דצמבר 2015 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
דצמבר 2015 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים לעלילת העונות והסדרות החדשות שיעלו בחודש הבא.

הקריאה על אחריותכם!!!


 

LeRanch

New member
להרוג את הסבתא


החל מה-20/2, ימי א' ב-22:00 בערוץ yes Drama HD וב-yes VOD

לשבת על אדמה ששווה מיליונים אבל לחיות כמו קבצן…

להרוג את הסבתא – סדרת הווייט טראש הישראלית הראשונה. זוהי קומדיה שחורה אבל גם סאטירה חברתית פרועה על ישראל 2015, חברה שבה הכל עומד למכירה. זאת סדרה על הרצון לעשות כסף ומהר, על רצון חסר מעצורים לזכות בסיפוקים מהירים, שגובר על ערכי המשפחה, חוקי המוסר או על האהבה.

הכל היה נפתר אם סבתא עליזה (מירי אלוני) היתה מוכרת את האדמה ומחלקת את הכסף בין ילדיה. אבל היא לא. האדמה הזו היא הממלכה שלה. לגיבורי הסדרה נשארת אופציה אחת פשוטה, להרוג את הסבתא, לפחות לנסות. עד אז הם יאלצו לחיות בפחונים עלובים, בלי חיבור חוקי לחשמל או ביוב.

כבר בשנות החמישים, כשהגיעו מרומניה, תפסו הזליגים חזקה על כמה דונמים אי שם בגוש דן. היום כבר מקיפות את המתחם שלהם אוטוסטראדות ושכונות יוקרה של רבי קומות. אבל את הזליגים אין דרך להוציא. חוקי המדינה לא חלים עליהם. הם גרים שם ומנהלים את העסק שלהם לשטיפת מכוניות על אפם וחמתם של העירייה וכל היזמים.

אחרי 40 שנה של הצעות סרק, מגיעה הצעה מדהימה באמת, הצעת 20 מליון הדולרים של רגב שרעבי (אלי פיניש), יזם נמרץ וחסר מעצורים. הילדים והנכדים בטוחים שהגיע הקץ לסבל שלהם. הם טועים. סבתא עליזה לא מוכרת. היא גם לא תמכור. למה לה? העונג שלה זה לראות את צאצאיה מסתובבים סביבה כמו ג'וקים בבקבוק.

יוצרי הסדרה: יוסי מדמוני, דוד אופק, ליאור שפר.

תסריטאי ראשי: יוסי מדמוני.

במאים: דוד אופק, ליאור שפר.

בית הפקה: אנדמול שיין ישראל.

צלם ראשי: אסף סודרי.

עורך: אריק להב לייבוביץ'.

שחקנים: מירי אלוני, רמי הויברגר, גל תורן, אלי פיניש, מאור שוויצר, סופי אוסטריצקי, רותי בורנשטיין, ליהי קורנובסקי.

 

LeRanch

New member
סקס, סמים ורוקנרול / Sex&Drugs&Rock&Roll


החל מה-15/12 ימי ג' ב-22:30 בערוץ yes Oh HD וב-yes VOD

קומדיה חדשה מבית היוצר של דניס לירי ובכיכובו, עבור רשת FX.

ג'וני רוק (דניס לירי), הזמר הראשי של The Heathens, להקת רוק מצליחה מסוף שנות ה-80, שהתפרקה אחרי הוצאת תקליט אחד בלבד, בעיקר בגלל סגנון חייו הראוותני והמוגזם, מנסה לחזור לסצינת המוזיקה, 25 שנים לאחר מכן. הוא מקבל הזדמנות שניה כשביתו המנוכרת ג'יג'י (אליזבת גיליאס) עוברת לניו יורק כדי לנסות את מזלה כמוזיקאית. היא מעלה בפניו הצעה: ג'וני יאחד את הלהקה, ג'יג'י תחליף אותו בתור זמרת ראשית, הם ישנו את שם הלהקה, ובתמורה, הוא ישאר כותב השירים הראשי ומנטור לביתו. רוק חווה את האתגר שבלהיות כוכב רוק מזדקן בנוף המוזיקלי העכשווי, העמוס בהיפ הופ ובפופ, וגם בתחושה החדשה הנלווית לזה שאכפת לו ממישהו פרט לעצמו, עכשיו כשג'יג'י חזרה לחייו.

חברו הטוב של רוק הוא "פלאש" (ג'ון קורבט, "סקס והעיר הגדולה"), הגיטריסט של הלהקה בעבר, ובימים אלו, גיטריסט בהופעותיה של לא אחרת מאשר ליידי גאגא.

 

LeRanch

New member
גיהנום על גלגלים 5 - עונת הסיום (חלק א')


החל מה-7/12 ימי ב' ב-22:50 בערוץ yes Oh HD וב-yes VOD

דרמת המערבונים של ערוץ AMC חוזרת לעונתה החמישית. "גיהנום על גלגלים" מספרת את הסיפור האפי של אמריקה לאחר מלחמת האזרחים. במרכזה קאלן בוהנון (אנסון מאונט), חייל קונפדרציה (דרום ארה"ב) שיצא למסע נקמה בחיילי היוניון (הצפון) שהרגו את אשתו. מסע הנקמה שלו הוביל אותו מערבה, לעיירה המכונה "גיהנום על גלגלים"- כור היתוך מסוכן וחסר חוק וסדר – הנעה יחד עם בניית מסילת הרכבת הטראנס-קונטיננטלית, פרוייקט הנדסי חסר תקדים לזמנו.

בעונה החמישית, קאלן מוצא את עצמו זר, בארץ זרה – בטראקי, קליפורניה, מקום מושבה של מפקדת מסילת "הסנטרל פסיפיק". עיירת המסילה ההררית הקשוחה, מלאה באלפי עובדים סינים הזרים בשפתם, בתרבותם ובמסורותיהם, בראשותו של קבלן העובדים הראשי של המסילה, נוכל מרושע בשם צ'אנג, שהופך במהרה לאוייב החדש של קאלן. בעודו נאבק באתגרים שבניהול עובדיו החדשים, וכשהוא מוביל את מאמצי המסילה לעבור דרך רכס הרי סיירה נוואדה, במירוץ לסיים ראשונים את המסילה הטראנס-קונטיננטלית, קאלן מגלה שהסוויד מצטרף ל"סנטרל פסיפיק" כמפקח על כוח העבודה המורמוני, ושנעמי ובנו הקטן נזרקו מההתיישבות המורמונית, וכעת אינו יכול לאתרם.

 

LeRanch

New member
לות'ר 4


החל מה-28/12 ימי ב' ב-22:00 בערוץ yes Oh HD וב-yes VOD

ספיישל סיום בשני פרקים, לסדרת הפשע הפסיכולוגית והאפלה בכיכובו של זוכה גלובוס הזהב אידריס אלבה (הסמויה) בתפקיד הבלש ג'ון לות'ר.

לות'ר חוזר כדי להתמודד עם האוייב הכי מפחיד שפגש, ניצוד על ידי רוחות מעברו ונחוש לנקום. הוא נגרר אל תוך תיק חקירה מסובך ואיום שדוחף אותו קרוב יותר אל קצה גבול היכולת משהיה אי פעם.

הפעם אנחנו מוצאים את לות'ר בחופשה ללא תשלום וללא תאריך סיום, אך ביקור של עמיתיו, הבלשים תיאו בלום (דארן בוייד, "מרגל", Veep), ואמה ליין (רוז לסלי, ייגריט ב"משחקי הכס") מביא עימו פיסת מידע חדשה ומזעזעת שגוררת אותו חזה ללונדון, בחיפוש אחר האמת. באותו הזמן, רוצח סדרתי, קניבל מבעית, מכה בעיר, אוכל חלקי גופות ומשאיר אחרות בדרכו. למרות שיש בידם נתיב רמזים המובילים מרצח אחד לזה שאחריו, מפקד יחידת הבילוש וציוותו אינם מצליחים ללכוד את הרוצח האיום, ובמהרה לות'ר שב אל היחידה, כשהוא נחוש לתפוס את הרוצח לפני שיוסיף קורבן נוסף אל ערימת הגופות המתעצמת. אך מאחורי כל פינה בעיר, אורבת לו רוח מעברו, וכשהוא מבודד ולא יציב, לות'ר יצטרך להשתמש בכל פיסה מישותו כדי לשמור על שפיותו.

 

LeRanch

New member
מקום בלב 3


החל מה-2/12 ימי רביעי ב-22:00 בערוץ yes Drama HD וב-yes Binge ב-yes VOD

הדרמה האוסטרלית האהובה חוזרת בעונה שלישית!!

לאחר שכבר הוכרז על סיומה של הסדרה בתום העונה השנייה, פנו מעריציה הרבים אל חברת ההפקה, אשר בצעד חריג החליטה לחדש את הסדרה האהובה לשתי עונות נוספות, וכדי שיוכלו להמשיך את הסיפור, אשר הסתיים בפרק סיום העונה השנייה, צולם סיום חלופי לפרק. הפרק האלטרנטיבי ישודר במסגרת השידור היומי של העונה, יום לפני תחילת העונה החדשה.

בעונה החדשה, בזמן שאוסטרליה חווה איומים מבפנים ומבחוץ על אורח חייה, גם תושביה של אינברנס חווים טלטלות כשבריתות ומערכות היחסים הקודמות עומדות בפני מבחנים. שרה נקרעת בין רגשותיה לג'ורג' לבין חובתה לרנה, בעלה, והדילמה בה היא נמצאת מחמירה בשל סוד קורע לב. יחסיהם של ג'יימס ואוליביה נתונים ללחצים כאשר הסוד לגבי זהות הוריו האמיתיים של התינוק עומד להתגלות. החלטתה של אליזבת' בלייג' לעזוב את אש פארק כדי לבנות חיים משל עצמה, מתגלה קשה משחשבה. רנה וג'ונו מבינים שחיי הנישואין אינם דומים לאגדות הרומנטיות שראו בעיני רוחם, קרולין וג'ק המאוהבים, מתכננים לעלות שלב בהתחייבותם אחד לשניה, ובתוך כל זה, התנהגותה המניפולטיבית של רג'ינה, מציבה גדר בלתי חדירה סביב ג'ורג'. בכפר אינברנס הישנוני, סקס, מוות וסודות נמצאים תמיד קרוב לפני השטח.

 

LeRanch

New member
המפענחת: פשעים חמורים 4 - חלק ב'


החל מה-23/12 ימי ד' ב-22:00 בערוץ yes Action וב-yes VOD

"המפענחת: פשעים חמורים" בכיכובה של השחקנית מרי מקדונל ("באטלסטאר גלקטיקה") בתפקיד קפטן שרון ריידור, חוזרת בפרקים חדשים.

ריידור מפקדת על יחידת "פשעים חמורים" במשטרת לוס אנג'לס, ויחד איתה עם הבלשים פרובינזה, פלין, טאו, סנצ'ז, איימי סייקס והצלם באז.

בלשי היחידה כבר התרגלו לסגנונה המדוד והשקול של ריידור לאחר שבעונות הקודמות הצליחה הקפטן לזכות באמונם והערכתם. הם כבר מכירים היטב את הכיוון שאליו נלקחה יחידת הפשעים החמורים – בשיתוף עם הפרקליטות, ליצור תיקים חזקים שיגרמו לחשודים להודות באשמה ואז לחתום על עסקת טיעון, שתחסוך למדינה כסף ולא תוביל למשפט.

החלק השני של העונה נפתח כשרכב ובו ארבע אנשים ירויים שהושארו למות, נמצא בכניסה לבית החולים. בדיקה של יחידת הפשעים החמורים מגלה שמדובר בארבע אנשים עשירים מאוד, ובמהרה הצוות מוצא רשימת חשודים במעשה: ביתו התיכוניסטית של אחד הנרצחים, נהג סוכרתי, בעלים של מספר מגרשי חנייה ואישה מסתורית שרגליה הארוכות מסחררות את ראשו של הבלש פלין.

 

LeRanch

New member
איש משפחה 14


החל מה-26/12 ימי ש' ב-19:55 בערוץ yes Comedy HD

עונה מספר 14 במספר לקומדיית האנימציה האמריקאית הפרועה, זוכת פרס האמי.

בעונה החדשה, משפחת גריפין נוסעת לקוריאה כאשר מתברר שקווגמייר הפך לכוכב אופרת סבון קוריאנית, כריס הופך לעבריין מין רשום, לסטואי יש חלום בלהות והוא שולח את בריאן אל תוך התת מודע שלו כדי שימצא את שורש הבעיה, לואיס מכריחה את פיטר לרכוש מזרון חדש, סטואי ובריאן פותחים מסעדה איטלקית ופוגשים את פרנק סינטרה ג'וניור, פיטר מעלה בטעות את גיל השתיה ל-50 והופך לצעיר מידי כדי לשתות, ופוגש את אחותו האובדת, קרן.

בעונה החדשה יתארחו בין השאר: קייל צ'נדלר, גלן קלוז, קייט מקינון, אד אוניל ועוד.

 

LeRanch

New member
מחזיקות מעמד 3 - עונת הסיום


החל מה-9/12 ימי ד' ב-22:30 בערוץ yes Oh HD וב-yes VOD

עונה חדשה לדרמה הקומית מבית HBO.

"מחזיקות מעמד" היא קומדיה שחורה ואבסורדית, שמותחת ביקורת על מצב שירותי הבריאות ומאירה זרקור על האנשים שעובדים בעבודה הכי לא זוהרת שיש.

הסדרה, המבוססת על הקומדיה הבריטית המצליחה באותו השם, עוסקת בחבורת אחיות ואנשי צוות המתמודדים עם אין ספור אתגרים מקצועיים ואישיים באגף גריאטרי לנשים בלבד, בבית חולים קליפורני עמוס.

בסיום העונה השניה התחתנה דון (אלכס בורשטיין) עם דניס המאבטח, דידי (ניסי נאש, "מלכות הצעקה") גילתה שבמשך שנים קיבלה שכר נמוך ממה שמגיע לה, ופעולותיה הבלתי חוקיות והכושלות של ד"ר ג'נה (לורי מטקלאף), בניהול האגף, נחשפות.

בתחילת העונה החדשה, והאחרונה, של הסדרה, רופא חדש מגיע להחליף את ד"ר ג'נה בתפקיד ניהול האגף ושינויים רבים נעשים כדי למנוע את סגירתו, כולל החלפת ידיים אנושיות ברובוטים עם מסך טלויזיה, ובלגאן גדול פורץ במחלקה.

 

LeRanch

New member
אלן


ימים א'-ה' ב-16:00 בערוץ yes Drama HD

העונה החדשה – עונת 2015-2016 של תוכנית הטוק שואו היומית הנצפית ביותר בארה"ב – רק ב-yes Drama (גם הסדרה מס' 2 הנצפית ביותר – ד"ר פיל, משודרת בערוץ).

העונה אלן ממשיכה להראות למה היא האישיות הטלוויזיונית הממגנטת ביותר בעולם הטוק שואו היומי, ואף תחגוג בספיישל מיוחד השנה את תוכנית ה-2000!
והחודש מתארחים על הספה:

1/12 – ניית'ן ליין, אורחת מוזיקלית: ריטה אורה
2/12 – קייט בלאנשט וכוכב "הנערה החדשה" ו"אימה אמריקאית" מקס גרינפלד (שמידט)
3/12 – ג'וליאן מור והאצן האולימפי יוסיין בולט
6/12 –צ'לסי קלינטון וכוכב "אימה אמריקאית: המלון" ו"מג'יק מייק" מאט בומר
7/12 – סלינה גומז, טיי דיגז
8/12 – קייט ווינסלט, פארל וויליאמס
10/12 – ג'סטין ת'ורו כוכב "הנותרים" ובעלה הטרי של חברתה הטובה של אלן (ג'ניפר אנסיטון). אורחים מוזיקלים: ג'ון לג'נד ומייגן טריינור
14/12 – אלן פייג', מיילי סיירוס
15/12 – בראדלי קופר
17/12 – שרה סילברמן, כוכב "רוזווד" מוריס צ'סטנאט
20/12 – מארק וולברג, כוכב "מלכות הצעקה" הזמר ניק ג'ונאס
21/12 – אופרה ווינפרי, 5 Seconds of Summer
22/12 – כוכב "שחור-כזה" אנתוני אנדרסון, גוון סטפאני
23/12 – קארי אנדרווד, כוכב "הגבר האחרון בעולם" וויל פורטה
24/12 – היידי קלום
27/12 – חברי הקאסט של הסרט "משברים בע"מ"
28/12 – ספיישל האלווין – עם ג'וש דומאל וכוכבת "מלכות הצעקה" אריאנה גרנדה
31/12 – מייקל קיטון, ליטל מיקס

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

is00

New member
אני אצפה בלות'ר ו...זהו.

בתקווה לכמה דקות של אליס מורגן.

&nbsp
אה ו"אלן" כבר התחילה החודש. גם ד"ר פיל. לא ברור למה הם מתייחסים אל זה כך שכביכול זה עדיין לא התחיל.
 

גםצופה

Member
מנהל
נראה לי שאצפה

רק ב'מקום בלב'...
&nbsp
הסדרה הישראלית נראית קצת מסקרנת - אבל לא יודעת אם היא תהיה שווה...
את לות'ר ניסיתי לראות ודי התייאשתי...
 

LeRanch

New member
חודש רגוע מבחינתי


אצפה בלות'ר, איש משפחה, מחזיקות מעמד ופשעים חמורים.
אתן צ'אנס גם לסקס, סמים ורוקנרול ול-להרוג את הסבתא.
 

גםצופה

Member
מנהל
שאני אבין -

אתה לא רואה את 'מקום בלב' ?
&nbsp
הייתי בטוחה שאתה רואה את הסדרה...
 
למעלה