ספטמבר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
ספטמבר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
תאג"ד


בכורה ב-VOD מה- 15/9, ושני הפרקים הראשונים ישודרו ברצף ב- 19/9 ב-yes Action

ברוכים הבאים לתאג"ד 33. שני פריקסטים לשינה, מקלחת משותפת, מרפאה, מכונת שתיה, והרבה מאוד הורמונים. במקום הזה חיים שמונה חיילים וחיילות- חובשים שמטפלים בגדוד צנחנים בסוף העולם. זהו המקום הנחשק ביותר בגדוד, אך מעבר ליוקרה ולהטבות, יש לחובשים אחריות גדולה- שמירה על בריאותו של הגדוד, תחזוק רפואי שוטף וטיפול בפצועים תוך כדי חילופי אש. על התאג"ד הזה מנצח דניאל (תומר קפון, "פאודה") החוג"ד, חתול רחוב, פרא כריזמטי שנהנה מיחס מיוחד שנותן לו הרופא אלכס, עוף מוזר בנוף המחוספס של מפקדי הצבא הישראלים. אלכס ודניאל הם צוות מצוין עד הרגע בו אלכס מודח מהגדוד מסיבה לא ברורה ובמקומו מגיע רופא שונה לחלוטין (יחזקל לזרוב).

האהבה האמיתית של דניאל היא רותם, (דניאל גל) הפרמדיקית הכי שווה בצה"ל, בחורה מהפנטת ומלאת שמחת חיים וחברתו לשעבר של איתן (תום גרציאני), מפקד הפלס"ר, קצין מוערך שמיועד לגדולות. החולשה היחידה של איתן היא רותם, בה הוא עדיין מאוהב ועכשיו צריך להתמודד עם הגבר החדש בתמונה, דניאל, שהוא במקרה גם הנמסיס הבלתי מעורער שלו.

יחד איתם מצטרפים לחגיגת התאג"ד: ליה החובשת (שירה נאור), המסתבכת הסדרתית בגדוד שנמצאת על הכוונת של הרס"ר (קובי פרג'), פולצ'ק- חובש, החבר הכי טוב של דניאל, טטרו ודקל שני חובשים ליצנים, בן לולו המלך, נהג אמבולנס הכי משוגע בגדוד.

כל אחד מהחבורה מגיע מעולם משלו. אבל בצבא כמו שרק בצבא- אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד. התאג"ד הוא משפחה. משפחה שעומדת לעמוד למבחן.

יוצר: ציון רובין – יוצר, במאי, תסריטאי ראשי (וחוג"ד לשעבר..).

חברת הפקה: אולפני הרצליה.

 

LeRanch

New member
סוג א' / The A Word


אחת הסדרות המדוברות ביותר של השנה בבריטניה – הגרסה הבריטית ל"פלפלים צהובים" שיצרה קרן מרגלית – שזכתה לאהדת המבקרים ולאחוזי צפיה גבוהים במיוחד, כששודרה ברשת ה-BBC. על העיבוד הבריטי אחראי פיטר בוקר ("בלקפול") ומככבים בה כריסטופר אקלסטון הנפלא ("דוקטור הו", "הנותרים", "רצח בדם קר"), לי אינגלבי ("החמישיה של הארלן קובן"), מורוון קריסטי ("גרנצ'סטר") ועוד.

ג'ו הוג'ס בן ה-5 מראה סימנים ברורים של בעיות בתקשורת כשהוא מרחיק את עצמו בעקביות מסביבתו על ידי השמעת מוזיקת רוק אותה הוא מכיר בעל פה, באוזניות כחולות וגדולות.

הוריו, אליסון ופול אינם מודעים לכך, אבל תוהים למה ילדים אחרים מנדים אותו מחברתם ונסיונותיהם של בני המשפחה האחרים להתערב (במיוחד של סבו) נבלמים בתקיפות על ידם.

כאשר בדיקות שונות אינן מעלות דבר, רופאה מומחית מאבחנת את ג'ו כלוקה באוטיזם וחייהם של אליסון ופול כפי שהכירו אותם, מתמוטטים. איך המשפחה הלא כל כך מתפקדת, שכוללת אחות מנישואים קודמים, סבא חסר טקט וזוג דודים עם בעיות בנישואין, תתמודד עם הידיעה?
בעקבות הצלחתה הסדרה חודשה לעונה שניה.

סוג א' זכתה לביקורות אוהדות כששודרה בבריטניה (ירשה את משבצת השידור של זוכת הבאפט"א "עמק האושר") והפכה לסנסציה ברשתות החברתיות ערב שידור הפרק הראשון (היא היתה הנושא הטרנדי מס' 1 בטוויטר באנגליה באותו יום עם ההאשטאג #TheAWord) כשצופים רבים, במיוחד כאלו עם בני משפחה אוטיסטים הביעו הערכה לנראות של נושא כה חשוב.

 

LeRanch

New member
טקס פרסי האמי ה-68


טקס האמי 2016 יתקיים השנה ב-18/9, בהנחייתו של ג'ימי קימל. הוא יועבר בשידור ישיר מלוס אנג'לס וישודר במקביל בכל ערוצי הסדרות של yes בלילה שבין ראשון לשני ה-18/9-19/9.

הטקס המתורגם ישודר ביום שני ה-19/9 ב- 21:00 ב-yes Oh HD ויהיה זמין ב- VOD מיד בסיום השידור החוזר. שיאנית המועמדויות לאמי השנה היא הסדרה עטורת הפרסים משנים עברו "משחקי הכס" שגרפה 23 מועמדויות והיא גם הדרמה עם הכי הרבה מועמדויות. המיני-סדרה/איונט עם המספר הרב ביותר של מועמדויות – 22, היא "אמריקה נגד או.ג'יי סימפסון", הקומדיה עם המספר הרב ביותר של מועמדויות – VEEP עם 17 מועמדויות והסרט עם המספר הרב ביותר של מועמדויות – 8, "לאורך כל הדרך". בנוסף, שש מתוך שבע הסדרות המועמדות לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר השנה: סמוך על סול, אחוזת דאונטון, משחקי הכס, בית הקלפים, הומלנד והאמריקנים – משודרות ב-yes! סך המועמדויות לסדרות ולסרטים המשודרים ב-yes עומד השנה על 259 מועמדויות.

 

LeRanch

New member
האנטומיה של גריי 13


עונה חדשה לדרמה האהובה ומזילת הדמעות.

כרגיל, מעט מאוד ידוע על העונה החדשה: פוסטר עמוס פוטושופ יש, תאריך יש, ואישור לכך שהיא תתחיל מיד מסיום העונה הקודמת. את הפרק הראשון תביים דבי אלן (המגלמת את קתרין אייברי, אימו של ג'קסון), ושרה רמירז אינה חלק מהסדרה יותר, לאחר שבת דמותה קאלי טורז, עזבה לניו יורק בתום העונה הקודמת. השמועות מדברות על כך שייתכן שלידת ביתם של אפריל וג'קסון תביא לקירוב לבבות ביניהם ואולי יחזרו להיות ביחד, היחסים בין מגי ומרדית יתערערו בגלל הרומן הסודי שמרדית מנהלת עם נייתן ושמועה נוספת ולא מבוססת, עוסקת באפשרות שקריסטינה (סנדרה או) תשוב לעונה החדשה. קלי מקרירי המגלמת את מגי פירס, סיפרה למגזין טי וי גייד שהעונה הולכת להתמקד ב"אורגינלים" – בדמויות המקוריות והותיקות של הסדרה שאולי לא קיבלו מספיק פוקוס בשני האחרונות – מרדית', אלכס קרב, ד"ר ר'יצארד וובר ומירנדה ביילי.

 

LeRanch

New member
אימה אמריקאית 6


כמעט שום דבר לא פורסם עד כה על העונה החדשה של "אימה אמריקאית", וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב. מתוך מה שכן נאמר ניתן להבין שהעונה תעסוק בנושא הקשור בילדות וילדים, ותתרחש בהווה, עם הדהוד לעבר.

אל העונה החדשה יחזרו ליידי גאגא שזכתה בפרס גלובוס הזהב על תפקידה בעונה הקודמת, שרה פולסון וקאתי בייטס המועמדות לאמי על תפקידן, אוון פטרס, דניס א'והרה, אנג'לה באסט ומאט בומר.

מצטרף חדש שלוהק לעונה השישית הוא צ'אז בונו, בנם הטרנסג'נדר של סוני ושר.

 

LeRanch

New member
ולא נותר אף אחד / And Then There Were None


מיני סדרה מושקעת ועתירת כוכבים, מותחן מסתורין בשלושה חלקים, המבוסס על ספרה של אגתה כריסטי, בעל השם הזהה.

ביום חם באוגוסט, בסוף שנות ה-30 של המאה הקודמת, מוזמנים שמונה אנשים, כולם זרים אחד לשני, לאי קטן ומבודד לחופי דבון, אנגליה, על ידי "מר וגברת אוון". האורחים מתמקמים באחוזה בעזרתם של שני משרתים שנשכרו לאחרונה, תומס ואת'ל רוג'רס, אך המארחים נעדרים מן המקום. כשהאורחים יושבים לסעוד, הם מבחינים במרכז השולחן בעשר דמויות של חיילים, מסודרות במעגל, ממש כמו בשיר הילדים על עשרה חיילים המתים בצורות שונות ומחרידות עד ש"לא נותר אף אחד". זמן קצר לאחר מכן, אחד האורחים מת מהרעלה ומאוחר יותר נרצחים עוד ועוד מבאי הבית, בדיוק כמו בשיר, ובכל פעם, הרוצח מסיר חייל אחד משולחן האוכל. האורחים הנותרים מחליטים לעבוד יחד, לפתור את התעלומה ולמצוא את הרוצח לפני שלא ישאר אף אחד..

בין כוכבי הסדרה: צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), סאם ניל, אנה מקסוול מרטין, טובי סטיבנס, איידן טרנר ומירנדה ריצ'ארדסון.

האדפטציה, בידי הכותבת שרה פלפס ("כסא ריק", "תקוות גדולות") משנה דברים מסויימים מהרומן שעליו היא מעידה ש"נדהמה מרמת האופל שבו", במיוחד בהשוואה לספרי מארפל או פוארו של כריסטי. היא זכתה לביקורות משבחות מקיר לקיר ולאחוזי צפיה עצומים בבריטניה, שם שודרה לכבוד יום הולדתה ה-125 של כריסטי.

הסדרה זמינה במלואה ב-yes London.

 

LeRanch

New member
שלוש עשרה / Thirteen


דרמה פסיכולוגית בחמישה חלקים העוקבת אחר סיפורה של אייבי מוקסאם (ג'ודי קומר), בתפקיד שונה לחלוטין מתפקידה הקודם כמאהבת ב"ד"ר' פוסטר") בת ה- 26 הלומדת לחיות את חייה מחדש לאחר שנחטפה בעודה בת 13 והייתה כלואה 13 שנה במרתף על ידי פסיכופת.

כאשר אייבי מצליחה להימלט מהמרתף שהיה הכלא שלה ב-13 שנים האחרונות, היא חוזרת הביתה ומתחילה לאסוף את פיסות החיים שלה, אבל מגלה שהכל רעוע ויכול להתפרק מחדש, שהעולם שהכירה השתנה לחלוטין והמציאות אינה יכולה לשחזר את הזיכרונות שלה מילדותה.

הסדרה זמינה במלואה ב-yes London.

 

LeRanch

New member
הסקס של מאסטרס 4


הדרמה המבוססת על חייהם של חוקרי הסקס פורצי הדרך ד"ר וויליאם מאסטרז ו-וירג'ינה ג'ונסון, שבה בעונה חדשה.מייקל שין ("המלכה", "רוק 30") מגלם את מאסטרז, וליזי קפלן ("קלוברפילד", "ילדות רעות") את ג'ונסון, שהמחקר שלהם לגבי מיניות אנושית בשנות ה-60 התחיל את המהפכה המינית.

בעונה החדשה, שצפויה לגלוש לתחילת שנות השבעים ימצאו השותפים לשעבר, ג'ונסון ומאסטרס, שותפים חדשים מבחינה מקצועית, אישית ומינית. לאחר פרסום ספרם המצליח, שניהם הופכים לסלבריטאים מוכרים, אך ההצלחה רק מרחיקה ביניהם ודמויות חדשות יצטרפו לסיפור: ארט (ג'רמי סטרונג, "האישה הטובה") הוא פסיכולוג ממכון קינסי שמגיע למרפאה של ג'ונסון בתור השותף החדש שלה. הוא מתואר כאדם חכם, ידידותי ופתוח שמכניס הרבה כנות ורעננות למערכת היחסים איתה, וננסי (בטי גילפין, "האחות ג'קי") רופאה וסטודנטית לשעבר של ברטון שמצטרפת למרפאה של ד"ר מאסטרס.

שחקנים נוספים שיצטרפו לעונה החדשה: אליסיה ריינר ("כתום זה השחור החדש"), אשלי צוקרמן ("מנהטן"), ניסי נאש ("מחזיקות מעמד", "מלכות הצעקה"), וארין קרפלוק ("רוקי בלו").

 

LeRanch

New member
רקדניות קטנות בריטניה / Dance Mums UK


הספין אוף של "רקדניות קטנות" המתרחש בבריטניה, עוקב אחר קריירת הריקוד המוקדמת של בנות קבוצת הריקוד של ג'ניפר אליסון, ואימותיהן. אליסון, זמרת וכוכבת ברודווי שהיתה מעורבת בעברה בבבניית כוראוגרפיה למיטב הלהקות הבריטיות (סטפס, אס קלאב 7) פתחה סטודיו לריקוד בליברפול.

בפרק הראשון, אבי לי מילר, מאמנת הריקוד הידועה, מגיעה לליברפול, אל "ג'לי סטודיוס" ומפתיעה את המאמנת ג'ניפר אליסון, את הבנות ואת האימהות שאוהבות מאוד את דמותה מן הסדרה. אבל האם ימשיכו לאהוב אותה גם בסוף היום המפרך שהיא עומדת להעביר אותן?

בתום יום מבחנים ארוך, אבי וג'ניפר בוחרות יחד את נבחרת הילדות והאימהות שיתחרו בתחרות בת שמונה שבועות מול נבחרות מהאזור, והן חייבות להוכיח את עצמן, כעת כששמה הטוב של ג'ניפר מוטל על הכף!

 

LeRanch

New member
לרקוד כמו ביונסה 3


עונה חדשה לסדרת ריאליטי הריקוד המצליחה, אחות ל"רקדניות קטנות", שחודשה כבר המתרחשת בעיר ג'קסון במיסיסיפי.

הסדרה עוקבת אחרי בית הספר למקצועות ריקוד ההיפ-הופ של המאמנת דיאנה "מיס די" ויליאמס, ולהקת "הבובות הרוקדות" שלה, הכולל שתי קבוצות מגילאי 10 ועד 17. הלהקה מתחרה בתחרויות היפ-הופ ארציות, כשבכל מקצה שתי להקות מתחרות אחת בשניה. מי ס די קשוחה אבל הוגנת – אין לה סבלנות לאמהות מתערבות או למי שלא נותנת מאה אחוז מעצמה – ואין לה בעיה להגיד את זה בפנים…

 

LeRanch

New member
Looking: הסרט


Looking, הדרמה הקומית מבית HBO המתרחשת בסן-פרנסיסקו ומתמקדת בחייהם של שלושה חברים גאים בני 30 ומשהו, שבה בפעם האחרונה, בסרט שסוגר את עלילותיה של החבורה, ומעניק מבט נטול פילטרים לחיים בקהילה הגאה המודרנית, בעוד החברים מתמודדים עם אתגרים כמו חיפוש אהבה, אושר ואינטימיות בתרבות המתירנית וההפכפכה לרוב של הגייז באזור המפרץ ומנסים למצוא הגשמה עצמית וסיפוק בחיים ובאהבה.

פטריק (ג'ונתן גרוף) חוזר לסאן פרנסיסקו לאחר כמעט שנה שלא ביקר בה, כדי לחגוג עם חבריו את חתונתם של אוגוסטין ובן זוגו אדי והוא חייב להתמודד עם מערכות היחסים שהותיר מאחוריו ולקבל החלטות קשות לגבי הדברים שחשובים לו.

Looking ממשיכה בדרכה הראליסטית וההומוריסטית לחקור ולחפש אחר השמחה והאינטימיות בעידן שלא היה כמוהו מבחינת האפשרויות והזכויות עבור הקהילה הלהט"בית, מתמקדת בנושאים שכולם, גייז וסטרייטים יכולים להתחבר אליהם: התאהבות, הגשמה עצמית, עיצוב זהות בעולם המסובך שסביבם, וחיפוש ומציאת אושר, ותוהה בקול רם באשר לחתונות בין בני אותו מין והתחברות הקהילה הגאה לנורמות המיינסטרים, ומה המשמעות של מוסד הנישואין בעבור כל אחד מהחברים.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
רק באמי.

חוץ מזה אני מאוכזב שיס משאירים את Ash vs Evil dead ב-VOD בלבד.
&nbsp
כשקראתי עליה בחודש שעבר לא שמתי לב שהיא עולה רק ל- VOD. ואני רואה שגם החודש היא לא מוזכרת בלוח השידורים, אז אני מניח שהיא הולכת להיות אחת הסדרות שזמינה רק ב-VOD ולא תעלה לערוצי הסדרות שלהם.
מאכזב מאוד.
 

LeRanch

New member
"אש נגד כוחות הרשע" תשודר ב-yes Action


למיטב זכרוני באוקטובר או בנובמבר.
 

tg151

Well-known member
אני מקווה שאוקטובר יהיה חודש יותר טוב

בקושי יש סדרות/עונות חדשות החודש.

ידוע אם יש תאריך שידור בארץ של העונה ה-3 של Halt and Catch Fire שהתחילה שבוע שעבר בארה"ב?
 

tg151

Well-known member
מאכזב. חודש מאד חלש. צופה רק בסקס של מאסטרס.

בהתחשב בכך שבספטמבר מתחילות כל סדרות הנטוורק החדשות וחוזרות הסדרות הישנות ציפיתי שיהיו יותר סדרות. מאד מאכזב. מזכיר את ההיילייטס של הוט וזה לא טוב.

אני אנסה את תאג"ד. למרות שאני לא מת על סדרות ישראליות. אבל אני אנסה.

אני שמח שהסקס של מאסטרס חוזרת. סדרה מצוינת. אבל חוץ ממנה חודש מאד חלש שמזכיר יותר את הוט מאשר יס מבחינת כמות סדרות ותוכן שעולים בחודש אחד. אני מאד מקווה שזה לא תתחיל להיות מגמה ביס של כמה שפחות תוכן בחודש אחד ולדחות שידורי סדרות מכיוון שזה יהיה יותר זול. אני מאד מקווה שזה לא יקרה.

למי שלא ראה את המיני סדרה הבריטית שלוש עשרה. שיראה. סדרה טובה.
 

LeRanch

New member
חודש חלש מבחינתי


אצפה בטקס האמי, האנטומיה של גריי ואימה אמריקאית. מתכנן לצפות גם בשלוש עשרה שממתינה לי על הממיר.
אתן צ'אנס לתאג"ד (אחרי שאחזור מארה"ב) ולסוג א'.
צפיתי השבוע ב-ולא נותר אף אחד והיא מצוינת! ממליץ עליה בחום

כל השאר לא מעניינות אותי.
 
לכל המאוכזבים: באוקטובר ובנובמבר צפוי מבול של סדרות

בחודשים אוקטובר ונובמבר צפוי מבול של סדרות חדשות וסדרות ששבות לעונות חדשות.

בין השאר (רשימה חלקית):
החץ - עונה חדשה
צוות עקרב - עונה חדשה
מחשבות פליליות - עונה חדשה
הרשימה השחורה - עונה חדשה
סוכני S.H.I.E.L.D - עונה חדשה
אלמנטרי - עונה חדשה
המפענחת: פשעים חמורים - עונה חדשה
מקגיוור - סדרה חדשה
מזכירת המדינה - עונה חדשה
בול - סדרה חדשה
הנגיף - עונה חדשה
אימפריה - עונה חדשה
רוזווד - עונה חדשה
האקסית המטורפת - עונה חדשה
ג'יין הבתולה - עונה חדשה
עד עצם היום הזה - עונה חדשה
מלכות הצעקה - עונה חדשה
המפץ הגדול - עונה חדשה
הגולדברגים - עונה חדשה
משפחה מודרנית - עונה חדשה
חמוץ מתוק - עונה חדשה
עולם המערב (Westworld) - סדרה חדשה
הכי גרועים שיש - עונה חדשה
גירושים (עם שרה ג'סיקה פרקר) - סדרה חדשה
Quarry - סדרה חדשה
המתים המהלכים - עונה חדשה
אש נגד כוחות הרשע - הסדרה תגיע גם לערוצי הסדרות והעונה השנייה תשודר ברצף לעונה הראשונה.
 
למעלה