יוני 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
יוני 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
מלאך של אמא


משפחת טמיר מתעוררת לסיוט האיום ביותר של כל הורה – הבוקר הגיע וכפיר, בנם בן ה-7 לא במיטה שלו, לא בחדר שלו, לא בבית שלו. הוא נמצא מת על הגבעה בה הוא נוהג לטייל לשחק ולרכב על אופניים. האמא יעל, פסיכולוגית בשרות בתי הסוהר מטפלת באסיר רוצח ילדיו ונשאבת לטיפול בו גם בזמן האבל על בנה. בעלה, איתן, הלום קרב בקושי מתפקד וביתם גיל, ימים אחדים לפני יום הולדתה ה-11 מנסה להתנהג כמו המבוגר האחראי. בן השכנים, אמנון, בחור בן 21 הלוקה בשכלו, הוא החשוד הראשון אצלו נמצאת מדלית הגבורה שכפיר לא הוריד מהחולצה שלו כמעט אף פעם, אות הגבורה של אביו גיבור המלחמה. בני מנדלוביץ החוקר הידוע בכינויו בניחותא, מתמקד בחקירתו במי שאמנון מוביל אליו בעל כורחו והוא ראפה, בחור אתיופי – אמן אנרכיסט בן 19. ראפה חי עם אמא שלו, ניגיסט, בעלת משתלה, מנודה מהקהילה האתיופית של משפחתה הצמודה ליישוב השקט והבורגני, אותו הרצח מטלטל. בני החוקר נעזר בנעמה שדה חוקרת המז"פ שנאלצת להעדר מהאירוע עצמו בשל ניתוח כריתת שד שהיא עוברת, אבל כשהיא חוזרת לזירה היא מעלה ספקות רבים לגבי כיוון החקירה, ספקות שמתחזקים כשהיא מגלה עוד גופה, הפעם של בחורה אתיופית שנרצחה באותה הדרך. במהלך הסדרה האמון באנשים הקרובים ביותר לדמויות המרכזיות נסדק. יעל חושדת בבעלה, ניגיסט לא לגמרי בטוחה שבנה לא עשה את זה, ודינה לא לגמרי יודעת למה מסוגל הילד שלה הסובל מפיגור. גם בני החוקר מתערער ע"י בתו שמאוהבת בחשוד העיקרי שלו.

 

LeRanch

New member
ריי דונובן 4


הדרמה המדוברת של רשת Showtime, עם שחקן הקולנוע ליב שרייבר כשלצידו ג'ון ווייט הותיק כאביו, תפקיד עליו זכה בפרס גלובוס הזהב, חוזרת לעונה רביעית.

הסדרה מתרחשת בלוס אנג'לס הנוצצת, בה ריי דונובן (שרייבר) הוא "פיקסר" למפורסמים והעשירים – האיש שאחראי להשיג כל דבר, לתקן כל בעיה ולהוציא אותם מהבורות שחפרו לעצמם.

השואו-ראנר של הסדרה, דיויד הולנדר רמז בראיון לקראת העונה הקרבה שנוצר מצב חדש, דינמיקה משפחתית חדשה שתשפיע במהלך העונה על כל אחד מחבריה, ובדרך מוזרה תחבר אותם שוב אל מיקי. העונה צפויה להיות מאוד אמוציונלית, גדולה, רועשת וחצופה.

אל העונה מצטרפות מספר דמויות חדשות, ביניהן, ליסה בונה ("משפחת קוסבי") שתגלם את מריסול, אישה לא יציבה שסוד בעברה צפוי לגרום לנזק רב, דומיניק קולומבוס (9" Rides") יגלם את דמון, נער רחוב חסר בית, שהופך מעורב בחיי משפחת דונובן, טד לוין ("הגשר") שיגלם את ליטל ביל פרים, בעליו של קזינו מצליח וישמעאל קרוז קורדובה ("האישה הטובה") יגלם את הקטור, מתאגרף במשקל בינוני שמתחבר לריי.

 

LeRanch

New member
הסוד / The Secret


מיני סדרת דרמה חדשה ומצמררת מבית ITV, בכיכובו של ג'יימס נסביט ("הנעדר") המבוססת על סיפור אמיתי. רופא השיניים קולין האוול (נסביט), חבר בכיר בקהילה הבפטיסטית המקומית, כמו גם בעל ואב אוהב, שחייו משתנים לחלוטין כאשר הוא פוגש את לוז ביוקנן (ג'נביב אוריילי), עמיתה בכנסייה. השניים מתחילים לנהל רומן לוהט אשר מוביל לתוצאות הרות אסון. קולין, בתור המטביל של הקהילה, רוצה להישאר בכנסייה ולכן מסרב לשקול גירושין אבל הוא ולוז נחושים להיות ביחד. כשאבא של אשתו של קולין מת ואשתו השבורה שוקלת התאבדות, הוא מתחיל להאמין שהוא מצא פתרון אשר מוביל את קולין ולוז לחבור לברית קטלנית.

 

LeRanch

New member
UnREAL 2


מה קורה כשאנחנו מקבלים הצצה לתעשיית האשליות הטלווזיונית?

הסדרה שנותנת הצצה פיקטיבית אל מאחורי הקלעים של צילומי סדרות ריאליטי בסגנון "הרווק", חוזרת בעונה שניה.

UnREAL היא מבט מפוכח על הדרך שבה סדרות המציאות מייצרות "מציאות" חלופית, בה משתתפת טובת לב הופכת לביץ' מרושעת ורווק מרוכז בעצמו הופך לנסיך על הסוס הלבן, והמחיר האישי שזה גובה מהאנשים שאמונים על המניפולציה. מפיקת הריאליטי רייצ'ל גולדברג (שירי אפלבי "בנות", "רוזוול") והמפיקה האחראית חסרת המעצורים קווין קינג (קונסטאנס זימר הנפלאה "הפמליה", "בית הקלפים") ממשיכות לשים בצד את היושרה והמצפון שלהן ועושות את מה שהן הכי טובות בו: מפעילות מניפולציות על המשתתפות כדי לייצר את הדרמה שהצופים כל כך רגילים אליה.

לאחר שבעונה הראשונה טופל לעומק נושא המגדר, העונה תתמקד בנושא פוליטי רגיש אחר: נושא הגזע. הסדרה תעשה מה שאף אחת מעונות "הרווק" לא העזה לעשות ותלהק גבר אפרו-אמריקאי לתפקיד הראשי של הרווק. דריוס היל (בי.ג'יי. בריט) גבר אפרו-אמריקאי באמצע שנות ה-20 שלו, הוא ספורטאי מצטיין, קוורטרבק של אחת מקבוצות הפוטבול המובילות, בחור מתוק, שאוהב לרצות את הקהל, ובעיקר אוהב נשים. אל הבית יכנסו נשים לבנות ונשים אפרו-אמריקאיות, במטרה ליצור כמה שיותר חיכוכים על רקע גזעי. ביניהן: טיפאני, הבלונדינית העשירה, בתו של בעל קבוצת פוטבול, רובי, צעירה שחורה, חכמה ואתלטית, שנטל, אפרו-אמריקאית מהדרום, נשית, יפה וחולת שליטה ויעל, "היפסטרית משודרגת", בלוגרית פוליטית שדומה מאוד לרייצ'ל, ומצליחה להוציא אותה מדעתה, רק בגלל שהיא גירסא הרבה יותר מוצלחת שלה עצמה.

 

LeRanch

New member
עיניים כחולות / Blue Eyes


דרמת מסתורין פוליטית חדשה, המתמקדת בתעלומת רצח של פוליטיקאית בזמן הבחירות הכלליות בשוודיה.

שוודיה מתכוננת לבחירות הכלליות כשהפוליטיקאית הימנית אניקה נילסון נרצחת. ילדיה סימון וסופיה מתמודדים עם האובדן בדרכים שונות. סופיה משוכנעת שמהגרים הרגו את אמה ובחיפושיה אחר שעיר לעזאזל היא מסתבכת עם קבוצת טרור ימנית קיצונית וניאו נאצית אלימה הנקראת "ואריטס", שמתכננת מתקפה נגד האוכלוסיה השוודית. אם הכל יסתדרבהתאם לתוכנית, פעולתם תגיע לשיא בפיצוץ ענק של בניין הבורסה בסטוקהולם.

בינתיים, במשרד המשפטים, אלין האמר, ראש מטה הבחירות של שר המשפטים, מתחילה להבין שמשהו לא בסדר במחלקה לא רק שמסמכים חשובים נעלמו, אלא כשגם קודמתה בתפקיד נעלמה בנסיבות מסתוריות. ככל שאלין מעמיקה לחפור ולבדוק את העניין, היא מוצאת יותר ויותר שבילים שמובילים לאותו כיוון: אודוולה, העיר בה חיה אניקה וילסון.

 

LeRanch

New member
קצוות הצדק / Coppers


בעולם אידיאלי, צדק ויושר, אחד הם. פושע מבצע פשע נגד קורבן, ומערכת הצדק דואגת לאזן את המאזניים ולהשיב את היציבות- הפושעים מקבלים את מה שמגיע להם והקורבן מקבל פיצוי עבור הפגיעה שספג.

לצערנו המציאות שונה מהאידיאל – נוכלים גדולים יוצאים לחופשי בעוד האדם הקטן נפגע אנושות, פושעים משוחררים מכלאם בגלל טעויות מנהליות בעוד הקורבנות נותרים ללא חסרי מענה. לעיתים הצדק יכול להיות מאוד לא צודק.

"קצוות הצדק" מבוססת על רומן שכתב טוני קופרז, ובמרכזו עומדת לייסה מירהאוט רב פקד רצינית להחריד המפקדת על מחלק הרצח של משטרת אנטוורפן, בלגיה, ובתוקף תפקידה וגם כעיקרון בחייה, היא רודפת צדק. בעיני רוחה, זהו תפקידה לאזן את המאזניים, לתפוס את הפושעים ולפצות את הקורבנות והיא לעולם לא חוששת ללחוץ כמה שאפשר כדי להשיג את מה שהיא צריכה. מחוץ לשעות העבודה, כדרך לשחרר תיסכולים הנובעים ממנה, היא מתופפת על תופים.

 

LeRanch

New member
קשר דם 2


דרמת המתח מבית Netflix ומהיוצרים שמאחורי Damages, בעונה חדשה.

הסדרה, על משפחה קרובה, שסודותיה עומדים נחשפים בעקבות חזרתו של האח שנחשב ל"כבשה השחורה" לחייהם, בכיכובם של זוכה האמי קייל צ'נדלר (אורות ליל שישי) בתפקיד הראשי, זוכת האוסקר סיסי ספייסק, סאם שפרד, לינדה קרדליני ועוד. "קשר דם" היא דרמת מתח על השדים הפנימיים ועל סודות משפחתיים מתחת לפני השטח במשפחה אמריקאית מהוגנת על רקע אזור הביצות הגועש.

בעונה החדשה משפחת רייבורן תירדף על ידי השלכות הרצח בעונה הקודמת, ובעיקר דמותו של ג'ון (צ'אנדלר), איש החוק שביצע את הפשע הנורא. תגליות נוספות יחשפו, וסודות מעברו של דני (בן מנדלסון) "הכבשה השחורה" של המשפחה יצוצו, כמו הגעתו של נולן (אוון טיגיו), בנו של דני שלאחר מותו מגיע באופן מסתורי ובידיו ידע על חייו של אביו, שיכול להרוס את המשפחה.

גם הגעתן של שתי דמויות חדשות נוספות יכולה להמיט אסון על משפחת רייבורן: אוזי דלווסיו (ג'ון לגוויזמו) הוא דמות מעברו של דני, אדם בעל אישיות כובשת, אבל גם אלים ואופורטוניסט, ובעל מניעים נסתרים, ואוונג'לין רדוסביץ' (אנדריאה רייסבורו), אישה לא מוכרת, חתולת רחוב בלתי צפויה שבידיה מידע מפליל.

 

LeRanch

New member
מודוס / Modus


במהלך עונת הקריסטמס המושלגת בשוודיה, הקרימינולוגית והפרופיילרית אינגר ג'והנה ויק (מלינה קינמן), מוצאת את עצמה נגררת לחקירת סדרת רציחות ברחבי שוודיה, לאחר שילדתה האוטיסטית סטינה, עדה לאחת הרציחות.

בליל חג המולד, בלש משטרת סטוקהולם אינגבר ניימן (הנריק נורלן), נשלח לחקור את הרצח המחריד של בישופ אליזבת לינדגרן בעיירה אפסלה. בינתיים גופות נוספות נמצאות בסטוקהולם, וניימן ו-ויק משלבים כוחות ומתחילים במצוד אחר הרוצח, ולמרות שסיבת המוות שונה בין נרצח אחד למשנהו, ויק מתחילה לראות דפוס: נראה שהמתים קשורים בדרך כלשהי לרשת בינלאומית, קיצונית וחסרת רחמים.

מודוס היא סיפור מרתק ומותח, שמעלה שאלות על דת, זכויות אדם, וטבעה של האהבה. הסיפור מגיע למחוזות שמעבר לפשע עצמו, נוגע בשאלות פוליטיות ומבקר את אי הסובלנות לשונה ולאחר.

 

LeRanch

New member
המרגלים של וושינגטון 3


עונה חדשה למותחן ההיסטורי המרתק מבית AMC, שמחזיר אותנו לימיה הראשונים של ארה"ב ולמרגלים שהניחו את יסודות עבודת המודיעין והריגול המודרני.

"המרגלים של וושינגטון" היא סיפור הצלחה אמריקאי, על קבוצת המרגלים הראשונה בהיסטוריה של ארה"ב: "טבעת קולפר". הרבה לפני שקמו ה-CIA וה-FBI, "טבעת קולפר" ריגלה עבור הגנרל ג'ורג' וושינגטון, בניו יורק של 1776, תחת הכיבוש הבריטי.

בעונה השלישית, סיפורו של אברהם וודהול ממשיך: אייב מחפה על רצח בעזרת שותף לא צפוי לדבר עברה, וכשהכיסוי של אייב נחשף, אנה מנסה להציל את "הטבעת". בנדיקט ארנולד משתמש בכוחו לרעה, כדי להשיג את מה שהוא רוצה, בעודו עובר לגור בפילדלפיה.

 

LeRanch

New member
עוזרות בית נחושות 4


עוזרות הבית האהובות שבות בעונה חדשה!

העונה תתחיל שישה חודשים לאחר סיום העונה השלישית שבסופה נשארו מספר שאלות פתוחות: מה עלה בגורלו של אדריאן לאחר הפיצוץ באחוזת פאוול? מה קרה לתינוקה של זוילה? מה יקרה לכרמן לאחר מותו של סבסטיאן ומה קרה לתינוק שמסרה לאימוץ?

בעונה החדשה יענו השאלות האלו ועוד: מריסול תתמוך באוולין לאחר שינוי גדול שחל בחייה, מזגה החייכני והחיובי של רוזי דורם לבוסית החשה שלה לקנא בה, ג'נביב צריכה להסתגל לניהול משק הבית ללא ההומור הכן והחריף של זוילה, כרמן ממשיכה לרדוף אחר חלום קריירה השירה שלה, עד שדניאלה בת דודתה מגיעה לעיר וגורמת לזעזועים. מריסול מתחילה מערכת יחסים חדשה עם פיטר (ג'יימס דנטון, "עקרות בית נואשות"), שהופכת במהרה למשולש סבוך, כשאהובה מן העבר ג'ס, חוזר. באחד הפרקים בעונה, תשתתף אווה לנגוריה בתפקיד עצמה.

 

LeRanch

New member
חוצה את הקווים 3 - חלק ב'


חלק שני לעונה השלישית של "חוצה את הקווים", דרמת האקשן והמתח שהחליפה את הדמויות הראשיות במהלך העונות, אך נשארה עם התימה המרכזית, העוסקת בקו הדק שבין הרצון להביא פושעים לדין, הרצון לנקמה אישית תוך חציית הקו אל תוך עולם הפשע.

אית'ן קלי (קול האוזר) יוצא בעקבות מיה רוכלן (אשלי גרין) קבלנית לשעבר של הסוכנות לביטחון לאומי שנעלמה, ונגרר אל עולמה המסוכן של המאפיה הרוסית והריגול הממשלתי. כשהוא עושה זאת, הדברים מתסבכים וכעת עליו לההבין האם מיה היא באמת הקורבן, כפי שהיא מציגה את עצמה, או פאם פאטל מניפולטיבית שלא תבחל בדבר כדי להשיג את מה שהיא רוצה?

בינתיים, סוכנת ה-FBI הרפר דיקינס (שרה קרטר) חייבת להחליט האם זו טעות לחצות את הקווים ולעבור על החוק במטרה לתפוס את מרטי שטיין (ריצ'ארד שיף) על רצח טליה פרימן, אחותו למחצה של מנהיג הכנופיה מרלון דינארד, שגם הוא צריך לקבל החלטה חשובה- האם לנקום את הבגידה ורצח אחותו, או להמשיך הלאה.

 

LeRanch

New member
מבוקש 5 - עונת הסיום


סדרת המתח מבית היוצר של ג'יי ג'יי אברהמס ("זהות בדויה", "אבודים") וג'ונתן נולן ("ממנטו" "האביר האפל"), חוזרת בעונה חמישית ואחרונה.

אל העונה החדשה חוזרת דמותה של סמין שו (שרה שיי) אשר בפעם האחרונה שראינו אותה, הוצמד אקדח לראשה ונשמעה ירייה. ככל הנראה היא שרדה וחוזרת לעזור לצוות להילחם בסוכני ה"סמריטן". לאחר ההתקפה של הסמריטן שנודעה בשם "התיקון", פוסקו נתון בחקירה של ה-FBI הנוטים לחשוב שהוא ירה בדומיניק ואיליאס. פינץ' ורוט מנסים לתקן את הנזק שנגרם למכונה על ידי גניבת 300 מכשירי פלייסטיישן שמאפשרים לו ליצור מקום מספק לאיכסון המידע עבור המכונה, אבל גליץ' מוזר במערכת גורם למכונה להגדיר את פינץ', ריס ורוט כאיום, ולשלוח מתנקשת להרוג את ריס.

כעת על הצוות למצוא דרך להמשיך להציל חיים בזמן שהם מנסים לתקן את התקלה ולהשיב מלחמה כנגד כל הסיכויים.

 

LeRanch

New member
עיירה ללא מוצא 2


"עיירה ללא מוצא", דרמת המתח והמסתורין מבמאי "החוש השישי" מ. נייט שייאמאלן שבה בעונה שנייה.

הסדרה שהוצגה בתחילה כארוע טלויזיוני בעל עונה אחת, חודשה במהרה לעונה נוספת לאור הצלחתה. היא דורגה כסדרת הקיץ מספר 1 מבין הסדרות המתוסרטות בברודקאסט בין הצופים בני 18-49, כשהשיגה רייטינג של 9.4 מיליון צופים לעונה.

בעונה החדשה יככב ג'ייסון פטריק בתפקיד הראשי כשיגלם את ד"ר תיאו ידלין, רופא מנתח מסור, אמין ונחוש שכישורי ההנהגה שלו יוכיחו את עצמם כיקרי ערך עבור תושבי וייוורד פיינס. בסיום העונה הראשונה דמותו של סוכן ה-FBI איתן ברוק (מאט דילון) מתה יחד עם מספר דמויות מפתח, דבר שהשאיר מקום לדמויות חדשות העונה השניה, שנפתחת לאחר ארועי סיום הראשונה, כשתושבי העיירה נאבקים בחוק אגרוף הברזל של הדור הראשון.

ד"ר ידלין מתעורר בוייוורד פיינס ומוצא את עצמו במהלכו של מרד, ובזמן שהוא מנסה להבין מה עומד מאחרוי העיירה המוזרה, הוא נאלץ לעזור למנוע את הסכנה המממשת לקיום ההגזע אנושי.

יחד עם טרנס האוורד, קרלה ג'וג'ינו ושחקנית הקולנוע הופ דיוויס שחוזרים לעונה השנייה, מצטרפים אליה גם דג'ימון הונסו ("שומרי הגלקסיה"), ג'וש הלמן ("פסיפיק"), נימרט קאור ("הומלנד"), קייסי רול ("חניבעל") ועוד.

 

LeRanch

New member
היפה והחיה 4 - עונת הסיום


דרמת המתח הרומנטית מגיעה לסיומה בעונה בת 13 פרקים.

בפרק פתיחת העונה ישובו קאט ווינסנט מירח הדבש לאחר חתונתם כשהם חולקים קשר חזק מאי פעם, ואף כי נראה שעתידם הוורוד לפניהם, אויבים חדשים צפויים להיכנס לחייהם: לוכדי חיות רודפים אחרי וינסנט במטרה להביא למותו, והמאבק בהם צפוי להכניס מתחים חדשים אל נישואיהם של הזוג הטרי. האם זהו רק שלב ביחסים או שהקשיים יביאו לפרידה?

 

LeRanch

New member
המדריך לגבר / Cooper Barrett's Guide to Surviving Life


קומדיית סינגל קמרה חדשה שנוצרה על ידי ג'יי לוקפו ("גלגל שלישי") ועוקבת אחרי קופר בארט (ג'ייק קטמור-סקוט, "קינגסמן"), חבריו ובני משפחתו, כשהם בודקים את מה שכולנו עוברים בדרכנו להבין מהם החיים בכלל.

שנתיים לאחר שסיים את הקולג', לקופר בארט עדיין אין את עבודת החלומות שלו, הוא חושב שהוא מתאהב בשכנה ממול ומתעלם מעצותיהם של אחיו הבכור ג'וש ואשתו לזלי, ולא מצליח להימנע מצרות, יחד עם שותפיו לדירה, ניל ובארי.

 

LeRanch

New member
הבחורה החדשה 5


הסדרה הקומית בכיכובה של זואי דשאנל (500 ימים עם סאמר) חוזרת!

לקראת חתונתם סיסי ושמדיט מעניקים את הכבוד להיות השושבינים שלהם, לניק וג'ס. ג'ס מתכננת מסיבת רווקים גדולה עבור הזוג, ומזמינה את אימה של סיסי, כהפתעה עבורה, להשתתף במסיבה. כשניק נשלח לאסוף אותה משדה התעופה, הוא בטעות אוסף אישה אחרת. ג'ס מתקשה להיקשר לחבר שלה פרד, ומעדיפה לבלות עם הוריו האוהבים והמצחיקים (הנרי וינקלר וג'ולי הגרטי). ניק ושמדיט שותפים באופן רשמי בבעלות על באר ומיד המחלוקות עולות. ג'ס שמחה כשהיא נקראת לשמש מושבעת במשפט, אך כשהזדמנות לכהן כמנהלת בית ספר מגיעה, היא מנסה להיפטר מהמחוייבות.

בין השחקנים האורחים השנה גם מייגן פוקס, פיטר גלאגר (כאביו של שמדיט), ביזי פיליפס (קוגר טאון), שניקווה מרטין-גרין (המתים המהלכים), וקייטלין פיצג'רלד (הסקס של מאסטרז).

 

LeRanch

New member
כמעט מלכותיים 2


הקומדיה המוקומנטרית המושחזת של BBC אמריקה, המוצגת כסדרת ריאלטי מזוייפת העוקבת אחרי חייהם של שני אריסטוקרטים בריטים קלולסים – האחים ג'ורג'י (הסטנדאפיסט אד גמבל) ופופי (איימי הוגארט) קרלטון – במסעם ברחבי ארה"ב, חוזרת בעונה חדשה.

במסגרת "עלילת" הסדרה אביהם של ג'ורג'י ופופי – "מקום חמישים בתור לרשת את המלכה" – נפטר והשאיר להם צוואה רוחנית ופיזית – לטייל באמריקה שכל כך אהב.

בעונה החדשה, השניים ממשיכים לתור את הארץ רחבת הידיים, ויש להם עוד כל כך הרבה מה לראות וללמוד. בדרכם הם יפגשו כמה סלבריטאים: מגיש הטלויזיה מריו לופז, מעצבת האופנה וויטני פורט, אגדת הכדורסל דניס רודמן ועוד רבים. הם ממשיכים לבחון ולחקור את המסורות והמנהגים העתיקים והחדשים של התרבות האמריקאית, ומראים לעולם איך אמריקה נראית מנקודת מבטם של בריטים (כמעט) מלכותיים.

 

LeRanch

New member
פילדלפיה זורחת 11


עונה חדשה לסדרה הקומית הפרועה.

פילדפיה זורחת עוסקת בצ'רלי, מאק, והאח והאחות דניס ו"די" (דיאנדרה) – בעליהם של "פאדי'ס" פאב אירי מקומי חצי כושל, ובפרנק (דני דה ויטו) הלא יוצלח, האיש שגידל את דניס ודי. החיים שלהם לא זוהרים במיוחד, ויש מי שיראו בהם אפילו לוזרים תמידיים, שכל מה שמעניין אותם זה איך להתעשר במהירות ולנצל אחרים.

 

LeRanch

New member
משחקי הכס 6 - פרק סיום העונה


"משחקי הכס", זוכת 12 פרסי האמי לשנת 2015, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, תגיע לשיאה בפרקי הסיום של העונה השישית. העונה שעוסקת בדו- פרצופיות, הולכת שולל, בגידה, אצילות, כבוד, כיבוש וניצחון, כבר הציגה בתחילתה מספר רגעי שיא גדולים שהרעישו את המעריצים, והרשתות החברתיות, מבטיחה לשוב להפתיע ולרגש בסצינות מפתח חדשות כמו שרק "משחקי הכס" יודעת.

 
למעלה