חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
"אורות בוהקים"

ב27.12.16 הלכה לעולמה השחקנית קארי פישר ("הנסיכה ליאה" בשלושת סרטי "מלחמת הכוכבים" שיצאו בשנות ה-70' וה-80, וכן מי שדיבבה בסדרה הקומית
"איש משפחה" את דמותה של אנג'לה, הבוסית של פיטר גריפין.)
יממה מאוחר יותר, נפטרה אמה של קארי, השחקנית דבי ריינולדס. (ריינולדס שיחקה בהרבה סרטים, כמו כן היא השתתפה מ-1999 עד 2006 בעשרה פרקים ב"ויל וגרייס" בתור בובי)
לזכרן, ישודר בשידור בכורה ב-|Yes| דוקו הסרט התעודי "אורות בוהקים".

הסרט "אורות בוהקים" מספר על חייה שתי הכוכבות ההוליוודיות שלא נפרדו בחייהן,
ועכשיו גם במותן...

שידור הבכורה הוא ביום ראשון 08.01.17 בשעה 8:00 בבוקר בצמוד לשידור בארה"ב.
שידורים נוספים: ראשון, 08.01.17 בשעה 23:30
שני 09.01.17 בשעה 22:00
וכן בYesVOD.


 

גםצופה

Member
מנהל
סרטי הדוקו הטובים והמדוברים בעולם בדרך לישראל


הביטלס, וורן באפט, אואזיס, יוסיין בולט וג'ורג' מייקל מגיעים לערוץ
דוקו ב-2017

ערוץ
דוקו גאה להכריז על שידורם של שורת סרטי תעודה חדשים ומדוברים שזכו לתהודה בינלאומית רחבה. כל הסרטים ישודרו בשבועות ובחודשים הקרובים ב-
דוקו
וב-yesVOD. בין הסרטים:

אני יוסיין בולט
סיפורו המרתק של אחד מגדולי הספורטאים של כל הזמנים, כפי שלא נראה מעולם – במילותיו שלו. יוסיין בולט הוא בעל 9 מדליות זהב אולימפיות ושיאן העולם, בריצת 100 מטר בריצת 200 מטר ובריצת שליחים 100X4 מטר. באולימפיאדת בייג'ינג (2008) שבר בולט את שלושת שיאי העולם הללו, ובכך הפך לאצן הראשון בהיסטוריה ששובר את שיא העולם בכל אחד משלושת המקצועות באולימפיאדה אחת. יוצרי הסרט מביאים תיעוד אינטימי של בולט, באימונים ובחייו האישיים ובולט עמנו הוסיף "שאיפתי היא שאנשים יחשפו לחיי האמיתיים ולכל מה שעברתי- כולל העליות והירידות, כדי להגיע למה שאני כיום"
קישור לטריילר


דיוויד בואי: 5 השנים האחרונות
הסרט שודר השבוע ב-BBC לציון שנה למותו של המוזיקאי, הזמר והשחקן, דיוויד בואי.
הסרט מביא את סיפורן של השנים האחרונות בחייו, בהן עבד על האלבומים האחרונים שלו – The Next Day ו-Blackstar ועל המחזמר שנכתב ע"פ שיריו – Lazarus . צילומים של בואי משנים אלו, בשילוב עם ראיונות של מוזיקאים, מעצבים ובמאים שעבדו איתו, מביאים מבט מרתק על חייו ועל עבודתו של אחד האמנים הגדולים ביותר בתקופתנו.
קישור לטריילר


אואזיס: סופרסוניק
המפיקים של איימי, שזכה השנה באוסקר®, מציגים את סיפור נסיקתם המטאורית של האחים ליאם ונואל גאלגר, שהקימו את להקת הרוק האגדית אואזיס, ונודעו לא רק בשל המוסיקה פורצת הדרך שלהם, אלא גם בשל יחסי האהבה-שנאה הקיצוניים והמתוקשרים שביניהם.
קישור לטריילר


להיות וורן באפט
גישה חסרת תקדים אל חיי היומיום של איל ההון האגדי וורן באפט: הבמאי זוכה האמי® פטר קנהרדט ("ניקסון: במילותיו שלו") מביא לראשונה גישה חסרת תקדים לחיי היומיום הפרטיים של באפט. הסרט מספר את סיפורו המדהים של האיש האמביציוזי וחובב המספרים, מימיו הראשונים כמשקיע ועד לימים אלו, בעודו עומד בראש חברת ההשקעות שהקים "ברקשייר האת'וויי" (שהונה מוערך כיום בכ-248 מיליארד דולר). סיפור על איש משפחה חם ואוהב, אב לשלושה ילדים שלמרות כל הונו ופרסומו, נשאר לגור באומהה, נברסקה. רוב הסרט מסופר ע"י באפט עצמו ומאיר באור חדש את האיש שעיצב את הדרך בה אמריקאים מתייחסים למונחים כמו "קפיטליזם" ו"פילנטרופיה". הוא מציג סרטים שמעולם לא נראו, קטעי ארכיון, סרטים משפחתיים, צילומי סטילס מקוריים וראיונות מרתקים עם בני משפחה וחברים.


הביטלס: שמונה ימים בשבוע – שנות ההופעות
ב-9 לפברואר 1964, בשעה 8:12 בערב, אחרי הפסקת פרסומות, עלו ארבעה צעירים מליברפול לבימת התכנית של אד סאליבן ושינו את התרבות הפופולארית לנצח. בשנתיים שלאחר מכן, עד אוגוסט 1966, הם יופיעו 166 פעמים ב-15 מדינות וב-90 ערים מסביב לעולם. השנים הללו, עם מסעות ההופעות יוצאי הדופן, מתועדים בסרטו החדש של רון האוורד ("נפלאות התבונה"), תוך שימוש בחומרי ארכיון מרהיבים ונדירים שלא נראו קודם לכן.
קישור לטריילר



Freedom: George Michael
הסרט התיעודי המדובר על חייו של הזמר המנוח ג'ורג' מייקל , במילותיו שלו. מייקל, שהלך לעולמו לאחרונה היה מעורב מאוד בעשיית הסרט וציפה מאוד לשידורו. בפוסט האחרון בעמוד הפייסבוק שלו בחודש שעבר כתב: "עובד על הפינישים האחרונים". הסרט מתעד פרק זמן של חמש שנים בחייו של מייקל בשנות ה-90, במהלכן הוציא את אלבום הסולו השני שלו,Listen Without Prejudice Vol.1 , ניהל מאבק עם חברת התקליטים שלו דאז, סוני, והתאבל על מות בן-זוגו ממחלת האיידס. הסרט מאחד לראשונה את 5 דוגמניות-העל, נעמי קמפבל, כריסטי טרלניגטון, סינדי קרופורד, טאטיאנה פטיץ ולינדה אוונגליסטה, שכיכבו בוידאו קליפ האיקוני Freedom! 90’, לשיחה על צילומי הקליפ והשפעותיו על תרבות הפופ. כמו כן, ישתתפו בסרט מעריצים וחברים מוכרים של הזמר כגון אלטון ג'ון, סטיבי וונדר, ריקי ג'רוויס, מארק רונסון, ליאם גלאגר, ז'אן-פול גוטייה, טוני בנט ומארי ג'יי בלייג'.


ימי האפס
הבמאי זוכה האוסקר® אלכס גיבני, מציג מותחן תיעודי סוחף ויוצא למסע בעקבות וירוס מחשבים אימתני בשם "סטאקסנט", שנחשף ב-2010 על ידי מומחי טכנולוגיית מידע. לפי פרסומים שונים, הוירוס פותח על ידי ארגוני המודיעין של ארצות הברית וישראל כדי לחבל בתוכנית הגרעין האיראנית, אלא שבשלב מסוים הוא יצא משליטה והחל להתפשט הרבה מעבר למטרתו. הפערים בין יעדיהן של כל אחת מהמדינות, שעדיין מכחישות כל קשר למבצע, הובילו לחשיפת התולעת ופערו תיבת פנדורה של לוחמה קיברנטית.
קישור לטריילר


היזהרו מסלנדרמן
סיפורן של שתי ילדות בנות 12, מהעיר וואקשו שבמדינת ויסקונסין, מורגן גייזר ו-אניסה וואייר, אשר פיתו את חברתן לטיול ביער, ושם דקרו אותה באכזריות 19 פעמים. הילדה שרדה והצליחה לברוח, וכשנעצרו הילדות, הן טענו כי עשו זאת כמחווה לסלנדרמן, מפלצת גבוהה וחסרת פנים שהאגדה האורבנית אודותיה נולדה באינטרנט והתעצמה לאורך השנים. הבמאית איירין טיילור ברודסקי, שהיתה מועמדות לאוסקר® על סרטה "The Final Inch", מביאה את סיפור המקרה המזעזע, לצד ראיונות עם בני משפחה של הנערות, ראיונות עם מומחים ועדויות מבית המשפט ועוסקת גם בסוגיה – כיצד אגדה אורבנית, שנוצרה וגדלה באינטרנט, יכולה להשפיע על אלפי חובבי ז'אנר האימה בכל העולם ועד כמה כוחו הרב של האינטרנט, בעידן המידע, יכול להעצים מיתוסים, שכלל אינם קיימים.
קישור לטריילר


החיים, סרט מצויר
הבמאי זוכה האוסקר® רוג'ר רוס וויליאמס מביא את סיפורו מעורר ההשראה ומחמם הלב של אוון סוסקינד, שאובחן כאוטיסט ולא דיבר, עד שמשפחתו גילתה את הדרך לליבו – הסרטים המצויירים של וולט דיסני, ששינו את חייו ואת חיי כל הסובבים אותו.
קישור לטריילר


לאן נפלוש עכשיו?
סאטירה תיעודית של היוצר התיעודי זוכה האוסקר® מייקל מור, היוצא למסע במדינות שונות ברחבי העולם 'בשליחות' הפנטגון, כדי ללמד את האמריקאים כיצד איך אפשר וצריך להתנהל בסוגיות של לחינוך, בריאות ורווחה, מתוך תקווה שחלק ממנה יוטמע גם בחברה ובפוליטיקה האמריקאית.
קישור לטריילר

צפייה מהנה















 
למעלה