דיון הסדרות השבועי.

is00

New member
דיון הסדרות השבועי.

השבוע סדרה אחת סיימה את דרכה ושנייה סגרה עונה. בין לבין היו כמה שיצאו לפגרה. אם יש לכם מה להגיד על הסדרות הבאות - תרגישו חופשיים להגיב.
כמובן, תרגישו גם חופשיים להוסיף סדרות אחרות שיש לכם עניין לדון בהן בלי קשר
 

is00

New member
גרייסלנד.

אחרי 3 עונות הסדרה סיימה את דרכה. מה חשבתם על העונה השלישית והאחרונה של הסדרה? איך היא הייתה יחסית לקודמות לה? תתגעגעו? דווקא לא?
כל זאת ועוד לפה!
 

didalf

Well-known member


בקושי סחבתי את עצמי לראות את העונה.
בעונה הראשונה היא הייתה ממש כיפית ואיפשהו בעונה 2 נהייתה די בלתי נסבלת, כשכל הדמויות התנהגו בצורה מגעילה ומטומטמת, ושומדבר לא השתפר בשלישית.
אם לא היו מבטלים אותה במילא כנראה הייתי פורשת.
 

is00

New member
קרב הליפסינק.

ה...תכנית/שעשועון סיימה עונה ראשונה עם ספיישל כריסמס. מה חשבתם על התכנית הזאת שיס הביאו, אחרי שהם נפטרו מכל סדרות הריאליטי? תחליף ראוי? דווקא לא?מצפים לעונה שנייה? מהקרב(ות) של מי הכי נהניתם לאורך העונה? מי היו הכי מיותרים או הכי איכזבו? את מי אתם מקווים לראות מתמודדים בתכנית בעתיד?
כל זאת ועוד לפה!
 

is00

New member
הסדרות שיצאו לפגרה.

במהלך השבוע האחרון כמה וכמה סדרות יצאו לפגרה חלקן יצאו לפגרה ארוכה יותר וחלק ארוכה פחות.
אתם מוזמנים לכתוב כל מה שאתם רוצים על איזה מהסדרות הבאות ברשימה: "האנטומיה של גריי", "האישה הטובה", "מזכירת המדינה", "ג'יין הבתולה", "הרשימה השחורה" ו"סוכני שיל"ד".
 

is00

New member
אני אדבר על ה-2 שאני צופה בהן.

משמע "סוכני שיל"ד" ו"האישה הטובה", אבל כמובן שזה יהיה קצר כי זאת רק פגרה.
&nbsp
בינתיים העונה של סוכני שיל"ד טובה יותר מהראשונה, אבל פחות מהשנייה. התרגלתי לדייזי, אבל אני עדיין מעדיף את סקאיי וכמובן מה שאני הכי אוהב בסדרה את העובדה שהכל רץ שם די מהר והם לא מושכים תתי-עלילות יותר מדי, להבדיל מסדרות רבות אחרות.
&nbsp
"האישה בטובה" - בקצרה - ממשיכים למחזר את עצמם למוות, אבל בסך הכל העונה בסדר. קלינדה קצת חסרה לי, ולאורך חצי מהעונה לא חיבבתי את המקומות שהדמות של איליי הלכה אליהן, אבל בפרקים האחרונים זה השתפר. הבעיה הכי גדולה שלי עם העונה בינתיים היא שהם מתעקשים להשאיר את לוקהארט-אגוס לי בתמונה ושלפעמים הם פשוט מעמיסים על הפרקים יותר מדי עלילות.
 

didalf

Well-known member
גם מחשבות פליליות בפגרה


עד מרץ, מה נראה להם ביס?! (בארה"ב חוזר כבר בינואר).
בכל מקרה העונה הזאת די מנומנמת, ועוד 3 פרקים שלמים ריד יצא לחופשה החצוף
אז לא כיף בלעדיו.
 

is00

New member
הומלנד.

הנ"ל סיימה עונה מס' 5. מה חשבתם על העונה החמישית? השתפרה יחסית לעונה שקדמה לה? דווקא לא? מה אתם חושבים על הסדרה? משתבחת עם השנים? מיצתה את עצמה? מה אתם חושבים על הדמויות?
כל זאת ועוד - לפה.
 

is00

New member
הליגה.

הנ"ל סיימה עונה מס' 6. מה חשבתם על העונה השישית? השתפרה יחסית לעונה שקדמה לה? דווקא לא? מה אתם חושבים על הסדרה? משתבחת עם השנים? מיצתה את עצמה? מה אתם חושבים על הדמויות? יש לכם דמויות מועדפות?
כל זאת ועוד - לפה
 
למעלה