דיון הסדרות השבועי.

  • פותח הנושא is00
  • פורסם בתאריך

is00

New member
דיון הסדרות השבועי.

בשבועיים האחרונים הסתיימו להם עוד כמה סדרות/עונות. אז אם יש לכם מה להגיד על הסדרות הבאות - תרגישו חופשיים להגיב.
כמובן, תרגישו גם חופשיים להוסיף סדרות אחרות שיש לכם עניין לדון בהן בלי קשר.
 

is00

New member
משפחה וצרות אחרות.

הסתיימה לה עונה 2 של הסדרה, לפני שבועיים, ושבוע אח"כ כבר התחילה העונה השלישית. השאלה הנשאלת היא... מי מכם המשיך לעונה 2? מי מכם פרש אחרי העונה השנייה של הסדרה הבריטית? מה חשבתם על העונה השניה שלה? שמחים שיס עברו כל כך מהר לעונה 3? כל זאת ועוד...לפה.
 

גםצופה

Member
מנהל
האמת ש...

אני עוד בעונה הראושנה - בינתיים אני דווקא נהנית מהסדרה - גם העונה השנייה שמורה לי והייתי בהלם מכך שהעונה השלישית כבר עולה ביס. מקווה להנות גם מהפרקים הבאים...
 

is00

New member
מאהבות.

הסדרה סיימה עונה ראשונה. ומיד ממשיכה לעונה השנייה שתתחיל ביס השבוע. מה חשבתם על העונה הראשונה שלה? מה אתם חושבים על הסדרה? הדמויות?
כל זאת ועוד לפה!
 

is00

New member
בלש אמיתי.

הסדרה סיימה עונה שנייה. מה חשבתם על העונה השנייה שלה? מה חשבתם על הדמויות? איך היא , יחסית, לעונה הראשונה. רוצים לראות עונה שלישית?
כל זאת ועוד לפה!
 

is00

New member
כל מה שהיה לי להגיד כבר אמרתי.

בדו"ח הצפייה השבועי האחרון שהעליתי, אז בקצרה... הרבה פחות טובה מהעונה הראשונה. גם השחקנים, לטעמי, היו פחות מוצלחים ובעיקר הכימיה ביניהם. רובם הגדול של הפרקים, לטעמי, היו מאוד משעממים. והכתיבה... פחות מוצלחת מהעונה הראשונה. אני חושב שהבעיה הכי גדולה הייתה שהעלילה פשוט לא הייתה מספיק מעניינת כנראה.
אם תהיה עונה 3 לסדרה, אני אנסה אותה, אבל להבדיל מהעונה הנוכחית, אם אני ארגיש כבר בהתחלה שהיא לא עושה לי את זה, אני אנטוש אותה לגמרי.
 

חוטהשני

New member
את זה כבר הרגשתי בעונה הראשונה...
הפרקים הראשונים היו כל כך משעממים שהעדפתי לנטוש את הסדרה...
&nbsp
&nbsp
 

is00

New member
סיילם.

עונה השנייה של הסדרה הגיעה לסיומה. מה חשבתם על העונה השנייה של הסדרה? שמחים שיש עונה שלישית?מאוכזבים? איך הייתה העונה - טובה יותר מהראשונה, פחות טובה או לא הרגשתם שהיה שינוי ברמה? והדמויות?
כל זאת ועוד לפה.
 

הלדיל

New member
עונה מצוינת.

אהבתי את הדינאמיקה בין הדמויות השונות. אין ספק שהות'ורן היה נבל מצוין. אני שמח שיש עונה שלישית ומעניין אותי איך מרי תחזור מהגיהינום (לא שיש לה ברירה.) - האם כמכשפה בת אנוש או כדאמון?
 
למעלה