חדשות ועדכונים

"ליל האירוע" - מיני סדרה מבית HBO - מ-8/8 ב-Yes Oh

ליל האירוע - The Night Of

ימי שני, החל מ-8 באוגוסט 2016 בשעה 22:55 ב-Yes Oh וב-Yes VOD

Yes תשדר את "ליל האירוע" - סדרת הדרמה העוצמתית והמדוברת ביותר בעת האחרונה. הסדרה, מבית HBO, מבוססת על סדרת הדרמה הבריטית "צדק פלילי", ששתי עונותיה תעלנה במלואן ובחינם ל-YesBinge.

המיני-סדרה המדוברת ביותר בעת האחרונה, היא דרמת מתח בת 8 חלקים, שתשודר בישראל רק ב-Yes.

עם עלייתה בארה"ב זכתה הסדרה לביקורות משבחות: ה"וואיינטי פייר" הגדיר אותה כ"פסגה הטלוויזיונית של הקיץ וככל הנראה של השנה". ה"ווראייטי" הוסיף: "לא ניתן להפסיק את הצפייה ב'ליל האירוע' - וזו צפייה מתגמלת באופן יוצא מן הכלל"

בסדרה מככב שחקן הקולנוע המוערך, ג'ון טורטורו ועל הבימוי אחראי סטיבן זייליאן ("נערה עם קעקוע דרקון"), שגם הפיק.

הסדרה עוקבת אחר נאז (ריז אחמד), סטודנט ממוצא פקיסטני, שמשאיל לערב אחד את המונית של אביו ללא רשות ופוגש בדרך בחורה מהאפר ווסט-סייד של ניו יורק. הם מבלים את הערב יחד ובבוקר כשהוא מתעורר לצידה, לתדהמתו, הוא מוצא אותה מתבוססת בדמה, ללא רוח חיים. מתוך לחץ הוא מנסה להימלט מזירת הפשע, אך נלכד על-יד המשטרה. לאחר מעצרו הוא זוכה לייצוג של בג'ק סטון (ג'ון טורטורו), עורך דין פלילי מדרג לא בכיר, המייצג בדרך כלל "עבריינים קטנים".

הסדרה מציגה באופן מותח ומלא רמזים את חקירתו של נאז, שאשמתו לא הוכחה ומתמקדת גם בעורך דינו ובשאר בעלי התפקידים המעורבים בתיק החקירה ובמנגנון המשפט האמריקאי.

"ליל האירוע" מבוססת על הסדרה הבריטית עטורת השבחים מבית ה-BBC, "צדק פלילי", ששתי עונותיה תהיינה זמינות במלואן ובחינם ב-YesBinge, החל מה-28 ביולי.
 

LeRanch

New member
סוף סוף הזדמנות להשלים את "צדק פלילי"


וכמובן שעל הדרך לצפות בגרסא האמריקאית שלה
 

צליליתה

New member
אולי באמת הגיע הזמן לעבור ליס

או לפחות להתקין קודי

אני מתלבטת מאוד אם לזוז לכיוון הסינימטק הערב ולראות את הטנגו האחרון בפאריס. ראיתי את הסרט כשהוצג בקולנוע עם מי שהיום הוא הגרוש שלי. כשיצאנו מהסרט התיישבתי, או אולי התמוטטתי על ספסל ברחוב ומררתי בבכי. אני זוכרת את הבכי הזה כאחד הבכיים הגדולים של חיי. בעוד כולם התרגשו מהחמאה, אני התרסקתי מהאונס וההשפלה. היום אני יודעת להסביר את הבכי הזה באימה שאחזה בי כשראיתי איך הגברים בסרט מתנהגים לאישה.

מצד אחד - מה יש לי לחפש שם, @#$% ב @#$% זה כבר לא ביג דיל, חמאה אני אוכלת עם אנשובי, וגם ממרומי זקנתי אני לא חובבת אונס. מצד שני, מריה שניידר היתה נהדרת, ומרלון ברנדו תמיד נהדר.

הייתי רוצה לנטרל את כל זה ולראות את הסרט כסרט, כקולנוע, ולהחליט בעצמי אם זו באמת יצירה גאונית

או לא
כי בכי כזה, כמו אז, ממש לא מתאים לי היום
 
קדימון נרחב לעונה השלישית של "סיילם"

רשת WGN America שחררה קדימון חדש לקראת עליית העונה השלישית של סדרת הדרמה התקופתית "סיילם".

העונה השלישית של הסדרה תעלה בארה"ב בשבוע האחרון של חודש אוקטובר 2016 ותכלול 13 פרקים.

אצלנו משודרת הסדרה ב-Yes Drama.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
למעלה