הסדרות החדשות של 2011 - פירוט מלא

LeRanch

New member
בגוף ההוכחה (Body of Proof)

סדרת דרמה חדשה ומרתקת של רשת ABC אשר תעלה במהלך 2011, בכיכובה של זוכת האמי דנה דילייני ("עקרות בית נואשות", "צ'יינה ביץ'"), המגלמת את ד"ר מייגן האנט, מי שהיתה אחת המנתחות הבכירות ביותר בארה"ב, ואיבדה את היכולת לנתח בעקבות תאונת דרכים שהיתה באשמתה. חמש שנים אחרי והאנט מוצאת את עצמה לבד, בעלה לוקח משמורת מלאה על הבת שלהם, והיא נאלצת לעבוד כפתולוגית במכון הרפואי. אך מי שהיתה "נקבת האלפא" של עולם הרפואה לא יכולה לשבת בשקט, והיא משתמשת באינטלגנציה הגבוהה שלה, הכבוד שלה לרפואה ובכלל זה לעובדות ולמתים, והיא מוצאת את עצמה פותרת את אותם מקרי הרצח במקומות שהבלשים לא מצליחים לפענח אותם.
 

LeRanch

New member
דטרויט 1-8-7 (Detroit 1-8-7)

סדרת משטרה של רשת ABC העוקבת אחרי יחידה משטרתית הפועלת ברחובות הקשים של דטרויט. בסדרה, ממפיק וכותב ER דיוויד זאבל, מככב יוצא "הסופרנוס" מייקל אימפריולי כלואיס פיץ', בלש טוב לב אך מתוסבך ולעיתים לא מובן, הנלחם בגבורה בפשע בעירו. המבקרים היללו את הסדרה והגדירו אותה כ"סדרת המשטרה הטובה ביותר מאז NYPD". שחקנים נוספים הם ג'יימס מקדניאל (NYPD), איישה היינדס ונטלי מרטינז. רשת ABC הזמינה עונה מלאה של הסדרה, כשהיא מעודדת בעקבות העליה העקבית ברייטינג של הסדרה.
 

LeRanch

New member
מחשבות פליליות: התנהגות חשודה

Criminal Minds: Suspect Behavior זוכה האוסקר פורסט וויטיקר מככב ב"התנהגות חשודה", סדרת בת לסדרה המצליחה "מחשבות פליליות", האמורה לעלות במהלך 2011. הסדרה החלה כ"פיילוט צדדי" (Backdoor Pilot) כשדמותו של וויקטיקר ושאר חברי היחידה הוצגו במסגרת אחד הפרקים של "מחשבות פליליות" ובעקבות הצלחת הפרק הוזמנה ממנה סדרה חדשה. וויטיקר מגלם את סאם קופר, ראש צוות חקירות ב-FBI המתמחה במקרים קשים. חברי צוות נוספים הם ג'נין גראפולו המגלמת חוקרת FBI העובדת איתו וריצ'ארד שיף מ"הבית הלבן" כראש המחלקה הממונה עליו. קריסטן ורגראס המגלמת ב"מחשבות פליליות" את האנליסטית פנלופי גרסיה, תגלם את אותה הדמות גם בסדרת הבת, ותשמש כאנליסטית של הקבוצה.
 

LeRanch

New member
לגדל את הופ (Raising Hope)

קומדיה חדשה מאת יוצר "קוראים לי ארל" גרג גרסייה, והיא הסדרה הראשונה העונה שקיבלה הזמנה לעונה מלאה, בעקבות הצלחתה. ג'ימי הוא לוזר בן 23, הגר עם משפחתו הווייט טראשית. מפגש עם אשה מסתורית מוביל לסטוץ, עד שג'ימי מגלה שהיא רוצחת נמלטת המחוק. אחרי 9 חודשים ג'ימי מגלה שהיא בהריון ואחרי הוצאתה להורג הוא מקבל לידי את התינוקת שלהם, הופ. עכשיו עליו לגדל אותה בסביבה מטורפת לחלוטין, כשהוא עצמו עוד לא התבגר.
 

LeRanch

New member
Running Wilde

קומדיה רומנטית חדשה מאת מיטש הורוויץ, יוצר "משפחה בהפרעה". וויל ארנט (בוגר "משפחה בהפרעה" ו"רוק 30″) מככב כסטיב וויילד, מיליארדר מפונק ומרוכז בעצמו, שחייו הנוחים הגנו עליו מהעולם החיצון. עולמו מתהפך בעקבות מפגש מחודש עם אהובת ילדותו אמי (קארי ראסל "פליסיטי"), אקטיביסטית סביבתית שחיה ביערות הגשם עם בתה הצעירה ובן הזוג שלה (דיוויד קרוס "משפחה בהפרעה"). כשאמי ובתה עוברות לגור עם סטיב הוא משוכנע שיוכל לכבוש את ליבה מחדש ואילו היא מחליטה לנצל את ההזדמנות ולהפוך אותו לאדם מוסרי ואיכפתי.
 

LeRanch

New member
פרשיות סמויות (Covert Affairs)

הסדרה החדשה המצליחה ביותר של רשת USA ולאור הצלחתה הוזמנה ממנה כבר עונה שניה. פייפר פראבו ("חופשיות על הבר") מככבת כאנני ווקר, מתלמדת CIA טרייה המגויסת באופן מפתיעה כסוכנת שטח, במטרה לעזור לסוכנות ללכוד את חברה לשעבר, סוכן שערק. שחקנים נוספים: פיטר גאלאגר (The OC) כראש הסוכנות, קארי מאצ'ט ("פלישה") כאשתו והבוסית של אנני, סנדהיל ראמומורטי (ד"ר סורש "גיבורים") כסוכן מסתורי, אנה דודק ("האוס") כאחותה וכריסטופר גורהם ("בטי") בתור המפעיל העיוור שלה.
 

rayneclouds

New member
מדהים

כמעט כל סידרה שאני מוריד מופיעה פה (the walking dead, the event, no ordinary family, rasing hope, board walk) כל הכבוד ליס שהם מביאים כל כך הרבה סדרות טובות! עכשיו רק שיביאו את conan וזה יהיה מושלם..
 

rayneclouds

New member
כן, ראיתי שכתבו על זה פה

אבל לא נורא, כבר הספקתי להוריד את הפרק ולצפות בו P: היה ממש ממש טוב! מי שמעוניין, כתבתי על זה ביקורת בבלוג שלי (פעם ראשונה שאני מבקר סידרה, אז לא יודע כמה טוב זה יצא)
 

Don Nirtin

New member
../images/Emo2.gif../images/Emo267.gif

הו נכון! איך יכלנו לשכוח את הסידרה המעולה והמדהימה הזו.
 

Davy Jones

New member
../images/Emo45.gif

אני מקווה שזה לא אומר שהסדרה הזו תגיע אלינו רק ב-2012 ושזה יותר בכיוון של "פיוצ'רמה" - רמז אחד פחות ללוח השידורים של דצמבר 2010.
 

Davy Jones

New member
חבל מאוד,

כי היא אפילו יותר טובה מאיך שתיארת אותה. אבל לא נורא, חשבתי שאתה לא רואה סוג תוכניות כאלה ובכל זאת רציתי להגיב לך בשביל לעורר קצת מודעות לסדרה הנפלאה הזו.
 

Davy Jones

New member
מה ז"א?

צילומי העונה ה-2 כבר התחילו.. וזה מהיוצר של "הסמויה" ששרדה במשך 5 עונות עם אחוזי צפייה אנמיים. וזה HBO. זו לא טלוויזיה.
היא תשרוד עוד כמה עונות לדעתי. היא לא נראית כמו סדרה יקרה להפקה. והיא משובחת, כמובן.
 
למעלה