האם נשמת המת קיימת אחרי מותו - אם כן היכן?

pynokyo

New member
האם נשמת המת קיימת אחרי מותו - אם כן היכן?

אם קיים דבר כזה גלגול נשמות
למה אני לא זוכרת כלום מגלגול קודם?

האם יש סיכוי שאמא שלי תתקשר איתי או תשלח איזשהו מסר - ואיך אדע שזה הגיע ממנה ולא מהמחשבות שלי עצמי?

אמי נפטרה בגיל שיבה לפני כחודש - זאת הסיבה לשאלות.
 

pynokyo

New member
נכנסתי לאתר שלך קרן וקראתי "משחק החיים"-מקווה לקבל תשובה

מעניין ומרתק - אך מעלה שאלות
האם כל הכתוב בנוגע לנצחיות הנשמה - הוא סוג של צורך להיאחז במשהו כי קשה לנו לקבל את הסופיות של המוות/כי קשה לנו להיפרד וכיו"ב.
מי באמת יודע ומאיפה כל האינפורמציה הזאת, האם זו לא המצאה שלנו? מי קבע שהדברים הם אכן כך? למה אני לא זוכרת שום דבר מגלגול קודם?
מצטטת כאן מתוך האתר
"הנשמה הינה דבר נצחי.
עם מותו של האדם הנשמה עוזבת את הגוף ומתחילה במסעה להתנקות, היטהרות מהגלגול הזה, שכוללת גם שיחה על החיים שעברה עם המדריך הרוחני שלה והסקת מסקנות לגבי מה למדה ומה לא. אח"כ ממשיכה אל קבוצת הלימוד אליה היא שייכת עד שהיא יורדת שוב לגוף פיזי מחדש שעונה על דרישות ההתפתחות והלמידה שלה.
תקופת הזמן שעוברת מרגע המעבר לעולם הבא ועד ירידה שוב לגוף חדש משתנה מנשמה לנשמה ותלויה בגורמים רבים.

הנשמה בוחרת לאיזה גוף היא יורדת לפי השיעורים וההתנסויות אותן היא רוצה לחוות, כאמור. לכן בידיה לבחור את נסיבות חייה, מי יהיו ההורים שלה, מי האנשים הנוספים שתפגוש בחייה וישפיעו עליהם, אירועים משמעותיים שהיא תחווה ועוד נקודות מעין אלה לפי השיעורים שלשמם ירדה לעולם הזה.
למעשה הדרמה של חיינו או הסרט בו אנו חיים – אם תרצו - מוכתב עוד לפני היוולדנו."
 
נצחיות הנשמה

גם אני כמוך הייתי סקפטית לגבי זה עד שהגיעו אלי נשמות נפטרים שהכרתי עם מידע שלא ידעתי עליו אבל יכולתי לבדוק בקלות וכן נפטרים שלא הכרתי שהעבירו מידע ליקיריהם שיכלו לאשר לי את נכונותו, ובשבילי זו היתה הוכחה לקיומה של הנשמה אחרי המוות של הגוף הפיזי.

מידע רב התגלה מהפסיכיאטר, דר. מייקל ניוטון, שהגיעו אליו אנשים לריפוי והוא היפנט אותם אחורה בזמן, לתקופת הילדות, ולפתע המהופנט החל לדבר בשפה אחרת שלא הבין והעביר מידע שלא ידע בחיים האלה. הוא הבין שעלה על משהו ואז החל לעשות זאת באופן יזום, להעביר אנשים אחורה בזמן לגלגולים קודמים, כולל להעביר אותם בזמן לתקופה שבין הגלגולים, וגם משם הגיע מידע רב.
בהחלט מעניין לקרוא למי שמתעניין בעולם הזה.
יש המון ספרים נוספים שמדברים על הנושא הזה. שאחד הכותבים המפורסמים שבהם הוא בריאן וייס.

אכן התפיסה הזו מאוד מנחמת את האנשים שנותרים מאחור, אבל גם אם כך, אין זה אומר שהיא מוטעית.

מאחר ואינך מתקשרת, נסי פשוט להרגיש אם המידע הזה נכון או לא, האם מרגיש לך שהחיים אכן מסתיימים בעת מותו של הגוף הפיזי, או שהם רק מתחילים במרחב זמן ורטט אחרים.. פשוט הרשי לליבך ולקול הפנימי שלך להחליט..
 

pynokyo

New member
תודה קרן
אני התעניינתי בנושא עוד מילדות פחות או יותר

העניין מבחינתי, הוא לא עניין של אמונה - כי להאמין / להרגיש אפשר הרבה דברים
לי חשובים העובדות.
ומבחינתי למרות שאני נסחפת לכיוון הזה ומלאת התפעלות - כל עוד אני עצמי לא חוויתי משהו ממשי, קשה לי לא להביע סקפטיות.
אמונה או לחילופין סקפטיות כמובן לא מעידות על אמת או חוסר אמת.
הבעיה שלי בעיקר שאם הייתי פעם (בחיים קודמים או בחיים שלפני החיים) למה אני לא זוכרת כלום. כי אם אנחנו לא זוכרים כלום, אז למעשה גם בעתיד אם נגיע לגלגול חדש בעתיד, לא נזכור את חווית החיים הלאה ולכן גם אם אפגוש נשמות יקרות מהגלגול הזה לא אדע זאת בגלגול הבא. ואני מדברת כרגע על אמא שלי.
מן הסתם, אם יש גלגולי חיים, הייתי קרובה אליה בדרך זו או אחרת בגלגול קודם - אני לא זוכרת. ולכן מן הסתם כשאפגוש בה בגלגול אחר לא אזכור את הקשר בינינו בגלגול הזה.
מבחינתי זה מצער - כי למעשה מבחינת הזיכרון איבדתי אותה לנצח. למעט הזיכרון הנוכחי של החיים האלה.
 
זיכרון מגלגולים קודמים

על אף הנאמר קודם, בתהליכים רוחניים לעיתים עולים זכרונות מגלגולים קודמים. יש שיטת ריפוי שנעשית באמצעות שחזור גלגולים, שבה עוברים תהליך מדיטטיבי של דמיון מודרך שבו עולה גלגול אחר לפי הנושא שבגינו נכנסים. ואכן רואים וחווים גלגול אחר. אז זיכרון הגלגולים נמצא בזיכרוננו באופן חבוי בתת המודע שלנו.

אכן במהלך גלגול מסוים קשה לדעת באיזה קונסטלציות היינו עם נשמות סביבנו בגלגול אחר, אבל אין זה כל כך משנה כי כל גלגול כל התפקידים משתנים.
כלומר למשל אמא שלך יכולה להיות הבן שלך גלגול הבא. ובגלגול אחר יכולה להיות השכנה שלך.

אני משתתפת בצערך, לא פשוט לאבד אדם יקר כל כך, וגם אם היית מסוגלת לתקשר איתה, זה לא היה מקל על הגעגוע, אולי רק מנחם במידת מה.
 

pynokyo

New member
תודה קרן

שאלתי בהודעה נפרדת האם לדעתך לבעלי חיים/צומח וכל סוג חי יש נשמה?
והאם הנשמה שלהם נמצאת איפשהו לאחר מותם?
אשמח לקבל תשובה.
&nbsp
 
מקומן של הנשמות

שאלות יפות שאלת על עולם הנשמות..
לפני שהתחלתי לתקשר, לא היתה לי דעה נחרצת בעניין לגבי החיים אחרי המוות. אולם ברגע שהגיעו אלי נשמות של נפטרים שהעבירו מסרים ליקיריהם החיים, מסרים שיכולתי לבדוק את נכונותם, הבנתי שיש דבר כזה נשמות, ורק הגוף הוא זה שאינו קיים, אולם הרוח נשארת לתמיד.
לגבי היכן הן נמצאות, הן נמצאות במישור/מרחב (מישור חמישי, כנראה) בו טוענים שהן מתקבצות בקבוצות למידה על מנת לעבור למידה ושיעורים מסוימים ולהדריך אנשים אחרים. אבל ברגע שתדברי/תזמני נשמה היא תהיה מיד נוכחת לידך. אז המרחב הזה משולב גם במרחב הזמן והמקום שלנו.
 

pynokyo

New member
אם זה נכון, זה משמח אותי-כי ביום שאמי נפטרה ויומיים אחרי כן

ובמהלך אותו חודש (פברואר 2016) נפטרו אנשים מפורסמים שאמי מאוד אהבה והעריכה.
והמחשבה הראשונה שלי כששמעתי על פטירתן (למרות העצב שהלכו לעולמם) זה שאמי תוכל לפגוש בהם ולשוחח איתם והיא תשמח על כך.
המחשבה על כך עשתה לי טוב. הלוואי שכך הוא. שנשמות נפגשות באיזה מימד אחר ומשוחחות ביניהם בעיקר בקטע רוחני למען העשרת הנפש/הנשמה.
 
מקום מפגש הנשמות

זה אכן כך. אני בטוחה שנפגשה עם מי שרצתה וגם עם נשמות אהובות שהיא הכירה גם מהגלגול הזה וגם מגלגולים אחרים.
ואם מנחם אותך לדעת אז בד"כ בעת עזיבת הנשמה את הגוף, נשמות שהיא מכירה באות לקראתה כדי ללוות אותה למעלה שוב.
הנשמות גם קוראות למקום שלמעלה בעת עלייתן, "הביתה". זה המקום שנחשב הבית. מקום שיש בו אהבה ללא תנאי וחמלה והסתכלות רחבה על דברים.
 
זיכרונות מגלגולים קודמים

בד"כ כאשר נשמה יורדת לגוף פיזי, ברגע ההתחברות לגוף של התינוק הנולד, היא שוכחת את כל מה שעברה וחוותה. אבל לעיתים מצבים, ארועים או אנשים מסוימים, מעוררים שוב זיכרון של גלגולים קודמים. וזה בא לידי ביטוי בהתנהגות או בתגובה האוטומטית שלנו במצבים מסוימים. בנוסף, לעיתים אנו לוקחים איתנו פחדים מגלגולים אחרים או מחויבויות, שבועות ונדרים שנשארו מזמנים אחרים ומשפיעים עלינו גם בחיים נוכחים.
למשל, הגיע אלי מטופל שלא הצליח להביא על עצמו שפע וגילינו הרבה אמונות של סגפנות, כסף זה דבר רע ואסור, והמקור שגילינו לכל זה היה בגלגולים רבים שבו הוא היה איש דת שהתמורה של הנתינה שלו היה בקשר שלו עם הבורא. ניתקנו אותו אנרגטית מהגלגולים האלה והלמידות שלקח משם שלא שרתו אותו.

דוגמא נוספת, ידוע לי שהיה לי לפחות גלגול אחד שבו הייתי מרפאת שמאנית. ברגע שראיתי תמונות של שמאנים, עלה לי זיכרון של הדרך שבה גילו עתידות, על ידי השלכה של מקבץ אבנים לבנות. זה משהו שלא ראיתי באף מקום. ברור לי שזה זיכרון קדום. הזיכרון הזה נמצא גם בגוף שלי. המרפאים השמאנים היו נוהגים לקחת אל גופם את המחלה של החולה ואחרכך לרפא את עצמם. עד היום אני מרגישה בגוף כאבים של אחרים, אפילו ששיטת הריפוי שלי היא דרך הבורא ולא דרך הגוף שלי.

יש ספר מעניין במיוחד על גלגולים אחרים של דר. מייקל ניוטון, פסיכיאטר שבאמצעות היפנוזה החזיר אנשים לזיכרון מגלגולים אחרים. בתהליך הוא מספר כי הם התחילו לדבר בשפות אחרות שלא ידעו בחיים האלה, ולספר לו בדיוק מה עשו לפרטי פרטים. מכאן ניתן להסיק כי הזיכרון טמון בנו, רק אינו ברובד המודע שלנו.
 

pynokyo

New member
זה מעניין - גם אני חוויתי חוויות כאלה ואחרות

שלא בהכרח קשורות קשר ישיר לחוויית החיים המודעת.
ומכאן מגיעה ההתעניינות שלי בנושא של חיים קודמים וכן הלאה.
אבל אין זה אומר שהחוויות הללו הגיעו מחיים קודמים.
ישנה אפשרות שבזמן קריאת ספר/צפייה בסרט או טלוויזיה, צפייה בחדשות או דברים ששמענו שנקלטו בתת-המודע ואין לנו צורך בהם בחיי היום יום, אך הם נשלפים החוצה בחלומות או בתחושות וכדומה.
מצד שני, האפשרות של אולי חיים קודמים - יכולה להיות גם אופציה.
לגבי היפנוזה - לא בהכרח נקייה מהשפעות של המהפנט או הסביבה. הזיכרון גם הוא לא נקי משינויים והשפעות של הזמן. זה על פי מחקרים שנעשו ובדקו שגם על הזיכרון אפשר להשפיע וכיו"ב.
 
מסרים מאנשים שהלכו לעולמם

יתכן שאמא שלך תתקשר איתך באיזשהו אופן, זה תלוי ביכולות האינטואיטיביות שלך לשמוע.
מהניסיון שלי בתקשור של נפטרים, הנפטרים בדרך כלל מגיעים כדי להעביר מסרים שנועדו לעזור ליקיריהם החיים בחייהם ובדברים שהם רוצים להגשים. וכן הם בד"כ מגיעים להעביר מסרים המבקשים לשמור על אחדות ואהבה במשפחה ולהפסיק מריבות באשר הן.
אנשים אינטואיטיבים בד"כ ירגישו נוכחות, ואפילו יד מונחת על הכתף.
אנשים אחרים אולי יחלמו חלומות שבהם יעברו מסרים.
אנשים יותר אינטואיטיבים אולי ישמעו גם את המסר.
חלק אחר, לא ישמע או ירגיש בכלל.

איך יודעים שהמסר הוא מהמנוח ולא מחשבות שלי, מרגישים. אם את תקבלי מידע, יתכן שתשמעי את תדר הקול של אימך שתזהי אותו מיד, או תשמעי מילים שהיא בד"כ משתמשת בהן ואת לא, וכיוב'. וכן יתכן שתקבלי ממנה מידע שיעזור לך שלא יכולת לדעת לבד. אלה סימנים שהמידע ניתן לך ממקור חיצוני ולא ממחשבותייך שלך.
 

pynokyo

New member
תודה קרן על כל התשובות שנראות שהן מגיעות ממקום של כנות

ואמונה אמיתית.
למרות שאני חולמת ומרגישה וגם שומעת, אם זה מהסבתות והסבא שהלכו לעולמם, וגם מאנשים חיים. לפעמים החלומות והתחושות אמיתיות ואז הנטייה היא להאמין שהמסר/התחושה הגיעה מהם - עדיין מבחינתי זו לא הוכחה חד-משמעית שזה מגיע מאיזשהו מקור מחוצה לי עצמי.
ולמרות הספקטיות שלי - עדיין משתעשעת ברעיון של נצחיות הנשמה וכל שאר הדברים שכתבת כאן והעלית כאן.
אני לא שוללת אבל גם לא בטוחה לחלוטין.
אם לא זוכרים אירועים בצורה ממשית אלא בתחושות בלבד - קשה לקבל את זה כעובדה מוכחת. למרות הרצון שזה יהיה נכון.
המון תודה קרן.
 
באהבה רבה


זהו עולם ומלואו. סביר שאנו יודעים הרבה אבל אולי זה רק קמצוץ ממה שנסתר.
אני מניחה שעם ההתפתחות והצמיחה הרוחנית של האנושות שהחלה להתעורר לדעתי ב100 שנים אחרונות נדע ונגלה יותר ויותר על העולם הזה וגם נבין יותר, ואולי גם חלקנו אף לא ירד יותר לגוף פיזי כי סיימנו את השיעורים שלנו.
רב הנסתר על הגלוי..
מקווה שדברי הטילו ולו מעט אור על עולם הנשמות.
משתתפת בצערך על אובדן אימך, היא באמת נמצאת במקום שהוא טוב, כך אומרות בד"כ הנשמות שעלו: "חזרנו הביתה".
 

pynokyo

New member
לפני שאמי נפטרה שאלתי בקלפים (טארות)

האם אמא שלי תחזור הביתה. בהתחלה מחשבותיי היו לבית שבו היא גרה כאן בעולם הזה.
התשובה היתה שלילית.
כעבור כמה ימים גיסתי שאלה אותי מה אומרים הקלפים. שאלתי שוב.
תשובה ראשונה היתה חולי ואפשר היה להבין שלא תשוב הביתה.
כשהתעקשתי על שאלה נוספת יצאו קלפים טובים - אמרתי לגיסתי שמבחינת האדם שהוא במצב גופני קשה מוות הוא סוג של שיבה "הביתה". שחרור מהכאב והסבל הגופני למקום טוב יותר.
ביום האחרון שהייתי אצלה חזרתי הביתה עם הרגשה קשה ובלילה היה לי דחף לנסוע לבית חולים, היה לי קשה להירדם (לא נסעתי בסוף בגלל העייפות והמרחק) המחשבות שחלפו בראשי שאם לא אסע כבר לא אראה אותה יותר.
למחרת השכם בבוקר אחי טילפן והודיע שאמא נפטרה.
כנראה שיש תחושות מוקדמות אבל לא תמיד אנו פועלים על פיהן.
&nbsp
מחכה לתשובה לגבי השאלה לאן עוברת נשמת בעלי חיים בין שהיא מתגלגלת ובין שלא - האם יש מימד רוחני לבעלי חיים?
האם אמי יכולה לראות/להרגיש/להבין מה קורה עם בני משפחתה מהמקום בו היא נמצאת עכשיו?
&nbsp
תודה
 
נוכחות נשמה

אכן כן, נשמות נמצאות בקרב יקיריהן, והן מודעות לכל מה שבני המשפחה עוברים. במיוחד אם הם זקוקים להן. אבל הן באות והולכות לא תמיד נשארות.
אני מניחה שאם תתרכזי תנסי פשוט להרגיש את הנוכחות שלה, יש כאלה שמצליחים.
 
למעלה