חדשות ועדכונים

גםצופה

Member
מנהל
ספיישל 'דוקו אקסטרים' ביס דוקו

ערוץ yes דוקו מציג את ספיישל 'דוקו אקסטרים': שבוע של סרטים עוצרי נשימה על האנשים שבוחנים את גבולות היכולת האנושית.



ערוץyes דוקו מביא שבוע של סרטים עוצרי נשימה ומעוררי השראה אודות האנשים שבוחנים ללא הרף גבולות היכולת האנושית, במסגרת ספיישל דוקו אקסטרים בין ה-18 ל-24 בספטמבר.

בין היתר ישודרו בבכורה הסרט " 14 דקות מכדור הארץ (אודות הצניחה הראשונה מהחלל), " מֶרו: לכבוש את הפסגה", "מילד רחוב לאלוף סקייטבורד". ו"הלבד הגדול. בנוסף, ישודרו הסרטים "יומן התרסקות", "אל החוף האחר", ועוד.

אודות הסרטים:
14 דקות מכדור-הארץ | 14 Minutes From Earth
בעלות השחר של ה-24 לאוקטובר 2014, אלן יוסטייס בן ה-57, בכיר בגוגל, הגשים חלום ילדות וצנח מהחלל- פשוטו כמשמעו. למרות שכסגן נשיא בגוגל, הוא הוביל את החברה להישגים משמעותיים, הבין יוסטייס שכאזרח פרטי הוא לא יכול פשוט להיכנס לחנות ולרכוש חליפת חלל ולצנוח. לכן במשך 3 שנים הוא אסף את המוחות המבריקים ביותר במדינה כדי לדחוק את גבולות המדע וההנדסה ולהמציא אב-טיפוס חדשני של חליפת חלל, באמצעותה הוא יוכל לשרוד צניחה חופשית מהחלל, 14 דקות מכדור-הארץ, ולשבור כמה שיאי עולם. הסרט עוקב אחר ההכנות הסודיות למסע, דרך פריצות הדרך והאכזבות, עד לקפיצה הנחשונית. האם ישרוד יוסטייס את תנאים הקיצוניים של הסטרטוספירה? (ארה"ב, 2016)
בכורה: יום שני, 19.9, בשעה 22:00 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

מֶרו: לכבוש את הפסגה | Meru
שלושה חברים טובים, מטפסי הרים מובילים, חולמים לטפס על הר מֶרוּ שבהימלאיה, אחת הפסגות הנחשקות ביותר בקרב מטפסי הרים. ההר, ששוכן מעל לנהר הגאנגס בצפון הודו, היה עד ליותר כישלונות של צוותי טיפוס בשלושים השנים האחרונות, מאשר לכל ניסיון טיפוס אחר בהימלאיה. האתגר המרכזי בטיפוס על ההר שגובהו כ-6,500 מטרים, הוא "סנפיר הכריש": 450 מטרים של משטח גרניט חלק, כמעט ללא נקודות אחיזה. לאחר שנכשלו בטיפוס על ההר כמה שנים קודם לכן, חוזרים אליו לניסיון נוסף החברים קונראד אנקֶר, ג'ימי צ'ין ורֶנאן אוזטורק. הסרט מביא את סיפור המסע הזה שבמרכזו חברות, הקרבה ותקווה. האם יצליחו להתגבר הפעם על "סנפיר הכריש"? (ארה"ב/הודו, 2015)
בכורה: יום ראשון, 18.9, בשעה 22:00 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

הלבד הגדול | The Great Alone
עוד כשהיה ברחמה, אמו של לאנס מאקי 'נשאה' אותו במסגרת מירוצי מזחלות שלג באלסקה, לצד אביו, שנחשב לאלוף אגדי, לאחר שזכה ב-1978 במירוץ בן 2000 ק"מ. מכאן שמירוצי מזחלות זורמות ללאנס בדם. ואחרי שהחלים ממחלה שגרמה לו לפרוש ממסלול המירוצים, לאנס חוזר עם כלביו הנאמנים לנסות ולכבוש את המקום הראשון. (ארה"ב, 2015)
בכורה: יום רביעי, 21.9, בשעה 22:00 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD


מילד רחוב לאלוף סקייטבורד | Am Thalente : From Street Kid to Skate Star
ט'אלֶנְטֶה בִּיֶילַה, מהעיר דרבן שבדרא"פ, הוא הומלס מגיל 9 ואינו יודע קרוא וכתוב.
כשהיה בן 8, הסקייטבורד שקיבל הפך למפלט מהמציאות הקשה בבית, ואפשר לו לבטא את עצמו ולהיות חבר בקהילה של סקייטרים שהיתה עבורו למשפחה. עכשיו, כשימלאו לו 18 עליו להחליט מה הוא רוצה לעשות "כשיהיה גדול" אך האפשרויות שלו הן מוגבלות. קטע וידאו שרץ ברשת ובו נראה ט'אלנטה בפעולה, לכד את עינו של הסקייטר המקצועי קני אנדרסון, שמציע לקחת אותו תחת חסותו ולהביא אותו לאמריקה. ט'אלנטה שם מבטחו באנדרסון, ומעמיד את ליבו ונשמתו למבחן: האם יצליח להתעלות מעל נסיבות חייו הקשות ולעצב את עתידו? (ארה"ב/דרא"פ, 2016)
בכורה: יום חמישי, 22.9, בשעה 22:00 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

עוד ישודרו:

אל החוף האחר | The Other Shore
הזדמנות אחרונה לצפייה בסרט המותח והמרגש על השחיינית האגדית דיאנה נייאד, שחוזרה מפרישה בגיל 64 כדי לעשות את הבלתי יאמן: לשחות את 166 הק"מ בין קובה לפלורידה ולהוכיח שבעזרת כוח רצון והמון נחישות הכל אפשרי! ארה"ב, 2013.
יום ראשון, 18.9, בשעה 20:25 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

הפלגת בכורה | Maidentrip
הזדמנות אחרונה לצפייה בסרט מעורר ההשראה, המציג את התעוזה של נערה בת 14 אשר נחושה להפוך לאדם הצעיר ביותר שמפליג לבדו מסביב לעולם, ואת המאבק המשפטי המתוקשר, שכמעט ומנע ממנה להגשים את חלומה. ארה"ב, 2013.
יום שני, 19.9, בשעה 20:35 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

יומן התרסקות | The Crash Reel
הזדמנות אחרונה לצפייה בסיפורו הדרמטי של אלוף הסנואובורדינג, קווין פירס, שבעיצומה של השנה המוצלחת בקריירה שלו, נחבל קשות בראשו. לאחר שיקום ארוך מחליט פירס לחזור להתחרות, אך משפחתו שקיבלה את בנה במתנה מתנגדת (ארה"ב, 2013)
יום שלישי, 20.9, בשעה 22:00 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

רצי המדבר | The Desert Runners
סרט מטלטל החושף מה עובר על האנשים שלוקחים על עצמם את האתגר האולטימטיבי ובוחרים להתמודד במרתון ה"גראנד סלאם": השתתפות בארבעה מהמרתונים הקשים בעולם, שמתקיימים בארבעה מדבריות שונים. ארה"ב, 2013.
יום שלישי, 20.9, בשעה 20:25 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

אגדת קרח: המרוץ לתרופה | Icebound
ב-1925 פרצה מגפה בעיירה נום באלסקה. כשהתעופה הייתה עדיין בחיתוליה, יצאה מזחלת כלבים כדי להשיג תרופה. הסרט מתאר את ההרפתקה שהצילה עיירה שלמה, כשגיבורה הוא באלטו, הכלב האמיץ. 2012.
יום חמישי, 22.9, בשעה 20:15 ב-yes דוקו ובחינם ב-yesVOD

 
למעלה