בקשר לפיצוץ עמוס 6

  • פותח הנושא tg151
  • פורסם בתאריך

tg151

Well-known member
בקשר לפיצוץ עמוס 6

אני מודע לכך שזה פורום תוכן ולא על שאר ענייני יס, אבל בהתחשב בגודל העניין זה נשמע קצת מדאיג. כבר קראתי את תגובת yes שאין מה לדאוג ויורידו ערוצים ללא רייטינג גבוה. אבל זהו פתרון לטווח קצר. אז זהו? לא יעלו יותר ערוצים חדשים החל מהשנה הבאה? כי לא יהיה מספיק רוחב פס כדי להעלות ערוצים חדשים?

גם להסתמך רק על לווין אחד (עמוס 3) בלי לווין גיבוי זה לא פתרון טוב. רק לפני חודש ומשהו הייתה את התקלה שלא היה כמה שעות שידורים ותיקנו את התקלה רק מכיוון שהיה לווין גיבוי.

אני כותב את ההודעה, כי כל העניין די מדאיג מבחינת העתיד. כל מיני פתרונות נשמעים לא רלוונטים, כמו להשכיר לווין מחברה זרה, אבל אז יצטרכו להזיז את הצלחות של כל הלקוחות וזה לא ריאלי.

בכל מקרה אני מאד מקווה שיס יהיו חכמים בנושא, ולא ישאירו את העניין ללא טיפול. אני מודע לכך שזה כרוך בהרבה כאב ראש. בין אם זה עניינים כספיים ואסטרטגיים זה לא קל. אבל אני מאד מקווה שזה לא ישפיע לרעה על העתיד, ויס יטפלו בבעיה. כי זאת כן בעיה.
 
ב-
בוחנים מספר אפשרויות

עדיין אין החלטות, אבל ייתכן שיוחלט להעביר חלק מהערוצים דרך האינטרנט, כפי שעובד שירות ה-VOD וכמו שסלקום TV מעבירה את כל ערוציה.

אפשרות נוספת היא שכירת שירותים בלווין זר כלשהו, אם כי טרם נעשו פעולות בכיוון זה.

בכל מקרה, להסתמך על לווין אחד בלבד הוא מהלך מסוכן ולראייה עמוס 5, שאבד איתו הקשר בשנה שעברה.
 

tg151

Well-known member
תודה על התשובה


כל הנושא מאד מעניין מבחינה אסטרטגית ואיך דברים עובדים.

נכון, שכחתי מהאפשרות של להעביר את שידור הערוצים דרך האינטרנט, למרות שהאפשרות הזאת נראית הכי סבירה כרגע. אני לא מת על הפתרון הזה. כבר עכשיו אם אני רוצה לראות משהו ב-vod לוקח לו כמה שניות טובות להתחיל להוריד את הקובץ. שלא לדבר אם באותו זמן אני מוריד קובץ בהורדה ישירה. אז בכלל הקובץ מה-vod לא זז בכלל. ראיתי איך בסלקום השידור עובד וברגע שמורידים בהורדה ישירה קבצים איכות השידור יורדת. שלא לדבר על כך שיש 'פריזים' מדי פעם והתמונה נתקעת בגלל רוחב פס.

בכל מקרה, לכל פתרון יש צד שלילי, רק מקווה שזה לא יגרע מאיכות השידור או התוכן העתידי של יס. כי כבר לאורך הרבה שנים, יס (בעיניי) מובילה ברמת התוכן והטנולוגיה (ממירים) על פני הוט. ותמיד העדפתי את יס.
 

גםצופה

Member
מנהל
ובהחלט מעניין באמת מה יעשו עכשיו עם הנושא

שהלווין/נים נעלמים/מתפוצצים...
&nbsp
איזה פתרון יהיה להם כדי שתהיה לצרכנים טלוויזיה טובה...
 

רוב הזמן נח

Well-known member
למה יש קשר בין האינטרנט שלך...

לבין שרות נפרד שאתה משלם עליו שפועל דרך האינטרנט?
&nbsp
אם אתה משלם בנוסף לאינטרנט גם על שרות טלויזיה והשרות טלויזיה הזה נותן חלק מהתכנים שלו דרך האינטרנט, אז הוא צריך לספק לך קו אינטרנט נפרד לשרותים שלו.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

רוב הזמן נח

Well-known member
זה בהחלט מהפכני


אגב, ציינת כמה שרותים שמעבירים ערוצים דרך האינטרנט, כמו סלקום TV וה- VOD
של יס.
אבל יש עוד שרות שמעביר ערוצים דרך האינטרנט וזה פשוט האינטרנט, נקודה.
 
למעלה