אל תתלבטו, תרגישו

אל תתלבטו, תרגישו


אנשים רבים לא בטוחים, אם עליהם להישאר עם בן/בת הזוג הנוכחית, האם להחליף מקום עבודה, מה כדאי להם ללמוד, האם בכלל להתחיל ללמוד עכשיו, האם כדאי לעבור דירה, האם להחליף מקצוע, מדוע הם מרגישים כה אומללים, וכו'.

המון פעמים אנו נמצאים במצבים בהם עלינו לקחת החלטות, אבל מאחר ואין לנו מספיק מידע ורמת אי הוודאות גבוהה, אנו עומדים מתלבטים, ולעיתים אף מגיעים למצב של לחץ וחרדה בלתי נסבלים, ועוד יותר מתסכל, נשארים תקועים בלי להחליט שום דבר.

לא אחת הגיעו אלי אנשים שביקשו ממני לתקשר להם מה עליהם לעשות. ובכל המקרים כאשר תקשרתי להם מה ההדרכה הגבוהה ממליצה להם לעשות, הם אמרו לי שזה בדיוק מה שהם חשבו.
אז איך באמת הם ידעו זאת?
מוזמנים להמשיך לקרוא!
 
אני חושבת שזה נושא בעייתי.

במיוחד לגבי זוגיות. אני חושבת שלפעמים אי אפשר להרגיש את התשובה הנכונה כי פוחדים ושנית אני חושבת שלפעמים גם קשר לא טוב יכול להפוך לטוב ולא תמיד כדאי לעזוב מהר כל כך. ולא יודעת זה בעייתי. לא תמיד אבל ניתן להרגיש מה נכון לעשות וגם זה משהו שיכול להשתנות אני לא חושבת שיש רק תשובה אחת אם המצב הרע נמשך ונמשך בלי נסיונות שינוי אז כן אני מניחה שיש גבול לכמה אפשר לסבול אבל זה לא אומר שאי אפשר היה לשנות את המצב
 
השאלה היחידה שאני לא מאמינה שצריך לשאול מתקשרים

זה השאלה שקשורה להאם להשאר עם בן הזוג או לא. זו השאלה היחידה מבין כל השאלות שלדעתי מתקשרים בעיקר דופקים אותה. אני לא מאמינה שמתקשרים יכולים לדעת את התשובה וגם אם כן הם יראו רק נקודה צרה ולדעתי הם עלולים לקחת את הבחירה של האדם לדעתי עדיף למתקשרים לא לענות על שאלות כאילו
לא יודעת להסביר את זה טוב אבל מהניסיון שלי מוטב שלא יענו על כך
 
למעלה