הסדרות החדשות של 2011 - פירוט מלא

Don Nirtin

New member
אה קבל ביטול../images/Emo267.gif

זה לא מרסיי שכן שודרה בארה"ב והתבטלה. בילבול קל.
 

LeRanch1

New member
עמודי תבל (Pillars of The Earth)

מיני סדרה של רשת Starz המבוססת על רב המכר "עמודי תבל" ובהפקת האחים רידלי וטוני סקוט. בדומה לספר גם המיני סדרה היא דרמה היסטורית מרשימה הנסובה סביב בניית קתדרלה באנגליה של המאה ה-20. בסדרה מככבים איאן מקשיין, רופוס סוול, מת'יו מקפאדן, שרה פאריש ועוד. הסדרה הופקה בהיקף של 40 מיליון דולר והצילומים ארכו למעלה משנה. עם עלייתה היא היתה המיני סדרה הנצפית ביותר של הרשת.
 

LeRanch1

New member
הגליידס (The Glades)

דרמת פשע קומית, על בלש מהרחובות הקשוחים של שיקגו, המוצא את עצמו מועבר לעבוד באיזור הגליידס, אזור הביצות של דרום פלורידה, אחרי שהואשם לשווא בכך ששכב עם אשתו של המפקד שלו. הוא מוצא את עצמו מחליף את החיים הלחוצים בחיים השלווים לכאורה, ואת הפושעים וחוטפי התיקים באליגטורים נשכנים, אבל במהרה הוא מוצא את עצמו עם אהבה חדשה ומגלה שהדברים מורכבים ממה שחשב. בעקבות הצלחתה רשת A&E חידשה את הסדרה במהרה לעונה שניה.
 

LeRanch1

New member
טרמיי (Treme)

"טרמיי" היא סדרה של HBO על מוזיקאים בניו אורלינס ומתרחשת בטרמיי, שכונה בניו אורלינס שנחשבת ביתם של מוזיקאים רבים. יוצרי הסדרה הם דיוויד סימון ואריק אוברמאייר – השניים עבדו יחד ככותבים הראשיים של "רצח מאדום לשחור" ואוברמאייר היה ליועץ הקריאטבי של הסדרה האחרת של סיימון, "הסמויה" שיצר עבור HBO. בין הליהוקים לסדרה: וונדל פירס (באנק מ"הסמויה") בתפקיד נגן טרומבון, קאנדי אלכסנדר ("עיקר החדשות", הפתולוגית בCSI" מיאמי") כאשתו בנפרד, שחקן הקולנוע סטיב זאן ("סהרה") מככב לראשונה בסדרת טלוויזיה ומגלם די.ג'יי עם חיים סוערים וזוכת האמי והמועמדת לאוסקר מליסה לאו כעו"ד המתמחה בזכויות אדם.
 

LeRanch1

New member
לצחוק או למות (Funny Or Die)

קומדיית סקצ'ים של HBO מבית וויל פארל והאתר שהקים funnyordie.com, ושותפיו אדם מקיי וג'אד אפאטו ("בתול בן 40″) הסדרה היא סדרת מערכונים פרועים ומקוריים, המשלבים את ההומור היחודי של פארל ושות' יחד עם שלל הופעות אורח של כוכבים בעלי הומור עצמי מפותח.
 

LeRanch1

New member
המופע של ריקי ג'רווייז

The Ricky Gervais Show הגאון הקומי ריקי ג'רוויז ושותפו סטיבן מרצ'נט, באדפטציית אנימציה לספרי האודיו שלהם, העוסקים במבטם הייחודי לחיים. מרצ'נט וג'רוויז מדבבים את הדמויות, והיא מלאה בהומור השנון וההבחנות הייחודיות של השניים. הסדרה, של רשת HBO, חודשה לעונה שניה עקב הצלחתה.
 

LeRanch1

New member
דברים חשובים עם דמיטרי מרטין

Important Things with Demetri Martin השחקן והקומיקאי העולה דמיטרי מרטין ("לקחת את וודסטוק") מככב בקומדיית סקצ'ים של קומדי סנטרל. הסדרה עוסקת ב"דברים חשובים" – בכל פרק מרטין יבדוק סוגיה "חשובה" כמו קוליות, תזמון וכח, כשבין לבין ישולבו מערכונים, אנימציות וקטעי סטנדאפ. למרות הצלחת הסדרה שהיתה הנצפית ביותר של הערוץ היא לא המשיכה לעונה חדשה משום שחברת האם CBS החליטה שמרטין חשוב מדי מלהופיע בערוץ נישה, והחתימה אותו על חוזה עתיר מיליונים לפיתוח סדרה עבורם.
 

LeRanch1

New member
קראו לי פיץ (Call Me Fitz)

דרמה קומית בכיכובו של ג'ייסון פריסטלי, כפי שמעולם לא ראיתם אותו. פריסטלי מגלם את ריצ'אד "פיץ" פיצפטריק, העוסק במקצוע הנאלח ביותר בעולם – סוכן מכוניות משומשות. פיץ הוא נהנתן ושתיין סדרתי, שלא בוחל בסמים, נשים ושאר הנאות החיים. אחרי שניצל ממות נכנס לחייו לארי, בחור חיובי עם לב זהב, הנחוש לעזור לו – ולמשפחתו הלא פחות גרועה ממנו – לשנות את דרכיו. השאלה היא, האם משפחת פיצפטריק – או בכלל הצופים – רוצים שישתנה? בעקבות הצלחתה חודשה הסדרה לעונה שניה. פריסטלי מפתיע בתפקיד ורסטילי כשהוא מפגין יכולת קומית מדויקת להפליא יחד עם מנעד דרמטי רחב, כשהוא יוצק הכל לדמות המורכבת שהיא פיץ.
 

מה יא

New member
תודה רבה! נשמע ממש טוב../images/Emo96.gif

רק מקווה שיהיו פירסומים בפורום מתי כל דבר עולה לשידור
 
למעלה