מאי 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
מאי 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם


 

LeRanch

New member
הארלן קובן - החמישייה / Harlan Coben's The Five


נוכחות טלוויזיונית ראשונה לסופר ספרי המתח רבי המכר הארלן קובן, אחד מסופרי המתח הפופולאריים ביותר בישראל ובעולם, אשר לראשונה יצר סדרה מקורית (ולא עיבוד לספר שלו) במיוחד עבור רשת sky הבריטית.

החמישייה היא מותחן מרתק ומרגש, בעלת כל המאפיינים מיצירותיו של קובן, הידוע בכתיבתו הממכרת והמלאה בטוויסטים עלילתיים. קובן יצר סיפור על חבורת ילדים המאוחדים על ידי תקרית נוראה. הם רדופים על ידי היעלמותו של ג'סי, אחיו הקטן של אחד מחבריהם, שנעלם לאחר שנהגו בו בבריונות בזמן שהיה בהשגחתם.

עשרים שנה לאחר מכן, מארק (טום קאלן, "אחוזת דאונטון") כעת בלש, מגלה שה-DNA של ג'סי נמצא בזירת רצח. הוא חי ונמצא שם בחוץ, והחבורה נאלצת לחיות מחדש את עברם הטראומטי.

את הסדרה יכתוב קובן יחד עם הכותב זוכה הבאפט"א דני ברוקלהרסט ("לגדול בלי בושה").

סיפור הסדרה בת 10 הפרקים הוא סיפור סגור: "אנחנו לא מותחים את הסיפור בשביל עונה שניה – אין שום דבר מזה כאן. יש לו התחלה אמצע וסוף" אמר קובן שמבטיח "הפתעה בכל פרק" וגם סיפר על דרך הצילומים היחודית, בה לשחקנים הראו חלקי תסריט בכל פעם ולא חשפו את כל העלילה מראש כדי לשמור על רמת המתח. "אני סופר גאה בה" הוא אמר על הסדרה.

 

LeRanch

New member
האקסית המטורפת / Crazy Ex-Girlfriend


קומדיה מוזיקלית חדשה מבית CW שנוצרה על ידי רייצל בלום, המככבת בתפקיד הראשי וזכתה בפרס גלובוס הזהב על משחקה בסדרה. הסדרה חודשה כבר לעונה שנייה.

רבקה באנץ' תמיד היתה קצת מטורפת. בדרך כלל זה עזר לה, כשטיפסה מעלה במשרד עורכי הדין היוקרתי בו עבדה בניו יורק. זו גם הסיבה ככל הנראה שאין לה חיים. ולכן, כשרבקה האומללה נתקלת במקרה ברחוב בג'וש צ'אן, אהובה החתיך מאותו קיץ קסום לפני שנים במחנה הנוער, היא יודעת שמדובר בסימן. סימן עבורה לעזוב את העבודה, לעזוב הכל מאחור, ולעבור לקצה השני של המדינה, למערב קובינה בקליפורניה, שם "במקרה" לחלוטין, מסתבר שג'וש גר.

עם הרזומה המרשים שלה, רבקה מוצאת במהירות עבודה חדשה במשרד עו"ד מקומי קטן, שבו עובדים הבוס שלה דריל, שהוא יותר מעריץ סטאר-טרק מאשר סמכות מקצועית, והעוזרת המשפטית פולה, אשר בתחילה חושדת באג'נדה של רבקה, אך במהרה הופכת לחברתה הטובה.

בזמן שרבקה מתרגלת לסביבתה החדשה, היא מגלה שלמרות שארבה לג'וש בדף הפייסבוק שלו יומם וליל, היא פספסה עובדה חשובה אחת – לג'וש יש חברה. ולכן, רבקה מוכנה לצאת עם גרג, חברו של ג'וש. אבל התלהבותה המדבקת ולעיתים הזויה של רבקה, מתחילה לעורר את אזרחי מערב קובינה, וביניהם גם את שכנתה הצינית הת'ר, כשהיא מנענעת אותם ונותנת להם פסקול חדש שילווה את חייהם.

"האקסית המטורפת" היא דרמה קומית מתוקה, ובלום הכשרונית מפתיעה בכל פרק עם נאמבר מוזיקלי מטורף כמו "שיר ההתכוננות הסקסי" לפני דייט, שיר על תלאותיה של יהודיה בכריסמס, דלקת השתן או שיר החזה הגדול…

רייצ'ל בלום בת ה-28 היא היוצרת, התסריטאית וכוכבת הסדרה, אותה כתבה יחד עם אלין ברוש מקנה, תסריטאית סרטי הלהיט "השטן לובשת פראדה", "27 שמלות" ו"קנינו גן חיות".

בלום, בוגרת ביה"ס טיש לאומנויות בניו יורק, הפכה לסנסציה ויראלית ב-2010 בעקבות שיר אהבה שכתבה לסופר המד"ב ריי בראדבורי ושחררה ליוטיוב.

בלום, אשר שחררה כבר שני אלבומי מוזיקה עד כה (אלבומה השני Suck It, Christmas עוסק בחנוכה…) יצרה עם ברוש מקנה את הסדרה במקור כקומדייה עבור רשת Showtime, אולם אחרי צפייה בה היא נרכשה על ידי רשת ה-CW הנלהבת והפכה מקומדיה של חצי שעה לדרמה קומית של שעה.

מאז עלייתה זכתה הסדרה לשבחים רבים: אנטרטיימנט וויקלי קרא לה "בעלת קול יחודי", USA TODAY קרא לה "אוצר מחוץ לקופסא", Variety החמיא לסדרה על "הקול היחודי שלה, בלום היא כשרון שעוד נשמע עליו".

בלום יצאה המנצחת הגדולה של עונת הפרסים כשזכתה השנה בגלובוס הזהב לשחקנית הטובה ביותר בקומדיה או מיוזיקל (שניהם, במקרה שלה…) כשהיא גוברת על מנצחות עבר כג'וליה לואי דרייפוס, ג'יימי לי קרטיס וג'ינה רודריגז ושבוע אחר כך זכתה בפרס בחירת המבקרים Critic's Choice Award כשחקנית הקומית הטובה ביותר.

 

LeRanch

New member
אימפריה 2 - חלק ב'


"אימפריה" חוזרת בפרקים חדשים של עונתה השנייה כסדרה מספר 1 מבין כל הסדרות המשודרות ברשתות הברודקאסט בארה"ב.

בעזרת עלילתה המפותלת והפסקול המדהים שהגיע לראשי המצעדים, צברה "אימפריה" קהל מעריצים עצום, יצרה באזז היסטרי ברשתות החברתיות ועשתה את הלא יאומן כשתוך שבעה פרקים בלבד הפכה לסדרה הכי נצפית בארה"ב.

הסדרה, בכיכובם של המועמד לאוסקר טרנס האוורד ("התרסקות") והמועמדת לאוסקר ולאמי, טראג'י פי. הנסון, בהפקתו המוזיקלית של טימבלנד, שנוצרה על ידי המועמד לאוסקר לי דניאלס ("פרשס") ובהפקתם של זוכה האמי דני סטרונג, וזוכה האוסקר והאמי בריאן גרזר.

בסיום החלק הראשון של העונה, מימי וויטמן נאבקה להשתלט על "Empire" מול לושיוס, תודות להצבעתו הבוגדנית של האקים, שמונה למנכ"ל החברה במקום אביו, ועכשיו מנהל את ההצגה. למרות שנראה שהאקים הוא הבן הכי פחות מתאים להנהיג את החברה, הוא בעל החזון. לושיוס יעשה כעת הכל, וילחם בכל החזיתות, כולל פגיעה בהאקים והפחדת הדיקרטוריון בכל דרך, כדי להשיב לעצמו את הנהגת החברה, וקוקי מבטיחה לו שיש לה תוכנית משלה, שתעזור לו לפגוע בקמילה ובחברה, מבפנים. רונדה שנדחפה במורד המדרגות על ידי תוקף עלום, מקשה על אנדרה וממשיכה להעמיד במבחן את אמונתו באלוהים.

 

LeRanch

New member
במשפחות הכי טובות / Life in Pieces


קומדיית סינגל-קמרה חדשה על משפחת שורט הגדולה והמאושרת ועל הרגעים שמהווים ציוני דרך בחייה – רגעים מוזרים, מצחיקים ובעיקר יפים, המסופרים על ידי מגוון חבריה, מנקודת מבטם האישית. בכל פרק מסופרים ארבע סיפורים קצרים העוסקים בשבט, ומתחברים לפסיפס גדול יותר.

שלושת ילדי המשפחה הם מאט (תומאס סדוסקי, "חדר החדשות") שמצא זה עתה את אהבת האמת שלו, קולין (אנג'ליק קברל), אחיו הצעיר והמפונק גרג (קולין הנקס, "פארגו") ואשתו ג'ן (זואי ליסטר ג'ונס, "חברים הכי טובים"), הנתונים בהלם לאחר לידת בנם הבכור, והאחות הבכורה הת'ר (בטסי ברנדט, "שובר שורות") ובעלה טים, שחוששים כל כך מהתרוקנות ביתם בעוד מספר שנים, שהם שוקלים להביא לעולם ילד נוסף.

הוריהם, ג'ואן (זוכת האוסקר דיאן וויסט) אם הבית שתעשה הכל בשביל ילדיה, כל זמן שזה נעשה על דעתה, וג'ון (ג'יימס ברולין) אב המשפחה הידידותי, שמחפש דרכים לרכך את הגעתו לגיל 70.

בזמן שחיי המשפחה נחשפים בארבע סיפורים חדשים בכל פרק, בני המשפחה משתדלים להנות מהרגעים הקטנים שמגיחים לרגע, אבל נשארים איתם לעד.

 

LeRanch

New member
מאהבת בתשלום מראש / The Girlfriend Experience


"מאהבת בתשלום מראש" הסדרה החדשה מבית Starz, בהפקתם של סטיבן סודרברג ויוצרי הסרטים לודג' קריגן ואיימי שיימיץ, המבוססת על סרטו המצליח של סודרברג משנת 2009.

השחקנית והדוגמנית ריילי קף ("מג'יק מייק", "מקס הזועם: כביש הזעם", ונכדתו של אלביס פרסלי) מגלמת את כריסטין ריד, סטודנטית למשפטים שנה שניה, ומתמחה חדשה במשרד עורכי הדין היוקרתי "קירקלנד ואלן". כריסטין עובדת קשה כדי לבסס את עצמה במשרד, אך כשחברתה לכיתה מכירה לה את עולם מערכות היחסים בתשלום, הידוע בשם "חווית בת הזוג" (The Girlfriend Experiene או GFE – נשים המספקות מערכות יחסים אמוציונליות ומיניות במחיר גבוה מאוד), היא מוצאת את עצמה במהרה נגררת אל העולם הזה, בעודה מנסה לאזן בין שתי צורות חיים שונות, ונמשכת אל הריגוש שבשליטה ובאינטימיות. כעת כריסטין צריכה להתעמת עם הזהויות השונות בתוכה, ולומדת לנווט ולעשות שימוש בפוליטיקה של שני העולמות, כדי להשיג את מה שהיא רוצה.

מנכ"ל Starz כריס אלברכט אמר: "אנחנו מאמינים שהעולם הפרובוקטיבי שסטיבן, איימי ולודג' יצרו, יחד עם הופעתה המהפנטת לחלוטין של ריילי קף בתפקיד הראשי, הופכת את "מאהבת תשלום מראש" לכזו שקשה להפנות ממנה מבט".

הסדרה זכתה לשבחים רבים בחו"ל ובמיוחד יכולת המשחק של קף.

שחקנים נוספים: פול ספארקס ("אימפריית הפשע", "בית הקלפים", מרי לין רייסקוב (קלואי מ-"24", "קליפורניקיישן"), קייט לין שייל ("בית הקלפים").

 

LeRanch

New member
עמק האושר 2


"עמק האושר" מבית ה-BBC, זוכת פרס הבפט"א לסדרה הטובה ביותר, אחת הסדרות המדוברות של השנה שעברה וכוכבת קבועה ברשימות הסדרות הטובות של השנה, חוזרת בעונה חדשה, וכבר חודשה לעונה שלישית.

הסדרה זכתה לביקורות משבחות, במיוחד על הכתיבה והמשחק ואף נחשבת לסדרה החדשה הכי אהובה על ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס שרכשה את הסדרה לשידור בארה"ב.

את הסדרה יצרה סאלי ווינרייט ומככבת בה שרה לנקשייר בתפקיד קת'רין, סמלת משטרה חזקת אופי וסבתא חד הורית, שמתקשה להתגבר על ההתאבדות של בתה. בסיום העונה הראשונה הצליחה קת'רין לעצור את טומי לי רוייס, האיש שאנס את ביתה, אביו של הנכד שלה והחוטף האכזר של אן.

העונה החדשה נפתחת שנה וחצי לאחר הארועים הללו, בעוד קת'רין מנסה לשקם את חייה, ובמהלך חקירה העוסקת בסחר בבני אדם, היא נתקלת במהלך חקירה בגופתה של אימו של רוייס, אותה הזהירה בעבר שלא תתקרב אל משפחתה. קת'רין צריכה כעת להוכיח את חפותה, ומצטרפת אל צוות חקירת הרצח, בראשותה של החוקרת ג'ודי שקלטון. שותפה של שקלטון, ג'ון וודסוורט עסוק יותר בחייו הפרטיים ומוטרד מכך שחברתו תגלה לאשתו על הרומן שלהם. בבית הכלא, טומי לי רוייס, מקבל ביקור מאישה לא מוכרת, שמעלה בפניו את האפשרות שקת'רין הרגה את אימו, ורוייס יעשה הכל כדי לשוב ולחרב את חייה של קת'רין, אפילו מתוך הכלא.

העונה השניה מאחדת על המסך שני שחקני הארי פוטר: שירלי הנדרסון שגילמה את מירטל המייללת, ומת'יו לואיס, שגילם את נוויל לונגבוטום הכעור בילדותו והפך לגבר נאה.

 

LeRanch

New member
NCIS - עונות 6-9


הסדרה האהובה NCIS, בכיכובו של מארק הרמון ("שיקאגו הופ", "הבית הלבן") חוזרת ל-yes!

NCIS (שירות החקירות הפליליות של חיל הים האמריקאי), היא יותר מדרמת אקשן – יש בה גם מנה גדושה של הומור, כשהיא מתמקדת בדינמיקה המשעשעת והמסובכת לעיתים, של צוות החוקרים המחויב לשיתוף פעולה בתנאים קשים של סכנות ולחץ רב.

הסוכן המיוחד ג'תרו גיבס (מארק הארמון), סמל ארטילריה בנחתים לחם בעבר במלחמת המפרץ, שהשאירה בו צלקותיה, ידוע מאוד בכישורי החקירה המעולים שלו, מנהיג צוות של חוקרים בעלי אישיות צבעונית. גיבס, הממעט לדבר, מכיר את צוותו טוב כל כך, עד שהוא זקוק למבט אחד בלבד, כדי להבין במה דברים אמורים ולהעריך את המצב.

הצוות כולל את הסוכן אנטוני דינוזו (מייקל וות'רלי), בלש מחלק רצח לשעבר, בעל חושים עזים, מחשבה מהירה והומור עוקצני, שהופך אותו לחביב הצוות.

אבי שוטו (פולי פרט "דרו קארי", "24") היא מומחית המז"פ האנרגטית והצעירה ברוחה של הצוות. היא מדענית מוכשרת ביותר, ששכלה החד משלים את הסגנון הגותי שהיא משווה לעצמה.

הסוכן טימותי (טים) מקגי (שון מורי), בוגר MIT, ביישן ונוירוטי, שמומחיותו בתחום המחשבים עולה כאין וכאפס על חוסר בטחונו בשטח.

זיוה דוד (קוט דה פבלו) היא הסוכנת המסוכנת מכולם. סוכנת "המוסד" לשעבר, מצטרפת לסדרה בתחילת עונה השלישית כחלק מסיפור ריגול המערב גם את המוסד ואת החמאס, ונשארת בצוות לאחר שקיבלה אזרחות אמריקאית.

לצוות עוזר החוקר הרפואי הוותיק ד"ר דונלד "דאקי" מלארד (שחקן התיאטרון דיויד מקאלום), שיודע הכל בגלל שכבר ראה הכל, ותמיד שמח לספר על כך.

מרצח וריגול לטרור וחטיפות של חיילים וצוללות, הסוכנים המיוחדים של ה-NCIS, סובבים את הגלובוס במטרה לחקור את כל הפשעים הקשורים לצי ולמארינס.

 

LeRanch

New member
שחורכזה 2


הקומדיה של רשת ABC, בכיכובם של אנתוני אנדרסון ("המגן", "חוק וסדר"), טרייסי אליס רוס ולורנס פישבורן.

לאנדרה "דרה" ג'ונסון, יש עבודה מצויינת, אישה יפה ומצליחה, ארבעה ילדים ובית קולוניאלי בפרברים. אך האם ההצלחה גרמה למשפחה לשכוח את מורשתה ולהיטמע כליל באוכלוסיה הלבנה שסביבה? כך חושב דרה, ובעזרת אביו, הוא יוצא ליצור זהות תרבותית עבור משפחתו, כזו שתכבד את עברם ומורשתם, אך תמשיך לאמץ אל ליבה את העתיד.

העונה החדשה ממשיכה לעסוק בתחומים משפחתיים וגזעיים כמו שימוש במילה "כושי" – למי מותר ולמי אסור להשתמש בה, תחושת ביטחון ושימוש בנשק חם, מערכת הבריאות, יום האב, הטמעות בין הלבנים והצורך לחזור להיות יותר קשוחים, ועוד. היא זכתה לשבחים השנה על שהעזה לשים מראה לאמריקה ולהראות לה את החוויה של לגדול כהורה שחור בארה"ב וכילד שחור.

 

LeRanch

New member
עיירה ללא מוצא 2


"עיירה ללא מוצא", דרמת המתח והמסתורין מבמאי "החוש השישי" מ. נייט שייאמאלן שבה בעונה שנייה.

הסדרה שהוצגה בתחילה כארוע טלויזיוני בעל עונה אחת, חודשה במהרה לעונה נוספת לאור הצלחתה. היא דורגה כסדרת הקיץ מספר 1 מבין הסדרות המתוסרטות בברודקאסט בין הצופים בני 18-49, כשהשיגה רייטינג של 9.4 מיליון צופים לעונה.

בעונה החדשה יככב ג'ייסון פטריק בתפקיד הראשי כשיגלם את ד"ר תיאו ידלין, רופא מנתח מסור, אמין ונחוש שכישורי ההנהגה שלו יוכיחו את עצמם כיקרי ערך עבור תושבי וייוורד פיינס. בסיום העונה הראשונה דמותו של סוכן ה-FBI איתן ברוק (מאט דילון) מתה יחד עם מספר דמויות מפתח, דבר שהשאיר מקום לדמויות חדשות העונה השניה, שנפתחת לאחר ארועי סיום הראשונה, כשתושבי העיירה נאבקים בחוק אגרוף הברזל של הדור הראשון.

ד"ר ידלין מתעורר בוייוורד פיינס ומוצא את עצמו במהלכו של מרד, ובזמן שהוא מנסה להבין מה עומד מאחורי העיירה המוזרה, הוא נאלץ לעזור למנוע את הסכנה המממשת לקיום ההגזע אנושי.

יחד עם טרנס האוורד, קרלה גוג'ינו ושחקנית הקולנוע הופ דיוויס שחוזרים לעונה השנייה, מצטרפים אליה גם דג'ימון הונסו ("שומרי הגלקסיה"), ג'וש הלמן ("פסיפיק"), נימרט קאור ("הומלנד"), קייסי רול ("חניבעל") ועוד.

 

LeRanch

New member
האישה הטובה 7 - פרק סיום הסדרה (שידור חי)


שידור מקביל לארה"ב של פרק הסיום של אחת הסדרות הטובות ביותר של העשור האחרון.

אלישיה פלורק "האישה הטובה" שלוותה אותנו במשך שבע עונות דרמטיות, מותחות, מרגשות, מצחיקות, שנונות ונפלאות, נפרדת מאיתנו, בפרק סיום סדרה שהיוצרים מבטיחים שיהיה מרגש, יענה על כל השאלות והציפיות, ובעיקר, ישודר אצלנו במקביל לשידור בארה"ב, ביום שני לפנות בוקר. אתם מוזמנים למחות דמעה יחד איתנו ולהיפרד לעד.. עד השידור החוזר.

 

LeRanch

New member
גבר מי שנשאר אחרון 5


השחקן טים אלן ("שפץ ביתך") חוזר בעונה חמישית לקומדיה המצליחה.

מייק בקסטר (אלן) איש העולם הגדול, מנהל שיווק בכיר ברשת ציוד ספורט, מפעיל רדיו חובבים, "גבר שבגברים" שמאמין בערכים מסורתיים, עומד בפני האתגר הגדול ביותר שחווה עד כה - משפחתו.

מייק נשוי לוונסה (ננסי טראוויס, "שלושה גברים ותינוקת"), אב לשלוש בנות וסב לנכד, כולם יחדיו גרים תחת קורת גג אחת. לאחר שוונסה מקבלת קידום בעבודתה, מייק נאלץ לבלות יותר זמן בביתו, הנשלט על ידי הנשים בחייו. לאחר שנים של חינוך על ידי אימן, הבנות לא מוכנות לדעותיו המיושנות ולמזגו החם שם אביהן, בעיקר קריסטין בת ה-20 שמנסה לגדל לבדה את בנה התינוק בויד, מתוך תפיסה הורית ליברלית, שמייק לא מוכן לקבל. את מנדי, ביתו השניה, מייק לא מבין בכלל – היא מתעניינת רק באופנה, לא מבריקה במיוחד בלימודים, אך מצטיינת בסיטואציות חברתיות וחולמת להשתתף בתוכנית ריאליטי. רק עם איב, ביתו הקטנה, טום-בוי בהווייתה, מייק חולק תחומי עניין. אך מאז שהחלה להתעניין בבנים, הוא חש בהתרחקות מצידה, שמטרידה אותו..

בעבודה, אד (הקטור אליזונדו, "שיקאגו הופ", "האנטומיה של גריי") הבוס של מייק, וחברו הטוב, העביר אותו מתפקידו בקדמת החנות לניהול אתר החברה באינטרנט, שם מצלם מייק את הוידאו בלוג שלו, שלא רק מציג את מוצרי החברה לראווה, אלא גם עוזר למייק להביע את חששו הגדול ביותר בנוגע למאה ה-21: "מה קרה לגברים?"

 

LeRanch

New member
מכתבי אהבה 2 - פרקים חדשים


ספיישל חדש של "מכתבי אהבה", הסדרה עוקבת אחר חייהם ופעילותם של ארבעה "בלשי" דואר שהופכים לצוות חוקר המאתר נמענים של פריטי דואר, שלא ידוע למי הם מיועדים. משימתם לוקחת אותם אל מחוץ למשרדם ולתוך עולם לא צפוי, שבו מכתבים וחבילות שאיבדו את דרכם, יכולים להציל חיי אדם, לפתור פשעים, לאחד בין אהבות ישנות ולשנות את העתיד, כאשר הם מגיעים באיחור, אך בדרך מופתית כלשהי, תמיד בזמן.

הצוות כולל את מנהיג החבורה, בלש הדואר הגאון והמקסים, אוליבר א'וטול (אריק מביוס, "בטי המכוערת"), חברת הצוות החדשה שיין מקלנרי (קריסטין בות', "אורפן בלק"), חובבת טכנולוגיה מושבעת שמביאה את המאה ה-21 אל הקבוצה, ועוזריו של אוליבר: ריטה הייויט (קריסטל לאו, "העולם החדש") בעלת הרוח החופשייה והזיכרון הצילומי, ונורמן דורמן (גרוף גוסטבסון, "העולם החדש") החביב, המומחה לשיטות מחקר.

 

LeRanch

New member
הליגה 7 - עונת הסיום


הקומדיה המצליחה של רשת FXX חוזרת בעונה שביעית ואחרונה.

הנושא האוניברסלי במרכז הסדרה הוא מערכת היחסים המסועפת והתחרותית בין גברים – לא ממש בוגרים נפשית – על רקע מערכות היחסים שלהם עם נשים, ספורט וסקס.

אי אפשר שלא לאהוב את חבורת הדמויות של הסדרה, שמנצלות כל רגע כדי לאמלל אחד לשני את החיים באופן הכי מצחיק עצוב וגס שאפשר.

"הליגה" כוללת אנסמבל שחקנים קומיים מעולים שמגלמים חברי ילדות ותיקים עם הווי מיוחד אינטימי וקורע מצחוק וכוללים את: פיט (שחקן ובמאי האינדי מארק דופלאס) הנאבק למצוא כיוון חדש בחיים. קווין (סטיבן ראנזיסי) אב נשוי באושר הנלחם להוכיח שהוא מקבל את כל ההחלטות שלו לבד ולא בהתייעצות עם אשתו ג'ני (קייטי אסלטון, אשתו של דופלאס במציאות), המוח האמיתי מאחורי ההצלחות שלו בליגה, רוקסין (ניק קרול) שמאמין שהוא הכי חכם בקבוצה אך מגלה איך דופקים אותו כל פעם מחדש. אנדרה (פול שיר) שק החבטות של החבורה עוד מימי התיכון ומנתח פלסטי מצליח וטאקו (ג'ון לאג'וי), האח הקטן של קווין, מוסיקאי במשרה חלקית ומסטול במשרה מלאה.

בתחילה העונה, פיט פוגש את אשתו לשעבר, ג'ני מגיעה לדרפט בשיקאגו ונכנסת כ-Vip, קווין פוגש במקרה את מנהל קבוצת "סיהוקס" ומרשון לינץ' מגיע לפגישת הדירקטוריון השנתית בחברתו של טאקו.

 
תיקון

עונת הסיום של "הליגה" תתחיל ב-11 במאי. (ב-4 במאי חל ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה וכמובן שערוצי הסדרות לא ישדרו בערב זה).
 
למעלה