חדשות ועדכונים

נקבע מועד לעליית העונה ה-12 של "מחשבות פליליות"

רשת CBS הודיעה כי העונה ה-12 של סדרת הדרמה "מחשבות פליליות", תעלה בארה"ב ביום רביעי, 28 בספטמבר 2016, בשעה 21:00.

הסדרה מופקת ע"י ABC Studios בשיתוף CBS Television Studios וההפצה הבינלאומית מבוצעת ע"י Disney–ABC Television.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
הסדרה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב, אך טרם נמסר מועד מדוייק.
 
נקבע מועד לעליית העונה השלישית של "מזכירת המדינה"

רשת CBS הודיעה כי העונה השלישית של סדרת הדרמה "מזכירת המדינה", בכיכובה של טיאה לאוני, תעלה בארה"ב ביום ראשון, 2 באוקטובר 2016, בשעה 21:00.

הסדרה מופקת ע"י CBS Television Studios.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Drama.
הסדרה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב, אך טרם נמסר מועד מדוייק.
 
נקבע מועד לעליית העונה החמישית של "אלמנטרי"

רשת CBS הודיעה כי העונה השלישית של סדרת הדרמה המשטרתית "אלמנטרי", בכיכובם של ג'וני לי מילר ולוסי לו, תעלה בארה"ב ביום ראשון, 2 באוקטובר 2016, בשעה 22:00.

הסדרה מופקת ע"י CBS Television Studios.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
הסדרה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב, אך טרם נמסר מועד מדוייק.
 
נקבע מועד לעליית העונה השלישית של "צוות עקרב"

רשת CBS הודיעה כי העונה השלישית של סדרת הדרמה והפעולה "צוות עקרב", תעלה בארה"ב ביום שני, 3 באוקטובר 2016, בשעה 21:00, בפרק כפול בן שעתיים.

הסדרה מופקת ע"י CBS Television Studios.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
הסדרה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב, אך טרם נמסר מועד מדוייק.
 
נקבע מועד לעליית הסדרה החדשה "Man with a Plan"

רשת CBS הודיעה כי הסדרה הקומית החדשה "Man with a Plan", בכיכובו של מאט לה בלאנק, תעלה בארה"ב ביום שני, 24 באוקטובר 2016 בשעה 20:30.

זוכה גלובוס הזהב, מאט לה בלאנק ("חברים", "אפיזודס") מגלם את אדם, קבלן מצליח, שמחליט לבלות זמן רב יותר עם ילדיו, כאשר אשתו, אנדי, מחליטה לחזור לשוק העבודה, אחרי 13 שנים ששימשה כעקרת בית.

אדם אינו מודע עד כמה קשה לגדל שלושה ילדים מבולגנים: ביתו הגדולה קייט (גרייס קאופמן), נערה מניפולטיבית בתחילת שנות העשרה שלה, בנו האמצעי טדי (מת'יו מקאן), שלא מצליח לשמור את ידיו מחוץ למכנסיו והבת הקטנה אמי (האלה פינלי), שחוששת מהגן החדש אותו היא אמורה להתחיל.

עם עידוד מאשתו ועצות מזוג הורים נוסף מארי (ג'סיקה צ'אפין) ולואל (מאט קוק), אדם מצליח לתפוס פיקוד ולקחת אחריות על גידול ילדיו.

הסדרה מופקת ע"י CBS Television Studios.

הסדרה תשודר ב-Yes Comedy, כחלק מהסכם הרכש ארוך הטווח, בין Yes ל-CBS Television Studios.
 
נקבע מועד לעליית הסדרה החדשה "The Great Indoors"

רשת CBS הודיעה כי הסדרה הקומית החדשה "The Grat Indoors", תעלה בארה"ב ביום חמישי, 27 באוקטובר 2016 בשעה 20:30.

הסדרה בכיכובו של ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי"), המגלם את ג'ק, כתב שטח במגזין, אשר נקרא לנהל את מחלקת הדיגיטל וכעת עליו להסתגל לעבודה משרדית ולניהול צוות העובדים.

ג'ק היה רגיל לחיים ספורטיביים ומלאי הרפתקאות וטיולים בכל קצוות תבל, תוך שהוא מתעד את הרפתקאותיו עבור המגזין בו הוא עובד, עד שיום אחד מודיע רולנד (סטיבן פריי), המו"ל של המגזין, על הפסקת הופעת העיתון בדפוס ומעבר להפצה דרך האינטרנט בלבד.

הוא ממנה את ג'ק לנהל את צוות העיתונאים, שאמורים לכתוב עבור האתר. הצוות כולל חבורת עיתונאים צעירים בשנות ה-20 לחייהם, ביניהם: קלארק (כריסטופר מינץ-פלאס) - חנון מחשבים היודע הכול על הישרדות על מאדים ועל אפוקליפסת הזומבים; אמה (כריסטין קו) - מומחית לרשתות חברתיות ומייסון (שון בראון) - היפסטר, שלא בילה מעולם בשטח.

המנהלת הישירה של ג'ק היא ברוק (סוזנה פילדינג) - ביתו של המו"ל. חברו הטוב של ג'ק, אדי (כריס וויליאמס) - מפעיל את הבר המקומי, אשר נחשב פופולארי בקרב צעירי המקום ומסייע לג'ק להבין את שפתם של עובדיו החדשים.

הסדרה מופקת ע"י CBS Television Studios.

הסדרה תשודר ב-Yes Comedy, כחלק מהסכם הרכש ארוך הטווח, בין Yes ל-CBS Television Studios.
 
נקבע מועד לעליית העונה השנייה של "במשפחות הכי טובות"

רשת CBS הודיעה כי העונה השנייה של הסדרה הקומית "במשפחות הכי טובות", תעלה בארה"ב ביום חמישי, 27 באוקטובר 2016, בשעה 21:30.

הסדרה מופקת ע"י 20th Century Fox Television.

אצלנו, משודרת בימים אלו עונת הבכורה של הסדרה, מידי שבת בשעה 19:05, ב-Yes Comedy.
טרם נמסר מועד לשידור העונה השנייה.
 
רשת CBS מרחיבה את התוכן המקורי בפלטפורמה הדיגיטלית שלה

רשת CBS מתכננת להרחיב משמעותית את התוכן המקורי שהיא משדרת בפלטפורמת ה-Streaming שלה, CBS All Access - וזאת כחלק מהתחרות בחברות ה-Streaming המצליחות "נטפליקס", "אמזון" ו-"Hulu", שצוברות תאוצה רבה בשנים האחרונות ומשקיעות משאבים רבים בסדרות טלוויזיה מקוריות,

הרשת יצרה תפקיד חדש של סגן נשיא לענייני תוכן מקורי בפלטפורמה ומינתה לתפקיד את ג'ולי מקנמרה, שניהלה ב-10 השנים האחרונות את פיתוח סדרות הדרמה ב-CBS Television Studios .

כבר בתפקידה הנוכחי, הייתה אחראית מקנמרה על פיתוח שתי הסדרות הראשונות, שישודרו בלעדית ב-CBS All Access וכבר זוכות להתעניינות רבה: סדרת "מסע בין כוכבים" החדשה, שצפויה לעלות בחודש ינואר 2017 וסדרת הבת החדשה של "האישה הטובה", בכיכובה של כריסטין בראנסקי, שצפויה להגיע באביב 2017.

בכוונת רשת CBS לשדר במהלך 2017 לפחות 3-4 סדרות חדשות נוטפות בפלטפורמה הדיגיטלית, כאשר מקנמרה אמורה להוביל את המהלך. כל הסדרות אמורות להגיע מאולפן הבית של הרשת - CBS Television Studios.

כחלק מהסכם הרכש ארוך הטווח בין Yes לבין CBS Television Studios, כל הסדרות החדשות הללו תשודרנה גם בערוצי הסדרות של Yes.
 
"וייניל" בוטלה אחרי עונה אחת

רשת HBO הודיעה אמש על החלטתה לבטל את סדרת הדרמה התקופתית "וייניל", שיצרו מרטין סקורסזה, מיק ג'אגר והתסריטאי זוכה האמי טרנס ווינטר.

בכך חזרה בה הרשת מהחלטה קודמת שלה להזמין עונה נוספת לסדרה. הסדרה, העוסקת בעולם המוזיקה בניו יורק של שנות ה-70, זכתה לנתוני צפייה זעומים וגם מבקרי הטלוויזיה לא גילו התלהבות גדולה

בתחילה, עוד ניסתה הרשת להפיק עונה שנייה ואף הודיעה על החלפת מנהל ההפקה של הסדרה, זוכה האמי טרנס ווינטר, שאחראי על הצלחות כמו "אימפריית הפשע" ו"הסופרנוס" בסקוט בארנס, אך עלויות ההפקה הגבוהות, נתוני הצפייה הנמוכים והביקורות הצוננות הכריעו את הכף והביאו בסופו של דבר לביטול הסדרה.

אצלנו, שודרה הסדרה ב-Yes Oh.
 
רשת HBO מתכננת עונה שמינית ל"משחקי הכס"

רשת HBO חתמה על חוזה לשנתיים עם חמישה מהשחקנים המרכזיים של סדרת הפנטזיה "משחקי הכס".

החמישה הם:
פיטר דינקלג' - המגלם את טיריון לאניסטר
קית' הארינגטון - המגלם את ג'ון שלג
לנה האדי - המגלמת את סארסיי לאניסטר
אמיליה קלארק - המגלמת את דינאריס טארגאריין
ניקולאי קוסטר-וולדו - המגלם את ג'יימי לאניסטר

כל אחד מהם יקבל יותר מחצי מיליון דולר עבור כל פרק בסדרה וזאת לעומת קרוב ל-300 אלף דולר לפרק עד כה.

פרק סיום העונה השישית ישודר בארה"ב ביום ראשון הקרוב והסדרה כבר חודשה לעונה שביעית. חתימת החוזה לשנתיים עם השחקנים, מראה על כוונת הרשת להזמין גם עונה שמינית לסדרה.

ההערכות מדברות על כך שהעונה השביעית וגם העונה השמינית תהיינה קצרות מ-10 פרקים, כפי שהיה עד כה, אך רשת HBO סירבה לנקוב במספר הפרקים המתוכנן.

לאחרונה, הודיעו מפיקי הסדרה דייוויד בניוף ודן וייס על רצונם להפיק עוד 13 פרקים בלבד, בטרם יסיימו את הסדרה. לדבריהם, הם מבקשים להפיק עונה שביעית שתכלול 7 פרקים ועונה שמינית ואחרונה, שתכלול 6 פרקים בלבד.

בתגובה לדברים אלו, הגיבו ברשת HBO, כי טרם נערכו שיחות עם מפיקי הסדרה וכי אין עדיין כל החלטה בעניין.

פרק סיום העונה השישית של הסדרה ישודר בארה"ב ביום ראשון הקרוב, 26 ביוני 2016 בשעה 21:00. הפרק, צפוי להיות הארוך ביותר בתולדות הסדרה ולהימשך קרוב ל-70 דקות.

אצלנו, ישודר הפרק במקביל לשידור בארה"ב, ביום שני, 27 ביוני 2017 בשעה 04:00 ב-Yes Oh ובשידור נוסף באותו היום בשעה 22:00.
 
קדימון ראשון לסרט הסיום של "Looking"

רשת HBO שחררה קדימון ראשון לקראת שידור סרט הסיום של סדרת הדרמה הקומית "Looking", שישודר בארה"ב, בשבת, 23 ביולי 2016 בשעה 22:00.

כזכור, הסדרה, שעסקה בחיי חברים בקהילת הגייז בסן פרנסיסקו. בוטלה ע"י רשת HBO בתום שתי עונות, אך הרשת החליטה לסיים את הסדרה בסרט בן שעה וחצי, שיסגור את העלילה.

לאחרונה סיפר כוכב הסדרה ג'ונתן גרוף, מי שמגלם את דמותו של פטריק, כי הסרט יכלול מספר סצינות סקס נועזות. לדבריו, במהלך הצילומים הוא השתתף בסצנת הסקס הלוהטת ביותר שיצא לו לצלם בחייו. "אני לא אגיד עם מי, אבל יהיה המון סקס!" - אמר גרוף.

סרט הסיום ישודר ב-Yes Oh. טרם נמסר מועד לשידור.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
קדימון ראשון לסדרה החדשה "גירושין" של שרה ג'סיקה פרקר

רשת HBO שחררה קדימון ראשון לסדרה החדשה "גירושין" ("Divorce"), בכיכובה של שרה ג'סיקה פרקר, שתעלה בארה"ב בחודש אוקטובר הקרוב.

בסדרה החדשה, חוזרת שרה ג'סיקה פרקר ל-HBO ולניו יורק, קצת יותר מעשור לאחר שהסתיימה הסדרה הקודמת בכיכובה, "סקס והעיר הגדולה".

הסדרה הקומית החדשה, אותה גם מפיקה פרקר, עוסקת בתהליך גירושין ארוך ומספרת את סיפורה של פרנסס (שרה ג'סיקה פרקר), אישה שמתחילה לבחון מחדש את חייה ואת נישואיה ומגלה שלחתוך בבת אחת ולהתחיל מחדש, הרבה יותר קשה משחשבה.

לצד פרקר מככבים:
תומס היידן צארץ' ("כנפיים", "דרכים צדדיות", "ספיידרמן"), שיגלם את רוברט, בעלה של פרנסס.
מולי שאנון, יוצאת "סטרדיי נייט לייב", כחברתה הרגישה והרווקה דיאן.
את תפקיד חברתה הטובה ביותר, דאלאס, מגלמת אחת הגרושות המפורסמות בעולם – טליה בלזם ("מד מן"), אשתו הראשונה של ג'ורג' קלוני.

את הסדרה יצרה היוצרת האירית שרון הורגן ("Pulling", "קטסטרופה") ואת הפיילוט מביים ג'סי פרץ, במאי הסרטים "אחינו האידיוט" ו"האקס המיתולוגי" ובמאי של פרקים רבים בסדרה "בנות".

אצלנו, תשודר הסדרה ב-Yes Oh בצמוד לשידור בארה"ב.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
קדימון ראשון לקראת העונה השלישית של "הנגיף"

רשת FX שחררה קדימון ראשון לקראת עליית העונה השלישית של סדרת האימה "הנגיף", שתעלה בארה"ב, ביום ראשון, 28 באוגוסט 2016 בשעה 22:00.

העונה השלישית תהיה קצרה ב-3 פרקים משתי העונות הקודמות ותכלול 10 פרקים בלבד.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
טרם נמסר מועד לשידור העונה השלישית.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
"Zoo 2" - החל מ-16/08 ב-Yes Action

העונה השנייה של סדרת המתח "Zoo", המבוססת על רומן רב מכר בעל אותו השם מאת ג'יימס פטרסון ומייקל לודוויג, תעלה בארה"ב, ברשת CBS, ביום שלישי הקרוב, 28 ביוני 2016 בשעה 21:00, בפרק כפול בן שעתיים.

הסדרה, שעונתה הראשונה הייתה אחת הסדרות הנצפות ביותר בקיץ שעבר, עוקבת.אחרי גל תקיפות של חיות על בני אדם.

בעונה השנייה גל התקיפות ממשיך להתרחש בכל העולם ואף מחריף וג'קסון וצוותו מנסים למצוא פתרון לפני שיהיה מאוחר מדי.

העונה השנייה של הסדרה, כמו קודמתה, תכלול 13 פרקים.

אצלנו, תעלה העונה השנייה של הסדרה, החל מיום שלישי, 16 באוגוסט 2016 בשעה 22:45 ב-Yes Action.
 
עוד פרקים לעונה החמישית של "המפענחת: פשעים חמורים"

רשת TNT החליטה להזמין 8 פרקים נוספים לעונה החמישית של סדרת הדרמה המשטרתית המצליחה "המפענחת: פשעים חמורים", בכיכובה של מרי מקדונל.

בתחילה, הזמינה הרשת 13 פרקים לעונה החמישית וכעת עם הזמנת הפרקים הנוספים, יעמוד מספר הפרקים בעונה החמישית על 21 פרקים - מספר הנמוך בשני פרקים ממספר הפרקים שהיו בעונה הרביעית.

העונה החמישית של הסדרה, משודרת בארה"ב, ברשת TNT, בימים אלו, מידי יום שני בשעה 22:00.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
טרם נמסר מועד לשידור העונה החמישית.
 
למעלה