ינואר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
ינואר 2017 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
הומלנד 6


המותחן הפסיכולוגי המצליח ביותר של רשת Showtime, חוזר בעונה שישית שכולנו מצפים לה.

העונה השישית תתחיל מספר חודשים לאחר שקארי מתיסון (זוכת האמי קלייר דיינס), סוכנת ה-CIA לשעבר הצליחה למנוע מתקפת טרור חסרת תקדים בברלין. כעת היא שבה הביתה, עוברת לגור בברוקלין, ניו יורק ומתחילה לעבוד בסיוע למוסלמים שחיים באמריקה ובמיוחד לבלוגר מוסלמי צעיר שהרשויות חושדות שהוא מסוניף ומקושר לאל קאידה.

העונה הזו מתרחשת על רקע הבחירות לנשיאות ארה"ב, בתקופה שבין יום הבחירות להשבעת הנשיאה אלזבת' קין בגילומה של אליזבת' מארוול (הדמות הוגדרה על ידי מפיק הסדרה אלכס גנזה כ"קצת הילרי, קצת טראמפ וקצת ברני סנדרס"), נשיאה בעלת אג'נדה משלה, כזאת שבהחלט תרגיז את ה-CIA וה-FBI ותעורר מחלוקת.

גנזה הוסיף עוד שבתחילת העונה החדשה פיטר קווין עדיין בין החיים, אבל לא הסכים לספר מה מצבו, אם כי הדיווחים על פציעתו של רופרט פרינד במהלך הצילומים, יכולה אולי להעיד על התאוששות של דמותו.

שחקני הענק מנטי פטינקין ו-אפ. מוריי אברהם (סול ודר אדל) ימשיכו לככב לצידה של דיינס גם בעונה זאת.

אל העונה צפוי להצטרף רוברט נפר ("טי-באג" מ"נמלטים") בתפקיד גנרל ג'ימי מקלנדון ממחלקת ההגנה על המולדת ואליו דמותה של הדר רצון כסוכנת המוסד בעלת השם המודרני טובה, צפויה להרחבה של דמותה בעונה הזאת.

"הומלנד", זוכת האמי וגלובוס הזהב, ממשיכה להיות הסדרה המצליחה ביותר של רשת Showtime ואחרי העדנה המחודשת שחוותה בעקבות העונה החמישית המצויינת, היא אחת העונות המצופות ביותר העונה.

 

LeRanch

New member
טקס גלובוס הזהב ה-74


בלילה שבין יום ראשון ושני נשדר את טקס גלובוס הזהב ה-74 בשידור ישיר מבברלי הילס.

מנחה תכנית הלייט נייט "הטונייט שואו בכיכובו של ג'ימי פאלון" קיבל את התפקיד, ולאחר שהנחה בעבר גם את טקס האמי אנו בטוחים שיעשה עבודה מצויינת ויוכל לצחוק גם על חבריו ההוליוודיים.

השחקנית מריל סטריפ תקבל את הפרס היוקרתי על שם ססיל ב. דה-מיל, על קריירה ארוכה ומכובדת.

גם השנה מככבות רשימת המועמדויות של סדרות המשודרות ב-yes בכל הקטגוריות החשובות, עם 39! מועמדויות:

בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר:
משחקי הכס
החיים עצמם
ווסטוורלד

בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר מועמדות:
אטלנטה
שחור כזה
Veep

בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית מועמדות:
רייצ'ל בלום (האקסית המטורפת)
ג'וליה לואיס דרייפוס (VEEP)
שרה ג'סיקה פרקר (גירושים)
איסה ריי (לא בטוחה)
ג'ינה רודריגז (ג'יין הבתולה)
טרייסי אליס רוס (שחור כזה)

בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית מועמדים:
אנתוני אנדרסון (שחור כזה)
דונלד גלובר (אטלנטה)

בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר בדרמה מועמדות:
קטריאנה בלפיי (זרה)
קארי ראסל (האמריקנים)
אוון רייצ'ל ווד (ווסטוורלד)

בקטגוריית השחקן הטוב ביותר בדרמה מועמדים:
ליב שרייבר (ריי דונובן)
בוב אודנקירק (סמוך על סול)
מת'יו ריס (האמריקנים)

בקטגוריית המיני סדרה / סרט טלויזיה הטובים ביותר מועמדות:
אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון
ליל האירוע
מנהל הלילה

בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה/ סרט טלויזיה מועמדות:
ריילי קיו (מאהבת בתשלום מראש)
שרה פולסון (אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון)
קארי וושינגטון (באישור)

בקטגוריית השחקן הטוב ביותר במיני סדרה/ סרט טלויזיה מועמדים:
ריז אחמד (ליל האירוע)
בריאן קרנסטון (לאורך כל הדרך)
טום הידלסטון (מנהל הלילה)
ג'ון טרטורו (ליל האירוע)
קורטני בי. וואנס (אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון)

בקטגוריית שחקן המשנה הטוב ביותר בסדרה, במיני סדרה או סרט טלוויזיה מועמדים:
סטרלינג ק. בראון (אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון)
יו לורי (מנהל הלילה)
ג'ון טרבולטה (אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון)

בקטגוריית שחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרה, במיני סדרה או סרט טלוויזיה מועמדות:
אוליביה קולמן (מנהל הלילה)
לנה הידי (משחקי הכס)
כריסי מץ (החיים עצמם)
מנדי מור (החיים עצמם)
טנדי ניוטון (ווסטוורלד)

 

LeRanch

New member
סוג א' / The A Word


אחת הסדרות המדוברות ביותר של השנה בבריטניה – הגרסה הבריטית ל"פלפלים צהובים" שיצרה קרן מרגלית – שזכתה לאהדת המבקרים ולאחוזי צפיה גבוהים במיוחד, כששודרה ברשת ה-BBC.

על העיבוד הבריטי אחראי פיטר בוקר ("בלקפול") ומככבים בה כריסטופר אקלסטון הנפלא ("דוקטור הו", "הנותרים", "רצח בדם קר") בתפקיד מוריס סקוט, סב המשפחה, לי אינגלבי ("החמישיה של הארלן קובן") ו-מורוון קריסטי ("גרנצ'סטר") בתפקיד פול ואליסון הוג'ס הורי המשפחה ועוד.

ג'ו הוג'ס בן ה-5 (התגלית החדשה מקס ונטו) מראה סימנים ברורים של בעיות בתקשורת כשהוא מרחיק את עצמו בעקביות מסביבתו על ידי השמעת מוזיקת רוק אותה הוא מכיר בעל פה, באוזניות כחולות וגדולות.

הוריו, אליסון ופול אינם מודעים לכך, אבל תוהים למה ילדים אחרים מנדים אותו מחברתם וניסיונותיהם של בני המשפחה האחרים להתערב (במיוחד של סבו) נבלמים בתקיפות על ידם.

כאשר בדיקות שונות אינן מעלות דבר, רופאה מומחית מאבחנת את ג'ו כלוקה באוטיזם וחייהם של אליסון ופול כפי שהכירו אותם, מתמוטטים. איך המשפחה הלא כל כך מתפקדת, שכוללת אחות מנישואין קודמים, סבא חסר טקט וזוג דודים עם בעיות בנישואין, תתמודד עם הידיעה?

בעקבות הצלחתה הסדרה היא חודשה לעונה שניה.

סוג א' זכתה לביקורות אוהדות כששודרה בבריטניה (ירשה את משבצת השידור של זוכת הבאפט"א "עמק האושר" והמשיכה את הדומיננטיות) והפכה לסנסציה ברשתות החברתיות ערב שידור הפרק הראשון (היא הייתה הנושא הטרנדי מס' 1 בטוויטר באנגליה באותו יום עם ההאשטאג #TheAWord) כשצופים רבים, במיוחד כאלו עם בני משפחה אוטיסטים הביעו הערכה לנראות של נושא כה חשוב.

 

LeRanch

New member
דברים טובים / Better Things


פמלה אדלון ("לואי") יצרה יחד עם לואי. סי.קיי. (שביים את הפיילוט) את הקומדיה החדשה עבור רשת FX, בה היא מככבת בדרכה המדוייקת, האמיתית והמצחיקה, כשהסדרה מוציאה את אדלון מהצללים ומאירה באור בהיר את כשרונה ושאיפותיה. בסדרה המבוססת באופן רופף על חייה של אדלון עצמה, היא מגלמת את סאם, שחקנית חד הורית המגדלת את שלוש בנותיה לבדה, ומתמודדת עם גיל ההתבגרות המוקדם שפוקד אותן, תוך קשיי הפרנסה ומציאת עבודה. שחקנים אורחים: ג'ולי בואן, קונסטנס זימר, לני קרביץ.

הסדרה זכתה לשלל ביקורות אוהדות, ביניהן:

לוס אנג'לס טיימס: "הכל בסדרה הזו מרגיש אמיתי וחי".

הוליווד רפורטר: "הסדרה מוצאת את רעננותה באופן שבו אדלון בוחנת את חווית ההורות היחידנית בתוך עולמה האישי, ולמרות שרובנו לא חיים את הקשיים שהיא מעלה, אדלון הופכת אותם לכאלו שקל להזדהות איתם."

ניו יורק מגזין: "אטלנטה" ו"דברים טובים" מביאות את נקודת המבט המזוקקת והמחודדת של לואיס סי.קיי. לדרגה חדשה, ומספרות סיפור בכזו חסכנות וחן שלעיתים נדמה לך שאתה צופה בשפה חדשה נרקמת למול עיניך.

"דברים טובים", יחד עם "אטלנטה" מבשרות את המשך הדומיננציה של רשת FX (ורשת הבת הקומית FXX) בעולם קומדיות הסינגל קמרה המתוסרטות, כשהן מצליחות להיות לא רק מעוררות מחשבה, טרנדיות ובעלות סוגיות חברתיות רבות משקל, אלא גם ממש מצחיקות, הישג לא פשוט במצב הקומדיות בימינו.

"דברים טובים" חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
המישור / The Level


דרמת מתח חדשה בשישה חלקים מבית ITV.

הסדרה מתרחשת באזור "המישור" (The Level) של ברייטון, עיירת החוף הבריטית.

לחוקרת ננסי דבלין (קרלה כרום, "עברייני על" ותגלית של ממש בסדרה הזאת) יש חיים כפולים סודיים. קריירת המשטרה המופתית שלה ממסכת על קשר חשאי לאיש עסקים מפוקפק וסוחר סמים פרנק לה סוקס (פיליפ גלניסטר, "מגורש", "חיים על מאדים"). היא מכירה אותו מילדות בתור אביה של החברה הכי טובה שלה, היילי (לורה האדוק, "הסודות של דה וינצ'י"), אשת כדורגלן. עבורה פרנק היה תמיד דמות האב שלה השתוקקה כל כך.

ננסי משחקת משחק מסוכן כדי לוודא שפרנק יישאר תמיד מתחת לרדאר של המשטרה, אך כשפגישה חשאית שלהם מסתיימת במותו, העניינים מסתבכים וננסי מוצאת את עצמה במרכזה של חקירה שמסכנת את הכיסוי שלה, עלולה לחשוף אותה, ומציבה אותה במארב של רוצח שמתכוון להרוס אותה.

היא נכנסת למשחק מסחרר של חתול ועכבר – הן עם חוקרי המשטרה והן עם הרוצחים עצמם. מערכות היחסים המסובכות של ננסי עם חבריה לעבודה, יוצרות מתח נוסף וכעת היא לא יודעת על מי היא יכולה לסמוך ובידי מי היא יכולה להפקיד את חייה.

שחקנים נוספים בסדרה כוללים את נואל קלארק ("סטאר טרק: האויב בתוכנו", "דוקטור הו"), לינדזי קולסון ורוב ג'יימס קולייר (תומס המשרת האישי "באחוזת דאונטון").

"המישור" היא דרמת מתח סוחפת ושונה בנוף הדרמות המשטרתיות, "הגארדיאן" הבריטי אמר עליה "זו לא עוד אחת מדרמות המשטרה הטרנדיות והמחוספסות הרגילות, למעשה היא תרופת הנגד לה"

 

LeRanch

New member
כאילו אין מחר / No Tomorrow


קומדיה רומנטית חדשה ומקסימה מרשת CW ("האקסית המטורפת", "ג'יין הבתולה") בכיכובם של ג'ושוע סאסי ("גלאוונט" וארוסה של קיילי מינוג) וטורי אנדרסון המצויינת.

במיטב מסורת הקומדיות הרומנטיות מהסרטים, הסדרה עוקבת אחר איוי (אנדרסון), צעירה החיה בסיאטל ומתאהבת בזייויאר (עם X) בגילומו של סאסי, בחור שרמנטי ומושלם עם "מוזרות" אחת שמעוררת תהיה – הוא מודיע לה שסוף העולם קרב, ולמען הדיוק יתרחש בעוד שמונה חודשים ו- 12 ימים, כשאסטרואיד יתנגש בכדור הארץ.

זוויאר משכנע את איווי להכין "אפוקליסט" – רשימה של דברים שתרצה לעשות לפני סוף העולם. בעזרת חבריה איווי מנסה להבין אם היא יכולה לקחת את זוויאר ברצינות, בעודה מנסה להתמודד עם המשימות הרבות שברשימה שלה.

מערכת היחסים בין איוי, שרוצה לעשות טוב בעולם ולא בהכרח מאמינה בתאוריה של זוויאר, וזוויאר עצמו שמוציא אותה מאזור הנוחות שלה ומאתגר אותה לחיות את חיה בשלמותם, היא אחת המקסימות ושובות הלב בטלוויזיה.

צוות שחקני המשנה כולל את שאריו בלו בתפקיד קארימה, חברתה הטובה והצינית שנחושה לא להישאב על ידי התאגיד הנורא עבורו הן עובדות, ג'ונתן לנגטון כהאנק חברה הטוב של איוי בעבודה ואיימי פיאץ כדידרי הבוסית האיומה ונטולת הנשמה של איוי.

את אביה של איוי (המושפע אף הוא לעזוב את עבודתו הנוראית ולחפש עבודה כשחקן) מגלם טד מק'גינלי, ג'פרסון דארסי המיתולוגי מ"נשואים פלוס" ואת אחותה מגלמת קלי סטייבלז מ"שני גברים וחצי" (מליסה, המזכירה של אלן).

 

LeRanch

New member
אימפריה 3


"אימפריה" חוזרת בעונה שלישית, מלאת תככים ומוזיקה. בעזרת עלילתה המפותלת והפסקול המדהים שהגיע לראשי המצעדים, צברה "אימפריה" קהל מעריצים עצום, ויצרה באזז היסטרי ברשתות.

הסדרה, בכיכובם של המועמד לאוסקר טרנס האוורד ("התרסקות") והמועמדת לאוסקר ולאמי, טראג'י פי. הנסון, בהפקתו המוזיקלית של טימבלנד, שנוצרה על ידי המועמד לאוסקר לי דניאלס ("פרשס") ובהפקתם של זוכה האמי דני סטרונג , וזוכה האוסקר והאמי בריאן גרזר.

לושיוס ליאון הוא מלך ההיפ הופ, אמן מוכשר באופן יוצא דופן, ושהפך מבריון רחוב למנכ"ל של "אמפייר אנטרטיימנט", אשר מעולם בעבר לא קראו תיגר על שלטונו, משימה שהפכה מסובכת עוד יותר כשאמם של הבנים ואשתו לשעבר של לושיוס, קוקי, חזרה לחייהם, ועשתה הכל כדי להשתלט על החברה שהקימו יחד לפני שנים.

בעונה החדשה, המאבק על "אימפריה" ממשיך, העץ המשפחתי מתרחב ומסתבך, תככים ומזימות יגיעו מכל עבר, דמויות שאהבנו יעברו לעולם שכולו טוב וראשויות החוק ימשיכו לרדוף אחרי בני המשפחה.

בין הדמויות והשחקנים החדשים העונה, גם הדיווה מאריה קארי בתפקיד קיטי המפציעה כבר בפרק השלישי לעונה, דיוות אר אן בי שבאה לאימפריה להקליט דואט עם ג'מאל, הסובל מטראומה בעקבו הירי בו בעונה השניה. עוד בסדרה הראפרים פרנץ' מונטנה ובירדמן, ופלישה ראשד ("משפחת קוסבי").

 

LeRanch

New member
סיילם 3 - עונת הסיום


עונה חדשה לדרמת האימה "סיילם", המביאה את הסיפור האמיתי מאחורי משפטי המכשפות. במסצ'וסט הקולוניאלית של המאה ה-17, תקופה משמעותית בהיסטוריה של הפוליטיקה, הדת והחברה האמריקאית, הממשל נשלט על ידי מנהיגים פוריטנים ושמרנים. התושבים נבחנים מקרוב, דבר שיוצר חיכוכים מרובים, וחוששים שיובאו לדין על כל פעולה שעשויה להיחשב כפוגעת בדפוס החשיבה הפוריטני. הביטוי "מכשפה" הופך במהרה לקללה מקובלת עבור כל מי שמתנהג בצורה שונה מן הכלל.

מארי סיבלי (ג'נט מונטגומרי, "הפמליה", "ברבור שחור") היא המכשפה החזקה ביותר בסיילם. צעירה יפה, חסרת רחמים אך פגיעה, בעלת תשוקות וסודות שעלולים לפגוע במעמדה ובכוחה. היא גיבורה אך גם מרשעת ותמיד נמצאת במרכז תשומת הלב. היא משתמשת בעוצמתה והשפעתה כדי לקדם את מעמדה בסיילם וגם את נקמתה בתושבי העיר הצבועים והאכזריים שהובילו למאבקה הנוכחי. מארי חיה חיים כפולים, ומסתמכת על המשרתת הנאמנה שלה וחברתה הקרובה, טיטובה המסתורית וחסרת הגיל, שעוזרת לה לקדם את האג'נדה שלה.

בפתח העונה השלישית השטן מגיע לסיילם ואינו מתכוון לעמוד בהבטחותיו. כוונתו העיקרית היא להרוג את כל תושבי העיר ולהרוס אותה, עכשיו כשמארי אינה יכולה למנוע זאת ממנו. אבל לטיטובה ושאר המכשפות בעיר יש תוכניות אחרות עבורו.

אל העונה יצטרף בתפקיד אורח מרלין מנסון ויגלם את תומאס דינליי, ספר מהמאה ה- 17, שאף אחד לא סומך עליו אבל כולם חולקים איתו את סודותיהם הכמוסים.

 

LeRanch

New member
נאשוויל 4


למושג "עיר המוזיקה" יש משמעות שונה עבור כל אדם שחי בה. בנאשוויל, מוזיקאים, זמרים וכותבי שירים נמצאים בלב הסערה ומונעים על ידי שאיפותיהם. חלקם מלאים יצירתיות ותשוקה לתהילה בעוד אחרים נאבקים להתמודד עם הלחצים שמביאה איתה ההצלחה ועושים הכל כדי להישאר בפסגה. קוני בריטון והיידן פנטייר מככבות בדרמה האהובה העוקבת אחר שתי זמרות קאנטרי ופופ מצליחות, שמתמודדות עם הקשיים בראש טבלת מצעדי המכירות, אחת זמרת ותיקה שכוכבה מתחיל לדעוך ונאלצת להמציא את עצמה מחדש כדי להישאר רלוונטית, והשניה בתחילת דרכה, נאלצת להתמודד עם עברה הסבוך בדרכה לפסגה.

העונה השלישית הסתיימה במתח כשדיקון נכנס לניתוח השתלת כבד שתרמה לו אחותו ואשר הסתבך קשות. כעת ריינה עומדת בפני טרגדיה אישית קשה, ג'ולייט, שילדה את ביתה סובלת מדיכאון שלאחר לידה שגורם לה להגדיל את מחוייבותה לקריירת המוזיקה וצילומי הסרט, אבל פוגע במשפחתה ובתפקידה כאם, ואוורי נאלץ לקבל החלטה על האופן והמקום בו יגדל את ילדתם. בנותיה המתבגרות של ריינה מתמודדות עם כאבי גדילה משל עצמן, בידיעה שיש להן אבות שונים – אחד מהם בדרכו לכלא, והשני בדרכו לניתוח שייתכן שלא יצא ממנו.

בפתיחת העונה החדשה ג'ולייט מצליחה מאוד עם סרטה ואלבומה החדשים, אך בודדה ומתגעגעת לאוורי ולביתה, שחוזרים לנאשוויל, אבל לא אליה. כשריינה מנסה לעזור לה, ג'ולייט תוקפת אותה, וגורמת לה להבין שהיא עומדת בפני כישלון נוסף. דפני מתגעגעת לטדי ומתקשה להאמין למאדי כשהיא אומרת לה שהוא אשם. ג'ולייט מופתעת לגלות שסטיבן טיילר מגיע להופעה שלה, והם שרים ביחד את "קרייזי".

 

LeRanch

New member
אנושיים 2


החל מה-4.1, ימי רביעי בשעה 21:00, בערוץ AMC וחינם ב-yesVOD

"אנושיים" ("Humans") היא סדרת מדע בדיוני מבית AMC ובשיתוף פעולה עם "4 CHANNEL" הבריטי, המבוססת על הסדרה השבדית זוכת הפרסים "אנשים אמיתיים". אחרי עונה ראשונה שהושקה בקמפיין פרסום ענק בלונדון בשיתוף עם "מיקרוסופט" ו"איביי", היתה מועמדת לארבעה פרסי "באפטה" וזכתה לביקורות מעולות, מגיעה העונה השנייה שממשיכה לחקור סוגיות מוסריות ביחסים בין בני אדם ורובוטים בהווה מקביל.

רובוטים דמויי אנוש (סינת') הופכים לחלק בלתי נפרד מהחברה, ומשרתים בצייתנות את אוכלוסיית בני האדם. אך מה קורה כאשר הסינת'ים מקבלים את הזכות להכרה ולרצון חופשי?

העונה השנייה של "אנושיים" חוקרת את האפשרויות והמגבלות של מערכות יחסים בין בני האדם וסינת'ים, והאם סינת'ים מודעים זכאים לזכויות שוות לאדם. בעוד משפחת הוקינס מנסה להחלים מאירועי העבר, חבריהם הסינת'ים יוצאים למאבק. עתה, כשיכולותיהם הרגשיות הולכות ומתפתחות, הם עומדים בפני דילמות מוסריות ומנסים למצוא את מקומם בעולם.

העונה תצטרף אל הקאסט המוערך כוכבת "מטריקס", "ממנטו" ו"ג'סיקה ג'ונס" קארי-אן מוס, שתגלם מדענית שגויסה כדי לתכנת מחדש את הסינת'ים ולהפוך את השפעת תוכנת המודעות. אליה יצטרפו גם סם פלאדיו ("נאשוויל"), לטיטיה רייט ("מלפפון"), מרשל אולמן ("נמלטים") ובלה דיין ("אימה אמריקאית").

לצידם יככבו גם ג'מה צ'אן (שכיכבה לאחרונה גם ב"חיות הפלא והיכן ניתן למצוא אותן"), אמילי ברינגטון ("24"), טום גודמן-היל ("משחק החיקוי", "אוורסט"), פיקסי דיוויס ("המעון של מיס פרגרין לילדים משונים") ואיוונו ג'רמיה ("מראה שחורה").

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
תוכניותיי...

במה אני אצפה בוודאות? עונה 2 של "אנושיים" ובטקס גלובוס זהב.
חוץ מזה יש לך בעיה בקישור ששמת ל"נשוויל".

אולי... סוג א' ו"דברים טובים".
 

tg151

Well-known member
אין סדרות שיעלו קודם ל-vod החודש

ורק אח"כ ישודרו בערוצים השונים? חודש קצת דליל בסדרות הייתי אומר. בהתחשב בזה שחודש הבא יתחילו "24" ו"בנות" ו-The Good Fight ו"מילארדים" ועוד כמה סדרות חדשות.
 

גםצופה

Member
מנהל
התכנון שלי...

נראה לי שאנסה לראות את סוג א', דברים טובים, קוד שרוף ואולי גם את כאילו אין מחר... לא חשבתי שהומלנד יגיעו לעונה שישית
אני פרשתי אחרי עונה 3...
 
קוד שרוף 3

קוד שרוף 3 Halt and Catch Fire

ימי שלישי, החל מ-20 בנובמבר 2016 בשעה 23:00 ב-Oh
/
כל העונה זמינה בקטגוריית Binge
ב-VOD
.


עונה שלישית לסדרת הדרמה התקופתית של רשת AMC, על התפתחותו של המחשב האישי בשנות ה-80.

הסדרה נוצרה על ידי כריסטופר קנטוול וכריסטופר ס. רוג'רס ונותנת מבט פנימי על מהפיכת המחשוב האישי.

שמה של הסדרה באנגלית מתייחס להוראת מחשב Halt and Catch Fire, אשר גורמת ליחידת המעבד המרכזי במחשב להפסיק לתפקד.

בפתח העונה, דונה, קמרון וגורדון מקימים את המשרד החדש שלהם בחוף המערבי של ארה"ב ועורכים מסיבה חגיגית להשקת העסק החדש וג'ו משיק את המוצר החדש שלו.
 
מלאכית מהגיהינום

מלאכית מהגיהינום - Angel From Hell

ימים ראשון - חמישי, החל מ-26 בדצמבר 2016 בשעה 21:10 ב-Comedy
.
כל הסדרה זמינה כבר כעת בקטגוריית Binge
ב-VOD
.


הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות ומצחיקות!

סדרה קומית חדשה של אולפני CBS.

איימי (ג'יין לינץ', "Glee") הנועזת נכנסת לפתע לחייה של אליסון (מגי לוסון, "בניחוש חוקר"), בטענה הזויה שהיא המלאך השומר שלה וההזדמנות האחרונה שלה בתפקיד הוא לכוון את חייה של אליסון הסקפטית לדרך המלך...
 
למעלה