פברואר 2017 בערוצי הסדרות וב-VOD של

LeRanch

New member
פברואר 2017 בערוצי הסדרות וב-VOD של


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
הטובות לקרב / The Good Fight


הדרמה המשפטית והפוליטית, הספין אוף המדובר של "האישה הטובה", מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, בכיכובן של כריסטין ברנסקי וקוש ג'מבו, מגיעה ל-yes ותשודר בצמוד לשידור בארה"ב רק ב-yes VOD וב-yes Drama.

הסדרה מתרחשת כשנה לאחר אירועי סיום "האישה הטובה" ועוקבת אחר דמותה של ברנסקי, עורכת הדין האהובה דיאן לוקהארט, שנאלצת לעזוב את משרד עורכי הדין שלה "לוקהארט ולי" לאחר שהונאת ענק מחסלת את כל חסכונותיה והורסת את המוניטין של בת חסותה מיה רינדל (רוז לזלי, "משחקי הכס", שמצטרפת לסדרה בתפקיד ראשי) ומובילה אותן להצטרף אל לוקה קווין (ג'מבו) באחת מפירמות עורכי הדין המצליחות בשיקאגו.

שחקנים חדשים לעולם "האישה הטובה" שמצטרפים לסדרה הם כוכב הבמה וסרטי ספייק לי, דלרוי לינדו בתפקיד עורך דין יריב לדיאן, ג'סטין בארטה ("בדרך לחתונה עוצרים בווגאס") כתובע ומושא אהבה חדש ללוקה, ואילו השחקנים הותיקים פול גילפויל ("CSI: ניו יורק") ואגדת ברודווי ברנדט פיטרס, יגלמו את הוריה של מיה, זוג רב השפעה בסצינת החברה הגבוהה בשיקגו והלן יורק תגלם את בת זוגה הצמודה של מיה.

מסדרת האם מצטרפת גם שרה סטיל שחוזרת לתפקידה בתור מריסה גולד, ביתו של איליי, שתשמש בתחילה כמזכירה של דיאן ובהמשך תתגלה כחוקרת מוצלחת של החברה, ויפציעו בתפקידי אורח מתמשכים קארי פרסטון (הפרקליטה המבריקה והמוזרה אלסבת' טסיוני, זוכת האמי על תפקידה ב"האישה הטובה") וגארי קול (קורט מקווי, בעלה של דיאן). בפרק הפתיחה יתארחו זאק גרנייה (דיויד לי), וג'רי אדלר (האוורד ליימן).

 

LeRanch

New member
מדיצ'י / Medici: Maters of Florence


דסטין הופמן וריצ'ארד מאדן ("משחקי הכס") מככבים בדרמה התקופתית החדשה ורחבת היריעה שיצרו פרנק ספוטניץ ("תיקים באפלה") וניקולס מאייר ("מסע בין כוכבים 22: זעמו של חאן"), אשר מספרת את סיפורה של משפחת מדיצ'י, שליטיה של פירנצה בתקופת הרנסאנס, ששינו את העתיד עבור אלו שבאו אחריהם, על ידי ייסוד מעמד הביניים.

זוהי דרמה משפחתית ופוליטית המתרחשת בפירנצה בתחילת מאה ה-15 כשקוזימו מדיצ'י (מאדן) מוצא את עצמו עומד בראש שושלת הבנקאות העשירה במיוחד של משפחתו, כשאביו ג'יאובני (הופמן) מת במפתיע, והסיפור המסתורי סביב מותו והאם מדובר במוות טבעי או ברצח, יהווה את העלילה המרכזית.

משפחת מדיצ'י עלתה לגדולה ממשפחת סוחרים פשוטה למשפחת בנקאים בעלת עוצמה שהציתה מהפכה כלכלית ותרבותית, ובדרך יצרה לעצמה רשימה ארוכה של אויבים חזקים ומסוכנים.

דרך פלאשבקים שנעים קדימה ואחורה 20 שנה ממותו של ג'יאובני, אנו מתוודעים לקורות המשפחה, ליחסים בין ג'יאובני לבניו קוזימו ולורנזו (סטיוארט מרטין, "בבילון").

העונה הראשונה, שכוללת שמונה פרקים, צולמה ברומא ובפירנצה, במקומות בהם רבים מן האירועים המתוארים בסדרה, התרחשו באמת.

שחקנים נוספים: בראיין קוקס, אנבל שולי ("להיות אנושיים"), גווידו קפרני, קן בונז ("טרויה") ולקס שרפנל ("קפטן אמריקה").

הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
24: מורשת / Legacy: 24


השעון חוזר לתקתק: עונה חדשה ל- 24, הסדרה זוכת האמי, מבית היוצר של האוורד גורדון.
העונה החדשה, כבר לא עוסקת בגיבורה המוכר מן העבר ג'ק באוור (קיפר סת'רלנד, שגילם את הדמות במשך עשור, וממשיך כעת להיות מעורב מאחורי הקלעים, כמפיק) ופונה הפעם לעקוב אחר סרג'נט אריק קרטר (קורי הוקינס, "המתים המהלכים"), שיחידת הרנג'רים אשר תחת פיקודו הרגה בתימן את אחד הטרוריסטים הכי מבוקשים, ובעקבות כך אנשיו הכריזו שיוציאו להורג את קרטר, אנשיו ובני משפחותיהם, אשר נאלצים להיכנס לתוכנית להגנת עדים.

אך כשניסיון התנקשות בחייו של קרטר, גורם לו להבין שהוא וחבריו נחשפו, הוא פונה – תוך כדי בריחה – לעזרתה של רבקה אינגרם (מירנדה אוטו, שהרשימה בשנה שעברה בתפקידה ב"הומלנד") לשעבר ראש ה-CTU (היחידה ללוחמה בטרור) ואשתו של הסנטור הרץ לנשיאות, ג'ון דונובן (ג'ימי סמיתס, "פרקליטי אל איי", "הבית הלבן").

אל העונה הזו מצטרפת מורן אטיאס בתפקיד סידרה המסתורית, שותפתו הנאה והחזקה של טוני אלמידה.

24: מורשת קיבלה את משבצת השידור היוקרתית ביותר בארה"ב – והיא משובצת מיד אחרי שידור ה"סופרבול" – אירוע הספורט הנצפה ביותר בארה"ב. היא תשודר בישראל במקביל לשידור בארה"ב.

 

LeRanch

New member
מיליארדים 2


זוכי האמי וגלובוס הזהב פול ג'יאמטי ודמיאן לואיס חוזרים בעונה חדשה של הדרמה המורכבת והפרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון ופיננסים של ניו יורק. התובע המחוזי הממולח צ'אק רודס (ג'יאמטי) ומלך קרנות הגידור המבריק בובי "אקס" אקסלרוד (לואיס), נתונים במסלול התנגשות חזיתית, כשכל אחד מהם משתמש בידע, בחוכמה, בכוח ובהשפעה הרבים העומדים לרשותו, כדי להערים על יריבו.

העונה החדשה מציגה את בובי, צ'אק, וונדי ולארה כשהם נאבקים על שליטה בעולם משתנה שמציג איום קיומי. עבור כולם יש רק אפשרות בחירה אחת, בין להתפתח או להיכחד.

אל העונה החדשה מצטרפים בתפקידי אורח: אריק בוגוסיאן ("חוק וסדר: כוונה פלילית") בתפקיד לורנס בויד, מנהל בנק להשקעות, ואחת הדמיות המוערכות ביותר בעולם הפיננסי, ג'יימס וולק (Zoo), שיגלם יזם הייטק צעיר ועשיר, ומארי-לואיז פרקר ("העשב של השכן") שתגלם אסטרטגית מבריקה. עבור פרקר הופעת האורח מהווה חזרה הביתה אל הרשת בה כיכבה במשך שמונה עונות ב"העשב של השכן".

 

LeRanch

New member
המתים המהלכים 7 - חלק ב'


סדרת הלהיט חוזרת מפגרת החגים לאחר פרק אמצע עונה בעל סיום מרגש, שהתווה את הדרך להמשך:

ריק גריימס וחבורתו מתאחדים לראשונה מאז הופרדו בפרק תחילת העונה המצמרר, במטרה להילחם בנייגן ואנשיו. לאחר שהגיעו להיל טופ וחברו לג'יזס, מגי וסשה, תפנה הקבוצה אל הממלכה ותנסה לשכנע את המלך איזיקיאל ונתיני הממלכה, להצטרף אליהם במאבק משותף. האם קרול ומורגן יוותרו על הגישה הפציפיסטית שאימצו ויצטרפו גם הם למאבק? ומה יעלה בגורלו של יוג'ין שנלקח על ידי נייגן כדי שייצר עבורו קליעים?

 

LeRanch

New member
שקרים קטנים גדולים / Big Little Lies


"שקרים קטנים גדולים" היא דרמה חדשה מבית HBO בכיכובן של ריס ווית'רספון וניקול קידמן, ובבימויו של ז'אן-מארק ואלה ("ויקטוריה הצעירה", "מועדון הלקוחות של דאלאס") שביים את ווי'תרספון קודם לכן ב"פראי" ומפיק את הסדרה יחד איתן ועם אשף הטלוויזיה דיויד אי. קלי ("הפרקליטים", "אלי מקביל", "שיקאגו הופ").

הסדרה, המבוססת על רב המכר של הסופרת האוסטרלית ליאן מוריארטי, מתרחשת במונטריי השמשית ומספרת על חבורתן של שלוש אמהות של תלמידי כיתה א' אשר הופכות לחברות:

סלסט (קידמן), אשת ראווה יפה ואם לתאומים פעלתניים אשר נאבקת עם המחיר שהיא צריכה לשלם על היותה "מלכת" המעגל החברתי שלה ושל בעליה, מדלין (ווית'רספון) היא רוח סערה, אשה בעלת נוכחות שלא דופקת חשבון ומתמודדת עם הגעתו של בעלה לשעבר ואשתו הצעירה והחדשה, וג'יין (שיילין וודלי) היא אמא חד הורית צעירה – כל כך צעירה שכולם מניחים שהיא האומנת – אשר שומרת סוד גדול ונפיץ לגבי הבן שלה.

סלסט ומדלין לוקחות את ג'יין תחת חסותן. ובעוד שמבחוץ הכל נראה נוצץ, חייהן, שעל פני השטח מצטיירים כמושלמים, נחשפים במערומיהן בעקבות רצח שמתרחש במקום מגוריהן.

שחקנים נוספים במיני סדרה בת שבעת הפרקים, כוללים את אלכסנדר סקארסגארד ("טרזן", "דם אמיתי"), לורה דרן, זואי קרביץ, ג'יימס טאפר ואדם סקוט.

 

LeRanch

New member
נופל וקם / Crashing


קומדיה חדשה מבית HBO, שנוצרה על ידי הקומיקאי פיט הולמס ומבוססת באופן רופף על חוויותיו, ושגם מככב בתפקיד הראשי, כשהוא מגלם קומיקאי, אמן סטנד אפ שמגלה שאשתו ג'סיקה (לורן לפקוס "כתום זה השחור החדש") בוגדת בו, דבר שגורם לו לעשות הערכה מחודשת של חייו, לעבור לניו יורק בנסיון כדי להגשים את חלומו להצליח בסצינת הקומדיה של ניו יורק. כשהוא נזרק אל ליבה הקשוח של העיר שאינה בנויה לרכי לבב, פיט לומד כה שיעורים קשים על החיים ועל קומדיה, נתקל בקומיקאים מכל מיני מינים וסוגים בדרך, מהגורו הציני ארטי לאנג', לפרובוקטור טי.ג'יי מילר ("עמק הסיליקון"), לשרה סילברמן טובת הלב ורבים אחרים. ובעוד שפיט מנסה להתפרנס וישן על הספות בבתים של חבריו, הוא פוגש בטוב לב במקומות לא צפויים ומתחיל לקבל את העובדה שהחיים מבולגנים וגוררים אותך למקומות הזויים.

את הסדרה, שהיא מכתב אהבה לסטנד-אפ ועוסקת בגילוי הומור, יופי וחן במקומות משוגעים כמו סצינת הקומדיה של ניו יורק, מפיקים הולמס עצמו יחד עם ג'ד אפטאו ("בנות").

 

LeRanch

New member
בנות 6 - עונת הסיום


הקומדיה זוכת גלובוס הזהב של HBO, פרי עטה של לנה דנהאם, העוקבת אחר קבוצת חברים בשנות העשרים לחייהם, שחיים בניו יורק, העליות והמורדות שהם חווים, מגיעה אל עונתה האחרונה.

העונה החדשה מתחילה מספר חודשים לאחר סיום העונה הקודמת כשהאנה, שנהנית מהצלחה כסופרת, מקבלת משימת כתיבה נחשקת שיכולה לשנות באופן דרמטי את מהלך חייה. מרני, שנמצאת במערכת יחסים עם ריי, רוצה לשמור על עצמאותה לאחר גירושיה מדסי, מה שמשפיע לרעה על יחסיה עם ריי. ג'סה ואדם, גם הם זוג כעת, מחליטים לפתוח בפרוייקט חדש כדי לתעל את תשוקתם, דבר שיכול להוות מקור למתיחויות, ושושנה, שנמצאת במקום טוב מבחינה מקצועית עם עבודה חדשה בסוכנות שיווק, מתחילה להבין שמבחינה אישית, חבריה מעכבים אותה.

בעת הזו של סגירת מעגלים והתחלות חדשות, הסדרה עוקבת אחר ארבע החברות כשהן מתקדמות יותר ויותר להפיכתן לנשים שתמיד דמיינו את עצמן – למרות שלעיתים החיים מפריעים להן בדרך.

 

LeRanch

New member
חתונה ממבט ראשון 2


הניסוי החברתי שסחף את אמריקה. סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש.

הזוגות בעונה החדשה הם: ג'סלין מטואן בת 30, סוכנת מכירות של וודקה וראיין רנלון בן 28, סוכן נדל"ן, דווינה קולר בת 34, אשת מכירות של חברת תרופות ושיין ורישיו בן 35, אח במחלקת טראומה, ג'סיקה קסטרו בת 30, פקידת קבלה, וראיין דנינו בן 29, איש עסקים.

 

LeRanch

New member
משפחת פוסטר 3


עונה חדשה לדרמה המשפחתית האהובה, המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג אימהות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לנה אדמס ("בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולנה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים ג'זוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה – קאלי וג'וד שהוצאו לאחרונה מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לנה.

העונה השלישית נפתחת במהלך הקיץ והמשפחה נאלצת להתמודד עם התוצאות הקשות של פרק סיום העונה השניה. קאלי, שחזרה לבית משפחת פוסטר ומרגישה בטוחה לראשונה מזה זמן רב, נחושה לבלות קיץ קליל ומהנה, בניסיון להתגבר על ברנדון. ברנדון יוצא ללמוד בתוכנית מוזיקה בה הוא עתיד לפגוש מתחרים רציניים וג'וד וקונור ממשיכים לפתח את מערכת היחסים שלהם, ולנסות להבין מה המשמעות של להיות מתבגרים צעירים שמחפשים אהבה חדשה, וסטף ולנה ממשיכות להתמודד עם האתגרים בזוגיות ובהורות, אך תמיד נחושות לעשות זאת ביחד.

 

LeRanch

New member
הוחלפו בלידתן 6 - עונת הסיום


דרמת הנעורים חוזרת לעונה שישית ואחרונה.

ביי קניש (ונסה מרנו, "בנות גילמור") היא נערה שגדלה בשכונה עשירה בקנזס עם הוריה קתרין וג'ון. בעונה הראשונה ביי גילתה שלאחר לידתה נעשתה טעות בבית החולים והיא הוחלפה עם תינוקת אחרת בשם דפני ווסקז (קייטי לקלרק), נערה חירשת שחיה עם אמה החד הורית רג'ינה (קונסטנס מארי, "ריקוד מושחת") בשכונת פועלים בריברסייד, מיזורי.

בעונת הסיום, דפני וביי חוזרות מביקורן בסין ונתקלות במספר הפתעות שלא ציפו להן. טובי ולילי עומדים להתחתן, לרג'ינה יש חבר חדש וצעיר בשם לוקה, והזוג הופך במהרה לשיחת השכונה. דפני ומיגו מצליחים להרגיז את חבריהם האפרו אמריקנים בכיתה, כשהם מחליטים להתחפש לדמות של ראפר אמריקאי מוכר, ומישהו גורם לביי לחשוב שלא היתה צריכה לחזור הביתה.

עונת הסיום כוללת 10 פרקים, והפרק האחרון יהיה הפרק ה-100 של הסדרה.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
בכנות...אני לא בטוח.

אולי אני אנסה את "הטובות לקרב", אבל אחרי 7 עונות של "האישה הטובה" אני לא בטוח אם יש לי כוח לזה.
השאר...נראה לי שאף אחד.
 

גםצופה

Member
מנהל
לא סגורה...

נראה לי שאראה את הטובות לקרב, 24, משפחת פוסטר, הוחלפו בלידתן וחליפות....
&nbsp
אגב איך זה שמשפחת פוסטר משודרת ככה ברצף ? (3 עונות ברצף
)
 
לגבי משפחת פוסטר

בארה"ב משודרת עכשיו העונה הרביעית וב-
מנסים להשוות את הקצב לארה"ב.

העונה הרביעית תשודר ברצף, מיד עם סיום העונה השלישית.
 

גםצופה

Member
מנהל
וואלה...

לא חשבתי שיס רכשו את הסדרה רק אחרי שהתחילה שם העונה השלישית....
אני מבינה שאצטרך לראות את הסדרה במרתון (בגלל חוסר זמן...)
&nbsp
&nbsp
מתי ירכשו את הפלאש - זה באמת מוזר שהם עדיין לא התחילו לשדר את הסדרה...
 
לא יקרה בזמן הקרוב

כל הסדרות של אולפני Warner Bros, בעיקר הסדרות המבוססות על עולם הקומקיס של חברת DC, משודרות אך ורק ב-
.
 

גםצופה

Member
מנהל
רגע... אם כך אז איך הסדרה 'החץ' כן משודרת ביס?

הרי ה'פלאש' היא סדרת בת של 'החץ'...
 
רכש ישן

יש 4 סדרות בלבד של Warner Bros, שנרכשו בעבר ע"י
ועדיין משודרות:
"החץ", "המפץ הגדול", "המפענחת: פשעים חמורים" ו"הרווק".

מעבר לכך, אין רכש חדש מאולפנים אלו, בכלל זה
ויתרה על שידור הסדרה "על טבעי", גם היא של Warner, ששודרה בעבר.
 
למעלה