אוקטובר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
אוקטובר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- ההודעות הבאות עלולות לכלול
ים.

הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
החיים עצמם / This Is Us


הלהיט המדובר ביותר בעונת השידורים הקרובה בארה"ב, הסדרה שהמבקרים כינו כ"הסדרה הטובה ביותר של עונת הסתיו" כשבשבוע הראשון לאחר ששוחרר, צפו בטריילר של הסדרה יותר מ-50 מיליון צופים, ונראה ש"החיים עצמם" עומדת להפוך ללהיט של סדרות הסתיו.

"החיים עצמם", דרמה משפחתית כנה ופרובוקטיבית העוקבת אחר אנסמבל דמויות מיוחד ושונה, ברגעים הקטנים והגדולים של החיים. ארבעה אנשים השונים מאוד זה מזה חולקים יום הולדת משותף. אט אט נגלה הקשר המפתיע בינם ונחשף פסיפס אנושי מורכב ומרגש שהוא למעשה תמונת מראה של החיים של כולנו – החיים עצמם. מאת היוצר והכותב דן פוגלמן (תסריטאי "טיפש, מטורף, מאוהב", "זוטרופוליס") ובכיכובם של מנדי מור (סיפור אהבה בלתי נשכח), מילו ונטימילייה(גיבורים, בנות גילמור), סטרלינג ק. בראון (אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון), ג'סטין הארטלי (מאהבות, נקמה).

 

LeRanch

New member
המתים המהלכים 7


עונה חדשה לסדרה מספר 1 בערוצי הכבלים והלווין בארה"ב, עם ממוצע של 13 מיליון צופים לפרק במהלך 6 השנים האחרונות. הטריילר של הסדרה כבר מלהיב את המעריצים המושבעים ואת חובבי הקומיקס עליו היא מתבססת, וממשיך את הבאז ההיסטרי שיצר פרק סיום העונה הקודמת סביב השאלה: מי מחברי הקבוצה של ריק, יהיה הקורבן של ניגן? שאלות נוספות שעומדות על הפרק הן, מה צפוי בהמשך לקבוצה? איך ישרדו את החיים תחת שלטונו של ניגן? לאן נלקחו קרול ומורגן? מיהו איזיקיאל ולמה הוא מחזיק בנמר?

אל העונה הזו, מצטרף בתפקיד קבוע ג'פרי דין מורגן ("האנטומיה של גריי") הלא הוא ניגן המרושע, יחד עם לוסיל, האלה מפוצצת הראשים האהובה עליו.

 

LeRanch

New member
ויקטוריה / Victoria


החל מה-10/10, כל פרקי העונה הראשונה ב-yesLondon ב-yesVOD

הפקת הענק המושקעת החדשה מבית ITV ומהאנשים שמאחורי "אחוזת דאונטון", שהפכה במהרה לסדרה הנצפית ביותר בימי ראשון בבריטניה במשבצת השידור הקשה ביותר, ומחצה ברייטינג את "פולדארק" של ה-BBC.

הסדרה, בכיכובה של ג'נה קולמן ("דוקטור הו") הכוכבת שהצליחה להרטיט את ליבו של הנסיך הארי, אשר על פי הדיווחים הציע לה לצאת איתה לדייט, דבר אשר גרם לבן זוגה לסדרה, טום הודג'ס, לקנא ולהציע לה לצאת גם הוא (והם ביחד כבר שנה). קולמן תגלם את המלכה ויקטוריה בצעירותה- נערה קטנטונת שהפכה בין לילה למלכה ובסופו של דבר לאישה הכי חזקה בעולם.

הדרמה בת שמונת הפרקים, שחודשה השבוע לעונה שנייה, עוקבת אחר ויקטוריה מהעת בה הוכתרה למלכה ב- 1837, בגיל 18, דרך תקופת החיזור והנישואין לנסיך אלברט. ויקטוריה, המפורסמת בכנותה וברוחה האמיצה, היתה האישה הראשונה שנראה שהיה לה הכל: נישואין מאהבה ותשוקה, תשעה ילדים, ותפקיד בתור המלכה של האומה החשובה ביותר בעולם. שלטונה הסוער של ויקטוריה ארך 63 שנים, והיא היתה המלכה שזמן שלטונה היה הארוך ביותר באנגליה, עד מותה בשנת 1901.

 

LeRanch

New member
ווסטוורלד / Westworld


"ווסטוורלד", אחד הפרוייקטים המסקרנים והמדוברים ביותר לחורף 2016, הוא מותחן בדיוני אפל, שיתוף פעולה של אשפי המתח והמסתורין ג'ונתן נולן (התסריטאי המועמד לאוסקר של "האביר האפל", "ממנטו", "בין כוכבים", יוצר "מבוקש") וג'יי ג'יי אברהמס ("במאי "מלחמת הכוכבים הכח מתעורר" ויוצר "אבודים"), שנוצר בהשראת הסרט והספר בעל אותו השם משנת 1973 אשר נכתב ובוים על ידי מייקל קרייטון ("פארק היורה").

זוהי הפקה אפית יקרה ועתירת כוכבים, המתרחשת ב"פארק שעשועים" עתידני, המדמה את ימי המערב הפרוע, בו אנדרואידים מלאכותיים משרתים את באי הפארק. הסדרה מתרחשת בהצטלבות שבין העתיד הקרוב והעבר של עולם המערבונים, ובוחנת יקום שבו רצונותיו ותשוקותיו של כל אדם, לא משנה כמה מושחתים או אציליים הם, מקבלים מענה. זוהי אודיסיאה אפלה על ראשית התודעה המלאכותית והאבולוציה של החטא ועל הלקח שעלינו ללמוד כשהטכנולוגיה מתקוממת נגד האדם…

את הסדרה מוביל צוות שחקנים יוקרתי הכולל את זוכה האוסקר סר אנתוני הופקינס ("שתיקת הכבשים"), אד האריס ("המופע של טרומן"), אוון רייצ'ל ווד (דם אמיתי), כוכב סרטי "אקס מן" ג'יימס מרסדן, טנדי ניוטון ("קראש"), זוכה האמי ג'פרי רייט (קאזינו רויאל). כוכבת "הממשלה (בורגן)" סיידה באבט קונדסן, ג'ימי סימפסון (בית הקלפים), רודריגו סנטורו (אבודים), שאנון וודוורד (לגדל את הופ), בן ברנס (סיפורי נרניה) ועוד.

 

LeRanch

New member
גירושים / Divorce


שרה ג'סיקה פרקר ותומס היידן צ'רץ' מככבים בקומדיה חדשה ומרעננת בכנותה מבית HBO, על המורכבות של התרת קשרי נישואין.

"גירושים" מספרת את סיפורה של פרנסס (פרקר), שאחרי יותר מעשור של נישואין ושני ילדים, מתחילה פתאום להעריך מחדש את חייה, ואת מערכת היחסים המתוחה שלה עם בעלה רוברט (צ'רץ').

הסדרה נפתחת במסיבת יום ההולדת ה-50 של חברתם דיאן – אירוע דרמטי במיוחד שבמהלכו דיאן ובעלה ניק פורצים בריב קולני – דבר שמשכנע את פרנסס לומר לרוברט שהם צריכים להיפרד. אבל פרנסס מגלה במהרה שפרידה נקייה והתחלה חדשה, קשות להשגה יותר משחשבה, כשרוברט, המוכה בתדהמה מההתגלות החדשה שלה, מנסה להתמודד עם נישואיו המתפרקים. "גירושים" עוסקת בשני אנשים ברגעים הכי קשים בחייהם, כששניהם חשים רגשות עזים אחד כלפי השני, כפי שלא חשו מזה שנים רבות, ועושים זאת תוך מציאת הומור חד בהתבוננות על סיטואציות שונות, ממפגשים מביכים בפומבי ועד פגישות תרפיה מרירות.

 

LeRanch

New member
לא בטוחה / Insecure


קומדיה חדשה שיצרה ומככבת בה איסה ריי, הקומיקאית השחורה שיצרה את סדרת האינטרנט המצליחה Awkward Black Girl, יחד עם לארי ווילמור מ"דיילי שואו". הסדרה עוקבת אחר חברותן של שתי נשים שחורות בימינו אנו, איסה ומולי (איבון אורג'י), שמשתפות בחוויות הלא נעימות והגזענות שהן נחשפות אליה, בעודן מייצגות את הנשים השחורות הכי לא סטריאוטיפיות שיש.

 

LeRanch

New member
קייפ טאון / Cape Town


דרמת מתח חדשה המתרחשת בעיר קייפ טאון שבדרום אפריקה ועוקבת אחר קפטן מאט ג'ובר, שעד לפני שנה נחשב לבלש משטרה מוערך, כזה שפותר כל תיק חקירה. לפני שנה נרצחה אשתו של מאט, לארה, שעבדה כשוטרת סמויה ומאז מאט נמצא במסלול תלול אל התהום, כשעברו והידיעה שלא הצליח לשמור על לארה בחיים, רודפים אותו. הוא שותה ומעשן בכבדות, מאבד שליטה לעיתים קרובות וכלל אינו בטוח שהוא רוצה להמשיך להילחם בפשע.

אבל כשמפקד חדש ממונה לפקד על המשטרה, הוא דורש שכל השוטרים יעברו הכשרה מנטלית ופיזית, וכעת למאט יש שישה חודשים לרדת במשקל, להפסיק לעשן ולהחזיר לעצמו את השליטה על חייו, בדרך להחלמה. יותר מכך, מאט מצוות לשותף חדש, סנקטוס סנוק, לוחם לשעבר ביחידת העילית "הוקס" שגם לארה היתה חלק ממנה, ומאט לא מאמין שמדובר בצירוף מקרים. אבל כשגופות עוטות מסיכות מתחילות לצוץ ברחבי העיר, השותפים החדשים נקראים למצוד אחר רוצח סדרתי.

יחד עם חקירת הרציחות הם חוקרים גם את חטיפתה ורציחתה הלא מפוענחת של דוגמנית צעירה. במהלך חקירתם, מאט וסנקטוס מבינים שיש קשר בין שתי החקירות, ושמדובר בפשע בינלאומי, הרבה מעבר לגבולות העיר. מאט מתחיל להתגבר על השדים מעברו, אך ככל שהוא מעמיק לחקור, וחושף שכבות נוספות, הוא נאלץ לחוות מחדש את רצח אשתו , בדרך להפסיק את האלימות הגואה בעיר.

 

LeRanch

New member
שנה לחתונה / Married at First Sight: The First Year


הניסוי החברתי שסחף את אמריקה, חוזר!

סדרת הדוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשו בחופה. כעת אנו חוזרים אליהם כשנה לאחר החתונה, לבדוק מה עבר עליהם בשנה הזו: האם החזיקו מעמד? החליטו להיפרד? ומה מהות יחסיהם והאם הם שלמים עם ההחלטות שלקחו שנה קודם לכן?

 

LeRanch

New member
הרשימה השחורה 4


בפרק סיום העונה השלישית המפתיע, גילינו שסוכנת ה-FBI לשעבר, אליזבת' קין עודנה בחיים, לאחר הנסיון הכושל שלה להגן על ביתה התינוקת מנזק נוסף שיגרם משיתוף פעולה עם ריימונד "רד" רדינגטון (ג'יימס ספיידר). קונסטנטין רוסטוב, אדם מסתורי שטען שהוא אביה האמיתי של ליז, איתר וחטף אותה בעוד טום ואגנס הקטנה נעלמו. כעת ליז חייבת לפתור את התעלומה סביב ילדותה העלומה, וליישב את זהותה האמיתית עם הזיכרונות החמקמקים שרדינגטון הצליח להשחית. ללא האמת, כל יום אוצר בתוכו סכנה נוספת לה, לתינוקת שלה ולטום. בינתיים, חברי צוותה של ליז ב-FBI, ההמומים מתחייתה, וחברויות עבר נקרות לגזרים מהידיעה. רד, דורש שיעשה צדק לאחר שנבגד על ידי האנשים הקרובים אליו ביותר, וכל זאת תוך שהוא ממשיך לחשוף ולהילחם בחברים חדשים ב"רשימה השחורה" שלו.

 

a morph

New member
למה עונה 3 לא זמינה ב-VOD? יש רק 1 ו-2

מי שגילה את הסדרה רק לאחרונה אמור לדלג מעונה 2 ישירות ל-4? או להוריד את 3 מהאינטרנט, כאילו הוא לא משלם מעל 200 ש"ח לחודש על תוכן חוקי?
 

LeRanch

New member
הנגיף 3


סדרת האימה מרשת FX, שנוצרה על ידי גילרמו דל טורו ("פסיפיק רים", "הלבוי") וצ'אק הוגן ומבוססת על טרילוגיה בעלת אותו שם, שבה בעונה חדשה.

מנהל היחידה למניעה ושליטה על מגיפות, האפידימיולוג ד"ר אפרים גודווט'ר (קורי סטול, "בית הקלפים") וצוותו, קבוצה קטנה של עוזרים, הכוללים את פרופסור אברהם סטרקיאן (דיויד ברדלי, "הארי פוטר", "משחקי הכס") ניצול שואה ובעל בית עבוט שמחזיק בתשובות לחלק מהשאלות על התפרצות המגיפה, ויזלי פאט, חוקר רוסי לשעבר ומתבודד, וגאס- חבר כנופיה שזה עתה יצא מהכלא ומתגלה כנכס יקר לצוות במלחמתו, ממשיכים לחקור את התפשטות הוירוס שהופך את קורבנותיו לערפדים (סטריגוי).

לאחר מותה של נורה וחטיפתו של זאק, אפ מאבד שליטה ושותה בכבדות. הוא ממשיך לעבוד על הנשק הביולוגי נגד הסטריגוי אך יעילותו של נשק ממשיכה לרדת.

 

LeRanch

New member
המפענחת: פשעים חמורים 5


"המפענחת: פשעים חמורים" בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קפטן שרון ריידור, חוזרת לעונה חדשה.

ריידור מפקדת על יחידת "פשעים חמורים" במשטרת לוס אנג'לס, ויחד איתה הבלשים פרובינזה, פלין, טאו, סנצ'ז, איימי סייקס והצלם באז.

בלשי היחידה כבר התרגלו לסגנונה המדוד והשקול של ריידור לאחר שבעונות הקודמות הצליחה הקפטן לזכות באמונם והערכתם. הם כבר מכירים היטב את הכיוון החדש שאליו נלקחה יחידת הפשעים החמורים – בשיתוף עם הפרקליטות, ליצור תיקים חזקים שיגרמו לחשודים להודות באשמה ואז לחתום על עסקת טיעון, שתחסוך למדינה כסף ולא תוביל למשפט.

גם בעונה החמישית ימשיכו בלשי היחידה בפיקוד קפטן ריידור, לפתור תעלומות רצח מסובכות, ובמהלכה, באז ימשיך לחקור שני מקרי מוות הקשורים אליו באופן אישי, פלין וריידור ישקלו לעבור דירה וראסטי יחדש את יחסיו עם אימו הביולוגית.

 

LeRanch

New member
החץ 5


עונה חדשה לסדרת האקשן-מד"ב.

לאחר שמונה לראש עיריית סטאר סיטי בסיום העונה הרביעית, אוליבר קווין מוצא עצמו נלחם בתי חזיתות שונות על עתידה של העיר. לאחר עזיבתו של דיגל וחזרתו לצבא והחלטתה של תיאה לתלות את גלימתה של ספידי, נותרו רק אוליבר ופליסיטי בצוותו של "החץ", אך מסתבר שהם אינם הלוחמים ברשע היחידים בעיר. נצחונו של "החץ" על דארק ביום העונה הקודמת, נתן השראה לחבורה חדשה של גיבורים חובשי מסכות שיוצאים להגן על העיר, אך נראה שמאמציהם הופכים אותם למכשול ולא לבעלי ברית. הגעתו של יריב קטלני חדש, מאלצת את אוליבר להתמודד עם שאלות הנוגעות למורשתו כראש העיר וכ"החץ".

 

LeRanch

New member
עד עצם היום הזה 6


עונה חדשה לסדרת הדרמה מן האגדות.

אל העונה השישית מצטרף עודד פהר הישראלי (פרשיות סמויות) בתפקיד ג'אפר.

בדיוק כשנראה שתושביה של סטורי ברוק יכולים סוף סוף להנות מקצת שקט ושלווה, העיר מאויימת פעם נוספת על ידי כוחות אפלים. מיסטר הייד הזדוני, המופרד כעת מד"ר ג'קיל, הגיע לעיר והביא עמו תושבים נוספים מארץ הסיפורים שלא סופרו מעולם. וכדי להקשות עוד יותר, החצי האפל של של רג'ינה – המלכה הרעה – ממשיכה להתקיים למרות שליבה רוסק. עכשיו כשהיא חסרת מצפון, המלכה הרעה מכריזה מלחמה על הגיבורים.

 

Im All That

New member
זו הסדרה הכי טובה בעולם

ואתם משדרים אותה 3 שבועות אחרי השידור בארהב?! למה?
 

is00

New member
באמת? אתה צריך להגיד את זה לשופטי האמי וגלובוס הזהב.


 
למעלה