ספטמבר 2015 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes

LeRanch

New member
ספטמבר 2015 בערוצי הסדרות וה-VOD של yes


שימו
- בהודעות שיופיעו בהמשך עלולים להיכלל
ים לעלילת העונות והסדרות החדשות.


הקריאה על אחריותכם!!!


 

LeRanch

New member
ג'וני ואבירי הגליל


ימי רביעי ב-22:00 החל מה-2/9 בערוץ yes Drama HD ובבכורה ב-yes VOD מה-30/8

ג׳וני קציר (עוז זהבי) חוזר הביתה לגליל. מותו הפתאומי של אביו מחזיר אותו מחו"ל, למושב הנידח, לעסק הכוורות המדשדש, לאחותו התיכוניסטית (ג'וי ריגר, "החממה" ) שזקוקה לאפוטרופוס ולאהובתו הודיה (מלי לוי גרשון) שברח לה מתחת לחופה. כשהוא מבין שהוא חייב כסף ומהר, הוא מגייס את שני חברי ילדותו ויחד עם העובד הערבי שלו הם מקימים את ״אבירי הגליל״ עסק לג׳יגולוז, משרד ליווי לנשים בלבד, הראשון מסוגו בצפון הארץ, שהופך להצלחה מפתיעה בשדותיו של הגליל, וארבעת החברים מתמודדים עם זהותם החדשה והמאתגרת כג'יגולואים. מי שמתפעלת את העסק היא לא אחרת מאשר חלי, אחותו של ג'וני. בין סשן סשן הסדרה מדלגת לעולמם האישי של הדמויות: שימי חברו הנשוי (יואב לוי), איתמר הרווק שמחפש את עצמו (אושרי כהן), קייס (יוסוף סוויד) העובד שלו שמתאהב באחותו, והודיה אהובתו לשעבר שכבר התחתנה ובהריון מה שלא מפריע לו לחזר אחריה בנחישות.

יוצרים ותסריטאים: דני רוזנברג ותום שובל.

במאי: דני רוזנברג.

חברת הפקה: יולי אוגוסט הפקות.

שחקנים: עוז זהבי, אושרי כהן, יואב לוי, יוסוף סוויד, מלי לוי גרשון, ג'וי ריגר.

 

LeRanch

New member
טקס האמי ה-67


בלילה שבין ראשון לשני ה-20-21/9 ב-03:00 בשידור חי בכל ערוצי הסדרות

הטקס המתורגם ביום שני ב-21:00 בערוץ yes Oh HD וב–yes VOD


טקס האמי 2015 יתקיים השנה ב-20/9, בהנחייתו של אנדי סמברג.

הוא יועבר בשידור ישיר מלוס אנג'לס וישודר במקביל בכל ערוצי הסדרות של yes בלילה שבין ראשון לשני ה-20-21/9.
הטקס המתורגם ישודר ביום שני ה-21/9 ב- 21:00 ב-yes Oh HD ויהיה זמין ב- VOD באותו יום.

שיאנית המועמדויות לאמי השנה היא הסדרה "משחקי הכס" שגרפה 24 מועמדויות ואחריה בקטגוריית המיני סדרה נמצאת "אימה אמריקאית" עם 19 מועמדויות.

בנוסף, שש מתוך שבע הסדרות המועמדות לפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר השנה : סמוך על סול, אחוזת דאונטון, משחקי הכס, בית הקלפים, הומלנד וכתום זה השחור החדש – משודרות ב-yes!

סך המועמדויות לסדרות ולסרטים המשודרים ב-yes עומד השנה על 284 מועמדויות.

 

LeRanch

New member
האנטומיה של גריי 12


ימי שני ב-22:00 החל מה-28/9 בערוץ yes Drama HD וב-yes VOD

עונה חדשה לדרמה האהובה ומזילת הדמעות.
דמותו של דרק שפרד היתה אבן פינה ב"האנטומיה של גריי" ובחייה של מרדית גריי במשך 11 עונות, אך לאחר מותו הטראגי בסיום העונה הקודמת, על מרדית להבין איך היא רוצה שחייה החדשים יראו בלעדיו, ולפי היוצרת שונדה ריימס, העתיד של מרדית נראה ורוד. פעם נוספת שהיא רווקה, מסביבה נשים רווקות רבות שיוצאות עם גברים, בעוד היא אינה מעוניינת בכך כלל. אבל מותו של דרק צפוי לפתח את דמותה של מרדית, להפוך אותה למנהיגה, ובמקביל, יצטרף לסדרה השחקן הניו זילנדי מרטין הנדרסון ("הדרך האדומה"), שיגלם מנתח חדש בבית החולים, וצפוי להחליף את דרק בחייה של מרדית.

מירנדה ביילי חוזרת לעונה החדשה קשוחה ובוטה כפי שהיכרנו אותה בעונות הראשונות, ונחושה מתמיד לקבל את תפקיד הצ'יף, לאחר שאוון האנט הודיע על פרישתו, ואלכס וג'ו מתכוננים למעבר לביתם החדש, ועתידם של ג'קסון ואפריל עדיין לא ברור.

 

LeRanch

New member
חמוץ מתוק 2


ימי שבת ב-18:40 החל מה-26/9 בערוץ yes Comedy HD וב-yes VOD

קומדיית המצבים המבוססת באופן רופף על חייו של השף אדי הואנג, חוזרת בעונה חדשה.

הסדרה עוקבת אחר סיפורה של משפחתו הטאיוואנית של אדי, בשנות ה-90 המאוחרות, כשהם עוברים מוושינגטון לאורלנדו במטרה לפתוח שם מסעדת בשרים אמריקאית.

אם המשפחה ג'סיקה (קונסטנס וו המצויינת, הזוכה לשבחים על תפקידה בסדרה) מתקשה להתרגל להבדלי התרבויות בין הערים, בעוד אב המשפחה לואיס (רנדל פארק) מקבל בברכה את "החלום האמריקאי" והולך שולל אחר כל דבר שהוא חלק מהתרבות הזו, ואדי ואחיו מתמודדים עם הקושי להשתלב בבית הספר החדש, ולמצוא חברים בעיר הזרה, תוך כדי שאדי מאמץ את תרבות ההיפ הופ האמריקאית.

זהו הסיטקום הראשון מזה 20 שנים בארה"ב בו מככבת משפחה אסיאתית בתפקיד הראשי, הסדרה זכתה לשבחים רבים על מקוריותה וההומור שבה.

 

LeRanch

New member
דוקטור הו 9


ימי שבת החל מה-19/9 בצמוד לשידור בבריטניה בערוץ yes Action HD

הסדרה האייקונית הבריטית חוזרת לעונה חדשה, שתשודר צמוד לשידור בבריטניה, ותמשיך לתעד את מסעותיו של החייזר המסתורי "הדוקטור".

הסדרה האהובה, שחודשה השנה עד 2020, היא מוסד בבריטניה ונחשבת לאחד היצואים הטלוויזיונים המצליחים והאהובים ביותר, כשהיא סוחפת אחריה מעריצים בכל רחבי העולם.

ג'נה קולמן חוזרת לתפקידה כקלרה אוזוולד, המלווה של הדוקטור (אחרי שהחליטה לעזוב בתום העונה הקודמת וחזרה בה) לצידו של פיטר קפלדי בעונתו השניה בתפקיד הדוקטור.

מי שמצטרפת בתפקיד אורח לסדרה כדמות מסתורית היא מייזי וויליאמס, הכוכבת העולה המוכרת מתפקידה כאריה סטארק ב"משחקי הכס", שתגלם דמות מעברו של הדוקטור.

הסדרה תפתח בסיפור בשני חלקים (פרקים 1+2) שמחזירים לסדרה את מישל גומז בתפקיד מיסי – גלגולו החדש של אויבו המושבע של הדוקטור המאסטר, וזאת למרות שנדמה היתה שדמותה חוסלה בסוף העונה הקודמת על ידי בסוף העונה הקודמת. הפרק גם צפוי להחזיר את אויביו הנצחיים של הדוקטור – הדאלקים – לסדרה.

עוד צפווים לחזור העונה: ג'מה רדגרייב בתפקידה כקייט סטיוארט, מפקדת יחידת י.ו.נ.י.ט, יחד עם אינגריד אוליבר, שגילמה את הדמות הפופולארית של חיילת יוניט אוזגוד, שמתה בעונה הקודמת ותחזור בסיפור בן שני חלקים הקשור בזייגונים.

 

LeRanch

New member
רגעים קטנים של אושר/Happyish


ימי שלישי ב-22:00 החל מה-8/9 בערוץ yes Oh HD ובבכורה כל הפרקים ב- yes VOD מה-1/9

דרמה קומית שחורה חדשה מבית Showtime, שנוצרה על ידי הסופר היהודי-אמריקאי שלום אוסלנדר, בכיכובם של סטיב קוגן (On The Hour, פילומינה), קתרין האן (בחזרה למחר), ברדלי וויטפורד (הבית הלבן), ואלן ברקין (הלב הרגיל).

הסדרה עוסקת ברעיון האושר במאה ה-21, בתרבות המקדשת נעורים וצעירים, ובה בני 40 ומעלה נחשבים לכאלו עם רגל אחת בקבר.

טום פיין (קוגן), גבר דכאוני בן 44, מתעמת עם המנהל החדש והצעיר שלו, "ילד פלא" שמשתמש במילים כמו "דיגיטלי", "חברתי" ו"ויראלי", בחברת הפרסום בה הוא עובד. המסע שלו למציאת האושר עומד בפני סכנה חמורה. האם הוא זקוק ל"מיתוג מחדש" או שיש לו "תקרת שמחה נמוכה"? הוא חש שהוא חייב למלא את עצמו בתחושה של "אושר-בערך". אבל האם המרדף אחר האושר הוא משימה לטיפשים? ואולי אחרי 44 שנים על הכוכב המגוחך הזה, הסתפקות במועט, ב"אושר-בערך", זה הכי טוב שאפשר לצפות לו?

לי (קתרין האן) היא אמנית ואם, שדואגת לקיים בית נהדר עבור טום ובנם הקטן, והיא אישה נאה וסקסית שנאבקת בכוח לאזן בין עבודה לאימהות. היא אוהבת את בעלה המאותגר מבחינת היכולת שלו להיות מאושר, ויש להם זוגיות טובה. אבל גם ללי יש כמה שדים משל עצמה, הכוללים יחסים מורכבים עם אימה המתערבת, שמכניסים רגשי אשמה יהודיים מכל עבר, והיא נוטה להתפרצויות דרמטיות מידי פעם, כדי להוציא מהם את העוקץ.

 

LeRanch

New member
הירושה 2


ימי ראשון ב-22:50 החל מה-13/9 בערוץ yes Oh HD

עונה חדשה של "הירושה" או בשמה הדני Arvingerne, הדרמה המשפחתית מהערוץ שהביא אלינו את ה"ממשלה", המספרת את סיפורם של ארבעה אחים ואחיות, המתמודדים עם מות אימם.

בסיום העונה הראשונה, סיגנה ירשה באופן רשמי את האחוזה של אימה, בעוד אמיל כלוא בכלא התאילנדי באשמת אחזקת סמים.

העונה החדשה מתחילה שנה לאחר שהסתיים המאבק על האחוזה, וסיגנה מארחת את המשפחה לרגל הטבלתו של בנה הקטן. עלילת הכלא, הסיוט התאילנדי של אמיל, ממשיכה אל תוך העונה השניה, בעודו ממתין למשפט. גרו משתמשת בהכנסות מיצירותיה של אמם כדי לשלם על ההגנה היקרה של אחיה, מסכנת את הירושה ואת מצבה הכללי של המשפחה כולה. בצר לה היא פונה אל דרכים נואשות ולא חוקיות כדי להוציא אותו לחופשי, ומציתה את כעסו של פרדריק.

 

LeRanch

New member
הקומיקאים/The Comedians


ימי רביעי ב-22:30 החל מה-9/9 בערוץ yes Oh HD וב-yes VOD

בילי קריסטל חוזר לטלויזיה לאחר 30 שנה.

קומדיה חדשה מבית FX בכיכובם של בילי קריסטל וג'וש גאד המגלמים גרסה של עצמם: קומיקאי ותיק, מוכר ואהוב, הנאלץ בעל כורחו לשתף פעולה עם קומיקאי צעיר, נמרץ ונועז ממנו, בתוכנית מערכונים לייט נייט קומית.

הסדרה מבוססת על קומדיה שוודית בשם "אולווסון והרנגרן" ומגיעה מצוות החלומות: לארי צארלס ("תרגיע", "סיינפלד", "בוראט") שביים את הפרק הראשון, אותו גם כתבי יחד עם בילי קריסטל, מאט ניקס ("סוכן מחוק") ובן וקסלר.

בכירים ברשת FX אמרו: "אנחנו נרגשים מאוד מהסדרה ומהעובדה שבילי קריסטל חוזר לשחק בטלויזיה לראשונה בסדרה של ה-FX. הכימיה בין בילי לג'וש מדהימה, ולארי, בילי, מאט ובן עשו עבודה פנטסטית".

 

LeRanch

New member
גרייסלנד 3


ימי שלישי ב-22:00 החל מה-20/9 בערוץ yes Drama HD וב-yes VOD

מייק וורן (ארון טביט), הוא סוכן FBI צעיר שנשלח לדרום קליפורניה, ומצטרף אל קבוצה של סוכנים סמויים ממספר סוכנויות אכיפת חוק אמריקאיות: הרשות למלחמה בסמים, רשות ההגירה וה-FBI, שהמפקדה שלהם היא בית חוף מוחרם, הידוע בשם "גרייסלנד".

בסיום העונה השנייה, סיד מארקהאם, המפקד המושחת של יחידת הכנופיות, הפליל את מייק, פצע אותו אנושות, הוציא מפייג' את מקום מסתורו וניתק את צינור החמצן אליו היה מחובר, נותר מייק תלוי בין החיים למוות ולא היה ברור האם שרד את ההתקפה. בפתיחת העונה החדשה, נגלה שבריגס עסוק בהצלתו של מייק, ולאחר מכן חודר אל תוך משפחת פשע של סוחרי נשק, פייג' אכולת רגשי אשמה על כך שהפקירה וסיכנה את מייק, ומבקשת לעזוב את הבית, ותוך כדי כך מסתבכת עם סיד שכעת מבקש את ראשה. האם חבורת הסוכנים תצא להגנתה?

 

LeRanch

New member
חוצה את הקווים 3


ימי ראשון ב-22:00 החל מה-20/9 בערוץ yes Action HD וב-yes VOD

סיפורה של גרייס טראוויס (טנדי ניוטון), בלשית סמויה שטרגדיה נוראה פגעה במשפחתה: בנה סאם, נהרג באופן מסתורי, ונפשה של גרייס מתענה בשאלה האם היא זו שאחראית למותו.

בעונה השלישית, גרייס משוכנעת שאית'ן מחזיק במפתח להישרדותה, ופעם נוספת חוצה את הקווים ויוצאת לשיקאגו. גנרל מושחת שולח את אית'ן (קול האוזר) לשיקאגו, לחדור אל תוך חברה של עורך הדין והברוקר הידוע לשמצה מרטי אברהמס (ריצ'ארד שיף, "הבית הלבן"). אית'ן מגלה במהרה שעסקאותיו של מרטי חורגות מחדר הישיבות אל העולם המסוכן של אחת הכנופיות המפחידות ביותר בשיקאגו.

בינתיים, אית'ן פוגש את מרלון דינארד, איש עסקים מכובד ומוכר שאית'ן חושד שיש לו מה להסתיר, והוא עוקב אחריו ואחרי אחותו טליה, אך כאשר עיתונאי שעומד לחשוף את סודות האימפריה של מרטי, נמצא מת, סוכנת ה-FBI הרפר דיקינס (שרה קרטר, "שארק", "השמיים נופלים") ממונה לחקור את מותו.

גרייס ואית'ן עובדים ביחד כדי להפיל את האנשים שרצחו את בנה, וסוחטים את אית'ן. שני התיקים הללו, שנראה שאינם קשורים, מתחברים וחושפים קונספירציה ענקית שמקשרת בין חדרי הישיבות של הצווארון הלבן לכנופיות שיקאגו.

 

LeRanch

New member
פארגו/Fargo


כל פרקי העונה הראשונה זמינים ב-yes Binge ב-yes VOD החל מה-1/9

דרמת המתח המדוברת וזוכת פרסי האמי וגלובוס הזהב, המבוססת על הסרט זוכה האוסקר, פרי יצירתם של האחים כהן משנת 1996, שלוקחים חלק גם בהפקת הסדרה. בסדרה מככבים בילי בוב ת'ורנטון, קולין הנקס ("דקסטר"), מרטין פרימן ("ההוביט", "שרלוק"), אליסון טולמן, ובוב אודנקירק ("שובר שורות", "סמוך על סול").

בשנת 2006, לורן מאלוו (בילי בוב ת'ורנטון), רוצח חסר רחמים, מגיע לעיירה במיג'י שבמיניסוטה ורוצח מספר אנשים, אחד מהם לבקשתו של סוכן הביטוח לאסטר נייגרד (מרטין פרימן) שהולך ומסתבך ברצח, חיפוי על מאלוו ועל הרציחות שלו. השוטרת הצעירה והנלהבת מולי סולוורסון (טולמן), חוברת לקצין המשטרה גאס גרימלי (הנקס) וביחד הם מנסים לפתור את תעלומת הרציחות. חשדם במאלוו ונייגרד מתעורר במהרה, אך מפקד משטרת במיג'י בוב אוסוולט (אודנקירק) מסרב להקשיב להם, ופונה לחקור בכיוונים אחרים.

 

LeRanch

New member
טיג נוטרו - ספיישל סטנד-אפ


יום ראשון ה-27/9 ב-22:00 ב-yes Oh HD וב-yes VOD

אחת הקומיקאיות הכי מצחיקות ופורצות דרך באמריקה, בסטנד אפ ראשון עבור HBO.

נוטרו, אחת הסטנדאפיסטיות המדוברות ביותר בארה"ב וזוכת גראמי, זכתה לסרט תיעודי על חייה, והתפרסמה בעקבות הסטנדא אפ הכן שלה, בוא היא מדברת על הכל, כולל המחלה הקשה שלקתה בה, והניסיון שלה ושל ארוסתה להכנס להריון.

במופע של הכוכבת הידועה בדרכה המיוחדת לספר סיפורים ובחוש ההומור המוזר והקיצוני שלה, היא חושפת את חוויותיה האישיות, ללא צנזורה ובכנות מלאה. נוטרו מספרת סיפורים על איך זה להופיע בלוס אנג'לס, החיפוש אחר סנטה קלאוס המושלם, קולות הצחוק החביבים עליה, מה קרה כשהביאה את ארוסתה לפגוש את משפחתה בעיר מולדתה במיסיסיפי, טיסה במטוסים קטנים, מחיאות כפיים סוערות, תמרורים מוזרים, ועוד.

 

LeRanch

New member
וויל פארל עולה למגרש - ספיישל סטנד-אפ


יום שני ה-28/9 ב-22:00 ב-yes Oh HD וב-yes VOD

בסרט הדוקונמנטרי שיצר עבור HBO, יוצא הקומיקאי וויל פארל (SNL) אל מגרש הבייסבול, ולוקח חלק בחמישה משחקי אימון בליגה העליונה של אריזונה, כשהוא מצטרף לעשר קבוצות ובכל קבוצה לוקח לעצמו תפקיד אחר על המגרש ומחוצה לו. הוא מגיש, חובט, ומחמיא לשחקנים על איך שהם נראים. "הבאתי תשוקה למגרש, נחישות, יכולת והרבה מאוד בורות" הוא אומר.

הספיישל נועד לאסוף כספים עבור מספר עמותות למלחמה בסרטן, אך למרות המטרה הנכבדה והרצינית, פארל מביא איתו את חתימתו וסגנון ההומור הסלפסטיקי והאבסורדי שלו. "אנחנו אומרים שאין דבר אמריקאי יותר מלחטוף נקניקייה, להגיע למגרש ולצפות בתשעה בחורים מהרפובליקה הדומיניקנית עושים קסמים על המגרש. ואתם יודעים מה? היום גיליתי שטעינו. מדובר ב-8 דומיניקנים ובחור אחד מקליפורניה".

 
למעלה