יולי 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
יולי 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.

הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
מגורש / Outcast


דרמת מתח ואימה מדוברת חדשה מהיוצר של "המתים המהלכים" רוברט קירקמן ומבית Cinemax (באנשי, The Knick) המבוססת על סדרת קומיקס באותו השם, וכבר חודשה לעונה שניה, עוד לפני עלייתה.

הסדרה עוקבת אחר קייל ברנס (פיליפ פוג'יט, "נעלמת") בחור צעיר שהמחפש תשובה לשאלה מדוע הוא נרדף על ידי שדים מאז ילדותו, וחושף מידע שיכול לכלות את כל החיים על כדור הארץ, כפי שהם מוכרים כעת.

קייל פוגש את הכומר אנדרסון (פיליפ גלניסטר, "החיים על מאדים") שתיין ומהמר כבד, שמאמין שהוא חייל בצבא הקודש של אלוהים נגד הרוע, והם יוצרים קשר עם ג'ושוע (גבריאל ביטרמן) בן ה-8, ילד מהקצה האחר של העיר, שנרדף גם הוא על ידי שד ויש לו קשר מסתורי לקייל.

קירקמן פיתח את הקומיקס ואת הסדרה במקביל (הקומיקס יצא לראשונה ב-2014) והוא טוען שמטרתו להעניק לצופים – בניגוד ל"המתים המהלכים" שעוסקת בפן ההישרדותי והפסיכולוגי של הקיום – חווית אימה ופחד אמיתית.

שחקנים נוספים: גרייס זבריצקי ("טווין פיקס"), מלינדה מק'גרו, לי טרגסן (ביצ'ר ב"אוז"), קת'רין דנט, ברנט ספיינר (דאטה ב"מסע בין כוכבים : הדור הבא").

 

LeRanch

New member
ריי דונובן 4


הדרמה המדוברת של רשת Showtime, עם שחקן הקולנוע לייב שרייבר כשלצידו ג'ון ווייט הותיק כאביו, תפקיד עליו זכה בפרס גלובוס הזהב, חוזרת לעונה רביעית.

הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס הנוצצת, בה ריי דונובן (שרייבר) הוא "פיקסר" למפורסמים והעשירים – האיש שאחראי להשיג כל דבר, לתקן כל בעיה ולהוציא אותם מהבורות שחפרו לעצמם.

השואו-ראנר של הסדרה, דיויד הולנדר רמז בראיון לקראת העונה הקרבה שנוצר מצב חדש, דינמיקה משפחתית חדשה שתשפיע במהלך העונה על כל אחד מחבריה, ובדרך מוזרה תחבר אותם שוב אל מיקי. העונה צפויה להיות מאוד אמוציונלית, גדולה, רועשת וחצופה.

אל העונה מצטרפות מספר דמויות חדשות ושחקנים חדשים, ביניהן, ליסה בונה ("משפחת קוסבי") שתגלם את מריסול, אישה לא יציבה שסוד בעברה צפוי לגרום לנזק רב, דומיניק קולומבוס (9" Rides") יגלם את דמון, נער רחוב חסר בית, שהופך מעורב בחיי משפחת דונובן, טד לוין ("הגשר") שיגלם את ליטל ביל פרים, בעליו של קזינו מצליח וישמעאל קרוז קורדובה ("האישה הטובה") יגלם את הקטור, מתאגרף במשקל בינוני שמתחבר לריי.

 

LeRanch

New member
סודות משפחתיים / American Gothic


כמי שייסדה מוסד חדש של סדרות קיץ גדולות (מסורת שהחלה עם "בתוך הבועה" לפני 4 שנים) רשת CBS משגרת הקיץ שתי סדרות חדשות: "סודות משפחתיים" ו"חסרי מוח".

סודות משפחתיים היא דרמת מתח ומסתורין חדשה בכיכובו של אנתוני סטאר (כוכב "באנשי"), המספרת את סיפורה של משפחה בוסטונית טיפוסית אשר מגלה לתדהמתה, מיד לאחר מות האב, שהוא היה קשור לסדרת רציחות שנמשכה עשרות שנים. כשסודות מן העבר ומן ההווה נחשפים, חשדם וחששם שאולי אחד מהם שיתף פעולה עם האב, גואה, הפרנויה מתפרצת, ומאיימת לפרק את המשפחה. וירג'ינה מדסן מגלמת את אם המשפחה מדלין.

מאחורי הסדרה עומדים כמה מהשמות המוכרים בטלוויזיה כמו קורין ברינקרהוף ("האישה הטובה", "ג'יין הבתולה") ודריל ופרנק ("האמריקנים", "בתוך הבועה") יחד עם הסופר הידוע ג'יימס פריי (מחבר "מיליון רסיסים קטנים" וה"אוייב" של אופרה ווינפרי, שעשתה לו זובור ציבורי בזמנו אחרי שהסתבר שהביוגרפיה שלו מזוייפת).

 

LeRanch

New member
חסרי מוח / BrainDead


מותחן קומי חדש מבית CBS ומהיוצרים של "האישה הטובה" רוברט ומישל קינג, המתרחש בעולם הפוליטי של וושינגטון הבירה, בכיכובם של מרי אליזבת ווינסטד, דני פינו ("פשע מן העבר", "חוק וסדר"), וכוכב "מונק" זוכה האמי החוזר לטלוויזיה – טוני שלהוב.

זהו מבט אלגורי על הנטייה לקיצוניות בעולם הפוליטי של ימינו, כשנראה שיותר ויותר פוליטיקאים מקצינים את דעותיהם ומאבדים את התודעה הקולקטיבית.

הסדרה עוקבת אחרי לורל (ווינסטד), יוצרת סרטים דוקומנטרים וביתו של פוליטיקאי מכובד שמתחילה לעבוד במשרדו של אחיה, מצליף הרוב בסנאט, שמגלה להפתעתה שני דברים: הממשל הפסיק לעבוד, וחייזרים אוכלים את מוחם של מספר הולך וגדל של אנשי קונגרס.

לורל חוברת לגארט, פוליטיקאי רפובליקני פרגמטי וחרוץ, לרושל, רופאה שאביה מת מוות מסתורי, וגוסטב, גאון מוזר והראשון שמבין שהעיר הותקפה על ידי חייזרים, ויחד הם מנסים להבין מה באמת קורה.

 

LeRanch

New member
שלוש עשרה / Thirteen


דרמה פסיכולוגית בחמישה חלקים העוקבת אחר סיפורה של אייבי מוקסאם (ג'ודי קומר, בתפקיד שונה לחלוטין מתפקידה הקודם כמאהבת ב"ד"ר' פוסטר") בת ה- 26 הלומדת לחיות את חייה מחדש לאחר שנחטפה בעודה בת 13 והייתה 13 שנה כלואה במרתף.

כאשר אייבי מצליחה להימלט מהמרתף שהיה הכלא שלה ב-13 שנים היא מתחילה לאסוף את פיסות החיים שחיה, אבל הכל רעוע ויכול להתפרק מחדש…

הסדרה תעלה במלואה ל-yes London.

 

LeRanch

New member
אדמת הפקר / Into The Badlands


החל מה-4 ליולי בימי שני בשעה 21:00 בערוץ AMC ובחינם ב-yesVOD.

"אדמת הפקר", שחודשה כבר לעונה שנייה, זכתה לביקורות מצוינות מהגארדיאן שהגדיר אותה "כסדרה מטורפת לחלוטין שלא דומה לשום דבר אחר בטלוויזיה", ובניו-יורק אובזרבר שציין שהסדרה היא "תערובת קשוחה בין מד-מן לבין להרוג את ביל, שתיתן לכם בעיטת קראטה לפנים".

הסדרה, בכיכובו של דניאל וו ("האיש בעל אגרופי הברזל", וורקראפט: ההתחלה), מציגה עולם עתידני שנחרב עקב רצף של אסונות טבע ואסונות מעשה יד אדם. בחברה האנושית החדשה מתפתחת חברה פיאודלית בה מי שחזק ואכזר, הוא גם בעל הממון והכוח, והחלש הופך לעבד. באחד מהאזורים, שכונה בעבר המערב התיכון של ארה"ב, מתקיים מאבק מר בין 7 ברונים יריבים על המשאבים הבסיסיים ביותר לאדם והוא מוגדר כיום כ"אדמת הפקר".

כל ברון מנהיג יד קשה בחלק שבשליטתו, מחזיק בצבאות מקומיים, וברוצחים מאומנים המכונים "מחסלים", המוכשרים לתפקיד כבר בילדותם. אחד מהם הוא סאני )דניאל וו(, מחסל שהוכיח כבר בצעירותו שליטה יוצאת דופן באמניות לחימה, בנה במשך השנים מוניטין של רוצח חסר רחמים והפך ליועצו הקרוב ביותר של הברון קווין.

 

LeRanch

New member
בולרז 2


הדרמה הקומית המצליחה מבית HBO, בכיכובו של דווין ("דה רוק") ג'ונסון, חוזרת בעונה חדשה.

סטיב לוינסון ("הפמליה", "אימפריית הפשע") הוא היוצר של הדרמה הקומית, הבוחנת את העולם שטוף השמש של שחקני, ושחקני העבר בקבוצת פוטבול מקצועני באזור מיאמי. למרות שעל המגרש הם מקצוענים, מחוצה לו, הם מתקשים להתמודד עם החיים. בעונה החדשה, הכל תחרותי יותר ומסובך יותר, כשהקווים בין מקצועי לאישי מטשטשים במרדף אחר הצלחה ותהילה ארוכות טווח.

ספנסר (ג'ונסון) כוכב פוטבול שפרש והפך למנהל פיננסי של כוכבי פוטבול, נאלץ להתמודד עם שדים מעברו כשהוא יוצא למאבק ראש בראש מול הכריש הכי גדול בעסק, אנדרה אלאן (אנדי גרסייה). בינתיים, חבריו ולקוחותיו הקרובים ביותר, נאבקים למצוא דריסת רגל. ריקי בוחן את האפשרויות העומדות בפניו בתור סוכן עצמאי בעודו לומד להכיר את האב שנטש אותו לפני זמן רב. צ'ארלס מנסה לאזן בין הולדת תינוקו ועתידו במשחק ו-ורנון מתמודד עם חייו מחוץ לגרש.

יחד איתם יחזרו לעונה השניה גם שותפו הגדול מהחיים של ספנסר ג'ו, שעוזר לו לטפל בעסקאות הפוטבול הריווחיות ובשחקנים הגדולים, יחד עם ג'ייסון הסוכן, וטרייסי בת זוגו וכתבת הספורט.

בעסק שבו זה "לך על גדול או לך הביתה" ספנסר וצוותו עומדים ללמוד שזה שיש לך הכל, משמעותו שאתה צריך להיות מוכן בכל רגע להילחם על עוד כסף, עוד עסקאות ועוד כבוד.

 

LeRanch

New member
סגני המנהל / Vice Principals


קומדיה היסטרית חדשה מבית HBO, שיצרו דני מקברייד וג'ודי היל (יוצרי "על הפנים").

הסדרה מספרת את סיפורו של בית ספר תיכון ושני האנשים שכמעט מנהלים אותו – סגני המנהל. ניל גמבי (דני מקברייד) אב גרוש וסגן המנהל האחראי על המשמעת בבית הספר, ולי ראסל (וולטון גוגינס, "המגן", "שמונת השנואים") סגן המנהל האחראי על תוכנית הלימודים מנהלים קרב כוחות אדיר על התפקיד הנכסף: מנהל בית הספר. כאשר לתפקיד ממונה מנהלת חדשה (קימברלי הברט גרגורי, "עוזרות בית נחושות") במקומם, הם יוצרים חזית משותפת ובלתי אפשרית נגדה.

שחקנים נוספים בקאסט: ביזי פיליפס (קוגר טאון), ג'ורגיה קינג (הנורמלים החדשים) ובתפקידי אורח יופיעו וויל פארל וביל מוריי.

 

LeRanch

New member
הרווק 20


העונה ה- 20! של תוכנית הריאליטי הממכרת והסוחפת. בן היגינס, איש המכירות המקסים שהשתתף באחת מעונות "הרווקה" וחווה שברון לב כשנשלח הביתה ממש לקראת סופה, ינסה למצוא את האחת והיחידה שלו, אהבתו האמיתית, מבין 28 רווקות יפות , מוצלחות ודעתניות, בעודו עומד במרכזה של תוכנית הריאליטי- הרומנטית הראשונה והאהובה מכולן.

בין הרווקות העונה: זוג תאומות, קוסמטיקאית, חוקרת הזדקנות, לוחמת לשעבר, שדרנית חדשות, שתי מתמטיקאיות (חמש יחידות משתלם!) וטיארה, רווקה המתוארת כ"חובבת תרנגולות" שאחרי הפרק הראשון הפכה כמובן לסנסציית אינטרנט.

מי תזכה בורד האחרון? האם בן ימצא אהבת אמת? והאם לאור כל מה שאנחנו יודעים מעונה וחצי של UnREAL נוכל להבחין במניפולציות הקטנות?

 

LeRanch

New member
חתונה ממבט ראשון / Married At First Sight


הניסוי החברתי שסחף את אמריקה. סדרת דוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבע מומחים בתחומם (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה. אף אחד מבני הזוג לא פוגש את השני עד לאותו רגע בו הם נפגשים בחופה. הזוג מבלה את ליל הכלולות בבית מלון ולאחר מכן יוצא לירח דבש. כשהם שבים הביתה, עליהם לחיות יחד כזוג נשוי במשך שישה שבועות ולאחר מכן הם יכולים להחליט אם להישאר ביחד או להתגרש. בעתיד נשדר את סדרת ההמשך "שנה לחתונה" העוקבת אחרי הזוגות בשנתם הראשונה.

הזוגות:
קורטני וג'ייסון – ג'ייסון הוא פראמדיק/כבאי בן 27 (וגם מתאבק חובב) מברוקלין, שגדל כילד במשפחה חד הורית. הוא בעל לו"ז צפוף ומטורף שכמעט לא מותיר לו זמן לדייטים. הוא מסור לטיפול באמו החולה במחלה סופנית. קורטני היא צעירה דרומית שעברה למנהטן להגשים את חלומה להיות מאפרת והפכה לרקדנית בורלסק. המזג המרדני שלה גורם לחיבור מיידי עם ג'ייסון.

דאג וג'יימי – דאג הוא איש מכירות מחשבים בן 31 בניו ג'רזי שעדיין גר עם הוריו. הוא מאד משפחתי ובעבר היתה לו הצלחה קטנה בליגת הבייסבול. הוא עדיין אקטיבי (עובד כמציל מתנדב בסופ"ש) ומחפש "בחורה טובה". ג'יימי היא חתולה פראית, אחות מיילדת מוסמכת שבנתה את עצמה בעשר אצבעות, אחרי ילדות בפארק קראוונים טראשי וחיים עם אב מתעלל ואמא מכורה לסמים היא לקחה חסות על אחיה ואחיותיה בגיל 19. החייים הקשים שלה הפכו אותה לחשדנית.

וון ומונה – וון השתחרר מהצבא אחרי 11 שנות שירות ונאבק למצוא את עצמו בחיים האזרחיים ולהשתחרר מהמנטליות הצבאית הקשיחה. מונה היא אשת פיתוח בתחום האופנה שהיתה רווקה בחמש השנים האחרונות ומתקשה להיפתח בפני גברים, במיוחד לאחר מות אביה.

 

LeRanch

New member
לרקוד כמו ביונסה / Bring It


"זו לא תחרות, זו מלחמה"

סדרת ריאליטי ריקוד חדשה, אחות ל"רקדניות קטנות", שחודשה כבר ל-3 עונות, ומתרחשת בעיר ג'קסון במיסיסיפי.

הסדרה עוקבת אחרי בית הספר למקצועות ריקוד ההיפ-הופ של המאמנת דיאנה "מיס די" ויליאמס, ולהקת "הבובות הרוקדות" שלה, הכולל שתי קבוצות מגילאי 10 ועד 17. הלהקה מתחרה בתחרויות היפ-הופ ארציות, כשבכל מקצה שתי להקות מתחרות אחת בשניה. מי ס די קשוחה אבל הוגנת – אין לה סבלנות לאמהות מתערבות או למי שלא נותנת מאה אחוז מעצמה – ואין לה בעיה להגיד את זה בפנים…

 

LeRanch

New member
בייבי דאדי / Baby Daddy


חמש עונותיה של הקומדיה מבית ABC Family, ישודרו בשידור יומי ב-yes Comedy

הסדרה עוקבת אחר בן (ז'אן לוק בילודו), בארמן בשנות ה- 20 לחייו המגלה להפתעתו שלסטוץ חד פעמי שהיה לו, יש השלכות מרחיקות לכת על חייו, כשהוא מוצא על סף דלתו תינוקת קטנה. בן מחליט לגדל את ביתו אמה, יחד עם אחיו דני (השחקן הלוהט ונטול החולצות דרק ת'לר), ענק חתיך וטוב לב וכוכב הוקי קרח , שותפו לדירה טקר (טאג' מורי, אחיהם הקטן של כוכבות הילדים התאומות טיה וטמרה) וחברתו הטובה ביותר ריילי (צ'לסי קיין, כוכבת דיסני לשעבר בתפקידה הבוגר הראשון), עורכת דין צעירה ו"שמנה לשעבר". כשאימו בוני (מליסה פיטרמן גונבת ההצגה) מחליטה לבוא לעזור, היא מכניסה את כולם לסחרור.

בלב הקומדיה המבגרת עומד משולש האהבים בין בן, ריילי שהיתה מאוהבת בו כל השנים והוא מעולם לא שם לב אליה ואחיו הגדול דרק, שהיה מאוהב כל השנים בריילי…

 

LeRanch

New member
אתגר הנינג'ה / American Ninja Warrior


הסדרה הכי כיפית וגדושת אקשן שתפגשו בקיץ הקרוב!

תוכנית הבידור התחרותית והספורטיבית בה מאות מתחרים מנסים להשלים סדרת מכשולים ברמת קושי עולה ומתגברת, ולעלות לגמר הארצי, בתקווה להפוך ל"לוחם נינג'ה אמריקאי". השלבים השונים שחלקם מוגבלים בזמן, בוחנים את יכולותיהם, כוחם ומהירותם של המתחרים ורק מי שמשלים את השלבים הראשונים, עולה לשלבים המאוחרים והקשים, בהם יתמודדו על מליון דולר. בשתי העונות שנשדר ברצף בשידור יומי נראה מתחרים מכל תחומי החיים – לצד רופא שרירי, צעיר חובב פארקור, פעלולנית ורקדן, יש גם מדאליסטים אולימפיי, לוחם MMA ואפילו שחקן מהארלם גלובטרוטר.

 

LeRanch

New member
המופע של טרייסי אולמן / Tracy Ulman's Show


הקומיקאית הבריטית האהובה טרייסי אולמן, אחת מיוצרי "משפחת סימפסון", חוזרת למסך הטלויזיה ומביאה איתה מבט יחודי על דמויות שונות ומוזרות החיות או מבקרות במרכז הגלובלי העסוק של בריטניה. מגלמת בהצלחה את קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, את דיים ג'ודי דאנץ' (בזמן שהיא גונבת מחנויות), מסאג'יסטית מכורה למין, זוג תיירים אמריקאים שחווים דעתם על לונדון, הדוכסית מקרונוול שומרת על הנסיך הקטן ג'ורג' למשך יום אחד ודמויות מושחזות נוספות.

הסדרה חודשה לעונה שניה.

 

LeRanch

New member
Suits - עונה 6


עונה חדשה לדרמה המשפטית האהובה, המתחילה למעשה העונה הזאת "מאפס", אחרי שהסוד הגדול לגבי מייק יצא אל האור. בסיום העונה החמישית, מייק חתם על עסקת טיעון וקיבל גזר דין של שנתיים בכלא, על קשירת קשר לביצוע הונאה. כשהדרמה תשוב בפרקים חדשים, יפשוט נער הפלא את החליפות המחוייטות וילבש מדי כלא ותספורת קצוצה.

לאחר שחסך מחבריו גורל דומה ולקח על עצמו את מלוא האחריות, יצטרך מייק לשרוד את חיי הכלא הקשוחים, בעוד עמיתיו הארווי, ג'סיקה, דונה, לואיס ורייצ'ל, יתמודדו עם העובדה שהמשרד שלהם, שתמיד היה הומה, הפך שומם וריק מעובדים ומעבודה. היוצרים מבטיחים עונה שתכלול מספר תפניות מפתיעות וקווי עלילה חדשים.

 

LeRanch

New member
מאהבות 4


עונה חדשה לסדרת הגילטי פלז'ר הכי ממכרת. לאחר עזיבתה של ג'ניפר אספוזיטו את הסדרה, יחד עם דמותה המסתורית קליסטה, נשארו שלוש מאהבות אהובות. העונה החדשה נפתחת שנה לאחר הלילה הקשה בו ג'וס נתקלה בוילסון המסוכן בביתה של קליסטה, וכעת נאלצת לחוות מחדש את כל הזכרונות הכואבים מאותו אירוע בעודה מעידה במשפט הרצח שלו. היא והארי מעוניינים להתקדם במערכת היחסים שלהם, אך חווים קשיים כשנראה שג'וס עדיין לא החלימה לחלוטין. למרות שעברו לגור יחד, מארק עדיין לא מצא עבודה קבועה, ואפריל מודאגת מכך שלוסי מתבגרת מהר מדי. קרן מסתגלת לאימהות החדשה, בזמן שהמטפל של הילד שלה (ג'רי אוקונל בתפקיד אורח) מנסה להתחיל איתה.

 

LeRanch

New member
כשגבר פוגש אישה 2


הקומדיה מרשת FXX המבוססת על הסיפורים הקצרים פרי עטו של סיימון ריץ', שהוא גם יוצר הסדרה, יחד עם לורן מייקלס (SNL, והטונייט שואו) חוזרת בעונה חדשה וכבר חודשה כבר לעונה שלישית. הסדרה עוקבת אחר ג'וש גרינברג (ג'יי בארושל, "מיליון דולר בייבי", "רעם טרופי"), רווק טרי שנפרד לאחרונה מחברתו בשנים האחרונות, מגי, ומחפש אהבה חדשה. הוא נאבק לשמור על מערכות היחסים שלו, והקונפליקטים שלו מגיעים למצבים אבסורדיים ונלקחים לקיצוניות מוגזמת.

אחותו הגדולה והבוגרת, ליז, מנסה לעזור לו להיכנס למערכת יחסים רצינית, בעוד חברו חובב המין, מייק, מנסה לעזור לו למצוא סטוצים ללילה אחד, אך במרבית המקרים, ההצלחות שלו מובילות למצבים סוריאליסטים והזויים במיוחד.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

LeRanch

New member
התכנון שלי


בגדול - חודש חלש מאוד מבחינתי:
&nbsp
הסדרה היחידה שאחזור לצפות בה היא ריי דונובן (הפרק עולה ל-VOD בצמוד לארה"ב השבוע). אל בולרז אני לא מתכוון לחזור כי היא לא עניינה אותי בעונה הראשונה.
&nbsp
אתן צ'אנס למגורש, סגני המנהל ובייבי דאדי. אולי גם לאדמת הפקר, למרות שלא זכור לי שהיא זכתה לכזה באזז כמו שמתארים אותה.
&nbsp
אני ממתין לראות מה יעלה בגורלן של חסרי מוח וסודות משפחתיים לפני שאתחיל לצפות בהן.
&nbsp
בכל השאר אני לא מתכוון לצפות או שפרשתי מהן (Suits וכשגבר פוגש אישה).
 
למעלה