חדשות ועדכונים

קדימון חדש לעונה השנייה של "זרה"

רשת Starz שחררה קדימון חדש לקראת עליית העונה השנייה של סדרת הדרמה התקופתית "זרה". העונה השנייה של הסדרת תעלה בארה"ב, בשבת, 9 באפריל 2016 בשעה 21:00 ותכלול 13 פרקים.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Drama.
טרם נמסר מועד לעליית העונה השנייה.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
"סמוך על סול" ב-Yes oh - כבר בשבת הקרובה

Yes החליטה להקדים את מועד שידור העונה השנייה של סדרת הדרמה "סמוך על סול", בכיכובם של בוב אודנקירק וג'ונתן בנקס.

העונה השנייה תעלה בארה"ב, ברשת AMC, ביום שני הקרוב, 15 בפברואר 2016 בשעה 22:00 ותשודר ב-Yes Oh כעבור 5 ימים, החל משבת, 20 בפברואר 2016 בשעה 21:15.

יש לציין שהסדרה משודרת גם ב-Hot ובסלקום TV וכי באותה השעה בדיוק הסדרה אמורה להיות משודרת ב-Hot Plus - וזו כנראה הסיבה להחלטת Yes.

ביום שני, 22 בפברואר 2016 בשעה 22:55 - המועד המקורי שתוכנן לשידור הסדרה - ישודר הפרק בשידור חוזר.
 
קדימון לעונה השלישית של "עמק הסיליקון"

רשת HBO שחררה קדימון חדש לקראת עליית העונה השלישית של סדרת הדרמה הקומית "עמק הסיליקון".

הסדרה תעלה בארה"ב, ביום ראשון, 24 באפריל 2016 בשעה 22:00.

העונה השלישית של הסדרה תכלול 10 פרקים.

אצלנו, תשודר העונה השלישית של הסדרה 3 ימים אחרי השידור בארה"ב, החל מיום רביעי, 27 בפברואר 2016, בשעה 22:00.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 

guzguz

New member
27 באפריל, לא פברואר (והרבה תודה על כל העידכונים שאתה מביא)

 
נקבע מועד לעליית העונה הרביעית והאחרונה של "היפה והחיה"

רשת The CW הודיעה כי העונה הרביעית והאחרונה של סדרת הדרמה "היפה והחיה", תעלה בארה"ב, ביום חמישי, 2 ביוני 2016 בשעה 21:00.

עונת הסיום של הסדרה תכלול 13 פרקים.

אצלנו, משודרת הסדרה ב-Yes Action.
טרם נמסר מועד לשידור העונה הרביעית.
 
קדימון ראשון לקראת העונה השישית של "משחקי הכס"

רשת HBO שחררה הלילה קדימון ראשון לקראת עליית העונה השישית של סדרת הדרמה המצליחה שלה "משחקי הכס".

העונה השישית של הסדרה תעלה בארה"ב, ביום ראשון, 24 באפריל 2016 בשעה 21:00 וכמו כל העונות הקודמות, תכלול 10 פרקים.

אצלנו, תשודר הסדרה ב-Yes Oh במקביל לשידור בארה"ב, החל מיום שני, 25 באפריל 2016 בשעה 04:00 ובשידור נוסף באותו היום בשעה 22:00.

את הקדימון אפשר לראות כאן:

 
הויקינגים 4 חלק ראשון - החל מ-29/2 ב-Yes Oh

הויקינגים 4 חלק ראשון

ימי שני, החל מ-29 בפברואר 2016 בשעה 23:00 ב-Yes Oh
ובבכורה ב-Yes VOD החל מיום שישי, 19 בפברואר 2016.


סדרת הדרמה האפית-מיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, בכיכובו של טראוויס פימל, חוזרת בעונתה הרביעית, שתכלול 20 פרקים, בשני חלקים בני 10 פרקים כל אחד..

הסדרה מבית היוצר של מייקל הירסט (תסריטאי "אליזבת'" ויוצר "שושלת טיודור") היא דרמה היסטורית העוסקת במסעם של הלוחמים הנורדים לכבוש את האדמות הצפוניות של אנגליה ומככב בה טרוויס פימל.

הסדרה מבוססת על המעשיות העתיקות על הפשיטות ומסעות המסחר והמחקר של הויקינגים בימי הביניים המוקדמים בסקנדינביה ועוקבת אחר המנהיג הוויקינגי האגדי ראגנר לוטברוק (פימל), צוותו ומשפחתו. ראגנר הוא לוחם ויקינגי צעיר שמשתוקק לגלות תרבויות חדשות מעבר לים. יחד עם חברו, האמן המוכשר פלוקי (גוסטאב סקראסגארד, אחיו של אלכסנדר סקראסגארד מ"דם אמיתי") הוא בונה סוג חדש ומהיר במיוחד של ספינת משוטים המאפשרת לו לפשוט על האזורים הלא מוכרים ולכבוש אותם.

העונה השלישית הסתיימה בקרב האדיר בפרנקיה (צרפת של ימינו) על העיר פריז, אותו ניצח ראגנר בעור שיניו, לאחר שנפצע אנושות. הוא חוזר לטאקגט כשהוא על סף מוות ומחשבות על מותו מציתות את דמיונם של הכוחות השונים הרואים בעצמם יורשיו, ביניהם: אשתו של ראגנר, המלכה אסלוג ובנו הבכור ,ביורן. בינתיים לאגרטה, גרושתו ואימו של ביורן וסגנה לשעבר, קלאף ממשיכים במאבקי כוחות, רולו, אחיו, בוגד במורשתו הויקינגית ובוחר להישאר בפרנקיה ופלוקי נאסר ונכלא על מעשיו הברוטאליים כלפי הכומר הנוצרי את'לסטאן.

כל פרק יעלה ל-Yes VOD למחרת שידורו בארה"ב.
הסדרה תשודר ב-Yes Oh כ-11 ימים לאחר השידור בארה"ב.
 
הסכם רכש משמעותי וארוך טווח בין Yes ואולפני CBS

Yes - עכשיו גם הבית של Showtime ו-CBS בישראל

Yes וחברת CBS מכריזות על הסכם אסטרטגי לטווח הארוך לשידור התכנים של רשת SHOWTIME ואולפני CBS בישראל.

העסקה תכלול את הסדרות החדשות של הרשתות, ביניהן:

Billions - הבכורה הנצפית ביותר בתולדות Showtime
BrainDead - הסדרה החדשה מיוצרי "האישה הטובה"
טווין פיקס - סדרת המשך לתופעה ששינתה את פני הטלוויזיה
מסע בין כוכבים - סדרת המשך חדשה לדרמת המדע הבדיוני המצליחה.
ועוד רבות וטובות.

Yes וחברת CBS הכריזו הבוקר בהודעה משותפת, על הסכם אסטרטגי ארוך טווח ורחב היקף, אשר יהפוך את Yes לבית של הסדרות עטורות הפרסים ועטורות השבחים של רשת הכבלים פרימיום Showtime ושל אולפני CBS.

העסקה תכלול את כל הסדרות החדשות והסדרות העתידיות של רשת הכבלים המצליחה והנחשבת, בהן הסדרה המדוברת "Billions", בכיכובם של זוכי האמי דמיאן לואיס ("הומלנד") ופול ג'יאמטי, אשר שברה את שיאי הצפייה, כשפרק הבכורה שלה זכה לנתוני הצפייה הגבוהים ביותר אי פעם ברשת. הסדרה זכתה לביקורות מהללות ומפרגנות וחודשה כבר לעונה שניה.

בין הסדרות העתידיות צפויים שני הפרויקטים המסקרנים ביותר שהוכרזו השנה: סדרת ההמשך המצופה של "טווין פיקס", בהובלתו של הבמאי והיוצר המקורי דיוויד לינץ' ובהשתתפות חברי הצוות המקוריים וכן עם סיום סדרת המופת שלהם, "האישה הטובה", התסריטאים והיוצרים רוברט ומישל קינג מביאים למסך את "BrainDead" - סאטירה חריפה על הפוליטיקה בוושינגטון.

בארי צמברליין, נשיא חטיבת המכירות CBS Studios International אמר כי הסכם זה, מבית CBS Studios International, ממשיך להדגים עד כמה נחשק וחשוב התוכן של האולפנים בשוק הבינלאומי. "אנו שמחים לעבוד עם Yes, על מנת להביא לקהל הישראלי את היצע התוכניות החדש שלנו, החל מסדרות דרמה חדשות כמו 'BrainDead' ו'טווין פיקס' ועד לסדרות קיימות וזוכות פרסים שלנו, כמו 'האישה הטובה' ו'ריי דונובן'".

דנה שטרן, מנהלת מחלקת הערוצים, הרכש וה-VOD של Yes אמרה: "אנחנו מאוד נרגשים לשתף פעולה עם Showtime ועם CBS ולהוות להן את הבית בישראל. הסכם זה יאפשר ללקוחותינו להנות מהיצע מרשים של סדרות דרמה חדשות ומשובחות, אשר יהיו זמינות גם בשירות ה-VOD המצליח שלנו והמוביל בישראל. הסדרות המצוינות הללו, יצטרפו לסדרות האיכות מבית HBO ולשאר הסדרות הטובות ביותר בעולם, המשודרות רק ב-Yes".

עם מיטב הסדרות של Showtime ו-CBS, ממשיכה Yes לבסס את מעמדה כפלטפורמה המובילה לצריכת התוכן האיכותי ביותר מארצות הברית והעולם בכלל. בנוסף לקטלוג המרשים של Showtime, יתווספו ללוח השידורים סדרות חדשות מבית היוצר של אולפני CBS ביניהן:

Limitless - המבוססת על סרטו של בראדלי קופר, הנושא את אותו השם ובכיכובה של בוגרת "דקסטר" ג'ניפר קרפנטר.
Crazy Ex-Girlfriend - סדרת דרמה קומית, פרי עטה ובכיכובה של זוכת גלובוס הזהב, רייצ'ל בלום
American Gothic - פרוייקט הקיץ המסקרן של סטיבן ספילברג: דרמת מתח על משפחה המגלה כי אב המשפחה המנוח עומד מאחורי סדרה של רציחות מסתוריות מהעבר.

רשת הכבלים פרימיום Showtime היא רשת כבלים ולווין אמריקאית מצליחה, בבעלות תאגיד CBS ונחשבת לרשת הדגל של החברה. במשך השנים, הסדרות המקוריות והמצוינות של הרשת זכו לתשבחות ולפרסים רבים והיא נחשבת לאחת מהכוחות הקריאטיביים המובילים את תור הזהב החדש בטלוויזיה.
 
הסדרות החדשות

על חלק מהסדרות אמנם כבר נכתב כאן בעבר, אבל זוהי הרשימה המלאה.
 
Billions

סדרת דרמה נועזת המתרחשת בעולמם מונע האגו של הצמרת הכלכלית של ניו יורק. פרק הפתיחה היה לבכורה הנצפית ביותר בתולדות רשת Showtime, מה שהוביל לחידוש מהיר של הסדרה לעונה שנייה.

הסדרה נוצרה, נכתבה והופקה על ידי בריאן קופלמן ודיוויד לוין ("אושן 13", "ההימור האחרון") ואנדרו רוס סורקין ("Too Big To Fail").

עונת הבכורה של הסדרה כוללת 12 פרקים.

זוכי האמי פול ג'יאמטי ("12 שנים של עבדות", "ספיידרמן המופלא 2") ודמיאן לואיס ("הומלנד", "וולף הול") מככבים כיריבים משני צידי המתרס:
צ'אק רודס (ג'יאמטי) הוא תובע מחוזי עקשן, הרודף את בובי אקסלרוד (לואיס) ראש קרן גידור ופילנתרופ ראוותני, בו הוא חושד בהרצת מניות.

לצידם מככבות: מגי סיף ("מד מן"), כאשתו של רודס, העובדת כפסיכולוגית תאגידית עבור אקסלרוד ומאלין אקרמן ("השומרים") כאשתו של אקסלרוד, חתולת רחוב הנאבקת לטפס במעלה הסולם החברתי.
 
טווין פיקס

סדרת הטלוויזיה פורצת הדרך שעשתה היסטוריה (והיסטריה) בשנות ה-90, תשוב למסך הקטן בשנת 2017.

יוצרי הסדרה המקורית, דיוויד לינץ' ומארק פרוסט, יחזירו אותנו לעיירה התימהונית טווין פיקס, 25 שנה לאחר הרצח המזעזע של מלכת הכיתה, לורה פאלמר.

רוב השחקנים המקוריים, בראשם קייל מקלאכלן, בתפקידו האלמותי כסוכן ה-FBI דייל קופר, צפויים לחזור ולצדם יפציעו בתפקידים חדשים (הנשמרים בסוד) נעמי ווטס, אמנדה סייפריד, לורה דרן, ג'ניפר ג'ייסון לי, ג'ים בלושי, אשלי ג'אד וטום סייזמור.

הסדרה אמורה לכלול 9 פרקים.
 
BrainDead

מבית היוצר של רוברט ומישל קינג, הזוג הנשוי והיוצרים האהובים שהביאו את הסדרה עטורת השבחים, "האישה הטובה" וממפיק העל רידלי סקוט, מגיעה סדרת האימה הקומית "BrainDead" - סאטירה פוליטית חריפה על וושינגטון ותפקוד הממשל והמחוקקים בארה"ב.

בלב ליבה של הפוליטיקה האמריקאית בוושינגטון הבירה, לורל (יקירת האינדי, מרי אליזבת' ווינסטד), חברת סגל זוטרה בגבעת הקפיטול מגלה שני דברים: הממשלה הפסיקה לתפקד ושחייזרים נחתו על כדור הארץ ואכלו את מוחותיהם של מספר חברי קונגרס - מספר שהולך וגדל.

הסדרה צפויה להיות סאטירה חריפה על פוליטיקה אמריקאית - בדיוק כמו שהקינגים יודעים לעשות. מישל קינג הגדירה את הסדרה כשילוב של "הבית הלבן" עם "הנגיף", לדבריה "זו הדרך היחידה בשבילי להתייחס לחדשות שמקיפות אותנו".

שחקנים נוספים: דני פינו ("פשע מן העבר") וטוני שלהוב ("מונק") החוזר לטלוויזיה אחרי הפסקה ארוכה..
 
Crazy Ex-Girlfriend

זוכת גלובוס הזהב 2016, רייצ'ל בלום, היא רבקה באנץ' - אישה צעירה ומוצלחת, נמרצת ואולי קצת מטורפת, אשר בניסיון נואש למצוא אושר ואהבה מחליטה לעזוב את הכל ולעבור לצד השני של המדינה, בעקבות האקס המיתולוגי - וזאת רק כדי לגלות שהוא תפוס.

הסדרה היא קומדיה מוזיקלית מקסימה, פמיניסטית ומודרנית שתגרום לכם להאמין באהבה.

עונת הבכורה של הסדרה כוללת 18 פרקים.
 
American Gothic

סדרת מתח חדשה מבית ההפקה של סטיבן ספילברג, Amblin Entertainment ורשת CBS, הצפויה לעלות בקיץ 2016.

הסדרה מגוללת את סיפורה של משפחה ידועה בבוסטון, אשר מנסה להגדיר את עצמה מחדש, בעקבות תגלית מצמררת אשר קושרת את אב המשפחה המנוח לשרשרת של רציחות הנפרסת על גבי עשרות שנים. בני המשפחה חיים בתחושה שזהו רק קצה הקרחון ושייתכן שמישהו מהם שיתף פעולה איתו…

לתפקיד הבן הבכור, החוזר לאחר היעדרות של 17 שנים, לוהק אנתוני סטאר, כוכב הסדרה "באנשי".

את הסדרה יצרו הסופר האמריקאי ג'יימס פריי ("מיליון רסיסים קטנים") ותסריטאית "האישה הטובה" ו"בוסטון ליגל" קורין ברינקרוף.
 
Roadies

סדרת דרמה קומית מוזיקלית מאת זוכה האוסקר קמרון קרואו ובכיכובם של לוק ווילסון וקרלה גוג'ינו.

הסדרה עוקבת אחר חייהם הפזיזים, הרומנטיים, המצחיקים ולעתים קרובות מכאיבים של קבוצת פועלי במה, אשר חיים למען המוסיקה ומלווים את הלהקה שלהם לאורך מסע הופעות והופכים למעין משפחה משלהם.

הסדרה מתעדת את עולם הרוק דרך עיניהם של הגיבורים האלמונים של המוזיקה וחולקת כבוד לעובדים הנמצאים מאחורי הקלעים ומאפשרים למוזיקה להמשיך ולהתנגן, במהלך סיור של הלהקה המצליחה שלהם ברחבי ארצות הברית.

הסדרה תעלה בארה"ב בקיץ הקרוב.
העונה הראשונה תכלול 10 פרקים.
 
ללא גבולות - Limitless

סדרת דרמה המבוססת על סרט הקולנוע שובר הקופות של בראדלי קופר משנת 2011, בעל אותו השם.

בריאן פינץ' (ג'יק מקדורמאן, "חסרי בושה") נוטל גלולה מסתורית בשם NZT, אשר גורמת למוחו לפעול בצורה חדה ומהירה ובכך לשפר את יכולותיו הקוגניטיביות. הוא מגויס ל-FBI, כדי לסייע בפתרון חקירות מסובכות. מי שעובדים בצמוד לבריאן במטה ה-FBI בניו יורק הם הסוכנת המיוחדת רבקה האריס (ג'ניפר קרפנטר, דברה מורגן ב"דקסטר") - חוקרת קשוחה עם עבר אפל והסוכן המיוחד בויל (היל הארפר - "CSI: ניו יורק", "פרשיות סמויות") - קצין לשעבר בצבא ארה"ב ואשת סודה של רבקה. בנוסף לעבודתו ב-FBI, בריאן מנהל מערכת יחסים חשאית עם הסנטור אדוארד מורה (בראדלי קופר - מי שגילם את התפקיד הראשי בסרט הקולנוע "ללא גבולות") - אשר יש לו שאיפות לרוץ לנשיאות ארה"ב ובעצמו משתמש קבוע ב-NZT. לסנטור מורה יש תוכניות משלו לבן חסותו החדש, בריאן.

העונה הראשונה של הסדרה תכלול 22 פרקים.
 
מסע בין כוכבים - הסדרה החדשה

סדרת טלוויזיה חדשה בסאגת המדע הבדיוני הוותיקה, הכוללת כבר 5 סדרות טלוויזיה, סדרת אנימציה ו-12 סרטי קולנוע.

דבר עדיין לא ידוע על הסדרה החדשה, שצפויה להגיע בחודש ינואר 2017, למעט שהסדרה תכלול צוות חדש לחלוטין ושמנהל ההפקה יהי בריאן פולר, שעומד מאחורי סדרות כמו "חניבעל" ו"החיים על פי נד"
 
למעלה