פברואר 2016 בערוצי הסדרות ו-VOD של yes

LeRanch

New member
פברואר 2016 בערוצי הסדרות ו-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם!!!


 

LeRanch

New member
וייניל / Vinyl


האירוע הטלוויזיוני הגדול ביותר של 2016.

"וייניל" היא דרמה אפית חדשה ומדוברת מבית HBO, שמתרחשת בעולם המוזיקה בניו יורק של שנות ה- 70, תקופה של "סקס סמים ורוקנרול".

הסדרה בת 10 פרקים, שתשודר רק ב-yes במקביל לשידור בארה"ב, היא פרויקט חיים של הבמאי זוכה האוסקר מרטין סקורסזי, מיק ג'אגר והתסריטאי זוכה האמי טרנס ווינטר (יוצר "אימפריית הפשע", תסריטאי "הסופרנוס" ו"הזאב מוול סטריט").
הדרמה משרטטת במדויק את השנים המעצבות של תעשיית הרוק בארה"ב שראו את צמיחתן הרוק, הדיסקו, הפאנק וההיפ הופ ששינו את פני המוזיקה לנצח.

הסדרה כבר מעוררת שיחה ערה בקרב המבקרים והצופים ברשתות החברתיות בתור הדבר הענק הבא של HBO – הרשת שאחראית למספר שיא של סדרות זוכות אמי . מבקרי הטלוויזיה בארה"ב, חברי ה-TCA , מיהרו להכריז על "וייניל" כעלהתופעה הטלוויזיונית הגדולה ביותר ל-2016 והסדרה שהם הכי מצפים לה.

זוכה האמי בובי קאנוויל ("אימפריית הפשע") מגלם בתפקיד הראשי את ריצ'י פינסטרה מפיק כריזמטי בעל נטייה להרס עצמי, הבעלים של חברת התקליטים "אמריקן סנצ'רי", שמנסה להציל את נשמתו ופרנסתו ולהחזיר את חברת התקליטים שלו לימי תהילתה על ידי גילוי הכישרון והסאונד המוזיקאלי הבא. האם יצליח לעשות זאת בלי לפגוע בכל מי שעומד בדרכו?

לצדו מככב צוות שחקים מוכשר: אוליביה ווילד ("האוס") כאשתו דבון, נערת וורהול לשעבר, ריי רומאנו ("כולם אוהבים את ריימונד") כשותפו לדרך וחברו הטוב, ג'ונו טמפל היא אסיסטנטית צעירה ושאפתנית שנחושה להפוך לסוכנת טאלנטים, ג'יימס ג'אגר (הבן של מיק) הוא כוכב להקת הפאנק העולה The Nasty Bits ובריגיטה יורט סורנסון ("הממשלה", "משחקי הכס", "פיץ' פרפקט 2") היא אינגריד סופרסטאר, שחקנית דנית הקרובה לאנדי וורהול וחברה טובה של דבון.

כבר בפרק הראשון, אותו כתב טרנס ווינטר וביים מרטין סקורסזי בעצמו, הצופים ישאבו למסע מוזיקלי סוחף אל תקופה מסעירה שתרקיד אותם אל ימי תקליטי הויניל, רחבות הדיסקו ובמות הרוקנרול.

הפרק הראשון, שאורכו עומד על שעה וחמישים ושלוש דקות, נראה כסרט פיצ'ר לכל דבר (שאר פרקי הסדרה יהיו באורך קונווציונלי של עד שעה) ושולח אותנו למסע מוזיקלי רחב (עם פלאשבקים לשנות החמישים והשישים לתחילת דרכו של ריצ'י) עם אחד מהשיחזורים התקופתיים הנאמנים ביותר שנראו על מסכי הטלוויזיה ופריימים שכל אחד ואחד מהם זועק סקורסזי.

הסדרה היא ה- Passion Project של סקורסזי, שעבד עליה עם ג'אגר יותר משני עשורים בצורות שונות ובתסריטים שונים שכיוונו להפיכתה לסרט. מדובר בנושא קרוב לליבו של סקורסזי, שביים את הסרט הדוקומנטרי אייקוני Shine a Light על ג'אגר ולהקת ה-Rolling Stones – שבעקבות – ולאחר הניסיון החיובי ב"אימפריית הפשע" החליט לעשות אדפטציה לסדרה עבור HBO, כך תוכל כל שנה לשקף את המהפכה המוזיקלית של אותה שנה ותהיה לסקרוסזה יריעה רחבה מספיק כדי להציג אותה.

הבחירה בתחילת שנות השבעים (1973) אינה מקרית מבחינתו של סקרוסזי הרוצה לכסות את "המהפכה המוזיקלית" שהתרחשה בשנים האלו – פריצת הרוק, הגלאם רוק, הדיסקו והפופ, מעבר המוזיקה השחורה למיינסטרים וניצני ההיפ הופ, והכל בניו יורק המחוספסת והפראית הרחוקה כמעט שנות אור מניו יורק הבטוחה והתיירותית של ימינו.

 

LeRanch

New member
אמריקה נגד או.ג'יי. סימפסון / American Crime Story


ראיין מרפי, המוח מאחורי glee, "אימה אמריקאית" ו"ניפ/טאק", מחזיר את כולנו למשפט האייקוני ששינה את פני החברה האמריקאית ויחסה לתקשורת, היה לסנסציה עולמית וילד את תופעת הקרדשיאניות, בדרמה הסנסציונית עתירת הכוכביםאמריקה נגד או.ג'יי סימפסון , המתארת את המשפט וכוכביו.

את הסדרה מביים ראיין מרפי בעצמו, והקאסט המרשים שלה כולל את קובה גודינג ג'וניור, בתפקיד האיש בעצמו – או.ג'יי. סימפסון, ג'ון טרוולטה החוזר לטלוויזיה (לראשונה מאז 1979) בתפקיד פרקליט ההגנה רוברט שפירו, עורך הדין המפורסם שנקרא להגן על סימפסון.

דיויד שווימר יוצא "חברים", מגלם את רוברט קרדשיאן, עו"ד וחברו הקרוב של או.ג'יי (ואבא לשושלת הריאליטי העתידית) כשלצידו סלמה בלייר בתפקיד אשתו דאז קריס קרדשיאן (ג'נר היום) וכוכבת עונות "אימה אמריקאית" של מרפי שרה פולסון מגלמת את ראש מערך התביעה מרשה קלארק.

הסדרה, חלק אנתולוגיית פשע חדשה ומסקרנת עבור רשת FX שתספר בכל עונה סיפור פשע אמריקאי אפי, מספרת את סיפור משפט הרצח המתוקשר והשנוי במחלוקת, שבו הואשם כוכב הפוטבול או. ג'יי סימפסון ברצח אשתו ניקול בראון וחברה רון גולדמן. הסדרה חוקרת את הכאוס ששרר מאחורי הקלעים של חקירת הרצח, מנקודת מבטם של עורכי הדין שעסקו בתיק משני צידי בית המשפט, ואיך השילוב של הביטחון העצמי של התביעה, התככנות של ההגנה, וההיסטוריה הבעייתית של משטרת לוס אנג'לס עם הקהילה השחורה בעיר, גרם למושבעים להגיע להחלטה לזכות את סימפסון מחמת ספק סביר.

המשפט והפרשייה היוו אבן דרך בתקשורת האמריקאית, האימג'ים הזכורים (מרדף המכוניות בשידור חי, המעצר של או.ג'יי), הרכילויות, הקאצ'פרייזים (הביטוי האייקוני שתבע ג'וני קוקרן If the Glove Don't Fit, You Must Acquit היה לאחד המשפטים הזכורים ביותר מהמשפט) ובמיוחד השידורים החיים והמתוקשרים בשעות היום שהרגישו כמו אופרת סבון גדולה מהחיים, כשכל עד – מהקטן אל הגדול הפך לשם שגור,ואמריקה כולה הפכה לחבר המושבעים.

לצידם של טרוולטה, שווימר, גודינג ופולסון יככבו גם קורטני בי ואנס כפרליקט ההגנה ג'וני קוקרן, קוני בריטון ("אורות ליל שישי","נאשוויל") כשכנתו והכוכבת העתידית של "עקרות הבית האמיתיות של בוורלי הילס" פיי רזניק, ניית'ן ליין כעו"ד פ. לי ביילי, כוכבת "מהיר ועצבני" ג'ורדנה ברוסטר כדניז בראון אחותה של ניקול, שריל לאד ("המלאכים של צ'ארלי") ברוס גרינווד ועוד.

הסדרה עצמה כיפית, סנסציונית וקאמפית בתמהיל כמו שרק מרפי יכול לרקוח, עם רגעים ויראלים מתבקשים (הטיזר הראשון לסדרה הראה את סימפסון שוקל להתאבד ביריה בחדרה הריק של קים קרדשיאן בת ה-13) ועם באז מוקדם ממבקרים שקיבלו את הפרקים לחג (Variety הגדיר אותה "מתנת הבינג' לחג שלא ידענו שרצינו" ושיבח את משחקם של פולסון וטרוולטה) וציינו לטובה את ההפתעה מעד כמה שניתן לחדש בסדרה על משפט שאין באמריקה מי שאינו מכיר בו כל פרט ופרט.

 

LeRanch

New member
מלחמה ושלום / War and Peace


העיבוד המרהיב והמושקע של ה- BBC, לספר הקלאסי רחב היריעה של ליאו טולסטוי, שנחשב לאחד הספרים החשובים ביותר בעולם.

המיני סדרה בת 8 הפרקים מתרחשת על רקע הפלישה הצרפתית בראשותו של נפוליאון לרוסיה, ונפרש בפנינו סיפור אישי ומרגש על אהבה, מלחמה, חלומות ותקוות הנעורים, דרך עיניהן של חמש משפחות. הרומן של טולסטוי פורש עלילה רחבה ובה עשרות דמויות ראשיות ומשניות, חלקן היסטוריות ואחרות בדיוניות, שחייהן נשזרים זה בזה, אך הסדרה תתמקד בשלוש הדמויות הראשיות והמרתקות: נטשה רוסטובה (לילי ג'יימס), פייר בזוחוב (פול דאנו) והנסיך אנדריי (ג'יימס נורטון) המנסים למצוא את הנתיב הנכון לאושר בחייהן. לשלוש המשפחות שלהם, יש נציגים מרצון ומאונס גם בחלק המלחמתי של הסיפור, המתמקד במיוחד בתקופת פלישת נפוליאון לרוסיה.

"מלחמה ושלום" היא אחת הסדרות השאפתניות והמצופות ביותר של הרשת, והיא עומדת כיצירת הדגל של הערוץ השנה ובראש סדרות החורף של הרשת, והיא כוללת צוות שחקנים ענק ומגוון הכוללים את הכישרון הקולנועי העולה לילי ג'יימס (כוכבת "סינדרלה" של דיסני), ג'יליאן אנדרסון ("תיקים באפלה", "The Fall"), זוכה האוסקר ג'ים ברודבאנט ("אייריס" "מולאן רוז'"), ג'יימס נורטון ("עמק האושר"), רבקה פרונט, פול דאנו ("12 שנים של עבדות") בראיין קוקס, גרטה סקאצ'י, סטיבן ראה ועוד שחקנים רבים וטובים. אנדרו דיוויס ("גאווה ודעה קדומה") אחראי לכתיבת העיבוד וטום הארפר מביים את הסדרה שהופקה בשיתוף הארווי ויינסטין וחברת ההפקות שלו.

מבחינת הפקה מדובר ביצירת שחזור מדוקדקת ושאפתנית – הסדרה צולמה בערים שונות ובאזורים שונים של רוסיה, לטביה וליטא, ונחלקה ללוקיישנים רבים, ביניהם ארמון החורף האייקוני של קטרינה, שממשלת רוסיה הסכימה להעמיד לרשות ההפקה משתי סיבות בלבד: המוניטין המעולים של ה-BBC ביצירת סדרות תקופתיות איכותיות ומצויינות והעובדה שמדובר ב"מלחמה ושלום" של טולסטוי.

סצינות הקרב כוללות יותר מ- 1000 ניצבים שעברו אימונים על ידי חיילי הצבא הבריטי, כשכל אחת מהתלבושות שלהם נתפרה ידנית, וכללה 180 כפתורים ו-49 מטרים של בד. התכשיטים זהים לתכשיטים מהמאה ה-19 ועוצבו על ידי מעצבים רוסיים במוסקבה.

הפרק הראשון היה ה"סיפתח" המוצלח ביותר של ה-BBC לשנת 2016 – בפרק צפו לא פחות מ- 6.3 מיליון צופים בלייב, והביקורות המשבחות מיהרו לזרום כיין: "הטלגרף" כינה אותה "עוצרת נשימה" וטען שחובבי הדרמות התקופתיות הבריטיות מעולם לא צפו בשום דבר בסדר הגודל הזה, ואף קבע שמדובר ב"עיבוד מצויין". "הדיילי מייל" הכריז ש"מלחמה ושלום" היא "ניצחון סוחף" ו"הגרדיאן" מצא ש "קשה לדמיין איך ה-BBC יכלו לעשות עבודה טובה יותר".

 

LeRanch

New member
מודוס / Modus


דרמת מתח פסיכולוגית משובחת.

הקרימינולוגית והפרופיילרית אינגר ג'והנה ויק (מלינה קינמן, אחותו של כוכב "The Killing" ג'ואל קינמן), מומחית בעלת שם שעבדה עבור ה-FBI בארה"ב, חוזרת לשבדיה לעבוד בעולם האקדמי. לאחר שבמהלך חופשה משפחתית, בתה הבכורה והאוטיסטית סטינה חוזה ברצח., ויק מוצאת את עצמה נגררת לחקירת סדרת רציחות ברחבי שוודיה, על מנת למצוא את הרוצח ולהגן על בתה.

בליל חג המולד, בלש משטרת סטוקהולם אינגבר ניימן (הנריק נורלן), נשלח לחקור את הרצח המחריד של בישופ אליזבת לינדגרן בעיירה אפסלה. בינתיים גופות נוספות נמצאות בסטוקהולם, וניימן ו-ויק משלבים כוחות ומתחילים במצוד אחר הרוצח, ולמרות שסיבת המוות שונה בין נרצח אחד למשנהו, ויק מתחילה לראות דפוס: נראה שהמתים קשורים בדרך כלשהי לרשת בינלאומית, קיצונית וחסרת רחמים.

מודוס היא סיפור מרתק ומותח, שמעלה שאלות על דת, זכויות אדם, וטבעה של האהבה. הסיפור מגיע למחוזות שמעבר לפשע עצמו, נוגע בשאלות פוליטיות ומבקר את אי הסובלנות לשונה ולאחר.

הסדרה נכתבה בידי התסריטאים זוכי האמי מאי ברוסטרום ופיטר ת'ורסבו, והם מבוססים על הספר Frukta inte של אנה הולט.

כל פרקי הסדרה יעלו ל-yesBinge.

 

LeRanch

New member
דוקטור רוזווד / Rosewood


דרמה סקסית חדשה מבית פוקס המתרחשת במיאמי שטופת השמש.

במרכז הסדרה ד"ר בומונט "רוזי" רוזווד (מוריס צ'סטנאט, "החברה מהשכונה", "קיק אס 2") השרמנטי, חוקר רפואי (פתלוג) פרטי במיאמי, הנהנה מהחיים ומה שיש להם להציע.

לד"ר רוזווד יש לכאורה הכל – בית ענק, עבודה מכניסה, מראה מצודד אבל הוא גם נאבק נגד הזמן – יש לו מחלת לב שמבטיחה לו פחות מעשר שנות חיים והוא נחוש ליהנות מכל רגע. הוא מכור לריגושים ולכן גם משתף פעולה עם משטרת מיאמי, שנעזרים בכישוריו ובמעבדה המשוכללת שלו לפתור פשעים.

לחייו של רוזווד נכנסת אשה חדשה – הבלשית אנאליס ווילה (ג'יינה לי אורטיז), שאפתנית, יפה ובעיקר – חסינה לקסם האישי שלו. ווילה מתקשה להבין מדוע היא צריכה את רוזווד בחקירה והוא מצידו מנסה לפצח את האגוז הקשה ולגלות יותר על החיים שלה.

אבל יש כאלו שרואים מעבר לחזות השחצנית שלו – בני המשפחה שלו והעובדים, כמו אמא שלו דונה רוזווד (לוריין טוסיינט, "כתום זה השחור החדש"), אחותו פיפי (גבריאל דניס, "מעודדות צמודות") שעובדת לצידו כמומחית הרעלים של המעבדה, לצד ארוסתה של פיפי, טרה (אנה קונקל) המתמחה ב-ד.נ.א וברכילות המשרדית.

 

LeRanch

New member
טריפליום / Trepalium


אין עבודה. אין עתיד. רק תקווה…

טריפליום (Trepalium), דרמת המתח והריגול הצרפתית החדשה בכיכובה של כוכבת הקולנוע הישראלית והבינלאומית, זוכת פרס אופיר, רונית אלקבץ המגלמת את רה"מ נדיה, אשה חזקה ומניפולטיבית, בעלת ראיית עולם ריאליסטית וצינית שלא תהסס להשתמש בכח שלה כדי להשיג את מטרתה ולהגן על מדינתה.

הסדרה מתרחשת בפריז, לקראת סיומה של המאה ה- 21 ומצב החברה בירידה מתמדת. המצב הכלכלי הוא סיוט: צרפת בחובות עתק לאיחוד האירופאי, רק 20% מהאוכלוסיה מועסקים, בעוד שאר האנשים מובטלים. בעלי העבודה חיים בבידוד בתוך גבולות העיר, ומחוסרי העבודה חיים ב"זון", שולי העיר המרוחקים. שתי טריטוריות מנוגדות בחברה שאיבדה מאנושיותה. ביניהם מפרידה חומת ענק.

מצדה האחד הרעבים, הצמאים הנטושים והמופקרים, ומצידה האחר בעלי העבודה, שלעולם יחיו בפחד מפני אבדן עבודתם ומעמדם, דבר שיוביל אותם לסילוקם ל"זון".

"טריפליום" נפתחת כאשר אנשי ה"זון" פותחים במרד וחוטפים את בעלה של רה"מ נדיה (רונית אלקבץ) אישה קרה, מחושבת וחזקה שצריכה ליצור 10,000 מקומות עבודה חדשים עבור הבלתי מועסקים, כדי שבעלה ישוחרר.

כעת, אנשי ה"זון" יכולים לנצל את הגישה החדשה שלהם אל המקומות הרגישים בעיר, לרגל אחר השלטון ולנסות לשנות את מר גורלם.

רשימת השחקנים המפוארת כוללת את פייר דה לדונשה (כוכב "זרים על שפת האגם"), התגלית הטלוויזיונית לאוני סימגה,לובנה עזאבל ("גן עדן עכשיו"), אליבייה רבורדין ("על אלוהים ואנשים").

את הסדרה מביים הבמאי הבלגי וינסנט לנו ("ערפדים", "Paper Souls") עבור ערוץ arte.

 

LeRanch

New member
סמוך על סול 2


סדרת הבת המצליחה, ללהיט זוכה האמי "שובר שורות", המתחקה אחר עלילותיו של סול גודמן בשנים שלפני "שובר שורות", חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה מתרחשת לפני שסול גודמן – בגילומו של בוב אודנקירק – הפך לעורך דינו של וולטר וייט ב"שובר שורות".כ שפגשנו אותו לראשונה, האדם שלימים יהיה נודע כסול גודמן, מוכר לכולם כג'ימי מק'גיל, עורך דין זוטר המחפש את דרכו, ועושה הכל כדי לשרוד. לצידו של ג'ימי, עובד ה"פיקסר" מייק ארמנטראוט, אותו מגלם ג'ונתן באנקס בתפקיד החוקר הפרטי, אחת הדמויות האהובות ביותר על מעריצי הסדרה.

"סמוך על סול" ממשיכה לשרטט גם בעונתה השנייה את מסעו מג'ימי במעבר שלו לסול גודמן, כשהוא הופך מאדם שרוצה לעשות את מה שנכון, לעורך הדין הפלילי חובב הפלילים, שיעשה הכל כדי להרוויח ולשרוד.

הסדרה נוצרה על ידי וינס גיליגאן, יוצר "שובר שורות" ועל ידי מפיק "שובר שורות" פיטר גולד, שמשמשים גם כשואוראנרים משותפים של הסדרה.

 

LeRanch

New member
הויקינגים 4 - חלק א'


סדרת הדרמה האפית-מיתולוגית של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי, בכיכובו של טראוויס פימל, חוזרת בעונתה הרביעית שתכלול 20 פרקים, בשני חלקים.

הסדרה מבית היוצר של מייקל הירסט (תסריטאי "אליזבת'" ויוצר "שושלת טיודור") היא דרמה היסטורית העוסקת במסעם של הלוחמים הנורדים לכבוש את האדמות הצפוניות של אנגליה ומככב בה טרוויס פימל. הסדרה מבוססת על המעשיות העתיקות על הפשיטות, ומסעות המסחר והמחקר של הויקינגים בימי הביניים המוקדמים בסקנדינביה ועוקבת אחר המנהיג הוויקינגי האגדי ראגנר לודברוק (פימל), צוותו ומשפחתו. ראגנר הוא לוחם ויקינגי צעיר הכמהה לגלות תרבויות חדשות מעבר לים. יחד עם חברו האמן המוכשר פלוקי (גוסטאב סקראסגארד, אחיו של אלכסנדר סקראסגארד מ"דם אמיתי") הוא בונה סוג חדש ומהיר במיוחד של ספינת משוטים המאפשרת לו לפשוט על האזורים הלא מוכרים ולכבוש אותם.

העונה השלישית הסתיימה בקרב האדיר בפרנקיה (צרפת של ימינו) על העיר פריס, אותו ניצח ראגנר בעור שיניו, לאחר שנפצע אנושות. הוא חוזר לטקגט כשהוא על סף מוות, ומחשבות על מותו מציתות את דמיונם של הכוחות השונים הרואים בעצמם יורשיו, ביניהם אשתו של ראגנר, המלכה אסלוג, ובנו הבכור ביורן. בינתיים לגארטה וסגנה לשעבר קלאף ממשיכים במאבקי כוחות, רולו בוגד במורשתו הויקינגית ובוחר להישאר בפרנקיה, ופלוקי נאסר ונכלא על מעשיו הברוטאליים כלפי הכומר הנוצרי את'לסטאן.

 

LeRanch

New member
האנטומיה של גריי 12 - חלק ב'


הדרמה האהובה שבה בפרקים חדשים.

פרק פתיחת עונת האביב צפוי לענות על השאלות שנותרו פתוחות בסיום עונת החורף: האם ג'ו תענה להצעת הנישואין של אלכס? האם מרדית' ואמיליה יצליחו לגשר על הפערים לאחר המריבה שלהן שבסופה עזבה אמיליה את הבית של מרדית', ויצאה לשתות? מה יתפתח מהגילוי שלאוון יש אחות מסתורית ומה הקשר שלה לריגס?

את הפרק הראשון (פרק 9) שנקרא "Sounde Of Silence" , יביים דנזל וושינגטון. שונדה ריימס סיפרה שהפרקים הבאים ימשיכו לחקור את התפתחות דמותה של מרדית' (הפרומואים, וגם סרטון קצר שהודלף מהצילומים, מרמזים על אירוע טראומטי שבמהלכו יקרה משהו למרדית'), והבטיחה שפרק פתיחת העונה הוא פרק מיוחד וחזק מאוד.

 

LeRanch

New member
המתים המהלכים 6 - חלק ב'


הפרקים החדשים בעונה השישית של הלהיט הגדול ביותר בערוצי הכבלים והלווין בארה"ב, שהטריילר שלה כבר מלהיב את המעריצים המושבעים ואת חובבי הקומיקס עליו היא מתבססת.

בסיום החלק הראשון של העונה התבשרו הצופים על הצטרפותו לסדרה של "נאגן", דמות הנבל הידוע מהקומיקס, חובב ההרג בעל השפה הצבעונית, הפה המלוכלך והתנהגות האכזרית והברוטלית, אותו יגלם השחקן הותיק ג'פרי דין מורגן ("האישה הטובה", "מג'יק סיטי").

יוצר הקומיקס רוברט קירקמן אמר על הצטרפותו של נאגן לעלילה: "דמותו של נאגן היא קטליזטור, שבאה להראות שדברים רבים עוד צפויים בהמשך הסדרה. יש עוד הרבה לגלות. אנחנו מגיעים לנקודה בסדרה שבה הזרז הזה נזרק פנימה והולך לשנות באופן קיצוני את את כל מה שאנחנו עושים, בדרך מאוד מעניינת, דרסטית ומפחידה".

 

LeRanch

New member
Suits 5 - חלק ב'


אחרי הסיום המותח ביותר בתולדותיה – suits חוזרת בפרקים חדשים.

הדרמה המשפטית האהובה חוזרת בפרקים חדשים, לאחר קליפהאנגר משמעותי בסיום החלק הראשון של העונה, שבו מייק נעצר בעוון קונספירציה לביצוע הונאה.
העונה חוזרת לאותו מקום ולאותה נקודת זמן ותעסוק בעיקר במעצר של מייק, כשכעת הארווי מחליט להתפטר מתפקידו כדי להציל את "פירסון, ספקטר וליכט", ונחוש בדעתו לגלות מי הלשין על מייק.

והרשימה הפוטנציאלית של בעלי סיבות להלשין, ארוכה: אם היה זה האב סאם ווקר, לוגאן בן זוגה לשעבר של רייצ'ל, קלייר חברתו לשעבר של מייק, או טרבור, חברו של מייק שהסתבך? וגם הוריה של רייצ'ל שרוצים למנוע את חתונת הזוג הצעיר, נמצאים ברשימה.

 

LeRanch

New member
בנות 5


העונה החמישית והמצופה לקומדיה זוכת גלובוס הזהב של HBO, פרי עטה של לנה דנהאם, העוקבת אחר קבוצת חברים בשנות העשרים לחייהם, שחיים בניו יורק, העליות והמורדות שהם חווים.

בפתיחת העונה החמישית, האנה, נכון לרגע זה, מניחה לשאיפות הכתיבה שלה, וממשיכה לעבוד כמורה לצד החבר החדש שלה (שהוא באופן מרענן מאוד, בחור טוב) פראן, מערכת יחסים שחבריה וסביבתה מעודדים אותה לא להרוס, אך נראה שהם מתקשים להסתדר עם מערכת היחסים הקרובה שלה עם אלייז'ה.

בינתיים, מרני מתכוננת לחתונתה עם בן זוגה המוזיקלי דסי, אך כשהם חוזרים מירח הדבש, היא מבינה שהיא זקוקה ליותר חופש ומקום משל עצמה.

ג'סה, שלומדת להיות תרפיסטית, מנסה להישאר בדרך הישר, בעודה מנהלת מערכת יחסים חדשה, ושושנה, שחוזרת לזמן קצר לארה"ב בשביל להשתתף בחתונתה של מרני, משגשגת בעבודתה החדשה ביפן, שם היא מפלרטטת עם הבוס שלה, למרות מערכת היחסים בשלט רחוק שלה עם סקוט.

העונה החמישית של "בנות" ממשיכה להיות כנה, סוערת, מרגשת, קולנית, ומצחיקה. לאחרונה בישרה HBO שעונתה הבאה של בנות – העונה השישית – תהיה עונת הסיום של הסדרה.

 

LeRanch

New member
כולנו יחד 2


עונה חדשה לקומדיה מבית HBO, פרי עטם של האחים ג'יי ומארק דופלאס ("הליגה", "ג'ף שחי בבית"), על ארבעה אנשים המתקרבים לשנות ה-40 שלהם (מארק דופלאס, מאלני לינסקי, אמנדה פיט, וסטיס זיסיס) המתגוררים באותו בית בפרוורי לוס אנג'לס ונאבקים לשמור על שפיותם, על החלומות שלהם ועל מערכות היחסים שבחייהם.

במהלך העונה הראשונה צפינו בנישואיהם של בראט ומישל מתפוררים. העונה הסתיימה במתח, כאשר מישל החליטה לממש את הפלירטוט המתמשך שלה עם דיויד במהלך טיול סוף שבוע, בזמן שבראט החליט לצאת צפונה ולפגוש אותה במטרה לנסות ולהציל את הנישואים שלהם. במהלך העונה השנייה יזכו הצופים לגלות איך השפיעה בגידתה של מישל על מערכת היחסים שלה עם בראט. יוצרי הסדרה, האחים דופלאס אמרו בראיון, שהעונה השניה תתעמק עוד יותר במהות של הדמויות: "אנחנו מעמיקים הרבה יותר בעונה החדשה, וזה נעשה מעט יותר אפל, אבל עדיין נשען לחלוטין על העונה הראשונה שבה הכרנו את הדמויות ולמדנו מי הם האנשים האלו, וכעת אנחנו יכולים לחפור ממש עמוק ולראות מה קורה. אבל אנחנו מאוד משתדלים לשמור על ההומור, כמו שאנחנו רואים את החיים."

"כולנו יחד" היא קומדיה כנה שחוגגת את הרגעים הקטנים והיומיומיים של החיים, שמרגישים גדולים. היא משתמשת בהומור כדי לחקור נושאים כמו חברות, קריירה, התבגרות, הגשמת חלומות וויתור עליהם, ובאמצעות צחוק ופאתוס, מביאה לחיים דמויות פגומות, חביבות ונוגעות ללב.

 

LeRanch

New member
נקמתה של אריאנה / Entre Canibales


הטלנובלה הארגנטינאית החדשה בכיכובה של נטליה אוריירו ("בובה פראית") היא סיפור של אהבה, נקמה וגאולה בעולם של פוליטיקה.

אריאנה היא אישה צעירה שנולדה וחיה בעיר קטנה. ב- 1995 היא עברה עם דניאלה, חברתה הטובה לעיר הגדולה, ושם נאנסו השתיים על ידי חבורת גברים עשירים. 20 שנה מאוחר יותר, אריאנה יוצאת ממחבואה, לאחר שנים בהן דחתה כל סיכוי לנהל חיים רגילים ובמקום פיתחה צורך חזק בנקמה. היא חוזרת אל זירת הפשע, נחושה לנקום בגברים שאנסו אותה ואת חברתה בברוטליות לפני 20 שנה, אונס שכתוצאה ממנו חברתה מתה.

כשאריאנה מגלה שהחשודים באונס עובדים עבור ראש העיר המכהן רפאל ולמורה, שבמקרה גם מתמודד לנשיאות, נראה שתוכניתה עומדת לקרוס. אבל אריאנה, שאינה מוכנה להיכנע ולוותר על עשיית הצדק, עומדת להסתנן למסיבה שלהם, ולהתחיל לזהות ולצוד את תוקפיה. היא משרטטת תוכנית אחרת, שבעזרתה תוציא אל הפועל את הנקמה המושלמת בכל אחד ואחד מהם, ולשם כך היא חייבת לחדור למעגל הפנימי של המועמד לנשיאות.

רק שני אנשים יגרמו לה, עם הזמן, להסס בהפעלת התוכנית: דיאגו, הילד שילדה כתוצאה מהאונס ושבגללו היא חשה צורך להתמודד ולהתנהל כרגיל, למרות שהוא מזכיר לה עם כל נשימה, את הרגע הכי קשה בעברה, ואוגוסטין לרלדה, עובד ממשל אידיאליסט ומקסים, שבו היא עתידה להתאהב.

 

LiaTuSh18

New member
יש!!! כל הכבוד ליס על הרמת הכפפה!

נותנים פייט לויוה הצולעת. מקווה שימשיכו בכיוון הזה!
 

LeRanch

New member
שומרי האוצרות 2


סדרת המתח וההרפתקאות של רשת TNT בהפקתו של דין דבלין ("היום השלישי", "העוקץ"), חוזרת בעונה שנייה, וכבר חודשה לעונה נוספת.

דוגמנית העל רבקה רומיין ושחקן "העוקץ" כריסטיאן קיין מככבים כסוכנת הרשות למלחמה בטרור וגאון מתמטי שחוברים יחד "כמגינים" לצוות ספרנים העובדים עבור ספירה מסתורית ומיוחדת, המכילה חלק מהאוצרות המיתולוגיים והקסומים ביותר בעולם, ויוצאים לסדרה של הרפתקאות להגן עליהם מפני גניבה ולהשיב אותם מאלו המנסים לגנוב אותם ולהשתמש בהם לרעה.

בעונה החדשה מוצגים רשעים חדשים שיצאו מהספרים, כמו פרוספרו (ריצ'ארד קוקס, "אלפא האוס") המרושע מהמחזה השייקספירי "הסערה", נחשב לרשע האוטימטיבי שמשתמש בקסמים במטרה להרוס את העולם וליצור אותו מחדש בדרך שמתאימה לו יותר. פרוספרו יוצר מהספר "שרלוק הולמס" את אוייבו הידוע של הולמס, מוריארטי, האינטרסנט, שלרוב ישתף פעולה עם פרוספרו, אך כשזה ישרת את מטרותיו, ישתף פעולה גם עם שומרי האוצרות.

 

LeRanch

New member
וויטני קאמינגס - ספיישל סטנד אפ


השחקנית, הקומיקאית, המפיקה והתסריטאית וויטני קמינגס ("וויטני", "מרוששות") מגיעה למופע סטנד אפ ב- HBO.

המופע שלה "I’m Your Girlfriend", הוקלט לפני קהל חי בסנטה מוניקה, קליפורניה, והוא מתואר כמופע מצחיק עד דמעות, כנה באופן קיצוני, כשקמינגס זורקת לחלל האויר אבחנות חדות על דינמיקות מגדריות בעת המודרנית, ומשפדת את הפרדוקס של סקס ומערכות יחסים, בעידן בו לנשים יש יותר כוח ועצמאות מאשר היה להן אי פעם.

את המופע מביים מרטי קלנר שביים בעבר עבור HBO את מופעיהם של וופי גולדברג, כריס רוק, רובין וויליאמס ועוד.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 
למעלה