דיאטה נכונה ?

alond85

New member
דיאטה נכונה ?

חברים שלום לכולם אני מזה תקופה רוצה לעשות דיאטה ולא מצליח ואפילו עולה טיפה במשקל ואשמח לעזרה שלכם לדעת מה אני עושה לא נכון
טוב אז ככה אני בן 31 והגובה שלי בארך 1.60 ואני שוקל 62 קילו
אני רוצה לעשות דיאטה ולהוריד בארך בין 5 ל 10 קילו
אני מאוד משתדל לאכול " נכון " נמנע מכל מה שמתוגן או עם הרבה שמן וכל זאת לא מצליח
שגרת היום שלי מפחנת אוכל היא
ארוכה בוקר לא אוכל כלום רק שותה מים
צהריים בדרך כלל איזה חזה עוף עם אורז ותפוח אדמה ליד
ערב חביתה עם לחמניה
אשמח לעזרה והצעות שלכם
 

אבי519

New member
כיוון שאתה במשקל הנכון לגובה שלך , כל דייטה רק תפגע בבריאותך

כמה הערות למה שכתבת :
1. מן הסתם יספרו לך כמה ארוחת בוקר חשובה - כי רוב הדייטנים מחזיקים בדעה שארוחת בוקר מאד חשובה , אבל לדעתי האישית היא לא חשובה בכלל. - אתה יכול לחלק את הארוחות לאורך היום איך שבא לך ואין לזה שום חשיבות.
2. לפי מה שכתבת אתה לא אוכל מספיק ירקות ופירות, לא מספיק מוצרי חלב ולכן אתה עלול לסבול מחוסר באבות מזון ויטמינים ומינרלים.
בקיצור אתה ב BMI נכון ולא זקוק לשום דייטה.
אולי זקוק רק לקצת פעילות גופנית וחיזוק שרירים, אם צומחת לך כרס קטנה, (כמו שצומח להרבה גברים בגילך), זה בגלל רפיון שרירי בטן, פשוט עשה תרגילים לחיזוק שרירי בטן (לצורך זה מספיק להקדיש 5 דקות ביום - כעשרים שלושים - (או כמה שאתה מסוגל) , שכיבה על הגב והתרוממות משכיבה לשיבה, עם או בלי משקולות .
 


חולקת על דעתך
1. ניתן להתאים תפריט לפיתוח גוף, עליית מסת שריר
2. בטן / כרס היא נגזרת של אחוז שומן גבוהה. ניתן להפטר בכל גיל

עצות נוספות בפורום שאני מנהלת - אירובי
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/665/ספורט_ומוטוריקה/אירובי
 
פריסת הארוחות על פני היום היא קריטית לשמירה על המשקל ולהרזיה

קודם כל לא ברור לי למה אתה רוצה לרדת במשקל, המשקל שלך תקין לגמרי. נכון שזה לא רעיון טוב לעלות במשקל אבל בטח לא לרדת 5 או 10 קילו
מה שכן,בהתנהלות הזו של האכילה זה באמת לא בלתי אפשרי שתעלה במשקל- אתה מרעיב את הגוף במשך הרבה שעות של היום וכשאתה אוכל זה כבר עלול ליצור עודף בגוף שכבר שורף הרבה פחות בגלל השעות הרבות ללא אכילה. קח בחשבון שאם אתה אוכל נגיד בין השעות 12 בצהריים ל 20 בערב אז בעצם 16 שעות ביום הגוף לא מקבל אוכל. ושוב- הגוף מגיב לכך ושורף פחות וזה המצב שעלול להשמין.
כן חייבים לאכול כשמתחילים את היום. זה לא חייב להיות ארוחת בוקר מלאה - אפשר להתחיל בארוחת קטנה שתפתח את היום. לצורך העניין זה יכול להיות פרוסה עם ריבה או דבר או פרי או פירות יבשים. העיקר להכניס משהו לפה, לתת לגוף קצת פחמימה שהוא צריך כדי לשמור על קצב חילוף חומרים (=שרפת קלוריות) גבוה.
ואז אחרי 2-3 שעות לאכול ארוחת בוקר ואחרי 3 שעות צהריים וכך הלאה. בקיצור לתת לגוף את הדלק והחומרים שהוא צריך מהמזון כדי לתפקד הכי טוב והתוצאה של זה תהיה גם שרפת קלוריות טובה.
 
למעלה