פנטגראם

פנטגראם

מסמל את פנימיותינו הבאה באות פ' , על קודקוד ראשנו .
ורותם תהליכים בפנימי שלנו עד להחלטות ,
ומשם מתגבר המכלול כתהליך מלעלה למטה היורד כפעולה , דהינו איזה כוח יוצא מהפנימי שלנו בהתאמה לשינויי המודעות .
ואזי במעגל או מזבח וכו'
כיצד רותמים כוח פועל זה להשפעות או תיקונים .
כוח פנימי זה הבא במגע עם הגשמי חומרי -מעצב את המרחב -ח ,
ואז מש - זז , דהיינו בפורמט של ח+ מש = חמש , ולכן 5 קודקודי זויות בפנטגראם .
והחיבורים ביניהם , שאיתם מזהים ורותמים תהליכים של האנרגיה הפנימית והשפעתה למגושם החיצוני ברובדי מאור ורוח .
והיכן יחסי הגמלין בין הפנימי לגשמי , במחשבות ורגש ודימיון לעומת הרוחני המתגשם
והחומר , והיכן יש כוח הבעתי טבעי המשפיע .
עוזר לכיול ולהרגשת האנרגיות הטבעיות , ובמקור שומש לתיקונים של עוונות ועכירות דמים ,
וממה שלמדו ופיתחו מזה פולקלור שלם , של החיובי והשלילי .
דוד
 
טווחים

הפנימי הנ"ל הוא משתשל מנקודת הייחוד שלנו כ-10 ק"מ לגובה ,
ומתחיל בכ-3 ק"מ מלמעלה ויש גם את הפנים של מה נמצא רק בגוף הביולוגי .
וזה בכלים מהעם .
למיגות ושאר כלים הפנימי מתחיל מ-1.5 ק"מ עד 500 מטר .
וזה פקטור בעוצמה של הפנים .
וגם עוצמת המאור ותרגומיו לרוח שיש לכל אחד מזכויותיו או מאבותיו או איך הוא נוצר .
כך יוצא שיש פנים ראשוני אישי בגוף , ופנים פנימי נרחב יותר בעל טווחים גדולים יותר,
ומשם חיבורים לרמות פנים משתלשלות גבוהות יותר הבאות בפאות של דוסאלך .
דוד
 
המשך

אז הפנימי הנ"ל בבואו בפנטגראם מתפלג ל-5 , שמעצב מרחב רוחני מאיר בצורה של 5 זויות והחיבורים ביניהם , נותנים קישוריות וחיבוריות מהמטאפיזי לחומרי עם דגש על הפנימי של האנש .
מה שנותן אפשרות לרתום ולהפעיל ,אם באמצעי נפשי רגשי שיכלי ,את קישורי המאיר הרוחני לחומרי ובכך להשפיע ואף להתחבר לסמלים נוספים ומעגלי ההשראה שלהם אותו סמל פנטגראם , ואז נוצרת רשת מעבר לזמן ולמקום , של השפעות ולימוד ,
ומורים מהעבר או העתיד יכולים להיות נגישים , כולל ישויות מזיקות ,
הדבר תלוי במידת הרוח ההפוכה והחושך שיש בך , לעומת המאיר והרוחני הישר .
(מעבר מאור למאור לרוח ישרה ומשם להפוכה ולחשוך ,
כאשר לרוחב המאיר הרוח ישרה הפוכה וחושך מתקיימים להם התהו והבהו ).
דהיינו כדור אורינו בחתך רוחבי כמעגל יש איזורים מאירים ומאירים פחות , בהתאמה למעשינו והחלטותינו , שבהם אנו חושפים את עצמינו לחשוך ולהפוך .
ואילו נכנסים במקומות שכחנו להאיר .
אחת הסיבות למה עושים נקיונות באביב בפסח , להגיע לכל דבר .
ולהפטר במה שיכול לספוח את ההפוך כרוח ואת החושך - החמץ .
שמסמל מוח הפוך ואור הנמשך מבפנים ולמעלה , ששם אנו שוכחים להתייחס .
השחרה לחשוך מכוונת נקראת "שחור" .
דוד
 
המשך 2

היכן שאנו שוכחים להאיר באה הרוח ההפוכה והחשוך ואז גם נכנסים תכני התהו ובהו בדיוק במרחק שאנו לא מאירים ותכנים אלא באים לנו כהשפעה על התפלגות המחשבות והרגשות והשכלים ואפילו על הזיכרונות .(מה שמחשיך כאילו נשכח) .
העיסוק לכיוון התהו והבהו יכולים להוביל לחלל שונה בעל חוקים אחירים והשימוש בתכני חלל זה בעיסוקי הנסתר הם האסורים בתורה .
ואזי חשיבות היכן אנו מאירים במקומותינו .
דוד
 
המשך 3

הפנימי הנ"ל בדרגת הגוף והיותר גבוה מכ-3 ק"מ , משולבים ,
העליון יותר מקושר למרחב היורד של ה-ע"ב שמות , ומשמש כמחבר של כל ה-ע"ב כהשראה משולבת הבאה לנו בפנימי הנרחב יותר מגופינו ואז השימוש בסמל זה ,
מחבר את פנימיותינו הגופנית עם זו המטאפיזית ונותן לנו אפשרות להתחבר ולהשתמש במרחב החיצוני לגופינו .
דוד
 
למעלה