חדש: yesBot

tg151

Well-known member
חדש: yesBot

יס פתחו את הפיצ'ר החדש לכל הלקוחות והוא yesBot.
בצ'אט ניתן לשאול מתי עונות של סדרות יחזרו, נותן המלצות צפייה לפי ז'אנר שבוחרים, וכו'.
צ'אט בוט שיודע להמליץ ולספר הכל על סדרות ה- Binge.

הודעה מטעם יס:
חברת yes מזמינה את כלל הציבור להתנסות בגרסת הבטא של ה-yesBOT, לקבל המלצות צפייה על פי טעמם האישי או מצב רוחם, להתעדכן במועד עליה לאוויר של סדרה אהובה או חדשה, לקבל תזכורות לקראת עליית העונה הבאה או עליית סדרה חדשה המעניינת אותם, לקבל מידע על שחקנים, לצפות בפרומואים, לקבל תקצירים והסברים או להתוודות על סדרות אהובות בתמורה להמלצות על סדרות דומות. בהמשך, יאפשר הבוט ללקוחות החברה גם הקלטת סדרות מומלצות בכל הממירים בבית ישירות דרך הצ'ט.

אם תהיתם מתי תעלה העונה השנייה של "פאודה"? כמה פרקים יש ל"תאג"ד" או מי משחק ב"משחקי הכס"? מעכשיו יש מי שיענה לכם על כל השאלות, ה- yesBOT הינו מומחה טלוויזיה להמלצות צפייה אישיות ובעל יכולת הבנה ומענה על למעלה ממיליון שאלות שונות בעברית.

עם עליית עונת הסדרות הגדולה ביותר, עולם הידע של ה- yesBOT כולל את כל ספריית yes Binge עם למעלה מ- 600 סדרות ועונות חדשות, ה- yesBOT עונה בשיחה חופשית על שאלות הצופים – החל ממאפייני ואופי הסדרה ולאילו צופים תתאים, מועדי השידור, קבלת תזכורת לקראת עליית העונה הבאה ועוד

ה-yesBOT, אשר נמצא בשלבי פיתוח מתקדמים ביותר, יהיה זמין 24/7 ויושק רשמית בשבועות הקרובים, "ישוחח" עם חובבי סדרות על גבי פלטפורמת המסנג'ר של Facebook (בעתיד יהיה זמין גם בפלטפורמות נוספות) ויענה על למעלה ממיליון שאלות בנושאי התכנים הטלוויזיוניים. הבוט החדש, שהינו בעל אופי אנושי, מכיר את כל סדרות ה-VOD של yes מספריית ה-yes Binge, תכנים מספריית yes London וכל הסדרות החדשות, ביניהן: "משחקי הכס", "המתים המהלכים", "הומלנד", "מיליארדים", "ריי דונובן", "החיים עצמם"; הפקות המקור המובילות של החברה: "פאודה", "תאג"ד"; הפקות הדוקו "סיפורי בדים", "הג'ינקס" ועוד ועוד.
הפלטפורמה עליה מבוסס הרובוט הינה היחידה המאפשרת שיחה מבוססת הקשר (Context based conversation) המדמה שיחה אנושית בה אפשר להמשיך ולדבר בצורה רציפה על נושא מסוים כך שהמשתמש מרגיש באופן מוחלט שהוא מתכתב עם מומחה תוכן אנושי. הפלטפורמה המספקת פתרון של שפה חופשית בעברית ל- chatbot וניהול שיחה מבוסס הקשר משתמשת בטכנולוגיות ניתוח שפה (NLP) המתקדמות ביותר הכוללות ניתוח תחבירי (Morphological Analyisi) באחוזי זיהוי גבוהים מאוד (מעל 90%) וזיהוי אלפי ישויות (Named Entity Recognition) מסוגים שונים. בעלת יכולת להבין את כוונת המשתמש ולהוציא ערכים מתאימים מתוך אמירות המשתמש בכדי לבצע את הפעולה שאותה הוא מבקש.

ה-yesBOT פועל על פי אלגוריתם ייחודי שפותח במיוחד על ידי מומחי התוכן של yes וחברת Botique- סטארט אפ מוביל בתחום הצ'אט בוטים וה-NLP עם ניסיון רב בפיתוח וניהול תוכנה ובפרט בניתוח שפה חופשית.

אורי גל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ב-yes: "אנו שמחים להמשיך להוביל את השוק עם הטכנולוגיה החדשנית והמתקדמת ביותר ולהיות הראשונים בארץ להשיק צ'אט בוט להמלצות צפייה בטלוויזיה. חווית התוכן של yes הינה עצומה, עונת הסדרות החדשה כוללת כ-600 סדרות ועונות חדשות כאשר הצ'אט בוט מעניק לצופים מענה מהיר ויעיל ומתאים באופן אישי לכל צופה את הסדרה המומלצת לצפייה לפי טעמו האישי, מצב רוחו, ז'אנרים ועוד".

לינק ל-yesBot (עובד דרך המסנג'ר של פייסבוק):
https://www.messenger.com/t/197287857388200/


אני ניסיתי, זה די נחמד. הוא כן יודע לענות על שאלות על סדרות עתידיות כמו מתי חוזרת הומלנד וכדומה. הוא יודע לזהות את הסדרה. זה מאד נחמד. כמו שהם אומרים הוא לא יודע לענות על סרטים כרגע.



 
למעלה