיי. ישתנו לעד.

אדמת הפקר זכתה לרייטינג הגבוה ביותר לעונה ראשונה בכבלים האמריקאים.

 

LeRanch

New member
האפ ולנארד 2


קומדיית פשע שחורה ומדוברת המבוססת על רומן מאת ג'ו לנסדייל, בכיכובם של מייקל קנת ויליאמס ("הסמויה") וג'יימס פיורפוי ("האויב שבפנים").

בעונה השנייה האפ ולנארד מוצאים את עצמם מעורבים בתעלומת רצח שהולכת ומסתבכת..

והזדמנות למי שפספס: מרתון עונה ראשונה – יום רביעי ה-15/3 ב- 19:30.

 

LeRanch

New member
תובעת על עקבים / Conviction


עורכת הדין ובת הנשיא לשעבר הייס מוריסון (היילי אטוול, "הסוכנת קרטר"), עומדת לקבל הצעת עבודה מיריבה הנאה, התובע המחוזי של ניו יורק קונר וואלס, בכדי להימנע מלשבת בכלא על אחזקת קוקאין וכדי להימנע מלפגוע באמא שלה שבדיוק רצה לסנאט. הייס תעבוד עם יחידת ההרשעות החדשה במשרד התובע המחוזי, שתאפשר לה להשתמש במוחה המבריק כדי לבחון מחדש תיקים ישנים בהם יש ספק מהימן להרשעה שגויה, ובמקביל תיתן לה הזדמנות לתקן טעויות עבר עם משפחתה.

בין חברי הצוות איתם תעבוד, הייס פוגשת את סאם ספנסר (שון אשמור, "The Following"), פרקליט שעבד כתובע בעולם הקשוח של יחידת הכנופיות ומי שאמור היה לקבל את תפקיד מנהל היחידה, עד שוואלס נתן את התפקיד להייס. סאם הוא נער הטיפוחים של וולאס, ויעשה הכל כדי לשמור סיכוייו להיכנס יום אחד לנעלי מנהל היחידה. מקסין בון (מרין דנגי, "זהות בדויה") היתה בעברה בלשית במשטרת ניו יורק ואינה מחבבת את הייס ומשפחתה. חבריה במשטרה רואים בעין שלילית את עבודתה עבור יחידת ההרשעות, אבל מקסין מבינה שחשיפת האמת היא הסיבה שהפכה לשוטרת מלכתחילה. פרנקי קרוז הוא מומחה הרפואה המשפטית של היחידה וגם אסיר לשעבר, שמשתמש בידיעותיו ובחוכמת הרחוב שלו כדי לפתור תעלומות מסובכות אבל גם לשפוך אור על חייהם הקשים של הקליינטים שלהם מאחורי הסורגים. טס לרסון (אמילי קיני, "המתים המהלכים") היא העוזרת המשפטית של היחידה והחברה הצעירה ביותר בה, אך יש לה נסיון ממקור ראשון בהרשעה לא מוצדקת: עדות ראיה שגויה שנתנה בתור ילדה, גרמה לשליחת אדם חף מפשע למאסר. זהו הסוד שלה וכעת בתור בוגרת היא נחושה לתקן את טעויות מסוג אלו.

את הסדרה יצרו ליז פרידמן ("אלמנטרי") וליז פרידלנדר ("The Following") ומפיק מארק גורדון ("האנטומיה של גריי", "מחשבות פליליות").

 

Lhuna1

New member
השם שנתנו לזה בעברית כל כך מביך שאין לי שום חשק לצפות בזה

אם אני אצפה בזה זה לא יהיה דרך YES.
לא מסוגלת להגיד לאנשים שאני צופה בסדרה שנקראת "תובעת על עקבים"

YES היקרים, מה יהיה עם השמות הסקסיסטיים האלו? ("הטובות לקרב"? מה רע ב"קרב טוב?")
איך הגעתם משם מצוין כמו CONVICTION לתובעת על עקבים? WTF?!
מזכיר זוועות תרגום מביכות של סרטים ישנים - "איזה מין שוטרת"...

חבל.
&nbsp
 
ולמה שלא תצפי דרך יס ותקראי לה איך שבא לך?

אני מבינה שלא רואים ביס כי אין כוח לחכות או שרוצים למרתן
אבל בגלל שם? זה מוזר מדי בשבילי
 

Lhuna1

New member
כי כל פעם שאראה את השם בפתיח אני אתעצבן מחדש

וזה לא מגיע לי!
 

LeRanch

New member
המפענחת: פשעים חמורים 5 - חלק ב'


"המפענחת: פשעים חמורים" בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קפטן שרון ריידור, חוזרת בפרקים חדשים.

החלק הראשון של העונה הסתיים בצורה דרמטית כשלאחר מותם של צ'יף טיילור וד"ר ג'ו בירי בבית המשפט, פתרון החקירה ומציאת רוצחיהם של אביו ודודו של באז, לוטננט אנדי פלין עבר התקף לב וגורלו נותר לא ידוע. ג'יימס דאף, יוצר הסדרה מספר שהחלק השני של העונה יעסוק במירוץ לתפקיד המחליף של טיילור, כשקפטן ריידור תגיש מועמדות לתפקיד ומולה תתמודד דמות חדשה בסדרה, בגילומה של זוכת האמי קמרין מנהיים ("הפרקליטים") שמצטרפת לקאסט, יחד עם לאונרד רוברטס ("אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") שיתמודד גם הוא על התפקיד.

הסדרה חודשה לעונה שישית.

 
ספוילר

אני הייתי מעדיפה שמה שמו בעלה של הדמות הראשית מסדרה המקור יהיה צ'יף
וגם שזה שיחק את סוכן סמוי יופיע עוד בסדרה
 

LeRanch

New member
האיש האחרון בעולם 3


הקומדיה הפוסט אפוקליפטית של וויל פורטה (SNL) שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה.

בסיום העונה השלישית, מייק עזב את הקבוצה כשנראה שהוא נושא את הנגיף, אך פיל מצא אותו בבית הוריהם. לאחר חזרתו של פיל למאליבו, גילתה הקבוצה שהיא מותקפת על ידי פולשים מכיוון הים, ביניהם פאט ושני אנשים נוספים, הלבושים בחליפות מגן מחומרים מזהמים. במהלך ההגנה על האחוזה, נהרג אחד מאנשיו של פאט, והחבורה מחליטה לצרף את פאט וחברו לואיס (קנת' צ'וי, "אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון") לשורותיהם, החלטה שמסתברת בדיעבד כשגויה. בפרק הראשון מתארח ג'ון האם.

 

LeRanch

New member
הליצן העצוב 2


הקומדיה שיצרו יחד לואי סי.קיי, זאק גלאפיאניקיס וג'ונתן קריסל עבור רשת FX חוזרת בעונה שנייה.

גלאפיאניקיס מככב בתפקיד כפול כצ'יפ באסקטס, צעיר אמריקאי שחולם להפוך לליצן מקצועי ואחיו התאום דייל. בסיום העונה הראשונה, הגיעו חייו של צ'יפ לנקודת הכרעה כשדייל בגד בו, פנלופה דחתה אותו, הרודיאו בו עבד כליצן, נסגר, וצ'יפ יצא לנדוד.

בפתיחת העונה החדשה צ'יפ ממשיך בנדודיו, מסתובב חסר כל, נוסע ברכבות ונזרק מהן בברוטליות, עד שהוא פוגש להקת ליצנים חסרי בית ונודדים ומצטרף אליהם. צ'יפ נהנה מחברתם ונהנה להופיע איתם אך חלקים אחרים בסגנון החיים שלהם מטרידים אותו.

 

LeRanch

New member
אחת, במיסיסיפי / One Mississippi


הקומיקאית טיג נוטרו כותבת ומככבת בקומדיה השחורה החצי-אוטוביוגרפית "אחת, במיסיסיפי", העוקבת אחרי טיג כשהיא חוזרת לבית ילדותה כדי להתמודד עם מותה הלא צפוי של אמה האהובה, וכשהיא נאלצת להתמודד גם עם אתגרים הקשורים בבריאותה שלה ובמערכות יחסים בעייתיות, היא מחליטה להתחבר מחדש לשורשיה כדי להחלים ולנוע קדימה.

יחד עם נוטרו מפיקים את הסדרה דיאבלו קודי ולואי סי.קיי.

 
למעלה