דצמבר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
דצמבר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
מק'גייוור / MacGyver


הרימייק המדובר והמצליח לסדרה הקלאסית הוותיקה, שכבשה את דמיוננו בשנות השמונים וגרמה לנו להאמין שאין שום דבר שלא ניתן לפתור בעזרת גומייה ואטב משרדי.

מק'גיוור היא דרמת מתח והרפתקאות, העוקבת אחר אנגוס "מק" מק'גייוור (לוקאס טיל, כוכב סרטי "אקס מן") בן ה-20 פלוס, אשר מקים ארגון חשאי יחד עם ממשלת ארה"ב, שבו הוא נלחם בטרור ומציל חיי אדם בעזרת כשרונו המיוחד לפתור בעיות בדרכים לא קונבנציונליות, וידע מדעי נרחב, כישרון אותו ירש מאביו.

אל הצוות שלו, שפועל במשימות מסוכנות מסביב לעולם מצטרפים ג'ק דלטון (כוכב CSI ג'ורג' אידס), איש ה-CIA לשעבר, פטרישיה תורנטון (סנדרין הולט "24", "אימת המתים המהלכים"), סוכנת שטח בעברה ומנהלת הפרוייקט, וריילי דייוויס, האקרית מבריקה ובלתי צפויה.

בחסות המחלקה לשירותי חוץ, מק'גייוור נוטל על עצמו את האחריות להציל את העולם, כשהוא חמוש לעייפה בנחישות ותושייה, וקצת יותר ממסטיק וסיכת ביטחון.

ההצלחה של מק'גיוור הובילה את רשת CBS להעניק לה הזמנה לעונה מלאה.

 

LeRanch

New member
הנעדרת (The Missing 2)


המשך מצויין לסדרה המרתקת "הנעדר" – הפעם עם סיפור עלילה חדש ודמויות חדשות.

צעירה בריטית כושלת ומועדת ברחובות עיר מגוריה בגרמניה ומתמוטטת. שמה הוא אליס ובסטר והיא נעדרת מזה 11 שנים.

כך מתחילה עלילת העונה החדשה של "הנעדרת", הסדרה עטורת השבחים מבית BBC one.

חזרתה של אליס מכה גלי הלם בקרב הקהילה הקטנה. היכן היתה? מי החזיק בה? הוריה של אליס (דיויד מוריסי, "המתים המהלכים", קיילי היוז, "כיסא פנוי") ומשפחתה של אליס נזרקת לתוך המהומה שמאיימת לפרק אותה ואנחנו מתחילים לבחון את העמימות המוסרית והמורכבות הרגשית שמתרחשות כשילד נעדר, שייחלת לשובו, באמת חוזר הביתה.

הסיפור מסופר באותו מבנה עלילתי כמו העונה הראשונה של הסדרה, שקופצת בין העבר להווה, הופכת את חווית הצפייה למרתקת וחזקה, ולוקחת את הצופה למסע עמוס תפניות עלילתיות, בניסיון להבין מה קרה לאליס.

בעוד שכל הקאסט והדמויות בסיפור חדשים, מי שמוביל אותנו בסיפור הוא ג'וליאן בפטיסט (ת'אקי קיירו) – החוקר הצרפתי שחקר את היעלמותו של אוליבר הוג'ס בעונה הראשונה – אינטליגנט, בטוח בעצמו ומתוסבך כבעבר. חזרתה של אליס פותחת מחדש תיק חקירה קרוב במיוחד לליבו של ג'וליאן, שמחייב אותו לשאול את עצמו שאלות קשות, בעודו מסתבך שנית במרדף אובססיבי אחר נערה נעדרת אחרת מעברו: תיק העלמותה של סופי גירו לפני יותר מ- 12 שנים, מוביל אותו בימינו אנו למסע ברחבי אירופה ועירק, שם נפגוש את החלקים הפגיעים יותר של דמותו, כשיצטרך להתמודד עם עברו, ולהיאבק בשדים שלו, בחיפושיו אחר האמת.

 

גםצופה

Member
מנהל
עכשיו קבלתי הודעה על הסדרה במייל


"הנעדרת" היא בעצם סוג של עונה חדשה לסדרה "הנעדר"
מקווה שהעונה תהיה מוצלחת כמו הראשונה.
 

גםצופה

Member
מנהל
לשנייה לא מצאתי את שעות השידור...

עד שגילתי שזה בתמונה

אז לטובת אנשים שלא שמים לב לפרטים הנה פירוט שעות השידור:
מה1.12 הסדרה עולה ב-yes LONDON ואפשר לראות את הסדרה במלואה שם (בVOD)
&nbsp
ומה-4.12 הסדרה עולה בערוץ yes Oh בשידור שבועי בימי ראשון בשעה 23:00
&nbsp
 

LeRanch

New member
הוויקינגים 4 - חלק ב'


חלק ב' של אחת מסדרות האקשן התקופתי המצליחות ביותר.

העונה הרביעית יצאה להפסקה בקליף האנגר ענק, ותחושה קשה לאחר כשלונו של רגנר להביס את רולו ולהגיע לפריס. לגרטה נפצעה אנושות והקרב גבה את מחירו גם משני האחים. והיכן היה ראגנר במהלך כל השנים האלו?

בפרק הראשון לחלק הזה של העונה, ראגנר ישוב לקטגט וינסה להשיב את אמונם ולזכות שוב בכבוד שרחשו לו בניו, שכעת כולם כבר גדולים ורחשים לו טינה על שנטש אותם.

עוד בטרם עלו הפרקים, הוכרז כי "הויקינגים" חודשה לעונה חמישית.

 

LeRanch

New member
אטלנטה / Atlanta


הדרמה הקומית החדשה מרשת FX שזוכה לשבחים מכל עבר ושאף כונתה על ידי Variety: "הפקה מושלמת, קולנועית ויפהפיה, שתהיה ככל הנראה, אחת התוכניות הטובות ביותר בעונה הקרובה".

הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של ארן (דונלד גלובר, "קומיוניטי", ובקרוב כלאנדו קאלריסיאן ב"האן סולו") באטלנטה, ג'ורג'יה, כשהוא מנסה להוכיח את עצמו בפני חברתו (ואם שתי בנותיו), הוריו, ובן דודו הראפר המכונה "פייפר בוי".

לאחר שנשר מאוניברסיטת פרינסטון, לארן אין כסף או בית, ולכן הוא נע ונד בין בית הוריו וביתה של חברתו. כשהוא מבין שבן דודו עומד לפרוץ ולהצליח, הוא מנסה בייאושו לחדש איתו את הקשר ולרכוב על הצלחתו, במטרה לשפר את חייו ואת חייהן של בנותיו.

העונה זכתה לשבחים מקיר לקיר – המבקרים הכריזו עליה כאחת הקומדיות המרעננות והחכמות של השנה, העיסוק שלה בסצינת הראפ באטלנטה קנה לה מעריצים גם בקרב מוזיקאים וברשתות החברתיות והפרק החמישי בו שחקן שחור מגלם את ג'סטין ביבר היה בראש הנושאים המדוברים בטוויטר.

היא מועמדת לפרס המבקרים כקומדיה הטובה של השנה ולפרס בחירת הצופים כקומדיה הטובה ביותר.

לאחר שני פרקים ובעקבות הצלחתה הרבה, הסדרה חודשה לעונה שניה

 

LeRanch

New member
קוורי / Quarry


"קוורי" היא סדרה חדשה מבית HBO עבור רשת הבת "Cinemax", והיא מבוססת על סדרת ורומנים מאת מקס אלן קולינס שעובדה לטלוויזיה על ידי גאהם גורדי ומייקל די. פולר, ומבויימת על ידי גרג ייטנס ("האוס", "נמלטים").

זהו סיפורו של מאק קונווי (לוגן מרשל-גרין, "פרומיתיאוס", The O.C), חייל מארינס, שחוזר הביתה לממפיס מווייטנאם ב-1972 ומוצא את עצמו מורחק על ידי האנשים שהוא אוהב, ומנודה על ידי הציבור. בזמן שהוא מנסה להתמודד עם החוויות הקשות מהמלחמה, הוא נגרר אל תוך רשת של רוצחים שכירים מושחתים שיושבים לאורך נהר המיסיסיפי והופך לצלף מקצועי בשרותם.

עוד מככבים: פיטר מאלן ("הפחד"), ניקי אמוקה-בירד ("ניצולים", "טורצ'ווד"), ג'ימי הקטור ("הסמויה"), סקיפ סודות' ("משמרת שלישית", "האישה הטובה") ועוד.

הסדרה זכתה לביקורות אוהבות, האנק סטובר מה"וושינגטון פוסט" הכריז עליה כסדרה החביבה עליו מבין 30 הסדרות החדשות שעלו בסתיו והוא סיקר "יחד עם אטלנטה של דונלד גלובר, זו הסדרה הכי אהובה עליי.. קוורי מתעוררת לחיים בשנייה שאתה מתחיל לצפות בה, עם תחושת שוברת לב, אוזן קשובה לדיאלוג וקבוצה של שחקנים שמעניקה לסדרה חספוס, הומור מקאברי ומתח".

 

LeRanch

New member
נובל / Nobel


הסדרה החדשה הגדולה ביותר לצאת מסקנדינביה מאז "בורגן" ו"הגשר".

דרמת מתח נורווגית חדשה ומדוברת, זוכת פרס Prix Europa לסדרה האירופאית הטובה ביותר לשנת 2016.

ב"נובל" שני סיפורים מתמזגים לאחד, כשחייל ואיש משפחה, הופך לפיון במשחק פוליטי בינלאומי. כשיגברו הסיכונים, הוא יאלץ לגלות כמה רחוק ילך אדם בשם ערך השלום.

ארלינג (אקסל האני, שחקן נורווגי מצליח שכוכבו עולה בהוליווד וכבר כיכב ב"להציל את מארק ווטני") חוזר מאפגניסטן לאחר תקופת השירות שלו, בדיוק כשוועדת פרס "נובל" לשלום מתכנסת כדי לקבוע את הרשימה הסופית של המועמדים לפרס. בזמן שאוסלו אפופה השערות ושמועות באשר למועמדים, ארלינג פוגש מחדש את משפחתו, אליה התגעגע מאוד.

24 שעות לאחר שובו, ארלינג נקלע לאירוע שבסופו הוא משסף את גרונו של אדם מאפגניסטן. מה שנראה בתחילה כמעשה גבורה, הצלת חייה של אישה, נתפס במהרה כפשע. האם מדובר ברצח? לא בדיוק. מישהו שמכיר את ארלינג, סומך על כוונותיו הטובות והופך אותו ללא ידיעתו למתנקש. ארלינג צריך כעת לגלות במי מדובר.

התשובה לשאלה משיבה אותנו אחורה בזמן, לתקופת השירות באפגניסטן – אל הטעות – כשארלינג חשב שהוא מזהה מחבל מתאבד בתחפושת, וגרם לתקרית חמורה בין הצבא והאוכלוסיה האזרחית במקום. עלילת הרצח שתחילתה באפגניסטן, תתגלגל ותוצאותיה ישתרבבו בסופו של דבר אל הרשימה הסופית של מועמדי פרס נובל לשלום.

במהלך שמונת הפרקים של הסדרה, נפגוש חברים ואויבים, אידיאליסטים וציניקנים, אילי הון בעסקי הנפט, פוליטיקאים, מצביאים, חיילים מקצועיים וחייל אחד שמתגעגע הביתה ואינו יכול לשאת יותר את הגעגוע.

"נובל" מביאה אל קדמת הבמה קונפליקטים לאומיים ובינלאומיים רלוונטים. על ידי הצגת עלילת קונספירציה המתרחשת במהלך מלחמתה של נורווגיה באפגניסטן, הסדרה מביאה פרשנות חברתית וביקורת עיתונאית אל הדרמה הטלויזיונית ומצליחה להכניס אל הסיפור יחסי משפחה וסצנות מלחמה יחד עם נקודת מבט על הפוליטיקה העולמית, תוך שהיא מציבה מראה מול הדרך בה אומה קטנה חושבת על יחסי חוץ וסיוע בינלאומי, ואיך ועדת פרס הנובל לשלום מתמרנת בתוך מדינה שהיא גם יצואנית נשק רצינית.

 

LeRanch

New member
מקום בלב 4


עונה חדשה לדרמה האוסטרלית ששבתה את לבבות הצופים.

בעונה הרביעית הדמויות המוכרות מושפעות משני נושאים חברתיים משמעותיים שהטרידו את אוסטרליה בשנת 1954: הראשון הוא הגל השמרנות "הבהלה האדומה" שזרע פחד בעקבות החשש מהשתלטות הקומוניזם ולאור פרשיית המרגל הסובייטי פטרוב שהתגלה בשגרירות בריה"מ בקנברה, והשני הוא גל השינוי הליברלי שפתח אפשרויות חברתיות ומוסריות חדשות באוסטרליה של אותן שנים.

בפתיחת העונה, שרה חושדת שמותה של המורה מילי דיויס לא נגרם מהתאבדות כפי שהוצג, אבל חשדותיה חוזרים אליה כבומרנג כשהיא מאשימה את רגינה ברצח (שתוכנן להיות הרצח שלה עצמה) ומיד נקראת לחקירה על ידי המשטרה המאשימה אותה בקומוניזם. אוליביה וג'יימס נאבקים על המשמורת על ג'ורג', בעוד ג'יימס והנרי מקבלים את ברכתה של אליזבת לנהל מערכת יחסים. אנה ממשיכה לנסות לפרסם את הרומן שכתבה, וריצ'ארד מאיים על קרוליין שימשיך לאנוס אותה.

 

LeRanch

New member
נשיכה 3 - עונת הסיום


עונה חדשה ואחרונה לדרמת המד"ב הקנדית המבוססת על סדרת הספרים "Women of the Otherworld" , פרי עטה של של קלי ארמסטרונג.

הסדרה עוקבת אחר אלאנה מייקלס (לורה ונדרוורט, "סמולוויל"), אשת זאב, היחידה בעולם ממין נקבה, הקרועה בין חייה עם בן זוגה האנושי פיליפ, בטורונטו, לבין חובותיה ה"משפחתיות" כאשת זאב, בניו יורק. בלהקה שלה, נמצא גם קלייטון, ארוסה לשעבר, הגבר היחיד שאהבה אי פעם, אשר בגד בה, נשך אותה והפך אותה לאשת זאב.

אלאנה היתה בחורה צעירה, יתומה מאב ומאם שחשבה שחייה עומדים להשתנות סוף סוף לטובה, כשפגשה את קלייטון, אהבתה החדשה, עד שחייה השתנו לעד. החיים הרגילים להם קיוותה נלקחו ממנה באבחת נשיכה אחת קטנה והיא נותרה לבדה, להתמודד עם החיים בקרב להקת אנשי זאב, כולם ממין זכר.

בפתיחת העונה החדשה, פייג' מודיעה לאלאנה שהחזיונות העקובים מדם, אש והרס של סטונהייבן, שהיא חווה, לא ייעלמו עד שיתגשמו. ובאמת מסתבר שדברים רבים השתנו בעיירה. ג'רמי מחליט שהמשימה של הלהקה היא לגרום לכל ה"מוטס", אנשי הזאב שאינם טהורי דם, להצטרף ללהקה, לציית לו או שימותו ושולח את אלאנה, קליי וניק לאסוף אותם. המסע יוצא משליטה כשאחד מחברי הלהקה נורה על ידי צלף, והלהקה יוצאת לחפש נקמה. אישה מסתורית מספרת לאלאנה שגם היא ומשפחתה אנשי זאב וסוד מטריד ומסעיר נחשף בפניה.

 

LeRanch

New member
כתום זה השחור החדש 4


"כתום זה השחור החדש" הדרמה הקומית הנועזת מבית נטפליקס, המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של פייפר קרמן "כתום זה השחור החדש: השנה שלי בכלא לנשים", חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ'פמן (טיילור שילינג), אשת יחסי ציבור המתגוררת בניו יורק אשר נשלחת לבית הסוהר הפדרלי לנשים למשך 15 חודשים בגלל פשע שביצעה לפני עשר שנים – הברחת מזוודה מלאה בכסף מעסקאות סמים. המזוודה שייכת לאלכס (לורה פריפון, "מופע שנות ה-70"), מבריחת סמים בינלאומית ובנוסף בת זוגה לשעבר של פייפר.

במהלך תקופת המאסר, נאלצת פייפר לשרוד את מצוקות חיי הכלא ולמצוא את מקומה בהיררכיה הפנימית בבית הסוהר, תרבות מרתקת, שהיא לחלוטין לא בנויה אליה.

בעונה החדשה, צפיפות באגפים מביאה בעקבותיה שינויים באיכלוס התאים וכל אחת מהאסירות נאלצת להתמודד עם שותפה חדשה לתא, והמתח הגזעי עולה כשהאסירות הדומיניקניות מבינות שהן הרוב. אסירה חדשה מגיעה לכלא: ג'ודי קינג, כוכבת תוכניות בישול ופנאי (דמותה מבוססת על מרת'ה סטיוארט) שנמצאה אשמה בהונאת מס, והיא מקבלת יחס מועדף.

 

LeRanch

New member
משפחת פוסטר 2-4


הדרמה המשפחתית המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר שבראשה זוג לסביות המגדלות משפחה רב גזעית הכוללת ילדים ביולוגים, מאומצים וילדי אומנה, חוזרת בעונה החדשה, ותשודר במתכונת של שני פרקים ברצף, כל שבוע. הסדרה נוצרה על ידי פיטר פייג' ("הכי גאים שיש") וברדלי ברדווג' המשמשים מפיקים יחד עם ג'ניפר לופז וחברת ההפקה שלה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לינה אדמס ("בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו. סטף ולינה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים ג'זוס ומריאנה שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה – קאלי וג'וד שהוצאו לאחרונה מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לינה.

בפתיחת העונה החדשה קאלי מגלה שדונלד אינו אביה הביולוגי, ולכן תהליך האימוץ שלה נעצר וקיים חשש שתופרד פעם נוספת מג'וד. ברנדון מחלים מפציעתו וחושש שלא יוכל יותר לנגן בפסנתר. הוא מתמודד עם תחושת האשמה לאחר ששכב עם דני, והשאלה הגדולה לגבי מעשיו של מייק ברב בו אנה נעלמה, נשארת פתוחה. יחסיהם של ג'זוס ואמה משפיעים על יחסיה עם חבריה לקבוצה, ומריאנה צובעת את שערה לבלונדיני כדי להתאים עצמה לקבוצת הריקוד, למגינת ליבה של סטף.

העונה השלישית תעלה ל-yesBinge ב-8/12 והעונה הרביעית תעלה ב-15/12.

 

LeRanch

New member
שומרי האוצרות 3


סדרת המתח וההרפתקאות של רשת TNT בהפקתו של דין דבלין ("היום השלישי", "העוקץ"), חוזרת בעונה שלישית עם שני שחקנים ותיקים ואהובים המצטרפים לקאסט.

הסדרה מבוססת על סדרת סרטי מתח מצליחה של הרשת בכיכובו של נואה וויילי. היא עוסקת בפלין קארסן (וויילי) ספרן, המגלה שהספרייה שהוא מנהל מכילה חלק מהאוצרות המיתולוגיים והקסומים ביותר בעולם, והוא יוצא לסדרה של הרפתקאות להשיב אותם מאלו המנסים לגנוב אותם ולהשתמש בהם לרעה. דוגמנית העל רבקה רומיין ושחקן "העוקץ" כריסטיאן קיין מככבים כסוכנת הרשות למלחמה בטרור וגאון מתמטי שחוברים יחד לצוות הספרנים.

בעונה החדשה, אנחנו צפויים לפגוש יותר את דמותו של וויילי שגם כותב ומביים חלק מהפרקים. אל העונה הזו תצטרף וונסה ויליאמס (עקרות בית נואשות) בתפקיד ג'נרל רוקוול, ראש מחלקת מבצעים סודית של אחת מסוכנויות הממשל בידועה בשם D.O.S.A., שמשימתה לתפוס שליטה על הספרייה ועל כל החפצים הקסומים החבויים בתוכה, תוך שהיא מנסה לעצור את חבורת שומרי האוצרות, בעודם נלחמים באל הכאוס המצרי.

 

LeRanch

New member
הכי גרועים שיש 3


הקומדיה האדג'ית והגאונית של רשת FXX חוזרת בעונה חדשה.

סיפור אהבה על מה שקורה כששני אנשים בעייתיים מאוד, כאלו שאף אחד לא רוצה שום קשר איתם, אגוצנטרים, נרקסיסטיים, ציניים ובעלי יצר הרס עצמי, מתאהבים אחד בשניה למרות כל המגרעות, ומנסים לעשות את הבלתי אפשרי- ליצור מערכת יחסים זוגית.

בעונה החדשה גרטשן וג'יימי מתחבטים בשאלה האם הם אוהבים אחד את השניה ובמה זה מתבטא, אדגר ודורותי חווים קשיים בחדר המיטות בגלל השימוש שלו בתרופות, ופול ולינדזי מתכוננים להפוך למשפחה, אירוע שהופך משמח למעורר טלטלה.

העונה השלישית זכתה לביקורות טובות ולציונים גבוהים ב- Metacritic, וב- Rotten Tomatoes קיבלה 100% ביקורות חיוביות.

הסדרה חודשה לעונה רביעית.

 

LeRanch

New member
אש נגד כוחות הרשע 2


עונה חדשה לסדרת האימה-קומית הפרועה מבית היוצר של סם ריימי (ספיידרמן) המבוססת על סדרת סרטי "מוות אכזרי" שהפכה לקאלט, ובכיכובו של ברוס קמפבל שחזר לתפקיד אותו גילם לראשונה ב-1981.

בפתיחת העונה אנו מוצאים את אַש נהנה מחיי הפרישה בג'קסונוויל. אך לאחר שהוא מותקף על ידי שדים שנשלחו על ידי רוּבּי (לוסי לולס, "זינה, הנסיכה הלוחמת"), הוא מתאחד עם חבריו פאבלו וקלי וחוזר להילחם בכוחות הרשע. גילויים חדשים, איחוד משפחתי ובריתות לא-צפויות מהווים את תחילת המסע של החבורה בדרכם להילחם בשדים וברוחות הרעות המאיימות להשתלט על העולם.

הסגנון הקאמפי של הסרטים ממשיך במלוא עצמתו בסדרה המשלבת אימה וגור (Gore), הומור שחור וסלפסטיקי כאחד, ופאן טהור לחובבי הז'אנר.

 

LeRanch

New member
צוות עקרב 3


דרמת האקשן הקומית המבוססת באופן חופשי על חייו של מומחה המחשבים המבריק וולטר אובראיין, שבה בעונה חדשה.

וולטר אובראיין וצוות הגאונים המוזרים שאסף סביבו, גוייסו על ידי מהמחלקה לבטחון המולדת של ה- FBI להקים את "צוות עקרב" , שאמור להוות את קו ההגנה האחרון נגד איומים היי-טקיים מורכבים מסביב לעולם.

הצוות כולל את אובראיין עצמו, אחד האנשים האינטליגנטים בעולם, בעל איי.קיו 197, וחבריו סילבסטר דוד, "מחשב אנושי" ומומחה לסטטיסטיקות, הפי קווין, מהנדסת גאונה שיכולה לתקן כל דבר, וטובי קרטיס, פסיכיאטר ומומחה להתנהגויות שיכול בקלות "לקרוא" אנשים.

בפתיחת העונה החדשה, וולטר וטובי צריכים להניח בצד את תחושת הכישלון במערכות היחסים עם פייג' והפי, כש"צוות עקרב" נקרא לפעול יחד עם צי ארה"ב ולעצור שני מטוסי קרב שהאקרים השתלטו עליהם בעודם טסים בשמי לוס אנג'לס, כשהם מכוונים את נשקם אחד נגד השני. אותם האקרים השתלטו על משחתות וספינה של הצי לחופי מספר ערים גדולות ומכוונים אליהן טילי נ"ט. כשמקום מושבם של ההאקרים מאותר בבולגריה, הצוות יוצא לשם כדי לתפוס אותם.

 

LeRanch

New member
נס רפואי 4


נס רפואי, הדרמה הרפואית המתרחשת בבית החולים "תקוות ציון" בטורונטו, חוזרת בעונה חדשה. במרכזה ד"ר אלכס ריד (אריקה דוראנס, לויס ליין ב"סמולוויל"), רופאה בבית החולים. ארוסה, ד"ר צ'ארלי האריס (מייקל שאנקס, "סטארגייט") יכול לראות את רוחותיהם של החולים שנמצאים בתרדמת, מסתובבים ברחבי בית החולים, לאחר שבעבר היה בעצמו בתרדמת בעקבות תאונת דרכים.

בפתיחת העונה הרביעית, אלכס חוזרת לבית החולים לאחר הלידה וצריכה לשתף פעולה עם המנתח שבמשמרת בטיפול בקורבנות תאונת דרכים שהיתה עדה לה בדרכה לעבודה. צ'ארלי נאלץ להתמודד עם רגשותיו בנוגע להריונה ולילדה של אלכס, ולזאק יש מטופל שנראה שחלה באבולה ומסכן את הרופאים והחולים בהדבקה. אלכס מנסה להתמודד עם העומס הגדול על כתפיה בהיותה אם טרייה ורופאה מנתחת, כשהיא מקבלת מתמחים צעירים שהיא צריכה לחנוך.

 
למעלה