המצב עגום...

נאנדה

New member
המצב עגום...

אנשים, אני לא יודעת מה אתכם, אבל לי אין מה לראות ביס. לוח ההקלטות שלי מורכב מ-NCIS ו-אד. בתוך שלל הסדרות האיסלנדיות, שודיות, אנגליות, איכותיות, מהוללות, שידור חוזר מס' 17, עונה 7 של סייק פעם 904 - אני חשה מחסור חריף בסתם סדרות כיפיות להנאה, לא בגלל שאין כאלה בארה"ב אלא בגלל שיס שינתה לחלוטין את מדיניות השידורים שלה. בצר לי, פניתי לעיון בלוח השידורים של הוט. המצב שם לא מצדיק את הטרחה שבמעבר ולעומת זאת אין NCIS.
מישהו יודע אם מתכננים לשדר את העונה הנוכחית של המפענחת פשעים חמורים...?
 
קיץ עכשיו

עונת הקיץ היא עונה חלשה גם בארה"ב.

בגלל העובדה ש-
משדרת את רוב הסדרות, בצמוד לשידור בארה"ב - השיממון בארה"ב משפיע גם עלינו.
 

נאנדה

New member
יש המון סדרות במלאי

שאפשר היה לשדר בימים שוממים אלה. הן פשוט לא נרכשות. עד לפני כשנתיים לוח השידורים היה ממש אחר. מהותית.
 
הסברתי כאן כבר מספר פעמים

שבשל ההתייקרות המשמעותית בעלויות הרכש,
רוכשת בשנים האחרונות בעיקר "חבילות", כחלק מהסכמים עם מספר אולפני הפצה גדולים.
 

גםצופה

Member
מנהל
אני יכולה להעיר

שבשנים הקודמות היו יותר ערוצי סדרות ביס ממה שיש כיום... אז נכון שיס משדרת צמוד את הסדרות - אבל זה עדיין לא אומר שאי אפשר לשדר אותם בשידור חוזר (אני מניחה שיש סדרות שפיספסתי במהלך העונה עצמה...)
&nbsp
לשדר סדרות 'קיציות' וקלילות יותר לעונה החמה ועוד....
&nbsp
&nbsp
 

tg151

Well-known member
בתור אחד שהיה מנוי של הוט עד לפני 4 חודשים

בהוט המצב עוד יותר גרוע בכלל אין מה לראות. לא בקיץ ולא בחורף ולא בסתיו. הייתי מנוי של הוט מאז שהם נכנסו. עוד לפני שהיה יס והרכש של הוט פשוט מזעזע.

ערוץ הוט3 פשוט יכול להיקרא ערוץ abc family. משדרים שם רק סדרות שמיועדות בעיקר לטיינאייג'רים, כמו יומני הערפד,שקרניות קטנות,הטופ מודל הבאה עונות מלפני 3 שנים וכיוצ"ב.
לערוץ הוט פלוס הם העבירו כמה סדרות שהיו בהוט3 ומיתגו אותו בתור "ערוץ פרימיום" המקביל שלהם לyes oh. כשיש שם סדרות כמו The Path אבל רוב הסדרות שם משעממות.

בערוצי הסדרות שלהם משדרים רק פרק פרק חדש אחד של סדרה כל יום. אין מצב כזה שמשודרים שני פרקים חדשים של שתי סדרות שונות באותו יום. נגיד "חסרי בושה" משודרת בימי חמישי ב-22:00 אז זה הפרק החדש היחיד שישודר באותו יום לסדרה שעדיין משודרת בארה"ב. אין מצב שישודר פרק חדש של מר. רובוט ואחריו פרק חדש של הדרך. פרק אחד חדש ביום. וכל שאר לוח השידורים בערוץ הוט פלוס הם שידורים של סדרות מקור כמו הבורר. אותו דבר עובד גם בהוט3.

באמת שאני מתכוון לזה. אני יכול לספור על יד אחת את מס' הסדרות שאני אוהב שמשודרות בהוט והן היחידות שחסרות לי כרגע. "טרנספרנט" "כתום זה השחור החדש" ו-"Shameless" זהו.

הוט קומדי סנטרל בכלל עלוב. משדרים שם רק חברים ומופע שנות ה-70. הסדרות הטובות היחידות שם הן ברוד סיטי ואיימי שומר וגם אותן הוט מביאים באיחור מחפיר.

כמו שעכשיו הוט נזכרו לשדר את העונה האחרונה של "ילדי האנרכיה" כשהעונה הזאת הסתיימה לפני שנתיים בארה"ב כשבין לבין הייתה הפסקה בארץ של כמה שנים שפשוט הוט לא שידרו את הסדרה. אותו דבר עם בייטס מוטל. הוט מעלים את העונה ה-3 בחודש הזה כשהיא שודרה לפני שנה בערך בארה"ב.

זה אחד ההבדלים העיקריים שיש בין הוט ליס (מלבד שליס יש לדעתי רכש הרבה יותר טוב). יס משדרים כמעט את כל הסדרות שלהם לא בהפרק גדול מארה"ב (רק כמה סדרות הן בהפרש גדול) לעומת הוט שאת רוב הסדרות שלהם הם משדרים בהפרש גדול מארה"ב ולכן ככה הם יכולים לפרוס את לוח השידורים שלהם על פני יותר חודשים גם בקיץ כי הם לא שידרו סדרות מסוימות במקביל לארה"ב.
כמובן שאת סדרות הדגל של הוט הם משדרים בסמוך לארה"ב. את סגדרות הדגל הם משדרים באיחור של 4 ימים בארה"ב. אבל לא כמו יס. הוט משדרת בערך 4 או 5 סדרות סמוך לשידור לארה"ב וזהו. בהוט גם אין אף סדרה שמשודרת במקביל לארה"ב כמו "המתים המלהכים" ו"משחקי הכס" אלו כמה מההבדלים למה אני אוהב את יס הרבה יותר מהוט.

בסופו של דבר אני לא חושב שיש כל כך אלטרנטיבות טובות. כי גם בצד של סלקום אין יותר מדי תוכן שונה. רוב התוכן של סלקום נמצא או בהוט או ביס. יש להם נראה לי אולי 3 סדרות בלעדיות בסלקום (Blindspot,Shades Of Blue ו-Animal Kingdom). אז ככה שנראה לי שבאמת חודשי הקיץ הם יבשים ופשוט צריך לחכות לספטמבר/אוקטובר שכל הסדרות החדשות יגיעו.

וואו בלבלתי ת'מוח עם זה. מצטער, לא התכוונתי לכתוב מגילה. זה פשוט יצא לי בלי ששמתי לב.
 

גםצופה

Member
מנהל
וואו המון תודה על תגובתך..

אנחנו עברנו ממש לפני עשר שנים (קצת יותר...) - למרות ש'העשור' הקודם די נמחק לי - אני זוכרת שלא הצלחנו לראות בתקופת מלחמת לבנון השנייה (היתה איזה תקלה בגלל שיס פועלים עם לווין וכיוצב' לא מבינה ממש בנושא
) כך ש10 שנים אנחנו עם יס בבוודאות....
&nbsp
כמה פעמים חשבתי לחזור להוט - כמו מחיר יותר משתלם (פה לא ממש התפתתי להצעה - כי בגדול הוט אולי יותר זולים מיס - אבל אין מה לראות - ועד עכשיו עוד לא יצא לשלם ביס את המחיר ששילמתי פעם בהוט - בגלל מה שראינו ב-VOD - כי לא היה מה לראות בתחנות הרגילות...), תכנים ייעודיים לילדים וכיוצב'...
&nbsp
אה... נזכרתי בעוד מה שלא מושך אותי חזרה להוט - לא יודעת אם ראית את הערוץ (מידי פעם אני רואה את זה לא בקביעות
) ביס ערוץ E כלול בחבילה הבסיסית של ערוצי הסדרות
 
למעלה