ינואר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
ינואר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים.


הקריאה על אחריותכם!!!


 

LeRanch

New member
תיקים באפלה: התחייה


מי שמאמין לא מפחד: "תיקים באפלה: התחיה" מגיעה ל-yes. המיני סדרה החדשה, אירוע טלוויזיוני בן 6 פרקים, מחזירה למסך את דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון.

הסדרה תשודר רק ב-yes, במקביל לשידור בארה"ב.

האירוע טלוויזיוני במסגרתו חוזרים למסכי הטלוויזיה דיוויד דוכובני וג'יליאן אנדרסון בתפקידם האייקוני כסוכני ה-FBI פוקס מאלדר ודיינה סקאלי, במיני סדרה בת 6 פרקים.

13 שנים לאחר סיומה של הסדרה המקורית, השלב הבא בסיפורה של "תיקים באפלה" יהיה מסעיר, מרתק ומותח.

יוצר הסדרה והמפיק הראשי שלה, כריס קרטר, חוזר לכתוב ולהפיק, ויחד עם דוכובני ואנדרסון ישובו גם מיטש פילגי בתפקיד וולטר סקינר, ו-וויליאם בי. דייויס בתפקיד "האיש המעשן".

הפקת הסדרה שומרת בסוד את העלילה, אך נראה שהסדרה החדשה, המתוכננת כאירוע טלוויזיוני בן 6 פרקים, פוגשת את מאלדר וסקאלי פחות או יותר בימינו אנו, וכעת הם חוקרים את העלמותה הפתאומית של אישה שנחטפה בעבר על ידי חוצנים בגילומה של אנט מהינדרו, (נינה סרגייבינה מ"האמריקנים"). כוכבים אורחים נוספים במהלך העונה יהיו ג'ואל מקהייל ("קומיוניטי", "מרק הוליוודי") כאושיית אינטרנט התומך במולדר, לורן אמברוז ("עמוק באדמה"), כוכב "עמק הסיליקון" קוניל ניינג'יאני, רובי האמל ("נקמה"), ריס דרבי ("טיסת הקונקורדים") וחוזרים להתארח: אנבת' גיש שגילמה את הסוכנת מוניקה רייס (והצטרפה לסדרה עם עזיבתו של דוכובני בעונה השמינית), שילה לארקין כמרגרט סקאלי (אמא של דיינה) ושלישית ה"אקדוחנים הבודדים" ברוס הארווד, טום בריווד ודין האגלונד.

סדרת המתח המצליחה "תיקים באפלה" עלתה לאוויר לראשונה ב- 1993. במהלך שידורן של 9 העונות שלה, עברה הסדרה ממעמד של דרמת מד"ב אהובה, ללהיט בינלאומי והפכה לאחת מסדרות הטלויזיה המצליחות בכל הזמנים והולידה שני סרטי קולנוע. הסדרה, שזכתה ב- 16 פרסי אמי, ב-5 פרסי גלובוס הזהב ובפרס פיבודי, עוקבת אחר סוכני ה- מאלדר וסקאלי, שחוקרים תעלומות לא מוסברות וקונספירציות ממשלתיות, "תיקי X", שההסבר היחיד עבורם הוא תופעות על טבעיות.

"תיקים באפלה" היתה מהפכנית לזמנה והביאה לטלוויזיה המסחרית דרמה איכותית ואפלה שקראה תיגר על התפיסות המקובלות ועל מערכת היחסים המגדרים בטלוויזיה, כשדמותה של דיינה סקאלי, המדענית הרציונלית והנחושה, אף תרמה מושג לעולם המדע "אפקט סקאלי" – על הדרך שבה דמותה הטלוויזיונית תרמה לעליה בהתעניינות נשים במקצועות המדע.

בקרב צוות התסריטאים שטיפח קרטר צמחו כמה מכותבי הטלוויזיה הבולטים ביותר כיום, כמו וינס גיליגן יוצר "שובר שורות" והאוורד גורדון (יוצר ומפיק "24", "הומלנד").

 

LeRanch

New member
בעקבות הכסף / Bedraget


Follow The Money) Bedraget) המותחן הדני החדש מתסריטאי "הממשלה" (בורגן) ואחד משני יוצריה, יֵפֵּה גרוויג גראם, על הקשר שבין תאוות הבצע לאנושיות. על רקע חקירת רצח הקשורה לאינטרסים של חברת אנרגיה ענקית, הוא עוסק בפשעים הנעשים על ידי אנשים רודפי בצע ובעלי שאיפות, במרדף אחר העושר. זהו סיפורם של הספקולנטים, הנוכלים, ואילי ההון המושחתים שיושבים בבנקים, בחדרי העסקאות ובחדרי הישיבות של בכירי המשק, והפשעים שהם מבצעים במצוד אחר הכסף, סיפור על שאיפות שמשחיתות, ועל הדרך שבה אירגוני הפשע מלבינים את השגיהם שהושגו בדרכי עוולה. סיפור על עולמנו, שהמשבר הכלכלי כמעט הפך אותו על פיו לפני חמש שנים, ושעדיין ממתין בכל עת לבועה הבאה שתתפוצץ, ולצונאמי הכלכלי הבא שיכה בו.

הסיפור הזה מסופר דרך ארבע דמויות: בלש המשטרה הנחוש מדס (תומס בו לרסון) הממונה על חקירת המוות של אדם שנמצא בים, לחופי דנמרק, בסמוך לחוות טורבינות רוח, החושד שמדובר ברצח שקשור לענקית האנרגיה "אנרג'ן". במהלך חקירתו, מדס הולך ושוקע בתוך הביצה המפוקפקת של עסקי הכספים. ניקי (אסבן סמד) הוא פושע קטן, אסיר לשעבר שחברתו בדיוק ילדה תינוק, ולמרות שקרוב משפחה הציע לו עבודה חוקית ומסודרת, הוא נמשך בחזרה אל הפשע כדי שיוכל לרכוש עבורה את הדירה שהיא חפצה בה. סנדר, (לי קאס) איל ההון ובעליה של חברת האנרגיה המתרחבת, מפטר במפתיע את ראש המחלקה המשפטית שלו ומחליף אותו בקלודיה (נטליה מדואנו) עורכת דין צעירה ושאפתנית, שללא ידיעתו מנהלת חקירה בינלאומית סודית. סיפורן של הדמויות, חייהן הפרטיים והמקצועיים, יישזרו יחד ויהפכו לסיפור שלנו, בני האדם, העשירים, העניים, רודפי הבצע, הרמאים, והגנבים שילכו בכל דרך כדי לבנות לעצמם את החיים שכולנו חולמים עליהם.

הסדרה היא מהמפיקים של The Killing ומהיוצרים של "הממשלה" ו"הירושה", והיא נרכשה לשידור על ידי ה-BBC, כמו גם נמכרה להפקת גירסא אמריקאית.

את הסדרה מביים במאי הקולנוע הדני פר פליי ( טרילוגיית "הספסל", "הריגה" ו"ירושה").

 

LeRanch

New member
דוקטור פוסטר / Doctor Foster


דרמה בריטית חדשה בת 5 פרקים, מבית ה-BBC, פרי עטו של המחזאי והתסריטאי זוכה פרס אוליבייה, מייק ברטלט, ובכיכובה של סורן ג'ונס ("הסודות של אחוזת קריקלי") המגלמת את דמותה של דוקטור ג'מה פוסטר, רופאה מצליחה בעיר הקטנה פרמיניסטר.

כשג'מה פגשה לראשונה את בעלה סיימון בלונדון, לפני 14 שנים, היא ויתרה על חיי העיר הגדולה ועברה לגור איתו בעיר הולדתו ולהקים בה את המשפחה שתמיד רצתה. כעת ד"ר פוסטר היא דמות מוכרת ומכובדת בקהילה ואמא לטום בן ה-11, שחיה את חיי המשפחה המושלמים, כפי שהם נראים מבחוץ, אבל גם כפי שהיא רואה אותם מבפנים.

יום אחד, ג'מה מוצאת שערה בלונדינית על הצעיף של סיימון, ומתחילה לחשוד שהוא מנהל רומן. במקום להתעמת איתו, היא מחליטה לחקור ולעקוב אחריו, כדי לרדת לחקר האמת. כשסדקים מתחילים להיווצר בחיי משפחתה, ג'מה נאלצת להתמודד עם השאלה, האם חייה באמת אידיאלים כפי שהאמינה, והאם העיירה היא באמת הבית שלו קיוותה?

הסדרה זכתה להצלחה ביקורתית ורייטינג גבוה וחודשה לעונה שנייה.

המבקרים במיוחד הרעיפו שבחים על פרק הסיום של הסדרה, כשב"הגארדיאן" מכנים את ג'ונס "מצויינת" ושהם מקווים לפגוש את צוות הסדרה "בפרסי הבאפטא כזוכים", "הטלגרף" קרא לה "מצוינת עד לסופה.. פרק הסיום מפוצץ" ובאינדיפנדט אמרו "אל תתנו לשם חסר ההשראה להרתיע אתכם, זו דרמה כתובה היטב ומרתקת יותר בסגנון מותחני קולנוע כמו 'נעלמת' מאשר סדרת טלוויזיה חביבה".

 

shulak14

New member
לא מבינה למה עונה שניה. הפרק האחרון בהחלט מעולה

וסוגר את המיני סידרה.
 

LeRanch

New member
מודוס / Modus


במהלך עונת הקריסטמס המושלגת בשוודיה, הקרימינולוגית והפרופיילרית אינגר ג'והנה ויק (מלינה קינמן), מוצאת את עצמה נגררת לחקירת סדרת רציחות ברחבי שוודיה, לאחר שילדתה האוטיסטית סטינה, עדה לאחת הרציחות.

בליל חג המולד, בלש משטרת סטוקהולם אינגבר ניימן (הנריק נורלן), נשלח לחקור את הרצח המחריד של בישופ אליזבת לינדגרן בעיירה אפסלה. בינתיים גופות נוספות נמצאות בסטוקהולם, וניימן ו-ויק משלבים כוחות ומתחילים במצוד אחר הרוצח, ולמרות שסיבת המוות שונה בין נרצח אחד למשנהו, ויק מתחילה לראות דפוס: נראה שהמתים קשורים בדרך כלשהי לרשת בינלאומית, קיצונית וחסרת רחמים.

מודוס היא סיפור מרתק ומותח, שמעלה שאלות על דת, זכויות אדם, וטבעה של האהבה. הסיפור מגיע למחוזות שמעבר לפשע עצמו, נוגע בשאלות פוליטיות ומבקר את אי הסובלנות לשונה ולאחר.

כל פרקי הסדרה יעלו ל-yesBinge.

 

LeRanch

New member
טקס גלובוס הזהב 2016


זוכה האמי, גלובוס הזהב, והבפטא, ריקי ג'רוויס, מי שהנחה בכישרון רב את טקס גלובוס הזהב שלוש פעמים בעבר, חוזר פעם נוספת להנחות את הטקס של 2016 – הטקס ה- 73 במספרו! ואם לשפוט משנים עברו, צפוי לנו טקס מצחיק, שנון ומפתיע.

הסדרות והסרטים המשודרים ב-yes מועמדים ב- 22 מועמדויות:

סדרת דרמה:
אימפריה
משחקי הכס
זרה

קומדיה:
עמק הסיליקון
Veep

מיני סדרה:
אימה אמריקאית: המלון
וולף הול

שחקנית בקומדיה:
ג'יימי לי קרטיס, מלכות הצעקה
ג'וליה לואי דרייפוס – Veep
ג'ינה רודריגז, ג'יין הבתולה

שחקנית בדרמה:
קתריאונה בלפה, זרה
טראג'י פי הנסון, אימפריה
רובין רייט, בית הקלפים

שחקן בדרמה:
בוב אודנקירק, סמוך על סול
ליב שרייבר, ריי דונובן

שחקן בקומדיה:
רוב לאו, הכריש

שחקן משנה בסדרת טלויזיה:
אלן קאמינג, האישה הטובה
דמיאן לואיס, וולף הול
בן מנדלסון, קשר דם
טוביאס מנזיאס, זרה

שחקנית משנה בסדרת טלויזיה:
ג'ואן פרוגט, אחוזת דאונטון

שחקן ראשי במיני סדרה:
אוסקר אייזק, דרוש גיבור
אידריס אלבה, לות'ר
מארק ריילנס, וולף הול

שחקנית ראשית במיני סדרה:
קווין לטיפה, בסי
ליידי גאגא, אימה אמריקאית: המלון

 

LeRanch

New member
הסוכנת קרטר 2


סדרת האקשן המבוססת על הסרטים של מארוול, "קפטן אמריקה" ו"קפטן אמריקה: חייל החורף", המספרת את סיפורה של הסוכנת פגי קרטר (היילי אטוול, שמשחזרת את דמותה מהסרטים), שבה בעונה חדשה.

שנים לפני שהסוכן פיל קולסון וצוות שילד נשבעו להגן על האנשים שאינם יכולים להגן על עצמם מפני אלו שהם כלל לא יודעים על קיומם, היתה זו הסוכנת פגי קרטר שנשבעה את השבועה, אך חיה בזמנים אחרים, בהם לא הכירו בנשים כחכמות או קשוחות כמו עמיתיהן הגברים.

אך פגי אינה אישה שיש להמעיט בערכה. בעודה נחושה להילחם נגד האיום של העידן האטומי עם סיום מלחמת העולם השנייה, פגי עוברת מניו יורק ללוס אנג'לס, למשימה המסוכנת ביותר שלה עד כה. אך אפילו כשהיא פוגשת חברים חדשים, מוצאת בית חדש ואולי אפילו אהבה חדשה, היא עומדת לגלות שהאורות הבוהקים של הוליווד לאחר המלחמה, מסתירים איום מרושע על כל מי שהיא שנבעה להגן.

יחד עם היילי אטוול, חוזרים לעונה השניה גם ג'יימס דארסי (אדווין ג'ארוויס), אנוור ג'וקאז' (צ'יף דניאל סוסה) בריג'יט רגן (דוטי אנדרווד), דומיניק קופר (האוורד סטארק) וצ'אד מייקל מורי (צ'יף ג'ק תומפסון), ויצטרפו כדמויות חדשות ויטני פרוסט, (וין אוורט, "חדר החדשות"), וג'ייסון וילקס (רג'י אוסטין, "עוזרות בית נחושות", "הומלנד").

כל פרקי העונה הראשונה יעלו ל-yesBinge.

 

is00

New member
אנג'י לא חוזרת? מפתיע.

הלו זאת לוס אנג'לס - הוליווד. החלום של כל שחקנית שאפתנית.

נו, טוב.
 

LeRanch

New member
הסודות של דה וינצ'י 3 - עונת הסיום


עונה חדשה ואחרונה להפקת הדגל של רשת Starz ("ספרטקוס", "בוס") האמריקאית, המופקת בשיתוף פעולה עם ה-BBC. מאחורי ההפקה השאפתנית עומד דיוויד ס. גוייר, תסריטאי סרטי "האביר האפל" שיצר את הסדרה והמפיקות המיתולוגיות של "דוקטור הו" ג'ולי גארדנר וג'יין טריינר.

גאון, אמן, מורד, גיבור, טראבלמייקר, מאהב וחולם…

זוהי דרמה אפית והיסטורית, רחבת יריעה ועתירת תקציב, העוסקת בחייו המוקדמים של ליאונרדו דה וינצ'י כפי שמעולם לא נראה על מסכינו – ועל האנשים בצללים שניסו לעצור אותו ואת הקדמה.

זו הזדמנות להביט אל העבר כדי לראות את האיש שבגיל 25 כבר ראה את העתיד שלנו…

הסדרה, המוגדרת כ"פנטזיה היסטורית", עוקבת אחר הסיפור שלא סופר על לאונרדו דה וינצ'י (טום ריילי הבריטי, "סיינט טריניאן 2") בפירנצה בתקופת הרנסנס. דה וינצ'י צייר, פסל ואדריכל איטלקי, מוצג כאמן, ממציא, סייף, מאהב, חולם ואידיאליסט בן 25, שנאבק כדי לחיות בגבולות של מציאות וזמן משלו וכמי ש"המציא את העתיד". דה וינצ'י היה "סלב" בתקופתו וזכה להשפעה רבה על הסביבה והכרה בגאוניותו, אך גם היה בן ממזר שמשתוקק ללגיטימציה של אביו המתנכר.

בפתיחת העונה החדשה, עולמו של דה וינצ'י מתמוטט כאשר העיר אוטורנטו נקרעת לגזרים עם פלישתו של הצבא העות'מני. בשדה הקרב, התורכים משתמשים בנשק שיצר לאונרדו, כנגד עמו. התוכניות והשירטוטים של הנשק, נגנבו ממנו על ידי מישהו שסמך עליו, והבגידה הזו רודפת אותו זמן רב לאחר סיום הקרב, יחד עם מותם של אהוביו בלחימה. כאשר רומא מחליטה לשלוח מסע צלב נגד התורכים, לאונרדו מחליט להצטרף אך משימתו מסתבכת בגלל סדרת רציחות מחרידות שמשליטה טרור ופחד כל איטליה כולה ומאיימת על מסע הצלב עצמו.

כל פרקי הסדרה יעלו ל-yesBinge.

 

LeRanch

New member
קבלו אותי 3


הקומדיה האוסטרלית המקסימה, שנכתבה על ידי ג'וש תומאס, קומיקאי אוסטרלי צעיר, שגם מככב בה, חוזרת בעונה שלישית.

ג'וש חש שהוא חי בקומדיה רומנטית: למרות מחוות רומנטיות, דייטים יזומים וארוחות צמחוניות לא אכילות בעליל, נראה שהוא עדיין לא מצליח לזכות בליבו של ארנולד. ארנולד מצידו מתכנן לספר להוריו שהוא גיי, ובמסיבת יום ההולדת שלו, ג'וש, טום והאנה פוגשים סוף סוף את הוריו העשירים, אבל ההודעה המיוחדת של ארנולד לא יוצאת במתוכנן. כשג'וש, טום וארנולד מתנסים לראשונה בסמים, הם מגיעים למועדון לילה, פוגשים בחורה מסתורית, ולבסוף מבלים לילה מוזר בבית החולים. וכשקלייר חוזרת מברלין, החבורה שוקלת האם להפוך את תרנגולת המחמד של ג'וש, אדל, שמסתבר שהיא בכלל תרנגול, לארוחת קבלת הפנים.

כל פרקי הסדרה יעלו ל-yesBinge.

 

LeRanch

New member
סליפי הולו 3


סדרת המתח "סליפי הולו", העיבוד המודרני על אגדת "סליפי הולו" של וושינגטון אירווינג, חוזרת בעונה חדשה לסדרה שזכתה להצלחה גדולה.

העונה מתחילה תשעה חודשים לאחר אירועי סיום העונה השנייה, שבסיומה נהרגו אשתו ובנו של איכבוד קריין (טום מייסון), כשאבי, כעת סוכנת FBI, מקבלת שיחת טלפון מאיכבוד שמבקש ממנה לשחרר אותו לאחר שנעצר על הברחת חפץ אל תוך המדינה, בשובו משיטוטיו בעולם.

לאחר שהם משלימים פערים מהזמן בו לא היו יחד, איכבוד ואבי מתמודדים עם כמות נכבדה של רשעים מהגיהינום, בהם יאלצו להילחם, ביניהם, אישה מסתורית בשם פנדורה (שנין סוסמון, "עיירה ללא מוצא") שיש לה כוחות של שד, ולפני שהיא הורגת את קורבנותיה, היא מפחידה אותם למוות. דמות חדשה נוספת היא בטסי רוס (ניק יריד, "דימדומים"), מרגלת של צבא המהפכה ושליחתו הנאמנה ביותר של וושינגטון, שבמאה ה- 18 היתה לה מערכת יחסים עם איכבוד.

 

LeRanch

New member
הוחלפו בלידתן 5 - חלק ב'


סדרת הדרמה של רשת ABC Family (או Freeform, בשמה החדש) חוזרת בפרקים חדשים של עונתה החמישית. הסדרה, שכבר חודשה לעונה נוספת, מספרת את סיפורן של ביי קניש (ונסה מרנו "בנות גילמור"), הנערה שגדלה בשכונה עשירה בקנזס עם הוריה קתרין וג'ון שגילתה שלאחר לידתה נעשתה טעות בבית החולים והיא הוחלפה עם תינוקת אחרת בשם דפני ווסקז (קייטי לקלרק), נערה חירשת שחיה עם אמא החד הורית רג'ינה (קונסטנס מארי "ריקוד מושחת").

בפרקים החדשים, ביי רדופה על ידי פרידתה מאמט ומתקשה להבין היכן נכלה אהבתם. ההתלהבות של דפני ממערכת היחסים שלה עם מינגו מופרעת על ידי חבריה, שלא כ"כ מסמפטים אותו, וחילוקי דעות קשים בינה לבין מינגו גורמים לה לחשוב שאולי באמת אינם מתאימים. רואה החשבון של ג'ון וקטרין מבשר להם שהם שקועים בחובות אך קתרין נחושה להפיק לבדה מיוזיקל. רג'ינה בודקת לעומק את הסיפור על אשתו לשעבר של אריק, וכולם המומים לגלות שמישהי בהריון..

 

LeRanch

New member
קפיטל / Capital


"פורטרט מורכב ומבריק על חיים לונדוניים" – הגארדיאן.

"הופעה חזקה מאנסמבל שחקנים אדיר" – הטלגרף.

קפיטל היא מיני סדרה חדשה עטורת שבחים ב-4 חלקים מבית ה-BBC, ביקורת בריטית נוקבת על מצב החברה ועל מחירי הבתים המאמירים בבירת בריטניה, על רקע המשבר הכלכלי של 2007-2008. הסדרה היא עיבוד לספר הלהיט של ג'ון לאנקשר מ-2012 ומציגה ומטפלת בנושאים כמו פערים חברתיים, ג'נטריפיקציה, תרבות הפפאראצי, רדיקליות איסלמית ומחירי הדיור.

הסדרה עובדה לטלויזיה על ידי פיטר בוקר (בלקפול) ובויימה על ידי יורוס לין (עמק האושר, דרדוויל, שרלוק).

הסדרה מספרת את סיפורו של רחוב אחד בלונדון, שפעם דרו בו דיירים משכבות הביניים הנמוכות, אך עם השנים, מחירי הבתים בו האמירו לשחקים וכעת שווים מיליוני לירות שטרלינג. כאשר כל דיירי הרחוב מתחילים לקבל גלויות מסתוריות ואנונימיות בהן נכתב "אנחנו רוצים את מה שיש לך" ועם הזמן גם צילומים של בתיהם ושלהם עצמם, חלק מהדיירים מתעלמים מקיומן ומייחסים אותן לשיטת שיווק אגרסיבית ולא ברורה, אך חלק אחר רואה בהם איום…

בין הדיירים אנחנו מוצאים תושבים ותיקים שגרים ברחוב כל חייהם, כמו גב' פטוניה האו (ג'מה ג'ונס, על תבונה ורגישות, יומני בריג'יט ג'ונס בהופעה מהפנטת) המבוגרת והבודדה הגרה בבית בו היא חיה כל חייה וכנראה אף תמות בו למרות הפצרותיה של בתה (לזלי שארפ "בוב ורוז") שתמכור, וגם מתעשרים חדשים שרכשו את ביתם ממש לאחרונה, כמו הבנקאי המצליח רוג'ר יונט (זוכה גלובוס הזהב טובי ג'ונס, The Girl, עיירה ללא מוצא) ואשתו המפונקת ארבלה (רייצ'ל סטירלינג). לצידם דמויות כמו קוונטינה (וומי מוסאקו) פליטה זימבאבווית בעלת דוקטורט הנאלצת לעבוד כפקחית, בעל המכולת השכונתי אחמד (אדיל אקטר), פקיסטני המתמודד עם הרדיקליות ההולכת וגדלה של אחיו, בוגדן (רודסלואו קיים "המרגלים מוורשה") בנאי פולני המספק את גחמות הבניה של עשירי הרחוב.

הסדרה מפגישה אותנו עם מגוון דמויות מרקעים סוציואקונומיים שונים, ועם הסיפורים והסודות שלהם. סיפור הגלויות האנונימיות מניע גלגל שמחבר בין הדמויות והופך אותנו הצופים למעורבים בעלילות המסתוריות האופפות כל דמויות בפני עצמה.

 

LeRanch

New member
בתפקיד / Cuffs


דרמת אקשן משטרתית עלילתית חדשה מבית ה- BBC, המתארת את חייהם של שוטרי ברייטון, עיר החוף המפורסמת בדרום מזרח אנגליה, והמגוון הרחב של מקרים בהם הם מטפלים – ממקרים של גזענות או הטרדת תיירים ועד לשוד ורצח, המקרים נעים ממסוכנים כמו חוות מריחואנה ממולכדת ועד לאבסורדיים כמו תגרה בבית אבות. במרכז הסדרה חייהם ועבודתם של השוטרים בשטח והנהלת המשטרה במשרדים (שמה באנגלית של הסדרה Cuffs מתייחס גם לאזיקים וגם לחפתים) – כשפוליטיקה פנימית ולחץ ציבורי משפיעים גם הם.

זוהי סדרת המשטרה הראשונה של ה-BBC מאז 2007, ובצעד מתקדם מאוד, הם מציבים שוטר גיי ושוטר שחור בקדמת הבמה, בסלוט השעה 20:00 המוקדם והנצפה. בתפקיד היא סדרת משטרה מלאת אדרנלין וטיפוסים צבעוניים יחודיים כמו שרק האנגלים יודעים להציג.

הסדרה פותחת ביומו הראשון בתפקיד של השוטר הטירון ג'ייק ויקרס (ג'ייקוב איפן שזה תפקידו הטלוויזיוני הראשון), אשר מצוות לשוטר הותיק ראיין דרפר (אשלי וולטרס, "טופ בוי") שוטר אינטנסיבי, אב יחידני לשני ילדים, שמעמיד בפניהם את אותם סטנדרטים מחמירים אותם הוא מציב לעצמו ולפקודיו, ונראה שאופיו השתלטני מאיים להרחיק מעליו את אלו שאוהבים אותו. דרפר המצטיין נבחר להדריך את ג'ייק שקודם במהירות בשורות המשטרה וזאת, חושדים עמיתיו בגלל שאביו רוברט ויקרס (פיטר סאליבן "השעה"), הוא מפקד היחידה. במהרה ג'ייק מבין שלא יקבל שום הנחות והוא נחוש להרוויח ביושר את מקומו בצוות, אך מסרב להכיר בעובדה שמערכת היחסים שלו עם סימון הסניגור – שנוא נפשם של השוטרים – עלולה לעלות לו ביוקר.

רוברט, אביו של ג'ייק ומפקד משטרת ברידג'טון, הוא מומחה במידור חייו המקצועיים מאלו הפרטיים, כדי שיוכל לשאת בעומס הרגשי של עבודתו, ותמיד הצליח לעשות זאת… עד עכשיו. אבחונה של אשתו כחולה בסרטן, בנו הצטרף אל כוחות המשטרה בפיקודו והרומן שלו עם פקודתו, כל אלו מעיבים על החלוקה הברורה ונראה שהבית והעבודה עומדים להתנגש.

הבלשית המוכשרת ג'ו מופט (אמנדה אבינגטון, שרלוק, מר סלפרידג') חרוצה ומאורגנת עובדת תמיד על פי הספר ומצליחה להגיע לתוצאות, אך בזמן שהקריירה שלה מתקדמת במהירות, חייה האישיים הולכים מדכי אל דכי. גרושה ובודדה, היא מנהלת רומן אסור עם המפקד שלה רוברט, ולמרות שמרבית הזמן היא מרוצה מהסידור שאין בו התחייבות או עירוב של רגשות, בתוכה היא מבינה שלא יצא מזה שום דבר טוב עבורה.

בתפקיד נכתבה על ידי ג'ולי גירי ("נשות האסירים", "וידויה הסודיים של זונת צמרת") המגדירה את הסדרה כסדרה מלאת הומור ואנושיות, דרמה המונעת על ידי הדמויות על אף היותה סדרת משטרה פרוצידורלית, בה הדמויות צריכים להתמודד עם כל מה שנקרא לפתחם במסגרת העבודה שלהם ועם לחצים שלא נשארים בעבודה, אלא ממשיכים איתם גם לבית ולחיי המשפחה שלהם.

 

shulak14

New member
משהו שמפריע לי בסידרה

הפער העצום בין הקלילות וההומור של חייהם ״בתפקיד״. גם במקרים הקשים שומרים על אירוניה. לעומת הדכאון הטוטאלי של חייהם האישיים. באמת מוגזם איך כל הצרות נפלו עליהם.
 
למעלה