הסדרות החדשות של 2011 - פירוט מלא

LeRanch

New member
הסדרות החדשות של 2011 - פירוט מלא

אתמול פורסמה רשימת הסדרות החדשות שרכשה חברת Yes לשידור בערוצי הסדרות שלה בשנת 2011. ועכשיו הגיע הזמן להכיר את הסדרות החדשות! קרדיט לבלוג של אפי טריגר!!! http://www.efitriger.com/?p=4838
 

LeRanch

New member
Boardwalk Empire

מאחורי סדרת הדגל החדשה של HBO עומד הבמאי זוכה האוסקר מרטין סקורסזי, שביים את פרק הפיילוט ומפיק אותה יחד עם כותב הסדרה, התסריטאי זוכה האמי טרנס ווינטור (" הסופרנוס"). הסדרה מתארת את הקמת אימפריית הפשע באטלנטיק סיטי של שנות ה-20, ערב חקיקת "חוק היובש". סטיב בושמי ומייקל שאנון (שהיה מועמד השנה לאוסקר על תפקידו ב"חלון פנורמי") מככבים.
 

LeRanch

New member
The Walking Dead

מאחורי The Walking Dead הסדרה המדוברת ביותר של התקופה האחרונה, והסדרה המצליחה ביותר בתולדות רשת AMC, עומדים השמות הגדולים ביותר בתעשייה – הבמאי המועמד לאוסקר פרנק דרבונט ("חומות של תקווה", "גרין מייל") אשר כותב ומפיק את הסדרה, ויחד איתו מפיקת העל גייל אן הרד ("שליחות קטלנית", "שובו של הנוסע השמיני"). הסדרה היא אדפטציה לספר קומיקס בעל אותו השם, והיא נסובה סביב שוטר (אנדרו לינקולן "חדר מורים", "החיים האלה") אשר מתעורר בבית החולים אחרי תקרית ירי ומגלה שזומבים השתלטו על העולם. הוא יוצא למסע ברחובות השוממים והריקים בתקווה למצוא את אשתו (שרה ווין קאליס, שרה ב"נמלטים") ובנו אשר נסו על נפשם. עם עלייתה המבקרים היללו אותה כאחת הסדרות הטובות, המקוריות והמרשימות ביותר שנראו בשנים האחרונות. היא צויינה לשבח כסדרה בעלת עומק, רגש ואנושיות על אף העיסוק בנושא כה מחריד.
 

LeRanch

New member
קאמלוט (Camelot)

הפקת ענק רחבת יריעה ורבת משתתפים מבית היוצר של גרהאם קינג, המפיק זוכה האוסקר של "השתולים" ומייקל הירסט יוצר ומפיק "שושלת טיודור". הסדרה היא אפוס רחב יריעה ועוסקת באבירי השולחן העגול ועלייתו לגדולה של המכשף מרלין. הסדרה עטורת שחקני קולנוע ידועים בראשם ג'וזף פיינס ("שייקספיר מאוהב") כמרלין, נערת ג'יימס בונד אווה גרין כמורגנה וקלייר פורלני בתפקיד המלכה. זוהי הסדרה הראשונה שהוזמנה תחת שלטונו של כריס אלברכט מיד עם כניסתו לתפקיד נשיא רשת Starz האמריקאית, והיא מעוררת ציפיות רבות עקב מעורבותו הרבה של אלברכט, האיש שתחת ידיו הוביל את HBO להצלחה אדירה עם סדרות ששינו את פני הטלוויזיה כמו "הסופרנוס", "סקס והעיר הגדולה", "אוז" ועוד.
 

svety

New member
נשמע מגניב לאללה!

אני אוהבת את אנגליה בימי קדם, מקווה שזה יהיה שווה את הציפייה.
 

LeRanch

New member
Episodes

סדרת הדגל לשנת 2011 של רשת "שואוטיים", Episodes היא קומדיה עוקצנית ושנונה על תעשיית הטלוויזיה בכיכובו של מאט לבלאנק ("חברים") המשחק את עצמו. הסדרה, מיוצר "חברים" דיוויד קריין ותסריטאי "משתגעים מאהבה" ג'פרי קלאריק, עוסק בזוג נשוי בריטי (זוכי הבאפטא טמזין גריג וסטיבן, כוכבי "מחלקה אלטרנטיבית") שהקומדיה המתוחכמת שכתבו נרכשת על ידי גוף שידור ענק והם נשכרים לכתוב את הגירסא האמריקאית. הם מגלים במהרה שלתפקיד מנהל הפנימייה הקשיש וחמור הסבר הרשת מכריחה אותם ללהק את … ג'ואי "מחברים".
 

LeRanch

New member
No Ordinary Family

הסדרה החדשה המצליחה ביותר של רשת ABC ועם למעלה מ-11 מיליון צופים לפרק הפתיחה, ABC הזמינה במהרה עונה שלמה. הסדרה היא דרמה משפחתית עם טוויסט על טבעי, ונוצרה בידי גרג ברלנטי ("אוורווד", "אחים ואחיות"). כוכב "המגן" לשעבר מייקל צי'קליס מככב כראש משפחת פאוול, צייר קלסתרונים משטרתי אשר עליו מאפילה אשתו המצליחנית סטפני (ג'ולי בנז, ריטה ב"דקסטר"), בכירה בתעשיית התרופות. הם מרגישים שהמשפחה הפכה מנוכרת ויחד עם שני ילדיהם מחליטים לצאת לטיול משפחתי באמזונס. בעקבות תאונת מטוס בטיול, הם מגלים שקיבלו כוחות על טבעיים. כוחותיהם החדשים יעזרו להם להתלכד מחדש כמשפחה ולגלות את הכשרון החבוי בהם.
 

Bleed for Me

New member
אני רואה את זה..

.חייבת לומר שהפרומו היה אדיר והסדרה לא ממש..קשה לה להחזיק את עצמה ובאיזה שהוא שלב זה משעמם.. אני בספק אם הם יעלו לעוד עונה ושג'ולי בנז תחזור לדקסטר
 

LeRanch

New member
שושלת בורג'יה (Borgia)

סדרה אפית על משפחת בורג'יה האיטלקית, מושכי החוטים וממליכי האפיפיורים במאה ה-15, שנכתבה ונוצרה על ידי טום פונטנה, יוצר הסדרות פורצות הדרך "אוז" ו"רצח מאדום לשחור". הסדרה, קו פרודוקציה ענקית ובעלת היקף של 40 מיליון דולר, בויימה בידי אוליבר הירשביגל (במאי "הנפילה"). עוד בטרם עלתה לאוויר הסדרה הפכה לאחת הסדרות הנמכרת ביותר (במכירה מוקדמת) בעשר השנים האחרונות.
 

LeRanch

New member
האירוע (The Event)

הוכרזה על ידי NBC כסדרת הדגל שלה לעונה החדשה, הסדרה היא סדרת מסתורין הנסובה סביב קונספירציה חובקת עולם הקשורה להיעלמותו המסתורית של מטוס ולנשיא ארה"ב הטרי (בגילומו של בלייר אנדרווד). הסדרה מבית יוניברסל היתה הסדרה הנמכרת ביותר השנה לטריטוריות מחוץ לארה"ב ועקב הצלחתה NBC הכריזה במהרה על הזמנה לעונה שלמה. צוות השחקנים כולל את ג'ייסון ריטר, לורה אינס מ"ER" וסקוט פטרסון ("בנות גילמור").
 

LeRanch

New member
ותודה שטסתם (Come Fly With Me)

הקומדיה החדשה המדוברת של 2011. "ותודה שטסתם" של ה-BBC היא קומדיה מבית היוצר ובכיכובם של אנשי "הממלכה הקטנה" מאט לוקאס ודיוויד וואליאמס, אשר יגלמו למעלה מ-60 דמויות שונות. הסדרה היא מוקומנטרית על נוסעי וצוות חברת התעופה הלואו-קוסט פליילו ומתחריהם הסנובים Great British Air. וואליאמס ולוקאס ייצקו את הטירוף הקומי המוכר שלהם לדמויות חדשות כמו עומאר, בעל חברת התעופה, מלודי וקילי דיילות הקרקע, פרשס הקיוסקאית העצלה ביותר בעולם, מיקי ובאסטר הצלמים ועוד דמויות הזויות ומשעשעות. כל הנסיון העשיר של ה-BBC עומד מאחורי ההפקה השאפתנית הזאת, עם מיטב המפיקים, הצלמים והמאפרים, והיא צולמה בלוקיישנים אמיתיים בנמלי תעופה בבריטניה.
 

LeRanch

New member
ספרטקוס

ספרטקוס: דם וחול ו-ספרטקוס: אלוהי הזירה (Spartacus; Blood & Sand, Spartacus: Gods of The Arena) סדרת אקשן שאפתנית ומרהיבה ויזואלית של רשת Starz האמריקאית, מאחוריה עומד סטיבן ס. נייט ("באפי", "בית הבובות") והמפיק רוברט טאפרט. הסדרה מתרחשת ברומא שלפני הספירה, ועוסקת בעולם האכזרי של הגלדיאטורים הנלחמים על חייהם ואלו השולטים בהם, עשירי רומא המושחתים. הסדרה משרטטת באופן מדוייק ואכזרי להפליא את הדקדנטיות ברומא, והיא משלבת סצינות מרהיבות של אלימות ומין, שכמותן לא נראו בטלוויזיה. כמו כן, נרכשה מיני-סדרת הבת "אלוהי הזירה" המשמשת כפריקוול לאירועי הסדרה. מככבים: אדי וויטפילד, ג'ון האנה ("דלתות מסתובבות") וכוכבת "זינה" לשעבר, לוסי לולס.
 
למעלה