איך זה למעלה, סיפורה המדהים של אניטה מורג'ני Dying to be me

pynokyo

New member
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%97%D7%9

https://he.wikipedia.org/wiki/בית_חולים_פסיכיאטרי
מביט לך בראי - ורואה שם משוגע

 

pynokyo

New member
נכון, כל אחד יכול לטעון שהוא גלגולו של אישיות מפורסמת

אני לא מאמינה לטוענים האלה.
אבל אתה בכלל לא מאמין שיש נשמה (לפחות לא אחת כזו שמתגלגלת או קיימת באיזשהו רובד)
אז למה אתה מתעקש להשתתף בפורומים בנושא? לא רק בתפוז אלא גם בפורומים דומים באתרים אחרים?????
נניח שאתה צודק, כל המאמינים בנושא פתאים ומטומטמים - אז מה אתה עושה ביניהם?
" אַל תַּעַן כְּסִיל כְּאִוַּלְתּוֹ, פֶּן תִּשְׁוֶה לּוֹ גַם אָתָּה ".
 

pynokyo

New member
יפה, דיון רציני-אז אתה בסתרי לבך מתייחס ברצינות לגלגול נשמות

 

pynokyo

New member
מה שבטוח - אתה זקוק לטיפול נפשי - לא משנה באיזה כינוי

 

pynokyo

New member
הכינויים שאתה מחליף כל כמה תגובות לא משנה המהות החולנית שלך

 

kikona126

New member
שנפתח פה גנון?

בואו נעצור שניה את המריבה בין שניכם. זה מוזר שמשרשור לשרשור זה תמיד מתחיל בין שניכם... או שאולי זה לא כזה מוזר...
&nbsp
ספטיק, הייתי אומרת שלקחת על עצמך קלף מאוד מחייב, מלכת הלבבות... בן אדם סגור שלא אוהב להקשיב לאחרים, ומקשיב רק לאינטואיציה של עצמו. ובכלל בן אדם עם 2 רגליים על הקרקע.
&nbsp
פינוקיו, שהרגליים שלו פחות על הקרקע ומאוד מושפע מאחרים, וכל מה שהוא רוצה זה להיות ילד אמיתי, לחיות את החיים האמיתיים בלי הכתבות מלמעלה.
&nbsp
ועכשיו שנחבר בין שניכם? ניגודים מושלמים שיש לכם כל כך הרבה ללמוד האחד מהשני: מלכה, לקחת סיכון, לנסות להשתחרר מהחבלים שכובלים אותך, ולהפתח קצת. לא תמיד לשלול את האחר גם אם הוא מרחף. לדעת כן לנער את האחר במקרה הצורך, אבל עם נגיעה נשית, בעדינות...
פינוקיו, לפעמים אנחנו רוצים להשיג את הכל בחיים כאן ועכשיו, ושוכחים שיש לנו דרך לעבור ומחויבות מסויימת כדי להפוך ולהיות אותו ילד אמיתי. מלכת הלבבות במקרה הזה היא התמרור הזהרה שלנו בדרך.
&nbsp
בבקשה שכל אחד ממכם יקח נשימה עמוקה. וירגע קצת. זוהי לא תרבות דיבור, ואין סיבה שאנשים יתחילו וינסו לפגוע פה האחד בשני. לא מוצא חן בעיניכם מה שהשני אומר? תתעלמו, מה שהוא אומר או עושה זה שלו ולא שלכם. תלמדו להפריד.
 

kikona126

New member
סקפטיק

צודק או צודקת? אחרי זה לא הצלחתי לעקוב...
&nbsp
בכל מקרה בואו ננסה לשמור על תרבות דיבור מבלי לפגוע אחד בשני או להגרר למריבות.
לכל אחד יש את הדיעות שלו ואת האמונות שלו, עם זאת צריך לזכור שמבעד לפורום הזה ומבעד למסך יושב בן אדם שיכול להיות גם פגיע. ואין מה לעשות הוא לא חייב להסכים איתנו.
&nbsp
אני יכולה להעיד על עצמי שכמה שאני בן אדם ״רוחני״ שגם מכיר לא קצת את עולם המיסטיקה, אני בוחרת לשמור על 2 רגליים על הקרקע ולכן גם עזבתי את העולם הזה כיום. עם זאת יש לי הרבה מאוד כבוד לאנשים בתחום גם אם אופן הפעולה שלהם או הדיעות שלהם ניראות לי מופרחות או שונות משלי. וזה רק מעצם היותם בני אדם שמחפשים משמעות או את הדרך שלהם בחיים, וחלקם מוצאים! מעניין אותי להכנס לפה כי אני מכירה את שני הצדדים, וגם כי באופן לא מודע זה עוזר לי בהתפתחות הרוחנית האישית שלי.
&nbsp
תראה/י (מחכה עדיין לתשובה בנושא) ההשתתפות בשיח שכזה, גם אם זה מגיע ממקום של ׳אלו מדברים שטויות׳ מגיעה גם מעוד הרבה סיבות, האחת מהן היא רצון לשינוי, לא משנה איזה, האיזה הזה עוד יתגלה... זה יכול להיות אפילו סתם שינוי של לקבל את האחר או להבין אותו לפתח סוג מסויים של חמלה, לא כי אין לך, כי אולי יש רצון להכיר אותו מנקודה אחרת... אני יכולה לספר שיש פה אנשים שהיו פעם טרולים, וכיום אני ממש רואה בהם אנשים מעניינים לשיחה פה בפורום, כי לצד אותו הם מציגים יש הרבה הגיון וכי הם למדו עם הזמן לדבר יפה �� ולפעמים יש להם ידע בדברים שאני לא מבינה מאיפה הם מביאים אותו, והם משלימים לי את החלקים החסרים בפזל עם המידע הזה.
&nbsp
וכן גם לך יש משמעות, תן/י לנו את האפשרות לכבד ולקבל ולגלות אותה
 
כי יחד אנחנו שלם

כל הכבוד על דברייך אלה .
אני גם מחזיקה בדעה שכל אחד יכול לתרום מידיעותיו ודבריו גם אם הם הפוכים לדעתי שלי אם רק יסבירו בצורה לא מתנשאת ולא מתנצחת.
כל אחד הוא עולם ומלואו.
ויחד אנחנו השלם.
תודה KIKOONA על הדברים האלה, מקווה שמי שצריך רואה את הדרך הנכונה עכשיו.
 
איך זה למעלה, סיפורה המדהים של אניטה מורג'ני Dying to be me

אני מביאה לכם סרטון עם סיפורה המדהים של אניטה מורג'ני שנרפאה מסרטן סופני, אחרי שנשמתה חזרה לגופה ממוות קליני שחוותה אבל היא חזרה עם תובנות שהביאו לה ריפוי. היא מספרת על התחושות של איך זה למעלה ויש לה מסר לכולנו.
זה אולי מעט ארוך ביחס לסרטונים אחרים אבל מבטיח סיפור מרתק ושווה צפיה. כל פעם שאני מקשיבה לדבריה, זה משאיר אותי עם הבנה עמוקה יותר של תחושת האחד, האי-נפרדות, מהי אנרגיית הבריאה כולה, אנרגיית אהבה ללא תנאי, התדר המרפא והיוצר של היקום.
אז כשהיא מספרת על זה תנסו להרגיש את זה בגוף, זה עובר ממנה החוצה, אבל בעצם אנחנו מכירים את ההרגשה הזאת ורק נזכרים.
משהו לקחת לחיים.
גם שמחתי למצוא בשבילכם סרטון עם תרגום לעברית, אז פשוט תספגו את המידע הרב שמועבר שם.
באהבה
https://www.youtube.com/watch?v=MVN5SrnUOR4&spfreload=10
 

pynokyo

New member
תודה קרן,

לאחר שרשמת את שמה של האשה הזאת עוד לפני שהעלית את הסרטון הזה כאן, מצאתי אותו ביוטיוב - עם התרגום. צפיתי והתרשמתי. יכולה לספר על עצמי שיש לי זיכרון משנות ילדותי המוקדמות על החלטות שלקחתי לגבי החיים.
אחת ההחלטות שלקחתי היתה לא להיזקק לרופאים ולא להיות חולה. במיוחד לא במחלות שצריכים להחדיר כל מיני צינורות לגוף.
מאז ומתמיד אני נמנעת מלקיחת תרופות אלא רק במקרים של אין ברירה וזה לעיתים נדירות.
הבחורה בסרטון ציינה שהיא נמנעת היום מלצפות בכל מיני פרסומים שנוגעים לתשומת לב למחלות - אצלי זה קיים מתמיד.
לא מתעניינת ולא מחפשת מחלות - ומאמינה שככל שאנשים חושבים ודואגים יותר לגבי מחלות זה יקרה להם.
מחלות נובעות מהרבה סיבות - אחת הסיבות הן מחשבה/חרדות מהן - צריך לחשוב בריא.
בהחלט סרטון מעניין - אבל לא הייתי לוקחת אותו כהמלצה לאנשים שלא ללכת לטיפולים קונבציונליים (כמו שהבחורה בסרטון בחרה לעשות) - על פי מה שהבנתי הסימפטומים אצלה הופיעו לאחר שחברתה וגיסה של בעלה חלו בסרטן - היא פיתחה סוג של הזדהות ואולי זאת הסיבה שהמחלה הופיעה אצלה - זה לא בהכרח מאותן סיבות שחברתה חלתה במחלה.
יש הרבה אנשים שמחלימים מסרטן ויש גם הרבה שהולכים לעולמם.
מבחינתי כל מה שקשור למחלות וריפוי ממני והלאה - מאמינה שהגוף מרפא את עצמו ונמנעת עד כמה שאפשר לחפש "מרפאים" למיניהם.
אני לא ממליצה לאף אחד לפעול בדרך כזו או אחרת - כל אחד צריך להיות קשוב לגוף שלו וההחלטה בידיים שלו איך לפעול ומה לעשות.
לגבי אנרגיית הבריאה - או מהי הבריאה בכלל, זה נושא מרתק בפני עצמו, אבל עדיין יש לי בעיה עם העובדה שאינני זוכרת קשרים קודמים עם האנשים הקרובים לי ביותר.
מבחינתי העובדה שאינני זוכרת גלגולים קודמים לגבי אנשים קרובים לי - מעמידה אותי בסימן שאלה, שגם אם אפגוש בהם בגלגול הבא לא אזכור את הקשרים שלי אתם מהגלגול הזה - ואז עניין הגלגולים מאבד מערכו דרך תפיסת המציאות העכשווית. זה מונע ממני לחוש את הרצף.
בימים האחרונים אני מבקשת מעצמי לזכור... לזכור כל מיני מחשבות וחוויות כדי שלא אשכח בגלגול הבא. וכמובן אין לי מושג אם אזכור או לא ... אבל משתדלת לכוון את עצמי לשם.
תודה ויום נפלא
(חייבת לציין שאכן מדובר בקידום מכירות של הספר, כמו אותה אשה שכתבה ספר שהיא גלגולה של אנה פרנק. לאשה שכתבה שהיא גלגולה של אנה פרנק לא האמנתי לרגע, לאשה הזאת בסרטון הנוכחי אני מאמינה לגבי כל החוויה שעברה ועדיין מדובר בקידום מכירות - יש הרבה סרטונים בנושא חוויות של מוות קליני שהם מובאים למען השיתוף בלבד ולא למען עשיית רווחים. מתחברת יותר לסרטונים כאלה במיוחד לאלה שאינם קשורים לעולם הדת - ויש הרבה כאלה. לצפות בתיאור חוויה אותנטית של אדם זה מרתק).
 
Anita Moorjani

אכן אחת המסקנות שהיא אמרה זה שלא להתמקד במחלות אלא בבריאות. אני מאמינה שאם לא רוצים להביא על עצמנו משהו, אז לא צריך להתעסק איתו.

אני לא חושבת שהמסר בסרטון זה הוא לא ללכת לטיפולים קונבנציונלים.

לפי הסיפור שהיא מספרת היו סיבות רבות להתרחשות המחלה אצלה שקשורות בה ולא בקרוביה שחלו. כמו היותה אדם מרצה, כאשר עשתה דברים לאחרים תוך הקרבת הרווחה של עצמה. וזה מה שכילה את כוחותיה, לטענתה. היו לה רגשות אשם כאשר לא היתה כל הזמן לצד חברתה שחלתה במחלה, הרגישה אאוטסיידרית וניסתה כל הזמן להיות מקובלת על סביבתה בחוסר הצלחה (היתה הודית שגרה בהונג קונג, וגם בהודו חשה זרה), ועוד ועוד.

גם לדעתי גוף הרגש הוא זה שגורם למחלות בגוף הפיזי בסופו של דבר.

מה שבאמת ריתק אותי בסיפור שלה, זה החוויה שלה כנשמה, ההתרחבות האינסופית, תחושת האי-נפרדות, חלק מהאחד. זה שיכלה להקשיב לבעלה ולרופא מדברים מקצה המסדרון, זה שיכלה לראות (לא בעניים הפיזיות כמובן) את אחיה טס אליה מודאג מאוד שלא יספיק להגיע בזמן, וגם נשמתו של אביה שהעבירה לה מסר שהוא אוהב אותה והיא לא צריכה להרגיש אשמה שלא היה בחיים כאשר התחתנה וגם את חברתה שכלל לא כעסה עליה שלא היתה לצידה בכל רגע. היא רק הרגישה אהבה אינסופית.

אני לא חושבת שאת צריכה להיות מוטרדת מזה שאת לא זוכרת אנשים קרובים אלייך מגלגולים קודמים. אם היית זוכרת, איך זה היה משרת אותך? נניח שהיית מגלה שהשכן שלך היה אבא שלך באחד הגלגולים, אז מה היית עושה? לדעתי תהני מהכאן ועכשיו, ואם ממש תרצי יש שיטות לשחזור גלגולים שבהן תוכלי לחוות גלגולים אחרים.
 

pynokyo

New member
אכן, כל מה שכתבת כאן עבר גם דרכך וגם במסר של אניטה בסרטון

בחודשים האחרונים צפיתי בהרבה סרטונים בתחום הזה של מוות קליני - יש מכנה משותף לכל החוויות הללו שאנשים מדווחים עליהם.
כולם מרגישים מוקפים ועטופים באהבה אינסופית - חווית היכולת "לראות" את הקרובים להם והרופאים מה הם מרגישים, מה הם חושבים, מה הם עושים ומדברים.
כל אלה משותף בחוויה של מוות קליני לכל אלה שחוו את החוויה ואשר דיווחו עליה.
יש דברים נוספים שלא הוזכר כאן בסרטון.
העניין שלי בזיכרון מגלגולים קודמים לא קשורים לשכנים שלי - אלא לאנשים שקרובים לי בחיים האלה.
אם היה מתגלה לי שהשכן שלי היה אבא שלי - הייתי מעדיפה להתאבד.
אני לתומי חשבתי שהאנשים הקרובים לי באמת היה לי קשר איתם בגלגול קודם - כמו אחיי הוריי קרובי משפחה אחרים וכדומה.
אנשים שאין לי איתם שום קשר משמעותי בגלגול הזה - ממש לא מעניינים אותי ואני בטוחה שלא היה איתם שום קשר קרוב בשום גלגול. לכל היותר פגשתי אותם בחיים קודמים בדיוק כמו שאני פוגשת אותם בחיים האלה.
קצת מרתיעה אותי המחשבה שקשר חולף או בלתי משמעותי בגלגול הזה היה קשר משמעותי בגלגול קודם - זה נשמע חסר טעם לחלוטין.
אלא אם אנחנו נשלחים לעולם הזה כדי לחוות חוויות שונות ללא קשר למי או עם מי היינו בגלגולים קודמים - אם זה המצב, אין שום ערך מבחינתי לעניין הגלגולים.
שוב חוזרת על מה שכתבתי קודם - עקרון הרצף משמעותי בעיני, ללא רצף של קשר בין הגלגולים, אין שום משמעות לגלגולים עצמם.
 
אנחנו שחקנים בסרט החיים של האחרים בחיינו

השכן כזה גרוע? חחח
לרוב האנשים סביבנו היה איתנו קשר מגלגולים אחרים. האנשים הקרובים אלייך בגלגול הזה, יכולים להיות השכנים בגלגול הבא :)
אנו נשלחים לעולם הזה על מנת לחוות חוויות שונות על מנת להשיג למידות ולהתפתח ולצמוח רוחנית. והאנשים שסביבנו הם השחקנים שבסרט שלנו, כמו שגם אנחנו שחקנים בחיים שלהם. אם זיהית אותם או לא , אין זה משנה כל כך. כי אם חברה שלך הטובה היתה אמא שלך באחד הגלגולים, זה לא יתן לה משנה חשיבות בגלגול הזה, הלא כך? אבל זה כן יכול להסביר את הקשר העמוק שקיים בגלגול הזה ביניכם.
 

pynokyo

New member
תודה קרן - ההמשכיות נראית לי חשובה כרגע

כלומר, לא משנה איך יבוא לידי ביטוי הקשר עם אמי בגלגול הבא, אלא שיהיה קשר קרוב.
אני מקווה שיהיה קשר קרוב איתה.
את עיקרון הגלגולים הבנתי מההסבר שנתת כאן.
אין לי קשרים קרובים עם 99% מבני האדם שפגשתי בחיי, בכל מצב שהוא.
גם לא הייתי רוצה קשרים קרובים עם רובם.
בכל אופן תודה על ההסבר - אם אפגוש את אמי או אנשים קרובים אחרים מהחיים האלה בגלגול הבא, מאוד מקווה שאלה יהיו קשרים בעלי איכויות טובות והלוואי ואזכור לפחות ברמת תחושת הקירבה.
שבת שלום
 
קשרים מגלגולים אחרים

אם תהיו ביחד, ומה תהיו אחת עבור השניה, אלה דברים שנקבעים עוד "מלמעלה" עוד בטרם הנשמה ירדה לגוף פיזי. וזה נקבע לפי מה שהנשמה רוצה לעבור וללמוד כדי להתפתח.
יש אנשים רבים שהינם אינטואיטיבים כדי להרגיש אם קשר עם אדם מסוים הינו ברמת הנשמה, כלומר מאוד עמוק שלא ניתן להסביר אותו מהחיים האלה וכנראה קשור לגלגולים אחרים. אלה גם סוג קשרים עם אנשים שאפילו שאולי רק הכרת, את פשוט אוהבת אותם מיד, בלי להבין מדוע.
 
למעלה