חדשות ועדכונים

"הויקינגים" חודשה לעונה חמישית

5 פרקים בלבד מפתיחת העונה הרביעית, הודיע בסוף השבוע האחרון ערוץ ההיסטוריה האמריקאי (The History Channel) על חידוש סדרת הדרמה התקופתית "הויקינגים", שתשודר במהלך 2017.

העונה החמישית תכלול 20 פרקים, שישודרו ב-2 חלקים בני 10 פרקים כל אחד.

תוספת משמעותית לעונה החמישית יהיה השחקן הבריטי ג'ונתן ריס מאיירס ("שושלת טיודור", "דרקולה"), שיצטרף לצוות השחקנים כשחקן קבוע.

העונה הרביעית של הסדרה משודרת בארה"ב, בימים אלו, מידי יום חמישי בשעה 22:00.

אצלנו, משודרת העונה הרביעית של הסדרה, מידי יום שני, בשעה 22:55 ב-Yes Oh.
 
נקבע מועד לעליית העונה השנייה של "Zoo"

רשת CBS הודיעה כי העונה השנייה של סדרת הדרמה והמתח "Zoo" תעלה בארה"ב, ביום שלישי, 28 ביוני 2016 בשעה 21:00 בפרק כפול בן שעתיים.

העונה השנייה של הסדרה תמשיך לעקוב אחר גל התקיפות המסתורי של חיות טרף כנגד בני אדם, המתרחש במקביל בכל רחבי העולם.

העונה השנייה של הסדרה - כמו קודמתה - תכלול 13 פרקים.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
העונה השנייה תשודר בסמוך לשידור בארה"ב, אך טרם נקבע מועד מדויק.
 
נקבע מועד לעליית הסדרה החדשה "Braindead"

רשת CBS הודיעה כי סדרת דרמת האימה הקומית החדשה "Braindead" תעלה בארה"ב, ביום שני, 13 ביוני 2016 בשעה 22:00.

הסדרה החדשה, מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, הזוג הנשוי והיוצרים האהובים שהביאו את הסדרה עטורת השבחים, "האישה הטובה" וממפיק העל רידלי סקוט, היא סאטירה פוליטית חריפה על וושינגטון ותפקוד הממשל והמחוקקים בארה"ב.

בלב ליבה של הפוליטיקה האמריקאית בוושינגטון הבירה, לורל (יקירת האינדי, מרי אליזבת' ווינסטד), חברת סגל זוטרה בגבעת הקפיטול מגלה שני דברים: הממשלה הפסיקה לתפקד ושחייזרים נחתו על כדור הארץ ואכלו את מוחותיהם של מספר חברי קונגרס - מספר שהולך וגדל.

הסדרה צפויה להיות סאטירה חריפה על פוליטיקה אמריקאית - בדיוק כמו שהקינגים יודעים לעשות. מישל קינג הגדירה את הסדרה כשילוב של "הבית הלבן" עם "הנגיף", לדבריה "זו הדרך היחידה בשבילי להתייחס לחדשות שמקיפות אותנו".

שחקנים נוספים: דני פינו ("פשע מן העבר") וטוני שלהוב ("מונק") החוזר לטלוויזיה אחרי הפסקה ארוכה..

עונת הבכורה של הסדרה תכלול 13 פרקים.

הסדרה תשודר בערוצי הסדרות במהלך הקיץ הקרוב.
 
נקבע מועד לעליית הסדרה החדשה "American Gothic"

רשת CBS הודיעה כי סדרת הדרמה החדשה "American Gothic" תעלה בארה"ב, ביום רביעי, 22 ביוני 2016 בשעה 22:00.

סדרת המתח החדשה מבית ההפקה של סטיבן ספילברג, Amblin Entertainment מגוללת את סיפורה של משפחה ידועה בבוסטון, אשר מנסה להגדיר את עצמה מחדש, בעקבות תגלית מצמררת אשר קושרת את אב המשפחה המנוח לשרשרת של רציחות הנפרסת על גבי עשרות שנים. בני המשפחה חיים בתחושה שזהו רק קצה הקרחון ושייתכן שמישהו מהם שיתף פעולה איתו…

לתפקיד הבן הבכור, החוזר לאחר היעדרות של 17 שנים, לוהק אנתוני סטאר, כוכב הסדרה "באנשי".

את הסדרה יצרו הסופר האמריקאי ג'יימס פריי ("מיליון רסיסים קטנים") ותסריטאית "האישה הטובה" ו"בוסטון ליגל" קורין ברינקרוף.

עונת הבכורה של הסדרה תכלול 13 פרקים.

הסדרה תשודר בערוצי הסדרות במהלך הקיץ הקרוב.
 
קדימון חדש לקראת עליית העונה השלישית של "עמק הסיליקון"

רשת HBO שחררה קדימון חדש לקראת עליית העונה השלישית של סדרת הדרמה הקומית "עמק הסיליקון", שתעלה בארה"ב ביום ראשון, 24 באפריל 2015 בשעה 22:00.

העונה השלישית תכלול 10 פרקים.

אצלנו, תשודר העונה השלישית בהפרש של 3 ימים מהשידור בארה"ב, החל מיום רביעי, 27 באפריל 2016 בשעה 22:30.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
עונת הסיום של "הוחלפו בלידתן" תגיע רק ב-2017

מספר ימים לאחר שרשת Freeform (לשעבר ABC Family), הודיעה על החלטתה כי העונה החמישית (שישית לפי מניין Yes) של סדרת הדרמה "הוחלפו בלידתן" תהיה העונה האחרונה של הסדרה, הודיעה יוצרת הסדרה, ליזי וייס, בציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה, שעונת הסיום של הסדרה תשודר רק במהלך 2017 - יותר מ-15 חודשים לאחר תום העונה הרביעית.

עונת הסיום של הסדרה תכלול 10 פרקים בלבד ותסתיים בפרק כפול בן שעה וחצי.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Drama.
 
פיטר פלורק הוא רודן

השחקן כריס נות' לא נשאר מובטל:
זמן קצר לאחר שנודע כי סדרת הדרמה "האישה הטובה", בה הוא מגלם את המושל פיטר פלורק, תסתיים בתום העונה הקרובה, פרסמה רשת FX הודעה לפיה השחקן מצטרף לעונה השלישית של סדרת הדרמה הפוליטית "הרודן", כשחקןן קבוע בסדרה.

בסדרה "הרודן", יגלם נות' את הגנרל האמריקאי וויליאם קוגסוול, ששירת בעבר באבודין ושב כעת למדינה על מנת לסייע לבאסם "בארי" אל פאיד (אדם ריינר), כאשר זה מתמנה לנשיא הזמני של המדינה. העניינים מסתבכים, כאשר מתגלה כי הגנרל האמריקאי ניהל בעבר מערכת יחסים רומנטית וסודית עם ליילה (מורן אטיאס).

העונה השלשית של הסדרה "הרודן" תעלה בארה"ב, ברשת FX, בקיץ הקרוב ותשודר אצלנו, ב-Yes Action בסמוך לשידור בארה"ב.

 
נקבע מועד לעליית העונה השנייה של "קשר דם"

שירות ה-Streaming של Netflix הודיע כי העונה השנייה של סדרת הדרמה "קשר דם" תעלה בארה"ב, ביום שישי, 27 במאי 2016.

במועד זה יהיו זמינים כל 10 פרקי העונה השנייה.

בסדרה משתתפים כוכבים רבים, ביניהם: קייל צ'אנדלר ("אורות ליל שישי"), בן מנדלסון, סיסי ספייסק, לינדה קרדליני ועוד.

בין האורחים בעונה השנייה: קלואי סביני ("אהבה גדולה", "אימה אמריקאית: המלון"), סטיבן פסקואל ("הצילו", "האישה הטובה"), קייטי פינרמן ("מייקל") ואחרים.

הסדרה משודרת ב-Yes Oh. טרם נקבע מועד לשידור העונה השנייה.
 
קדימון חדש לקראת עליית העונה החמישית של "Veep"

רשת HBO שחררה קדימון חדש לקראת עליית העונה החמישית של הסדרה הקומית "Veep", בכיכובה של זוכת האמי וגלובוס הזהב, ג'וליה לואי-דרייפוס.

העונה החמישית של הסדרה, תעלה בארה"ב ביום ראשון, 24 באפריל 2015 בשעה 22:30 ותכלול 10 פרקים.

אצלנו, תשודר העונה החמישית של הסדרה, בהפרש של 3 ימים מהשידור בארה"ב, החל מיום רביעי, 27 באפריל 2016 בשעה 23:00.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
ערוץ סדרות חדש ב-Yes וב-Hot: ערוץ AMC ישודר באפיק 19

ערוץ AMC מגיע לישראל עם סדרות חדשות, כולל סדרת הבת של "המתים המהלכים"

הערוץ האמריקאי שעלה על המפה עם הסדרות "מד מן" ו"שובר שורות", מגיע לישראל במקום MGM, ואיתו סדרות חדשות כמו "אימת המתים המהלכים", "מנהל לילה", "אנושיים" ועוד.

הערוץ האמריקאי AMC עושה עלייה ויהיה זמין גם בישראל, עם סרטים קלאסיים מספריית MGM (במקום הערוץ עצמו שיורד) וסדרות של הערוץ (הכולל תחת מטרייתו גם את תכני ערוץ Sundance האמריקאי) כשהן מתורגמות לעברית.
הערוץ ישודר ב-HOT וב-yes באפיק 19.

בין הסדרות שישדר הערוץ:
אימת המתים המהלכים - Fear the Walking Dead - החל מ-4 באפריל 2016
אדמת הפקר - Into The Badlands
אנושיים - Humans - החל מ-6 באפריל 2016
מנהל לילה - The Night Manager
הפ וליאונרד - Hap and Leonard
ועוד.

הסדרות החדשות של הערוץ ישודרו בהפרש של עד 24 שעות משידורן בחו"ל.

"רשת AMC הציגה לעולם תכנים שהגדירו מחדש את הסיפורים הדרמטיים בטלוויזיה", אומרת לואיז קוטרל, סמנכ"ל תפעול בינלאומית ב-AMC, "עם כמה מסדרות המקור המהוללות ביותר. אנחנו נרגשים להביא את AMC לצופים בישראל בפעם הראשונה ואת התכנים בעלי השם העולמי של המותג. יחד עם השותפים שלנו בישראל, אנחנו מצפים להשקה מרגשת שתאפשר לנו להמשיך באסטרטגיה המוצלחת שלנו ביצירת פלטפורמה גלובלית עם תוכן מקורי ומשכנע"

"רשת AMC הציגה לעולם את 'שובר שורות', 'מד-מן', 'המתים המהלכים' ואינספור תכנים משובחים ואיכותיים נוספים", אומר עמי אלה, מנכ"ל חברת ELLACOMM, שמייצגת את הערוץ בארץ. "הערוץ בישראל ישדר בצמוד ובהתאם ללוח השידורים האמריקאי ויציע את הסדרות הטובות בעולם, לצד סרטים מגוונים בתרגום מלא ובהתאמה לקהל הישראלי".
 
אימת המתים המהלכים - Fear the Walking Dead

אימת המתים המהלכים - Fear the Walking Dead
ימי שני, החל מ-4 באפריל 2016 בשעה 21:00, בערוץ AMC וב-Yes VOD

"אימת המתים המהלכים" ("Fear the Walking Dead") היא סדרה מקורית מבית AMC, המשמשת כפריקוול (סדרה מקדימה) לעלילת סדרת הלהיט זוכת ה"אמי" והמועמדת ל"גלובוס הזהב", "המתים המהלכים".

כיצד נראה העולם תוך כדי התהליך האפוקליפטי שאת תוצאתיו אנו מכירים ב"המתים המהלכים"? סדרת הבת, המנסה לענות על השאלה, מתרחשת בלוס אנג'לס ועוקבת אחר קבוצה של דמויות העומדות בפני תחילתו של סוף העולם, ביניהם: מורה גרוש וארוסתו, אם חד הורית.

הסדרה מציגה את התהליך אותו עוברת החברה מרגע פרוץ המגיפה - ההבנה, ההתמודדות והיכולת האנושית מנקודת מבטם של משפחות ממעמדות ומרקעים שונים וגם מנקודת מבטו של האדם הבודד מול האפוקליפסה. האינטראקציה בין מוסדות השלטון וגורמי הביטחון מול האזרחים מחד ומערכת היחסים בתוך הקהילה והחברה מאידך.

מאחורי הסדרה עומדים יוצר "המתים המהלכים" וסדרת הקומיקס עליו היא מבוססת, רוברט קירקמן, יחד עם המפיק והתסריטאי דייב אריקסון ("שמש שקרנית", "ילדי האנרכיה").

בתפקידים הראשיים מככבים: קים דיקנס ("דדווד", "טרמיי"), קליף קרטיס ("בגוף ההוכחה"), הזמר הלטיני רובן בליידס ("היועץ", "היו זמנים במקסיקו"), מרסדס מייסון ("צ'אק"), פרנק דיליין ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם") ואליסיה דנבאם-קארי.

פרק הבכורה של הסדרה היה לפרק הבכורה הנצפה ביותר בתולדות ערוצי הכבלים בארה"ב, עם מעל 10 מיליון צופים. הסדרה נמצאת בראש רשימת החיפושים של Google בקטגוריית סדרות טלוויזיה לשנת 2015 ואף זכתה בפרס "הדמות הטובה ביותר" בטקס פרסי MTV.

העונה הראשונה של "אימת המתים המהלכים" כוללת 6 פרקים והיא תשודר לראשונה בישראל בערוץ AMC עם עלייתו. העונה השנייה תשודר בסמוך לשידורה בארה"ב.
 
אנושיים - Humans

אנושיים - Humans
ימי רביעי, החל מ-6 באפריל 2016 בשעה 21:00 בערוץ AMC וב-Yes VOD.

סדרת המד"ב המסקרנת של AMC, שלוותה בקמפיין השקה ענק, בוחנת כיצד ייראה עולם בו בני אדם חיים לצד רובוטים בעלי אינטליגנציה מלאכותית

סדרת המדע הבדיוני "אנושיים" היא הפקה משותפת של אולפני AMC ו-Channel 4 הבריטי, המבוססת על הסדרה השבדית זוכת הפרסים "אנשים אמיתיים".

העונה הראשונה תעלה באפריל הקרוב ואילו העונה השנייה, שמצולמת בימים אלו, תגיע אף היא לערוץ AMC ותעלה במקביל לשידורה בארה"ב.

בהווה מקביל, כל משפחה שמכבדת את עצמה מחזיקה בביתה את הפיתוח האחרון בתחום האינטליגנציה המלאכותית: ה-Synth, משרת-רובוט שנראה כמו אדם אמיתי לכל דבר.

הסדרה משלבת מצבים מתוך חיי היום-יום אל תוך עולם בדיוני לכאורה ומעלה שאלות שיקבעו את עתיד האנושות כולה: כיצד ייראה העולם בו חיים בני אדם לצד רובוטים בעלי אינטליגנציה מלאכותית? האם יוכלו לחיות בשלום? כיצד יוגדרו מערכות היחסים ביניהם? האם יופר מאזן הכוחות הקיים בין האדם למכונה?

בסדרה מככבים ג'מה צ'אן ("ג'ק ראיין: גיוס הצללים"), טום גודמן-היל ("משחק החיקוי", "אוורסט"), ג'ימי סימפסון ("וושינגטון על הכוונת") וקת'רין פרקינסון ("אישה מכובדת").
 

is00

New member
מאוד נהניתי מהמקור השוודי. מקווה שגם הגירסא הזאת תהיה מוצלחת

 
אדמת הפקר - Into the Badlands

אדמת הפקר - Into the Badlands
בקרוב בערוץ AMC וב-Yes VOD

סדרה דרמה מקורית מבית AMC, המבוססת על סיפור-עם סיני ומגוללת את סיפורם של לוחם ונער צעיר במסעם להארה ולגדולה.

הסדרה היא דרמת אמנויות לחימה, מבית היוצר של מיילס מילר ואלפרד גוך (יוצרי "סמולוויל"), המתרחשת בעולם של פיאודלים מסוכנים, מלכים ורשת של נאמנויות. היא שואבת השראה מתרבות המזרח הרחוק, ערוכה בקצב מהיר עם שימוש נרחב באפקטים וויזואליות.

במרכז הסדרה עומד הכוכב העולה דניאל וו ("האיש בעל אגרופי הברזל"). לצידו מככבים גם אורלה בריידי ("מאהבות"), המועמדת לפרס ה"סאג" שרה בולג'ר ("באמריקה", "עד עצם היום הזה"), ארמיס נייט ("עלייתו של האביר האפל") ואמילי ביקהאם ("28 שבועות אחרי").

העונה הראשונה של "אדמת הפקר" תשודר לראשונה בערוץ AMC ועונתה השנייה תשודר במקביל לשידור בארה"ב.
 
שומר לילה - The Night Manager

שומר לילה - The Night Manager
במהלך חודש יוני 2016 בערוץ AMC וב-Yes VOD

סדרת דרמה ומתח בת 6 פרקים, המבוססת על רומן מאת סופר רבי המכר ג'ון לה קארה ומגוללת את סיפורם עוצר הנשימה של מנהל מלון בציריך ואיש עסקים
בריטי, החיים חיים כפולים. כמו בכל ספריו האהובים של לה קארה, גם הפעם מדובר בעלילת ריגול סבוכה ומסתורית.

את צוות השחקנים של הסדרה מובילים שחקנים מן השורה הראשונה, ביניהם כוכב "הנוקמים" ו"ת'ור" טום הידלסטון, יו לאורי (בתפקידו הטלוויזיוני הראשון מאז "האוס") ואוליביה קולמן ("אשת הברזל", "ברודצ'רץ'").

הסדרה כבר חודשה לעונה שנייה.
 

LeRanch

New member
זה לא התפקיד הטלוויזיוני הראשון של יו לורי מאז "האוס"


הוא השתתף בעונה הרביעית של Veep.
זה כן תפקידו הטלוויזיוני הקבוע הראשון מאז האוס..
 
למעלה