חדשות ועדכונים

קדימונים לקראת עליית העונה השישית של "אימה אמריקאית"

רשת FX שחררה 6 קדימונים קצרצרים לקראת עליית העונה השישית של סדרת דרמת האימה המצליחה "אימה אמריקאית".

בניגוד לעונות הקודמות, הרשת שומרת על מעטה חשאיות לגבי הנושא המרכזי של העונה ולא פרסמה את שם העונה ואת הנושא המרכזי שלה.

העונה השישית של הסדרה תעלה בארה"ב, ביום רביעי, 14 בספטמבר 2016 בשעה 22:00.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Oh
.
הסדרה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב, אך טרם נמסר מועד מדויק.

רצף של כל הקדימונים ששוחררו ניתן למצוא כאן:

 
עכשיו זה רשמי:"משחקי הכס" תסתיים בתום 8 עונות, נשקלת סדרה בת

הנשיא החדש לענייני תוכניות של רשת
, קייסי בלויס, אישר בתשובה לשאלות עיתונאים, בכנס מבקרי הטלוויזיה האמריקאים, כי העונה השמינית של סדרת הפנטזיה המצליחה "משחקי הכס" - תהיה העונה האחרונה של הסדרה.

"אני חושב שליוצרים (דיויוד בניוף ודן וייס) יש תוכנית מוגדרת לגבי מספר העונות שהם רוצים לעשות" - אמר בלויס - "אם הייתי יכול לגרום להם לעשות עוד, הייתי לוקח גם 10 עונות, אבל זה מה יש".

כפי שכבר נמסר, העונה השביעית של הסדרה צפויה לעלות רק בקיץ 2017 והיא תכלול 7 פרקים בלבד.

יוצרי הסדרה, דייויד בניוף ודן וויס כבר אמרו בעבר כי הם מתכננים שהסדרה כולה תכלול עוד 13 פרקים בטרם תסתיים: 7 פרקים לעונה השביעית ו-6 פרקים נוספים לעונה השמינית והאחרונה. רשת
כבר הודיעה כי העונה השביעית תכלול 7 פרקים בלבד, אך מספר הפרקים של העונה השמינית והאחרונה עדיין לא נמסרו רשמית.

צילומי העונה השביעית של הסדרה, ייערכו בצפון אירלנד, בספרד ובאיסלנד - שם צולמו עד היום רוב הקטעים שעסקו בעלילותיו של ג'ון סנואו מעבר לחומה. ברשת
הסבירו כי ההחלטה לדחות את מועד עליית העונה, נובע משינוי בלוח הזמנים של הצילומים, שייערכו מאוחר יותר בשנה, כשמזג האוויר יהיה חורפי ויתאים לעלילת הסדרה.

בלויס אישר כי ההחלטה על הדחייה בשידור העונה השביעית תביא לכך שהסדרה לא תוכל להיות מועמדת בטקס פרסי האמי בשנה הבאה, אך דבריו: "פרסים אינם העיקר מבחינתנו. העיקר הוא להביא את הטלוויזיה הטובה ביותר לצופינו".

עוד ציין הנשיא לענייני תוכניות של הרשת, כי סדרה בת היא אופציה אפשרית. לדבריו, הוא אינו מתנגד לרעיון ואף שוחח על כך עם היוצרים וגם הם אינם מתנגדים. אך הוסיף: "אבל זה חייב להיות הגיוני מבחינת התוכן". הוא ציין כי בשלב זה אין עדיין שום דבר קונקרטי.

אצלנו, הסדרה משודרת ב-Oh
.
 
סדרה חדשה מיוצר "עמוק באדמה" ו"דם אמיתי" בדרך ל-


רשת
הודיעה כי החליטה להזמין סדרת דרמה חדשה מהיוצר אלן בול, האחראי על שתיים מהסדרות המצליחות בתולדות הרשת: "עמוק באדמה" ו"דם אמיתי".

הסדרה, ששמה טרם נקבע, תעסוק במשפחה רב גזעית, הכוללת את אב המשפחה, מרצה לפילוסופיה; האם - עורכת דין; שלושת ילדיהם המאומצים, מסומליה, מויאטנם ומקולומביה וילדם הביולוגי. למרות שהמשפחה נראית מושלמת ומתקדמת, מתחת לפני השטח היא מלאה בשסעים עמוקים. כשאחד הילדים מתחיל לראות חזיונות, שהשאר לא רואים, נשאלת השאלה האם הוא מפתח מחלת נפש או שמדובר על משהו אחר לחלוטין.

הסדרה תשודר ב-Oh
, כחלק מההסכם ארוך הטווח בין
ל-
, שבמסגרתו כל התכנים המתוסרטים של הרשת משודרים בבלעדיות ב-Oh
.
 
נקבע מועד לעליית הסדרה המדוברת "עולם המערב"

רשת
הודיעה כי סדרת דרמת המדע הבדיוני המדוברת "עולם המערב" תעלה בארה"ב, ביום ראשון, 2 באוקטובר 2016 בשעה 21:00.

הסדרה מוגדרת כאודיסיאה אפילה של ראשית ימי האינטליגנציה המלאכותית, המודעות המלאכותית והחטא. עלילת הסדרה מתרחשת בעתיד, שבו חברת נסיעות מציעה חבילה שמאפשרת ללקוחותיה לחוות תקופות אחרות בפארק שעשועים, המופעל על ידי רובוטים דמויי אדם. האתר מציע הרפתקאות בתקופה הרומית, בימי הביניים ובמערב הפרוע והאורחים יכולים לנהל קרבות עם הרובוטים, שלאחר "מותם" מתעוררים עם אישיות שונה לחלוטין.

את הסדרה יצרו ג'ונתן נולאן וליסה ג'וי, המפיק הוא ג'יי ג'יי אברהמס והיא מבוססת על ספר בעל אותו השם מאת מייקל קרייטון, שיצא לאור בשנת 1973.

בסדרה משתתפים שורה ארוכה של כוכבים, בראשם זוכה פרסי האוסקר והאמי סר אנת'וני הופקיס, כד"ר רוברט פורד, ההוגה והמנהל של פארק השעשועים המהפכני ולצידו זוכה גלובוס הזהב אד האריס, בתפקיד "האיש בשחור" - נבל מיסתורי, אוון רייצ'ל ווד, כדולורס אברנאתי, נערה שמגלה שכל חייה בנויים על שקר וכן ג'יימס מרסדן, טנדי ניוטון ("חוצה את הקווים"), ג'פרי רייט ועוד רבים אחרים.

הסדרה הספיקה לעורר שערורייה גדולה עוד בטרם עלתה לשידור, כשנודע כי
הניצבים בסדרה נתבקשו לחתום על חוזה, הדורש מהם להסכים ל"סצינות סקס גרפיות" נועזות במיוחד.

עונת הבכורה של הסדרה תכלול 10 פרקים.
ברשת
תולים בסדרה תקוות רבות, שהיא תהיה "הדבר הבא".

אצלנו, תשודר הסדרה במקביל לשידור בארה"ב, החל מיום שני, 3 באוקטובר 2016 בשעה 04:00 ובשידור נוסף באותו היום בשעה 22:00 ב-Oh
.
 
"בולרז" חודשה לעונה שלישית

שני פרקים בלבד לאחר תחילת העונה השנייה, הודיעה רשת
הודיעה כי סדרת הדרמה הקומית "בולרז", בכיכובו של דווין "דה רוק" ג'ונסון, תשוב לעונה שלישית.

העונה השנייה של הסדרה משודרת בארה"ב, ברשת
, בימים אלו, מידי יום ראשון בשעה 22:00.

אצלנו, משודרת הסדרה מידי שבת, בשעה 22:00 ב-Oh
, בהפרש של 6 ימים מהשידור בארה"ב.
 
נקבע מועד לעליית הסדרה החדשה של שרה ג'סיקה פרקר "גירושין"

רשת
הודיעה כי סדרת הדרמה הקומית החדשה "גירושין", בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר תעלה בארה"ב, ביום ראשון, 9 באוקטובר 2016 בשעה 22:00.

קצת יותר מעשור לאחר שהסתיימה הסדרה הקודמת בכיכובה, חוזרת כוכבת "סקס והעיר הגדולה", שרה ג'סיקה פרקר, לככב בסדרה קומית חדשה של רשת
, אותה היא גם מפיקה.

הסדרה, העוסקת בתהליך גירושין ארוך מאוד, מספרת את סיפורה של פרנסס (שרה ג'סיקה פרקר), אישה שמתחילה לבחון מחדש את חייה ואת נישואיה ומגלה שלחתוך בבת אחת ולהתחיל מחדש, הרבה יותר קשה משחשבה.

לצד פרקר מככבים: תומס היידן צארץ' ("כנפיים", "דרכים צדדיות", "ספיידרמן"), שיגלם את רוברט, בעלה של פרנסס; מולי שאנון, יוצאת "סטרדיי נייט לייב", כחברתה הרגישה והרווקה דיאן; וטליה בלזם ("מד מן"), מגלמת את תפקיד חברתה הטובה ביותר, דאלאס.

את הסדרה יצרה היוצרת האירית שרון הורגן ("Pulling", "קטסטרופה") ואת הפיילוט מביים ג'סי פרץ, במאי הסרטים "אחינו האידיוט" ו"האקס המיתולוגי" ובמאי של פרקים רבים בסדרה "בנות".

בשיחה עם עיתונאים בכנס מבקרי הטלוויזיה האמריקאים, הבהירה ג'סיקה פרקר כי מדובר בתפקיד שונה מאוד מדמותה של קארי בראדשו, חובבת הנעליים הניו יורקית שעדיין מזוהה עמה: "לא ניסינו להפוך אותה לשונה מקארי, אבל הסיפור שונה. היא הייתה אדם בפני עצמו מהרגע הראשון שקראתי את התסריט".

עם זאת, השחקנית הודתה שבמובן אחד היה ברור שצריך לייחד את הדמות ולהפריד אותה מבראדשו - הבגדים שלה. "הדרך היחידה שבה החלטנו להפריד אותה באופן מודע מקארי היה המלתחה שלה", אמרה והוסיפה שהסגנון הושפע הפעם בעיקר משנות ה-70. "האופנה לא מכתיבה לה מה ללבוש, היא בוחרת את הבגדים שלה אבל הם לא דמות בפני עצמה".

אצלנו, תשודר הסדרה ב-Oh
, בסמוך לשידור בארה"ב.
 
האם תהיה עונה שלישית ל"בלש אמיתי"?

גורלה של סדרת הדרמה האנתולוגית "בלש אמיתי" עדיין אינו ברור:

לאחר עונה ראשונה, בה כיכבו וודי הארלסון ומת'יו מקונוהיי, שזכתה לשבחים רבים ולנתוני צפייה מרשימים, הגיעה העונה השנייה, בכיכובם של קולין פארל, רייצ'ל מקאדמס וטיילור קיטש, שהתקבלה בביקורות צוננות מאוד ואף נתוני הצפייה היו חלשים בהרבה מעונת הבכורה.

כשנשאל על עתידה של הסדרה, הבהיר הנשיא החדש לענייני תוכניות של רשת
, קייסי בלויס, כי "הסדרה לא מתה" וכי עונה שלישית בהחלט עומדת על הפרק. לדבריו, גם יוצר הסדרה ניק פיזולאטו פתוח לרעיון של עונה שלישית, אך טרם החלו כל הכנות מעשיות לכך. הו הוסיף: "אני פשוט חושב שעדיין לא מצאנו את הכיוון הנכון לעונה חדשה".

אצלנו, שודרה הסדרה ב-Oh
.
 
עונת הסיום של "הנותרים" תגיע רק באביב 2017

רשת
הודיעה כי העונה השלישית והאחרונה של סדרת הדרמה האפוקליפטית "הנותרים" צפויה לעלות רק באביב 2017 - כמעט שנה וחצי מתום העונה השנייה.

הסדרה, שזכתה לאהדה גדולה בקרב מבקרי הטלוויזיה, אך זכתה לאהדה פחותה בקרב קהל הצופים, צפויה לעלות במהלך חודש אפריל - משבצת שידור שהייתה שמורה עד כה לסדרה "משחקי הכס", שנדחתה לקיץ 2017.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Oh
.
 
עונה חדשה של "תרגיע" תעלה ב-2017

רשת
הודיעה כי כבר בסתיו הקרוב תחל הפקת עונה חדשה של הסדרה הקומית "תרגיע", בכיכובו של לארי דיוויד.

העונה התשיעית והחדשה של הסדרה אמורה לעלות ב-2017 - כשש שנים לאחר שהסתיים שידור העונה החמישית.

אצלנו, תשודר הסדרה ב-Oh
.
 
"מאהבת בתשלום מראש" חודשה לעונה שנייה

רשת Starz הודיעה כי סדרת הדרמה האנתולוגית "מאהבת בתשלום מראש", מאת סטיבן סודרברג, תשוב לעונה שנייה.

העונה השנייה של הסדרה תכלול 14 פרקים - פרק אחד יותר מעונת הבכורה.

העונה השנייה תעסוק בסיפור חדש ובדמויות חדשות לחלוטין.

אצלנו, משודרת בימים אלו העונה הראשונה של הסדרה, מידי יום שלישי, בשעה 22:00 ב-Drama
.
 
נקבע מועד לעליית העונה השלישית של "שומרי האוצרות"

רשת TNT הודיעה כי העונה השלישית של סדרת הדרמה וההרפתקאות "שומרי האוצרות" תעלה בארה"ב, ביום ראשון, 20 בנובמבר 2016 בשעה 20:00.

העונה השלישית - כמו שתי קודמותיה - תכלול 10 פרקים.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Action
.
טרם נמסר מועד לשידור העונה השלישית.
 
"חוצה את הקווים" חודשה לעונה רביעית ואחרונה

רשת DirecTV הודיעה כי סדרת הדרמה המשטרתית "חוצה את הקווים", תשוב לעונה רביעית ואחרונה, שתשודר בקיץ 2017.

העונה הרביעית של הסדרה תכלול 10 פרקים.

כזכור, העונה השלישית של הסדרה כללה 20 פרקים ונפרסה על-פני שנתיים (קיץ 2015 וקיץ 2016).

הסדרה "חוצה את הקווים", המשודרת בערוץ Audience Network, של רשת DirecTV, השייך לתאגיד AT&T, הייתה ההפקה המקורית הראשונה של הרשת.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Action
.
ביום חמישי הקרוב, 4 באוגוסט 2016, בשעה 22:45, ישודר פרק סיום העונה.
 
למעלה