מרץ 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של YES

מרץ 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של YES


*** מכיוון שאורן מבלה לו השבוע אי שם בפינלנד, אני אחליף אותו חד פעמית בשרשור ההיילייטס החודשי ***

אז מה מצפה לנו בחודש מרץ:

"האחיות המוצלחות שלי" - סדרה קומית מקורית חדשה, צעירה ורעננה על 3 אחיות, נשים צעירות שביחד ובנפרד הן מנסות להסתדר, לתפקד ולהיות כמו כולם, אבל איכשהו, זה פשוט אף פעם לא ממש מצליח להן.

"מיליארדים" - סדרת הדרמה הנועזת והפרובוקטיבית, מבית Showtime, המתרחשת בעולמה מונע האגו של הצמרת הכלכלית של ניו יורק, בכיכובם של דמיאן לואיס ופול ג'יאמטי.

"האמריקנים" - קארי ראסל ומת'יו ריס שבים לעונה רביעית של סדרת דרמת הריגול של רשת FX, שזכתה בפרס המבקרים לסדרה הטובה ביותר.

"בית הקלפים" - סדרת הדרמה הפוליטית המדוברת, בכיכובו של זוכה האוסקר וגלובוס הזהב, קווין ספייסי, שבה בעונה חדשה.

"אחוזת דאונטון" - עונתה השישית של סדרת הדרמה התקופתית המצליחה וזוכת הפרסים, מביאה אותה אל סופה.

"ד"ר ת'ורן" - מיני סדרה חדשה, מהיוצר של "אחוזת דאונטון", עתידה להקל מעט על מכאובי הפרידה מהסדרה האהובה. זהו סיפור המתרחש באנגליה של התקופה הויקטוריאנית ועוסק בחולשות האדם: קנאה, תאווה, יוהרה ורדיפת בצע, אך בעיקר אהבה,

"עלילות דיקנס" - חובבי הדרמות הקלאסיות עם טוויסט, ימצאו את מבוקשם בסדרת דרמה זו , מבית ה-BBC, המתרחשת גם היא באנגליה הויקטוריאנית, בה מגוון הדמויות מספרי צ'ארלס דיקנס, חולקות את אותו היקום.

"פרויקט גרינלייט" - הסדרה הדוקומנטרית מבית HBO, בה בן אפלק ומאט דיימון חוברים במטרה לטפח ולאמן יוצר סרטי קולנוע חדש, על ידי אספקת המשאבים הנחוצים ליצירת סרט ולהפקתו.

"בן לוקח בת" - היא סדרת דרמה קומית חדשה ונוגעת ללב, מבית ה-BBC, המספרת את סיפור מערכת היחסים המתהווה בין ליאו בן ה-26 לבין ג'ודי, טרנסג'נדרית בת 40 ואת תגובות המשפחה והחברים לזיווג הלא שגרתי.

"האיש האחרון בעולם" - הסדרה הקומית הפוסט-אפוקליפטית של וויל פורטה, שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה.

"כתום זה השחור החדש" - כל פרקי העונה השלישית של הסדרה יעלו ל-Yes VOD.

"מד מן" - כל העונות של סדרת המופת של רשת AMC יעלו ל-Yes Binge.

"נאשוויל" - העונה השלישית והחלק הראשון של העונה הרביעית יעלו גם הן ל-Yes Binge.

"מחשבות פליליות" - הסדרה חוזרת מחופשת החורף בפרקים חדשים

"סוכני S.H.I.E.L.D" - גם סדרה זו חוזרת מחופשת החורף בפרקים חדשים.

"קרב הליפסינק" - תוכנית הבידור הקומית המצליחה שב לעונה שנייה עמוסת כוכבים.

"הויקינגים" - סדרת הדרמה האפית-מיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, שבה לעונה רביעית.

 
האחיות המוצלחות שלי

האחיות המוצלחות שלי

החל מ-13 במרץ 2016, ימי ראשון בשעה 22:00 ב-Yes Comedy.
העונה במלואה ב-Yes VOD.


סדרה קומית חדשה מקורית, צעירה ורעננה:

אורית, נטלי ומור קטן הן 3 אחיות שלא מוצלחות בכלום. ההורים שלהן יצאו לפנסיה, מכרו הכל, קנו יאכטה ויצאו לשוט מסביב לעולם ולהנות. הן נשארו כאן, לתפקד כמו משפחה ולסבול.
איך הן יכולות לא לסבול?

אורית (דנה סמו) - היא מורת קבלן בבית הספר הכי בינוני בעולם והיא בדיוק מנסה להבין אם היא לסבית או לא, הכל גדול עליה ולא ככה היא דמיינה את גיל 33.

נטלי (נלי תגר) - בת 27, אבל רק עכשיו היא נאלצת לעזוב לראשונה את בית ההורים ולהסתדר בכוחות עצמה - וזה כולל דברים משעממים כמו למצוא עבודה ולשלם חשבונות, אך אין לה סבלנות להתחיל מהתחלה בשום תחום, היא פשוט טובה מדי בשביל החיים הקטנים האלה.

מור (טס השילוני) - היא חיילת ואם זה לא מספיק, היא גם כלואה בבסיס הכי מפגר בצה"ל, עם מפקד מהגיהינום ובלי אף בנאדם נורמאלי לדבר איתו. חוץ מבן גיגי, איתו היא דווקא הייתה שמחה לדבר יותר, אבל זה לאו דווקא מחובר למציאות.

יחד ובנפרד הן מנסות להסתדר, לתפקד, להיות כמו כולם. איכשהו, זה פשוט אף פעם לא באמת מצליח להן.

מפיקה אחראית: טמירה ירדני
יוצרות ותסריטאיות הסדרה: גלית חוגי, נעה ארנברג
במאי: גורי אלפי אהרון
מפיקה ראשית: לימור אבקסיס- נבו
ליהוק: קאסטינג ביי – לירון זהר ונעמה זלצמן
צלם ראשי: רועי גלוסקא
מוזיקה מקורית: רן שם טוב
שחקנים: דנה סמו, נלי תגר, טס השילוני, גילי סער, גל תורן ותיקי דיין.

 
מיליארדים - Billions

מיליארדים - Billions

החל מ-31 במרץ 2016, ימי חמישי בשעה 22:00 ב-Yes Oh HD וב-Yes VOD

זוכי האמי וגלובוס הזהב, פול ג'יאמטי ("ג'ון אדמס", "12 שנים של עבדות") ודמיאן לואיס ("הומלנד", "וולף הול") מככבים ב"מיליארדים" - סדרת הדרמה החדשה והמדוברת של רשת Showtime, שהצליחה לגרוף רייטינג שיא של 2.99 מיליון צופים כבר עם שידור הפיילוט וחודשה כבר לעונה שניה.

פרק הבכורה היה למשדר הנצפה ביותר ברשת Showtime מאז נוסדה.

"מיליארדים" היא סדרת דרמה מורכבת ופרובוקטיבית העוסקת ביחסי הכוחות הפוליטיים בעולם ההון והפיננסים של ניו-יורק. התובע המחוזי הממולח, צ'אק רודס (ג'יאמטי) ומלך קרנות הגידור המבריק בובי "אקס" אקסלרוד (לואיס), נתונים במסלול התנגשות חזיתית, כשכל אחד מהם משתמש בידע, בחוכמה, בכוח ובהשפעה הרבים העומדים לרשותו, כדי להערים על יריבו. הסיכונים רבים במקרה הזה, מיליארדים של סיכונים.

רודס מוביל מאבק נגד שחיתות פיננסית באמריקה. הוא התובע החזק ביותר במדינה, שזכה כבר ב-81 תיקים של סחר במידע פנים וטרם הפסיד. כשראיות פליליות נגד ילד הפלא, המיליארדר בובי אקסלרוד מגיעות לידיו, הוא מבין שעליו להמשיך בדרכים משפטיות.

בין שני הצצדים במשחק החתול והעכבר של רודס ואקסלרוד, נמצאת אשתו של רודס, וונדי (מגי סיף, "מד מן", "ילדי האנרכיה"), שעובדת כבר שנים רבות אצל אקסלרוד כיועצת ארגונית ומציינת בצדק שהיא לא תיפרד ממשרתה רק כי היא "האישה".

לצידו של אקסלרוד, המיליארדר מוול סטריט, שבנה את ממלכתו במו ידיו, ניצבת אישתו לארה (מאלין אקרמן), חתולת רחוב שלא מפחדת לשלוף ציפורניים. יחד הם חיים אורח חיים ראוותני: אחוזות ענק, מטוס פרטי, מסוק וגם שף פרטי, אך אינם שוכחים את שורשיהם - היא גדלה בעוני והוא קיבל "קריאת כיוון" חדשה לחיים, לאחר שהיה הניצול היחיד בחברה שלו באסון 9/11.

אקסלרוד הוא אשף פיננסי ולמרות שכוונותיו טובות, פיתויי החמדנות והכוח הם עצומים והקווים בין טוב לרע בעולם ההשקעות, מטושטשים למדי. אבל הוא שחקן ממולח מספיק בשביל לא לחשוף לעולם את כל הקלפים שלו, בפני אף אחד.

העונה הראשונה של הסדרה כוללת 12 פרקים.

 
האמריקאים 4 The Americans

האמריקאים 4 The Americans

החל מ-31 במרץ 2016, ימי חמישי בשעה 22:50 ב-Yes Oh HD וב-Yes VOD.

קארי ראסל ומת'יו ריס שבים לעונה רביעית של "האמריקאים", סדרת דרמת הריגול של רשת FX, שזכתה בפרס המבקרים לסדרה הטובה ביותר.

הזוג מגלם מרגלים סובייטים שנשתלו בליבה של אמריקה בשנות ה-80, בתקופת הנשיא רייגן, בשיאה של המלחמה הקרה. כלפי חוץ הם נראים הזוג המושלם, עם הילדים המושלמים, אבל הם חייבים לשרת את אמא רוסיה, גם במחיר של ניפוץ החלום האמריקאי אליו התרגלו.

העונה החדשה מתחילה מהמקום בו הסתיימה העונה הקודמת, בשנת 1983, מיד לאחר הכרזתו של רונלד רייגן כי ברית המועצות הינה "אימפריית רשע", שיש להביא לקיצה. בפתיחת העונה, אליזבת' ופיליפ נאלצים להתמודד עם מה שצפוי לקרות כשה-FBI יגלו שגלן, טכנאי המחשבים שחשוד בהעברת מידע לסובייטים "התאבד". הם צריכים לפתור את הבעיה שנוצרה כשפייג' גילתה לכומר טים, שהוריה הם מרגלים רוסיים ועם משימה גדולה שקיבלו מהמפעיל שלהם, הקשורה בנשק ביולוגי מסוכן.

בעונה הזו, הסכנה לחייהם גוברת, כעת כשפייג' מודעת לזהותם האמיתית, הדבר מסבך את מערכות היחסים ומגביר את הרגישויות אצל כולם. כעת, המשפחה עוסקת בעיקר בהישרדות: פיליפ זונח את כמיהתו לאימוץ התרבות האמריקאית ולהפסקת הריגול ועסוק בעיקר בלדאוג לבצע את משימותיו על הצד הטוב ביותר, כדי שכולם ישרדו. גם אליזבת' עסוקה בשמירה על שלמות משפחתה ביחד ובחיים.

 
ד"ר ת'ורן Doctor Thorne

ד"ר ת'ורן Doctor Thorne

החל מ-13 במרץ 2016 בבכורה בקטגוריית Yes London ב-Yes VOD (פרק חדש מידי שבוע) והחל מ-3 באפריל 2016 בימי ראשון בשעה 22:50 ב-Yes Oh HD.

הסדרה החדשה והיוקרתית של רשת ITV הבריטית, היא הפרוייקט הראשון של ג'וליאן פלואוס, יוצר הסדרה עטורת הפרסים "אחוזת דאונטון", לאחר סיום הסדרה האהובה.

זהו עיבוד ב-3 חלקים לרומן המפורסם, פרי עטו של אנתוני טרולופ, הנושאת את אותו השם ומתרחשת באנגליה של התקופה הויקטוריאנית.

"דוקטור ת'ורן" הוא סיפור על חולשות האדם: קנאה, תאווה, יוהרה ורדיפת בצע, אבל בעיקר על אהבה. הסדרה מתרחשת בתקופה הויקטוריאנית, בה מעמדות וכסף שיחקו תפקיד עיקרי, גם בעניינים הנוגעים ללב.

במרכז הסדרה, דוקטור ת'ורן (בגילומו של טום הולנדר, "שודדי הקריביים", "שומר הלילה"), המגדל את אחייניתו הנאה ומוצא את עצמו במרכזו של מאמץ להפריד בינה לבין אהובה, צעיר ממעמד גבוה שמערכת היחסים שלו איתה יכולה לרושש את משפחתו.

לצידו של הולנדר יככבו אליסון ברי ("מד מן", "קומיוניטי"), כמרתה דאנסטבל, יורשת אמריקאית עשירה, איאן מקשיין ("דדווד", "ריי דונובן") כסר סקצ'ראד ורבקה פרונט ("דוקטור הו"), כליידי ארבלה.

מרי (התגלית החדשה והמרעישה סטפני מרטיני), אחייניתו של דוקטור ת'ורן, היא צעירה שבורכה ביופי, בחוכמה ובטוב לב, אך חסר לה הדבר החשוב מכל - כסף. היא מתגוררת איתו בכפר גרשמסבורי, שבמחוז ברסטשר, לצד משפחת גרשהם היורדת מנכסיה. היא מפתחת יחסי ידידות עם האחיות לבית גרשהם: אוגוסטה, ביאטריס ואלכסנדרינה, ואחיהן הנאה פרנק, שמתגוררים באחוזה הגדולה של הכפר.

כשאימם, הליידי ארבלה גרשהם האימתנית, מגלה שבנה היקר התאהב במרי, היא נחרדת. בעלה בזבז את כל ההון המשפחתי ועם ההבנה שהדרך היחידה שלהם להינצל היא נישואיו של פרנק ליורשת עשירה, שתשמור על האחוזה ועל נכסי המשפחה, היא יוצאת למערכה במטרה לחבל ביחסיו עם מרי ולהבטיח שבנה יתחתן עם הכלה ה"נכונה".

הסדרה כוללת 3 פרקים.

 
בית הקלפים 4 House of Cards

בית הקלפים 4 House of Cards

החל מ-5 במרץ 2016 העונה במלואה ב-Yes VOD ובשידור שבועי החל מ-8 במרץ, ימי שלישי בשעה 22:45 ב-Yes Oh HD.

סדרת הדרמה הפוליטית המדוברת, בכיכובו של זוכה האוסקר וגלובוס הזהב, קווין ספייסי, שבה בעונה חדשה.

ספייסי מגלם את פרנק אנדרווד, פוליטיקאי שאפתן וחסר מעצורים בוושינגטון, שלא יעצור ולא יבחל בכלום, על מנת לכבוש את הפסגה. העונה החדשה עוסקת במירוץ של פרנק אנדרווד לנשיאות.

בסיום העונה השלישית, העימות בין פרנסיס לקלייר (זוכת גלובוס הזהב, רובין רייט) הגיע לשיאו, כשקלייר הודיעה שהיא עוזבת ועזיבתה תהדהד במהלך העונה החדשה.

יוצר הסדרה בו ווילמון אמר בראיון: "חלק גדול מכוחה של הסדרה טמון בנישואין שלהם, אך ברגע שהתחלנו לבדוק את האפשרות שמערכת היחסים תתפרק, הבנו שאין דרך חזרה והבנו גם שאת הרקע לעזיבתה של קלייר הכנו כבר בעונות הקודמות, בעצם הקונפליקט בין פרנסיס וקלייר וככל שאנו מעמיקים ונכנסים לעניין עצמו, אנחנו מבינים שזה בלתי נמנע ועבורנו הכותבים, זה היה מסע אמוציונלי מלהיב".

השמועות אומרות שבעונה החדשה יוצג זוג חדש של יריבים פוליטיים לפרנק וקלייר, גרסה צעירה וייתכן בריטית שלהם, דבר שעתיד לקרב בין בני הזוג בחזרה.

אל העונה החדשה צפויים להצטרף נב קמפבל ("שולחן לחמישה") וג'ואל קינמן ("The Killing", "רובוקופ"), בתפקידים שתיאורם עדייו לא נחשף.

הסדרה חודשה לעונה חמישית.
העונה הרביעית כוללת 13 פרקים.

 
אחוזת דאונטון 6 Downton Abbey

אחוזת דאונטון 6 Downton Abbey

החל מ-6 במרץ 2016, ימי ראשון בשעה 22:00 ב-Yes Oh HD וב-Yes VOD.

עונתה השישית של "אחוזת דאונטון", סדרת הדרמה התקופתית המצליחה וזוכת הפרסים, מביאה אותה אל סופה.

השנה היא 1925, מספר חודשים עברו מסיום העונה החמישית ופעם נוספת, שינויים רבים מאיימים על הבית הגדול שבאחוזת דאונטון, על בעליו ועל משרתיו.
שערוריות מן העבר צצות גם הן.

האנסמבל האהוב חוזר לעונת הסיום של האגדה הטלויזיונית, כאשר מעמד הביניים הולך ומתעצם, אריסטוקרטים רבים שפשטו את הרגל, נאלצים למכור את נכסיהם. באחוזת דאונטון צריכים לעשות יותר כדי להבטיח את הישרדותה ועתידה של האחוזה ולהסתגל לסדר החברתי החדש. הצורך בהקטנת צוות העובדים מוביל את ברו לחפש תפקיד חדש.

ליידי מרי מקבלת תפקיד רשמי בתור סוכנת האחוזה ואדית לוקחת תפקיד ניהולי במגזין שלה. כשנראה שהמדינה עומדת להשתלט בית החולים המקומי, ליידי ויולט ואיזובל מנהלות מאבק באשר לאופי הטיפול בחולים.

 
עלילות דיקנס - Dickensian

עלילות דיקנס - Dickensian

החל מ-13 במרץ 2016, ימי ראשון בשעה 21:15 ב-Yes Drama HD וכבר עכשיו בקטגוריות Yes London ו-Yes Binge ב-Yes VOD.

חובבי הדרמות הקלאסיות עם טוויסט, ימצאו את מבוקשם בסדרה "עלילות דיקנס", סדרת דרמה מבית ה-BBC\ המתרחשת באנגליה הויקטוריאנית בה מגוון הדמויות מספרי צ'ארלס דיקנס, חולקות את אותו היקום.

בעולמה של הסדרה סיפוריהם של "אוליבר טוויסט", "בית קדרות" או "תקוות גדולות" מתקיימות באותו מרחב, דמויות כמו דיוויד קופרפילד, פייגין, נל הקטנה ואבנעזר סקרוג', נפגשות ומתקשרות אחת עם השניה, באנגליה של המאה ה-19.

זהו יקום בו דמויות מ"ציפיות גדולות" יכולות למצוא את עצמן בבית המרזח "שלושת הנכים" (מ"אוליבר טוויסט") וג'ייקוב מורלי מ"מזמור חג המולד" ישכור את שירותיו של פייגין.

את הסדרה כתב טוני ג'ורדן ("איסטאנדרס") ומשחק בה צוות שחקנים ענק הכולל את פולין קולינס, קרוליין קוונטין, אומיד ג'אלילי ואדריאן רולינס.

הסדרה נהנית להפגיש דמויות מספרים שונים, לזרוק אזכורים שישמחו את מעריציו של דיקנס וכמובן להציב תעלומה ששובה את דמיונו של הקהל.

סטיבן מוס מהעיתון "The Guardian" אמר על הסדרה שהיא "חדה וחכמה, מאש-אפ של ה-BBC לספרים הקלאסיים, המותירה אותנו עם דמויות נוגעות ללב".

 
בן לוקח בת - Boy Meets Girl

בן לוקח בת - Boy Meets Girl

החל מ-27 במרץ 2016, ימי ראשון בשעה 22:00 ב-Yes Drama HD וכבר כעת בקטגוריות Yes London ו-Yes Binge ב-Yes VOD.

"בן לוקח בת" היא סדרת דרמה קומית חדשה ונוגעת ללב מבית ה-BBC, המספרת את סיפור מערכת היחסים המתהווה בין ליאו (הארי האפל, "הולבי סיטי", "עברייני על") בן ה-26 וג'ודי (רבקה רות'), טרנסג'נדרית בת 40 ואת תגובות המשפחה והחברים לזיווג הלא שגרתי.

לאחר יום מדכדך שבו שוב פוטר מעבודתו, ליאו יוצא לפאב עם אחיו ובעודו יושב על הבר, הוא מכיר את ג'ודי, המבוגרת ממנו בכמה שנים טובות. הוא מוקסם ממנה והקליק ביניהם מידי, אך כבר בדייט הראשון היא חושפת בפניו פרט קטן שחמק ממנו: ג'ודי היא טרנסג'נדרית…

השחקנית רבקה רות', כמו ג'ודי בת דמותה בסדרה, היא טרנסג'נדרית וזוהי הסדרה הקומית הראשונה של ה-BBC שעוסקת בנושא הטרנסג'נדרים באופן מובהק ושבה אף מככבת שחקנית טרנסג'נדרית בתפקיד ראשי.

הסדרה זכתה להצלחה רבה והשוואות מחמיאות לסדרה המיתולוגית "גווין וסטייסי" ולאור נתוני הצפיה והביקורות המהללות, חודשה לעונה שניה.

 
פרוייקט גרינלייט - Project Greenlight

פרוייקט גרינלייט - Project Greenlight

החל מיום חמישי, 17 במרץ 2016 העונה במלואה בבכורה בקטגוריית Yes Binge ב-Yes VOD ובשידור שבועי החל מ-9 באפריל 2016, ימי שבת בשעה 22:00 ב-Yes Oh HD.

הסדרה הדוקומנטרית "פרויקט גרינלייט" מבית HBO, עוסקת ביצירת סרטים.

בן אפלק ומאט דיימון חוברים פעם נוספת במטרה לטפח ולאמן יוצר סרטי קולנוע חדש, על ידי אספקת המשאבים הנחוצים ליצירת סרט ולהפקתו.

הסדרה נותנת מבט חושפני ולא מצונזר על האתגרים העומדים בפני במאי, בפעם הראשונה שלו מאחורי המצלמה, משלב טרום ההפקה והליהוק, דרך הצילומים ועד לאחר ההפקה.

העונה מתחילה בתחרות דיגיטלית בפייסבוק. מתוך אלפי פונים נבחרו 200 יוצרים, ששלחו סרטוני וידאו באורך 2 דקות, מתוכם נבחרו 20 ומאט ובן, יחד עם קבוצת מפיקים בכירים, צימצמו את הרשימה ל-13, שקיבלו תסריט לקומדיה שכתבו האחים בובי ופיטר פראלי וחודש לצלם וידאו קצר, בתקציב של 1,000 דולר.

בסוף תהליך הבחירה, נבחר במאי אחד, ג'ייסון מאן, שיוצא לדרך ארוכה, שבסופה הוא צריך לספק סרט עבור HBO, משימה לא פשוטה בכלל.

 
כתום זה השחור החדש 3 Orange is the New Black

כתום זה השחור החדש 3 Orange is the New Black

כל 3 עונות הסדרה זמינות בקטגוריית Yes Binge ב-Yes VOD.

"כתום זה השחור החדש", סדרת הדרמה הקומית הנועזת מבית Netflix, המבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של פייפר קרמן "כתום זה השחור החדש: השנה שלי בכלא לנשים", חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחרי פייפר צ'פמן (טיילור שילינג, "ארגו"), אשת יחסי ציבור המתגוררת בניו יורק, אשר נשלחת לבית הסוהר הפדראלי לנשים, למשך 15 חודשים, בגלל פשע שביצעה לפני עשר שנים - הברחת מזוודה מלאה בכסף מעסקאות סמים. המזוודה שייכת לאלכס (לורה פריפון, "מופע שנות ה-70"), מבריחת סמים בינלאומית ובנוסף בת זוגה לשעבר של פייפר.

במהלך תקופת המאסר, נאלצת פייפר לשרוד את מצוקות חיי הכלא ולמצוא את מקומה בהיררכיה הפנימית בבית הסוהר, תרבות מרתקת, שהיא לחלוטין לא בנויה אליה.

בעונה החדשה, אלכס חוזרת לכלא ומגלה שפייפר הלשינה עליה בוועדת השחרור על תנאי. כשהמדינה מחליטה לסגור את הכלא משיקולי תקציב, חברת ניהול חדשה נכנסת ומשנה סדרים ותקנות ופייפר מתחילה לעבוד בייצור הלבשה תחתונה.

סוזן מתקשה להתמודד עם חסרונה של וי והאסירות חשות בחסרונן של חברות נוספות שעזבו.

בין היילי ורד מתפתחת מערכת יחסים מסקרנת, בנט ודיה מסתירים ממשפחתה שבנט הוא אבי התינוק, ניקי מתמכרת שוב להרואין ובהתייחסות למרת'ה סטיוארט, סלבריטי שף נאסרת על עבירות מס ומוצאת דרכה לכלא.

 
מד מן - Mad Men: כל העונות

מד מן - Mad Men

החל מיום חמישי, 3 במרץ 2016, כל פרקי הסדרה יעלו לקטגוריית Yes Binge ב-Yes VOD

"מד מן" סדרת הדרמה הסקסית, המסוגננת והפרובוקטיבית מבית AMC ("שובר שורות", "המתים המהלכים"), שעוקבת אחר חייהם של הגברים והנשים התחרותיים וחסרי הרחמים של עולם הפרסום המונע מאגו, בו שחקני המפתח מייצרים אומנות למכירה.

הסדרה זכתה בפרסים רבים, ביניהם ארבעה פרסי אמי לסדרת הדרמה הטובה ביותר ושלושה פרסי גלובוס הזהב.

עלילת הסדרה מתרחשת בשנות ה-60 של המאה ה-20 ועוסקת בחברת הפרסום "סטרלינג, קופר, דרייפר ופרייס", הממוקמת בשדרת מדיסון בניו יורק.

הסדרה מתרכזת בעולמו מלא הניגודים של דון דרייפר (זוכה האמי וגלובוס הזהב ג'ון האם), חובב השמלות, מנהל קריאייטיב ואיש הפרסום המצליח ביותר בתחומו ועמיתיו לסוכנות הפרסום.

בזמן שדון מנהל מהלכים בחדרי הישיבות ובחדרי המיטות, הוא מתאמץ ונאבק להישאר תמיד צעד אחד לפני הזמנים המשתנים תדיר ולפני המנהלים הצעירים הנוגסים בעקביו.

הסדרה נותנת מבט כן גם על תפקידי הגברים והנשים בתקופה זו, בעודה בוחנת את טבעו האמיתי של האדם מאחורי מסווה ערכי המשפחה המסורתיים של שנות ה-60.

 
נאשוויל 3+4 Nashville

נאשוויל 3+4 Nashville

החל מיום שלישי, 1 במרץ 2016, שלוש העונות הראשונות והחלק הראשון של העונה הרביעית יעלו לקטגוריית Yes Binge ב-Yes VOD.

למושג "עיר המוזיקה" יש משמעות שונה עבור כל אדם שחי בה. בנאשוויל, מוזיקאים, זמרים וכותבי שירים נמצאים בלב הסערה ומונעים על ידי שאיפותיהם. חלקם מלאים יצירתיות ותשוקה לתהילה בעוד אחרים נאבקים להתמודד עם הלחצים שמביאה איתה ההצלחה ועושים הכל כדי להישאר בפסגה.

אגדת המוזיקה והבידור ריינה ג'יימס (קוני בריטון, "אורות ליל שישי", "אימה אמריקאית") היתה אחת מזמרות הקאנטרי המובילות בתעשייה במשך שני עשורים. לאחר שעבדה ללא לאות כדי לקדם את הקריירה שלה, היא מבינה שהתשוקה שלה למוזיקה אינה מספיקה בכדי להתחרות עם זמרי הדור הצעיר, שמתחילים להוביל ברשימות הזמרים המושמעים ביותר. היא נאלצת לקבל את המציאות הקשה, שתצטרך להתחיל מחדש ולהמציא את עצמה מחדש, אם היא רוצה להישאר רלוונטית.

ג'ולייט ברנס (היידן פנטייר, "גיבורים") היא צעירה סקסית, חצופה ומתוסבכת. רק 3 שנים לאחר שעזבה את אלבמה והגיעה לנאשוויל היא הפכה לזמרת הקאנטרי והפופ המובילה במדינה, מכרה מאות אלפי כרטיסים להופעות וסופרת כ-20 מיליון הורדות לשיריה. אך ג'ולייט רוצה עוד: היא מעוניינת לקבל כבוד, להרחיב את הצלחתה ולמצוא מישהו שימלא את החלל בליבה. ואם הצלחותיה מן העבר מעידות על עתידה, היא תשיג את כל מה שהיא רוצה. במהלך הטיפוס שלה לפסגה, תדמיתה הציבורית מאויימת על ידי נסיבות, שהיא נאבקת לשלוט בהן. ובעוד היא נחושה לתפוס את מקומה של ריינה, ג'ולייט מסרבת להתמודד עם עברה המסובך.

 
האיש האחרון בעולם 2 The Last Man on Earth

האיש האחרון בעולם 2 The Last Man on Earth

החל מ-24 במרץ 2016, ימי חמישי בשעה 22:00 ב-Yes Drama HD וב-Yes VOD.

הסדרה הקומית הפוסט-אפוקליפטית של וויל פורטה ("SNL"), שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה.

לאחר מאורעות העונה הקודמת, פיל וקרול עוזבים את טוסון, במטרה להתחיל חיים חדשים במקום אחר. קרול רוצה לחזור, אבל פיל מתעקש שימשיכו.

כאשר השניים נפרדים בטעות ופיל לא מצליח לאתר את קרול, הוא חוזר בלית ברירה לטוסון ומגלה שהחבורה עזבה למאליבו וביתו נהרס.

בתחנת החלל, מייק מנסה ליצור קשר עם כדור הארץ ומבקש עזרה אך לצערו מאבד את אחד ממלוויו.

שחקנים נוספים: ג'נוארי ג'ונס, ג'ייסון סודקיס ("SNL"), בוריס קודג'ה, קליאופטרה קולמן ו-וויל פארל בתפקיד אורח קטן.

העונה השנייה של הסדרה כוללת 18 פרקים.

 
נשואים 2 Married

נשואים 2 Married

החל מ-24 במרץ 2016, ימי חמישי בשעה 22:30 ב-Yes Drama HD וב-Yes VOD.

"נשואים", הסדרה הקומית מבית FX חוזרת לעונה שנייה ואחרונה.

הסדרה עוקבת אחר חייהם ומערכת היחסים של הזוג הנשוי כבר מספר שנים, ראס (נאט פקסון, "בן וקייט") ולינה (ג'ודי גריר, "משפחה בהפרעה"), כשבין המריבות על החובות, גידול הילדים וחיי המין המצומצמים שלהם, הם מנסים להיזכר בחברות הקרובה שחיברה ביניהם מלכתחילה.

חבריהם הקרובים והמנוגדים לסגנון חייהם, הם איי.ג'יי, הגרוש, האמיד והבלתי יציב, וג'ס, בעלת הנפש החופשייה, שמתקשה להסתגל לחייה החדשים, לאחר שנישאה לגבר מבוגר.

העונה השנייה של הסדרה כוללת 13 פרקים.

 
סוכני שילד 3 חלק ב' - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D 3B

סוכני שילד 3 חלק ב' - Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. 3B

החל מ-30 במרץ 2016, ימי רביעי בשעה 22:00 ב-Yes Action HD וב-Yes VOD.

פרקים חדשים לסדרת המדע הבדיוני רווית האקשן "סוכני שילד", פרי עטו של ג'וש וידון, החוזרת מחופשה.

לאחר המפגש של קולסון עם וורד על הכוכב המסתורי, בפרק סיום החלק הראשון של העונה, שבו קולסון הרג בברוטאליות את וורד, נראה שקולסון חוזר לכדור הארץ כאדם שונה - ולא כל השינויים הם לטובה.

קולסון אינו זה שהכרנו קודם, הוא במקום אפל יותר, עקב הטראומה שעבר לאחר שלא הצליח להציל את רוזילנד ונאלץ להרוג את וורד בניגוד לעקרונותיו. למרות שאין עליו סימנים חיצוניים למאבק, נראה שמבחינה פסיכולוגית הוא סובל מאוד, לאחר שאיבד אדם שיש לו רגשות רבים כלפיו, בדרך שלא ידע שהוא מסוגל להרגיש שוב.

למרות שבפרק, הנקרא "Maveth" (מוות) נראה שוורד מת, הצופים יכולים לצפות שיחזור בדרך לחלוטין לא צפויה.

העונה השלישית של הסדרה כוללת 22 פרקים, החלק השני של העונה יכלול 12 פרקים.

 
מחשבות פליליות 11 חלק ב' - Criminal Minds 11B

מחשבות פליליות 11 חלק ב' - Criminal Minds 11B

החל מ-8 במרץ 2016, ימי שלישי, בשעה 22:00 ב-Yes Action HD וב-Yes VOD.

לאחר הפסקה ארוכה חוזרת "מחשבות פליליות", סדרת הלהיט של רשת CBS ו-ABC Televison Studios בפרקים חדשים.

הסדרה המצליחה, שהמוטו שלה הוא "כדי לתפוס רוצח צריך לחשוב כמו רוצח", חושפת את הצופים לפושעים המסוכנים והמתועבים ביותר באמריקה, דרך עיניהם של צוות סוכני FBI - פרופיילרים, המתמחים בשרטוט פרופילים של פושעים.

הצוות "מוצנח" למקרים חשובים ברחבי המדינה, בדרך כלל במירוץ נגד השעון, כדי לנסות ולפתור פשעים שטרם פוענחו.

כל חבר ביחידה מתמחה באספקט אחר של פשע ויחד הם מנסים להיכנס למוחם של הפושעים הכי מטרידים בארה"ב: חוטפים, רוצחים סדרתיים, אנסים, מתעללים בילדים וכו'.

העונה ה-11 של הסדרה כוללת 22 פרקים, החלק השני של העונה תכלול 12 פרקים.

 
קרב הליפסניק 2 Lip Sync Battle

קרב הליפסניק 2 Lip Sync Battle

החל מ-27 בפברואר 2016, ימי שבת בשעה 20:20 ב-Yes Comedy HD וב-Yes VOD.

תוכנית הבידור הקומית המצליחה, שהתחילה את דרכה כפינה אהובה בתוכנית הלייט נייט של ג'ימי פאלון, שבה לעונה שנייה.

את התוכנית יצרו ג'ון קרסינסקי ("המשרד" האמריקאית) וסטיבן מרצ'נט ("ניצבים", "הלו ליידיז" ומיוצרי "המשרד") ומנחה אותה הראפר אל.אל. קול ג'יי, יחד עם הדוגמנית צ'ריסי טיגן, בתפקיד כתבת מאחורי הקלעים.

בפרק פתיחת העונה הצפייה צפו מעל ל-2.5 מיליון צופים והיא נחשבת ללהיט ענק ולתוכנית הנצפית ביותר של רשת הכבלים "Spike", בה היא משודרת.
.
בכל פרק של השעשועון, עומדים שני סלבריטאים מן השורה הראשונה, אחד מול השני, כשכל אחד מהם מבצע שני סבבי שירים מוכרים ואהובים בליפסינק, (תוך שהם מנסים לחקות את המבצעים המקוריים של השירים ככל יכולתם) והקהל הנלהב הוא שיקבע מי מהם מנצח.

בין האורחים בעונה השנייה של הסדרה: הזוג צ'אנינג וג'נה דאוון טאטום, אוליביה מאן, קווין הארט, אנת'וני אנדרסון, ג'וש גאד, קלי קוויקו ("המפץ הגדול"), אווה לונגוריה ורבים אחרים

 
הויקינגים 4 Vikings

הויקינגים 4 Vikings

החל מ-29 בפברואר 2016, ימי שני בשעה 23:00 ב-Yes Oh HD ובבכורה ב-Yes VOD.

סדרת הדרמה האפית-מיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, בכיכובו של טראוויס פימל, חוזרת בעונתה הרביעית שתכלול 20 פרקים, בשני חלקים.

הסדרה מבית היוצר של מייקל הירסט (תסריטאי "אליזבת'" ויוצר "שושלת טיודור"), היא דרמה היסטורית העוסקת במסעם של הלוחמים הנורדים לכבוש את האדמות הצפוניות של אנגליה ומככב בה טרוויס פימל.

הסדרה מבוססת על המעשיות העתיקות על הפשיטות ומסעות המסחר והמחקר של הויקינגים בימי הביניים המוקדמים בסקנדינביה ועוקבת אחר המנהיג הוויקינגי האגדי ראגנר לודברוק (פימל), צוותו ומשפחתו.

ראגנר, הוא לוחם ויקינגי צעיר המשתוקק לגלות תרבויות חדשות מעבר לים. יחד עם חברו, האמן המוכשר פלוקי (גוסטאב סקראסגארד, אחיו של אלכסנדר סקראסגארד מ"דם אמיתי"), הוא בונה סוג חדש ומהיר במיוחד של ספינת משוטים, המאפשרת לו לפשוט על האזורים הלא מוכרים ולכבוש אותם.

העונה השלישית הסתיימה בקרב האדיר בפרנקיה (צרפת של ימינו) על העיר פריס, אותו ניצח ראגנר בעור שיניו, לאחר שנפצע אנושות. הוא חוזר לטקגט כשהוא על סף מוות ומחשבות על מותו מציתות את דמיונם של הכוחות השונים הרואים עצמם כיורשיו, ביניהם אישתו של ראגנר, המלכה אסלוג ובנו הבכור ביורן.

בינתיים גרושתו ואם בנו, לגארטה וסגנה לשעבר קלאף ממשיכים במאבקי כוחות, רולו בוגד במורשתו הוויקינגית ובוחר להישאר בפרנקיה ופלוקי נאסר ונכלא על מעשיו הברוטאליים כלפי הכומר הנוצרי את'לסטאן.

העונה הרביעית של הסדרה תכלול 20 פרקים, החלק הראשון יכלול 10 פרקים.

 
סדרות ועונות שמסתיימות בחודש מרץ

יום שלישי, 1 במרץ 2016 בשעה 23:15 ב-Yes Oh HD - קבלו אותי 3

יום ראשון, 6 במרץ 2016 בשעה 21:15 ב-Yes Drama HD -
משפחה וצרות אחרות 5

יום רביעי, 16 במרץ 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Action HD -
המפענחת: פשעים חמורים 4

יום רביעי, 16 במרץ 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Drama HD -
העונה החמישית של Suits

יום חמישי, 17 במרץ 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Drama HD - הוחלפו בלידתן 5


יום ראשון, 20 במרץ 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Drama HD -
להרוג את הסבתא

יום חמישי, 24 במרץ 2016 בשעה 22:00 ב-Yes Oh HD - בעקבות הכסף

יום ראשון, 27 במרץ 2016 בשעה 22:50 ב-Yes Oh HD - מלחמה ושלום


יום ראשון, 27 במרץ 2016 בשעה 22:50 ב-Yes Drama HD - הסוכנת קרטר 2
 
למעלה