אוגוסט 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של Yes

tg151

Well-known member
מחכה לראות את The Night Of

נשמע מאד מבטיח. לפחות לפי הביקורות.
&nbsp
גם את Trapped אני אנסה. למרות שרציתי לראות את "עיניים כחולות" גם ועוד לא יצא לי.
 
אוגוסט 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של Yes


ליל האירוע - הבחירה הרשמית של פסטיבל ירושלים. המיני סדרה המדוברת ועטורת השבחים מבית HBO, בכיכובו של ג'ון טורטורו, בוחנת את מערכת הצדק האמריקאית, תוך שהיא מספרת את סיפורו של עצור באשמת רצח ועורך הדין המגן עליו.
שורשים - הסאגה האפית רחבת היריעה, על חוויית העבדות של האפריקאים באמריקה של סוף המאה ה-18, מובאת מנקודת מבטם ומתוך נסיונם המר של בני משפחה אחת. זוהי מיני סדרה המבוססת על הסדרה האייקונית משנות ה-70.

אימת המתים המהלכים 2 חלק שני - בחלקה השני של העונה השנייה, שתשודר בערוץ AMC ישראל במקביל לשידור בארה"ב, אליסייה מתמודדת עם סירובה של מדיסון לשחרר את ניק, טראוויס מנסה להגן על ניק מחשיכת האפוקליפסה המאיימת לכלות אותו וסטראנד נותר אבוד באבלו הקודר.

לכודים - סדרת דרמה, מתח ומסתורין איסלנדית מהבמאי בלטאזאר קורמקור ("אוורסט"), בעלת מראה קולנועי ואיכויות הפקה מרשימות, שזכתה גם היא לביקורות משבחות ונבחרה להקרנה בפסטיבל ירושלים.

ולא נותר אף אחד - מינ סדרת מתח ומסתורין בשלושה חלקים, עיבוד לספרה של אגאתה כריסטי, המקבץ עשרה אנשים זרים על אי לחופי בריטניה, כשבכל פעם נרצח אחד מהם ועל הנותרים לגלות מי הרוצח, לפני שלא יוותר אף אחד.

משפחת פוסטר - סדרת הדרמה המשפחתית הממכרת, מבית ההפקה של ג'ניפר לופז, על משפחה מיוחדת שבה שתי אימהות מגדלות ילדים ביולוגיים לצד ילדים מאומצים וילדי אומנה.

דייס - סדרה קומית חדשה מבית Showtime, בכיכובו של קומיקאי העבר אנדרו דייס קליי, שמספר סיפור חצי אוטוביוגרפי על חייו.

הליצן העצוב - סדרה קומית חדשה, שיצרו יחד לואי סי.קיי, זאק גלאפיאניקיס וג'ונתן קריסל עבור רשת FX ואשר חודשה כבר לעונה שנייה ואף זכתה למועמדות לפרס האמי (בקטגוריית שחקן משנה בסדרה קומית עבור לואי אנדרסון) .

הסוד - מיני סדרה מצמררת שעוררה סערה בבריטניה, המבוססת על מקרה הרצח האמיתי של רופא השיניים קולין האוול ואהובתו הייזל ביוקנן, שרצחו את בני הזוג שלהם, כדי שיוכלו להיות ביחד.

הרודן 3 - עונה חדשה לסדרת הדרמה המזרח תיכונית, בכיכובה של מורן אטיאס.

רופא להשכיר 8 - עונת הסיום לסדרה האהובה על הרופא הפרטי של היפים והעשירים.

האפ ולאונרד - סדרת דרמה קומית שחורה ומדוברת המבוססת על סדרת רומנים מאת ג'ו ר. לנסדייל, בהפקתם של היוצרים ניק דמיסי וג'ון מיקל

Ash vs. Evil Dead - סדרת אימה קומית מבית רשת Starz, המבוססת על סדרת הסרטים "מוות רצחני" בכיכובו של ברוס קמפבל, שגם מפיק את הסדרה יחד עם יוצריה האחים סאם ואוון ראימי.

וגם:
קטגוריית סדרות מועמדות לאמי ב-Yes VOD וקטגוריית "גילטי פלז'ר" מלאת כל טוב.

 
ליל האירוע - The Night Of

ליל האירוע - The Night Of
ימי שני החל מ-8 באוגוסט 2016 בשעה 23:00 ב-Yes Oh HD וב-Yes VOD

מיני סדרה חדשה מבית HBO, המבוססת על xsr, הדרמה הבריטית "צדק פלילי"' שנוצרה על ידי פיטר מופט. את הגרסה האמריקאית כתב ריצ'ארד פרייס ומביים סטיבן זייליאן ("נערה עם קעקוע דרקון"), שגם הפיק אותה.

נאז (ריז אחמד) הוא סטודנט ממוצא פקיסטני שיוצא ערב אחד למסיבה, שם הוא פוגש בחורה מהאפר-ווסט סייד של ניו יורק. הם מבלים יחד וכאשר הוא מתעורר לצידה, כמה שעות מאוחר יותר, הוא מוצא אותה מתבוססת בדמה, כשהכל מצביע על כך שהוא רצח אותה. הוא נכשל בנסיונו לברוח מזירת הפשע ולאחר מעצרו פוגש בג'ק סטון (ג'ון טורטורו), עורך דין המייצג אותו.

הסדרה עוקבת אחר חקירת המשטרה וההליך המשפטי ובוחנת את התהליך הפלילי ואת כור המצרף של בית המעצר "רייקרז", בו מחכים העצורים למשפטם.

הסדרה קיבלה ביקורות מצויינות:
"וראייטי": לא ניתן להפסיק את הצפייה ב"ליל האירוע" וזו צפייה מתגמלת באופן יוצא מן הכלל. מסתורין גאוני וממכר, שמעורר בצופה צורך לחזור ולצפות באותה סצינה שוב ושוב ולחפש רמזים. בדרכה השקטה "ליל האירוע" מצליחה לחדור מתחת לעור, לוכדת את הצופה ברשת של בלבול, בחצאי אמיתות ובערפל המתעתע של הזיכרון.

"USA Today": דרמת מסתורין ורצח חזקה ואותנטית.

"The Atlantic": "ליל האירוע" משלבת בתוכה את הקולנועיות, המשחק והבימוי הכי מסוגננים שהכסף והניסיון של HBO יכולים לאפשר ומרגישה כנקודת הסיום, השיא והפסגה של כל מסורת סדרות הרצח-שוטרים-עורכי דין.

"ואניטי פייר": "ליל האירוע" היא סדרת טלויזיה טובה, חדה, פיקחית ומרתקת מאוד. הפסגה הטלויזיונית של הקיץ וככל הנראה של השנה.

שתי עונותיה של הסדרה הבריטית "צדק פלילי" מבית ה-BBC, יעלו לקטגוריית Yes London ב-Yes VOD החל מ-28 ביולי 2016.

 
שורשים 2016 Roots

שורשים 2016 Roots
ימי ראשון החל מ-28 באוגוסט 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Drama וכל הסדרה בבכורה בקטגוריית Yes Binge ב-Yes VOD החל מיום חמישי, 4 באוגוסט 2016.

מיני סדרה חדשה בשמונה פרקים, עיבוד לרומן מאת אלכס האליי.

הסדרה היא חידוש לסדרה האייקונית בעלת אותו שם משנת 1977 והיא עמוסת כוכבים, ביניהם: מלאכי קירבי הבריטי הצעיר בתפקיד קונטה קינטה; זוכה האוסקר, האמי וגלובוס הזהב, פורסט וויטיקר ("המגן") בתפקיד "פידלר"; זוכת הטוני, אניקה נוני רוז ("האישה הטובה", "מרפאה פרטית") בתפקיד קייזי; זוכת האוסקר וגלובוס הזהב, אנה פקווין ("דם אמיתי"); ג'יימס פיוריפוי ("the Following"); זוכה גלובוס הזהב, ג'ונתן ריס מאיירס ("משפחת טיודור", "דרקולה"); זוכה האמי, לורנס פישבורן ("חניבעל") בתפקיד האליי; מת'יו גוד ("האישה הטובה", "אחוזת דאונטון"); מאקי פייפר ("צווארון לבן"); צ'אד קולמן ("המתים המהלכים"); דרק לוק ("חוצה את הקווים"); ליין גאריסון ("בוני וקלייד") ואחרים.

זוהי סאגה אפית רחבת יריעה, על חוויית העבדות של האפריקאים באמריקה של סוף המאה ה-18, המובאת מנקודת מבטם ומתוך נסיונם המר של בני משפחה אחת, משפחתו של לוחם ה"מנדינקה" קונטה קינטה ממערב אפריקה, לאחר שנחטפו על ידי משפחה יריבה, נמכרו לעבדות והועברו לאמריקה, אל חזקתו של בעל מטעים אכזר.

הסדרה מחולקת לארבעה חלקים, שכל אחד מהם מביא את סיפורו של בן משפחה אחר, מחטיפתו של קונטה, דרך נישואיו לבלה וסיפוריהם של קיזי ביתם, ג'ורג' נכדם וטום הנין שלהם, במהלך כמה עשרות שנים בהן חוו את אכזריות השעבוד, המאבק לעצמאות ומלחמת האזרחים האמריקאית.

 

צרצרה1

New member
אכזבה אכזבה אכזבה. מתחת לכל ביקורת

ואם זה זכה באיזשהוא פרס, אז זה מביש. את האמריקאים.
לא הגיוני בעליל.
אפילו האיפור, הלבוש והסטיילינג של הדמויות מגוחך. נשים בג'ונגל מאופרות באיפור עכשווי...
המשחק של השחקנים הראשיים ברמה של הצגת בית ספר מוגזמת.
ואלה זכו בפרסים??? הצילו.
התביישתי להסתכל, אבל הכרחתי עצמי, שמא ישתפר...
וכמובן זה לא קרה.
כל זאת על סמך הפרק הראשון, ואני משערת שזה לא עומד להשתפר.
 
אימת המתים המהלכים 2 חלק שני - Fear the Walking Dead 2B

אימת המתים המהלכים 2 חלק שני - Fear the Walking Dead 2B
ימי שני החל מ-22 באוגוסט 2016 בשעה 04:10, במקביל לשידור בארה"ב ובשידור נוסף באותו היום בשעה 21:00 בערוץ AMC ישראל (אפיק 19) וב-Yes VOD.

בחלקה השני של העונה השנייה, אנחנו פוגשים את הדמויות האהובות כשהן מחפשות את דרכן לשרוד: אליסיה מתמודדת עם סירובה של מדיסון לשחרר את ניק, טראוויס מנסה להגן על ניק מחשיכת האפוקליפסה המאיימת לכלות אותו, סטראנד נותר אבוד באבלו הקודר והכוח מעברו האפל של דניאל גורם לאופליה להתפקח מאשליותיה בנוגע להישרדותם וליכולתם לבנות חיים חדשים.

מרבית העונה צולמה בים, בהנהגת יוצר "המתים המהלכים" וסדרת ספרי הקומיקס עליו היא מבוססת, רוברט קירקמן, כשלצידו מנהל את ההפקה דייב אריקסון ("שמש שקרנית", "ילדי האנרכיה").

בתפקידים הראשיים מככבים קים דיקנס ("דדווד", "טרמיי"), קליף קרטיס ("בגוף ההוכחה"), הזמר הלטיני רובן בליידס ("היועץ", "היו זמנים במקסיקו"), מרסדס מייסון ("צ'אק"), פרנק דיליין ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם"), אליסיה דנבאם-קארי ("The 100") וקולמן דומינגו ("סלמה", "המשרת") בתפקיד סטראנד.

לקראת שידור החלק השני של העונה השנייה, ישודר בערוץ AMC ישראל, ביום שני, 15 באוגוסט 2016, החל מהשעה 18:00, מרתון של כל ששת פרקי העונה הראשונה.
למחרת, ביום שלישי, 16 באוגוסט 2016, החל מהשעה 18:00, ישודר מרתון של שבעת הפרקים הראשונים של העונה השנייה.

 
מדברים על המתים: גרסת הפחד - Talking Dead: Fear Edition

מדברים על המתים: גרסת הפחד - Talking Dead: Fear Edition
ימי שני החל מ-22 באוגוסט 2016 בשעה 21:50, בערוץ AMC ישראל (אפיק 19) וב-Yes VOD.

תוכנית האירוח המצליחה בהנחיית הקומיקאי כריס הארדוויק, שיארח את שחקני הסדרה, מפיקים, במאים, מעריצים וידוענים שונים.

בכל שבוע, האורחים באולפן ישוחחו על מה שהיה בפרק שזה עתה הוקרן, ינתחו את עלילת הפרק תוך שיתוף הקהל באמצעות הרשתות החברתיות, יציגו קטעים בלעדיים של מאחורי הקלעים ויביאו הצצה ראשונה לפרק של השבוע הבא.

 
לכודים - Trapped

לכודים - Trapped
ימי שלישי, החל מ-23 באוגוסט 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Oh ובקטגוריית Yes Binge ב-Yes VOD

סדרת דרמת מסתורין איסלנדית משובחת, מהבמאי בלטאזאר קורמקור ("אוורסט"), בעלת מראה קולנועי ואיכויות הפקה מרשימות.

זהו סיפור מורכב על רצח, סחר בבני אדם, שחיתות פוליטית ואלימות, המתרחשות בעיירה איסלנדית מבודדת. הנוף הלבן-אפור עוצר הנשימה הוא אחד השחקנים החשובים בסדרה והמרחב הקפוא מקבל מקום של כבוד ומוסיף לה נופך של אימה, מעבר לחקירת הרצח המסתורי.

סופת שלגים משתוללת בעיירת נמל נידחת. סירת דייגים מוצאת במים גופה חסרת ראש וגפיים, שככל הנראה נזרקה למים מהמעבורת הענקית שהגיעה לנמל מדנמרק. אנדרי, קצין המשטרה של העיירה המתמודד עם פרידה מאישתו המתגוררת ברייקיאוויק, בירת איסלנד הרחוקה ועם גידול שתי בנותיו, נאלץ לגייס את השוטרים המקומיים ואת תושבי העיירה כדי למצוא את הרוצח, שייתכן שנמצא בין נוסעי המעבורת מדנמרק, אשר מנותקים מהעולם החיצון בשל הסופה, תוך התמודדות עם איתני הטבע.

הביקורת שיבחו את הסדרה:
"הטלגרף" כתב: דרמה נפלאה, כובשת וגדושת מתח.
"הוליווד ריפורטר": תודה לך איסלנד.
"הגרדיאן": מתוחכמת, קלסטרופובית, עוצמתית, מבריקה ועוצרת נשימה.

 
ולא נותר אף אחד - And Then There Were None

ולא נותר אף אחד - And Then There Were None
החל מיום חמישי, 18 באוגוסט 2016, העונה במלואה בקטגוריות Yes London ו-Yes Binge ב-Yes VOD.

מיני סדרה מושקעת ועתירת כוכבים, מותחן מסתורין בשלושה חלקים, המבוסס על ספרה של אגתה כריסטי, בעל אותו השם.

ביום חם באוגוסט, בסוף שנות ה-30 של המאה הקודמת, מוזמנים שמונה אנשים, כולם זרים אחד לשני, לאי קטן ומבודד לחופי דבון, אנגליה, על ידי "מר וגברת אוון". האורחים מתמקמים באחוזה בעזרתם של שני משרתים שנשכרו לאחרונה, תומס ואת'ל רוג'רס, אך המארחים נעדרים מן המקום.

כשהאורחים יושבים לסעוד, הם מבחינים במרכז השולחן בעשר דמויות של חיילים, מסודרות במעגל, ממש כמו בשיר הילדים על עשרה חיילים המתים בצורות שונות ומחרידות עד ש"לא נותר אף אחד".

זמן קצר לאחר מכן, אחד האורחים מת מהרעלה ומאוחר יותר נרצחים עוד ועוד מבאי הבית, בדיוק כמו בשיר, כאשר בכל פעם, הרוצח מסיר חייל אחד משולחן האוכל.

האורחים הנותרים מחליטים לעבוד יחד, לפתור את התעלומה ולמצוא את הרוצח לפני שלא ישאר אף אחד..

בין כוכבי הסדרה: צ'ארלס דאנס ("משחקי הכס"), סאם ניל, אנה מקסוול מרטין, טובי סטיבנס, איידן טרנר ומירנדה רי'צארדסון.

העיבוד הטלוויזיוני, שנכתב ע"י שרה פלפס ("כיסא ריק", "תקוות גדולות"), משנה דברים מסויימים מהרומן שעליו הוא מבוסס. הכותבת מעידה כי היא "נדהמה מרמת האופל שבו", במיוחד בהשוואה לספרי מרפל או פוארו של אגאתה כריסטי.

הסדרה זכתה לביקורות משבחות מקיר לקיר ולאחוזי צפיה עצומים בבריטניה, שם שודרה לכבוד יום הולדתה ה-125 של הסופרת.

 
הרודן 3 Tyrant

הרודן 3 Tyrant
ימי חמישי, החל מ-11 באוגוסט 2016 בשעה 22:45 ב-Yea Action וב-Yes VOD.

סדרת הדרמה המזרח תיכונית, בכיכובה של מורן אטיאס, חוזרת בעונה חדשה.

בסיום העונה הקודמת, בסאם נקרא להחליף את ג'מאל, שפשעיו נחשפו. אך כשג'מאל סירב לפנות את מקומו, נוסיראת אשת בנו, ירתה בו וגורלו נותר לא ידוע.

כעת על בסאם להחליט האם יקדם דמוקרטיה בארצו, כפי שעמו חפץ או ישמור בכוח על מורשת משפחתו ועל שלטונה רב השנים.

כשחייו של ג'מאל בסכנה ואבודין על סף מהומות, בסאם מתמנה לנשיא זמני ומכין את הבמה לבחירות דמוקרטיות. לדליה יש תפקיד מרכזי בהנהגת עמה, דבר שמקרב אותה אל בסאם גם מבחינה אישית. מנהיגי הצבא נסחפים בגלי הנקמה וחורגים מתפקידם לשמור על השקט וגנרל אמריקאי שיש לו עבר משותף עם לילה (כריס נות', "האישה הטובה"), מגיע לאבודין.

 
משפחת פוסטר - The Fosters

משפחת פוסטר - The Fosters
ימי שלישי, החל מ-16 באוגוסט 2016 בשעה 21:15 ב-Yes Drama וב-Yes VOD.

סדרת דרמה משפחתית המספרת את סיפורה של משפחת פוסטר, שבראשה זוג לסביות המגדלות משפחה רב גזעית, הכוללת ילדים ביולוגיים, ילדים מאומצים וילדי אומנה.

הסדרה נוצרה על ידי פיטר פייג' ("הכי גאים שיש") וברדלי ברדווג', המשמשים מפיקים יחד עם ג'ניפר לופז וחברת ההפקה שלה.

הסדרה עוקבת אחר השוטרת סטף פוסטר (טרי פולו, "פגוש את ההורים") ובת זוגה לנה אדמס (שרי סאום - "הקרב על הרייטינג", "בטיפול") ומשפחתן המיוחדת שחיה בסאן דייגו.

סטף ולנה הן אימהות לחמישה נערים ונערות: ברנדון, בנה הביולוגי של סטף, התאומים חזוס ומריאנה, שאומצו בתור ילדים קטנים ושני ילדי אומנה: קאלי וג'וד, שהוצאו לאחרונה מבית אומנה בו עברו התעללות. מייק, אביו של ברנדון, בעלה לשעבר של סטף והשותף שלה בעבודה, לוקח חלק פעיל בחיי בנו ובחיי המשפחה, למורת רוחה של לנה.

הסדרה, אחת הסדרות הנצפות והאהובות ביותר בערוץ Freeform (לשעבר ABC Family), זוכה לשבחים על ההצגה הכמעט אגבית של זוג לסביות רב גזעי, בסיטואציה של אימהות ועוד במרכז לוח השידורים של ערוץ מבית ABC-דיסני (שאף מפיקה את הסדרה).

 
Ash Vs. Evil Dead

Ash Vs. Evil Dead
החל מיום חמישי, 11 באוגוסט 2016, העונה במלואה בקטגוריית Yes Bing ב-Yes VOD.

סדרת אימה קומית המבוססת על סדרת הסרטים "מוות רצחני", בכיכובו של ברוס קמפבל, שגם מפיק את הסדרה, יחד עם יוצריה האחים סאם ואוון ראימי, עבור רשת Starz.

יחד עם קמפבל מככבים גם לוסי לולס ("זינה: הנסיכה הלוחמת", "ספרטקוס"), ג'יל מארי ג'ונס ("סליפי הולו"), ריי סנטיאגו ("דקסטר") ועוד.

30 שנה לאחר סרטי "מוות רצחני", אשלי "אש" ויליאמס עובד כזבן בחנות, חי בקרוון, שותה לשוכרה בלילות ומנהל מפגשים חד פעמיים עם נשים מזדמנות, להן הוא מספר בדיות על איך איבד את ידו.

כשהוא משחרר בטעות את השד הקנדרי מספר המוות, סדרה חדשה של אירועים גורמת לו לשוב אל אישיותו הלוחמת ולהתמודד עם המטרד הדימוני, במטרה להציל את האנושות.

במאבקו חוברים אליו פבלו סימון בוליוור, שהופך לשותפו הנאמן וקלי מאקסוול, אישה שמנסה לברוח מעברה, אבל נגררת בניגוד לרצונה למלחמה ברשע ומוצאת באש ופבלו משפחה חדשה. אבל המלחמה ברשע אינה הדבר היחיד שמטריד את החבורה: אמנדה פישר, שוטרת לשעבר שסרחה, בטוחה שאש אחראי לרצח השותף שלה ונחושה למצוא אותו ורובי קנובי (לולס), דמות מסתורית מעולם הרשע, מאשימה את אש במותם של אביה, הפרופסור ריימונד קנובי ואחותה אנני ומנסה לאתר אותו כבר שנים, במטרה להרוג אותו בכל מחיר.

הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.

שמה העברי של הסדרה טרם נקבע.
הוא יקבע על ידי גולשי עמודי הפייסבוק של Yes, המוזמנים לצפות אונליין בפרק הראשון ולהציע שם.


 
הסוד - The Secret

הסוד - The Secret
ימי שלישי, החל מ-9 באוגוסט 2016 בשעה 23:00 ב-Yes Oh וכבר עכשיו העונה במלואה בקטגוריות Yes London ו-Yes Bing ב-Yes VOD.

מיני סדרת דרמה חדשה ומצמררת מבית ITV, בכיכובו של ג'יימס נסביט ("הנעדר") המבוססת על סיפור אמיתי.

רופא השיניים קולין האוול (נסביט), חבר בכיר בקהילה הבאפטיסטית המקומית, כמו גם בעל ואב אוהב, שחייו משתנים לחלוטין כאשר הוא פוגש את הייזל ביוקנן (ג'נביב אוריילי), עמיתה בכנסייה. השניים מתחילים לנהל רומן לוהט, אשר מוביל לתוצאות הרות אסון.

קולין, המשמש כמטביל של הקהילה, רוצה להישאר בכנסייה ולכן מסרב לשקול גירושין אבל הוא ולוז נחושים להיות ביחד. כשאבא של אשתו של קולין מת ואישתו השבורה שוקלת התאבדות, הוא מתחיל להאמין שהוא מצא פתרון, אשר מוביל את קולין והייזל לחבור לברית קטלנית.

הסדרה עוררה בבריטניה סערה, כשביתו של הרוצח, לורן ברדפורד יצאה נגדה בטענה שהיא פוגענית כלפי משפחות הקורבנות, שאינה מתארת נכונה את דמויותיהם וגורמת לצער נוסף על הכאב והטראומה, אותם המשפחות חוות גם כך.
ברדפורד עצמו טען שהוא "הרבה יותר חתיך" מנסביט במציאות…

קריאתה הגיעה עד לאוזניו של ראש ממשלת בריטניה בזמן שידור הסדרה, דיוויד קמרון, שביקש משר התרבות לחקור את המקרה של ברדפורד ולבדוק האם יש מקום בעתיד להגן טוב יותר על משפחות הקורבנות.

 
Zoo 2

Zoo עונה שנייה
ימי שלישי, החל מ-16 באוגוסט 2016 בשעה 22:45 ב-Yes Action HD וב-Yes VOD.

סדרת מתח ואימה חוצת הארצות מבית CBS, המבוססת על הרומן רב המכר מאת ג'יימס פטרסון, חוזרת בעונה חדשה.

לפני שנים רבות, בעלי החיים שלטו בכדור הארץ. מה יקרה אם יחליטו להשתלט עליו שוב?

גל תקיפות מסתורי של חיות טרף על בני אדם מתרחש במקביל ברחבי העולם. כאשר האיום מתגבר והמוטציה עוברת לשלב השני שלה. ג'קסון אוז (ג'יימס וולק, "המטורפים") הזואולוג האמריקאי, שזיהה ראשון את השינוי בהתנהגות בעלי החיים, יחד עם חבריו לצוות: מדריך הספארי אברהם קנייתה, קלואי, סוכנת המודיעין הצרפתי והווטרינר ד"ר מיטש מורגן, ממשיכים במאמציהם למצוא את ג'יימי ואת גור הנמרים, שייתכן שהוא המפתח לתרופת הנגד למוטציה שהחיות עוברות. כשמסתבר שהדם של הנמר אינו מגיב בצורה לה ציפו, עליהם לנסות למצוא מרפא אחר.

 
דייס - Dice

דייס - Dice
ימי רביעי, החל מ-17 באוגוסט 2017 בשעה 23:00 ב-Yes Oh HD וב-Yes VOD.

סדרה קומית חדשה מבית Showtime, שנוצרה על ידי סקוט ארמסטרונג ("רוד טריפ"), בכיכובו של קומיקאי העבר אנדרו דייס קליי, שמספר סיפור חצי אוטוביוגרפי על חייו.

25 שנים אחרי שכבש בסערה את עולם הבידור, אנדרו דייס קליי נחוש לזכות שנית בכתר, אך קל יותר לדבר מאשר להצליח. הוא עדיין מתקבל בכל מקום בדמות הילד הרע שלו, כפי שהיה בעבר, מלא ביהירות ובהתרברבות. אבל חייו מחוץ למסך מספרים סיפור שונה לחלוטין: הוא מתמודד עם חברה בעלת דרישות, שני ילדים, חובות הימורים הולכים וגדלים ושאר מכשולים שהחיים מציבים בפניו ומונעים ממנו להיות הקומיקאי המצליח שהוא שואף להיות.

הסדרה מתווספת לז'אנר סדרות ה"כמעט-אמיתי" כמו "אפיזודס" ו"דול ואם".
דייס מפגין כשרון רב ויכולת מופלאה לצחוק על עצמו, ולייצר אמירה הרבה יותר מורכבת מכפי שדמותו המתעתעת נראית, שיכולה להפגין בתחילה.

שחקנים אורחים: לוריין בראקו, אדריאן ברודי, מייקל רפפורט, ויין ניוטון, כריס אנג'ל וריטה רודנר.

 
הליצן העצוב - Baskets

הליצן העצוב - Baskets
ימי רביעי, החל מ-24 באוגוסט 2017 בשעה 22:30 ב-Yes Oh HD וב-Yes VOD.

סדרה קומית חדשה, שיצרו יחד לואי סי.קיי, זאק גלאפיאניקיס וג'ונתן קריסל, עבור רשת FX ואשר כבר חודשה לעונה שנייה.

גלאפיאניקיס מככב בתפקיד כפול כצ'יפ באסקטס, צעיר אמריקאי שחולם להפוך לליצן מקצועי. הוא נוסע ללמוד בבית הספר לליצנות בפריז, אך נכשל בלימודיו, כמו גם בחייו האישיים והמשפחתיים.

כשהוא חוזר לעיר הולדתו בייקרספילד, שבקליפורניה, הוא מתקבל לעבודה כליצן ברודיאו. חברתו היחידה היא מרתה, פקידת ביטוח שמסכימה לסבול את התנהגותו הגסה והבוטה כלפיה. במקביל גלאפיאניקיס מגלם גם את דייל, אחיו התאום והמעצבן של צ'יפ.

את תפקידה של כריסטין, אימם של צ'יפ ודייל, מגלם הקומיקאי הותיק זוכה האמי לואי אנדרסון ("Life with Louie"), שמועמד לאמי על תפקידו בסדרה.

 
רופא להשכיר 8 Royal Pains

רופא להשכיר 8 Royal Pains
ימי שלישי, החל מ-23 באוגוסט 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Drama HD וב-Yes VOD.

עונת הסיום של הסדרה המצליחה של רשת USA Network, יוצאת לדרך.

האנק לוסון (מרק פויירסטין), הרופא החמוד והחכם, משכיר את שירותיו המקצועיים לעשירי ההמפטונס. כישרונו המיוחד והסטנדרטים הגבוהים שהוא מציב, קנו לו מוניטין מכובד באיזור, יחד עם אוון, אחיו הצעיר (פאולו קוסטנזו), שמתפקד כסמנכ"ל הכספים בחברה המשותפת שלהם "האנקמד". לעזרתו של האנק עומדת דיוויה (ראשמה שאטי), אשר מסייעת לו מבחינה רפואית והרופא הנויירוטי החביב, ג'רמיה.

הפרק האחרון והמרגש של הסדרה זכה לשבחים רבים, ועם סיומה גם נסגר פרק ה-Blue Skies, אותה תקופת סדרות שמשיות ומחויכות, שאפיינו את הרשת ("מונק", "בניחוש חוקר", "סוכן מחוק" וכו') ופינו את דרכן לסדרות אפלות יותר.

 
האפ ולאונרד - Hap And Leonard

האפ ולאונרד - Hap And Leonard
ימי רביעי, החל מ-10 באוגוסט 2016 בשעה 21:00 בערוץ AMC ישראל וב-Yes VOD.

סדרת דרמה קומית שחורה ומדוברת, המבוססת על סדרת רומנים מאת ג'ו ר. לנסדייל, בהפקתם של היוצרים ניק דמיסי וג'ון מיקל ("קר ביולי").

הסדרה שודרה ברשת הכבלים האמריקאית Sundance TV ולאור הצלחתה חודשה לעונה שנייה.

הסדרה מתרחשת בשנות ה-80, בדרום ארה"ב - בירתם של הבוקרים, המסבאות ומוסיקת הקאונטרי.

הסדרה עוקבת אחר שני חברים טובים ממעמד הפועלים הנמוך בטקסס: האחד, האפ קולינס (ג'יימס פיוריפוי, "רומא", "The Following"), הוא אסיר לשעבר מוכה אהבה והשני, לאונרד פיין (מייקל קנת' וויליאמס, "הסמויה"), הוא בחור שחור וגיי עם מזג חם ושנאה עמוקה להומופובים ולגזענים, ששירת במלחמת וייטנאם.

השניים עובדים בשדות הוורדים ומנסים להתחמק מצרות ומאלימות, עד שיום אחד חייהם משתנים כשטרודי, אישתו לשעבר הסקסית של האפ (כריסטינה הנדריקס, "מד מן"), פורצת שוב לחייו עם הצעה שקשה לסרב לה: חיפוש אוצר של מיליון דולר, החבוי בנחל שבעיירה הקטנה שלהם. תוכנית פשוטה שהיתה אמורה להפוך אותם לעשירים בן רגע, הופכת במהירות למהומה עקובה מדם.

"הוליווד ריפורטר": הידידות של השניים היא תמהיל פנטסטי של אי תקינות פוליטית, הומור חסר גבולות, יריבות אוהבת ומסירות עד אין קץ.
"טי.וי גייד" כינו את הסדרה כ"תבשיל חם וסקסי של הומור יבש מתובל במתח פסיכוטי".

לצידם של וויליאמס, פיורפוי והנדריקס מככבים בסדרה גם פוליאנה מקינטוש ("טינופת"), ג'ימי סימפסון ("פילדלפיה זורחת"), ניל סנדילנדס ("האמריקנים") וביל סייג' ("פרשס").

 
למעלה