בובת הוודו .

  • פותח הנושא IBP1
  • פורסם בתאריך

IBP1

New member
בובת הוודו .

הבובה היא כלי המשמש את המאג להגיע להכוונה (הכוונה - סוג של מדיטציה המשמשת לתיעול אנרגיה וריכוזה דרך ערוץ אנרגטי בודד ואו דרך מספר ערוצים [מקורה של המילה הנ"ל היא בקבלה היהודית ]) אנרגטית . המאג נעזר בצורת הבובה ככלי עזר ,כמעין מיצג של האדם בו הוא אמור לטפל (אני בכוונה משתמש במילה 'לטפל' שכן הבובה בעיקרון ראשוני לא נועדה להזיק ,אלא דווקא לרפא !). העיקרון הוא של הדמיית מצב של טיפול באקופנטורה ,כאשר המחטים משמשות "כמפתח" לפתוח ולסגור ערוצים אנרגטיים . השימוש הסימפטטי הנעשה בבובה מאפשר טיפול במטופל אשר לא ניצב לפני המאג..המאג עושה שימוש באלמנטים והיסודות המוספים אל הבובה על מנת "לתקשר "עם האנרגיה של נשמת אותו מטופל ומכיוון שהטיפול מבוסס על אנרגיה והאנרגיה היא בכל מקום הגישה אל המטופל יכולה להיעשות מכל מקום ובכל שעה ,כל זמן שהמטופל נמצא בין החיים. כפי שרמזתי לפני כן הבובה שימשה ככלי לריפוי אנשים שאינם מצויים ליד המאג .......אבל במאגיה קיים משפט שאומר שאם אתה יודע לתקן .....אתה בטח תדע איך לקלקל . כלומר אם אתה יודע מה מפעיל את אותו אדם ואתה בקיא בכל הידע הנדרש להכרתו הפנימית .אתה בודאי תדע איך ניתן לחסום את פעילותו. את הבובות ניתן להכין בשלל צורות וחומרים וכל הרעיון הסימפטטי בסוג זה של כישוף ,הוא הדמיון שיש להקנות להם למטופל . נ.ב : מיותר לציין שאדם שלא בקיא בתחום יכול להתעסק עם הבובה ככל שירצה וכלום לא יקרה !!!!
 

IBP1

New member
אגב .......

אומנם מקורה של הבובה הוא באומנות הוודו . אך השימוש בבובות כישוף קיים גם באומנויות כישוף אחרות. כמו כן ניתן לעשות את אותו דבר גם באמצעות תמונה. כפי שהסברתי עיקר הכישוף אינו הבובה שכן הבובה בעצם מהווה כלי עזר.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo24.gif חידשת לי

חשבתי תמיד שהבובה נועדה למאגיה שחורה...
 
איציק.. האם אתה משתמש בבובה הזו?

ברור לי (עכשיו) שהבובה לא נועדה להזיק ואולם, עד לרגע קריאת הדברים שלך, הייתי בטוחה אחרת. כל מה שידעתי על בובות וודו מתקשר לצורך של אחד להזיק לאחר... מה זה להיות בקי בתחום? איך הופכים לבקיאים ולא מזיקים לאחרים?
 

IBP1

New member
תגובה

הנקודות הן מרכזי אנרגיה מהם יוצא ערוץ אנרגטי הפועל ואו מחבר ערוץ או מספר ערוצים אנרגטים. לחלקם קשר אל איברים שונים בגוף .. לחלקם גם קשר עקיף להילה שלנו ,לתודעה שלנו.להגנות שלנו וכדומה. תורות כמו אקופנטורה ,שיאצו ואפילו "דים -מאק " (הידועה לשימצה [ דים מאק {מגע המוות מסינית} היא שיטה הנעזרת בידע על נקודות אילו על מנת להרוג ואו לשתק את היריב ....לא לנסות בבית כמובן]) עושות שימוש באותם נקודות על מנת לפתוח ואו לסגור ערוצי אנרגיה בגוף האדם. לרוב נעזרים בגופי עזר כגון מחטים סינים ,קערות טיבטיות .אבנים חמות .קטורות. לחיצות עם הידיים ואו אצבעות הידיים. יש שימוש בצמחים וכדומה. כל אחת מהתורות הללו יכולה בנקל ללמד אותך מה רצוי לאדם הסובל מבעיה מסויימת ומה יקל את הבעיה ואו להיפך . בעבר נעזרתי בתמונה למיקוד והתבוננות . כיום מספיק לי קצת לדבר על האדם בכדי "לצייר" אותו בדמיון ולהתכוון כך אליו. ברייקי למשל יש מה שמכונה "טעינת מטופל מרחוק " כלומר ההילר והמטופל נמצאים במרחק מהאדם וההילר שולח אנרגיות אל המטופל.,שזה בעיקרון אותו רעיון של שיגור אנרגיה לביצוע פעולה מסויימת.
 

rasha911

New member
שאלה...

אמרת משפט: ברייקי למשל יש מה שמכונה "טעינת מטופל מרחוק " כלומר ההילר והמטופל נמצאים במרחק מהאדם וההילר שולח אנרגיות אל המטופל.,שזה בעיקרון אותו רעיון של שיגור אנרגיה לביצוע פעולה מסויימת. במילים אחרות: אפשר לדמיין גוף של מטופל בעיני רוחך ולקבוע מרידיאנים, ולטפל באנרגיית האדם גם מרחק! (עד כמה שהיה רחוק- לא משנה!) השאלה היא, האם שיטת הדמיון כמו ברייקי שהזכרת מספיקה כדי לוותר על הבובה? האם באותה שיטת טיפול (דימוי גוף אדם) יכולים גם לנצל באופן שלילי (לפגוע) איך שאפשר לפגוע דרך הבובה? ושאלה אחרונה (למצפון האישוני) כמה גדולה היא האחריות כשיש לנו שליטה מליאה וכוח לפגוע (ללא תביעות)
 

IBP1

New member
תשובות :

ואני אתחיל מהאחרונה . * אני לא עושה שום שימוש בשום דבר על מנת לפגוע .אני עד כדי כך הולך בהגזמה בנקודה זו שאיצקון מעולם לא לקח שיעורי נהיגה ברכב. הקללה הכי גדולה שתשמעי יוצאת מפי היא " כוס סודה שלך" שכן למילים יש כוח.אז מקסימום תהנה מכוס סודה. *עם אותו עיקרון מתבצעים לא רק ריפוי .ראית פעם אדם לוקח תמונה עובר עליה באצבעו ואז מנתח את האיש בצורה מדוייקת להפליא ? ובכן זה עובד על אותם עקרונות. האנרגיה היא אנרגיה אין דבר כזה אנרגיה שלילית או חיובית. אנרגיה מביאה לפעולה שאותה קובע מי שמתעל אותה לביצוע פעולה כל שהיא .היא לא חייבת לעסוק בריפוי .אם תדעי איך לתעל את האנרגיה לבצע דברים שאת רוצה ותצברי ניסיון וידע בדברים תוכלי לעשות דברים שונים. * היעזרות בדמיון מודרך קיימת בתחומים שונים ,אפילו במניעת עישון עוסקים בעזרת תחום זה. * אין דבר שכזה לקבוע מרידיאנים !!! יש ידע שאומר שנקודה ואו מספר נקודות הם נקודות שאם "תפעילן" תתבצע תגובת שרשרת . חלקן יכול לעבוד על איבר אחד ואו על מספר איברים. הדיקור הוא לא רק דקרתי וזהו הפעלתי את הנקודה. הדיקור היא אומנות משל עצמה . לאיזה עומק יש צורך לחדור בגוף . הבובה כפי שהסברתי היא רק להמחשת העניין של גוף האדם מהעיקרון של דומה מושך דומה ,לכן למשל כשיוצרים את הבובה מנסים להדמות לה מראה כשל האדם עצמו בכדי שהמאג יוכל להתכוונן אל המטופל עצמו. קחי לדוגמא את תחום האקופנטורה העוסק בריפוי ע"י דיקור אותם נקודות (אגב אקופנטורה היא התחום הרפואי -אלטרנטיבי היחיד !!!! שזכה לקבל תוקף מדעי (האחרונים עדיין מספיק מטומטמים לדעתי מלנסות לקחת את הידע העצום הזה ולעשות בו שימוש תועלתי למען האנושות) ......את קונה דגים טריים מארצות המזרח ???? ובכן בעולם נכנסת שיטת העברת דגים למרחקים ארוכים במצב של טריים וחיים בעזרת דיקור שכזה. הדג משותק ע"י דיקור ומועבר בעודו בחיים במצב של שיתוק והפחתת הצורך שלו באויר מסביב לעולם . כולם שומעים את המילה "מאגיה" ומה שמדבר מתוך גרונם הוא רק חוסר הבנה .שכן אנשים חושבים שמאגיה זה רק מה שרואים בסרטי "הארי פוטר" .אחד הדברים הכי בלתי נתפסים בעולם השחור למשל הוא טיפול מוזר באור המועבר דרך מנסרות לאנשים בעלי בעיות רפואיות. לוקחים אדם ,מכניסים אותו למערה חשוכה ואז באמצעות מראות ומנסרות מפוצצים את המנהרה באור ואז המנסרה מפוצצת את המערה בצבעים שונים. המטפל לוקח מין דיסקית ומתחיל "לשחק "ולחסום צבעים מסויימים . נשמע מאוד הזוי דרך טיפול זו נכון ?! ובכן אני שמעתי לא מזמן (כמדומני באתר הידען )כי בבית חולים עושים את אותו טיפול באור צבעוני לטפל באנשים בעלי בעיות שונות. עוד דוגמא מהשחור חלק מהטיפולים שעושים שם בעזרת "פחור" הם בעצם ניסויים בעזרת תהליך הנקרא "יוניזציה" כיום אין מזגן ,מקרר ואו חדר מחשבים ומפעלים רבים שאין משולב בהם יוניזטורים מיכנים העושים פעולה של השבחת האויר ביונים המשפרים את תחושתינו ומחזקים אותנו . מאגיה היא תורה שהידע הקדום שלה נותר חבוי במרתפים חשוכים מכיוון שהמדע סר חינו ממנה מכיוון שלא היה מוכן לחקור אותה.
 

rasha911

New member
ידע זה כוח

ואתה מדען, ואני לומדת
הרבה אנפורמציה חדשה לי קיבלתי ממך עכשיו, תודה על ההסבר
אגב... אבא שלי מרפה באנרגיה, דרך שטיפה אנרגית, ודיקור קוריאני, והוא משתמש בשיטת דימוי גוף האדם בראש מרחוק. אני לא בתחום הרוחני בכלל, אבל מאוד מתעניינת בו, אבל אבא לא רוצה ללמד אותי
האהאהאהא ולא יודעת למה לא!
והנה... אני לומדת מכם
 

בני33

New member
איציק יקר ונחמד,,,,

טיפול בצבע זה ממש,,,אבל ממש,,,אבל ממש כבר דבר ישן ומקובל במגוון שיטות של הצבעים. הצבעים משדרים תדרים כמו הרבה דברים אחרים. דוגמא קטנה,אבל באמת קטנה.....הלבוש הירקרק של הרופאים בבתי החולים. וכמובן אתה וגם אחרים יודעים,שהגוף משדר ומאותת לנו על פגעים ומחלות בעזרת צבעים שונים. למשל??? צהבת. אדמת. וכן הלאה. מזכיר מאד הומאופטיה,איך? מחלה גורמת צבע,,,צבע מרפא מחלה.כבר במאה ה18,,,היה מיסטיקן[אופס,שוב מיסטיקה] ששמו היה ;אדוין.ד.באביט. כן,,נכון,,,הוא גם חקר[מעבר לטיפול בצבע]ועסק בתחום הריפוי במגנטים. זה היה על קצה המזלג. והטיפול עצמו ,,,נעשה בכמה שיטות. הקרנת ממוקדת של צבעים[נורות]. ישיבה ומבט[זמן מסויים]על גליונות בצבעים שונים. צביעת החדר בסוגי צבעים שונים היוצרים אנרגיות של ריפוי והרמוניה. שתיה שלנוזלים מסויימים[למשל מים]שנמזגו מכדי זכוכית בצבעים שונים שנחשפו לאנרגית השמש על פי זמנים מסויימים. לבישת בגדים בצבעים מסויימים למטרות ריפוי. וכן הלאה. כלומר,,,אין חדש תחת השמש. דוגמא לטיפול מסויים;טיפול בצבע להזעת יתר. טיפול מועדף;צבע ירוק. טיפול אפשרי;צבע שחור. משך הזמן לחשיפה ממוקדת;30 דקות כל בוקר. ויש להימנע מצבעים אלו[כלומר חשיפה לזמן ארוך]צהוב,,זהב,,לבן. ערב טוב
 

IBP1

New member
תודה על ההצעה .

אני מעדיפו כאן בפורום מיסטיקה. חלק מהקוראים בפורום אינם גולשים בפורום השכן ולמענם ,אני משאירו במקומו.
 

RainBird

New member
מיסטיקה מוגדרת כניסיון להתאחד עם האלוהות באמצעים רוחניים שונים. שינוי בעולם הפיסי וגם כישוף סימפטטי כמו שתיארת הוא מאגיה. הנושא צריך להיות נידון בפורום המתאים.
 
../images/Emo12.gif"ניסיון להתאחד עם האלוהות"?

ואני חשבתי שמיסטיקה היא "תורת הנסתר".. על כל פנים, ברוך הבא פה ב
נשמח לקרוא אותך בהמשך.
 

RainBird

New member
לא לפי המילונים בנושא. מיסטיקה היא למעשה זרם מחשבה שנועד לקדם לאלוהות, קבלה למשל היא זרם מיסטי, ולא כל המיסטיקנים הם מאגים ולא כל המאגים מיסטיקנים, יש חפיפה בנושא, אבל שימוש במאגיה סימפטטית הוא מאגיה, ולפיכך, שוב, ראוי להיתדיין בפורום הראוי לכך בתפוז.
 

בני33

New member
האמת???איני מבין למה אתה לוחץ כל כך,,,להעביר,

את הדיון לפורום אחר. אתה יכול להעלות שם את מה שאתה מעלה כאן ואז תוכל ל,,,לא יודע. מה שאתה עושה או רוצה לעשות. ועכשיו לדעתי על מה שאתה כותב וכל כך לוחץ. אתה כותב ומנסה להסביר לנו מה זאת מיסטיקה. יפה. אתה מוסיף ומפרש...... זרם מחשבה,,, אלוהות,,, קבלה [זרם מיסטי],,, חלק מהמיסטיקנים מאגים,,, חלק מהמאגים הם מיסטיקנים. ואתה שם לב,,,שעד כאן אתה בעצמך מסביר מה זה או מה שייך למיסטיקה,,,נכון? אז אני לו מבין למה לעבור[הרי כל הכתוב הוא מיסטיקה להבנתי]לפורום ,שלדעתך ראוי לכך. אמור בבקשה,,לאחר כל זאת,,,הבאמת סבור אתה שיש צורך לעבור לפורום אחר? הרי זהו הפורום לעולם המיסטיקה. ואתה בעצמך הסברת זאת כל כך טוב. ותקן אותי בבקשה במידה ואני טועה. יום טוב
 
בני אני איתך לגמרי../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif

ארדן מדוע אתה כלכך מקבע את עצמך( ומנסה גם אותנו?) היופי בפורום הזה שאנחנו מדברים על מה שמעניין אותנו, למי אכפת לאיזה פורום זה שייך? צא מהמסגרת ותראה דברים קצת אחרת ולא דרך תיוגים, מיונים והגדרות לא חשובות...
 

RainBird

New member
אז אם אתחיל לדבר כאן על כוכב נולד, זה יהיה רלוונטי?
 
האמת? כן...

ב
הזה מדברים על הכל, עם כולם, כל מה שעובר לנו בראש, לטוב, לרע, ל-לונורא.. הגיגים, מחשבות, שאלות, תשובות, / מחק את המיותר או הוסף מה שבא לך
למדתי לאחרונה שיש אייקון כזה
שמשמעותו "מחוץ לנושא הפורום".... אלא שמבחינתי כל הנושאים רלוונטיים ב
, בדיוק כמו בבית הפיזי נו.. לא נכנסים לתוך משבצת אחת וזהו.. יש עוד כמה על הדרך. נסה ותיהנה
אגב - מיסט - ערפל... מיסטיקה - תורת הערפל? או מה שהערפל מסתיר?
 

IBP1

New member
מאגיה לידיעתי היא חלק בתוך מיסטיקה ולא להפך

מאגיה הוא ענף בתוך "המשפחה" העניפה הנקראת 'מיסטיקה' .
 

RainBird

New member
בוא נעשה את זה פשוט ונלך להגדרות 1. מאגיה: "שליטה על הכוחות הניסתרים של הטבע". אליפז לוי. 2. מאגיה: "שינוי התודעה בהתאם לרצון". אליסטר קראולי. המשותף להגדרות הנ"ל, זה השינוי. יצירת שינוי כאן ועכשיו, ריפוי והילינג, חיזוי עתידות, (קלפי הטארוט של ריידר-וויט למשל נוצרו על ידי מסדר מאגי בשם "שחר הזהב") וכל דבר שיוצר שינוי כאן, לטוב ולרע הוא מאגיה, כישוף ועוד. הסיבה למה הרבה אנשים מתחברים תחת הגדרות המיסטיקה והניו אייג' היא: שדבק שם רע באמנויות הללו והייתה במשך שנים לא מעטות רדיפה. 1. מיסטיקה: "חיפוש ומסע להיות אחד עם האלוהות, מסע להתפתחות אישית". כרגע אין לי מראה מקום משונן, אמצא ואביא אחר כך. החיפוש הקבלי להיות אחד עם האלוהות "תיקשור" עם מלאכים וכו' וכל מה שכולל סט של חניכות אישיות (שלא חייב להיות מאגי, אבל ייתכן שהוא כן, הוא הוא, מיסטיקה) המיסתורין שבמיסטיקה משקף את המיסתורין האליזויים, חלק מכת יוונית עתיקה שהעבירה חניכות ומטרתה הייתה להתקרב לאלוהות. לפיכך, פעולה מאגית מכאניסטית שכזו, היא אכן כישוף, ומכיוון שיש כאן פורום כישוף, אני מציע שהדיון בהחלט ימשיך שם.
 
למעלה