אפריל 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
אפריל 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם!!!


 

LeRanch

New member
ערוץ משחקי הכס


ערוץ "משחקי הכס" - ערוץ פופ-אפ לסדרה הפופולרית ביותר בעולם.

22 ימים, 50 פרקים, 150 הצצות אל מאחורי הקלעים, ערוץ פופ-אפ אחד.

ערוץ "משחקי הכס" הוא ערוץ פופ-אפ מיוחד שישדר את כל פרקי הסדרה המצליחה של HBO, זוכת פרס האמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר, שהפכה לתופעה עולמית. הערוץ הייעודי יעלה לאוויר ב-3.4 באפיק 16, ויסיים את שידוריו ב-25.4 בשעה 05:00, עם שידור פרק הבכורה של העונה השישית והחדשה של "משחקי הכס", במקביל לשידורה בארה"ב.

הערוץ ישדר מדי ערב ברצף את פרקי חמש העונות הראשונות של הסדרה, החל מ-21:00 ועד 06:00 בבוקר שלמחרת, לצד הקרנת מגוון תכנים מסקרנים נוספים המציגים את יצירת "משחקי הכס", סדרת הטלוויזיה היקרה והמורכבת ביותר להפקה בעולם. החומרים יכללו בין היתר קטעי וידאו שלא שודרו מעולם, המציגים את "מאחורי הקלעים" של הפקת הסדרה, ראיונות עם האמנים העובדים על הסט, פרשנות וביאורים של היוצרים והשחקנים לכל פרק ופרק, ניתוחים והסברים של פרקים מיוחדים וסצינות אייקוניות, פרטי טריוויה מפתיעים, פרומואים וחומרי קידום ממדינות שונות בעולם, ואת TOP5: מצעד של כל מה שלוהט ורלוונטי בממלכת ווסטרוז בקריינות של המגישה והעיתונאית, לירון וייצמן.

לערוץ נבנתה אריזה גרפית ייחודית אנימטיבית המשלבת את מוטיב החרבות והכס עם העורב האייקוני של הסדרה, לצד מעברונים קריאטיביים, "פרסומות" למוצרים שניתן להשיג רק בסדרה, אילן יוחסין שמנסה להסביר את נפתולי העצים המשפחתיים בווסטרוז ושכבת וידאו ייחודית שצולמה בארץ, בהשתתפות הכס.

ערוץ משחקי הכס יהיה זמין באפיק 16 החל מה-3.4 ובמקביל גם ב-yes GO.

כל פרקי הסדרה זמינים גם ב-yes Binge ב-VOD וגם ב-yes GO.

 

LeRanch

New member
משחקי הכס 6


"משחקי הכס", זוכת 12 פרסי האמי לשנת 2015, כולל סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס הכתיבה, פרס הבימוי ושחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה, חוזרת בעונה שישית חדשה ומרגשת, עונה שעוסקת בדו- פרצופיות, הולכת שולל, בגידה, אצילות, כבוד, כיבוש וניצחון.

העונה השישית הינה המסקרנת ביותר מאחר שהיא העונה הראשונה שלא מבוססת על ספר בסדרה שכבר פורסם, ומשאירה את המעריצים לוטים בערפל, בלי היכולת לחזות את עלילות הגיבורים על פי התרחשויות הספר, כבעבר. לאחר ההתפתחויות המפתיעות בסיום העונה הקודמת, שכללו את גורלו המדמם של ג'ון סנואו בידי המורדים בטירת שחור, היחלצותה המפוארת של דיאנריז על גבו של דרוגון מבור הלחימה ופגישתה עם המוני הדות'רקים בערבות אסוס, והשפלתה הפומבית של סרסיי ברחובות מעלה המלך, שהידיעה על מותה של מירסלה עדיין לא הגיעה אליה, שורדים מכל רחבי ווסטרוז ואסוס מתקבצים ומתקדמים בנחרצות דרך גורלם האישי הלא ידוע. פנים מוכרות ייצרו בריתות חדשות כדי לשפר את סיכוייהן לשרוד, בעוד דמויות חדשות יעלו וישנו את מאזן הכוחות במזרח, במערב, בצפון ובדרום.

העונה החדשה צולמה בצפון אירלנד, בספרד, באיסלנד ובקרואטיה, והצטרפו אליה השחקנים מקס פון סידוב בתפקיד העורב בעל שלוש העיניים, פרדי סטרומה (הארי פוטר, UnREAL) בתפקיד דיקון טארלי, אחיו הצעיר של סאם, ג'יימס פולקנר (אחוזת דאונטון) בתפקיד רנדיל טארלי, אביו המנוכר של סאם, פילו אסבק (קספר יול ב"הממשלה") בתפקיד יורון "עין העורב" גרייג'וי, אחיו של באלון ודודו של ת'יאון, וגם ריצ'ארד אי. גראנט (אחוזת דאונטון) ואיאן מקשיין ("דדווד", "ריי דונובן").

מחשש ספויילרים לא שוחרר דבר עדיין מלבד פוסטרים וטריילר לעונה החדשה – והטריילר הפך תוך שעות ספורות לסנסציה – הוא אשר שבר את שיאי הצפייה לסדרה של HBO עם יותר מ-30 מיליון צפיות בפחות מ-24 שעות!

 

LeRanch

New member
מאהבת בתשלום מראש / The Girlfriend Experience


"מאהבת בתשלום מראש" הסדרה החדשה מבית Starz, בהפקתם של סטיבן סודרברג ויוצרי הסרטים לודג' קריגן ואיימי שיימיץ, המבוססת על סרטו המצליח של סודרברג משנת 2009.

השחקנית והדוגמנית ריילי קף ("מג'יק מייק", "מקס הזועם: כביש הזעם", ונכדתו של אלביס פרסלי) מגלמת את כריסטין ריד, סטודנטית למשפטים שנה שניה, ומתמחה חדשה במשרד עורכי הדין היוקרתי "קירקלנד ואלן". כריסטין עובדת קשה כדי לבסס את עצמה במשרד, אך כשחברתה לכיתה מכירה לה את עולם מערכות היחסים בתשלום, הידוע בשם "חווית בת הזוג" (The Girlfriend Experiene או (GFE – נשים המספקות מערכות יחסים אמוציונליות ומיניות במחיר גבוה מאוד, היא מוצאת את עצמה במהרה נגררת אל העולם הזה, בעודה מנסה לאזן בין שתי צורות חיים שונות, ונמשכת אל הריגוש שבשליטה ובאינטימיות. כעת כריסטין צריכה להתעמת עם הזהויות השונות בתוכה, ולומדת לנווט ולעשות שימוש בפוליטיקה של שני העולמות, כדי להשיג את מה שהיא רוצה.

מנכ"ל Starz כריס אלברכט אמר: "אנחנו מאמינים שהעולם הפרובוקטיבי שסטיבן, איימי ולודג' יצרו, יחד עם הופעתה המהפנטת לחלוטין של ריילי קף בתפקיד הראשי, הופכת את "מאהבת תשלום מראש" לכזו שקשה להפנות ממנה מבט"

שחקנים נוספים: פול ספארקס ("אימפריית הפשע", "בית הקלפים"), מרי לין רייסקוב (קלואי מ"24", "קליפורניקיישן"), קייט לין שייל ("בית הקלפים").

 

LeRanch

New member
Veep 5


Veep מבית ,HBO זוכת האמי לקומדיה הטובה ביותר, בכיכובה של זוכת האמי ג'וליה לואי- דרייפוס, שבה בעונה חדשה.

בתחילת העונה החדשה סלינה נמצאת במהלכן של בחירות וירטואליות, כשהספירה מראה שיוויון חסר תקדים, וכעת עתידה כנשיאה מוטל בספק, מאחר שההפרש עומד על כמה מאות בודדות של קולות.

בזמן שאיימי ודן נמצאים בשטח, בנוואדה, עובדים על ספירה חוזרת, סלינה ושאר הצוות שלה נמצאים בוושינגטון ועושים הכל כדי לגרום לה להיראות נשיאותית (למרות העובדה שהיא כבר נשיאה), בעודם הודפים את שאיפותיו של סגן הנשיא הכריזמטי טום ג'יימס (יו לורי "האוס"), שבמחי טוויסט פרוצדורלי חקיקתי קטן, יכול לעקוף אותה ולהפוך לנשיא.

במהלך העונה, כשהסיכונים שסלינה לוקחת גבוהים מאי פעם, Veep ממשיכה להוכיח שבוושינגטון, אפילו להחלטה הבנאלית ביותר יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת, לעיתים בלתי צפויות ומבדחות מאוד.

 
תיקון

הסדרה תשודר החל מ-27 באפריל 2016, בימי רביעי בשעה 23:00.

בימי שלישי בשעה 22:00 תשודר עונת הסיום של "באנשי", החל מ-12 באפריל 2016 ומיד לאחריה, ממשיכה העונה הרביעית של סדרת הדרמה הפוליטית "בית הקלפים".
 

LeRanch

New member
עמק הסיליקון 3


עונה חדשה ל"עמק הסיליקון" הקומדיה של מייק ג'אדג' עבור HBO, שהיתה מועמדת לאמי, על גאוני המחשב והסטארט-אפיסטים בעמק הסיליקון, בו האנשים המוכשרים והמוצלחים ביותר, הם דווקא אלה שלא מצליחים להתמודד עם ההצלחה.

העונה החדשה מתחילה מייד לאחר הסיום הדרמטי של העונה הקודמת, בו ניצחה "פיידפייפר" ניצחון משפטי מרשים, אך ריצ'רד סולק מתפקידו כמנכ"ל. בפתיחת העונה השלישית, ריצ'ארד מקבל הצעה משפילה לכהן כמנהל אגף הטכנולוגיות בחברה, ושאר חברי הצוות שלו – ארליך, ג'ארד, דינש וגילפוי צריכים להחליט עד כמה רחוק ילכו עם הנאמנות שלהם אליו. כשהמנכ"ל החדש והנחרץ של "פיידפייפר" מחליט להעביר את כל החברה לאג'נדה העיסקית שלו, החבורה חייבת למצוא דרך לנצח במאבק בין היצירה שלהם, להתמסחרות, כשהם מתמרנים בין האינטרסים התחרותיים הרבים העומדים בדרכם.

באותו הזמן, גאווין בילסון מנסה לשקם את התדמית של "הולי" לאחר פליטת הפה שלו, "ראש גדול" מוצא את עצמו בשותפות חדשה, ב"רוויגה" לורי מחזיקה את הקלפים קרוב לחזה ומוניקה דואגת לאינטרסים של "פיידפייפר".

"עמק הסיליקון" ממשיכה לחקור את עולם ההייטק במבט סטירי והומוריסטי, בזמן שהגיבורים שלה צומחים, הופכים אמיצים וחזקים יותר, גם אם לא תמיד חכמים יותר.

 
תיקון

הסדרה תשודר החל מ-27 באפריל 2016, בימי רביעי בשעה 22:30.

בימי שלישי בשעה 22:00 תשודר עונת הסיום של "באנשי", החל מ-12 באפריל 2016 (זו כידוע סדרה של כ-55 דקות לפרק) ומיד לאחריה, ממשיכה העונה הרביעית של סדרת הדרמה הפוליטית "בית הקלפים".
 

LeRanch

New member
זרה 2


"זרה" הדרמה האפית- הסטורית המצליחה, המבוססת על סדרת הרומנים בעלי אותו השם, פרי עטה של דיאנה גבלדון, חוזרת בעונה שניה. העיבוד הטלויזיוני נעשה על ידי רונלד די. מור ("מסע בין כוכבים", "בטלסטאר גלקטיקה") עבור רשת STARZ.

העונה החדשה מתחילה כשקלייר וג'יימי מגיעים לצרפת בשנת 1745 אל חצר המלך לואי ה- 15, בתקופה בה נחשבה פריס למרכז העולם. בשונה מהעונה הראשונה בעלת המראה האפלולי, לעונה החדשה יש מראה צבעוני, קליל ובהיר, מפואר ועשיר עד מאוד.

קלייר וג'יימי מנסים לשנות את העתיד הידוע מראש, למנוע את צמיחת התנועה היעקוביטית שמטרתה להעלות לכס המלוכה באנגליה את ג'יימס השני, מלך אנגליה, סקוטלנד ואירלנד שהודח מכסאו במהלך המהפכה המהוללת.
הם מתכננים לעשות זאת על ידי חדירה לשורות הארגון, התקרבות אל שחקני המפתח ופגיעה בתוכניותיהם. שניהם אינם חשים בנוח בתפקיד המרגלים, עם החשדות והשקרים, אך למרות הסיכון העצום שהם לוקחים על עצמם ומערכת היחסים שלהם, שעומדת בפני מבחנים פעם אחר פעם, הם מבינים שהמטרה החשובה של הצלת העתיד של סקוטלנד, התרבות הסקוטית וחייהם של עשרות אלפי חיילים שעתידים למות בקרב קלודן, שווה את הסיכון.

 

LeRanch

New member
הגשר (ברון) 3


כל פרקי סדרה האיכות השוודית/דנית "הגשר" המוערכת מגיעים ל-yesBinge!

העונה החדשה מתחילה 13 חודשים לאחר סיום העונה השניה, כשאזרחית דנית נמצאת לאחר שנרצחה וגופתה הוצבה באתר בניה שוודי בקופנהגן. כשסגה (סופיה האלין) ממונה לחקירה, היא מגלה שהבלשית ממשטרת קופנהגן שהוצמדה אליה, עוינת אליה בגלוי, בשל מעורבותה במאסרו של מרטין רודה. גם מצבה הנפשי של סגה מעורער, לאחר שהסגירה את מרטין, והיא מתמודדת בקושי רב עם פעולותיה.

בהמשך העונה, תחזור לחייה של סגה, אימה המנוכרת שתאיים להפיץ סודות על עברה ותעלה בסגה ספקות חדשים לגבי ילדותה. במקביל סגה תאלץ להתמודד עם מפקדת חדשה שאינה אמפתית ומבינה כמו שהאנס היה, ועם עמיתיה שמטילים ספק ביכולותיה.

 

LeRanch

New member
באנשי 4 - עונת הסיום


העונה האחרונה של "באנשי" מותחן האפל, הסקסי והאינטליגנטי מבית סינמקס ו-HBO.

הסדרה שמשרטטת את הפניות החדות בחייו של לוקאס הוד, האסיר לשעבר שגנב את הזהות של שריף העיירה באנשי, המקום בו חיה תחת זהות בדויה משל עצמה, אהובתו בעבר ושותפתו לפשע, קארי הופוול.

העונה הרביעית מתרחשת שנתיים אחרי מאורעות העונה השלישית, כשלוקאס התפטר מתפקידו ומסר את תג השריף שלו לאחר שוד המיליונים העקוב מדם בבסיס הצי בקמפ ג'נואה. המשימה עלתה ביוקר כשגורדון, בעלה של קארי נהרג, ושותפו הותיק של לוקאס, ג'וב, נחטף על ידי קבוצת פושעים מפוקפקת. לאחר שלוקאס מיישב חשבון עם רוברט דלטון, אדם מעברו שהוא מקווה שיש לו מידע לגבי ג'וב, הוא נתקל ברבקה בוומן, אחייניתו של פרוקטור, ובעקבותיה חוזר לבאנשי מגלות-מרצון שהטיל על עצמו, כדי לגלות שחזר לעיר שונה מאוד: ברוק לוטוס הוא עכשיו השריף, קאי פרוקטור הוא ראש העיר, ותחנת המשטרה הישנה הוחלפה בתחנה חדשה ומשוכללת. אל הצוות של ברוק הצטרפה שוטרת חדשה עם קשרים לפרוקטור, נינה קרוז, יחד עם קורט בנקר, מגולח הראש שהפך לשוטר, שממשיך לנסות לכפר על עברו האפל, בעודו נלחם בפתיחתה של קבוצה גזענית חדשה בראשותו של אחיו הצעיר קלווין.

לאחר שובו עם קארי, ביתם דווה והמתאגרף לשעבר שוגר בייטס, לוקאס שוקע במשבר חדש בעיירה: לכידת רוצח סדרתי אכזרי שאחד מקורבנותיו האחרונים הוא אדם קרוב ויקר לליבו.

 

LeRanch

New member
ללא גבולות / Limitless


"ללא גבולות" דרמת המתח החדשה של CBS המבוססת על הסרט באותו שם משנת 2011 בכיכובו של המועמד לאוסקרבראדלי קופר, המשחק בתפקיד אורח מתמשך גם בסדרה.

בריאן פינץ' (ג'ייק מקדורמן, "גריק", "חסרי בושה") מגלה את כוחותיו ממריצי המוח של הסם המסתורי NZT שפותח את מלוא היכולות של המוח האנושי. במשך 12 שעות מרגע שלקח את הכדור, בריאן הופך לאדם החכם ביותר בעולם שמסוגל לשחזר באופן אבסולוטי כל פרט בחייו, ובעל יכולות הסקת מסקנות ואינטואיציה מדהימות.

כשבריאן מסתבך שלא באשמתו בפרשת רצח, ה-FBI מאלץ אותו להשתמש ביכולות הקוגניטיביות שלו לפתרון תיקים מסובכים עבורם, ובריאן מוצמד לצוות הסוכנים רבקה האריס (ג'ניפר קרפנטר, "דקסטר"), חוקרת מוכשרת ויוצאת דופן בעלת עבר אפל, וספלמן בויל, קצין צבא לשעבר ואיש סודה של האריס.

ללא ידיעת ה-FBI, לבריאן יש מערכת יחסים חשאית עם הסנטור אדוארד מורה (בראדלי קופר) משתמש קבוע ב- NZT המתכנן לרוץ לנשיאות, שיש לו תוכניות אחרות לגמרי עבור בן החסות החדש שלו. בריאן מקבל ממנו מלאי מספיק של סם, ויחד עם זאת, סם נוסף וסודי, הנוגד את תופעות הלוואי הקטלניות של ה- NZT.

כעת, משיש לו מלאי מספיק של סם כדי שיוכל לנצל 100% מיכולותיו השכליות, בראיין יעיל יותר עבור ה-FBI מכל הסוכנים האחרים ביחד, מה שהופך אותו לסיוט הגדול ביותר של הפושעים, ולנכס הכי גדול שהבולשת החזיקה אי פעם.

הסדרה היא אחת הסדרות החדשות המצליחות של רשת CBS ולמרות שהרשת טרם הכריזה רשמית, בשיחה עם כתבים אמר לזלי מונבס שהסדרה בוודאות תחזור לעונה נוספת.

 

LeRanch

New member
בלתי נשכח / Unforgotten


"בלתי נשכח" דרמת מתח חדשה מבית ITV הבריטית, שחודשה כבר לעונה נוספת.

שלד שנמצא במרתף בניין המועמד להריסה, פותח חקירת פשע מן העבר, העומדת לשנות לבלי היכר את חייהם של האנשים המעורבים בה. עם תחילת החקירה בראשותה של החוקרת קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר, "Spooks", "בבילון") ושותפה סאני חאן (סנג'יב בשקר הותיק "הקומארים") אנחנו מגלים שהעצמות שנמצאו שייכות לבחור צעיר שנרצח לפני 39 שנים.

החקירה תחשוף את חייהם של ארבעה אנשים שחיכו במשך קרוב ל-40 שנה לרגע הזה, כשהם מגלים שהעבר לא יכול להישאר קבור לעד. החוקרים חושפים סודות נשכחים הקבורים עמוק, שיש להם השפעה דרמטית על החקירה שלהם ועל חייהם של החשודים: האב רוברט גרייבס (ברנרד היל, "וולף הול", "שר הטבעות"), סר "פרנק" פיליפ קרוס (טרבור איב), ליזי וילטון (רות' שין), ואריק סלייטר (טום קורטני, "ד"ר ז'יוואגו"). גילויים האיטי של הסודות על ידי קאסי וסאני, בעודם רודפים אחרי הרוצח, ישנה את הדינמיקה במשפחות המעורבות, ובין החשודים לאהוביהם, לעד.

כל פרקי הסדרה זמינים ב-yes London ב-VOD.

 

LeRanch

New member
ד"ר ת'ורן / Doctor Thorne


"ד"ר ת'ורן", המיני סדרה החדשה והיוקרתית של רשת ITV הבריטית, היא הפרוייקט הראשון של ג'וליאן פלואוס (יוצר הסדרה) לאחר סיומה של "אחוזת דאונטון" עטורת הפרסים. זהו עיבוד בשלושה חלקים לרומן המפורסם פרי עטו של אנתוני טרולופ, הנושאת את אותו שם ומתרחשת באנגליה של התקופה הויקטוריאנית.

"דוקטור ת'ורן" הוא סיפור על חולשות האדם: קנאה, תאווה, יוהרה ורדיפת בצע, אבל בעיקר על אהבה. הסדרה מתרחשת בתקופה הויקטוריאנית, בה מעמדות וכסף שיחקו תפקיד עיקרי, גם בעניינים הנוגעים ללב. במרכזה דוקטור ת'ורן (בגילומו של טום הולנדר, "שודדי הקריביים", "שומר הלילה"), המגדל את אחייניתו הנאה, ומוצא את עצמו במרכזו של מאמץ להפריד בינה לבין אהובה, צעיר ממעמד גבוה שמערכת היחסים שלו איתה יכולה לרושש את משפחתו.

לצידו של הולנדר יככבו אליסון ברי ("מד-מן", "קומיוניטי") כמרתה דאנסטבל יורשת אמריקאית עשירה, איאן מקשיין("דדווד", "ריי דונובן") כסר סקצ'רד, ורבקה פרונט ("דוקטור הו") כליידי ארבלה. מרי (התגלית החדשה והמרעישה סטפני מרטיני), אחייניתו של דוקטור ת'ורן, היא צעירה שבורכה ביופי, בחוכמה ובטוב לב, אך חסר לה הדבר החשוב מכל – כסף. היא מתגוררת איתו בכפר גרשמסבורי במחוז ברסטשר לצד משפחת גרשהם היורדת מנכסיה והיא מפתחת יחסי ידידות עם האחיות לבית גרשהם- אוגוסטה, ביאטריס ואלכסנדרינה, ואחיהן הנאה פרנק – שמתגוררים באחוזה הגדולה של הכפר.

כשאימם הליידי ארבלה גרשהם האימתנית מגלה שבנה היקר התאהב במרי, היא נחרדת. בעלה בזבז את כל ההון המשפחתי, ועם ההבנה שהדרך היחידה שלהם להינצל היא נישואיו של פרנק ליורשת עשירה, שתשמור על האחוזה ונכסי המשפחה, היא יוצאת למערכה במטרה לחבל ביחסיו עם מרי ולהבטיח שבנה יתחתן עם הכלה ה"נכונה".

 

LeRanch

New member
דוני! / !Donny


קומדיה חדשה מרשת USA בכיכובו של דוני דוייטש, איש הפרסום המצליח ואושיית הטלויזיה , מנחה טוק שואו ב-CNBC לשעבר ומשתתף קבוע ב"טודיי שואו".

הסדרה מביאה מבט סטירי משעשע על עושר, על מדיה, ועל עולם הרומנטיקה המודרני, דרך עיניה של דמותו הבדיונית של דוני, המבוססת על חייו האמיתיים של איש פרסום מפורסם ועשיר, אב חד הורי ואיש טלוויזיה. הסדרה תעסוק בנושאים כמו נשים בנות 50+ במערכות יחסים, סקסטינג, חילופי זוגות, יציאה מהארון, ליגת הילדים ואבות לחוצים, סודות מחדר המיטות, גזענות, ועוד.

 

LeRanch

New member
הסודות של דה וינצ'י 3 - עונת הסיום


עונה חדשה ואחרונה ל"הסודות של דה וינצ'י" סדרה האפית של רשת Starz ("ספרטקוס", "בוס") האמריקאית, המופקת בשיתוף פעולה עם ה-BBC. מאחורי ההפקה השאפתנית עומד דיוויד ס. גוייר, תסריטאי סרטי "האביר האפל" שיצר את הסדרה והמפיקות המיתולוגיות של "דוקטור הו" ג'ולי גארדנר וג'יין טריינר.

גאון, אמן, מורד, גיבור, טראבלמייקר, מאהב וחולם…

זוהי דרמה אפית והיסטורית, רחבת יריעה ועתירת תקציב, העוסקת בחייו המוקדמים של ליאונרדו דה וינצ'י כפי שמעולם לא נראה על מסכינו – ועל האנשים בצללים שניסו לעצור אותו ואת הקדמה.

זו הזדמנות להביט אל העבר כדי לראות את האיש שבגיל 25 כבר ראה את העתיד שלנו…

הסדרה, המוגדרת כ"פנטזיה היסטורית", עוקבת אחר הסיפור שלא סופר על לאונרדו דה וינצ'י (טום ריילי הבריטי, "סיינט טריניאן 2") בפירנצה בתקופת הרנסנס. דה וינצ'י צייר, פסל ואדריכל איטלקי, מוצג כאמן, ממציא, סייף, מאהב, חולם ואידיאליסט בן 25, שנאבק כדי לחיות בגבולות של מציאות וזמן משלו וכמי ש"המציא את העתיד". דה וינצ'י היה "סלב" בתקופתו וזכה להשפעה רבה על הסביבה והכרה בגאוניותו, אך גם היה בן ממזר שמשתוקק ללגיטימציה של אביו המתנכר.

בפתיחת העונה החדשה, עולמו של דה וינצ'י מתמוטט כאשר העיר אוטורנטו נקרעת לגזרים עם פלישתו של הצבא העות'מני. בשדה הקרב, התורכים משתמשים בנשק שיצר לאונרדו, כנגד עמו. התוכניות והשירטוטים של הנשק, נגנבו ממנו על ידי מישהו שסמך עליו, והבגידה הזו רודפת אותו זמן רב לאחר סיום הקרב, יחד עם מותם של אהוביו בלחימה. כאשר רומא מחליטה לשלוח מסע צלב נגד התורכים, לאונרדו מחליט להצטרף אך משימתו מסתבכת בגלל סדרת רציחות מחרידות שמשליטה טרור ופחד כל איטליה כולה ומאיימת על מסע הצלב עצמו.

 

LeRanch

New member
עמק האושר 2


"עמק האושר" מבית ה-BBC , זוכת פרס הבפט"א לסדרה הטובה ביותר, אחת הסדרות המדוברות של השנה שעברה וכוכבת קבועה ברשימות הסדרות הטובות של השנה, חוזרת בעונה חדשה, וכבר חודשה לעונה שלישית.

הסדרה זכתה לביקורות משבחות, במיוחד על הכתיבה והמשחק ואף נחשבת לסדרה החדשה הכי אהובה על ריד הייסטינגס, מנכ"ל נטפליקס שרכשה את הסדרה לשידור בארה"ב.

את הסדרה יצרה סאלי ווינרייט ומככבת בה שרה לנקשייר בתפקיד קת'רין, סמלת משטרה חזקת אופי וסבתא חד הורית, שמתקשה להתגבר על ההתאבדות של בתה. בסיום העונה הראשונה הצליחה קת'רין לעצור את טומי לי רוייס, האיש שאנס את ביתה, אביו של הנכד שלה והחוטף האכזר של אן.

העונה החדשה נפתחת שנה וחצי לאחר הארועים הללו, בעוד קת'רין מנסה לשקם את חייה, ובמהלך חקירה העוסקת בסחר בבני אדם, היא נתקלת במהלך חקירה בגופתה של אימו של רוייס, אותה הזהירה בעבר שלא תתקרב אל משפחתה. קת'רין צריכה כעת להוכיח את חפותה, ומצטרפת אל צוות חקירת הרצח, בראשותה של החוקרת ג'ודי שקלטון. שותפה של שקלטון, ג'ון וודסוורט עסוק יותר בחייו הפרטיים ומוטרד מכך שחברתו תגלה לאשתו על הרומן שלהם. בבית הכלא, טומי לי רוייס, מקבל ביקור מאישה לא מוכרת, שמעלה בפניו את האפשרות שקת'רין הרגה את אימו, ורוייס יעשה הכל כדי לשוב ולחרב את חייה של קת'רין, אפילו מתוך הכלא.

 

LeRanch

New member
כמעט מלכותיים 2


"כמעט מלכותיים" הדרמה המוקומנטרית המושחזת של BBC אמריקה, המוצגת כסדרת ריאלטי מזוייפת העוקבת אחרי חייהם של שני אריסטוקרטים בריטים קלולסים – האחים ג'ורג'י (הסטנדאפיסט אד גמבל) ופופי (איימי הוגארט) קרלטון – במסעם ברחבי ארה"ב, חוזרת בעונה חדשה.

במסגרת "עלילת" הסדרה אביהם של ג'ורג'י ופופי – "מקום חמישים בתור לרשת את המלכה" – נפטר והשאיר להם צוואה רוחנית ופיזית – לטייל באמריקה שכל כך אהב.

בעונה החדשה, השניים ממשיכים לתור את הארץ רחבת הידיים, ויש להם עוד כל כך הרבה מה לראות וללמוד. בדרכם הם יפגשו כמה סלבריטאים: מגיש הטלויזיה מריו לופז, מעצבת האופנה וויטני פורט, אגדת הכדורסל דניס רודמן ועוד רבים. הם ממשיכים לבחון ולחקור את המסורות והמנהגים העתיקים והחדשים של התרבות האמריקאית, ומראים לעולם איך אמריקה נראית מנקודת מבטם של בריטים (כמעט) מלכותיים.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
רק 2.

"חסר גבולות" והעונה השנייה של "עמק האושר".
אולי גם "משחקי הכס".
&nbsp
בהזדמנות זאת גם רציתי להגיד שבשבועות האחרונים החלטתי לנסות את "עמק הסיליקון" ששודרה בשידור יומי כפול ביס ואחרי עונה וחצי הגעתי למסקנה שההחלטה שלי לא לצפות בסדרה, כשהיא שודרה בפעם הראשונה, הייתה מאוד נכונה.
 
למעלה